Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Niek_1981 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:35:
[...]

Helaas hebben winkels en online een eigen en gescheiden voorraad is mij ooit verteld. Aan het online schema heb je in deze dan ook niet zoveel.
Dan moet men ook niet verwijzen naar vodafone.nl/levertijd want als die niet overeenkomt met de "gegokte" winkelvoorraad dan is het blij maken met dooie mussen :X

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34
IPV de week 26e-1e komt de iPhone vandaag de 25e al, dat is een leuke meevaller.

• r_v_94
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:49
Bij mij was de schatting van 25 - 30 september en wordt vandaag geleverd.

Meerdere keren bij Apple besteld en wordt dan meestal aan het begin van het de geschatte data geleverd.

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
(jarig!)
Gisteren een rode iPhone 11 128GB Red besteld bij T-Mobile, vandaag komt de bezorger *O*

19-09 via het werk bij CentralPoint een Space Grey 11 pro Max besteld, ik denk dat dit nog wel ff kan duren. Waarschijnlijk nog twee weken levertijd.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Coolblue heeft sommige modellen op voorraad. Zojuist de 11 Pro 64GB MG laten klaarleggen ter ophaling vanaf morgen!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

stormfly schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:49:
IPV de week 26e-1e komt de iPhone vandaag de 25e al, dat is een leuke meevaller.
Waar besteld? Rechtstreeks Apple? Nu bestellen is 10-17 okt pas leveren.

Mijn boefje is liev!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:41

Typhone

Who Dares Wins

kmf schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:23:
Is er hier niemand die langs de Apple Store(s) zijn geweest om te zien of je gewoon eentje mee kan nemen?
Ja ik twee keer in Amsterdam. Zaterdag was alles op voorraad tot 15:00 en zondag was ik er op 11:20 uur en heb 2x de 11 Pro Max MG gehaald. Toen waren ze allemaal ruim voorradig behalve de 64GB 11 Pro Max modellen (alle kleuren).
Düsseldorf ben ik vanochtend geweest voor een vriend en daar was ook voorraad. Stock is gelijk aan CentrO Oberhausen. Keulen kom ik zaterdag maar dan gewoon even rondneuzen.

Zoals gezegd je kunt via het bestelsysteem heel snel zien wat er allemaal op voorraad is. Als dat een uurtje zo blijft dan is er meestal wel genoeg voorraad zeker als je rond 14:00 kijkt. Ik nam het risico met écht kopen (140km rijden voor mij naar Amsterdam) maar de Duitse stores waren helaas dicht op zondag.

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 25-09-2019 13:36 ]

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 17:28
Mijn iPhone Pro Max 256GB green komt vanmiddag! Op de 13e in de avond besteld bij KPN. Omdat ik het abbo wilde verlengen met -verleng- korting moest ik eerst even onderhandelen met KPN waardoor ik niet direct in de middag kon bestellen O+

• bibi2205
  • Laatst online: 20-09 12:51
Vanmorgen besteld bij Apple.. Leather case komt morgen, de iPhone tussen 10-17 oktober. Nu proberen geduld te hebben.. ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Kon vanochtend online bestellen en uur of twee later al ophalen, Apple Store in Amsterdam. Dat kan ik aanraden. Elke dag wel hoop nieuwe stock. Was iPhone 11, 128 g, de groene.

• Ping83
  • Nu online
(jarig!)
Ping83 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:17:
Gisteren een rode iPhone 11 128GB Red besteld bij T-Mobile, vandaag komt de bezorger *O*

19-09 via het werk bij CentralPoint een Space Grey 11 pro Max besteld, ik denk dat dit nog wel ff kan duren. Waarschijnlijk nog twee weken levertijd.
Pro Max is inmiddels ook binnen, toch nog wel vlot gegaan.

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:52
Inmiddels de 3e Vodafone sms met leverinfo week 40 ontvangen. (256gb pro mg besteld op 20-9)

• stormfly
  • Laatst online: 21:34
JB schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:29:
[...]

Waar besteld? Rechtstreeks Apple? Nu bestellen is 10-17 okt pas leveren.
Jeps bij Apple in de eerste week.

• Mrjraider
  • Niet online
Rebel-Rebel schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:09:
Inmiddels de 3e Vodafone sms met leverinfo week 40 ontvangen. (256gb pro mg besteld op 20-9)
Krijg zelf alleen maar dat ze nog niet kunnen leveren en dit zo snel mogelijk fixen. Taferelen als deze doen mij wel sterk twijfelen of ik een volgende iPhone bijvoorbeeld op deze manier doe.. wat belachelijk

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:46
Rebel-Rebel schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:09:
Verrassend toen ze die fout hadden gemaakt toen ik direct om 14.00 uur had besteld en week daarop nog niks hadden laten weten. direct gestopt met verleningen via hun zelf.

Vind het ook kwalijke zaak dat je elk jaar dit zelfde euvel als provider hebt en niet van je fouten leert.

[ Voor 12% gewijzigd door Nick25 op 25-09-2019 15:43 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:11
Mijn MG iPhone 11 Pro Max 256 van Vodafone komt morgen. Heb 14-9 besteld en al een week een sms met eind week 39.

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:24
Gisteren bij Coolblue iPhone 11 Pro zilver 64gb besteld, vandaag volgens afspraak geleverd!

Aanhangwagen onderdelen

• plhsnt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-06-2022
Ook mijn iPhone 11 Pro Max 256 GB Midnight Green wordt vandaag door Vodafone verzonden. Op 13 september besteld, maar pas op 17 september door Vodafone Next (zakelijke tussentijdse verlenging) vastgelegd.

Ik kan niet anders zeggen dan dat de levertijden van de iPhones dit jaar gewoon erg meevallen, zelfs terwijl Vodafone het zoals altijd administratief behoorlijk moeilijk weet te maken.

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:06

MEJ

Zojuist bericht dat mijn iPhone 11 64 GB Black wordt verzonden. Besteld bij KPN icm verlenging abonnement.

Levertijden lijken met de dag verder op te lopen op de website van KPN.

Apple | LEGO | Sony Playstation

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 12:29
MEJ schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:45:
Zojuist bericht dat mijn iPhone 11 64 GB Black wordt verzonden. Besteld bij KPN icm verlenging abonnement.

Levertijden lijken met de dag verder op te lopen op de website van KPN.
Wanneer had ji hem besteld bij KPN?

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:51
Vandaag was ik nog even in de Apple store Amsterdam en iedereen in de rij voor de nieuwe iPhone werd snel geholpen. Ze hadden dus weer voldoende voorraad.

• jellow
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 18:06
iPhone 11 Pro 64GB zwart is gewoon op voorraad bij coolblue :)

Morgen geleverd zeggen ze..

https://www.coolblue.nl/p...pro-64-gb-space-gray.html

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik kon pas 19/9 verlengen bij T Mobile en gekozen voor IPhone 11 pro 64 SG. Zojuist maar geannuleerd en bij Belsimpel gekozen voor de MG kleur aangezien die morgen geleverd kon worden. Ik ben zelf verbaasd hoe ongeduldig ik was maar neurotisch iedere 5 minuten checken voor updates over levertijd is ook niet gezond.

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:06

MEJ

wimbre schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:05:
[...]

Wanneer had ji hem besteld bij KPN?
Afgelopen zaterdag.

Apple | LEGO | Sony Playstation

• TweakerRecordzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10-2024
Ongeveer een uur geleden een mail gehad van KPN. Uw iPhone 11 pro is meegegeven aan de koerier en wordt morgen bij u bezorgd. Vreemd aangezien ik de iPhone pas op de 17e heb verlengd en KPN zelf op het forum meldt dat ze de iPhones pas volgende week binnen krijgen. Andere KPN verlengers ook een mail gehad?

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-09 12:26
elaho schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:09:
Vandaag was ik nog even in de Apple store Amsterdam en iedereen in de rij voor de nieuwe iPhone werd snel geholpen. Ze hadden dus weer voldoende voorraad.
Heb daar vanmiddag ook mijn nieuwe telefoon opgehaald (11 zwart 64). Alleen de MG was niet meer leverbaar werd er door medewerkers medegedeeld aan de wachtenden (maar dat kan misschien morgen wel weer anders zijn).
Wacht tijd was toch wel redelijk lang.

Eerst bestelling in de winkel doorgegeven, ca 2 uur later pas de telefoon kunnen ophalen tijdens mn afhaaltijd. Toen ook nog een half uur moeten wachten.

