[Mobile] South Park: Phone Destroyer

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:59:
Wil me aanmelden met Buckylastard, maar het is vol. Ben vrij actief en wacht tot er plek is.
Waarom word ik steeds rejected? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 22:11
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:06:
[...]

Waarom word ik steeds rejected? :|
Je zit erin nu :)

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
prutser001 schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:31:
Speel dit ook een beetje en heb een paar mindere ervaringen in het spel.

Erg pay2win, echt afgehakt in PVP terwijl ik rank 14 was en mijn tegenstander rank 12. Vijanden gezien die ik niet ben tegengekomen in de 'campaign' (Grote weerwolf/die homo gast/politie agent en nog een paar).

Opgegeven moment binnen 15-20 seconden afgemaakt, kreeg constant fireballs op me, en het hele deck van mijn tegenstander was in het veld voordat ik er net 3 had gespawned.

Toen ik dus de reviews doorlas kwam ik dus tegen dat er 'hackers' in het spel zitten. Helaas nu al zeker 7+ keer een hacker tegengekomen en nee als je je 4-5 'power' ventjes kan spawnen elke seconde dan klopt er iets niet... En kreeg af en toe een melding 'invalid result' en match was niet gewonnen/verloren?!

Op zich een leuk spel maar gedomineerd door pay2win helaas.
Ik heb nog niets betaald en zit tussen levels 30 en 35 in PvP. ManBearPig (die grote weerwolf) is een legendary. Die heb ik ook (uit een free pack gehaald), en Big Gay Al en Officer Barbrady zijn gewoon rares. Het kan zijn dat je die nog niet hebt geunlocked (doe je via PvP).

Helaas zitten er ook cheaters in ja, maar dat heeft dan weer niets met P2W te maken :(

Wat jij nu hebt, had ik in het begin ook. Om mee te komen moet je veel grinden, en tot en met level 15 is het echt lastig om mee te komen in PvP, daarna was het (voor mij in ieder geval) een stuk makkelijker.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
Ik vind het vooral jammer dat de PvP matches verplicht zijn. Vind het een leuke game, maar meer voor de campaign. De PvP kan mij eigenlijk gestolen worden.

Dat is waarschijnlijk uiteindelijk 95% van de game... Maar die 5% vind ik toch het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op Reddit lees ik ook veel verhalen over cheaters. Zelf nog niet tegen gekomen gelukkig, waarschijnlijk omdat ik nog in de lage ranks zit.

Op rank 5 moest ik even flink wat upgrades doen om door te kunnen, maar inmiddels zit ik op 12 en gaat het best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ypho schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:06:
[...]

Helaas zitten er ook cheaters in ja, maar dat heeft dan weer niets met P2W te maken :(
dat werd gister soort van óntkracht' in de chat; had potje, en die gast speelde de ene 4/5 mana kaart naar de andere, ik zat aan mijn 3e poppetje (2-3 mana). Tegenstander had staan; officer, cartman, bomb throwing, big gay al [...] jah dan is de lol er snel vanaf. maar dat was 1x. verder niets gezien wat oneerlijk achtte.

game speelt wel lekker totdat gister dacht om wat meer piraten in deck te doen tbv punten verdienen [..] dat pakte compleet verkeerd uit (van rank 18 terug naar 15-16... :F) en nu weet ik niet meer wat mijn oorspronkelijk (rank 18) deck was :'(

zit er nog enige logica of tactiek achter het 'openen van lockers'?

user; hollandhards rank 17 / lvl 7

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 13-11-2017 09:26 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duinroosje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-01 10:37
wel lachen dit, kon helaas niet joinen de clan was al vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Iemand tips met het. Lvlen van de kaarten? Hoe sneller dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Dank voor het toevoegen.
Eerste donatie al gedaan maar ik heb nog niet zo veel kaarten. Best een lastig en tijdrovend spel maar wel leuk. :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
team is vol, helaas 3 keer geweigerd toen er plek was. dan maar ander team zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

theduke1989 schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:52:
Iemand tips met het. Lvlen van de kaarten? Hoe sneller dat te doen.
krijg sterk de indruk dat lvlén van commons wel effectief is; kost niet veel en toch redelijk effectief (kaartjes krijg je ook wat vaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
zit nu in de ninja episode. Wordt langzaam wat zwaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
himlims_ schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:16:
[...]

