[Mobile] South Park: Phone Destroyer

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:13

Ktenolix

Pijlsnel

Ik heb me aangemeld voor Tweakers2, nick zelfde als m'n username. :)

Ik heb het gevoel dat ik een beetje stagneer.. De laatste paar potjes PvP verlies ik steeds, terwijl het daarvoor redelijk goed ging. Ik kom steeds vaker mensen tegen met ManBearPig bijvoorbeeld.. Rot kaart is dat :P

Probeer me nu te focussen op 1 deck, maar ben nog een beetje zoekende welke goed werkt voor mij. Gebruiken jullie dezelfde decks voor pvp/pve?

Ik heb nu het volgende:
Deck (mystical/adventure):
Afbeeldingslocatie: https://s7.postimg.org/7vafgv3mz/Screenshot_20171123-074338.jpg

Kaarten:
link 1 - link 2 - link 3 - link 4

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Verwijderd

ik gebruik 1 deck maar, nog nooit mbp gezien gelukkig, maar ook hier stagnant door energy cheaters:(
net ook naar adventure mystical gegaan en dat is wel ene leuke combi:)
weet iemand waarom ik dogpoo kaartne niet kan requesten? krijg hem ook nooit uit een pack etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:41:
ik gebruik 1 deck maar, nog nooit mbp gezien gelukkig, maar ook hier stagnant door energy cheaters:(
net ook naar adventure mystical gegaan en dat is wel ene leuke combi:)
weet iemand waarom ik dogpoo kaartne niet kan requesten? krijg hem ook nooit uit een pack etc.
Kan je niet requesten omdat het een epic is. Kans dat je hem uit een pack krijgt is ook vrij laag. Ik heb hem volgens mij gekocht in Butter's shop.

Zelf blijf ik voorlopig lekker hangen op level 19 max. Heb nog niet genoeg kaarten van het level daarvoor, dus ik drop liever weer wat levels zodat ik onder de 20 blijf dan dat ik op level 20 uitkom.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Verwijderd

BSTNjitRam schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:09:
[...]

Kan je niet requesten omdat het een epic is. Kans dat je hem uit een pack krijgt is ook vrij laag. Ik heb hem volgens mij gekocht in Butter's shop.

Zelf blijf ik voorlopig lekker hangen op level 19 max. Heb nog niet genoeg kaarten van het level daarvoor, dus ik drop liever weer wat levels zodat ik onder de 20 blijf dan dat ik op level 20 uitkom.
thanks, dat verklaat het dus. en ja mijn 1ne copy is ook van butters:) heb nooit een 2de van hem gehad laat staan 3 voor het lvllen:(

• BSTNjitRam
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:23:
[...]

thanks, dat verklaat het dus. en ja mijn 1ne copy is ook van butters:) heb nooit een 2de van hem gehad laat staan 3 voor het lvllen:(
Ik bedoelde dat ik mijn ene copy van Dogpoo in de shop van Butters had gekocht. Verder is het levelen van epics niet heel interessant volgens mij. Je betaalt je er blauw voor en op hogere levels worden de commons sterker dan de epics, omdat je die commons wel gewoon door kunt levelen.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

blijf 'transmorph' toch altijd wel leuke kaart vinden, zeker tegen MBP

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• BSTNjitRam
Transmorph heb ik nog niet, maar klinkt als een geweldige kaart tegen MBP ja.

Mijn favoriete game ender is toch wel een Mind Control op een verse Barrel Dougie van mijn tegenstander. Al 2x gelukt om daar lethal mee te krijgen :D Mind Control is wel een lastige kaart, wil je het liefst gebruiken op iets dat óf heel snel bij de tegenstander is (Dougie) óf een unit die redelijk hard slaat en tussen units van de tegenstander staat. Ideaal als de andere units nog niet "gelocked" zijn op een van mijn eigen units en er dus een mooi gevecht tussen zijn units ontstaat.

Vind de timing wel heel apart van Mind Control. Je ziet niet hoelang het nog duurt, en als je een ultimate triggert van een gecontrolde unit en tijdens de animatie eindigt de mind control, dan krijgt je tegenstander alsnog het effect ipv jezelf (bv Stan's freeze of Cartman's Gun tantrum).

Ik ben er sinds vandaag wel achter dat als je een Gizmo Ike mind controld en zijn ult kan doen, je na het aflopen van de mind control wél de nieuwe unit mag houden :)

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

fijn die energy cheaters. Echt zo fijn.

Van 15 gedropped naar 13, een los naar het andere waar de enemy 4+ kaarten aan een stuk door eruit blijft knallen en ik met moeite 2-3 aaneenvolgend kan droppen ..

Voor zover ik weet ook nog geen enkel officieel woord hierover van de devs?

Bah.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Ik snap er geen kut van. Laatste paar pvp potjes verloren. Werd dik overlopen terwijl ik met moeite genoeg energy had om kaarten te spelen..

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ktenolix schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:49:
Ik snap er geen kut van. Laatste paar pvp potjes verloren. Werd dik overlopen terwijl ik met moeite genoeg energy had om kaarten te spelen..
Yeah, dat is waar ik het net dus ook over had.
Dat zijn speedhackers :(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Darkfreak schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:50:
[...]

Tof.. ik heb uit frustratie m'n telefoon weggegooid..

:')

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Darkfreak schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:50:
[...]

Dat is alleen op Android een ding zeker? Ik heb er op iOS geen last van namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hi, hier ook een aanvraag voor toegang tot tweakers2. Username: D3urstopper
Ben net begonnen met spelen, leuk spel! Verlies alleen wel veel pvp..
Hoop hier meer te leren

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Ik heb op android nog geen enkel dubieus potje verloren. Wel redelijk wat slechte verbindingen van mijn kant, maar geen enkele valsspeler. En ik heb toch best wat potjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Nu net vanochtend gingen de potjes wel beter. Ook in PvE. Ze mogen van mij wel een betere moeilijkheidsmeter implementeren. Vaak slaat dat metertje flink naar rechts uit, terwijl dat level zeker wel te doen is.

Oh, en WTB materials... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

rikislief schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:28:
Ik heb op android nog geen enkel dubieus potje verloren. Wel redelijk wat slechte verbindingen van mijn kant, maar geen enkele valsspeler. En ik heb toch best wat potjes gespeeld.
Vergis je btw niet, cheaters kunnen ook jou force disconnecten. Dan wordt jij disconnected, maar voor hun gaat het potje door en maken ze jouw NK af die zich niet verdedigt.
Ktenolix schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 06:11:
Nu net vanochtend gingen de potjes wel beter. Ook in PvE. Ze mogen van mij wel een betere moeilijkheidsmeter implementeren. Vaak slaat dat metertje flink naar rechts uit, terwijl dat level zeker wel te doen is.

Oh, en WTB materials... :o
Ik merk ook dat in de ochtend de potjes meestal cheaterloos verlopen.
Dan slapen ze nog :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Ik zit er wel aan te denken om opnieuw te beginnen.. heb best veel materials + gold weggegooid door allerlei kaarten te upgraden die ik niet gebruik. Ik kan met moeite nu ook fatsoenlijke materials verzamelen, ook mede doordat de pve levels al op lvl 8 zitten en die zijn me te moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 09:53

GforceNL

Out of memory....

Ktenolix schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:19:
Ik zit er wel aan te denken om opnieuw te beginnen.. heb best veel materials + gold weggegooid door allerlei kaarten te upgraden die ik niet gebruik. Ik kan met moeite nu ook fatsoenlijke materials verzamelen, ook mede doordat de pve levels al op lvl 8 zitten en die zijn me te moeilijk :P
Op lvl 8 zijn de meeste tegenstanders lvl 4 en daar kun je inderdaad weinig tegen uithalen met lvl 1 of 2 kaarten. Lvl 3 enemies zijn vaak nog wel te doen met een beetje tactiek en een mix van meerendeel lvl 2 kaarten.

Ik gok dat de mensen in de hoogste regionen van de rankings ook flink hogere kaart rangen hebben (4? 5?)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
@GforceNL wat bedoel je met level 8? ik ben level 10 en heb pas 2 kaarten level 3... ik zorg wel dat ik voor pvp onder level 20 blijf. maar mijn tegenstanders hebben gewoon kaartjes level 1 en 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

rikislief schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:01:
@GforceNL wat bedoel je met level 8? ik ben level 10 en heb pas 2 kaarten level 3... ik zorg wel dat ik voor pvp onder level 20 blijf. maar mijn tegenstanders hebben gewoon kaartjes level 1 en 2
Ik bedoel PvE levels, die kun je over en over blijven spelen maar worden steeds moeilijker (handig voor mats).

Bij PVP level 20+ zit het merendeel al op lvl 3 kaarten voornamelijk. Heb al spijt dat ik over de 20 gegaan ben grrrr.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
oh haha ik ben daar nog helemaal niet ver. mijn hoogste gehaalde level is 49, en qua herhalen misschien maximaal 5 keer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulvandent
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07 23:33
CappieL schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:45:
Ik ben een tijdje offline geweest en er wordt niet zo veel (lees: geen) gebruik gemaakt van de tag-functie @CappieL. Zodoende heb ik alle requests geweigerd, mocht ik jouw aanmelding hebben geweigerd terwijl je dit wel op dit topic hebt aangegeven: meld je opnieuw aan met mij getagged (of reageer op een post van mij).
@CappieL aangemeld voor tweakers2 met paulvandent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PimdeGroot
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2024
hallo iedereen, ik heb me aangemeld bij tweakers2: ninevingers \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Il ben maar gestopt. P2p lukt vor geen meter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:29
Ik ben nu level 2 en ik krijg steeds nieuwe kaarten, maar ik vroeg me af, wanneer stap je over naar nieuwe kaarten? Ik upgrade alleen de kaarten die ik gebruik, maar als ik overstap is dat toch zonde van die upgrades die je gedaan hebt.

En ingame cash gebruik je dat om een extra kluis te openen voor 2 cash, of beter sparen voor kaart pakketten in de shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Pushedspore schreef op zondag 26 november 2017 @ 00:06:
Ik ben nu level 2 en ik krijg steeds nieuwe kaarten, maar ik vroeg me af, wanneer stap je over naar nieuwe kaarten? Ik upgrade alleen de kaarten die ik gebruik, maar als ik overstap is dat toch zonde van die upgrades die je gedaan hebt.

En ingame cash gebruik je dat om een extra kluis te openen voor 2 cash, of beter sparen voor kaart pakketten in de shop?
Als je den goede deck hebt. Die sterk is en goed is. Hoef je niet over te stappen. Maar je moet wel wat variatie kaarten hebben om voor elke type vijand iets the heben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Overstappen is wel pittig, toen ik van blauw+oranje naar blauw+groen ging zakte ik wel even terug totdat ik de boel een beetje gefinetuned had, maar uiteindelijk kwam ik daarna wel weer hoger uit. Nu heb ik intussen weer best wel wat interessante oranje kaarten gekregen dus ik ga toch maar weer eens een nieuw deck uitpluizen. De variatie houdt het ook leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gerapplied voor tweakers 2, ign is zelfde als hiero (+-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Pff nou vanmorgen rond lvl 20 een 'hacker' of sciptkiddies?! Ene Noxbox ofzo spamde gelijk zijn hele deck, 4+energy... 1000 x heal.. mjah lang verhaal kort... 'hackers' zijn echt wel actief.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Zojuist een application voor tweakers2 gedaan. Echt tof spelletje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:29
Applied voor tweakers2, onder zelfde naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik zal ook eens gaan opzoeken. Spelen deze game dagelijks.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:18:
Gerapplied voor tweakers 2, ign is zelfde als hiero (+-)
Tag @CappieL even voor de zekerheid

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Ik heb je geaccepteerd.

Ik probeer iedereen die zich hier aanmeldt (en mij tagged middels @CappieL ) en ik geef diegene een thumbs up wanneer deze is toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
7unkrat schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:23:
Ik zal ook eens gaan opzoeken. Spelen deze game dagelijks.
Ik heb een aanvraag gestuurd naar Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megatie
  • Laatst online: 15-09 12:37
Op dit moment is er 1 plek vrij voor Tweakers[GoT].

Vermeld je username ook hier op dit forum als je een aanvraag hebt gestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Megatie op 27-11-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:44
Crap, door het event iets te gretig gespeeld en nu lvl 20 pvp..
Kennelijk kan je soms ineens 2 sterren winnen ipv 1 en zo ineens rank up gaan.
Was wel een leuk event verder.

Voor het eerst MBP tegen gekomen.. was direct insta loss.. geen idee wat ik daar tegen kan doen. Zoveel goede kaarten heb ik nog niet.

Qua doneren probeer ik zo veel mogelijk te doen, maar zie vaak alleen maar requests van kaarten waar ik zelf ook maar weinig van heb (of nog lvl 1 zijn). Snap niet zo goed hoe mensen al honderden kaarten kunnen doneren. Spelen jullie zoveel?

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Megatie schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:05:
Op dit moment zijn er 2 plekken vrij voor Tweakers[GoT].

Vermeld je username ook hier op dit forum als je een aanvraag hebt gestuurd.
Zelfde als hier: 7unkrat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Jurjen08 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:12:
...

Qua doneren probeer ik zo veel mogelijk te doen, maar zie vaak alleen maar requests van kaarten waar ik zelf ook maar weinig van heb (of nog lvl 1 zijn). Snap niet zo goed hoe mensen al honderden kaarten kunnen doneren. Spelen jullie zoveel?
Ik doneer vrijwel alles wat ik heb en vraag vaak commons omdat je dan 12 kaarten kan krijgen ipv 3. Die kaarten gebruik ik dan ook weer om te doneren. De meeste mensen zijn vrij terughoudend met kaarten doneren maar eerlijk gezegd zit je dan alleen maar in de clan om te leechen. Wat mij betreft mag de minimale donatie ook stevig omhoog. Het zou mooi zijn als je ook een minimum aan requests in kon stellen, maar het spel houdt dat helaas niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Jurjen08 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:12:
Crap, door het event iets te gretig gespeeld en nu lvl 20 pvp..
Kennelijk kan je soms ineens 2 sterren winnen ipv 1 en zo ineens rank up gaan.
Was wel een leuk event verder.

Voor het eerst MBP tegen gekomen.. was direct insta loss.. geen idee wat ik daar tegen kan doen. Zoveel goede kaarten heb ik nog niet.

Veel spelen en veel uitdelen, dan krijg je ook wat terug. :)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
BSTNjitRam schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:25:
[...]
De meeste mensen zijn vrij terughoudend met kaarten doneren maar eerlijk gezegd zit je dan alleen maar in de clan om te leechen.
Die snappen het spel dan ook niet omdat je tevens ook nog XP en coins krijgt van doneren. Als je gewoon common kaarten vraagt, kun je die vervolgens net zo goed weer gebruiken voor iemand anders in de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 08:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Apply accepted thnx
@CappieL
Iemand overigens een idee waarom ik steeds tegen zwaardere tegenstanders wordt ingedeeld in PvP?
Ik ben 5 (rank 9) en sta continue tegen mensen van 6, 7 of 8 op het veld...

[ Voor 83% gewijzigd door Saffie_time op 02-12-2017 11:22 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Loadichus schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:50:
[...]

Die snappen het spel dan ook niet omdat je tevens ook nog XP en coins krijgt van doneren. Als je gewoon common kaarten vraagt, kun je die vervolgens net zo goed weer gebruiken voor iemand anders in de clan.
Sommige mensen zijn natuurlijk nog hun deck(s) aan het bouwen zoals ikzelf. Hierdoor heb ik minder kaarten ter beschikking dan de meesten onder jullie.

Kaarten van decks die ik nooit ga bouwen deel ik natuurlijk wel uit. Momenteel speel ik met 2 decks / 3 adventures dus kost wel een slootje aan kaarten om ergens te geraken

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Weet iemand hoe je op android met een andere game id het spel opstart? Ik heb via Play Games al een ander google account gekoppeld en automatisch inloggen voor de ander uitgeschakeld, maar zodra ik South Park opstart wordt ik altijd ingelogd met m'n originele account.

Ik heb voor mijn gevoel veel materials en geld vergooid aan kaarten die nutteloos zijn, dus ik wilde eens opnieuw proberen te beginnen. Ik kan volgens mij ook wel m'n game data resetten, maar dat is me dan weer te radicaal. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren trok ik uit een free pack ""Grand Wizard Cartman" _O-

Weet nog niet of en hoe ik hem moet gebruiken, mijn huidige deck (Angeloonie in "[Mobile] South Park: Phone Destroyer") doet het prima zeker omdat ik die aan het upgraden ben. Ik win ook nagenoeg alle matches nu denk zo'n 90% winrate de afgelopen dagen.

Ik kan iedereen deze sheet enorm aanraden: https://onedrive.live.com...&authkey=!AIgQnIvCscYXVUc

Elke unit wordt hier gewogen en krijgt een ranking mee, bepaalde units die sterk lijken zijn bijvoorbeeld waardeloos (bijv. Awesome-O). Als je een deck hebt van Good/Strong kaarten merk je echt dat je makkelijker kunt winnen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Angeloonie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:30:
Ik kan iedereen deze sheet enorm aanraden: https://onedrive.live.com...&authkey=!AIgQnIvCscYXVUc

Elke unit wordt hier gewogen en krijgt een ranking mee, bepaalde units die sterk lijken zijn bijvoorbeeld waardeloos (bijv. Awesome-O). Als je een deck hebt van Good/Strong kaarten merk je echt dat je makkelijker kunt winnen.
Let er wel op dat deze sheet de ranking is voor de top tier decks. Op dat niveau wordt er van uitgegaan dat je je commons hebt uitgeleveld. Op de lagere ranks zijn de epics en legendaries veel sterker dan die sheet doet vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

BSTNjitRam schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:54:
[...]

Let er wel op dat deze sheet de ranking is voor de top tier decks. Op dat niveau wordt er van uitgegaan dat je je commons hebt uitgeleveld. Op de lagere ranks zijn de epics en legendaries veel sterker dan die sheet doet vermoeden.
Mwah dat valt best mee. Ook nu merk ik dat zodra ik legendaries tegen mij krijg dat deze binnen no-time neer zijn. Dus ook een niet uitgeleveld deck doet het prima, al moeten ze natuurlijk niet allemaal level 1 zijn. En veel advies gaat natuurlijk altijd op qua cost van bepaalde kaarten.

Als ik naar mijn deck kijk zijn de kaarten nu:
Dogpoo: level 2 10/15
Rat Swarm: level 2 7/15
Unholy Combustion: level 1
Paladin Butters: level 3 23/25
Stan the Great: level 3 18/25
Terrance Mephesto: level 2 9/15
Friar Jimmy: level 3 18/25
Angel Wendy: level 3 17/25
Shieldmaiden Wendy: level 1 3/5
Catapult Timmy: level 2 8/15
Zen Cartman: level 2 12/15
Power Bind: level 1

Rond level 3 dus de meesten, wat nou niet echt moeilijk haalbaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 28-11-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gewoon Unholy Combustion of transmorph op die legend(MBP) werkt zeeeer goed :P
hoe bevalt shieldmaiden wendy? heb die sinds gister, maar semi-happy mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Angeloonie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:51:
[...]

Mwah dat valt best mee. Ook nu merk ik dat zodra ik legendaries tegen mij krijg dat deze binnen no-time neer zijn. Dus ook een niet uitgeleveld deck doet het prima, al moeten ze natuurlijk niet allemaal level 1 zijn. En veel advies gaat natuurlijk altijd op qua cost van bepaalde kaarten.

...
ik bedoelde ook niet dat een niet uitgeleveld deck niet zou werken. Maar de reden dat veel epics / legendaries in de rommel kolom daar staan is omdat je ze te lastig gelevelled krijgt en ze het op de hoge niveaus gaan afleggen tegen ver gelevelde commons. Zit trouwens een mooi voorbeeld in jouw deck :P : Je speelt Dogpoo, wat volgens die sheet een vrij waardeloze kaart is, maar op het niveau waar je speelt (rank 27) is het gewoon nog een prima kaart.

Mijn punt was meer: hoe lager je rank, hoe speelbaarder je epics / legendaries zijn (op low rank is ManBearPig zowat een gratis win).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

himlims_ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:59:
gewoon Unholy Combustion of transmorph op die legend(MBP) werkt zeeeer goed :P
hoe bevalt shieldmaiden wendy? heb die sinds gister, maar semi-happy mee
Shieldmaiden Wendy bevalt perfect. Vooral omdat je de "blowback" als je een bar health sloopt van je tegenstandard kunt opvangen door goed te timen. Als je haar special actief hebt gaat ze niet dood en vaak kan ze dan gewoon direct door blijven meppen. :)
BSTNjitRam schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:59:
[...]

ik bedoelde ook niet dat een niet uitgeleveld deck niet zou werken. Maar de reden dat veel epics / legendaries in de rommel kolom daar staan is omdat je ze te lastig gelevelled krijgt en ze het op de hoge niveaus gaan afleggen tegen ver gelevelde commons. Zit trouwens een mooi voorbeeld in jouw deck :P : Je speelt Dogpoo, wat volgens die sheet een vrij waardeloze kaart is, maar op het niveau waar je speelt (rank 27) is het gewoon nog een prima kaart.

Mijn punt was meer: hoe lager je rank, hoe speelbaarder je epics / legendaries zijn (op low rank is ManBearPig zowat een gratis win).
Dogpoo staat inderdaad op de lijst om er uit te gaan, maar dan moet de rest eerst wat sterker zijn. Is nu nog wel een OK kaart vooral door de hoge damage. Ik ga hem iig wel vervangen binnenkort. :)

Als je Unholy Combustion hebt is niets meer een gratis win :+

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 28-11-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Angeloonie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:14:
Dogpoo staat inderdaad op de lijst om er uit te gaan, maar dan moet de rest eerst wat sterker zijn. Is nu nog wel een OK kaart vooral door de hoge damage.
En dat is dus juist mijn hele punt ;) De reden dat ik mijn opmerking maakte over die sheet dat hij op high level gericht was, was juist om er voor te zorgen dat de low level spelers hier niet hun deck vol gaan gooien met ongelevelde commons omdat die sterker zijn volgens een sheet die helemaal niet op hun gericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

BSTNjitRam schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:48:
[...]

En dat is dus juist mijn hele punt ;) De reden dat ik mijn opmerking maakte over die sheet dat hij op high level gericht was, was juist om er voor te zorgen dat de low level spelers hier niet hun deck vol gaan gooien met ongelevelde commons omdat die sterker zijn volgens een sheet die helemaal niet op hun gericht is.
Je hebt gelijk dat hij op endgame gericht is, maar ook met lager level kaarten is deze deck prima te doen. Je verliest dan misschien iets meer maar veel spelers komen weinig fantasy/mythic tegen dus zijn er niet aan gewend. Gros van de tegenstanders die ik krijg spelen Sci-Fi met nog iets. Dan heb je direct al wat voordeel.

Ook met level 1 of 2 kaarten is dit dus prima te doen, en voorkom je dat je gaat investeren in kaarten die je niet gaat gebruiken later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

krijg helemaal de 💩 van die 'cyborg kenny' (welke jouw kaart tegen je doet keren) hoe counter je die? want ik verlies nu 3 potjes op door die kaart. nog liever een MBP tegen, dan cyborg-kenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
himlims_ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:49:
krijg helemaal de 💩 van die 'cyborg kenny' (welke jouw kaart tegen je doet keren) hoe counter je die? want ik verlies nu 3 potjes op door die kaart. nog liever een MBP tegen, dan cyborg-kenny
Zelf doodmaken met een spell (bv Fireball) of nog beter: counteren met een Rat Swarm. Dan neemt hij 1 ratje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

BSTNjitRam schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:55:
[...]

Zelf doodmaken met een spell (bv Fireball) of nog beter: counteren met een Rat Swarm. Dan neemt hij 1 ratje over.
misschien nog een optie; vindt die rat/duif-roedel :+ maar nutteloos, maar goed, wanneer werkt tegen die kenny kaart .. misschien overweging waard om in te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Als NK killen (zapp of spells) of swam-kaarten (ratss, gnomes, pidgens. Rat Swarm is meest gebruikte)
Rats zijn btw dé perfecte counter voor elke kenney (en meeste overige assasin) kaart

[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 28-11-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Purify op gooien :) (op de unit die mindcontroled is)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 28-11-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Angeloonie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:58:
[...]

Purify op gooien :) (op de unit die mindcontroled is)
Ook een goeie optie, al moet je dan wel al Mystical spelen.
Het verbaasde me trouwens wel dat jij geen Purify speelt in het deck wat je gepost had? Is daar een reden voor? Lijkt me sowieso beter dan Powerbind op het 1 slot?

Ik ga dat deck zelf ook eens uitproberen met een paar kleine wijzigingen (Purify ipv powerbind en Poseidon Stan ipv Shieldmaiden (heb ik niet)). Zit qua levels wel een flinke kluif lager dan jouw deck helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

BSTNjitRam schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:15:
[...]

Ook een goeie optie, al moet je dan wel al Mystical spelen.
Het verbaasde me trouwens wel dat jij geen Purify speelt in het deck wat je gepost had? Is daar een reden voor? Lijkt me sowieso beter dan Powerbind op het 1 slot?

Ik ga dat deck zelf ook eens uitproberen met een paar kleine wijzigingen (Purify ipv powerbind en Poseidon Stan ipv Shieldmaiden (heb ik niet)). Zit qua levels wel een flinke kluif lager dan jouw deck helaas.
Moet inderdaad Powerbind eens inwisselen, maar ben te lui/vergeet het telkens :+ Gebruik Powerbind nauwelijks, maar zelfs met mind-control Kenny tegen mij win ik :+

Had idd ook Poseidon Stan eerst ipv Powerbind, op zich een goede optie maar mijne was niet geupgrade dus even uitgesteld.

Moet wel zeggen dat ik af en toe een beetje in de knel kwam qua kaarten als ik Angel+Shieldmaiden Wendy en Poseidon+The Great Stan in mijn deck had, dan kun je dus permanent 2 van die kaarten nooit tegelijkertijd actief hebben.

Met Wendy is het wel een lekkere wissel overigens. Als ik moet counteren met een Zen Cartman gooi ik haar er achter om te healen. Evt een Friar Jimmy erbij en een Dogpoo of andere hard-hitter. Als ik niet echt hoef te counteren dan slinger ik Shieldmaiden er in, met een beetje backup sloopt die alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
himlims_ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:58:
[...]

misschien nog een optie; vindt die rat/duif-roedel :+ maar nutteloos, maar goed, wanneer werkt tegen die kenny kaart .. misschien overweging waard om in te sluiten
Rats zijn sterk hoor. Prima te gebruiken tegen alle assasins, Zen Cartman, ManBearPig. Eigenlijk wel prima tegen alles wat geen AoE damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Ik kan het spel sinds gisteren niet meer opstarten.. ik krijg telkens bij het startscherm een 'No connection error' te zien. Geprobeerd met wifi en 4g. Geprobeerd om uit te loggen bij Google Play Games en een ander account geprobeerd, maar het werkt niet. Reinstall zelf geprobeerd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:54
Applied voor tweakers2, onder naam OpgeduveldNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megatie
  • Laatst online: 15-09 12:37
Er zijn weer een aantal plekken vrij gekomen in Tweakers[GoT]. Vermeld even je username als je geapplied hebt.
Ktenolix schreef op woensdag 29 november 2017 @ 06:59:
Ik kan het spel sinds gisteren niet meer opstarten.. ik krijg telkens bij het startscherm een 'No connection error' te zien. Geprobeerd met wifi en 4g. Geprobeerd om uit te loggen bij Google Play Games en een ander account geprobeerd, maar het werkt niet. Reinstall zelf geprobeerd... :(
Gek, wat voor error melding krijg je te zien?

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Megatie schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:32:
Er zijn weer een aantal plekken vrij gekomen in Tweakers[GoT]. Vermeld even je username als je geapplied hebt.

[...]

Gek, wat voor error melding krijg je te zien?
Kenny met 'No internet connection' :P

Gisteren uit wanhoop maar opnieuw een nieuw account aangemaakt (dus compleet nieuw Google account) en toen deed het spel wel weer. Dus nu ben ik er weer, alleen ben ik bang dat ik m'n originele account niet meer op kom...

Dus ik begin maar helemaal opnieuw (had helaas al wel wat geld besteed eraan). Ik probeer nu rank 2 te worden zodat ik een van de clans weer kan joinen, maar ik kom alleen maar mensen tegen die 2 a 3 levels hoger zijn dan ik. :o

Ik kan me nu overigens wel helemaal focussen op de kaarten die ik wil. Dit is bijvoorbeeld het deck waarmee ik op m'n main speelde: https://critical.gg/south-park-phone-destroyer/decks/296 Ik kon alleen met moeite upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:54
Megatie schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:32:
Applied voor TWEAKERS [GOT], onder naam OpgeduveldNL

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

30-11-2017 Updates

iPhone X Support
The iPhone X was recently launched, and our support for it was a bit lacking. While you could play the game on the device, it wasn't an ideal experience. Now, we have full support for iPhone X devices! This means we now have:
  • Full screen support
  • UI Fixes
  • Battlefield field of view changes
  • Fixed for boss triggering on PvE levels
  • Adjustments to the display of PvE content to more closely fit the iPhone X's screen
Card Donation Changes
After rolling out the teams feature, it seems a lot of people are enjoying the social aspect of having their own team, a place to chat with them, and the ability to request and donate cards. One issue we've seen, however, is that some players would take all the XP and coins from their teammates by donating all of the cards requested. In order to help spread the XP and Coins across teammates, there will now be limits on how many cards can be donated per request. This will also stop potential abuse of the feature. The donation limits are:
  • 1 Rare per request
  • 3 Commons per request
Bug Fixes
There were well over one hundred bug fixes done for this update, but some of the more prominent ones can be found below:
  • Butters' House has been resized to be consistent with the size of other houses
  • Princess Kenny's power duration did not appear to be increasing when the card was upgraded - this has been fixed
  • Crashes when saving a card or avatar via the sharing option have been fixed
  • A crash when on the "upgrade these cards" screen has been fixed
  • A matchmaking issue where players would get stuck in the wrong region has been fixed
  • Tons of other various fixes and improvements

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KFpp4Kw.jpg

Mensen zijn vet pissig over die trading-nerf :(

Also, handige site:

http://southparkphone.gg/stats/

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik heb geaplied voor tweakers[GoT]
Ik heet ingame Groterick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb mij ook aangemeld voor Tweakers{GOT]

Mijn nick daar:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Applied voor Tweakers [GoT], naam is KtenolixSP

• Donstil
  • Niet online
Darkfreak schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:13:
30-11-2017 Updates

iPhone X Support
The iPhone X was recently launched, and our support for it was a bit lacking. While you could play the game on the device, it wasn't an ideal experience. Now, we have full support for iPhone X devices! This means we now have:
  • Full screen support
  • UI Fixes
  • Battlefield field of view changes
  • Fixed for boss triggering on PvE levels
  • Adjustments to the display of PvE content to more closely fit the iPhone X's screen
Nais, gelijk gedownload.
App ziet er nu wel erg lekker uit FullScreen. Geen reden meer om alleen op de Tablet te spelen :)

• R0flmannetje
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-02-2021
Ik heb me ook aangemeld voor tweakers. Nick is [.Rich4rd.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Darkfreak schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:13:
30-11-2017 Updates

Bug Fixes
There were well over one hundred bug fixes done for this update, but some of the more prominent ones can be found below:
  • Butters' House has been resized to be consistent with the size of other houses
  • Princess Kenny's power duration did not appear to be increasing when the card was upgraded - this has been fixed
  • Crashes when saving a card or avatar via the sharing option have been fixed
  • A crash when on the "upgrade these cards" screen has been fixed
  • A matchmaking issue where players would get stuck in the wrong region has been fixed
  • Tons of other various fixes and improvements

[afbeelding]

Mensen zijn vet pissig over die trading-nerf :(

Also, handige site:

http://southparkphone.gg/stats/
Ik vind het idd waardeloos... juist het voordeel was dat je kaarten snel kon traden. Zelf merk ik dat mijn interesse in het spel snel daalt. Vooral de pvp valt geen pijl op te trekken of je win of verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Nu online
Nixo schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:56:
[...]

Ik vind het idd waardeloos... juist het voordeel was dat je kaarten snel kon traden. Zelf merk ik dat mijn interesse in het spel snel daalt. Vooral de pvp valt geen pijl op te trekken of je win of verlies.
De PVP heeft eigenlijk te maken met 2 main drivers: hoe ver zijn je kaarten geleveled en trek je de goeie combinaties.

Levelen van kaarten kan je doen door enkel single player te spelen (al raad ik dat af maar goed) wat dus betekend dat je eigenlijk met een reeks lvl3 kaarten kan beginnen op pvp level 5 ofzo. Hierdoor kan je dus 100% zeker zijn van een goeie winst ratio tot je op level X komt. Dat is dan de hard cap omdat iedereen ongeveer de zelfde kaarten heeft en zelfde levels.

Goeie combinaties trekken is 2de factor wat je een direct win kan op leveren. Ik heb al meermaals gehad dat een tegenstander met 4 kaarten aan mijn NK staat en dan een regen er op gooit , GG.

De lol is er zo wel snel af vooral omdat je elke keer weer tegen die hard cap gaat aanlopen waar anderen betere kaarten hebben (of je een nut draw tegen krijgt).

Momenteel vind ik het wel nog leuk maar merk ook dat ik er minder tijd in ga steken ( aankoop van een Switch kan er ook mee te maken hebben :> :> )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Aangemeld voor Tweakers2 [GoT]: w1ll3m79!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PimdeGroot
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2024
Hoi ninevingers hier, er werd gevraagd naar mijn deck :)

http://southparkphone.gg/...05,35,1674,1666,193,15,45 Adventure/ scifi deck tot rank 35

Snelle counters en ninja acties, maar moeite tegen de regeneration decks. Ik had graag hookhand Clyde gehad, voor de mooie 2 voor 1. Maar Alien clyde is ook prima en je weet zeker dat je een "creature" raakt.

http://southparkphone.gg/...205,35,1674,193,186,15,45 Adventure/ scifi deck na rank 35

Ik had op Cyborg Kenny niet echt een antwoord, dus heb ik Nelly vervangen door Lightning Bolt. Ook Smuggler Ike vervangen door Gizmo Ike, maar nog niet helemaal tevreden. Als iemand suggesties voor dit deck heeft, hoor ik dat graag!

edit: ik kreeg de links niet correct :p

[ Voor 4% gewijzigd door PimdeGroot op 02-12-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Aangemeld: Bekse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat een nep zooi die event; laatste 'ojective 650-brillen' .... krijg er al 2u geen meer ... 0 ... 9 potjes gewonnen, 0 brillen ... :s vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
dit is het eerste event dat ik ook niet afgemaakt heb. ben tot iets over de 300 gekomen, maar de aantallen brillen daalden drastisch dus heb ik het met een uur op de klok maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Nu online
himlims_ schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:28:
wat een nep zooi die event; laatste 'ojective 650-brillen' .... krijg er al 2u geen meer ... 0 ... 9 potjes gewonnen, 0 brillen ... :s vaag
Ik denk dat ze aan het testen zijn om de juiste 'level' van events te vinden. De eerste 3 weken waren vrij makkelijk te halen door iedereen en dat is natuurlijk niet goed voor de inkomsten op een freemium game (P2W game bijna?).
Het viel me ook al snel op dat je geen 100+ brillen kon krijgen als special uit de lockers, hoogstens 25 heb ik gezien. Als je dan 450 of zelf 650 moet halen met 2 tot 5 brillen uit een gewone locker stopt het snel.

Afwachten wat ze met de volgende event gaan doen om te zien waar de game heen gaat denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-09 19:13
Aangemeld tweakers 2: Ietse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Grr.. ik krijg steeds maar geen nieuwe mystical kaarten :( Alleen maar Friar Jimmy.. ik wil Zen Cartman en Angel Wendy om m'n Mystical/Adventure deck op te bouwen..

Heb nu ook 1200 pvp tickets.. maar weet niet wat verstandig is om ermee te doen. Ben nu wat voorzichtig met het kopen van dingen. Focus me puur op de kaarten die ik in m'n deck wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sleepwalkerbe schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:31:
[...]

Ik denk dat ze aan het testen zijn om de juiste 'level' van events te vinden. De eerste 3 weken waren vrij makkelijk te halen door iedereen en dat is natuurlijk niet goed voor de inkomsten op een freemium game (P2W game bijna?).
Het viel me ook al snel op dat je geen 100+ brillen kon krijgen als special uit de lockers, hoogstens 25 heb ik gezien. Als je dan 450 of zelf 650 moet halen met 2 tot 5 brillen uit een gewone locker stopt het snel.

Afwachten wat ze met de volgende event gaan doen om te zien waar de game heen gaat denk ik.
fijn om te zien dat jij dit ook ervaarde; beging ging welk ok, maar tegen het einde praktisch onmogelijk gezien de kleine hoeveelheid (0) aan items :s beetje lame - verder speelt lekker weg.

wel zijn die potjes met MBP + pope timmy nog tricky hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Ik ben zelf nog niet begonnen met het spel, maar mijn vrouw wel. Kan/mag ze zich ook aanmelden?
Ikzelf ga me ook aanmelden en is er een voorkeur voor welke van de twee groepjes?

Hoor haar constant klagen over mensen die heel snel zijn, lijkt me dat het cheaten nog steeds niet aan banden is gelegd. Hoop dat ze dat wel snel oplossen, want anders is het weinig leuk en haast onmogelijk om verder te komen (blijkbaar moet je een PvP match doen?).

[ Voor 43% gewijzigd door Arunia op 05-12-2017 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Arunia schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:56:
Ik ben zelf nog niet begonnen met het spel, maar mijn vrouw wel. Kan/mag ze zich ook aanmelden?
Ikzelf ga me ook aanmelden en is er een voorkeur voor welke van de twee groepjes?

Hoor haar constant klagen over mensen die heel snel zijn, lijkt me dat het cheaten nog steeds niet aan banden is gelegd. Hoop dat ze dat wel snel oplossen, want anders is het weinig leuk en haast onmogelijk om verder te komen (blijkbaar moet je een PvP match doen?).
Er zijn helaas nog steeds cheaters aanwezig. Gisteren weer eentje die het iets subtieler deed. Niet gelijk aan het begin 5x 4 energy units neerplempen, maar geleidelijk. Hij kon overduidelijk sneller units spawnen dan ik en we hadden ongeveer hetzelfde deck.

In PvE zitten zo hier en daar wat blokkades, waar je voorbij kan komen door x PvP matches te doen. Voornamelijk aan het einde van een episode. Ik vind het zelf een beetje irritant om PvP te moeten doen.. Ik doe liever PvE, maar daar zijn de rewards ook best ruk van.. Beter geven ze ook een PvE pack als je een hele episode weer een rank hoger hebt oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/bfhyHsWPET9q_IpbJzwYaLTNEtOqE01AvdyWGfSk__8.png?w=1024&s=2c11d2b3e2879ab8519d4b52545f3e6e

dude! visitors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:42

DikkeBMW

Live '25

Ah leuk, een topic hierover. Geen idee waarom ik dit nu pas zie! Welke van de 2 groepen heeft een plekje vrij? Zou het leuk vinden om te joinen :)

Ik lees hierboven iets over cheaters. Dit zou 1 op de 4 a 5 losses voor mij welk verklaren... Volledig overrunned worden in het begin. Maar, hoe kan dat? Ik kan me voorstellen dat er geld gecheat kan worden, maar hoe kunnen ze in PvP meer energy cheaten? Vreemd.

Ik heb me niet voorgenomen hier echt geld in te gaan steken. Begin echter te merken dat het nu wel langzamer blijft gaan. Weinig voortgang.

Ben ook niet altijd even tevreden met mijn deck. Lastig hoor! Overdaad schaadt geldt hier wel erg :P
Ik gebruik geen spell cards. Zijn er meer mensen die deze mijden, of is het echt veel toegevoegde waarde? Tanks heb ik eigenlijk ook niet, een fighter of assassin vond ik fijner spelen.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind Purify wel echt een handige spell om vanaf rank >20 een beetje weerstand te kunnen bieden aan scifi decks. En Transmogrify is erg nuttig tegen sterke kaarten als Manbearpig.

[ Voor 6% gewijzigd door Bigs op 08-12-2017 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
@DikkeBMW de tijd gebeurd lokaal. Dus als je die sneller laat lopen, kun je sneller je kaarten droppen. Dat is wat ik begrepen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xxana
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:02
Aangemeld voor Tweakers2. Nickname: Xathroz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangemeld voor Tweakers [got]: LexSemtex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Ook aangemeld voor Tweakers2, makkelijk1984 :)
Snap nog weinig van tactiek.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bigs schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 18:35:
Ik vind Purify wel echt een handige spell om vanaf rank >20 een beetje weerstand te kunnen bieden aan scifi decks. En Transmogrify is erg nuttig tegen sterke kaarten als Manbearpig.
gebruik altijd 'unholy combustion' (indien inslag bij speler plaatstvind, kan die ook ngo schade krijgen!) en poppetje is instant dood ipv een kip die weer dmg doet.

death and destruction

zijn weinig situaties waar met dit deck geen antwoord op heb;
is voor PVP voor PVE is dit deck wat minder geschikt

deck leunt redelijk op Kyle; voor 'onverslaanbare bubbel'. Die gebruik ik op 2 manieren; of bij aanval (inzetten net voordat je blokje eraf slaat); je poppetjes blijven leven, en kunt binnen 5sec. direct weer blokje eraf meppen :+ (rage quit tegenstander :+) of als verdediging (ook jouw speler wordt enkele sec. afgeschermd voor schade) dan wel leuk om die 3 kleine gnomes 'onverslaanbaar' te hebben voor paar sec. dan zijn ze ineens best effectief.

[ Voor 43% gewijzigd door himlims_ op 12-12-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:44
Wat zou je als vervanging van Shieldmaiden gebruiken?
Heb nog geen legendary gevonden helaas, inmiddels ook al lvl 10.. RNG :)
Leuk dek, ga hem eens uitproberen!

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vervangen met Stan (die aanval van tegenstander minder krachtig maakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fF91MQnppPL2ZZ4yLDIHVyPw/full.png

Mijn deck momenteel.
Gaat op zich redelijk (Rank 26, level 9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riyanto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 21:12
Aangemeld voor Tweakers2: Riyantoooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Beide teams zitten helaas vol, mocht er echter een plaatsje vrij komen, IG: Steenlandt. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Aangemeld Tweakers: Nervemeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand tip/suggestie hoe aan 'chicken coop' te komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rikislief
Ik heb het gevoel dat veel spelers zijn afgehaakt. Wie voor vrijdag geen donaties heeft wordt verwijderd uit tweakers 1. Zijn hier mensen het niet mee eens?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste