iBOOD Hunt 21 & 22 November 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.820 views

Onderwerpen

• Dennjos
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-10-2024
Die van mij komt ook morgenochtend :D
Staat nog geen gewicht bij, maar komt met post.nl

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02:34
Iemand de verzendmelding van ibood al ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-08 09:09
Yesroff schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:14:
[...]

Waar blijft mijn PostNL dit kan iBood mij toch niet aan doen!!!
Heb je wel een geverifieerd PostNL account op je telefoon app staan? Deze bevestiging/notificatie krijg je niet per mail oid.

• Yesroff
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-09 11:34
Rwinio schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:29:
[...]

Heb je wel een geverifieerd PostNL account op je telefoon app staan? Deze bevestiging/notificatie krijg je niet per mail oid.
Nee misschien is dat het.

• TwinFrozr
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Wanneer kan je de track&trace link verwachten als je geen PostNL app hebt? Op iBood.nl staat nog steeds Verwachte verzenddatum: 30 november 2017.

• Dennjos
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-10-2024
TwinFrozr schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:34:
Wanneer kan je de track&trace link verwachten als je geen PostNL app hebt? Op iBood.nl staat nog steeds Verwachte verzenddatum: 30 november 2017.
Dat kan wel vanavond laat worden. Door de drukte is er wat vertraging de gelinkte verzendprogramma's. Dat merken wij in ieder geval wel in onze webshop. Normaal gesproken krijgen klanten meteen een mail zodra het pakket aangemeld is bij post.nl. sinds een week krijgen ze die mail soms pas na 23:00 terwijl het pakket al om 18:00 aangemeld is.

• TwinFrozr
  • Laatst online: 16-04-2021
Dennjos schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:38:
[...]

Dat kan wel vanavond laat worden. Door de drukte is er wat vertraging de gelinkte verzendprogramma's. Dat merken wij in ieder geval wel in onze webshop. Normaal gesproken krijgen klanten meteen een mail zodra het pakket aangemeld is bij post.nl. sinds een week krijgen ze die mail soms pas na 23:00 terwijl het pakket al om 18:00 aangemeld is.
Ah, duidelijk. Dan wacht ik nog geduldig af ;)

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Rwinio schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:29:
[...]

Hier inderdaad ook gevonden op de PostNL website (door in te loggen). Wel vreemd dat Ibood zelf geen mail stuurt, het lijkt me dat die de tracenummers weten als ze een zending aanmelden?

Verwijderd

Dennjos schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:38:
[...]

Ik heb wel een geverifieerde app maar ook nog geen bericht ontvangen dat er een zending klaar staat. Geduld is helaas een schone zaak....

Verwijderd

Nog steeds "zending verwacht, nog niet in sorteercentrum"... al sinds 8 uur... pfffffffffff

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:25:
Nog steeds "zending verwacht, nog niet in sorteercentrum"... al sinds 8 uur... pfffffffffff
Die van mij kon ik zojuist de leverdatum aanpassen wat goed uit komt, morgen niet thuis om hem te ontvangen.

// TODO: Schrijf een signature

Verwijderd

guysp schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:41:
[...]

Die van mij kon ik zojuist de leverdatum aanpassen wat goed uit komt, morgen niet thuis om hem te ontvangen.
Ow maar dat is geen probleem! Had ik ook wel voor je kunnen aannemen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drinnian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-08 02:01
staat hier helaas ook nog steeds op "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces" en ook nog geen bevestiging van ibood ontvangen, dus ik verwacht niet dat hij morgen geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste hunt. Helemaal klaar mee. IBOOD komt 80% van zijn/ haar beloftes niet na. Betaal liever een paar tientjes extra voor goede service.

Dikke vette doei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gewicht is nu bekend: 8,14kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 00:12:
Mijn laatste hunt. Helemaal klaar mee. IBOOD komt 80% van zijn/ haar beloftes niet na. Betaal liever een paar tientjes extra voor goede service.

Dikke vette doei.
Wij hebben ook nog geen mail gehad van ibood maar verzonden is hij wel. Heb gewoon een beetje geduld of fix de postnl app, kleine moeite en heb je veel plezier van.

Hier het gewicht nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
Ook hier de zending inmiddels teruggevonden in Mijn PostNL. Verwachte bezorging is morgenochtend, al is de zending nog steeds niet binnen. Ook nog geen gewicht dus.

Of PostNL's tracker is totaal overbelast door de decemberdrukte... of iBood heeft alvast verzendlabels verzonden en levert de dozen morgen pas uit... of beide? :P Sowieso wel gek dat ik een verzendlabel kriijg, gekoppeld aan een adres, terwijl ik deze op iBood nog aan kan passen :7

Dat het bij @Verwijderd wel allemaal klopt doet mij vermoeden dat de meeste van ons (including me) 'm zaterdag pas krijgen, maar ik heb geen idee :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zending is nu bij Post NL *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 00:50:

Dat het bij @Verwijderd wel allemaal klopt doet mij vermoeden dat de meeste van ons (including me) 'm zaterdag pas krijgen, maar ik heb geen idee :P
Het is gewoon druk bij de scanner bij PostNL, heb om het kwartier gekeken en hij staat bij mij nu ook als 'bij PostNL' (pas net dus, daarvoor dat de zending nog niet bij PostNL was). 13.58 kilo, dus ben benieuwd 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd1 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 02:08:
[...]

Het is gewoon druk bij de scanner bij PostNL, heb om het kwartier gekeken en hij staat bij mij nu ook als 'bij PostNL' (pas net dus, daarvoor dat de zending nog niet bij PostNL was). 13.58 kilo, dus ben benieuwd 8) .
Gefeliciteerd! Mooi gewichtje... Ik wacht nog steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwinio
Is bij jullie ook voor ontvangst een handtekening vereist?
Edit: laat maar, zat net te kijken en dat is bij pakketjes van IBOOD altijd vereist.

Hoop dat ik morgen optijd thuis ben van het werk om hem in ontvangst te nemen.

[ Voor 22% gewijzigd door Rwinio op 01-12-2017 03:27 . Reden: Te dom om te poepen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog steeds geen melding in de postnl app ontvangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdjuuh
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 09:13
Bij mij staat er nog steeds in iBood, verwachte verzenddatum: 30 november, status: bevestigd..
Of heeft iedereen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
sjoerdjuuh schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:04:
Bij mij staat er nog steeds in iBood, verwachte verzenddatum: 30 november, status: bevestigd..
Of heeft iedereen dit?
Ik heb hetzelfde, en vannacht helaas geen mail met track & trace oid gehad. Ik heb dan ook (nog) geen 'verified' adres via Postnl app/website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
RutgervdZ schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:07:
[...]

Ik heb hetzelfde, en vannacht helaas geen mail met track & trace oid gehad. Ik heb dan ook (nog) geen 'verified' adres via Postnl app/website.
Hier hetzelfde. Ergens hoop ik dadelijk nog op een mail en vandaag nog levering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Rwinio schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 00:30:
[...]

Wij hebben ook nog geen mail gehad van ibood maar verzonden is hij wel. Heb gewoon een beetje geduld of fix de postnl app, kleine moeite en heb je veel plezier van.

Hier het gewicht nog niet bekend
Dat is het probleem. Er is geen geduld meer en ik kan de spanning niet meer aan. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yesroff
Heeft iemand al een mail van PostNL gekregen? (dus niet de app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesroff schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:22:
Heeft iemand al een mail van PostNL gekregen? (dus niet de app)
Hier geen mail en heb ook geen geverifieerde app. Ik blijf vandaag in ieder geval gewoon lekker thuis. Want stel je eens voor......

EDIT: Leuke KEF oordopjes btw.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2017 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Gister een melding van de PostNL app met een verwachte levering van vanmiddag tussen 2 en 4.

Vandaag staat hij nog steeds op "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces", verwachte levering is nog niet gewijzigd. Ook ibood geeft nog steeds aan dat de bestelling bevestigd is, en nog niet verzonden.

Het zal mij benieuwen. Hij wordt op kantoor geleverd, dus liever vandaag dan morgen, want morgen wordt maandag :9 (mijn allereerste box overigens :) )
Verwijderd1 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 02:08:
[...]

Dat is een flink gewicht, weinig kleding en afgetopt met anal beads?

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Laatst online: 15:55
Ibood zegt nog steeds bevestigd, post nl zegt 20,34kg, dat is een heel servies joh!

Dus kappen met berichtjes dat je geen mail hebt of wat dan ook. Het komt vanzelf, stop the spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:52:
Ibood zegt nog steeds bevestigd, post nl zegt 20,34kg, dat is een heel servies joh!

Dus kappen met berichtjes dat je geen mail hebt of wat dan ook. Het komt vanzelf, stop the spam.
Whaaaat? 20,34kg? Dat zal wel de zwaarste box ooit kunnen zijn.

Wat kijk ik uit naar de lijstjes!!
(en vervolgens teleurgesteld en jaloers zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:42

Rooieduvel

Reviewer of all things...

20,34 kilo zegt niets. Ik had ooit eens 16 kilo en dat kwam door een tv beugel van 9 kilo...

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rooieduvel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:02:
20,34 kilo zegt niets. Ik had ooit eens 16 kilo en dat kwam door een tv beugel van 9 kilo...
Dat klopt. Zelf heb ik liever een box van 5KG met een MacBook erin. Maar dat gewicht is gewoon best wel, Uh, dik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

En net een update op de PostNL site: in plaats van vandaag komen ze morgen...
Blijft jammer... maar voordeel: ben dan wel thuis.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rooieduvel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:27:
En net een update op de PostNL site: in plaats van vandaag komen ze morgen...
Blijft jammer... maar voordeel: ben dan wel thuis.
Pffff. Wel een dooddoenertje zo op de vroege ochtend.

Vraagje aan de rest: meer mensen met deze melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tec7lol
Afgaande op de foto's van die 3 boxen zou er wel eens in elke box een "ferm" power tool inzitten. En ja die dingen wegen al gauw heel wat kilo's!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jenzaah
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:51
Tec7lol schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:44:
Afgaande op de foto's van die 3 boxen zou er wel eens in elke box een "ferm" power tool inzitten. En ja die dingen wegen al gauw heel wat kilo's!
Die power tools zou ik wel kunnen gebruiken! Die macbook neem ik er wel bij dan >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:37:
[...]

Pffff. Wel een dooddoenertje zo op de vroege ochtend.

Vraagje aan de rest: meer mensen met deze melding?
Jup hier hetzelfde..... -O-

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Laatst online: 16-08 14:53
Hier ook, maar dat had ik ook bij een ander pakketje en die kwam ook gewoon op de originele datum binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jij kan wel eens heel blij worden. Hoe laat verwacht jij de box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 993ti
  • Laatst online: 09-11-2021
sjoerdjuuh schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:04:
Of heeft iedereen dit?
Ik heb dat ook nog. Hopelijk vandaag nog bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Laatst online: 07-09 14:24
993ti schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:27:
[...]

Ik heb dat ook nog. Hopelijk vandaag nog bericht.
Ik ook hetzelfde. Ik heb enkel een afleveradres opgegeven waar in het weekend niemand thuis is. En het andere adres is in de week niemand thuis. Ik hoop dus dat ik op voorhand iets weet. Vorige keer ibood bestelling bij de buren afgegeven door DHL. Zij hebben in mijn plaats met mijn naam getekend en
DHL liet niet weten waar het pakje was afgeleverd. Zo iets wil ik niet meer meemaken. Uiteindelijk is het goed gekomen maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Mijn box staat nu voor morgen. Nog steeds niet door PostNL ontvangen....
Dus zal wel na het weekend worden....

Achja, Als er dan een dik item in zit hoor je mij niet klagen.... Al zal ik wel weer een slechte box hebben XD would be just my luck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Teach
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 16:05
Een zware box is niet leuk als je hem terug wilt sturen ;) Dan kost het veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 20:12
Da_Teach schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:33:
Een zware box is niet leuk als je hem terug wilt sturen ;) Dan kost het veel meer.
Tegenwoordig wordt retour door ibood zelf betaald. Kost alleen een hoop spier kracht dan hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Mijn box was eerst ingepland voor aflevering vandaag tussen 14-17, erna morgen tussen 12-13 en nu staat ie weer op vandaag tussen 14-17...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

Rogar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:54:
Mijn box was eerst ingepland voor aflevering vandaag tussen 14-17, erna morgen tussen 12-13 en nu staat ie weer op vandaag tussen 14-17...
PostNL is de hele week al van het padje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Nu online
Rooieduvel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:57:
[...]

PostNL is de hele week al van het padje..
Ja inderdaad. We zien vanzelf wel wanneer ie geleverd word. Dat ene dagje extra wachten maakt ook niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:59:
[...]

Ja inderdaad. We zien vanzelf wel wanneer ie geleverd word. Dat ene dagje extra wachten maakt ook niets uit.
Stiekem maakt het wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ook mijn pakketje is nog niet binnen bij PostNL, verwachte levering staat ook op 'morgen'. Het gaat dus weer een lange dag worden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jinks26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-08 21:43
Leander465 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:42:
[...]

Tegenwoordig wordt retour door ibood zelf betaald. Kost alleen een hoop spier kracht dan hehe
Serieus ?? Ik dacht altijd nog de verzendkosten naar ibood ook te hoeven betalen.. Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
jinks26 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:00:
[...]

Serieus ?? Ik dacht altijd nog de verzendkosten naar ibood ook te hoeven betalen.. Bedankt voor de info
Volgens mij zijn ze verplicht (net als alle andere webshops), als je de gehele order annuleert en retour stuurt, je de volledige verzend en retourkosten te vergoeden. Maar ben hier niet 100% zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Nu online
Ik ben gewend dat een bestelling standaard een week later komt dan dat ibood aangeeft, dat vind ik vervelender dan een dagje wachten ;)

Edit: heb jij al iets gehoord inmiddels?

[ Voor 7% gewijzigd door Rogar op 01-12-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:06:
[...]

Ik ben gewend dat een bestelling standaard een week later komt dan dat ibood aangeeft, dat vind ik vervelender dan een dagje wachten ;)
Die ervaring heb ik helaas ook. ;-)

Maar iBOOD weet al een week wie de box heeft en wanneer die verstuurd zou gaan worden.

EDIT: nee, helemaal niets gehoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdjuuh
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 09:13
RutgervdZ schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:04:
[...]

Volgens mij zijn ze verplicht (net als alle andere webshops), als je de gehele order annuleert en retour stuurt, je de volledige verzend en retourkosten te vergoeden. Maar ben hier niet 100% zeker van.
Volgens mij ligt dat eraan of ze verzendkosten hanteren of niet.
Vaak is het zo dat je voor verzenden betaald en retouren is gratis of andersom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Leander465
RutgervdZ schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:04:
[...]

In de wet staat dat een webshop het hele aankoop bedrag met verzendkosten moet terug betalen als de klant het retour doet, een webshop kan er dan zelf voor kiezen om ook de retourkosten te betalen, echter als je met PayPal betaald kan je de retourkosten ook declareren bij hun en zijn de retourkosten ook gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Ik betrap mezelf er net op dat ik wel erg enthousiast was toen ik een mailtje van iBood in m'n mailbox zag. Hopende op nieuws betreft de box, was het een late dagelijkse nieuwsbrief 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Leander465 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:30:
[...]

In de wet staat dat een webshop het hele aankoop bedrag met verzendkosten moet terug betalen als de klant het retour doet, een webshop kan er dan zelf voor kiezen om ook de retourkosten te betalen, echter als je met PayPal betaald kan je de retourkosten ook declareren bij hun en zijn de retourkosten ook gratis.
TL;DR:
Je krijgt het volledige bedrag inc verzendkosten terug. Maar retourkosten moet je zelf betalen bij iBOOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzaah
Waah schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:40:
[...]

TL;DR:
Je krijgt het volledige bedrag inc verzendkosten terug. Maar retourkosten moet je zelf betalen bij iBOOD
Kan je dat trouwens gewoon daar gaan afgeven? Of moet het via de post?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Jenzaah schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:41:
[...]

Kan je dat trouwens gewoon daar gaan afgeven? Of moet het via de post?
Via post met bijbehorende kosten.
Als je met Paypal hebt betaald, kan je de retourkosten via Paypal terugkrijgen... maar dan moet je dat wel aan hebben staan.

iBOOD heeft geen adres waar je kan afhalen of retouren. Volgens mij werkt iBOOD ook met een extern magazijn en hebben ze zelf geen magazijn... Maar daar kan ik naast zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 01-12-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik überhaupt nog geen melding....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leander465
Waah schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:40:
[...]

TL;DR:
Ik heb dus de laatste keren nooit hoeven te betalen voor retourkosten, kreeg een antwoord nummer opgestuurd en moest deze op de doos plakken en kon het afgeven bij de eerste beste verzendpunt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• valiante
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 10:26
zojuist ibood gebeld,blijkt dat ze vertraging hadden met het inpakken en verzenden van de boxen,ergo een andere dag(net gebeld,ze zaten gister avond nog die boxen te vullen blijkbaar)

[ Voor 22% gewijzigd door valiante op 01-12-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valiante schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:59:
zojuist ibood gebeld,blijkt dat ze vertraging hadden met het inpakken en verzenden van de boxen,ergo een andere dag(net gebeld,ze zaten gister avond nog die boxen te vullen blijkbaar)
Thanks, handig om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Als ze ze vandaag maar versturen, dan mag DHL ook wel want die bezorgt bij ons op zondag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Jelmer93 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:05:
[...]

Als ze ze vandaag maar versturen, dan mag DHL ook wel want die bezorgt bij ons op zondag >:)
Als ze ze vandaag versturen, heb je ze toch morgen met PostNL? :+

En fijn dat ze dat communiceren... zo moeilijk is het toch niet een mailtje te sturen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn voetbal die ook gisteren verstuurd zou worden heb ik ook nog niets gehoord qua verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzaah
Waah schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:06:
[...]

Als ze ze vandaag versturen, heb je ze toch morgen met PostNL? :+

En fijn dat ze dat communiceren... zo moeilijk is het toch niet een mailtje te sturen...?
Heb nog snel een adres wijziging aangevraagd dan. Werd normaal op men werk geleverd.. Gaat dat nog op tijd zijn denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tec7lol
Als ze hem extra vol doen is het hun vergeven d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Titus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:52:

20 kilo!!!

Krijg haast medelijden met de bezorger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:22:
[...]

Jij kan wel eens heel blij worden. Hoe laat verwacht jij de box?
Tussen 17:15 en 19:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
Jenzaah schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:13:
[...]

Heb nog snel een adres wijziging aangevraagd dan. Werd normaal op men werk geleverd.. Gaat dat nog op tijd zijn denken jullie?
Bij mij is het adres ook nog te wijzigen en staat het bij iBood op bevestigd, echter is de status bij PostNL al geupdate, en is de zending gesorteerd. 10,4 kg en ze komen vanmiddag langs tussen 13:45 - 16:15 uur. Lijkt er dus eerder op dat het bij iBood weer eens wat chaotisch is en dat jouw adreswijziging wel eens te laat kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoodnocNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-01-2024
wel allemaal direct een foto van de inhoud, googledoc vullen en een unbox video maken he!

[ Voor 11% gewijzigd door MoodnocNL op 01-12-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikje74
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-09-2022
Ik heb net Mijn PostNL geactiveerd. Kijken jullie dan bij "pakket ontvangen" en "volg uw pakket"?
Als dat zo is, dan is er helaas nog een pakket naar mij onderweg :-(
Staat bij Ibood ook nog steeds op verwachte verzenddatum 30 november 2017....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikje74 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:16:
Ik heb net Mijn PostNL geactiveerd. Kijken jullie dan bij "pakket ontvangen" en "volg uw pakket"?
Als dat zo is, dan is er helaas nog een pakket naar mij onderweg :-(
Staat bij Ibood ook nog steeds op verwachte verzenddatum 30 november 2017....
MijnPostNL moet eerst nog geverifieerd worden dmv een code die je per post krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinders00 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:56:
[...]

Bij mij is het adres ook nog te wijzigen en staat het bij iBood op bevestigd, echter is de status bij PostNL al geupdate, en is de zending gesorteerd. 10,4 kg en ze komen vanmiddag langs tussen 13:45 - 16:15 uur. Lijkt er dus eerder op dat het bij iBood weer eens wat chaotisch is en dat jouw adreswijziging wel eens te laat kon zijn.
Er is nog hoop voor iedereen!!!

Overigens jammer dat een MacBook 10,5 KG weegt. ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou maar een doos van 20 kilo hebben, zit er een tuin of vijver ornament in...

Of 100 anal beads :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:36:
Je zou maar een doos van 20 kilo hebben, zit er een tuin of vijver ornament in...

Of 100 anal beads :')
Is overigens de status in iBOOD ook veranderd? Of alleen via PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bevestiging op zowel Ibood, in de PostNL app en in de mail van PostNL, al vanaf gisteren 08:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:26:
[...]

Er is nog hoop voor iedereen!!!

Overigens jammer dat een MacBook 10,5 KG weegt. ;-)
Als een MacBook echt 10,5 KG zou wegen, mochten ze hem houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikje74
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-09-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:23:
[...]

MijnPostNL moet eerst nog geverifieerd worden dmv een code die je per post krijgt.
Ik heb moeten bevestigen via de email.
Er staat nu bij "naar mij" "er zijn geen zendingen naar u onderweg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
ikje74 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:08:
[...]

Ik heb moeten bevestigen via de email.
Er staat nu bij "naar mij" "er zijn geen zendingen naar u onderweg".
Dat het adres dat je opgegeven hebt ook daadwerkelijk bij jou hoort moet geverifieerd worden. Dat doen ze doormiddel van een code naar je toe sturen met de post. Bevestigen per e-mail is alleen dat je je e-mailadres bevestigd in de app als ik het goed heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DavidVH1
  • Laatst online: 01-09 14:45
Box net binnengekregen. op site staat ook nog steeds 'bevestigd'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DavidVH1 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:51:
Wat zit er in?? Wat zit er in?? Wat zit er in?? oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 993ti
  • Laatst online: 09-11-2021
Geen enkele melding? Wel een aangename verrassing maar ook mazzel dat je nog thuis bent dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzaah
PostNL is hier net geweest, maar geen doos bij..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tec7lol
Jenzaah schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:08:
PostNL is hier net geweest, maar geen doos bij..
Die komen dan gewoon koffie drinken bij jou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzaah
Tec7lol schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:10:
[...]

Die komen dan gewoon koffie drinken bij jou? :P
Er werd hier een pakketje van bol.com geleverd 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yesroff
Heb je een macbook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En? En?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
What..?! ik zou hem morgen krijgen en nu staat er ineens iemand in een roda Opel Vectra met een iBood doos :/

Ga hem zo uitpakken, 50euro doos!

Signature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DavidVH1
Zou best wel eens kunnen.. Doos was gedeeltelijk geopend.. Ik heb hem niet kunnen vinden.. Maar wie weet heeft er iemand bij post nl hem wel. anyhow, nog steeds vrij tevreden. Inhoud:
- Philips babyflessen
- 500GB 850 EVO ssd (Ging er deze week een van 250gb kopen van bol.com ...)
- One-Eighties hoofdtelefoon
- een AAA batterij lader van philips,
- Klikr (ir voor tv via gsm app)
- Sitecom wifi range extender
- een ZAGG ipad air 2 case + wireless keyboard
- Monstercable HTS 1000 powercenter voor homecinema.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
Doos van 7,5kg net binnen van 2e dag na de lunch.

Naast de bekende babyflesjes, AKG headset (gebruikt), budget outdoor camera en dashcam (gebruikt) alleen een Ipad case (40,- nieuw) en een gebruikte Roam bluetooth headset (rond 30€ nieuw bij Amazon).
De KlikR, te klein t-shirt, laptoptas en 1 persoons dekbedovertrek tel ik niet mee.

Na de teleurstellende retourdoos van vorig jaar ("hoofdprijzen" een kruimeldief en een gebruikte electrische ramenzemer) weer niks bijzonders en niets om te verkopen (wat de moeite waard is).
Dus deze gaat ook weer terug.
Of zie ik dat verkeerd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cBG01dUTu63HOAYbTeoMoiEX/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door RangerBoBNL op 01-12-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidVH1
DavidVH1 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:22:
[...]

Zou best wel eens kunnen.. Doos was gedeeltelijk geopend.. Ik heb hem niet kunnen vinden.. Maar wie weet heeft er iemand bij post nl hem wel. anyhow, nog steeds vrij tevreden. Inhoud:
- Philips babyflessen
- 500GB 850 EVO ssd (Ging er deze week een van 250gb kopen van bol.com ...)
- One-Eighties hoofdtelefoon
- Sitecom wifi range extender
- een ZAGG ipad air 2 case + wireless keyboard
- Monstercable HTS 1000 powercenter voor homecinema.
Oja, en een dekbed overtrek voor een 2persoons bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
mouzetc schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:20:
What..?! ik zou hem morgen krijgen en nu staat er ineens iemand in een roda Opel Vectra met een iBood doos :/

Ga hem zo uitpakken, 50euro doos!
Was dat de 50euro doos van de laatste 4 uurtjes van de hunt?
ik had de eerste van die avond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:54:
[...]

Wat zit er in?? Wat zit er in?? Wat zit er in?? oOo
Ik ben benieuwd wat jij in je doos krijgt. Heb zon gevoel dat jij een klapper hebt. ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yesroff
DavidVH1 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:24:
[...]

Oja, en een dekbed overtrek voor een 2persoons bed.
Mooie box vooral die SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
RangerBoB schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:23:
Doos van 7,5kg net binnen van 2e dag na de lunch.

Naast de bekende babyflesjes, AKG headset (gebruikt), budget outdoor camera en dashcam (gebruikt) alleen een Ipad case (40,- nieuw) en een gebruikte Roam bluetooth headset (rond 30€ nieuw bij Amazon).
De KlikR, te klein t-shirt, laptoptas en 1 persoons dekbedovertrek tel ik niet mee.

Na de teleurstellende retourdoos van vorig jaar ("hoofdprijzen" een kruimeldief en een gebruikte electrische ramenzemer) weer niks bijzonders en niets om te verkopen (wat de moeite waard is).
Dus deze gaat ook weer terug.
Of zie ik dat verkeerd?

[afbeelding]
Balen, altijd enorm vervelend na zo'n periode van opbouw om zo'n inhoud terug te zien...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
Hier ook binnen:

- Philips babyflessen
- Parrot zik 2.0 hoofdtelefoon
- Twee keer ZAGG ipad air 2 case + wireless keyboard
- een Onkyo X9 speaker
- een AKG headset
- Veho sportoordopjes
- dekbedovertrek
- ps4 controller

Wel tevreden mee, maar niet heel spectaculair.

Edit: vergeet ik de klapper nog, de wc bril. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd1 op 01-12-2017 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Doos van 50euro (laatste 50e doos van de Hunt):

-Samsung Smartcam (opgegeven als defect, maar werkt gewoon)
-2x KlikR (waarvan 1 opgegevens als defect)
-KitchenAid Personal Coffeemaker
-Philips Avent babyflessen
-Philips batterijlader
-Pine 64 single board pc
-Zagg Folio (iPad 2 case met tobo)
-Dekbedovertrek

Zal straks even een fototje uploaden en prijzen bekijken. Voor 50euro een prima vangst, maar niet geweldig. Eerst ook even de defect opgegeven artikelen testen, wellicht kan ik daarmee nog wat regelen met iBood, want dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

[ Voor 44% gewijzigd door mouzetc op 01-12-2017 15:05 ]

Signature

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing