Hoewel ik weet dat de klantenservice er ook weinig aan kan doen, toch maar weer contact opgenomen. Ze blijven het afschuiven op Apple, waarop ik uiteraard zeg dat ik geen koop heb gedaan bij Apple, maar bij KPN en dat KPN en niet Apple de levertijd niet goed gecommuniceerd heeft en dat nog steeds doet.
Erg onaangename sfeer in het gesprek. KPN blijft, ondanks dat ze dondersgoed wisten dat ze nooit al die orders op tijd uit konden leveren, bestellingen aannemen en vertelt de klant vervolgens doodleuk dat het niet hun schuld is omdat ze 'afhankelijk zijn van Apple'. Als je dan wijst naar het feit dat het toch écht KPN is die foutieve levertijden communiceert en naderhand enkel kan zeggen: 'Joh sorry, we hebben hem toch niet. We weten ook niet wanneer hij wel binnenkomt en je zoekt het maar uit.' Krijg je nog een snauwerige antwoord ook.
Nogmaals: Ik begrijp de langere levertijd, maar COMMUNICEER DIE DAN.
Ik heb een leuke aanbieding gekregen, maar dit is echt de laatste keer dat ik mijn toestel via KPN zelf koop.

Een Belsimpel oid heeft het dan toch beter voor elkaar.
Daarnaast wil KPN ook nú al geld afschrijven, voor een toestel waarvan ze nog niet weten wanneer ze dat kunnen leveren.
EDIT:
En KPN heeft ook nog eens alle klachten en vragen met betrekking tot de levertijd van haar eigen forum verwijderd... Lijkt me duidelijk dat het ze een beetje heet onder de voeten werd...
[
Voor 7% gewijzigd door
One_one_12 op 03-10-2019 10:01
. Reden: Toevoeging ]