Yeah. Emulators op de PC o.a. met een bepaalde app erbij stellen je in staat om de gamespeed op te voeren (werkt enkel in PVP omdat de PVP energy kennelijk client-side is).
Hierdoor loopt de tijd van de enemy sneller en krijgt die dus sneller energy.
Dus als je in een potje zit waar de enemy opeens een Officer, Sharon, Stan, BigGayAl en Cartman aan een stuk door spammed, dan weet je hoe laat het is.
Als de cheater zo dom is om zijn speed echt hoog te zetten (2.5 of hoger) dan zie je het ook aan de NK van de cheater, die wiebelt dan met zn hoofd alsof die een epileptische aanval krijgt
rikislief schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:57:
van alle kaarten die er zijn mis ik er 29. maar als je vergelijkt met spelers op jouw level kan je al die hoge kaarten sowieso niet hebben, dus is het handiger om te kijken naar de kaarten die je wel kan hebben.
Van de kaarten die ik kan hebben mis ik er 8 momenteel.
Wat trouwens ook echt zwaar irritant is, is dat je in PVP (ik iig) geregeld tegen spelers komt die 1-2 levels (en/of PVP Rank) hoger zijn dan jezelf.
Gister kwam ik tegen een Level 8 PvP 15 gematched, terwijl ik level 7 PvP 14 was (die persoon heeft dus een hele reeks aan kaarten meer ter beschikking potentieel, en ook nog eens meer NK HP)
[
Voor 31% gewijzigd door
Darkfreak op 21-11-2017 12:02
]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