Ik zeg ook niet dat hij niet slecht vooruit komt, stabiliteit is bad. Lees misschien zijn tekst er eens bij. Er zijn momenten genoeg dat hij moet corrigeren. Ik ga je niet tegenspreken dat de ES2 daar misschien nog slechter in is in de sneeuw.drestar schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:36:
[...]
Het Bewijs dat jij zomaar wat denkt/aanneemt en niet goed leest
Ik heb duidelijk uitgelegd dat ik vergelijkingsfilmpjes heb gezien over de antislip banden als beste uit de bus kwamen en ze daarom ook wilde gaan aanschaffen maar niet dat ik ze al gekocht heb,
Die M365 op je filmpje komt helemaal niet slecht vooruit in de sneeuw en is gewoon stabiel zo te zien.. hetzelfde als in mijn getoonde filmpje. nu heb je al dubbel bewijs. en dat moet je met je ES2 helemaal niet proberen. vanwege de daarvoor verkeerde gewichtsverdeling zal dit minder succesvol zijn. dus ja accu in stuurbuis op dat punt maakt zeker uit.
Maar dat heeft NIETS te maken met de plaatsing van de accu.
Dat komt puur doordat je met luchtbanden zit, die automatisch meer grip hebben dan de volle banden van de Ninebot. En dan nog zeker als je daar ANTI SLIP TAPE opzet (zoals in jou filmpje)..
Als dat enkel door het gewicht zou komen, dan stel ik voor dat we winterbanden voor auto's gewoon voor iedereen kunnen afschaffen, en we gewoon 500kilo extra op de bodem leggen in de winter. Volgens jou moet dat perfect werken, en voor iedereen is dit goedkoper.
Bedankt voor de kennis drestar!
Qua bedrag is het toch wel pijnlijkNiltag schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:35:
[...]
Hmm. Op zich qua bedrag te overzien. Bedankt. Ga er nog eens over nadenken.
Maar hoe meer mensen dit gaan aankopen in Nederland, hoe sneller ze gaan moeten bekijken hoe ze dit fatsoenlijk in de wegcode gaan moeten verwerken.
[ Voor 13% gewijzigd door bottom line op 13-01-2019 20:49 ]