Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:50

JB

Cédric roelt!

Ongelofelijk eigenlijk dat clubs als DHL en zeker een Dynafix + GLS gewoon voortbestaan :/ Leveren alleen maar mega bagger en nog doen bedrijven er zaken mee. Moeten bijna wel golfbaan dealtjes zijn :(

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 01-10-2019 13:30 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
Geert1976 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:52:
[...]

shipment on hold is bij DHL 9 van de 10 keer een avondlevering

dus nog ff geduld hebben tot vanavond
Je hebt gelijk trouwens, kreeg ongeveer 2 uur berichtje dat hij vertrokken is van Amsterdam en met koerier mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:08
JB schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:21:
Ongelofelijk eigenlijk dat clubs als DHL en zeker een Dynafix + GLS gewoon voortbestaan :/ Leveren alleen maar mega bagger en nog doen bedrijven er zaken mee. Moeten bijna wel golfbaan dealtjes zijn :(
?

Heb nog nooit problemen gehad met leveringen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

?

Heb nog nooit problemen gehad met leveringen.
Ben maar blij. DHL kan er wat van... Iets bezorgen bij mijn casa kan niet ongezien;

"We hebben u gemist"

Mijn reet dat er überhaupt iemand aan de deur is geweest. Vervolgens raakt de hele distributie op tilt, pakket gaat van ene centrum naar andere.

Dynafix is helemaal drama met gewoonweg alles en GLS is ook niet te volgen qua koeriersdienst (zogenaamd leveren maar niemand te bekennen, en dat meerdere dagen achter elkaar).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:12
JB schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:54:
[...]

Ben maar blij. DHL kan er wat van... Iets bezorgen bij mijn casa kan niet ongezien;

"We hebben u gemist"

Mijn reet dat er überhaupt iemand aan de deur is geweest. Vervolgens raakt de hele distributie op tilt, pakket gaat van ene centrum naar andere.

Dynafix is helemaal drama met gewoonweg alles en GLS is ook niet te volgen qua koeriersdienst (zogenaamd leveren maar niemand te bekennen, en dat meerdere dagen achter elkaar).
Tsja... andere partijen zijn er niet.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Toppers _O_

Afbeeldingslocatie: https://imgup.nl/images/2019/10/01/F11D8DDB-9F60-4300-A6EA-68799B612A73.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door JB op 01-10-2019 16:00 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-10 14:34
Hmm eerst zeggen dat het volkomen ruk is en nu toppers :z

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Nick25 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:06:
[...]

Hmm eerst zeggen dat het volkomen ruk is en nu toppers :z
Begrijpend lezen is ook een kunst ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:11
JB schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:54:
[...]

"We hebben u gemist"

DHL hier. Uw pakketje is afgeleverd met een handtekening. De bezorger komt een half uur later (buiten het bezorgwindow) met mijn telefoon. Waarom heb je mijn handtekening vervalst? Ja anders was ik te laat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
pacificocean schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:11:
[...]

DHL hier. Uw pakketje is afgeleverd met een handtekening. De bezorger komt een half uur later (buiten het bezorgwindow) met mijn telefoon. Waarom heb je mijn handtekening vervalst? Ja anders was ik te laat. 8)7
Wij krijgen veel pakketjes van DHL binnen op de zaak.
Inmiddels ken ik de bezorger hier dan ook redelijk goed en hoeveel pakketten hij soms mee krijgt is echt te bizar voor woorden.

Desondanks zou ik er alsnog een melding van maken bij DHL dat meneer zomaar even een handtekening zet.
Dan krijgt die het wel te horen en doet die het hopelijk de volgende keer niet meer.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Famous schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:14:
[...]

Wij krijgen veel pakketjes van DHL binnen op de zaak.
Inmiddels ken ik de bezorger hier dan ook redelijk goed en hoeveel pakketten hij soms mee krijgt is echt te bizar voor woorden.

Desondanks zou ik er alsnog een melding van maken bij DHL dat meneer zomaar even een handtekening zet.
Dan krijgt die het wel te horen en doet die het hopelijk de volgende keer niet meer.
Het was niet zomaar een handtekening, maar wel degelijk mijn naam. Krijgen ze minder betaald als er te laat bezorgt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 10:01
pacificocean schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:20:
[...]

