[Mobile] South Park: Phone Destroyer

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:06

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Megatie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 12:37

Megatie

Phone Destroyer

In South Park: Phone Destroyer speel je als New Kid (NK), en maak je een team met bekende South Park karakters om een nieuw spel te spelen met piraten, cowboys, cyborgs en goden. Neem je team mee in een zowel single- als multiplayer avontuur met de nodige South Park humor.

Free to play
Ja, het spel is gratis te spelen. Ja, je kunt ook via in-app aankopen voordelen behalen. De voordelen die je behaalt is het sneller verkrijgen van de betere kaarten en upgrade materialen. Als je gratis wilt spelen, ben je gedoemd meer te grinden. Iedere 4 uur krijg je een gratis pack met kaarten, en bij iedere 3 PvP wins (ook per 4 uur) krijg je ook een pack met kaarten.

Single Player
Het verhaal begint met Eric Cartman die Cowboys vs Indians wil spelen, en vertelt jou, de New Kid, om je telefoon te pakken en met Cartman mee te spelen, want indianen winnen altijd. Naarmate je vordert in de singleplayer campaign, wordt er steeds meer afgeweken van de cowboys en indianen, en wordt er ook hulp ingeroepen van onder andere piraten.

Het doel van ieder level is de "eindbaas" te verslaan, maar op weg naar deze eindbaas kom je veel van zijn hulpjes tegen die je moet verslaan.

Multi Player
Hierin zit niet een verhaal, maar het is wel de manier om je zelf gebrouwde deck te kunnen testen tegen andere spelers. De opzet van een gevecht is hetzelfde, het verslaan van de eindbaas (de New Kid van je tegenstander). De pairing wordt zoveel mogelijk zo gedaan dat je altijd een tegenstander van ongeveer hetzelfde niveau krijgt.

De basis van het spel
De basis van het spel is je deck met 12 kaarten. Als je het spel voor het eerst start, krijg je een deck waarmee je kunt spelen. Iedere kaart heeft een "energy cost" (in het blauwe icoontje). Je energy bar "laadt op" met één eenheid per 4 seconden. Zolang je genoeg energy hebt kun je kaarten uit je hand spelen. Je hebt in een match maximaal 5 kaarten in je hand, en je pakt kaarten bij zolang er genoeg in je deck zitten.

Kaarten hebben ook een "health" en een "attack" waarde, deze worden gebruikt om te bepalen hoeveel schade ze doen aan tegenstanders, en hoeveel ze kunnen incasseren voordat ze zelf dood gaan. Als een karakter dood gaat, gaat de kaart terug in je deck, en kun je deze opnieuw "pakken".

Tot slot kunnen kaarten abilities hebben. Deze gebeuren bijvoorbeeld als een karakter wordt gespeeld (warcry), als ze dood gaan (deathwish) of als ze "geladen" zijn (charged).

Phone Destroyer Cards

Thema's
Er zijn een aantal verschillende thema's met diverse kaarten. Echter kun je in je deck maximaal twee thema's gebruiken.
ThemaBeschrijving
NeutralNeutrale kaarten die in ieder deck inzetbaar zijn.
AdventureHet thema waarmee je begint, sterke kaarten, maar niet veel bijzondere abilities.
Sci-fiHet tweede thema, gericht op poison, freeze en speedup.
MysticalThema dat gericht is op health en energy manipulatie
FantasyGericht op invincibility, magie en underpant's gnomes

Assassin/Fighter/Ranged/Tank/Spell?
Er zijn verschillende soorten kaarten, ieder met zijn eigen voor- en nadelen
Type kaartBeschrijving
AssassinSnel bewegende karakters, sterke aanvallen, maar erg weinig health
FighterMinder snelle karakters, gemiddelde aanvallen, gemiddelde health
TankLangzame karakters, zwakke aanvallen, veel health
RangedVallen aan van afstand
TotemStilstaande objecten die een effect hebben (bv energy regeneration)
SpellEnkele aanval, bijvoorbeeld directe damage

Upgraden van kaarten
Iedere kaart begint op level 1 en is vervolgens te upgraden. Eerst binnen het huidige level, en vervolgens een level hoger. Om te upgraden heb je een aantal dingen nodig:
- Upgrade items (verschillende per thema, over het algemeen common, uncommon en rare)
- Coins (steeds meer afhankelijk van het level van je kaart)
- Dezelfde kaarten (steeds meer afhankelijk van zeldzaamheid en level van je kaart)

Voorbeeld:
Je krijgt een Outlaw Tweek. Deze krijg je op level 1, en heeft standaard 1/5 card upgrades. Binnen level 1, kun je er nog 4 upgrades bij doen. In de middelste kolom zie je wat iedere upgrade voor effect heeft, en in de rechterkolom zie je de kosten van de upgrade.

