jerh schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:54:
[...]
Ik heb op de vorige reactie niet gereageerd, maar dat iemand beweerd dat de big oil trollt en vervolgens komt met een bewijs dat een investeringsmanager in big oil bedrijven, gezien zijn belang dit doet, rechtvaardigt niet de uitspraak dat de big oil bedrijven dit doen. Ik mag dan naief zijn, maar dat is wel veel te ver gezocht. Er zijn zoveel mensen op internet die van alles roepen namens of tegen Tesla en die allemaal beweringen doen. Ik bekijk dat met de nodige scepsis en ga er vanuit dat ze allemaal niet waar zijn.
Ik ben persoonlijk van mening dat Elon Musk met zijn houding/uitstraling whatever een aardige bijdrage heeft in het ontstaan van dit soort zaken/reacties. Hij doet ook mooie dingen, maar zijn managementkwaliteiten zijn niet optimaal in mijn opinie ( en dat suggeert niet dat ik het beter kan).
En ik blijf dubben over een m3
Er is geen betere CEO te vinden voor Tesla op dit moment. Hij is de beste die op de aarde rondloopt. Als mens is het niet een heel fijn persoon, maar hij is echt goed.
Je vroeg om een bron, ik geef hem, zeg dat er veel meer informatie te vinden is en dan zeg je: ja volgens mij niet. Zo werkt een discussie natuurlijk niet. Big oil gaat over lijken in Afrika, kijk naar b.v. Shell, en dat is nog 1 van de lieverdjes. Denk je echt niet dat ze alles zullen doen om elektrische auto's zo veel mogelijk tegen te werken? Doe 10 minuten research en je zal zien dat ik gelijk heb. Met discussiëren zonder feiten en bronnen kom je niet verder.
Zoek maar op de medewerker die vorig jaar zei dat er heel veel mis is met de accu's van de M3 dit was groot nieuws op alle media's... Tot bekend werd dat hij werd gesponsord. Tesla is hem nu ook aan het aanklagen.
Er zijn legio voorbeelden, waar je dus niet kan zeggen: volgens mij niet. Dat is geen manier om een gesprek te voeren.
Een Tesla is niet voor iedereen, maar andere fabrikanten hebben een stuk meer kans om failliet te gaan dan Tesla. Het is ook eigenlijk zielig dat we het hier over moeten hebben en niet over de prachtige auto's. Dit maakt het des te evidenter dat de troll campagne succesvol is.