Het was niet zomaar een handtekening, maar wel degelijk mijn naam. Krijgen ze minder betaald als er te laat bezorgt is?
Jep.
Enkele procentpunten per gemist minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 18:28
H1MSELF1SH schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 23:10:
Ik heb vandaag 2 iPhone 11 PRO's besteld bij Switch in België: midnight green 512 GB voor mij (nu iPhone 7) en silver 512 GB voor mijn vriendin (nu een 6S). De verkoper durfde geen leverdatum geven en zei dat het tussen 1 en 4 weken kon duren. Zodra ik meer nieuws heb van een mogelijke leverdatum edit ik deze post.
Update: Vandaag even contact genomen met Switch. Men wist mij te zeggen dat er 10 oktober een volgende levering iPhones verwacht wordt maar dat is nog geen zekerheid dat de onze erbij zullen zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:49
Ik zag gisteravond op coolblue dat ze een max 256 spacegray beschikbaar hadded, dus die maar snel besteld. Helaas kreeg ik 2 uur later een mail dat die toch niet op voorraad was. Vanmorgen gebeld en de medewerker wist mij te vertellen dat er vandaag een zeer grote levering binnenkwam. Toen dus gevraagd of ik nog kon wisselen voor een max 64 midnight groen en dat was geen probleem.

Zojuist bericht gekregen dat ze hem morgenvroeg komen bezorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Mijn levering (Pro MG 256GB) staat vanaf bestellen (16 september) op 1-8 oktober. Helaas nog geen updates, heb hem direct bij Apple besteld. Iemand die in dezelfde batch zit met een update?

[ Voor 4% gewijzigd door This-is-life op 01-10-2019 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:45
Hier hetzelfde probleem met Apple. Ook tot nu toe niks gehoord, Pro SG. 1-8 oktober vindt het al lang duren nadat je een pre-order heb geplaatst :O

[ Voor 36% gewijzigd door Remtronica op 01-10-2019 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aris Overbeeke
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06 16:01
Op 21 September een iphone 11 pro max 64GB MG besteld bij Amac. Nu nog niks gehoord. Was toevallig bij de winkel en vroeg naar de voorraad. Enige wat ze zeiden is dat er heel veel bestellingen waren... dus ik verwacht richting 15 oktober :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Remtronica schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:13:
Hier hetzelfde probleem met Apple. Ook tot nu toe niks gehoord, Pro SG. 1-8 oktober vindt het al lang duren nadat je een pre-order heb geplaatst :O
Vond ik dus ook... Meestal levert Apple wel aan het begin van het tijdvak.. nog even geduld hebben ben ik bang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:36
Aris Overbeeke schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:22:
Op 21 September een iphone 11 pro max 64GB MG besteld bij Amac. Nu nog niks gehoord. Was toevallig bij de winkel en vroeg naar de voorraad. Enige wat ze zeiden is dat er heel veel bestellingen waren... dus ik verwacht richting 15 oktober :-(
Amac heeft al vanaf de lancering bijna geen voorraad. De pre orders moeten ook altijd lang wachten bij Amac. Ik bestel daarom ook nooit bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vandaag bij de Amac voor een screenprotector voor mijn 11 Pro! Toevallig hadden ze 2 toestellen binnen voor de losse verkoop en deze waren binnen 15min weg..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:07
pdavie2311 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:58:
Vandaag bij de Amac voor een screenprotector voor mijn 11 Pro! Toevallig hadden ze 2 toestellen binnen voor de losse verkoop en deze waren binnen 15min weg..
Welke heb je laten plaatsen, en hoe vindt je de aanraak gevoeligheid?

[ Voor 38% gewijzigd door renegrunn op 01-10-2019 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Weet niet hoe die heet, maar niet de curved versie. 34,95. Is veel geld, maar zit er retestrak op door dat apparaat! Voelt prima aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
pdavie2311 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:22:
Weet niet hoe die heet, maar niet de curved versie. 34,95. Is veel geld, maar zit er retestrak op door dat apparaat! Voelt prima aan.
Ok, thanks. Ik had curved, maar heb die er weer afgehaald. Touch beleving was een keer zo slecht, dus ga wat anders proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dit schijnt de Dunst mogelijke en goede glasplaat te zijn zeggen hun. Op zo’n duur toestel wil ik niet bezuinigen. Moet gewoon goed zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Apple Amsterdam heeft de pro (64gb, groen) momenteel op voorraad. Direct besteld en kan hem - als het goed is - vanavond in het tijdslot ophalen. Ben benieuwd als ik daar aankom :)

[ Voor 4% gewijzigd door Giel op 02-10-2019 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterr46
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-08-2022
Giel schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 12:15:
Apple Amsterdam heeft de pro (64gb, groen) momenteel op voorraad. Direct besteld en kan hem - als het goed is - vanavond in het tijdslot ophalen. Ben benieuwd als ik daar aankom :)
Thnx voor de tip! Helaas nu al niet meer beschikbaar.. Geprobeerd via de Apple Store app

Edit:
Als je een iPhone koopt via de Apple Store app, kan je dat ook kiezen voor bijv. zaterdag ophalen? Of moet dat dan wel vandaag zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door wouterr46 op 02-10-2019 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:02
Zojuist de 11 Pro Max SG 64GB gereserveerd bij de Apple store in Amsterdam :)

Tot in het ervaringen topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
wouterr46 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 12:23:
[...]

Thnx voor de tip! Helaas nu al niet meer beschikbaar.. Geprobeerd via de Apple Store app

Edit:
Als je een iPhone koopt via de Apple Store app, kan je dat ook kiezen voor bijv. zaterdag ophalen? Of moet dat dan wel vandaag zijn?
Ik heb de optie van een andere dag ophalen nergens zien staan, maar ook niet echt op gelet eigenlijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One_one_12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 27-09 06:46
Ik stoor me mateloos aan de ‘levertijden’ die KPN momenteel hanteert.
Bij bestellen op 25 september werd een levertijd van 3-5 dagen genoemd. Een dag later kom je er dan via het KPN forum er achter dat dat wel eens medio oktober kan worden. Weer een dag later verschuift ook de levertijd op de KPN website naar medio oktober. Na dan maar contact met de klantenservice gehad te hebben, wordt het op Apple afgeschoven. Inmiddels staat de levertijd weer op 3-5 dagen. Maar ik, en velen met mij, hebben nog geen iPhone gezien :/

Dat dit een populair toestel is met een lange levertijd kan ik begrijpen, maar naar mijn mening liegt KPN hier gewoon glashard om maar bestellingen binnen te kunnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aris Overbeeke
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06 16:01
Mensen die hier bij Amac besteld hebben en hem al binnen hebben? Heb gehoord dat hun voorraad erg slecht is. Heb een pro max 64gb MG besteld op de 21ste dus dat gaat nog wel even duren :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Giel schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 12:15:
Ging allemaal als een geoliede machine. Naam zeggen, ID laten zien, ze halen hem op en met 5 min sta je weer buiten. Ideaal. Tip dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:49
Ik ben sinds vandaag ook een trotse eigenaar. Zeer snelle levering door coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aventura
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 20:20
Ik heb net een iPhone 11 64 GB groen besteld bij Ziggo/Vodafone. Paar uur later kreeg ik een SMS en een mail met een link om een levertijd te plannen. Dat kon zelfs al morgen, maar dan ben ik er niet, nu wordt het vrijdag. Ben wel verrast, want op hun site staat een levertijd van na 20 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Een iPhone Pro Max in Tsjechië, is toch precies het zelfde als een Nederlands toestel? Ben namelijk in Tsjechië en wil er 1 kopen.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Mijn iPhone wordt morgen eindelijk geleverd! Toch nog snel gegaan aangezien het timeframe 1-8 oktober was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

This-is-life schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:38:
Mijn iPhone wordt morgen eindelijk geleverd! Toch nog snel gegaan aangezien het timeframe 1-8 oktober was.
Bij Apple :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
[quote]Intelcorei7 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:17:
Een iPhone Pro Max in Tsjechië, is toch precies het zelfde als een Nederlands toestel? Ben namelijk in Tsjechië en wil er 1 kopen.
[/quote

De iPhone zelf wel, alleen geen Nederlandse teks op achterkant doosje en handleiding en misschien ook andere stekker er bij. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Intelcorei7 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:17:
Waarom zou je dat doen? Hij is daar zo’n €20 duurder. Er zit overigens daar gewoon een euro stekker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hier 10-17 oktober. Biedt perspectief dat het dan ook 10-11 oktober wordt ipv 16-17.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• This-is-life
JB schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:38:
[...]

Hier 10-17 oktober. Biedt perspectief dat het dan ook 10-11 oktober wordt ipv 16-17.
Kun je wel vanuit gaan, ik heb al veel spullen rond de release gekocht bij Apple en meestal leveren ze de 1e dag van het timeframe al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
pacificocean schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:03:
[...]

Waarom zou je dat doen? Hij is daar zo’n €20 duurder. Er zit overigens daar gewoon een euro stekker bij.
Ben nu 3 weken in Tsjechië en hier is de telefoon gewoon op voorraad. Die 20 euro maakt mij niet uit.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One_one_12
Hoewel ik weet dat de klantenservice er ook weinig aan kan doen, toch maar weer contact opgenomen. Ze blijven het afschuiven op Apple, waarop ik uiteraard zeg dat ik geen koop heb gedaan bij Apple, maar bij KPN en dat KPN en niet Apple de levertijd niet goed gecommuniceerd heeft en dat nog steeds doet.

Erg onaangename sfeer in het gesprek. KPN blijft, ondanks dat ze dondersgoed wisten dat ze nooit al die orders op tijd uit konden leveren, bestellingen aannemen en vertelt de klant vervolgens doodleuk dat het niet hun schuld is omdat ze 'afhankelijk zijn van Apple'. Als je dan wijst naar het feit dat het toch écht KPN is die foutieve levertijden communiceert en naderhand enkel kan zeggen: 'Joh sorry, we hebben hem toch niet. We weten ook niet wanneer hij wel binnenkomt en je zoekt het maar uit.' Krijg je nog een snauwerige antwoord ook.
Nogmaals: Ik begrijp de langere levertijd, maar COMMUNICEER DIE DAN.
Ik heb een leuke aanbieding gekregen, maar dit is echt de laatste keer dat ik mijn toestel via KPN zelf koop. :F
Een Belsimpel oid heeft het dan toch beter voor elkaar.

Daarnaast wil KPN ook nú al geld afschrijven, voor een toestel waarvan ze nog niet weten wanneer ze dat kunnen leveren. 8)7

EDIT:
En KPN heeft ook nog eens alle klachten en vragen met betrekking tot de levertijd van haar eigen forum verwijderd... Lijkt me duidelijk dat het ze een beetje heet onder de voeten werd...

[ Voor 7% gewijzigd door One_one_12 op 03-10-2019 10:01 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 23:48
Bij Vodafone is het op dit moment niets anders, check dat forum maar eens.
Ik heb op de 19e besteld, inmiddels afgelopen maandag de 4e sms dat hij eind week 40 word geleverd ontvangen en vanaf dat moment radiostilte..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Das gewoon iedereen warm houden om zoveel mogelijk orders te behouden.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_one_12
Rebel-Rebel schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:53:
Ik heb op de 19e besteld, inmiddels afgelopen maandag de 4e sms dat hij eind week 40 word geleverd ontvangen en vanaf dat moment radiostilte..
Als ik dat Vodafone forum zo eens nalees lijkt het daar qua kwaliteit van de communicatie nog wel minder te zijn dan bij KPN. Blij dat ik daar al jaren geen klant meer ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Vodafone is een drama! Altijd zo geweest eigenlijk. Bij de release van de X twee jaar geleden was het nog erger. Ik ben weer genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OtherSloth
  • Laatst online: 26-09 20:34
Op de 13de bij T-Mobile besteld maar nog steeds geen bericht gehad om een afleverafspraak in te plannen. Er is geen communicatie naast een plaatje waarop geschreven dat bestellingen van 13/09 t/m 19/09 drie weken levertijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:10
One_one_12 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

Als ik dat Vodafone forum zo eens nalees lijkt het daar qua kwaliteit van de communicatie nog wel minder te zijn dan bij KPN. Blij dat ik daar al jaren geen klant meer ben.
Ik had mijn Pro Max op de dag van release binnen hoor via Vodafone, en m'n iPhone X ook.

En daarvoor mn iPhone 6 plus ook :)

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OtherSloth
  • Laatst online: 26-09 20:34
Ja hoor, zojuist een update van T-Mobile dat de mensen die op 13-09 hebben besteld toch eigenlijk wel een levertijd hadden van 4-6 weken.

Het is feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:21
OtherSloth schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:58:
Ja hoor, zojuist een update van T-Mobile dat de mensen die op 13-09 hebben besteld toch eigenlijk wel een levertijd hadden van 4-6 weken.

Het is feest!
Ik heb ook besteld op 13-09. 1 ophalen in een tmobile shop en andere bezorgen. Ophalen in shop had ik 20ste en afgelopen zaterdag bericht voor bezorgen maar die heb ik geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie02
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:35
Gisterochtend bedacht dat ik een rode 11 met 128GB wilde, 's middags opgehaald bij de MediaMarkt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterr46
Voor de liefhebbers, groene iPhone 11 Pro 64GB op voorraad bij Coolblue!
https://www.coolblue.nl/p...64-gb-midnight-green.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Toevallig al meer nieuws? We zijn intussen twee weken verder en nog steeds geen update.

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterr46 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:25:
En bijna op. Nog 1 stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitverkocht coolblue alle iPhone 11’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkln
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:56
Bestelling bij KPN geannuleerd en net bij de Mediamarkt eentje opgehaald in de winkel. Levertijd was 1 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-10 14:34
dkln schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:44:
Bestelling bij KPN geannuleerd en net bij de Mediamarkt eentje opgehaald in de winkel. Levertijd was 1 uur :D
Had ik ook met vodafone :)
20 sep 10:20 liep ik de mm uit met verlening...

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels673
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 14:02
Rebel-Rebel schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:53:
Ik heb ook op de 19e besteld. Nog steeds geen SMS'jes gehad behalve de bevestiging van bestelling. Kreeg de dag erna alleen een mail dat de levering vertraagd is. Klantenservice helpt ook niet, die weten van niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosredna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06 17:19
Ik heb hem ontvangen via Belsimpel, kreeg alleen een engelse adapter er bij? Kan ik dit gratis omruilen ofzo of is t gewoon pech ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Meestal levert belsimpel bij buitenlandse toestellen er een Nederlandse stekker bij. :)

[ Voor 22% gewijzigd door elaho op 03-10-2019 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosredna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06 17:19
Heb ik niet ontvangen helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_one_12
dkln schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:44:
Vreemd, MediaMarkt lijkt online, noch in de winkels voorraad te hebben. Misschien moet ik toch maar eens kijken.
Al scheelt het wel ruim 100€ met KPN... twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkln
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:56
Het kan dat ik de laatste uit het filiaal had. Ging om een 256gb pro max midnight green. Bij Amac in Leiden (Die vandaag gesloten was) was er ook nog eentje af te halen geloof ik. Moet je wel snel zijn morgenochtend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
Op 20 september iPhone 11 pro besteld bij Tele2. Afgelopen woensdag een leverafspraak gemaakt voor vandaag, zie ik tot mijn verbazing via de T&T van Reviva dat de bestelling is geannuleerd. Telefonisch wist Reviva mij te vertellen dat Tele2 honderden bestellingen welke vandaag geleverd zouden worden heeft ingetrokken. Tele2 zelf heeft hier niks over gecommuniceerd. Mocht je vandaag dus je bestelling van Tele2 verwachten, dan kan ik je aanraden de status even te controleren.

Zojuist contact gehad met Tele2. Zij geven aan dat het probleem bij Reviva ligt. Het betreft 1148 orders welke vandaag dus niet geleverd gaan worden.

Don't shoot the messenger

[ Voor 16% gewijzigd door Kingpin op 04-10-2019 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Kingpin schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:01:
Op 20 september iPhone 11 pro besteld bij Tele2. Afgelopen woensdag een leverafspraak gemaakt voor vandaag, zie ik tot mijn verbazing via de T&T van Reviva dat de bestelling is geannuleerd. Telefonisch wist Reviva mij te vertellen dat Tele2 honderden bestellingen welke vandaag geleverd zouden worden heeft ingetrokken. Tele2 zelf heeft hier niks over gecommuniceerd. Mocht je vandaag dus je bestelling van Tele2 verwachten, dan kan ik je aanraden de status even te controleren.

Zojuist contact gehad met Tele2. Zij geven aan dat het probleem bij Reviva ligt. Het betreft 1148 orders welke vandaag dus niet geleverd gaan worden.

Don't shoot the messenger
Mooi he, allemaal beloftes en de klant aan lijntje houden. Wederom blij dat ik gewoon bij Apple heb besteld. Die ergernis is mij geen 100 euro waard. Klote clubs allemaal. Met beetje mazzel heb je geluk, maar 9/10 gaat het vertraagd zijn.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aventura
Hier ook ellende. Vandaag stond de koerier van Dynalogic voor de deur. Blijkt het pinapparaat kapot. En daar ging hij weer met het doosje. Helaas duurt het nu weer een week, want ik ben alleen op vrijdagen overdag thuis. Heel teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Aventura schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:30:
Hier ook ellende. Vandaag stond de koerier van Dynalogic voor de deur. Blijkt het pinapparaat kapot. En daar ging hij weer met het doosje. Helaas duurt het nu weer een week, want ik ben alleen op vrijdagen overdag thuis. Heel teleurstellend.
Heel veel sterkte met Dynalogic. Hopelijk komt het de volgende keer wel meteen goed... Altijd wat bij die club :r

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aventura
JB schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:33:
[...]

Heel veel sterkte met Dynalogic. Hopelijk komt het de volgende keer wel meteen goed... Altijd wat bij die club :r
Pff, dankje. Zo'n pinterminal is toch ook een technologie uit het jaar nul. We hebben nu instant payments, tikkie.. Ik snap sws niet dat je aan de koerier moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Aventura schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:36:
[...]

Pff, dankje. Zo'n pinterminal is toch ook een technologie uit het jaar nul. We hebben nu instant payments, tikkie.. Ik snap sws niet dat je aan de koerier moet betalen.
Heb je een provider levering? Zal ws. iets met je abbo te maken hebben dan denk ik, check of je rekening actief is voor maandelijkse incasso.

[ Voor 7% gewijzigd door JB op 04-10-2019 09:44 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
[...]

Als je de aanbetaling met hetzelfde IBAN hebt gedaan, als waarvoor je de automatisch incasso hebt afgegeven, is het sowieso overbodig om middels een pin betaling je IBAN te verifiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aventura
JB schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:37:
[...]

Heb je een provider levering? Zal ws. iets met je abbo te maken hebben dan denk ik, check of je rekening actief is voor maandelijkse incasso.
nee hoor, het was echt de terminal die het niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aventura
Kingpin schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:46:
[...]

Als je de aanbetaling met hetzelfde IBAN hebt gedaan, als waarvoor je de automatisch incasso hebt afgegeven, is het sowieso overbodig om middels een pin betaling je IBAN te verifiëren
de aanbetaling als ook de id check worden dus door Dynalogic gedaan. Echt een belachelijk proces. Het is 2019,alles kan op afstand en digitaal (behalve natuurlijk het afleveren van het pakje 😏)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:10
Aventura schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:39:
[...]
nee hoor, het was echt de terminal die het niet deed.
Dit was een reactie op het feit dat je überhaupt moet pinnen 😊

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aventura
overtones schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:42:
[...]

Dit was een reactie op het feit dat je überhaupt moet pinnen 😊
ja ik zie het nu. Ja het is een combi van mij irl zien, mijn rijbewijs kunnen checken en kopiëren, en dan mij laten pinnen vanaf het iban dat ik eerder opgaf. Alleen een dergelijk proces kan ook op afstand. Ik kan het weten want ik hou me op mijn werk bezig met een dergelijk identificatieproces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aventura
Anyhoe hij komt nu morgen terug tussen 11 en 4, we will see. Als het weer niet lukt cancel ik, want ik wil 'm voor mijn vakantie hebben en daar niet mee gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 14:54
freddy0519 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:09:
[...]

Toevallig al meer nieuws? We zijn intussen twee weken verder en nog steeds geen update.
Woensdag zelf weer contact opgenomen met Bol. Zij leveren tussen 9 en 30 oktober de iPhones uit op volgorde van bestellen. Ze hebben geen inzicht in de exacte levering van de orders.

Die ochtend meteen besteld bij Ivizi want daar was mijn model op voorraad. Werd gisteren al aangeboden door PostNL (dat ik niet thuis was, was niet hun probleem uiteraard).

https://ivizi.nl/shop/categorieen/iphone-11 hier zijn nog enkele modellen leverbaar

[ Voor 7% gewijzigd door Black-Death op 04-10-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:22
Zojuist contact gehad met Vodafone omtrent bestelling iPhone 11 Pro MG 64 GB.
Besteld op 21-9-2019, afgelopen maandag bericht ontvangen met de informatie dat levering eind week 40 zou plaats vinden. Daarna volledige radio stilte.

Aangezien de week bijna om is toch maar even contact op genomen :)

"Beste, ik heb afgelopen week een sms ontvangen met de informatie dat order ... eind week 40 geleverd zou worden. Na dat bericht echter niets meer ontvangen, wat is de status nu?

VF: Het kan zijn dat de status later op de dag veranderd"

Ik: Naar een levering morgen of een uitstel van levering?

VF: Naar een levering morgen met met geluk vandaag nog.

Ik: Oke, en wat is de verwachting wanneer ik deze informatie krijgt?

VF: Vandaag rond 16:00."

Ik vind het allemaal een vreemd verhaal maar ik wacht het geduldig af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@Huismarb vraag hetzelfde eens aan de volgende callcenter persoon ;) Eens kijken wat je dan terug krijgt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Zojuist contact gehad met Tele2 mbt iPhone 11 64GB Purple, besteld op 17-09: gaat nog minstens vier weken duren -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 23:48
Zojuist weer een Vodafone sms ontvangen, levering nu verschoven van eind week 40 naar eind week 41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_one_12
Ik ben vandaag gebeld door KPN. Ze vonden het allemaal heel kwalijk inderdaad. De winkels schijnen voorraad te hebben, maar die kunnen ze niet aan mensen uitleveren die telefonisch of online hebben besteld. Schijnbaar levert dat problemen op.

Eind van de rit kon ik kiezen: of wachten en mijn korting behouden of annuleren en voor meer geld bij een andere partij bestellen. Ik voel me ronduit genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:20
One_one_12 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:08:
Ik ben vandaag gebeld door KPN. Ze vonden het allemaal heel kwalijk inderdaad. De winkels schijnen voorraad te hebben, maar die kunnen ze niet aan mensen uitleveren die telefonisch of online hebben besteld. Schijnbaar levert dat problemen op.

Eind van de rit kon ik kiezen: of wachten en mijn korting behouden of annuleren en voor meer geld bij een andere partij bestellen. Ik voel me ronduit genaaid.
KPN is echt een KL**e club. Ik heb daar 2 sim only abonnementen met iPhone pro besteld op het moment dat het mogelijk was, abo is ingegaan maar de iPhones zijn er nog niet, ze hebben geen idee wanneer deze geleverd kunnen worden. De winkel stuurt mij naar de klantenservice en die verwijzen mij naar de winkel, terwijl spoedige levering belooft werd. Voel mij behoorlijk genaaid.

Nu ik dit hier zo lees moet ik meteen denken aan Futurama.
[YouTube: Futurama - The eyePhone]

[ Voor 6% gewijzigd door gielie op 04-10-2019 14:21 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:22
Huismarb schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:21:
Zojuist contact gehad met Vodafone omtrent bestelling iPhone 11 Pro MG 64 GB.
Besteld op 21-9-2019, afgelopen maandag bericht ontvangen met de informatie dat levering eind week 40 zou plaats vinden. Daarna volledige radio stilte.

Aangezien de week bijna om is toch maar even contact op genomen :)

"Beste, ik heb afgelopen week een sms ontvangen met de informatie dat order ... eind week 40 geleverd zou worden. Na dat bericht echter niets meer ontvangen, wat is de status nu?

VF: Het kan zijn dat de status later op de dag veranderd"

Ik: Naar een levering morgen of een uitstel van levering?

VF: Naar een levering morgen met met geluk vandaag nog.

Ik: Oke, en wat is de verwachting wanneer ik deze informatie krijgt?

VF: Vandaag rond 16:00."

Ik vind het allemaal een vreemd verhaal maar ik wacht het geduldig af..
En nu een SMS dat de leverdatum is verzet naar eind week 42 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
elaho schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:11:
Meestal levert belsimpel bij buitenlandse toestellen er een Nederlandse stekker bij. :)
Mijn 11 pro is daar in bestelling we zullen zien;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One_one_12
CarolV schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:52:
[...]

Mijn 11 pro is daar in bestelling we zullen zien;)
Maakt allemaal niet uit hoor :). Normaal leveren ze een extra adapter mee als het nodig is. En een iPhone is een iPhone. Of ie nou Nederlands, Brits, Spaans of whatever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:19
[...]

Echt een moeizaam bedrijf dit icm Vodafone. 2 weken terug een XR besteld voor de vrouw, lag op de keukentafel, Vodafone heeft 1 letter verkeerd overgenomen van het burgerservicenummer en de de naam van de bankpas kwam niet overeen met de naam die doorgegeven was (Let op: er zijn voorletters doorgegeven, en op de bankpas stond de volledig uitgeschreven naam 8)7 ). Gevolg: medewerker van Dynalogic mag maar 1 ding aanpassen hele boel kon niet door gaan. Alles moet gecanceld worden bij Vodafone en we wachten inmiddels nog steeds op het cancellen van het nummerbehoud zodat we een nieuwe bestelling kunnen plaatsen.... |:( Ipv dat iemand nou even die twee dingen aanpast en een nieuw contract uitdraait...

Al minste 10x contact gehad met Vodafone en al 10x een verschillend antwoord gehad. We schijnen nu nog weer 10 werkdagen te moeten wachten. Echt onbegrijpelijk. Snap echt wel dat er iets fout kan gaan bij de deur of in het systeem maar los het gewoon even binnen een paar dagen op zeg.. man man man..

[ Voor 5% gewijzigd door hk12nl op 04-10-2019 15:05 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:01

TheFruitNerd

iets met fruit

Enkele modellen zijn bij Coolblue weer voorradig (voor zolang als het duurt).

Iphone 11 Pro
https://www.coolblue.nl/p...ro-256-gb-space-gray.html
https://www.coolblue.nl/p...56-gb-midnight-green.html
https://www.coolblue.nl/p...ro-512-gb-space-gray.html

Iphone 11 Pro Max
https://www.coolblue.nl/p...ro-max-512-gb-zilver.html

[update 15:20]

[ Voor 5% gewijzigd door TheFruitNerd op 04-10-2019 15:20 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ook alle 3 de Apple Store's hebben veel modellen / varianten van de 11 Pro en 11 Pro Max op voorraad momenteel

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 04-10-2019 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
One_one_12 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Maakt allemaal niet uit hoor :). Normaal leveren ze een extra adapter mee als het nodig is. En een iPhone is een iPhone. Of ie nou Nederlands, Brits, Spaans of whatever is.
Das waar👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvwijn
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-07 20:23
Aris Overbeeke schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:33:
Mensen die hier bij Amac besteld hebben en hem al binnen hebben? Heb gehoord dat hun voorraad erg slecht is. Heb een pro max 64gb MG besteld op de 21ste dus dat gaat nog wel even duren :-(
Ook ik heb besteld bij Amac. Ik heb een iPhone 11 Pro Max 256GB MG besteld op woensdag 18 september bij Amac als pre-order, eerder lukte dat om onduidelijke redenen niet. Maar ik ben ook nog steeds aan het wachten. Wel heb ik verschillende keren telefonisch contact gehad (eerder via chat op de site) met de winkel waar ik hem zou afhalen (Amac Gouda), maar men kon geen enkele duidelijkheid geven over een mogelijke leveringstermijn. Baal er wel stevig van, maar wel weer een ervaring rijker. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:16
Voor degene die in Den Haag woont, de iPhone 11 Pro Max 256GB Midnight Green is op voorraad bij media markt Den Haag, had hem zelf graag gewild maar even Den Haag op en neer vanuit de Beemster even geen tijd voor!

[ Voor 3% gewijzigd door Reem0nN op 04-10-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterr46
wouterr46 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:25:
En vandaag binnengekregen, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robjeex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01 20:52
18/9 telefonisch besteld bij Vodafone, vrijdag 4 oktober in ontvangst mogen nemen. Geen gedoe en netjes op de hoogte gehouden van de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Apple store Amsterdam heeft weer aardig wat modellen op voorraad. Ook space grey en midnight green Pro Max modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:11
Gisterenavond bij CoolBlue de iPhone 11 Pro (64GB) besteld, omdat deze weer voorradig zou zijn (anders kun je ook niet bestellen). Orderbevestiging gekregen waarin stond vermeld dat deze vandaag opgehaald kon worden. Nu net een bericht gekregen dat hun voorraadsysteem niet deugt (in nette woorden), want hij blijkt toch niet op voorraad te zijn. Nu kan het opeens 2 weken duren. Beetje jammer dit. CB is ook niet meer wat het ooit is geweest blijkbaar :)

[ Voor 17% gewijzigd door SparksNL op 05-10-2019 09:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik snap wat je zegt, maar helaas onthouden we vaak alleen de negatieve dingen! CB doet 19x iets goed en als het dan 1x slecht gaat, deugen ze niet meer! Ik betrap mijzelf er ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jupiter2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-09 21:01
Aventura schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:30:
Exact wat mij ook overkomen is. Ben meer als een week bezig geweest om de order te cancellen na dit fiasco.
Zie mijn eerdere posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Jupiter2 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Exact wat mij ook overkomen is. Ben meer als een week bezig geweest om de order te cancellen na dit fiasco.
Zie mijn eerdere posts...
Heb je nu inmiddels wel de iPhone? _/-\o_
Pagina: 1 ... 93 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.