Al met al ben je wel even bezig :)

• niels673
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 14:02
Heb op 19 september bij Vodafone verlengd met een 11 Pro MG 256, maar tot op heden blijft de status op "bestelling ontvangen". Nog wel een mailtje gehad dat de levertijden wat langer zijn. Verder helemaal niks...

Ben nu toch wel benieuwd of iemand anders dit ook heeft, want lees hier van veel mensen dat ze via SMS op de hoogte worden gehouden.

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
He, de iPhone Pro 11 Midnight Green 256 GB vandaag niet af te halen in Amsterdam. Afgelopen dagen wel... en om nu vanuit Enschede op de bonnefooi te gaan rijden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ping83
  • Nu online
(jarig!)
Is Centro Oberhausen niet dichterbij ;)

• ZoRr0
niels673 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 00:04:
Heb op 19 september bij Vodafone verlengd met een 11 Pro MG 256, maar tot op heden blijft de status op "bestelling ontvangen". Nog wel een mailtje gehad dat de levertijden wat langer zijn. Verder helemaal niks...

Ben nu toch wel benieuwd of iemand anders dit ook heeft, want lees hier van veel mensen dat ze via SMS op de hoogte worden gehouden.
Bij mij stond hij ook bijna een week op ‘bestelling ontvangen’. Je kunt wel even bij de klantenservice checken of alles goed is gegaan. In mijn geval was het nummerbehoud niet goed doorgekomen.

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
edwin99_8 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:21:
He, de iPhone Pro 11 Midnight Green 256 GB vandaag niet af te halen in Amsterdam. Afgelopen dagen wel... en om nu vanuit Enschede op de bonnefooi te gaan rijden...
Heb hem besteld. Nu toch te kopen met afhalen vandaag in Amsterdam.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:38
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
De site van Coolblue vertoont enkel maar niet beschikbaar van zodra je kan bestellen is je winkelmandje leeg :(

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 22:38
Besteld op 19-9 18:30 bij T-Mobile, zonet een aflevermail gekregen. Ik krijg mijn 11 Pro Max 256 MG morgen afgeleverd op kantoor!

• Mrjraider
  • Niet online
Tot mijn grote maar blije verassing kreeg ik een mailtje dat ik mijn iPhone 11 Green 64 GB kan ophalen :)
Telefoon gemist want ik was aan het werk..

• ZoRr0
Wat een chaos is het bij Vodafone. Koerier is in huis met mijn nieuwe IPhone 11 Pro Max en komt er achter dat er een contract van iemand uit een hele andere plaats bij zit. Resultaat: telefoon moet mee terug en moet nu wachten tot de bestelling wordt geannuleerd en kan dus fluiten naar m’n iPhone. Nu al spijt van de overstap, met KPN nog nooit gezeik gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door ZoRr0 op 26-09-2019 13:53 ]

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
NickAlan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:51:
Besteld op 19-9 18:30 bij T-Mobile, zonet een aflevermail gekregen. Ik krijg mijn 11 Pro Max 256 MG morgen afgeleverd op kantoor!
Wait what, maar ze zeggen 3 weken vanaf datum bestelling?? Ik wacht nog netjes op de 11 Pro Max 256 SG }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ZoRr0 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:48:
[...]
Nu al spijt van de overstap, met KPN nog nooit gezeik gehad.
Hoevaak ben je dan al naar KPN overgestapt? Een keertje en dat ging toevallig goed? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 26-09-2019 14:08 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• ZoRr0
fsfikke schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:08:
[...]

Hoevaak ben je dan al naar KPN overgestapt? Een keertje en dat ging toevallig goed? ;)
Ja misschien een keer geluk gehad dan ;)

• evuijtert
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 09:56
ZoRr0 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:10:
[...]

Ja misschien een keer geluk gehad dan ;)
Geen goede ervaringen met KPN zakelijk, maar met Vodafone is mijn bestelling ook niet goed gegaan, dacht ze na 10 jaar weer een kans te geven, maar gaat al weer van alles fout. Ik koop hem wel simlockvrij zodra hij bij coolblue beschikbaar is en blijf lekker bij Ben.

KPN & Vodafone kunnen mij gestolen worden :(

• ZoRr0
evuijtert schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:31:
[...]

Geen goede ervaringen met KPN zakelijk, maar met Vodafone is mijn bestelling ook niet goed gegaan, dacht ze na 10 jaar weer een kans te geven, maar gaat al weer van alles fout. Ik koop hem wel simlockvrij zodra hij bij coolblue beschikbaar is en blijf lekker bij Ben.

Ja begrijp je keuze. Dit was ook mijn eerste combi deal in jaren en gaat dus gelijk mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
smesjz schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:55:
Ik kon pas 19/9 verlengen bij T Mobile en gekozen voor IPhone 11 pro 64 SG. Zojuist maar geannuleerd en bij Belsimpel gekozen voor de MG kleur aangezien die morgen geleverd kon worden. Ik ben zelf verbaasd hoe ongeduldig ik was maar neurotisch iedere 5 minuten checken voor updates over levertijd is ook niet gezond.
Gisteren heeft mijn vrouw hetzelfde gedaan, en ze heeft zojuist een mail gekregen dat hij onderweg is! Bedankt voor de tip >:)

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

evuijtert schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:31:
[...]

Worden die dingen bij een provider met simlock geleverd ja? Dacht dat we in NL al heel lang klaar waren met simlocks?

• evuijtert
Yzord schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:56:
[...]

Worden die dingen bij een provider met simlock geleverd ja? Dacht dat we in NL al heel lang klaar waren met simlocks?
Volgens mij niet hoor. Probleem bij mij met Vodafone was dat ik een bevestiging via mail heb gehad en een paar dagen later zijn ze de hele bestelling ineens 'kwijt'. Fijn gevoel als ze zo met je gegevens omspringen.

KPN heb ik met VOIP gezeik tot en met gehad, afspraken die niet nagekomen werden (ook al weer 5 jaar terug denk ik)

T-Mobile of Ben heb ik de beste ervaringen mee in ieder geval.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

evuijtert schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:01:
[...]

Volgens mij niet hoor. Probleem bij mij met Vodafone was dat ik een bevestiging via mail heb gehad en een paar dagen later zijn ze de hele bestelling ineens 'kwijt'. Fijn gevoel als ze zo met je gegevens omspringen.

KPN heb ik met VOIP gezeik tot en met gehad, afspraken die niet nagekomen werden (ook al weer 5 jaar terug denk ik)

T-Mobile of Ben heb ik de beste ervaringen mee in ieder geval.
Ah ok, omdat je zei dat je hem wel simlockvrij bij CB wilde gaan halen waarin ik dus uit haalde dat er iPhones met simlock worden uitgedeeld :9

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 22:38
kevintjuh93 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:59:
[...]

Wait what, maar ze zeggen 3 weken vanaf datum bestelling?? Ik wacht nog netjes op de 11 Pro Max 256 SG }:O
Er komt iedere dag nieuwe voorraad binnen, dus wie weet komt die bij jou ook eerder. Wanneer heb jij besteld?

• smesjz
  • Niet online
EValentino schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:39:
[...]

Gisteren heeft mijn vrouw hetzelfde gedaan, en ze heeft zojuist een mail gekregen dat hij onderweg is! Bedankt voor de tip >:)
Ik heb hem inmiddels maar wel met losse stekker voor USB-C oplader en UK stekker in de doos. Maakt natuurlijk niet uit voor functionaliteit maar het zou wel netjes geweest zijn van Belsimpel als het van te voren vermeld werd.

• kevintjuh93
NickAlan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:04:
[...]

Er komt iedere dag nieuwe voorraad binnen, dus wie weet komt die bij jou ook eerder. Wanneer heb jij besteld?
18-9 heb ik mijn verlenging gedaan.

Edit: NVM HAHAHA net een SMS gekregen. Mijn iPhone is onderweg naar de T-Mobile shop! HYPE WOEP

[ Voor 15% gewijzigd door kevintjuh93 op 26-09-2019 15:12 ]

• evuijtert
Yzord schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:02:
[...]

Ah ok, omdat je zei dat je hem wel simlockvrij bij CB wilde gaan halen waarin ik dus uit haalde dat er iPhones met simlock worden uitgedeeld :9
bedoelde zonder abonnement eraan gekoppeld.

my bad ;)

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33
Net besteld bij Coolblue, die lijken weer wat te hebben :)

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:36
smesjz schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:08:
[...]

Ik heb hem inmiddels maar wel met losse stekker voor USB-C oplader en UK stekker in de doos. Maakt natuurlijk niet uit voor functionaliteit maar het zou wel netjes geweest zijn van Belsimpel als het van te voren vermeld werd.
Belsimpel haalt overal zijn telefoons vandaan en dan krijg je soms een los stekkertje of oplader meegeleverd. Gebeurd regelmatig. Is volgens mij niet nieuw. Maar wordt idd niet echt vermeld. Zal vast wel ergens in de kleine lettertjes staan... 8)7

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ruud0012 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:39:
[...]

Belsimpel haalt overal zijn telefoons vandaan en dan krijg je soms een los stekkertje of oplader meegeleverd. Gebeurd regelmatig. Is volgens mij niet nieuw. Maar wordt idd niet echt vermeld. Zal vast wel ergens in de kleine lettertjes staan... 8)7
Tijd voor de Consumentenbond dan. Als het er niet bij vermeldt wordt, dan moet men gewoon de EU stekker leveren. Maar men zal wel massaal naar de UK afreizen om die dingen in te kopen.

• Saitek
  • Laatst online: 12:24
Goede berichten, geeft hoop om niet echt 2 weken te hoeven wachten :o

• smesjz
  • Niet online
Yzord schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:42:
[...]

Tijd voor de Consumentenbond dan. Als het er niet bij vermeldt wordt, dan moet men gewoon de EU stekker leveren. Maar men zal wel massaal naar de UK afreizen om die dingen in te kopen.
Ze leveren wel een EU stekker mee. Maar het is wel makkelijker als je je telefoon t.z.t. wil doorverkopen als alles gewoon 1 originele doos zit ipv originele doos met UK stekker + EU stekker los.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

smesjz schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:59:
[...]

Ze leveren wel een EU stekker mee. Maar het is wel makkelijker als je je telefoon t.z.t. wil doorverkopen als alles gewoon 1 originele doos zit ipv originele doos met UK stekker + EU stekker los.
Ik doel eerder op een EU snellader, geen UK snellader met verloop haha. Maar goed, veel zou het voor mij niet uitmaken als ik bij iemand kom die er eentje verkoopt. Leuke onderhandelingspositie. Uiteindelijk merk je er niet zo veel van, want een stekker zit in een stopcontact en niet in de doos uiteindelijk.

Verwijderd

Ook vandaag bij Coolblue de iPhone 11 pro 512 GB SG besteld.
Morgenochtend vroeg in huis😀

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:16:
Kreeg ook een mailtje. Toppie

no comment

• Jupiter2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-09 21:01
iPhone 11 64gb black gisteren besteld bij Vodafone.. Morgen aan huis geleverd

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33
Martinus schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:39:
[...]

Kreeg ook een mailtje. Toppie
Voor mensen in dit topic die vertrouwen op dat mailtje: ik heb hem een uur vóórdat ik dat mailtje kreeg al besteld, omdat ik al zag dat ie beschikbaar was. Als je echt graag wilt is het dus handiger om zelf regelmatig te refreshen.

Een uur na het mailtje was mijn model ook alweer uitverkocht, dus dat gaat dan rap.

[ Voor 15% gewijzigd door vickypollard op 26-09-2019 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
Gisteren van T-mobile een sms gehad dat mijn iPhone onderweg is naar de T-mobile Shop. Iemand ervaringen hiermee? Hoelang kan dit gaan duren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:16:
En ontvangen vanmorgen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Net een bericht van Tele2 gekregen dat ze mijn telefoon willen bezorgen.
Morgen middag zou die moeten komen *O*
Het gaat om een pro max 256 space gray.
Besteld op de 17e

Zin in O+

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jupiter2
Jupiter2 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:41:
iPhone 11 64gb black gisteren besteld bij Vodafone.. Morgen aan huis geleverd
Pinautomaat van koerier defect 8)7 Morgen nieuwe poging :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels673
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 14:02
Nog steeds niets van Vodafone gehoord. In de chat van de klantenservice werd ik doorverwezen naar hun eigen forum, waar veel mensen zeggen dat ze ook geen updates krijgen.

Wel geven ze op de pagina met levertijden nu aan dat het 2 tot 8 oktober gaat worden als je voor de 25e hebt besteld. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
niels673 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:14:
Nog steeds niets van Vodafone gehoord. In de chat van de klantenservice werd ik doorverwezen naar hun eigen forum, waar veel mensen zeggen dat ze ook geen updates krijgen.

Wel geven ze op de pagina met levertijden nu aan dat het 2 tot 8 oktober gaat worden als je voor de 25e hebt besteld. Ben benieuwd!
Vodafone is echt een bagger bedrijf. Door hun fout moest mijn bestelling met IPhone 11 Pro Max geannuleerd worden. Daar moet ik nu dagen op wachten en vervolgens mag ik opnieuw een bestelling doen. Zorgen ze dan dat je bovenaan komt op de lijst? Nee tuurlijk niet gewoon pech voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Laatst online: 12:24
Saitek schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:43:
Goede berichten, geeft hoop om niet echt 2 weken te hoeven wachten :o
Zojuist mail gekregen, zondag staat de afspraak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Net de 11 pro MG en de bosgroene Apple Case gehaald bij CB! Ik ga naar het ervaringen topic..suc6 iedereen nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aventura
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 20:20
kevintjuh93 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:35:
Gisteren van T-mobile een sms gehad dat mijn iPhone onderweg is naar de T-mobile Shop. Iemand ervaringen hiermee? Hoelang kan dit gaan duren?
Ik was vanmiddag in een T-mobile winkel en daar vertelden ze me dat de levertijd van de groene variant 4! weken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 18:28
Ik heb vandaag 2 iPhone 11 PRO's besteld bij Switch in België: midnight green 512 GB voor mij (nu iPhone 7) en silver 512 GB voor mijn vriendin (nu een 6S). De verkoper durfde geen leverdatum geven en zei dat het tussen 1 en 4 weken kon duren. Zodra ik meer nieuws heb van een mogelijke leverdatum edit ik deze post.

• tmnssn
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 18:24
Gisteren mijn order voor een iPhone 11 Pro Midnight Green 265GB bij Vodafone geannuleerd en toch maar bij KPN verlengd. Tweede week van oktober beloofden ze me, ben benieuwd...

• Cntdown
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-09 21:01
tmnssn schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:56:
Gisteren mijn order voor een iPhone 11 Pro Midnight Green 265GB bij Vodafone geannuleerd en toch maar bij KPN verlengd. Tweede week van oktober beloofden ze me, ben benieuwd...
Daar zou ik niet veel van geloven, kpn medewerkers hebben geen inzicht in de leveringen.
Zo heb ik mijn bestelling bij kpn geannuleerd aangezien er van te voren gelogen was over levertijden. De laatste twee medewerkers hebben aangegeven geen inzicht te hebben in de levering, toen maar een annulering doorgegeven omdat ik liever over een paar weken bestel met zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-09 22:25
Pro tip voor degene die graag zo snel mogelijk een los toestel willen kopen. Ik heb vanmorgen via de Apple store app een iPhone 11 pro kunnen reserveren en vandaag meteen kunnen ophalen. Het lijkt erop dat de voorraad ongeveer een half uur voor openingstijd wordt ingeboekt, vanaf dat moment wordt het toestel beschikbaar in de online store/app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 05:37
Als je bij T-Mobile een abonnement afneemt kun je de iPhone 11 Pro Max 256 GB voor 1300 EUR krijgen.
Ze geven je dus 150 euro korting. En het is sim lock vrij en geen T-Mobile bloatware erop?

• Tartarus
  • Laatst online: 11-09 06:42
SAICRJMPM schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:00:
Als je bij T-Mobile een abonnement afneemt kun je de iPhone 11 Pro Max 256 GB voor 1300 EUR krijgen.
Ze geven je dus 150 euro korting. En het is sim lock vrij en geen T-Mobile bloatware erop?
Bloatware is iets van andere merken.
Ik heb bij iPhones nog nooit meegemaakt dat er vooraf iets geïnstalleerd was.

• kamerplant
  • Niet online
Inderdaad. iPhone bloatware bestaat niet. Is tegenwoordig niet alles Sim lock vrij?

🌞🍃

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 05:37
gast schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:28:
[...]

Inderdaad. iPhone bloatware bestaat niet. Is tegenwoordig niet alles Sim lock vrij?
Ok. Dus als je toevallig toch einde abonnement zit kun je de iPhone met 150 EUR korting krijgen. Dat 'geven' ze je dus in ruil voor een abonnement.

• Tartarus
  • Laatst online: 11-09 06:42
SAICRJMPM schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:30:
[...]

Ok. Dus als je toevallig toch einde abonnement zit kun je de iPhone met 150 EUR korting krijgen. Dat 'geven' ze je dus in ruil voor een abonnement.
De iPhone 11 Pro Max 256GB kost 1305 euro bij T-Mobile.
Je kan alleen een toestel aanschaffen in combinatie met een abonnement.
Die €124 korting geven ze je omdat je kiest voor een 1- of 2-jarig abonnement.

• R-utger
R-utger schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:56:
Net een bericht van Tele2 gekregen dat ze mijn telefoon willen bezorgen.
Morgen middag zou die moeten komen *O*
Het gaat om een pro max 256 space gray.
Besteld op de 17e

Zin in O+
En uiteraard komt de bezorger niet opdagen...
Wat een klote bedrijf is Reviva toch ook :( Vanmorgen nog bericht gekregen over welke tijd vak van de dag ze zouden komen, maar zonder enig bericht komt er niemand.
Net wil ik bellen met de klantenservice, 18 wachtende voor mij 8)7 kwartier later waren dat er 22

Hoop snel dat Tele2 stopt met hun samenwerking

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

_O- _O- Bloatware. Welkom aan de brightside.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• elaho
Echt super vervelend Rutger. Je zit toch te wachten en je hebt je er op verheugd. Waardeloos weer voor je. :?

[ Voor 3% gewijzigd door elaho op 28-09-2019 18:57 ]

• Jupiter2
Jupiter2 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:05:
[...]

Pinautomaat van koerier defect 8)7 Morgen nieuwe poging :) :)
Vandaag wederom Dynalogic op bezoek gehad om mijn iPhone te bezorgen.
Koerier stopt voor de deur, zit paar minuten in zijn auto op zijn mobiel te kijken en vertrekt. Navraag bij Dynalogic leert dat volgens de koerier het contract niet klopte. Hij had op zijn minst ff kunnen aanbellen omdat met mij te overleggen. Contract was dag ervoor gewoon in orde.
. Medewerker van Vodafone zegt dat hij niet snapt dat ze nog zaken doen met deze koerier en kan mij verder niet helpen omdat de status van mijn contract pas maandag kan worden ingezien. Denk dat ik deze order maar ga cancellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jupiter2 op 28-09-2019 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Jupiter2 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:16:
[...]

Vandaag wederom Dynalogic op bezoek gehad om mijn iPhone te bezorgen.
Koerier stopt voor de deur, zit paar minuten in zijn auto op zijn mobiel te kijken en vertrekt. Navraag bij Dynalogic leert dat volgens de koerier het contract niet klopte.
Geen telefoon en geen contract. Medewerker van Vodafone zegt dat hij niet snapt dat ze nog zaken doen met deze koerier en kan mij verder niet helpen omdat de status van mijn contract pas maandag kan worden ingezien. Denk dat ik deze order maar ga cancellen.
Dit lijkt wel bananensplit man! Tjemig!

• Jupiter2
Om de soap compleet te maken krijg ik een sms van Vodafone dat mijn telefoonnummer per 28-9-2021 wordt overgezet van kpn naar vodafone.
Gelukkig blijft volgens de sms tot deze datum mijn nr wel actief!

• ZoRr0
Jupiter2 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:42:
Om de soap compleet te maken krijg ik een sms van Vodafone dat mijn telefoonnummer per 28-9-2021 wordt overgezet van kpn naar vodafone.
Gelukkig blijft volgens de sms tot deze datum mijn nr wel actief!
Heb precies hetzelfde gehad als jij. Ook een verkeerd contract bij m’n toestel. De enige oplossing is dat het toestel retour gaat, je moet wachten totdat ze bericht hebben dat het toestel terug is en vervolgens annuleren ze je bestelling. Daarna mag je opnieuw bestellen en sta je weer achteraan de rij. Kreeg ook die sms over die 2021, maar kun je negeren volgens de ‘klantenservice’.

• R-utger
R-utger schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:52:
[...]

En uiteraard komt de bezorger niet opdagen...
Wat een klote bedrijf is Reviva toch ook :( Vanmorgen nog bericht gekregen over welke tijd vak van de dag ze zouden komen, maar zonder enig bericht komt er niemand.
Net wil ik bellen met de klantenservice, 18 wachtende voor mij 8)7 kwartier later waren dat er 22

Hoop snel dat Tele2 stopt met hun samenwerking
Pff dit geloof je ook niet.
Uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag, een bevestiging van gekregen etc

Zit ik net rustig op de bank, gaat de bel om 21:40, is het de bezorger alsnog :?

Dus alsnog de iPhone 11 pro max binnen :>
Alleen de manier waarop is wel heel bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

R-utger schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:21:
[...]

Pff dit geloof je ook niet.
Uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag, een bevestiging van gekregen etc

Zit ik net rustig op de bank, gaat de bel om 21:40, is het de bezorger alsnog :?

Dus alsnog de iPhone 11 pro max binnen :>
Alleen de manier waarop is wel heel bizar
Kwam die binnen met Frans Bauer? :+
Super! Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Bij Coolblue de iPhones 11 pro ook nog weinig tot geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:45
Iemand ervaring met bestellen bij Apple zelf? De levertijd voor mijn iPhone 11 pro staat op 1-8 oktober. Leverd Apple doorgaans snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Hoi,

Bij Tele2 abo verlengd voor mij dochter met iPhone 11 white 256gb. Levertijd 4+ weken. Hoe dan??? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:07
Ruud0012 schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:11:
Hoi,

Bij Tele2 abo verlengd voor mij dochter met iPhone 11 white 256gb. Levertijd 4+ weken. Hoe dan??? 8)7 |:(
Mijn moeder heeft 2 weken geleden ook een Purple 64GB besteld bij Tele2, tot nu toe enkel mailtje gehad dat het allemaal wat langer ging duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Snap daar dus niets van. Ze zullen daar wel rare inkoop kanalen hebben. Maakt zover niet uit, ik heb mijn 11Pro Max, maar mijn dochter zal moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Ruud0012 schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:11:
Hoi,

Oh oef meer dan 4 weken levertijd is wel erg lang. Valt me toch tegen van een provider. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Coolblue heeft nu enkele 11 Pro modellen op voorraad

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 30-09-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 21:37
Remtronica schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:07:
Iemand ervaring met bestellen bij Apple zelf? De levertijd voor mijn iPhone 11 pro staat op 1-8 oktober. Leverd Apple doorgaans snel?
ik had 25 tot 30 sept... was er de 25ste.
en morgen is al 1 okt. dus zal snel zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinus op 30-09-2019 20:02 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
Zucht, heb ik mijn iPhone 11 bij Apple besteld.
Ook zo vreemd, ging het gister via Eindhoven - Brussel - Amsterdam.

En staat nu mijn pakketje op "Shipment on Hold", ben benieuwd of ik hem vandaag dan nog krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ryur schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:46:

En staat nu mijn pakketje op "Shipment on Hold", ben benieuwd of ik hem vandaag dan nog krijg.
shipment on hold is bij DHL 9 van de 10 keer een avondlevering

dus nog ff geduld hebben tot vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
Geert1976 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:52:
[...]

shipment on hold is bij DHL 9 van de 10 keer een avondlevering

dus nog ff geduld hebben tot vanavond
Ah, ik wist niet dat DHL ook 's avonds bezorgde (met name als het vanuit Apple kwam).
Dacht dat Apple-DHL contract alleen overdag's bezorgde, en daarbij dus ook niet op zaterdag.

Weer wat geleerd! Dan denk ik dat ik mogelijk toch richting het werk ga :P (Ik werk momenteel thuis omdat ik mijn iPhone dacht overdag te ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:38
Ryur schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:46:

Dat is normaal. Apple shipments van DHL gaan altijd in de nacht naar Brussel en weer terug naar distributiecentrum.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Is voornamelijk DHL welke uitlevert voor Apple? Jammer. Klote club. Heb liever UPS maar acht kans klein.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

DHL was bij mij ook drama. Daarom uiteindelijk maar bij onze blauwe vrienden van CB besteld....

Pagina: 1 ... 92 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.