Als je het maximaal aantal upgrades binnen het level hebt gedaan, kun je de kaart een level hoger brengen, hiervoor heb je meerdere keren dezelfde kaart nodig (zie je onder de kaart afbeelding staan). Als je kaart een level hoger is, begin je weer van voor af aan.

Afhankelijk van de zeldzaamheid van een kaart zijn de upgrades ook duurder.

Tweek upgrade

Teams
Het is mogelijk om een team te starten in het spel voor 500 coins, of er eentje gratis te joinen. Het idee erachter is niet heel bijzonder, maar biedt wel voordelen. Je kunt namelijk iedere 8 uur een "card request" plaatsen. Je vraagt je team dan om een bepaalde kaart. Het is tegelijkertijd ook mogelijk om kaarten te doneren aan mensen die ze vragen. Op deze manier kom je sneller aan de kaarten die je nodig hebt voor je upgrades, of kom je van de kaarten af die je zelf toch niet gebruikt. Per "card request" ben je beperkt tot één kaart per keer, waarvan je er maximaal 12 krijgt als je een common kaart wilt hebben, en 3 als je een rare wilt hebben.

Teams
Tweakers.netModerated team, aanmelden ingame, en dan via dit topic je ingame name doorgeven.

Ingame currencies
Ingame heb je een drietal verschillende "currencies" waarmee je dingen kunt kopen:
- Cash: Dit koop je met echt geld via in app purchases. Je kunt dit ook verdienen op de PvP ladder, en af en toe in een reward pack.
- PvP tokens: Deze kun je alleen verdienen op de PvP ladder
- Coins: Deze kun je kopen met PvP tokens of ingame cash

Shops
In het spel zijn er verschillende shops waar je ingame items kunt kopen:
- Cartman's shop: Hier koop je items met ingame cash
- Butter's shop: Hier koop je items (of coins) met PvP tokens
- "More stuff": Hier koop je je ingame cash, of packs met kaarten
- Algemene regel: Je koopt geen boosters met ingame cash, het is voordeliger om 45 cash te betalen om je volgende PvP pack te unlocken

Als iemand mee wil werken aan de TS, laat het even weten, dan voeg ik je toe!

[ Voor 48% gewijzigd door Megatie op 05-01-2018 21:47 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wil wel meedoen met een team binnenkort :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ben nu ook aan het spelen, erg vermakelijk zo ver! :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Mijn PvP deck voor de geinteresseerden (ik speel al een tijdje).

Veel low cost kaarten (bovenste 5) en een Hyperdrive om ze 6 seconden 2x zo snel te laten bewegen. Op lagere PvP levels lukt het vaak als de match net begint om met 2 assassins en een hyperdrive 1 health bar van de tegenstander weg te krijgen.

Ik speel hierin verder nog:
- Hookhand Clyde: Met warcry vaak een 1HKO op een random enemy
- Program Stan: Bevriest alle tegenstanders tijdelijk
- Nelly: Handig tegen kaarten als Rat Swarm
- Storyteller Jimmy: Goed tegen non-assassins, attack -12 op alle enemies
- Arrowstorm: Zeer goed tegen assassins

Op de lagere levels is dit vrij goed te doen. Hyperdrive is ook goed om snel de tanks van je tegenstander te verslaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WkpfEQa4cT630wBEqbmc4Yob/full.jpg

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:45
Ik ga hem nu downloaden, ben benieuwd :)

een Tweakers team zie ik wel zitten, neem aan dat er ene soort ''clan'' inzit?

[ Voor 50% gewijzigd door Kol Nedra op 09-11-2017 12:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Ik heb een team aangemaakt voor de liefhebbers. Als het goed is moet je die kunnen vinden als je in Butter's house zoekt op: "Tweakers [GoT]", of iets wat daar op lijkt.

Zelf kan ik niet meer zoeken in teams, maar ik zou graag weten of het te vinden is op alleen de term "tweakers" dan wel op alleen "got".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 19:41
Ik zit er in. Ben benieuwd of deze game lang leuk blijft. Kan de humor en gameplay tot nu toe waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Moet je eerst een bepaalde lvl te zijn? ik kan nergens vindennamelijk over een guild oid :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEKiEh
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:09
Kol Nedra schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:54:
Moet je eerst een bepaalde lvl te zijn? ik kan nergens vindennamelijk over een guild oid :)
Volgens mij moet je PVP Rank 2 zijn

It wasn't me, the tiger did it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:39

tha_crazy

Mafketel

Ook maar eens gedownload, vanavond eens kijken wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Zal hem vanavond ook eens even spelen. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Kol Nedra schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:54:
Ik heb als minimum guild level "1" ingesteld, maar het kan best zijn dat eerst je PvP rank hoger moet zijn voordat het mag. In ieder geval moet je in Butter's House zijn, en dan naar rechts vegen om in het "team" screen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukt! ik zit in de guild :)
toen ik pvp rank 3 werd zag ik die optie :)

[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 09-11-2017 14:48 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02
Bij mij crasht ie na het telefoontje van Cartman dat ik moet komen om te helpen en mijn Cowboy zooi mee moet nemen.
Dat is op een Pixel 2 met Android 8.0. Heb een reboot geprobeerd, maar dat werkte niet.

Ik ben blijkbaar niet de enige, lijkt een Pixel 2 issue te zijn aan de reacties in dit topic
https://www.reddit.com/r/...rtmans_phone_call_google/

Zag op Google ook dat het op het ubisoft forum staat, maar die website is geblacklist hier op het werk.

[ Voor 56% gewijzigd door TheFes op 09-11-2017 14:58 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C6ZAuQxBeEw]

Er zit wel nuttige informatie in :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu ook in het team (Lauwie91)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 20:22

artificial_sun

Mazda Rx7

Bij mij kan hij geen PVP laden (alleen de eerste keer). Vanavond eens thuis kijken of het werkt.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:11
Ypho schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:56:

Zelf kan ik niet meer zoeken in teams, maar ik zou graag weten of het te vinden is op alleen de term "tweakers" dan wel op alleen "got".
Gevonden door op "tweakers" te zoeken. Zit er ook in nu.

Wellicht wel een idee om de clan niet open te zetten ivm non-tweakers, aangezien er maar 50 spots te vergeven zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Royy90 op 09-11-2017 15:45 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37
Ik zit er ook in 8)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik zit er ook in :)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Royy90 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:42:
[...]

Gevonden door op "tweakers" te zoeken. Zit er ook in nu.

Wellicht wel een idee om de clan niet open te zetten ivm non-tweakers, aangezien er maar 50 spots te vergeven zijn.
Goed idee. Heb hem op "moderated" gezet, als het goed is kan ik dan verzoeken goedkeuren. Nu echter nog de vraag hoe we erachter komen welke verzoekjes echt van Tweakers zijn, want volgens mij zitten er nu ook tweakers in die we niet hier op het forum hebben gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ypho schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:33:
[...]

Goed idee. Heb hem op "moderated" gezet, als het goed is kan ik dan verzoeken goedkeuren. Nu echter nog de vraag hoe we erachter komen welke verzoekjes echt van Tweakers zijn, want volgens mij zitten er nu ook tweakers in die we niet hier op het forum hebben gezien :)
In onze Clash Royale clan eisen we dat ze de tweakers nick in de aanmelding zetten. Ik weet niet of je in je verzoek om te joinen ook wat kan typen maar dat zou wel handig zijn. Non-tweakers verdwijnen denk ik vanzelf als we vooral nederlands praten. Daarnaast gewoon op letten dat als er langere tijd personen zijn met 0 donaties dat je ze kickt en er nieuwe leden(tweakers) kunnen joinen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulDrinker
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:34
Ik heb me aangemeld. Ingame name = Belgam14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Royy90 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:43:
[...]

In onze Clash Royale clan eisen we dat ze de tweakers nick in de aanmelding zetten. Ik weet niet of je in je verzoek om te joinen ook wat kan typen maar dat zou wel handig zijn. Non-tweakers verdwijnen denk ik vanzelf als we vooral nederlands praten. Daarnaast gewoon op letten dat als er langere tijd personen zijn met 0 donaties dat je ze kickt en er nieuwe leden(tweakers) kunnen joinen.
Helaas kun je geen bericht achterlaten in de app. Dus nieuwe leden graag via dit topic.

Het lijkt me ook eerlijk om mensen die niet doneren op termijn te kicken om plaats te maken voor anderen. Zo houden we het leuk voor iedereen.

Ik heb overigens niet altijd de tijd om de boel in de gaten te houden, wellicht dat ik een co-leader oid zal vragen om met mij het team in de gaten te houden.

(offtopic) Yay, net mijn 100e card gedoneerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:19
Zojuist join geklikt. Corporalnl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:43
Leuke app, verslavend :P Net gejoined bij de crew. Nick: Polodevil.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Lunarrhombus181. Geloof me, ik heb het niet zelf verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:09
Ook maar aangemeld (ingame NjitRam), ben benieuwd hoelang deze versie me kan bekoren. Uit de startpost maakte ik trouwens niet op dat het een Clash Royale clone was. Ik dacht dat het daadwerkelijk een kaartspel was als Magic of Hearthstone.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21
Ik sta nog op pending approval. Gebruikersnaam: Syma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Phasez schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 02:54:
Ik sta nog op pending approval. Gebruikersnaam: Syma
Volgens mij zit je er inmiddels in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Je stijgt aardig snel in PVP ranks als je in een winstreak zit.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ehb me aangemeld. l0rdfalco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Ik heb nog een aantal requests open staan, maar ik weet niet of dit van andere Tweakers is:
- LazyAtWorkb
- Sir_bryan
- flevosap
- Turq55
- GlobularCavalier9738

Als dit iemand van jullie is, laat even weten, dan voeg ik je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:14

Mitchell

Ondertitel

Vandaag geïnstalleerd en nu bezig met mijn eerste PvP fight. Tot nu toe vindt ik het een geweldig spel.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chozx
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 08:31
Ik zou ook wel bij de clan willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
LIggen de servers nu momenteel plat, geraak er maar niet in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comcas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Ik heb mij ook aangemeld; Ijzblok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yodocus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 15:14
Bij het openen van de app kreeg ik een Google Play error dat ik niet ingelogd was. Je moet dus de Google Play GAMES app op de smarthone hebben en daarop ingelogd zijn. :|

Ik weet een grap over UDP maar het kan dat hij niet overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Ik heb me aangemeld. Nick is Sensei oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:39

tha_crazy

Mafketel

Heb me ook aangemeld, nick: GlobularCavalier9738
Niet mijn keus trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
Yodocus schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:39:
Bij het openen van de app kreeg ik een Google Play error dat ik niet ingelogd was. Je moet dus de Google Play GAMES app op de smarthone hebben en daarop ingelogd zijn. :|
Thx was daar fout gelopen bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
Ik doe graag mee, ingame nick = efro86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Megupe schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:11:
Ik doe graag mee, ingame nick = efro86
Ik zie je niet in de lijst met requests staan, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
applied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Ypho schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:48:
[...]

Ik zie je niet in de lijst met requests staan, kan dat kloppen?
Nu aangemeld, was nog niet door 1e PVP gedeelte 😊

Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, op een gegeven moment heb ik iets van 7/5 kaarten van bijv Sherrif Cartman. Naast dat je er meerdere nodig hebt om de kaarten te upgraden vraag ik mij nog iets af. Heb je dan 6 kaarten om weg te geven, of maar 2? En waarom gaat het tot 5 terwijl je er wel meerdere kan hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door Megupe op 10-11-2017 15:35 . Reden: kaarthoeveelheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je eerste upgrade gedaan heb kan je later weer voor 10 kaarten van wat ik zie(heb nog geen lvl3 kaart though, niet geneog mats om iemand zelfs naar dat punt te brengen nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ook aangemeld voor het team. Grappig spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Even ter info: laat hier even je ingame name weten, dan weet ik wie te accepteren. Er staan nu een tiental requests open, maar niet iedereen zijn Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:14

Mitchell

Ondertitel

PvP level twee gehaald dus ik heb me aangemeld voor het Tweakers team. Ik heet PotatoShooter als ik me niet vergis.

[ Voor 3% gewijzigd door Mitchell op 10-11-2017 18:24 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Ypho schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:16:
Even ter info: laat hier even je ingame name weten, dan weet ik wie te accepteren. Er staan nu een tiental requests open, maar niet iedereen zijn Tweakers.
Ik heb me met Efro86 dus nu wel goed aangemeld, ik zie pending staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balor
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Aangemeld, lijkt me een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kan iemand mijn aanvraag accepteren? user; hollandhards bvd

speelt wel grappig weg, die cutscenes zo nu en dan ook smakelijk

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
We hebben nu 48/50 plaatsen vergeven. Nu zitten er sowieso wel een aantal 99% geen NLers in (ik zie wat russische karakters), die kunnen we altijd kicken, die voegen ook niets toe qua donates enz.

Iemand trouwens tijd en zin om co-leader te worden? Ik kan niet constant de app in de gaten houden ;) @Royyy90 wellicht? Jij bent vrij actief...

[ Voor 6% gewijzigd door Ypho op 11-11-2017 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:25
Aangemeld: cappie85

Ik kan ook wel co-leider worden (als ik wordt toegelaten)

[ Voor 61% gewijzigd door CappieL op 11-11-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ypho schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:16:
Mijn naam is martijn44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Erg vermakelijke game. Speel het al een aantal uurtjes.

Moet zeggen de pvp is niet makkelijk en het levellen van de kaarten gaat ook traag waardoor je dus langer moet wachten op betere upgrades en kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Pffff, PvP is best moeilijk. Blijf maar op lvl 5 hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
PvP is idd lastig, sommige potjes win ik makkelijk. Om daarna 4/5 potjes kansloos te verliezen.

Mijn naam is Richarter in google play. Heb geprobeerd tweakers[got] te joinen, maar krijg failed to join te zien. Zal later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

theduke1989 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:47:

Moet zeggen de pvp is niet makkelijk en het levellen van de kaarten gaat ook traag waardoor je dus langer moet wachten op betere upgrades en kaarten.
theduke1989 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:47:

ongeacht je voorkeur of deck, krijg de indruk dat in het begin aantal/overwicht voornamelijk sterk in je voordeel werkt. een tank (cartman) is wel 'vereist' en dan gewoon aantal kleine spelers op het veld blijven houden; ligt je dps redelijk constant. althans, die tactiek lijkt voor mij te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Het team zit vol helaas. 50 man erin, en een lijst met ~20 requests. Jammer dat er niet meer mensen in kunnen 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ezEvQXtMTWU7ctzcoJvcLONL/full.png

Is huidig setje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

Ook join request gestuurd: Starbass

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Welke episode zijn jullie? Ik ben episode 3. Ben eindelijk verder gekomen. Prima vermaak game moet ik zeggen.

theduke1989 voeg mij toe, weet zelf niet hoe je moet joinen

[ Voor 11% gewijzigd door theduke1989 op 11-11-2017 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
theduke1989 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:35:
Welke episode zijn jullie? Ik ben episode 3. Ben eindelijk verder gekomen. Prima vermaak game moet ik zeggen.

theduke1989 voeg mij toe, weet zelf niet hoe je moet joinen
Ik kan geen mensen toevoegen, alleen accepteren. Je moet via Butter’s House zoeken (rechter tabblad) op “tweakers”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie98
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-09 21:38
Heb me ook zojuist aangemeld. Ign: Osmannetje ;)

Edit: PvP rank is 10 fyi

[ Voor 22% gewijzigd door Ozzie98 op 11-11-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Welke episode zijn jullie? Gaat nu wat sneller ben momenteel bij episode 1-3 alle stages tot 5. Daarna worden alle levels moeilijk. De kaarten zijn lvl3. En ik heb alleen lvl 1 kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

join request gestuurd: Guidovd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Misschien een idee om 1 of meerdere co-leaders aan te wijzen binnen de clan(als dat kan...)? Die kunnen dan helpen met het accepteren van nieuwe leden en de kicks uitdelen waar nodig.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Royy90 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:38:
Misschien een idee om 1 of meerdere co-leaders aan te wijzen binnen de clan(als dat kan...)? Die kunnen dan helpen met het accepteren van nieuwe leden en de kicks uitdelen waar nodig.
Yep. Jij interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ja hoor. Ben ook co-leader in Clash Royale en dat gaat prima. Ik zal het dan wel in de gaten houden, doe dan de kickronde tegelijk met wanneer ik het doe in Clash Royale, dat is na 22h op zondag. Moeten dan wel even besluiten wat het minimum aantal donaties is. Is 5 een goed aantal aangezien de game net uit is? Kunnen we in elk geval activiteit controleren en zorgen dat de clan actief is en blijft.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 17:01
Leuke game tot nu toe. Nog geen groep gejoined. Ik ken mezelf en speel toch voor de fun, geen zin om te comitten tot verplicht spelen.

Maar leuke humor in de game. Speelt best geinig. Mocht iemand voor de fun in een groep willen: username = tharealmb

[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 11-11-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Waah schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:07:
Leuke game tot nu toe. Nog geen groep gejoined. Ik ken mezelf en speel toch voor de fun, geen zin om te comitten tot verplicht spelen.

Maar leuke humor in de game. Speelt best geinig.
De groep draait op dit moment enkel om doneren en kaarten ontvangen. Dus het biedt je enkel voordeel op als je wel in een groep gaat. Je kan kaarten requesten die je zelf gebruikt en kaarten weggeven en omzetten in gold/xp voor kaarten die je niet gebruikt.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 17:01
Royy90 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:09:
[...]

De groep draait op dit moment enkel om doneren en kaarten ontvangen. Dus het biedt je enkel voordeel op als je wel in een groep gaat. Je kan kaarten requesten die je zelf gebruikt en kaarten weggeven en omzetten in gold/xp voor kaarten die je niet gebruikt.
Oh dat wist ik niet. Geinig gedaan. Maar de groep zit al vol las ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Waah schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:10:
[...]

Oh dat wist ik niet. Geinig gedaan. Maar de groep zit al vol las ik :)
Zal niet lang duren hoor. Er komen waarschijnlijk al zeer snel wat kicks aangezien het volgens mij niet allemaal tweakers zijn. Ik laat het hier wel weten als er weer plek is.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand iets aan 'patch' notes gevonden? zojuist notificatie dat game geupdate dient te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Royy90 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:04:
[...]

Ja hoor. Ben ook co-leader in Clash Royale en dat gaat prima. Ik zal het dan wel in de gaten houden, doe dan de kickronde tegelijk met wanneer ik het doe in Clash Royale, dat is na 22h op zondag. Moeten dan wel even besluiten wat het minimum aantal donaties is. Is 5 een goed aantal aangezien de game net uit is? Kunnen we in elk geval activiteit controleren en zorgen dat de clan actief is en blijft.
Ik denk dat 5 wel een eerlijk aantal is, of wellicht wat minder (bv 3), zodat iedereen kan wennen. Op dit moment zou dat 14 nieuwe plekken opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
himlims_ schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:55:
iemand iets aan 'patch' notes gevonden? zojuist notificatie dat game geupdate dient te worden
Nee, maar ik heb het idee dat de game overall iets sneller en soepeler is. Maar rewards gaan nog steeds gepaard met een lange pauze.
Ypho schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:13:
[...]

Ik denk dat 5 wel een eerlijk aantal is, of wellicht wat minder (bv 3), zodat iedereen kan wennen. Op dit moment zou dat 14 nieuwe plekken opleveren.
Met 14 verse plekken zou 3 mooi zijn toch?
Lijkt mij ideaal als je telkens weer een paar plekken vrij hebt met verder wel actieve leden. En als iemand tijdje inactief was door werk/vakantie/weet ik veel, en dan gekicked wordt dan kan je daarna er weer in en wel proberen actief genoeg te blijven.
Plus nu in begin zal drukker zijn, ben benieuwd hoe lang dit spel leuk zal blijven. Al vind ik het op dit moment erg leuk. Heb de snes Mini en Witcher 3 hierdoor al ff niet meer gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 11-11-2017 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Eens met 3 donaties vooral in het begin. Zondag na 22h zal ik mensen uit de clan kicken die 0, 1 of 2 donaties hebben(dit doe ik elke zondag). Alle tweakers kunnen het hier lezen en zal het ook in de clan info zetten. Mensen met veel donaties en/of die gezellig meedoen in de clan zullen gepromote worden naar elder.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Vanaf wanneer kan ik een team joinen? Want Ben al paar dagen aan het spelen maar ik zie nog nergens de optie..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Bananenspin schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:28:
Vanaf wanneer kan ik een team joinen? Want Ben al paar dagen aan het spelen maar ik zie nog nergens de optie..
Swipe naar links in het PvP huis (zodat je het rechter scherm in beeld krijg). Daar kun je joinen of zie je wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Bigs schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:30:
[...]

Swipe naar links in het PvP huis (zodat je het rechter scherm in beeld krijg). Daar kun je joinen of zie je wat je moet doen.
Ah ik zie het nu dank, wat een slechte UX... Helaas zit het team natuurlijk nu al vol :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Bananenspin schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:45:
[...]

Ah ik zie het nu dank, wat een slechte UX... Helaas zit het team natuurlijk nu al vol :(
Vanavond worden er een aantal inactieve leden gekickt, dan is er weer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Je moet wel voor deze game een redelijke sterke smartphone voor hebben. Ik heb een Xiaomi Redmi 3S Prime.

Maar bij stages waar je van 3 kanten de kleine ratten op je afkomen en er een aantal van jou en andere spelers in het veld staan. De telefoon opeens traag reageert totdat er minder op het scherm is.

Daarnaast bij mijn telefoon en de telefoon van mijn vrouw die een Redmi Note 4 heeft draait het op haar telefoon soepeler.

Bij mij de volgende issues.
- traag opstarten, Phone destroyer wordt op de witte voorpagina geroepen ipv bij de afbeelding.
- het navigeren gaat soms traag tussen de levels.
- het afsluiten van de game duurt wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:24
Ik heb me aangemeld, Anakha720. Grappig spel tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Anakha schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:13:
Ik heb me aangemeld, Anakha720. Grappig spel tot nu toe!
heb je geaccepteerd, welkom

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil me aanmelden met Buckylastard, maar het is vol. Ben vrij actief en wacht tot er plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Wat kan je meer als je joint?

En wat moet je ervoor doen om erin te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:43
Je kan kaarten requesten en doneren. En chatten met mede-clangenoten.
Er zitten nu nog geen restricties aan - eventueel later een bepaalde donatie-eis oid.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hoelaat worden er mensen eruit gegooid? Wil niet weer te laat zijn om te joinen

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Heeft iemand een tip om ancient fossiels te vinden? Ze staan nooit als top loot in de campaigns dus het schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Bananenspin schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:03:
Hoelaat worden er mensen eruit gegooid? Wil niet weer te laat zijn om te joinen
Na 22 uur vandaag.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie98
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-09 21:38
Een vriend van me wilt ook applyen als er plek is. Zijn ign is Danieljunga. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Heb geapply'd onder de naam bspin

HOI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
Jammer wou wel joinen nog steeds vol..speel dagelijks veel potjes.

Edit. Zag dat het weer mogelijk was om te joinen.

theduke1989 is mijn Username.

[ Voor 39% gewijzigd door theduke1989 op 12-11-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist aangemeld DanielTyfusJong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
Heb me ook aangemeld, ben Kraanwter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik heb mij ook aangemeld: Coniferousgenieus432

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diazepam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:20
Zojuist req gedaan Diazepam 023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Alle zes, welkom :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Speel dit ook een beetje en heb een paar mindere ervaringen in het spel.

Erg pay2win, echt afgehakt in PVP terwijl ik rank 14 was en mijn tegenstander rank 12. Vijanden gezien die ik niet ben tegengekomen in de 'campaign' (Grote weerwolf/die homo gast/politie agent en nog een paar).

Opgegeven moment binnen 15-20 seconden afgemaakt, kreeg constant fireballs op me, en het hele deck van mijn tegenstander was in het veld voordat ik er net 3 had gespawned.

Toen ik dus de reviews doorlas kwam ik dus tegen dat er 'hackers' in het spel zitten. Helaas nu al zeker 7+ keer een hacker tegengekomen en nee als je je 4-5 'power' ventjes kan spawnen elke seconde dan klopt er iets niet... En kreeg af en toe een melding 'invalid result' en match was niet gewonnen/verloren?!

Op zich een leuk spel maar gedomineerd door pay2win helaas.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste