Goed idee, ook voor tweakers 2?
Dan is er weer plek voor nieuwe spelers!
Dan is er weer plek voor nieuwe spelers!
Goed plan. Ik heb gisteren mezelf terug getrokken aangezien ik de game amper nog speel. Ik heb eerst nog wat donaties gedaan en zit nu nog steeds met enorm veel kaarten maar geen zin om de komende weken nog in te loggen enkel om te donerenrikislief schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:35:
Ik heb het gevoel dat veel spelers zijn afgehaakt. Wie voor vrijdag geen donaties heeft wordt verwijderd uit tweakers 1. Zijn hier mensen het niet mee eens?
[ Voor 42% gewijzigd door DikkeBMW op 22-12-2017 15:39 ]
fookin mad fer it
[ Voor 42% gewijzigd door Loadichus op 02-01-2018 14:22 . Reden: toevoeging ]
Zijn nog steeds 3 kaarten. In mijn vorige groep deed iedereen dit en het helpt wel in de levels, zelfs al zijn het maar 3 kaarten.Megupe schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:48:
En heen en weer schuiven gaat niet echt meer sinds enkele weken, max 3 donaties per kaart.
Nee is niet erg, ze mag wel meedoen. Maar ik heb wel haar username nodig om de juiste persoon toe te voegen aan de groepArunia schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:01:
@Megatie Mijn vrouw speelt vaak en zou graag mee doen. Ikzelf wat minder, maar is het erg als ze actief is zonder account op GoT om dan bij tweakers.net te komen?
Ze gaat zich wel aanmelden overigens.
Ik ga graag mee, Efro86Megatie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:38:
Ik heb een nieuwe groep aangemaakt voor de samensmelting van de groep Tweakers [GOT] en Tweakers2 [GOT]. De nieuwe groep heet Tweakers.net (Tweakers.net [GOT] kan helaas niet ivm maximaal aantal symbolen).
Als @CappieL nog actief is zal ik hem ook als leader maken van de nieuwe groep. Co-leaders en Elders is nader te bepalen.
Iedereen van Tweakers [GOT], Tweakers2 [GOT] en nieuwe gebruikers zijn van harte welkom en kunnen dus overstappen/aanmelden voor de nieuwe groep. Laten we er een leuke actieve groep van maken
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2018 14:20 ]
Vreemd, het team is nog niet vol. Zou je het nog een keer kunnen proberen?Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:52:
Graag kom ik ook in het Tweakers.net team, momenteel rank 39 en een beetje klaar met die teams waar niemand doneert. M'n username is hetzelfde als hier.
Edit
het lukt niet om een apply te sturen, het team lijkt maar voor 17/50 vol te zijn. Ligt dit aan mij of aan een of andere instelling?
Verwijderd
Het is nu gelukt! Om een of andere reden deed hij het gisteren niet...Megatie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Vreemd, het team is nog niet vol. Zou je het nog een keer kunnen proberen?
Kan iemand van tweakers2 een bericht plaatsen in die groep dat we momenteel bezig zijn met een samenvoeging van tweakers en tweakers2 en dat ze kunnen overstappen naar tweakers.net? Heb namelijk nog weinig aanmeldingen van tweakers2.
Voor een snellere verhuizing is het denk wel handig dat de gebruikers van tweakers2 even hun username hier melden als ze zich hebben aangemeld voor tweakers.net.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
<Zinloze tekst hier>
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik meld me ook aan voor tweakers.nethimlims_ schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 02:26:
game crashte bij bouwen deck, log opnieuw in; krijg ik dit ...
[afbeelding]
ps; zijn er nog tweakers.net die in de group willen? er is nog plek
[ Voor 3% gewijzigd door Lateralus010 op 13-03-2018 13:58 ]
Mooi deck! Ja ik ben het eens met musicalmemoirs: Heidi is heel goed op lvl 5, voor 2 energy krijg je een hoop terug. Hetzelfde geldt voor enforcer jimmy en die heeft een handige ability ook.Lateralus010 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:45:
Rat Swarm - vs Cyborg Kenny's of andere assassins (Ike, etc)
Terrance Mephesto - vs Rat Swarms, Pidgeons en assassins. Ook redelijke air dmg
Marine Craig - vs Pidgeons, Starvin Marvin en ander vliegend gespuis. Ook handig om laatste health van afstand eraf te knocken
Barrel Dougie - icm Program Stan om healthbar eraf te knocken
Astronaut Butters - icm Smuggler Ike om hem te boosten en snel een vijand of healthbar aan te pakken
Hookhand Clyde - poging tot vijand af te maken (heb een eigenwijze die alleen de leader aanpakt)
Smuggler Ike - vs andere assassins en icm Astronaut Butters goed om dingen aan te pakken
Cyborg Kenny - vs legendaries of om charges over te nemen
Program Stan - icm Barrel Dougie voor healthbars
Lightning bolt - legendaries of ander gespuis uitschakelen
Calamity Heidi - low energy filler
Awesom-o - tank
Leuk deck, aantal suggesties:himlims_ schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:53:
Volgens mij redelijk effectief tegen zowat 'alles'
Stan voor -attack bij tegenstanders erg effectief
Kyle + dougie voor slopen van bars (2stk wanneer lucky)
Purify tegen kenny/mindcontrol
Nelly tegen kabouters, kippen en ratten
Token tegen duiven, menphis
[ Voor 22% gewijzigd door PimdeGroot op 14-03-2018 13:13 ]
Verwijderd
ik nu ook wel, alleen teamvenster / donatiescherm doet niks. blijft leeg en op loading staan.Megupe schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:50:
ik kom er net gewoon in
Misschien helpt opnieuw installeren van het spel om het weer werkend te krijgen. Kijk maar of dat werkt en anders is het idd bye...Musical-Memoirs schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:54:
Spel wil voor de zoveelste keer niet normaal opstarten. Alle UI elementen worden niet geladen en ik kan nergens op klikken. Is iets dat ik nu voor de 4e keer heb. Iedere keer ging het na een dag over behalve 1x en had het toen gerapporteerd. Nu duurt het zo lang dat ik mijn interesse in de game verloren heb... Bye
Ik had het op mijn Android Nexus 6P staan, maar die telefoon is zo goed als overleden na de Oreo 8.1 update. Telefoon wordt zo warm dat ik hem moet wegleggen na een 3 missies. En hij is traag.M a r c o schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:38:
Zijn er hier nog mensen die het actief spelen?
Speel het nu nog steeds, en kan nog aardig mee blijven gaan, zonder een cent uit te moeten geven.
Zit nu in een behoorlijk actief team, waarbij elke donatie request ingevuld word, en waarbij elk weekend het team event volledig word volbracht.
(als iemand nog een team zoekt, DM me even, hebben nog enkele plekjes)
leachers die zelf niet actief genoeg doneren, of meehelpen aan team events worden gekicked.
Stadia: 7unkrat#5173
Kunnenvast wel plekje vrij maken in 1cable-one schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:40:
Ik heb me aangemeld voor Tweakers 2e(got). Mijn ingame naam is cable one. Wil iemand hem goedkeuren?
Heb zojuist ruimte voor je gemaakt. Je kan je aanmelden bij ons team Tweakers.net, we zullen je zsm toelaten.cable-one schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:40:
Ik heb me aangemeld voor Tweakers 2e(got). Mijn ingame naam is cable one. Wil iemand hem goedkeuren?
Ik heb geapplied. Bedankt voor het ruimte maken!Megatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:29:
[...]
Heb zojuist ruimte voor je gemaakt. Je kan je aanmelden bij ons team Tweakers.net, we zullen je zsm toelaten.
tjah, sommige hebben volgens mij echt een vermogen in deze game gepropt; soms dnek wel eens, aw mooi kaartje (te koop) .. maar ga toch geen freaking 20euro voor neertellen ..M a r c o schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:46:
Damn, speelde vandaag een game tegen iemand met alleen maar lvl 4 legendaries, en lvl 5 epics.
had iig een lvl 4 sixt element randy, lvl 4 witch doctor tokenen lvl 4 medusa bebe, en een lvl 5 awesom-o en lvl 5 program stan.
En die zat dan ook nog maar op legendary rank rond 3000.
Ik had in mijn team een gast zitten die er 700 dollar in had gestoken al.himlims_ schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:37:
[...]
tjah, sommige hebben volgens mij echt een vermogen in deze game gepropt; soms dnek wel eens, aw mooi kaartje (te koop) .. maar ga toch geen freaking 20euro voor neertellen ..
Verwijderd
Lv: 20
All-time highest skill rating: 7551
Bottle caps earned: 3241
Total donation points: 20904
[ Voor 19% gewijzigd door M a r c o op 29-11-2019 08:42 ]
blijft (imho) een van de beste mobiele telefoons, de pay2win is alleen bij de hoogste ranks merkbaar. daaronder prima te spelen zonder 1 euro uit te gevenBigs schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:22:
Net m'n oude (lvl12) account weer eens geopend. Hoop nieuwe rares en items cadeau gekregen maar heb geen idee meer van de mechanics dus een deck bouwen is een beetje lastigSpel lijkt verder niet veel veranderd te zijn in de jaren dat ik weg was
Hey analogworm,analogworm schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:30:
Hey, vraagje. Mijn team leader (die geen fluit uitvoerde) is on a rampage gegaan. Nja, lang verhaal kort nu zit ik met pak 'm beet 20/25 members in mijn maag op de discord. Ik zag dat het Tweakers.net team leeg is komen te staan. Misschien kan dat een mooie basis worden zodat we niet helemaal vanuit wood opnieuw hoeven te beginnen. Is er hier iemand die nog een account in het Tweakers.net team heeft?
Dat is fucking toevallig! Ik had de dutchballs om hulp gevraagd, die hebben een paar adv alts gestuurd. Mooi man dit. Toevallig had lucky penguin van SPPD replay ook een team over. ongeveer hetzelfde. Ik laat je even weten hoe dat verloopt! Top man dat je bereid bent om te helpenMegatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 17:18:
[...]
Hey analogworm,
Het Tweakers.net team is idd (zo goed als) leeg op dit moment. Wel heb ik een 2e account aangemaakt en die als leader in het Tweakers.net team gezet (als backup).
Ik vind het prima je co-leader/leader status te geven zodat je vanuit zilver (bijna goud) verder kan met je team![]()
Laat maar weten wanneer je zover bent.
Zelf zit ik overigens in het Dutchballs team.
Steam/Epic: Deurstopper
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq