Het grote Tesla topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 84 Laatste
Acties:
  • 538.744 views

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
JopieZoe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:53:
[...]

Heb je al wel de SMSjes gekregen?
Ik kreeg deze gisteren:
Tesla Update - Uw Model 3 is bijna gearriveerd. Uw Model 3 wordt naar verwachting geleverd tussen 16/3/2019 en 30/3/2019 in Tilburg. Uw factuur is binnenkort beschikbaar. Houd er rekening mee dat de betaling op korte termijn plaats moet vinden. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
Ik heb precies dezelfde sms gehad gisteren. Ook mijn auto betreft een lease (via Alphabet).

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-10 22:40
Requiem19 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:01:
[...]

Ik heb precies dezelfde sms gehad gisteren. Ook mijn auto betreft een lease (via Alphabet).
Nice! Wanneer heb je besteld bij Alphabet? Heb daar ook een bestelling geplaatst en deze is 9 januari doorgezet naar Tesla, maar heb nog geen updates ontvangen.

Heb je al wat staan in je Tesla account?

• Requiem19
  • Nu online
gebruikershaes schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:09:
[...]

Nice! Wanneer heb je besteld bij Alphabet? Heb daar ook een bestelling geplaatst en deze is 9 januari doorgezet naar Tesla, maar heb nog geen updates ontvangen.

Ik heb 19 februari besteld bij Alphabet. Wel de Tesla contact persoon opgegeven bij wie ik een proefritje heb gemaakt, wellicht heeft dat iets geholpen.

Daarnaast ligt het er misschien ook aan welke kleur etc je bestelt.. Eerst eens kijken of het allemaal zo gaat lopen zoals Tesla zegt. Maar als dat het geval is heb ik +/- binnen 4 weken een Model 3 geleverd gekregen. Dat is best wel heel bizar.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-10 22:40
@Requiem19 Heb hem zelfs 14 dec 2018 oid bij Alphabet besteld, maar goed we gaan het zien. Ben ook bij de dealer geweest en de medewerker zei dat soms de auto's niet goed aan eigenaren worden gekoppeld. Hij ging toen kijken of die iets kon zien om ervoor te zorgen dat het goed gaat, maar kon nog niet veel zien. Dus ja wellicht heeft dat idd geholpen.

Heb een zwarte besteld met 19 inch velgen zonder AP. Tesla account staat ook nog niets.

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-10 13:01
Net gebeld door Tesla delivery, komende maandag om 9:30 mag ik mijn Zwarte Model 3 LR gaan ophalen in Tilburg!

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:18

Thermometer

Whoop Whoop!

gebruikershaes schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:09:
[...]

Je kunt ook bij Alphabet vragen welk reserveringsnummer (Beginnend met 'RN') ze van Tesla gekregen hebben voor jouw auto.

Met dat reserveringsnummer kunnen ze bij Tesla meer zien, bijvoorbeeld op welke boot jouw auto gaat komen en of er al een VIN nummer gekoppeld is.

Heb ik in ieder geval gedaan bij Leaseplan. Mijn bestelling (28jan bij Tesla ingediend door de leasemaatschappij) komt op 'boot 8', die over een paar weken aankomt in Zeebrugge. Dus ze verwachten eind maart/begin april levering voor die van mij.

• JopieZoe
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-06 09:24
Tassadar32 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:26:
Net gebeld door Tesla delivery, komende maandag om 9:30 mag ik mijn Zwarte Model 3 LR gaan ophalen in Tilburg!
Top man. Welk interieur?
Ik geloof het als ik de foto's heb gezien.. :)

• Tassadar32
@JopieZoe Zwart interieur! Zal de DSLR meenemen ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:09
Is er een Teslarijder in omgeving Utrecht die zaterdag 9 maart aanstaande een jongetje naar zijn laatste chemokuur wil brengen?

Hier zag ik de oproep: Now you know - Tesla Time News

Meer info via e-mail: zac [at] nowyouknowchannel.com

[ Voor 23% gewijzigd door Gluten Parody op 05-03-2019 21:15 ]

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

• TucanoItaly
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Gluten Parody schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:31:
Is er een Teslarijder in omgeving Utrecht
Ik niet, maar op Snappcar staat er 1: https://www.snappcar.nl/a...d1-49d4-964e-5ce34dff359d

Kost je wel 150 knikkers.

516K subscribers  👍🏻 5.2K 👎🏻 428  🔕 Notify  ➦ Share  ▤ᐩ Save

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Hoe laat ongeveer?

• Gluten Parody
Ik weet niet meer dan wat er in het filmpje staat... heb een e-mailadres toegevoegd in vorige post

[ Voor 70% gewijzigd door Gluten Parody op 05-03-2019 21:17 ]

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-10 22:12
Strykeforce schreef op maandag 4 maart 2019 @ 07:58:
[...]

Ik vind het vrij zuur dat ik nu een 75D heb waar ik nu voor dezelfde prijs een 100D had kunnen hebben. Alleen denk ik dat de meeste Model S/X's in de zakelijke lease zitten (zoals ook die van mij) waardoor het mij eigenlijk niet zoveel kan boeien. Dit is dus vooral vervelend voor de LM's die niet zijn uit gegaan van de gegarandeerde restwaarde maar dachten meer te kunnen krijgen aan het einde van de looptijd. Misschien zelfs interessant om em zelf te kopen dan >:)

Weet iemand dat hier overigens? Wat de gegarandeerde restwaarde ongeveer is van een 75D? (rode lak, standaard interieur, EAP).

Vandaag overigens weer met de AutoPilot over de snelweg gezoemd met de harde winden, hij sloeg wel een beetje uit bij het voorbij rijden van vrachtwagens maar corrigeerde telkens netjes en rustig. Ik blijf het toch een verademing vinden om elke werkdag met AP te rijden, ik zou het zelfs jammer gaan vinden als ik straks een nieuwe opdracht dichter in de buurt zou hebben en niet meer zo "ver" (100km per dag) hoef te rijden :P
Zuur valt wel mee ik betaal maar 4% bijteling over de hele auto ipv 22% over alles na 50k denk dat opeens het zure wel over is :)

Plus ik denk dat het voor ons rijders straks heel slim kan zijn om de model x75D over te nemen omdat ze straks die dingen aan de straat stenen niet kwijt kunnen. omdat nieuwere EV goedkoper en verder komen.

Daarom heb ik ook voor de model x een lease genomen. Tevens hou ik met de lease meer cash flow over per maand en dat is veel belangrijker dan iets minder kosten over de jaren (lees 4-5% rente) hoewel de lease voor mij redelijk goedkoop uitgepakt heeft het is niet heel veel duurder dan zelf kopen en afschrijven. Alleen dan wel 0% risico.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
Nog geen aangepaste leaseprijzen op basis van de nieuwe lagere prijs?

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Sunri5e schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:11:
Nog geen aangepaste leaseprijzen op basis van de nieuwe lagere prijs?
Leaseplan is 2 tientjes omlaag ;(
Athlon nog niets te zien.

Youtube: DashcamNL

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
dfrenner schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:21:
[...]

Leaseplan is 2 tientjes omlaag ;(
Athlon nog niets te zien.
20 euro??? Ik had toch wel minimaal 50 verwacht.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:29

knakworst

Get more sats!

[...]

Ik vind het vrij zuur dat ik nu een 75D heb waar ik nu voor dezelfde prijs een 100D had kunnen hebben.
Tja, op de basis wordt uiteindelijk relatief minder afgeschreven dan op de (P)100D dus in dat opzicht ben ik juist wel blij dat ik een 75D heb. Voor mij voldoende radius.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Sunri5e schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:28:
[...]

20 euro??? Ik had toch wel minimaal 50 verwacht.
Ik ook...
Aan de andere kant moet Leaseplan ook het ricsico nemen dat Tesla nog een keer zo'n geintje flikt...

Youtube: DashcamNL

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]
Weet iemand dat hier overigens? Wat de gegarandeerde restwaarde ongeveer is van een 75D? (rode lak, standaard interieur, EAP).
Ik heb via Tesla voor een MX75D (wit, premium, wit interieur en EAP) een gegarandeerde restwaarde (in 2023) van 33.879,13 excl.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Strykeforce
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-10 17:13
HekkeySE schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:23:
[...]

Ik heb via Tesla voor een MX75D (wit, premium, wit interieur en EAP) een gegarandeerde restwaarde (in 2023) van 33.879,13 excl.
Thanks, goed om te weten. Dan zal mijn MS75D nog wel iets lager zijn). We gaan zien hoe de komende 4 jaar bevallen, grote kans dat ik em dan koop en misschien een kleinere elektrische auto weer in de lease doe :9 .

• HekkeySE
  • Niet online
Strykeforce schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Thanks, goed om te weten. Dan zal mijn MS75D nog wel iets lager zijn). We gaan zien hoe de komende 4 jaar bevallen, grote kans dat ik em dan koop en misschien een kleinere elektrische auto weer in de lease doe :9 .
Dit is de gegarandeerde waarde dus kan ook hoger zijn. Goed om te weten dat dit op basis is van 30k kilometers per jaar (dus 180k kilometer totaal)

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

wouterg00 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:30:
Hier een geüpdate diagram met de Autopilot opties:
[Afbeelding]
Is nu al bekend naar welke bedragen dit gaat vertalen in Nederland? 29-01-2019 besteld dus ik wil heel graag weten wat FSD gaat kosten i.v.m. financiering. 3200 euro?

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-10 21:26
acidfever schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:01:
[...]

Is nu al bekend naar welke bedragen dit gaat vertalen in Nederland? 29-01-2019 besteld dus ik wil heel graag weten wat FSD gaat kosten i.v.m. financiering. 3200 euro?
Ja is bekend.
Staat gewoon op de website van Tesla.

spoiler:
€7400 na levering

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:41
Rij nu een kleine week rond in m'n Model 3 LR AWD, wat een heerlijke auto!

Zijn er hier al ervaringen met draadloze telefoonladers? Er zijn er een aantal uit de US te bestellen (Nomad, Jeda, Taptes), en ik zie er ook eentje bij Tesland staan. Ben vooral op zoek omdat mijn iPhone in een hoesje zit, en daardoor niet wil passen op de meegeleverde connector.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heeft iemand al AP op zijn Model 3? Bij mij blijft Tesla nog beweren dat het nog niet is goedgekeurd om te gebruiken, maar ik dacht dat het al lang geregeld was.

[ Voor 16% gewijzigd door Deveon op 06-03-2019 14:58 ]

• Requiem19
  • Nu online
Deveon schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:58:
Heeft iemand al AP op zijn Model 3? Bij mij blijft Tesla nog beweren dat het nog niet is goedgekeurd om te gebruiken, maar ik dacht dat het al lang geregeld was.
Grappig, bij de testrit bij Hoofddorp pas deed de AP het prima in de Model 3...

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-10 14:02
swbr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:17:
Rij nu een kleine week rond in m'n Model 3 LR AWD, wat een heerlijke auto!

Zijn er hier al ervaringen met draadloze telefoonladers? Er zijn er een aantal uit de US te bestellen (Nomad, Jeda, Taptes), en ik zie er ook eentje bij Tesland staan. Ben vooral op zoek omdat mijn iPhone in een hoesje zit, en daardoor niet wil passen op de meegeleverde connector.
Al op aliexpress gekeken?

https://www.aliexpress.co...-Station/32975437793.html

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb een paar dagen de trial versie kunnen gebruiken, dat ging prima.

Ik kon het daarna ook gewoon activeren in de auto, dus heb dat gedaan op 8 februari (nog voor €5800,-). Is ook netjes van mijn creditcard afgeschreven, maar tot de dag van vandaag werkt het niet.

Ik kom niet door wachtrijen heen als ik bel en via de mail kom ik ook niet veel verder.
Ik had iemand die wel steeds reageerde maar het nog steeds niet voor me geregeld had, maar die werkt er nu niet meer, dus ik kan weer van voor af aan beginnen.

Inmiddels ben ik maar over gegaan naar proberen mijn geld terug te krijgen in plaats van het werkend krijgen van de EAP, dan koop ik straks wel AP voor €2000,- daar zitten alle functionaliteiten in die ik wil.

Al helemaal klaar mee.

Met de auto gelukkig niet :)

[ Voor 16% gewijzigd door jongf7 op 06-03-2019 15:10 ]

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:41

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

De Navigate on Auto Pilot functie is nog niet goedgekeurd hier in Europa werd mij verteld. Dit is nu ook onderdeel van het FSD pakket, dus wellicht dat het nog langer gaat duren voordat het hier wordt geactiveerd?

Het zelfsturen en adaptive cruise control stuk is al wel vrijgegeven, dus dat zou moeten werken. Werkte iig wel op de LR AWD waarmee ik proefreed vorige week, en werkte goed moet ik zeggen.

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:41
Ik heb al iets soortgelijks, maar de laders die ik noemde, zijn allemaal speciaal voor de Model 3 gemaakt, en passen precies in het vakje waar ik nu m'n telefoon ook al neerleg. Zijn ook allemaal dubbele laders, handig omdat mijn vriendin haar telefoon dan ook gewoon kan neerleggen.
Ja, de mijne heeft AP, en dat werkt gewoon goed. Snelwegen sowieso zonder problemen, filerijden wordt nu netjes voor me gedaan. Volgens mij doet iet het overal waar de auto de wegbelijning goed kan zien. Auto lane change doet het alleen maar op de snelweg, op een provinciale weg met dubbele rijstroken weigert ie van baan te wisselen.

[ Voor 35% gewijzigd door swbr op 06-03-2019 15:49 ]

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• acidfever

acidfever

I am allready working!

bottom line schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:58:
[...]

Ja is bekend.
Staat gewoon op de website van Tesla.

spoiler:
€7400 na levering
Het gaat om het scenario voor de prijswijziging besteld maar nog niet geleverd. Dan zou volgens het eerder geposte diagram( zie https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58157720) 3000 dollar kosten om naar FSD te upgraden. Dit is dus 100% bevestigd niet waar volgens jou?

[ Voor 6% gewijzigd door acidfever op 06-03-2019 18:08 ]

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 21:37
Nieuwe supercharger is gepresenteerd, indrukwekkende getallen.

Model 3 kan tot 250 kW laden en belangrijkste nieuws op korte termijn is denk ik nog dat alle tesla's een update krijgen die ervoor zorgt dat de batterij gaat voorverwarmen voordat je bij een geplande supercharger aankomt zodat je de maximale laadsnelheid aan kan.

https://electrek.co/2019/...3-kw-capacity-efficiency/

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:19

n3z

1600km per uur laden. Damn.

• Deveon
  • Niet online
Dat is 10 tot 50% met deze snelheid in 8(!) minuten. Ik ben heel benieuwd hoe lang die dit vermogen aan kan, maar met 200 km in 8 minuten ga ik haast de pauzes missen. ;)

Oh ja, even even de Etron aftroeven bij Fastned!

[ Voor 13% gewijzigd door Deveon op 07-03-2019 09:03 ]

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

jongf7 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:05:
Inmiddels ben ik maar over gegaan naar proberen mijn geld terug te krijgen
Gewoon creditcard maatschappij bellen. Kan nog net, binnen de maand.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
98.000 voor een nieuwe P100D. Ik ken 2 mensen die er 155.000 voor betaald hebben in december 8)7

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

PWM schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:05:
98.000 voor een nieuwe P100D. Ik ken 2 mensen die er 155.000 voor betaald hebben in december 8)7
Ach, die genieten wel van de 4% bijtelling over dat astronomische bedrag. 155k voor een auto.. W.T.F...

Nieuwe V3 SuperCharging wordt uitgerold:
https://www.tesla.com/nl_...supercharging?redirect=no

En een nieuwe innovatie dat de accu flink gaat pre-heaten als een bezoekje aan een supercharger op de route gepland is, zodat ie optimaal op temperatuur is om op volle snelheid te laden!
Heel benieuwd naar de laadcurve voor de 3, dat is wel echt top dan hoor. Wordt het gat met de Audi e-tron weer een beetje gedicht ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeRSPiN op 07-03-2019 11:10 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:27

Arfman

Drome!

CyBeRSPiN schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:08:
[...]

Ach, die genieten wel van de 4% bijtelling over dat astronomische bedrag. 155k voor een auto.. W.T.F...

Nieuwe V3 SuperCharging wordt uitgerold:
https://www.tesla.com/nl_...supercharging?redirect=no

En een nieuwe innovatie dat de accu flink gaat pre-heaten als een bezoekje aan een supercharger op de route gepland is, zodat ie optimaal op temperatuur is om op volle snelheid te laden!
Heel benieuwd naar de laadcurve voor de 3, dat is wel echt top dan hoor. Wordt het gat met de Audi e-tron weer een beetje gedicht ;)
3 posts boven je staat al de laadcurve voor de model 3 ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Strykeforce
Ook niet geheel onbelangrijk:
"no more splitting power with a vehicle in the stall next to you."

Jammer dat dit "pas" in europa in Q3 komt, ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat alles V3 is. Nog te laat helaas voor de grote 900km+ reis naar frankrijk dit jaar. Maar dan heb ik wel iets om het mee te vergelijken volgend jaar :)

Ben sowieso wel benieuwd naar hoe soepel of niet het zal gaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Strykeforce op 07-03-2019 12:33 ]

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32
Ik heb begrepen dat ze bestaande stalls niet gaan omkatten naar V3 enkel dat uitbreidingen V3 zijn. Ook met de V2 kun je naar Frankrijk hoor en ook weer terug.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

winwiz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:15:
Ik heb begrepen dat ze bestaande stalls niet gaan omkatten naar V3 enkel dat uitbreidingen V3 zijn. Ook met de V2 kun je naar Frankrijk hoor en ook weer terug.
Las wel dat ze de bestaande V2 stalls met software updates gaan "opvoeren" naar 145 kWh, dat zou dus al snel kunnen gebeuren.

Dat zal vooral leuk zijn voor de Model 3 rijders met de nieuwe accu's die dat aankunnen. :9
PWM schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:05:
Heel vervelend inderdaad, maar waarschijnlijk wel gekocht in december voor de lage bijtelling of andere fiscale voordelen.

Speculatie is dat er zo wie zo binnenkort een facelift versie komt van de S en X, wellicht al aangekondigd bij de presentatie van de Y op 14 maart. Dan is het nu gewoon een uitverkoop van de huidige S en X...

[ Voor 35% gewijzigd door mkrmr op 07-03-2019 13:24 ]

• Tassadar32
@winwiz Wel een aantal stalls op locaties die heel erg drukbezet zijn. Ze zullen waarschijnlijk de nieuwe stalls indien mogelijk wegzetten naast de bestaande V2 stalls.

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Strykeforce schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:30:
Jammer dat dit "pas" in europa in Q3 komt, ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat alles V3 is. Nog te laat helaas voor de grote 900km+ reis naar frankrijk dit jaar. Maar dan heb ik wel iets om het mee te vergelijken volgend jaar :)
Heb je een model 3? S en X profiteren niet van de V3 supercharger op dit moment (batterij kan tot 120 kW aan).

• Speedener
  • Laatst online: 09:12
Tassadar32 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:26:
Ik mag mijne morgenmiddag komen ophalen. Ik heb vanmorgen zelf maar gebeld. Hij stond al in Tilburg, maar niemand had nog de moeite genomen om te bellen voor een afspraak. Ik vind het proces maar matig allemaal :X

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

• Tassadar32
@Speedener Bofkont! Ik ben een paar weken terug maar gewoon om de andere dag gaan bellen. Als ze geen info kunnen pushen ga ik gewoon pollen.

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Strykeforce schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:30:
Nog te laat helaas voor de grote 900km+ reis naar frankrijk dit jaar
Ik doe 1100 km in een Renault Zoe Q90, in 1 dag. Zal met je Tesla veel gemakkelijker zijn, denk ik zo.

Ik ken de superchargers natuurlijk niet. Maar als je een CHAdeMO adapter hebt/leent, dan is de laad infra is mijns inziens uitstekend te noemen, met al die Corri-door chargers van Sodetrel. Stuk voor stuk aan de snelweg geplaatst.

[ Voor 28% gewijzigd door TucanoItaly op 07-03-2019 13:52 ]

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:02
Speedener schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:45:
[...]
Ik mag mijne morgenmiddag komen ophalen. Ik heb vanmorgen zelf maar gebeld. Hij stond al in Tilburg, maar niemand had nog de moeite genomen om te bellen voor een afspraak. Ik vind het proces maar matig allemaal :X
Had je de eindfactuur al ontvangen?

• Strykeforce
TucanoItaly schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:50:
[...]

Ik doe 1100 km in een Renault Zoe Q90, in 1 dag. Zal met je Tesla veel gemakkelijker zijn, denk ik zo.

Ik ken de superchargers natuurlijk niet. Maar als je een CHAdeMO adapter hebt/leent, dan is de laad infra is mijns inziens uitstekend te noemen, met al die Corri-door chargers van Sodetrel. Stuk voor stuk aan de snelweg geplaatst.
12 uur als ik wat hogere marges aan hou met hoeveel charge ik aan kom bij elke supercharger (15%, neem aan dat ik gedurende de reis wel wat lager durf te gaan). Op de camping staat een dubbele type 2 laadpaal dus daar heb ik verder geen zorgen meer over

@SteveWoz Kep een Model S 75D dus ik zal er waarschijnlijk niet heel veel op vooruit gaan, maar wie weet!

• Speedener
DaCoTa schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:54:
[...]

Had je de eindfactuur al ontvangen?
Nooit officieel ontvangen, maar wel gezien in mn account en betaald 2 weken geleden.

• TucanoItaly
  • Niet online

TucanoItaly

✅ geverifieerde account

Strykeforce schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:56:
12 uur als ik wat hogere marges aan hou
Wow... Met de Zoe ben je gemakkelijk uren extra onderweg...

• winwiz
Volgens goeroe TB is de optimale snelheid ergens tussen 130-150 KM/h

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:28

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Hoe sneller het laden, hoe sneller de optimale snelheid. Als het laden voor de model 3 nu naar 250 kW gaat dan zal de optimale snelheid ook wel naar 180-190 gaan.

Signatures zijn voor boomers.

• winwiz
Is it a plane, is it a bird, no it's a pfriking Tesla

• Deveon
  • Niet online
Maasluip schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:10:
Hoe sneller het laden, hoe sneller de optimale snelheid. Als het laden voor de model 3 nu naar 250 kW gaat dan zal de optimale snelheid ook wel naar 180-190 gaan.
Aangezien de Model 3 nu slechts van 10 tot ~55% boven de 100 KW laad kan ik mij niet voorstellen dat de range ruimer wordt wanneer je 250 KW laad. Met die “45%” kan je met 180 km/u misschien 100-150 km afleggen voordat je bij de volgende lader moet zijn. Volgens mij staan ze niet zo dicht op elkaar en is het veel relaxter om met 150 km/u meer kms te overbruggen.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:27

Arfman

Drome!

Dat is ook al zo bij benzine/diesel auto's. Tijdwinst bij hogere snelheden is te verwaarlozen, zeker als je een keer extra moet tanken onderweg. Niets nieuws :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• bottom line
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xbJfyw3.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jj8ypvk.png

[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 07-03-2019 16:10 ]

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:18

Thermometer

Whoop Whoop!

Tof! Heb je hier een bron van? En is dus de beta van V3 al ergens in SF ofzo te gebruiken?

• bottom line
Thermometer schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:24:
[...]

Tof! Heb je hier een bron van? En is dus de beta van V3 al ergens in SF ofzo te gebruiken?
Gisteren bij de bekendmaking van V3 zijn er talloze beta's uitgenodigd geweest. Degene die af zijn gekomen konden daar ter plaatste hun auto hangen aan V3 superchargers (die ze daar hebben geplaatst voor het event), om zo dit al eens uit te testen.

Vanaf april begint Tesla ook de V3 ergens anders te bouwen in de VS. Tot dan kunnen enkel de beta's de nieuwe laders uitproberen in Fremont/Hawtorne.

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Electrek.co: First look at Tesla’s new V3 Supercharger in action

[ Voor 35% gewijzigd door _eLMo_ op 07-03-2019 16:45 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• HekkeySE
  • Niet online
Is er een Teslarijder in omgeving Utrecht die zaterdag 9 maart aanstaande een jongetje naar zijn laatste chemokuur wil brengen?

Ik kom niet uit Utrecht (omgeving Amsterdam) maar inmiddels contact met de moeder gehad en ga het as zaterdag doen. Dank voor de tip.

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-10 17:14
Super! Ik heb de Tesla nog niet, anders had ik me zeker gemeld! Wil dit soort acties ook wel in de gaten houden, kleine moeite, veel impact 😊

• Gluten Parody
HekkeySE schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 23:27:
[...]

Ik kom niet uit Utrecht (omgeving Amsterdam) maar inmiddels contact met de moeder gehad en ga het as zaterdag doen. Dank voor de tip.
Cool, dankjewel! Die knul gaat vast een onvergetelijke rit hebben. Falcon wing doors to the resque _/-\o_

Zac en Jessie van Now you know zouden het vast tof vinden als je een foto of kort filmpje mag maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gluten Parody op 08-03-2019 00:15 ]

• Tassadar32
@NeoPhire Hier hetzelfde probleem: De 3 komt maandag pas! Anders zou ik me ook wel aangemeld hebben. Wat is leuker dan in een Tesla naar het ziekenhuis? In een stoet Tesla's naar het ziekenhuis!

• Deveon
  • Niet online
Tassadar32 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:17:
@NeoPhire Hier hetzelfde probleem: De 3 komt maandag pas! Anders zou ik me ook wel aangemeld hebben. Wat is leuker dan in een Tesla naar het ziekenhuis? In een stoet Tesla's naar het ziekenhuis!
GoT Tesla meet-up om een jongetje naar het ziekenhuis te brengen! *O*

Edit: Zelf kan ik helaas morgen niet, beetje kort dag helaas..

[ Voor 9% gewijzigd door Deveon op 08-03-2019 09:10 ]

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:45
Deveon schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:56:
[...]

GoT Tesla meet-up om een jongetje naar het ziekenhuis te brengen! *O*
Dat zou voor dat jochie helemaal tof zijn, als er meerdere Tesla's mee zouden doen.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• bwernsen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:06
De leasemaatschappij heeft al een tijd geleden een bestelling geplaatst. Bij vragen over wanneer en hoe krijg ik tot op heden als reactie, van de Tesla dealer in Amsterdam, niet meer dan; we denken te kunnen leveren maart. Het zal wel april worden..

Ik zie dat hier mensen tesla accounts hebben, smsen krijgen, VIN nummers etc. Hoe krijgen jullie deze? Ik heb maar zelf een Tesla account aangemaakt, maar daar is natuurlijk niet mijn bestelling aangekoppeld.

• PWM
  • Niet online

Ik ga er maar vanuit dat ze wel iemand hebben inmiddels, maar anders heb ik alvast aangegeven wel te kunnen.

• Tassadar32
@bwernsen Hier ook lease, je krijgt helemaal niks van Tesla te horen totdat ze bellen voor levering. Mijn bestelling was eind December en levering komende maandag. Tesla account word voor je aangemaakt op je zakelijke e-mail. Je krijgt een mailtje om je wachtwoord in te stellen en dan heb je opeens een account. Wel is mijn zakelijke account bij Tesla helemaal dichtgetimmerd en kan er weinig op instellen (wat ik wel kan op mijn prive account).

• Gluten Parody
PWM schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:30:
[...]

Ik ga er maar vanuit dat ze wel iemand hebben inmiddels, maar anders heb ik alvast aangegeven wel te kunnen.
Tnx, aan HekkeySE’s post van gisteren te zien is eea inmiddels geregeld :)

[ Voor 10% gewijzigd door Gluten Parody op 08-03-2019 10:40 ]

• Wonkbonko
  • Laatst online: 30-10 08:50
Heeft er iemand van jullie de lease tesla toevallig gewrapped?

Voordeel is dat je alle kleuren kan kiezen en het buiten je bijtelling valt.

• Deveon
  • Niet online
Wonkbonko schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:23:
Heeft er iemand van jullie de lease tesla toevallig gewrapped?

Voordeel is dat je alle kleuren kan kiezen en het buiten je bijtelling valt.
Dat zou ik eerst maar aan de leasemaatschappij vragen of dat mag. In principe is het een sticker en dat mag niet altijd. Mijn koop zwarte Tesla krijgt een clear coat.

• Wonkbonko
  • Laatst online: 30-10 08:50
Deveon schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:34:
[...]

Dat zou ik eerst maar aan de leasemaatschappij vragen of dat mag. In principe is het een sticker en dat mag niet altijd. Mijn koop zwarte Tesla krijgt een clear coat.
Ja er zitten uiteraard voorwaarden aan, mijn amsterdamse bedrijf moet ook dat grote feyenoord logo op het dak goedkeuren ;-).

Ik zou echter de ervaringen willen weten ;-).

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

;)
Wonkbonko schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:37:
[...]

Ja er zitten uiteraard voorwaarden aan, mijn amsterdamse bedrijf moet ook dat grote feyenoord logo op het dak goedkeuren ;-).
Wel goed opletten of brand en vandalisme :X dan wel verzekerd zijn! ;)

• BarryH
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:30
Ik heb na veel speuren op internet gevonden dat de koffervak van een model 3
95-105 cm diep is
45 cm hoog
en 94 cm breed.
(en dan nog een kleiner dieper vak van 39x 25 x 62 cm)

klopt dat?

5670PV op OzOOO, 5640PV op WnWWW, 3150PV op muur op ZZZW, vloerisolatie, HR++,dakisolatie, PANA 9Jmonoblock WP, Ioniq EV 2017

• JopieZoe
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-06 09:24
Ik ben een leek op gebied wrappen of coaten maar lees elders dat dit vanwege de kwetsbaarheid van de lak van de Tesla zinvol kan zijn. Weet iemand van jullie waar ik dat verantwoord kan laten doen?

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-10 14:02
JopieZoe schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:57:
Ik ben een leek op gebied wrappen of coaten maar lees elders dat dit vanwege de kwetsbaarheid van de lak van de Tesla zinvol kan zijn. Weet iemand van jullie waar ik dat verantwoord kan laten doen?
Zijn er genoeg in Nederland. Heb een offerte van €1800 excl. btw ontvangen van www.addit-signmakers.nl voor een full-body wrap in 3M Satin White Aluminium. Prijzen variëren echter enorm, van €1600 tot €2500 excl btw.

Waar je op zou kunnen letten is of het 3M gecertificeerde bedrijven zijn, dat geeft enige maat van vertrouwen.

[ Voor 9% gewijzigd door tweegroenethee op 08-03-2019 12:13 ]

• MeZZiN
[...]

_/-\o_ Top geweldig van je!

Ben blij dat je het doet. Zo kleine moeite maar zo veel plezier!

• acidfever

acidfever

I am allready working!

bwernsen schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:25:
De leasemaatschappij heeft al een tijd geleden een bestelling geplaatst. Bij vragen over wanneer en hoe krijg ik tot op heden als reactie, van de Tesla dealer in Amsterdam, niet meer dan; we denken te kunnen leveren maart. Het zal wel april worden..

Ik zie dat hier mensen tesla accounts hebben, smsen krijgen, VIN nummers etc. Hoe krijgen jullie deze? Ik heb maar zelf een Tesla account aangemaakt, maar daar is natuurlijk niet mijn bestelling aangekoppeld.
Mijn leasemaatschappij heeft de bestelling op mijn naam gezet en ik kreeg dus ook een bericht dat er een account voor mij was aangemaakt. Hier hangt dus ook mijn zakelijke nummer aan en daar heb ik inmiddels een levertermijn op doorgekregen en een bevestiging dat de AP upgrade kosteloos is uitgevoerd.

Als er een VIN aan je bestelling is toegewezen zou de Tesla dealer je prima moeten kunnen vertellen wanneer ze je auto verwachten. Zonder VIN is het een stuk minder duidelijk natuurlijk.

Persoonlijk vind ik Tesla vaak niet heel erg op de hoogte van zaken als ik ze bel maar dat lijkt ook wel te komen omdat zij ook gewoon afhankelijk zijn van wat ze uit Amerika krijgen aan informatie....

• Strykeforce
Elon heeft nog getwitterd over de laadsnelheid verbeteringen:
"Latest software improves Tesla Supercharger times by up to 25% for all Tesla S/X/3 worldwide, incl original 2012 Model S. Not splitting power across 2 Supercharger stalls helps all cars up to 50%."

Dus ook de huidige X en S gaan er op vooruit!

Als het echt 50% verbetering is dan zijn het straks nog maar stops van 10 a 15 minuten als je naar zuid frankrijk rijd :)

En nog een verduidelijking:
"Those improvements are independent of Supercharger V3 power increase from 135kW to 250+kW. All factors considered, charge time will drop by factor of 4 best case & more than 2 for whole Tesla fleet. Effectively, this more than doubles total WW Supercharger system throughput."

Straks heb je niet eens tijd om die Whopper naar binnen te werken voordat je alweer moet ontkoppelen :X

[ Voor 48% gewijzigd door Strykeforce op 08-03-2019 14:06 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:19

gwystyl

Beugeltje dan maar?

50% bij volledige bezetting van de laders. Als er maar één auto aan een paal hangt, heeft die sowieso al volledige power van die paal tot zijn beschikking. Dus dit is mooi verwoord blij maken met een dooie mus volgens mij.

• Strykeforce
gwystyl schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:15:
50% bij volledige bezetting van de laders. Als er maar één auto aan een paal hangt, heeft die sowieso al volledige power van die paal tot zijn beschikking. Dus dit is mooi verwoord blij maken met een dooie mus volgens mij.
Hoe bedoel je? Nu is het zo dat de A en B stall (als ik het goed zeg) de power verdelen, waardoor je als je 100% power wilt je om en om moet parkeren. Is het dus druk dan zit iedereen maar op halve snelheid te laden.

Dus straks zit iedereen altijd op 100%, geen splitting meer dus is dit ook nog eens een 50% improvement bij drukte.

[ Voor 33% gewijzigd door Strykeforce op 08-03-2019 14:21 ]

• Deveon
  • Niet online
Strykeforce schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:21:
[...]

Hoe bedoel je? Nu is het zo dat de A en B stall (als ik het goed zeg) de power verdelen, waardoor je als je 100% power wilt je om en om moet parkeren. Is het dus druk dan zit iedereen maar op halve snelheid te laden.

Dus straks zit iedereen altijd op 100%, geen splitting meer dus is dit ook nog eens een 50% improvement bij drukte.
Nu was het wie het eerst op een stal (A of B ) aansluit krijgt vermogen X. De volgende die op die stal aansluit krijg wat er over is. Echter kan de gene die als eerste aangesloten is niet sneller gaan laden dan X.

Dus als je aankomt er is geen stal (A&B, lees 50% bezet) meer vrij, dan ga je na deze wijzigingen aanzienlijk sneller laden.

• MeZZiN
Heb vaak genoeg gehad dat er meer dan de helft vol stond dus zeker een grote verbetering. Niet altijd nee sta vaak genoeg in hoorn alleen maar regelmatig ook bijna helemaal vol geen pijl op te trekken.

Maar iets snelheid van 120-> 135 is altijd fijn. En mooi dat v3 er aankomt alle beetjes helpen. Maar onze ervaring bij lange afstanden is dat we nog lang niet klaar waren maar de auto was al vol genoeg voor de volgende etappe.

Dus top laat maar komen die update. Het was al super snel kan altijd beter. En straks met V3 is er helemaal geen goed argument meer om geen EV te kiezen over een diesel.

• Tassadar32
G*dver! Net door Tesla gebeld dat de auto nog steeds in Zeebrugge staat en er logistiek iets mis is gegaan, aflevering van komende maandag gaat dus niet door. Ze bellen maandag terug om een nieuwe afspraak te maken. :(

• MeZZiN
@Tassadar32 it happens heb het nu al 2 keer meegemaakt. hij komt er aan maar iets later. It sucks maar beter dat ze het netjes afleveren dan dat ze dingen overslaan en slecht afleveren.

• Tassadar32
@MeZZiN Beter dat ze gewoon afspraken maken waar ze zich aan kunnen houden. Al dat vage gedoe heb ik helemaal niks aan. Liever dat ze vanaf het begin de levering wat ruimer ingepland hadden en me een realistische leverdatum geven dan "Staat in Zeebrugge", "Staat op de boot" (echt, wtf!), "Week 9", "Week 10, gegarandeerd!", "Oeps, dan toch maar week 11 op maandag", "Nee sorry, gaan we ook niet doen". Ik hoop toch echt dat mocht ik een keer service nodig hebben dat dat beter geregeld gaat worden. Kan dan nog zo'n mooie auto zijn maar dit soort gepruts kan gewoon echt niet.

• MeZZiN
ja dat is ook weer zo ze zijn heel onhandig daarin. Mijn auto staat nu al 3 weken weer bij telsa te slapen wachtend op onderdelen de afspraak stond al bijna een maand in de agenda maar ze hadden niets besteld. Het zijn ook geen standaard onderdelen zoals een spoiler en dashboard vervanging maar toch.

Gelukkig zijn tesla's de fijnste autos ooit gemaakt (mijn mening) afwerking is niet top maar dat mag de pret niet drukken.

• Deveon
  • Niet online
Tassadar32 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:49:
@MeZZiN Beter dat ze gewoon afspraken maken waar ze zich aan kunnen houden. Al dat vage gedoe heb ik helemaal niks aan. Liever dat ze vanaf het begin de levering wat ruimer ingepland hadden en me een realistische leverdatum geven dan "Staat in Zeebrugge", "Staat op de boot" (echt, wtf!), "Week 9", "Week 10, gegarandeerd!", "Oeps, dan toch maar week 11 op maandag", "Nee sorry, gaan we ook niet doen". Ik hoop toch echt dat mocht ik een keer service nodig hebben dat dat beter geregeld gaat worden. Kan dan nog zo'n mooie auto zijn maar dit soort gepruts kan gewoon echt niet.
Nog even volhouden, als je er in rijdt vergeet je alles.. tot je na 40.000 km of 2 jaar weer voor een beurt moet...

• HekkeySE
  • Niet online
[...]

Update: s'ochtends vroeg wordt hij door Tesla Marketing in een M3 opgehaald en gebracht naar het ziekenhuis in Utrecht. Vervolgens haal ik hem einde middag weer op in een MX en breng hem naar huis in Brabant.
Als ik foto's mag maken (ivm privacy) zal ik het zeker opsturen naar hen.

• Gluten Parody
Moet die knul niet mee met de jaarlijkse TTT (Tweakers Tesla Trophy) komende zomer? Rondje IJsselmeer, stoomgemaal Cruquius, Gouwesluisbrug, zoiets.

:)

[ Voor 41% gewijzigd door Gluten Parody op 08-03-2019 17:39 ]

• Speedener
Ik heb de Model 3 vandaag opgehaald. Helemaal top ding!

Maar nu ontbreekt de adapter met type C/F stekker voor de thuislader. Hoort die er normaalgesproken bij te zitten?

• Wiebbe
  • Laatst online: 25-10 21:09

Wiebbe

<none />

Zit er over te denken om via mijn werk een Model 3 te leasen. De proefrit is aangevraagd en kan ongeveer eind maart plaats vinden.

Weet iemand hoe de zitruimte achter een beetje is? Heb drie kids in de range van 8 t/m 14 en in mijn Golf GTE gaat t voor normale ritten prima. Kan niet echt iets vinden hoe de Model 3 is vergeleken met m'n GTE.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Guy Treepbush
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10 19:05
Moest even zoeken wat een type C/F stekkers is. Bij mijn model S zat er in november wel een zogenaamde grannycharger bij.

Weet niet hoe dat nu is met de model 3.

• Speedener
Guy Treepbush schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:39:
Moest even zoeken wat een type C/F stekkers is. Bij mijn model S zat er in november wel een zogenaamde grannycharger bij.

Weet niet hoe dat nu is met de model 3.
Ik heb de blauwe (Type 2 kabel) en deze:
Afbeeldingslocatie: https://www.tesla.com/sites/default/files/images/tesla-mobile-connector.jpg
Maar dus geen stekker/adapter erbij die in m'n normale stopcontact past.

• PWM
  • Niet online
Die zat bij mijn Model S wel. Nooit gebruikt, maar altijd als backup mee.

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:18
Zijn er hier al Model 3 eigenaren die zich geroepen een korte review/ervaring te plaatsen? Ik ben wel benieuwd naar een "objectieve" ervaring van een tweaker. :)

[ Voor 3% gewijzigd door FreeShooter op 08-03-2019 21:00 ]

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-10 17:14
Helaas wacht ik nog steeds op enig nieuws vanuit Tesla. Hij is aangekomen in Zeebrugge en hoop hem volgende week in ontvangst te nemen.

Intussen vermaak ik me met diverse reviews kijken en me inlezen op https://model3ownersclub.com/

• Gluten Parody
Now You Know heeft ook veel Model 3 Tip of the Week-filmpjes.
Deveon schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:16:
als je er in rijdt vergeet je alles..
Oftewel, stap 1: je huisadres in de navigatie zetten! >:)

[ Voor 43% gewijzigd door Gluten Parody op 09-03-2019 03:42 ]

• Gluten Parody
oeps

[ Voor 91% gewijzigd door Gluten Parody op 09-03-2019 03:43 ]

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:28

Fioravanti

Fioravantastisch!

Mijn Model 3 hoeft er pas einde jaar te zijn (reeds besteld). Ben benieuwd naar de 14e,als er meer bekend wordt over de Model Y. Als deze in december leverbaar is, ga ik de leasemaatschappij vragen om de bestelling aan te passen.

Heb wel het voorgevoel dat we de 14e niet meteen te horen krijgen wanneer deze beschikbaar komt voor ons kikkerlandje.
Pagina: 1 ... 29 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen en opmerkingen over leveringen van de Tesla's:

Tesla Leveringen Topic