Ik hoop dat ze daar met V3 wel rekening mee gaan houden. Van wat ik heb gehoord gaan ze de V3's vooral naast de huidige superchargers bij plaatsen (bron blijf ik schuldig), ook om de groei van de Model 3 aan te kunnen.CyBeRSPiN schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:51:
Wat wil je precies met zo'n trekhaak doen dan? Korte ritjes rondom huis lukt prima, maar als je langs superchargers moet om je bestemming te halen: succes met het elke keer aan- en afkoppelen van je sleurhut, want er is vaak geen plek om met aangekoppelde aanhangers te laden.
Al zou ik het niet zin zitten om met drie kinderen en caravan naar zuid Frankrijk te rijden. Het verbruik zal toch aanzienlijk toenemen waardoor zelfs met V3 het laden mij teveel tijd in beslag neemt. Gelukkig komt onze caravan toch niet buiten Nederland, dus het zal fijn zijn als mijn geleverde Model 3 hier nog voor aangepast kan worden. De wijziging bij RDW is waarschijnlijk de grootste uitdaging als luchtvering tenminste geen vereisten wordt. En anders pakken wij gewoon de auto van mijn vrouw die onder andere voor dit doel aangeschaft is zodat ik dagelijks iets leuks kan rijden

overwegen