krijg sterk de indruk dat lvlén van commons wel effectief is; kost niet veel en toch redelijk effectief (kaartjes krijg je ook wat vaker)
De commons zijn inderdaad wel sterk. En omdat ze makkelijker zijn te upgraden, zijn ze al snel net zo goed, of beter, dan epics. Epics kosten echt een hoop om te upgraden.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

krijg nu wel beetje de 💩 van die speed-hackers :'( en die legendary 'man-bear-pig' ... ding is IMBA op mijn rank

hoe meer speel, hoe meer irriteer aan die RNG bullshit in combat; hoevaak mijn lvl 2/3 poppetje, door een lvl1 ge-one-shot wordt is niet normaal. freaking speed-hackers en lengendayr-bullshit .... denk even zat SP;PD voor vandaag

[ Voor 49% gewijzigd door himlims_ op 13-11-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:04

Mitchell

Ondertitel

Speedhackers? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 11:06
Mitch377 schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:52:
Speedhackers? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? :9
Stukje van een andere site:

However, during PVP battles it appears that they don't use server time to syncronize the events, but rather both of the clients are syncronized together (via the server) with time updates generated from both competing clients. This allows speed hacking, which can have some very interesting effects.
Bron: http://daeity.blogspot.nl...hone-destroyer-early.html

Hierdoor kan je de tijd versnellen door middel van een hack en meer kaarten spawnen dan de tegenstander.

Dit was echter nog een hack van Early Access van de game. Apart dat ze dit nog niet aan hebben gepakt. Heb het eerlijk gezegd ook nog niet gemerkt dat mensen dit doen in game.

[ Voor 5% gewijzigd door Panini op 13-11-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:48:
[...]

dat werd gister soort van óntkracht' in de chat; had potje, en die gast speelde de ene 4/5 mana kaart naar de andere, ik zat aan mijn 3e poppetje (2-3 mana). Tegenstander had staan; officer, cartman, bomb throwing, big gay al [...] jah dan is de lol er snel vanaf. maar dat was 1x. verder niets gezien wat oneerlijk achtte.

game speelt wel lekker totdat gister dacht om wat meer piraten in deck te doen tbv punten verdienen [..] dat pakte compleet verkeerd uit (van rank 18 terug naar 15-16... :F) en nu weet ik niet meer wat mijn oorspronkelijk (rank 18) deck was :'(

zit er nog enige logica of tactiek achter het 'openen van lockers'?

user; hollandhards rank 17 / lvl 7
Je kunt meerdere decks maken in het spel he ;) tip voor de volgende keer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Panini schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:03:
[...]

Dit was echter nog een hack van Early Access van de game. Apart dat ze dit nog niet aan hebben gepakt. Heb het eerlijk gezegd ook nog niet gemerkt dat mensen dit doen in game.
begin er steeds meer tegen te komen (rank 18);
dit is een 'hack' die men draait door de game vai emulator te spelen. je kunt dan eenvoudig (client side) values wijzigen; zoals hoeveel mana je hebt, je mana tic rate etc.

gevolg; speler kan de ene kaart naar de andere uitspelen, afhankelijk van hoe snel hij is met de vinger (en niet hoeveel mana er normaal binnen komt) ...... in hoeverre dit te patchen is? geen idee, lijtk me wel in te bouwen.

maar ..... ubisoft en anti-cheat, dat gaat net zo goed samen als tweakers op een speeddate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:03
Ik doe ongetwijfeld iets helemaal verkeerd, maar ik verlies zeker 80% van de PvP-spelletjes. Level 4, dus nog helemaal in het begin. Heb allerlei tips gelezen over defensief spelen, energie bewaren, goede trades proberen te doen etcetera, maar het doet er weinig toe. Ik verlies alsnog vrijwel alles. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Anakha schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:54:
Ik doe ongetwijfeld iets helemaal verkeerd, maar ik verlies zeker 80% van de PvP-spelletjes. Level 4, dus nog helemaal in het begin. Heb allerlei tips gelezen over defensief spelen, energie bewaren, goede trades proberen te doen etcetera, maar het doet er weinig toe. Ik verlies alsnog vrijwel alles. :(
Is moeilijk zeggen waar het aan ligt, kun je eens een screenshot plaatsen van je deck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Dit is mijn deck. Ik heb overigens amper meer kaarten dan dit - heb maar 4 kaarten die ik nu niet gebruik.

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hVAQfrT4Z1UeCzZen8QOGbgx/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:00
Anakha schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:54:
Ik had hetzelfde rond rank 4 à 5. Probleem is dat je nooit zakt qua rank dus als je eenmaal op een te hoog niveau zit, dan zit je daar ook vast totdat je deck sterk genoeg is. Ik speel nu op rank 8 en elke keer als ik op 8.2 kom dan ga ik aparte tactieken uitproberen. Dat zorgt er meestal voor dat ik verlies en dus op rank 8 blijf hangen. Maar dan kan je tenminste wel de pvp packs redelijk goed verdienen. Voor het event gister was dat ook een stuk fijner dan 1 op de 5 potjes maar winnen.

Je deck is vrij standaard voor een beginnende speler maar ik zie wel dat je heel veel goud hebt. Ga je kaarten upgraden zodat ze sterker worden, dat is waar goud voor bedoeld is. Als je upgrade items mist dan kan je de single player ook meerdere keren spelen (wordt wel steeds wat lastiger).

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Anakha schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:13:
Dit is mijn deck. Ik heb overigens amper meer kaarten dan dit - heb maar 4 kaarten die ik nu niet gebruik.

Screenshots
[afbeelding]
Al die kaarten met groene pijltjes kunnen geupdate worden. Dat scheelt een hoop :) Voor Outlaw Tweek heb je zelfs al genoeg kaarten om hem naar lvl 2 te upgraden, dus daar zou ik mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anakha schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:13:

Screenshots
[afbeelding]
persoonlijk zou ik 1x 'ranged' spell gebruiken (bijv. vuurbal) en die andere ranged voor een dps kaart vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Dank voor de reacties. Ik heb wat geüpgrade, maar het blijft een frustrerend verhaal. Nu won ik net eindelijk een spelletje, meldt ie na de victory-message eerst 10x dat ik geen internetverbinding heb (had ik wel, aldus andere apps), en daarna verdwijnt dat bericht, blijf ik op het battle-scherm en kan ik niets meer. Ik krijg dus ook niet de lockers voor loot.

Hackers met unlimited energy ben ik ook al een paar keer tegengekomen. Al met al levert dit spel te weinig plezier en teveel frustratie op, dus ik denk dat ik er mee ga stoppen tot ze de app beter in elkaar hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

er is onderhoud - vandaar dat je bericht kri8jgt dat je geen connectie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:38
Iemand enig idee hoe je aan voldoende speerpunten komt als dat nergens meer in de lockers zit, tenminste niet van die bonus hoeveelheden. Zelfde eigenlijk met die dode ratten, heb er een hoop nodig maar geen idee hoe ik eraan kom behalve 1 per zo'n free pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Ik heb vannacht de complete voorraad pijlpunten opgekocht uit de pvp store. toen had ik er weer 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Voor leden die niet meer in "Tweakers [GoT]" kunnen joinen, this is your lucky day.
Ik heb een "Tweakers2 [GoT]" aangemaakt, zodat je deze kunt joinen (deze heeft hetzelfde logo als de Tweakers (1)-club)

@Ypho wil jij dit in de SP opnemen?

[ Voor 12% gewijzigd door CappieL op 14-11-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
CappieL schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:09:
Voor leden die niet meer in "Tweakers [GoT]" kunnen joinen, this is your lucky day.
Ik heb een "Tweakers2 [GoT]" aangemaakt, zodat je deze kunt joinen (deze heeft hetzelfde logo als de Tweakers (1)-club)

Ik ben je zojuist gejoined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Malt007 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:12:
[...]
Ik ben je zojuist gejoined.
Welkom, blijkbaar kon je gewoon joinen.. heb m nu op Moderated staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vind het tot nu toe best aardig maar bepaalde kaarten zijn veel te sterk (hallo Manbearpig) of veel te zwak voor hun Energycost. Daar mogen ze nog wel het e.e.a. in gaan balanceren, nu het is het 9/10 keer als je een Manbearpig tegen je hebt game over, tenzij je een paar specifieke counterkaarten bij je hebt.

Ook leuk: Manbearpig neer hebben en dan een Pope Timmy gespeeld krijgen die Manbearpig direct weer revived _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

VS:man-bear-pig
• zorg dat je een tank actief hebt (zen cartman werkt best goed)
• houdt altijd wat mana over, om de tegenstand zijn assissins te counteren (iets wat men meestal doet naar spelen van MBP)
• probeer MBP aan jouw zijde van veld met tank te houden (jouw speler kan dan zap dmg doen)
• bewaar jouw assasin/counter, zet de standaard 'soldiers' in tegen MBP
en hoop er het beste van :+ blijft een imba kaart in mijn optiek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
toch ga ik manbearpig wel gewoon gebruiken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
Aangemeld voor Tweakers Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
idem, voor nummer 2 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
het grootste voordeel van manbearpig vind ik dat hij niet weggeblazen wordt nadat hij een leven van de boss afsnoept. hij pakt als hij de kans krijgt alle drie de levens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
CappieL schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:09:

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
ik zie allemaal aanmeldingen binnenkomen, laat mij even op het forum (met een @CappieL ) weten wie je bent... nu ik geen overzicht meer heb ik alle verzoeken geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
@CappieL gejoined, tharealmb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

CappieL schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:40:
ik zie allemaal aanmeldingen binnenkomen, laat mij even op het forum (met een @CappieL ) weten wie je bent... nu ik geen overzicht meer heb ik alle verzoeken geweigerd.
Simmeh24

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankver
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 20:17
Heb me ook aangemeld, Excalibur NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
Ik heb verder elke onbekende speler eruit gegooid, mocht ik per ongeluk iemand hebben verwijderd.. laat het mij even weten.
@Rainbow_Dash @frankver @Waah @Nixo welcome to the club.. We gaan als een malle!

[ Voor 8% gewijzigd door CappieL op 14-11-2017 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
@CappieL Aangemeld voor Tweakers2 KingNixooxiN

[ Voor 12% gewijzigd door Nixo op 14-11-2017 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:30
@CappieL ETitus in game, heb me aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 13:44
@CappieL Ik had me al aangemeld bij Tweakers1 mag hier nog niet gemeld :)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Jurjen08 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:28:
@CappieL Ik had me al aangemeld bij Tweakers1 mag hier nog niet gemeld :)
Wanneer je een request aan Tweakers2 stuurt en hier je nickname meldt, accepteer ik je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*O* RNG 16 matches achter elkaar verloren ... :F -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
himlims_ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:46:
*O* RNG 16 matches achter elkaar verloren ... :F -O-
jij zit zeker in Tweakers (1) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boemmie
je hebt me al geaccepteerd maar boemmi3:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
RNG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Dat pvp is wel random hoor, zit nu ook vast in dr story mode. (net k3nny hermes verslagen)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
@Rainbow_Dash sowieso jammer dat PVP verplicht is in de story. vind het maar kneiterirritant. Wil best pvp doen maar niet 6x verplicht winnen voor ik verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
ik begin straks aan de ninja's. ik hoop wel dat ik snel weer kan doneren, want anders haal ik level 8 vandaag niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Waah schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:50:
@Rainbow_Dash sowieso jammer dat PVP verplicht is in de story. vind het maar kneiterirritant. Wil best pvp doen maar niet 6x verplicht winnen voor ik verder kan.
En dat je bijvoorbeeld rank 10 moet zijn om weer kaarten te unlocken.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:24

GforceNL

Out of memory....

Zojuist ook aangemeld voor Tweakers2 !

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik blijf multiplayer maar verliezen de laatste 10x. Hoe kan dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Vanaf rank 13 merk ik dat ik ook meer verlies, mijn standaard opening (tank+range) werkt niet meer zo goed. Een keer had ik het gevoel dat ik tegen een cheater speelde, maar dat potje won ik uiteindelijk ¯\_(ツ)_/¯

Nu meldt het spel dat ik moet updaten, maar er staat nog geen update in de App Store :{ (iOS dus) edit: oh nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Elke keer als ik het spel open duurt het laden zo lang. Elke keer downloading assets ong5 a 10 min.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:24

GforceNL

Out of memory....

Is een beetje komen en gaan vandaag, hoogste was lvl 15 maar nu weer terug gezakt naar 13. Soms win ik er 5 achte elkaar, soms meerdere verliezen achter elkaar. Denk dat het spel en de spelers nog even balans moeten vinden ...

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Eindelijk rank 10, en de ninjew storyline klaar. Nu weer vanouds fantasy. Eerst even weer wat farmen om mijn space kaarten te levelen :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Bigs schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:22:
Vanaf rank 13 merk ik dat ik ook meer verlies, mijn standaard opening (tank+range) werkt niet meer zo goed. Een keer had ik het gevoel dat ik tegen een cheater speelde, maar dat potje won ik uiteindelijk ¯\_(ツ)_/¯

Nu meldt het spel dat ik moet updaten, maar er staat nog geen update in de App Store :{ (iOS dus) edit: oh nu wel :)
Na die update ging het beter en nu ook een reeks achter elkaar gewonnen. Wellicht dat ze de balans nog niet helemaal gevonden hebben want die 10-15x die ik verloor was zelfs van levels onder mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Mja je zou zeggen dat ze de balans wel gevonden moeten hebben met hun lange testfase, maar als ik een tegenstander met Manbearpig tegen kom lijkt er toch nog wel ruimte voor verbetering te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
ik verlies regelmatig met manbearpig. ze gooien zo snel mogelijk een tank en een kaart die veel schade doet neer, en spammen hem daarna kapot. Het sparen voor mbp geeft mij meestal ook al minstens 1 kratje achterstand. dus wanneer ze hem weg kunnen houden van hun new kid hebben ze een goede kans om te winnen.

Het lijkt alsof die jimmy die -12 attack geeft ook wel handig is in deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Saturnus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:00:
[...]

Na die update ging het beter en nu ook een reeks achter elkaar gewonnen. Wellicht dat ze de balans nog niet helemaal gevonden hebben want die 10-15x die ik verloor was zelfs van levels onder mij.
Na de update gaat het inderdaad wel beter, maar net bijna een gevecht met een lvl 3 verloren :')
Tegenstander had alleen level 1 kaarten, ik ben level 7 en heb inmiddels alles level 2. Alsnog weten te winnen door sneaky starvin' marvin te gebruiken though. Maar het scheelde niet veel.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Bensimpel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:45:
[...]

Na de update gaat het inderdaad wel beter, maar net bijna een gevecht met een lvl 3 verloren :')
Tegenstander had alleen level 1 kaarten, ik ben level 7 en heb inmiddels alles level 2. Alsnog weten te winnen door sneaky starvin' marvin te gebruiken though. Maar het scheelde niet veel.
Ik snap het soms ook niet. De ene ronde loopt de tegenstander je helemaal plat.
En een ronde later waarin ik dezelfde tactiek gebruik (eerst tank, range, attacker) loop ik er overheen. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
zou het kunnen zitten in de timing van de aanvallen? 1 aanval meer of minder met een sterke aanvaller kan echt heel veel schelen. Als de tegenstander net zijn aanval voor jou inzet, ben jij dus eerder dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Dat zou goed kunnen. Een tank in combo met een assassin kan iemand zijn veld helemaal slopen. Iets meer letten op de timing zou dan moeten zorgen voor de overwinning.
Sparen jullie soms ook wat mana op als je ziet dat je NK wordt aangevallen zodat zijn explosie het veld leeg maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Bensimpel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:45:
[...]

Dat zou er op kunnen wijzen dat de game gaat overcompenseren bij verschillende levels.
Nixo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:57:
Sparen jullie soms ook wat mana op als je ziet dat je NK wordt aangevallen zodat zijn explosie het veld leeg maakt?
Wat ik ook doe is niet meer units spawnen als ik weet dat ik een bar van mijn tegenstander ga slopen. Als het niet zijn laatste bar is blaast die immers het veld achteruit waardoor je extreem veel schade oploopt.

Een typisch strategische mix van zwaarden voorin en daarachter dus beschermd afstandsunits gaat mij het beste af. Bij riskante acties het liefst een assassin/zwaard beschikbaar als backup.

Mijn huidige deck bevalt mij aardig.
South Park Phone Destroyer Deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is nu de beste tactiek/voordeeligste manier om je credits te spenderen?

ik dacht het 'af kopen' van de pvp-pack timer (45credits) meest interresante is om te doen; stel je koop voro 6 piek 500 coins; kun je 10x45coins pvp van openen [....]

na 100+ (?) potjes snap ik ngo steeds niets van het dmg/aanval systeem; soms heb ik mijn 'bell butters' die 1 shot 3(!!) tegenstanders op een rij, zonder ook maar 1x dmg te onvangen. Andere keer krijgt ie nog geen poppetje neer .... ene keer is cartman goed in tanken, ander moment is ie zo neer :F :? echt WTFN!?

[ Voor 39% gewijzigd door himlims_ op 15-11-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

himlims_ schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:09:
wat is nu de beste tactiek/voordeeligste manier om je credits te spenderen?

ik dacht het 'af kopen' van de pvp-pack timer (45credits) meest interresante is om te doen; stel je koop voro 6 piek 500 coins; kun je 10x45coins pvp van openen [....]

na 100+ (?) potjes snap ik ngo steeds niets van het dmg/aanval systeem; soms heb ik mijn 'bell butters' die 1 shot 3(!!) tegenstanders op een rij, zonder ook maar 1x dmg te onvangen. Andere keer krijgt ie nog geen poppetje neer .... ene keer is cartman goed in tanken, ander moment is ie zo neer :F :? echt WTFN!?
Ik vind Pirate Ike echt super, zorg er altijd voor dat die wat achter blijf om hem zo flink te buffen, met 100+ attack one shot die zo 4 tegenstanders, en kan zelfs een tank onderuit halen. Wel flink levelen zodat we wat meer HP heeft. :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 21:56
Speel het ondertussen ook alweer ff en vind het echt een leuk spel. Hieronder het deck waar ik tevreden mee ben.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/EG27rl2.jpg

Aanvallen gaat ook steeds beter nu ik de tips op Reddit volg.

Gisteren wel verloren doordat die starvin marvin naar mijn speler vloog en ik hem niet plat kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
Dit is mijn team. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.Deck 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
rikislief schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:50:
Dit is mijn team. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.[afbeelding]
Ik vond de Pigeon Gang en Terrance Mephesto niet veelzijdig genoeg om nog te gebruiken. Hoge kosten ook. Maar bij mij waren ze wel level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rikislief schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:50:
Dit is mijn team. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.[afbeelding]
alleen MBP en een healer is voldoende :+ wat je met die overige kaarten doet maakt nietzo veel uit :X

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 15-11-2017 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
@CappieL Blokhaak aangemeld voor T2. Collega van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb m'n Sci-Fi/Fantasy dek weer wat omgegooid na het lezen van deze guide: https://onedrive.live.com...&authkey=!AIgQnIvCscYXVUc

Heb er nu dit van gemaakt, nog niet getest maar ik zie potentieel, vrij gebalanceerd denk ik en ook veel sterke abilities.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wAAvhiN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:04:
Ik heb m'n Sci-Fi/Fantasy dek weer wat omgegooid na het lezen van deze guide: https://onedrive.live.com...&authkey=!AIgQnIvCscYXVUc

Heb er nu dit van gemaakt, nog niet getest maar ik zie potentieel, vrij gebalanceerd denk ik en ook veel sterke abilities.
[afbeelding]
lekker hoor; avg. 3.00 :P zit er helaas nog (te ver) boven . wendy als tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

himlims_ schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:30:
[...]

lekker hoor; avg. 3.00 :P zit er helaas nog (te ver) boven . wendy als tank?
Echte tank niet maar sort of, heeft nu maar 244 HP dus wel afhankelijk van anderen en de Charge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@CappieL ik heb me aangemeld voor tweakers2: thedudebuul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
Saturnus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:57:
[...]

Ik vond de Pigeon Gang en Terrance Mephesto niet veelzijdig genoeg om nog te gebruiken. Hoge kosten ook. Maar bij mij waren ze wel level 1.
ok maar als je toevallig lucht tegenover je krijgt vind ik dat gunslinger en die wendy niet genoeg schade doen

om mbp te helen gebruik ik die butters die als deathcry iets van 230 punten heelt aan een van je kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ik moest het spel net updaten en nu krijg ik deze melding in beeld bij het starten

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/UYnKaiu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

SuperKneus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:49:
Ik moest het spel net updaten en nu krijg ik deze melding in beeld bij het starten

[afbeelding]
Zou helpen als je aangeeft welke telefoon je hebt?

Hier geen last van; huawei p8 2017

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Reddit staat er vol van, blijkbaar alle jailbreak en rooted deviced geblokkeerd.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
Steevo_S schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:59:
Reddit staat er vol van, blijkbaar alle jailbreak en rooted deviced geblokkeerd.
Wellicht dus een maatregel om speedhacks etc. tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ja, denk dezelfde maatregel als destijds met Pokemon Go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
Steevo_S schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:03:
Ja, denk dezelfde maatregel als destijds met Pokemon Go
Vervelend voor de mensen die niks met cheats te maken hebben. Kan wel de afweging van de app makers enigszins begrijpen.

Na snel Google werk kwam ik ook hierop uit:

Cheaters Shall Be Banished 🔨
First off, I’ll say that this issue is one we are working hard to address, and something we take very seriously. There’s no question that we need to make improvements here, and that’s exactly what we’re doing. For those unclear on the policy we have, I’ll restate it. All users who are now cheating, have cheated in the past, or cheat in the future, will be permanently banned. There are no exceptions to this policy. Thus, the Hammer of Ban has been dropped.

Sometime after this rollout process has been completed, we will be implementing several measures that will reduce cheating. This is a 1-2 punch to the noggin of cheaters, as we are not only modifying our under-the-hood capability, but also taking away popular tools for cheating. 🥊💥 In an effort to address this issue, we’ve had to make the difficult decision to turn off support for emulated devices, rooted devices, and jailbroken devices. In coming days, we will be phasing out support for these devices and device states, but support for them should now officially be considered disabled.

We will also be enacting a few behind-the-scenes changes that will make it more difficult for people to selfishly ruin the experience of others through cheating.I can't comment on the specifics, but they will help this situation as well. Hundreds of cheaters have been banned at this point, and this process will continue in the event users attempt to circumvent these protocols and cheat.

This is a big step, but it is nowhere near our final iteration for our anticheat mechanisms. As is the nature of cheaters, they will continue to try to find ways to ruin the player experience for others, but we will continue to make it harder to do so, and ban any users who seek to use these cheats.

Bron: https://forums.ubi.com/sh...329da84194b3c9f8bb9bd08f9

[ Voor 17% gewijzigd door Panini op 15-11-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ik zit er gelukkig weer in. Door South Park in magisk manager op te nemen start het spel gewoon op.

Laat ik even duidelijk zijn. Ik heb een oneplus en ja hij is geroot maar niet om te cheaten . Ik heb dit in het verleden wel gedaan met clash of clans maar ik ben daar al een hele tijd mee gestopt (ver voordat Supercell met het bannen is begonnen).

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SuperKneus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:57:
Ik zit er gelukkig weer in. Door South Park in magisk manager op te nemen start het spel gewoon op.

Laat ik even duidelijk zijn. Ik heb een oneplus en ja hij is geroot maar niet om te cheaten . Ik heb dit in het verleden wel gedaan met clash of clans maar ik ben daar al een hele tijd mee gestopt (ver voordat Supercell met het bannen is begonnen).
respect voor het openlijk toegeven, maar cheaten is voor mij not-done; waarom??? ik begrijp het niet waarom je een game zou verkachten - voor jezelf - en andere :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Heb mij ook aangemeld voor Tweakers2.
Darkfreakz is mijn username volgens mij.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Waah
@himlims_ enige reden voor mij voor Cheaten zou het overslaan van de PVP battles zijn. ik wil gewoon de story doorspelen. Game is mij te simpel om echt maanden PvP te spelen. Maar goed, ik speel gewoon PvP. Al wordt ik meesal wel geowned.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik cheat niet; en speel pve lvl 50, gaat prima zonder pvp

• Steevo_S
himlims_ schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:27:
ik cheat niet; en speel pve lvl 50, gaat prima zonder pvp
Hoe doe je dat? Je moet verplicht PVP spelen om langs PVE levels te gaan... :/

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

....uuuh nee; je kunt prima pve doen, zonder pvp te spelen. verschil is enkel dat je met pvp meer kaartjes vrij speelt en dus pve wat langzamer gaat.

klopt; boss fight vergeten, my bad

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 16-11-2017 10:09 ]

• Steevo_S
himlims_ schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:07:
....uuuh nee; je kunt prima pve doen, zonder pvp te spelen. verschil is enkel dat je met pvp meer kaartjes vrij speelt en dus pve wat langzamer gaat.
Je kan alleen levels herhalen, maar bij elke eind baas moet je verplicht 1 of meerdere PVP potjes spelen, dus nogmaals, hoe kan je op lvl50 komen zonder die PVP potjes te doen?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

omfg; als ik vooraf geweten had hoeveel hoger de tegenstanders waren bij lvl-8 had ik nooit lvl'up gedaan :'(
mijn advies in deze; ga pas naar lvl 8 wanneer jouw kaarten allemaal rank2-3 zijn - anders wordt het erg (lees onmogelijk) om uberhoubt nog 1 pvp potje te winnen :'( ....van rank 18 -> rank 13 :'( onspeelbaar (zonder de wallet te trekken)

weet iemand hoe je opnieuw begint?

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 16-11-2017 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:57
Ik heb mijzelf aangemeld op tweakers2 mijn User name is gielie. Tnks

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:57
himlims_ schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:27:
omfg; als ik vooraf geweten had hoeveel hoger de tegenstanders waren bij lvl-8 had ik nooit lvl'up gedaan :'(
mijn advies in deze; ga pas naar lvl 8 wanneer jouw kaarten allemaal rank2-3 zijn - anders wordt het erg (lees onmogelijk) om uberhoubt nog 1 pvp potje te winnen :'( ....van rank 18 -> rank 13 :'( onspeelbaar (zonder de wallet te trekken)

weet iemand hoe je opnieuw begint?
Hoe bedoel je dit, dat level up heb je toch niet in de hand, dit gaat toch automatisch als je verder gaat. Of is dit een cheat instelling?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jouw persoonlijke rank/lvl (die in blauw staat) die gaat omhoog namate je kaartjes 'upgrade' hoe meer upgrades; hoe hoger jouw level. In begin zeker veel zitten experimenteren met sets/decks etc; daardoor nodige kaartjes (die ik nu niet meer gebruik) geupgrade. Met gevolg dat nu mijn avater/new-kid ranks omhoog ging. Schijnbaar is rank8 eoa nieuwe mijlpaal; alles wat ik tegenkom (de kaarten - zijn rank 2-3 of hoger) mijn kaarten max. rank 2. hierdoor kan ik niets meer :'( want een rank3 kaart die sloopt zo 3stuks van mijn kaarten ... ik dacht dat de game matchmaking werkt adhv jouw deck. dat is dus niet, dat is gebaseerd op lvl van jouw avater/new-kid .... als dat van te voren geweten had ...

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 16-11-2017 12:08 ]

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Speel nog niet zo lang (level 5, PVP rank 7, ben nu bij 4-5)

Dit is mijn deck momenteel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lufnrg6KwtFPC7oBqxUR1Mej/full.png

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste