Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jupiter2
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 21-01 19:59
elaho schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:50:
[...]

Heb je nu inmiddels wel de iPhone? _/-\o_
Yep, vandaag eentje opgehaald bij MM.

• Newby85
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 02-11-2019
Net iPhone 11 128GB Rood besteld voor €799 bij vianen telecom. Dinsdag in huis. Beter.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
harm12nl schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:04:
[...]

Echt een moeizaam bedrijf dit icm Vodafone. 2 weken terug een XR besteld voor de vrouw, lag op de keukentafel, Vodafone heeft 1 letter verkeerd overgenomen van het burgerservicenummer en de de naam van de bankpas kwam niet overeen met de naam die doorgegeven was (Let op: er zijn voorletters doorgegeven, en op de bankpas stond de volledig uitgeschreven naam 8)7 ). Gevolg: medewerker van Dynalogic mag maar 1 ding aanpassen hele boel kon niet door gaan. Alles moet gecanceld worden bij Vodafone en we wachten inmiddels nog steeds op het cancellen van het nummerbehoud zodat we een nieuwe bestelling kunnen plaatsen.... |:( Ipv dat iemand nou even die twee dingen aanpast en een nieuw contract uitdraait...

Al minste 10x contact gehad met Vodafone en al 10x een verschillend antwoord gehad. We schijnen nu nog weer 10 werkdagen te moeten wachten. Echt onbegrijpelijk. Snap echt wel dat er iets fout kan gaan bij de deur of in het systeem maar los het gewoon even binnen een paar dagen op zeg.. man man man..
Waarom mensen niet gewoon naar een stenen winkel gaan voor dit soort zaken verbaasd mij nog het meest.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online
THE_BASE schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Waarom mensen niet gewoon naar een stenen winkel gaan voor dit soort zaken verbaasd mij nog het meest.
We zijn ook in de winkel geweest en daar gaven ze aan dat ze de korting die we online hebben gekregen niet kunnen evenaren. Zijn twee aparte afdelingen.

Ach je geeft het weer eens een kans. Volgende keer gaan we voor afhalen in de winkel.

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jupiter2
harm12nl schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 09:21:
[...]

We zijn ook in de winkel geweest en daar gaven ze aan dat ze de korting die we online hebben gekregen niet kunnen evenaren. Zijn twee aparte afdelingen.

Ach je geeft het weer eens een kans. Volgende keer gaan we voor afhalen in de winkel.
Bij mij zelfde verhaal. Korting was alleen online.

• Jupiter2
Aventura schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:30:
Hier ook ellende. Vandaag stond de koerier van Dynalogic voor de deur. Blijkt het pinapparaat kapot. En daar ging hij weer met het doosje. Helaas duurt het nu weer een week, want ik ben alleen op vrijdagen overdag thuis. Heel teleurstellend.
Hoop voor je dat het goed afloopt. In mijn geval was ook nog eens het toestel “kwijt” nadat Dynalogic was geweest. Of ik zelf even wilde zorgen dat het toestel weer boven water kwam 8)7
Na een week lang elke dag bellen , chatten enz. uiteindelijk zwart op wit annuleringsbevestiging gekregen en bij KPN verlengd.

• Djomodjojo
  • Registratie: september 2015
  • Niet online
Eigenlijk best wel vervelend dat het vaak zo onduidelijk is wat betreft levering. Als Apple wat duidelijker zou zijn naar resellers over wat ze wanneer leveren, lijkt het me dat ze duidelijker aan zouden kunnen geven wanneer bestellingen uitgeleverd worden. Nu zet iedereen maar een zo snel mogelijke datum neer om meer klanten te trekken.

Overigens niet alleen KPN enz, maar ook Mediamarkt staat nu bijvoorbeeld overal op `over 1 tot 2 dagen af te halen`. Betekend dit nu dat ze hem in de winkels niet op voorraad hebben, maar dat ze maandag of dinsdag een nieuwe levering verwachten? Of proberen ze gewoon alvast iPhones te verkopen door een spoedige levering neer te zetten?

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07:19

Nogne

Weet niet waar hij over praat

Zojuist een iPhone 11 Max Pro 256 Midnight Green besteld bij Apple.com. Verwachte leverdatum is 22 oktober.

>.<

• Aventura
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11-11-2019
Jupiter2 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:28:
[...]

Hoop voor je dat het goed afloopt. In mijn geval was ook nog eens het toestel “kwijt” nadat Dynalogic was geweest. Of ik zelf even wilde zorgen dat het toestel weer boven water kwam 8)7
Na een week lang elke dag bellen , chatten enz. uiteindelijk zwart op wit annuleringsbevestiging gekregen en bij KPN verlengd.
Uiteindelijk heb ik 'm gisteren gekregen, dus niet op vrijdag maar op zaterdag. En dus 3 dagen na de bestelling,wat ik qua levertijd dus echt prima vind. Ik kan dus uit eerste hamd vertellen dat de levertijden bij Vodafone in ieder geval niet kloppen (de levertijden zijn korter).

• RamO
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21-01 17:45

RamO

The Alchemist of Happiness

Voor de mensen die bij Apple.nl hebben besteld, hoe lang duurde het vanaf dat er “Zending wordt voorbereid” staat totdat je em binnen had?

Floccinoccinihilipilification

• MilesD.
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-01 06:18
RamO schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:15:
Voor de mensen die bij Apple.nl hebben besteld, hoe lang duurde het vanaf dat er “Zending wordt voorbereid” staat totdat je em binnen had?
1 dag.... :+

• RamO

RamO

Ah ok nice! DHL toch? Kan je daarbij ook aangeven dat ze 'savonds langs moeten komen?

• MilesD.
  • Laatst online: 20-01 06:18
RamO schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:42:
[...]

Ah ok nice! DHL toch? Kan je daarbij ook aangeven dat ze 'savonds langs moeten komen?
Bij mij was het DHL, via track en trace krijg je meer informatie maar je krijgt ook nog een SMSje zo,n 1 a 2 uur voor afleveren.
Wijzigen kan alleen nog als je DHL hebt gemist!

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Wie heeft er nog meer een leverindicatie bij Apple tussen 10-17 okt? Lijk wel een klein kind :+ Hopelijk komt ie vanaf de 10e meteen deze kant op O-)

Mijn boefje is liev!

• Msi92
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-01 14:21
CB heeft nog een aantal op voorraad

https://www.coolblue.nl/m...ax?redirect=iphone+11+pro

• RamO

RamO

MilesD. schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:48:
[...]

Bij mij was het DHL, via track en trace krijg je meer informatie maar je krijgt ook nog een SMSje zo,n 1 a 2 uur voor afleveren.
Wijzigen kan alleen nog als je DHL hebt gemist!
Hmm das wel jammer dat je het pas erna kan doen, ben namelijk juist vandaag thuis... thanks voor de info!

• Ruud0012
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-12-2019
Nou bij Tele2 schiet het ook lekker op.
256GB White 4 weken levertijd (Besteld vanaf 7 oct 2019)
8)7

• Phyc
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:18
JB schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:12:
Wie heeft er nog meer een leverindicatie bij Apple tussen 10-17 okt? Lijk wel een klein kind :+ Hopelijk komt ie vanaf de 10e meteen deze kant op O-)
Hier 11 Pro 64gb MG besteld op 23 september 2019, en indicatie op 8-15 okt, maar als ik dit topic zo zie heb ik er een hard hoofd in..

• CarolV
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 14-12-2019
THE_BASE schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Wordt veel online gedaan is makkelijker alleen als er iets fout gaat heb je gedoe;):)

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Phyc schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Hier 11 Pro 64gb MG besteld op 23 september 2019, en indicatie op 8-15 okt, maar als ik dit topic zo zie heb ik er een hard hoofd in..
Bij Apple? Volgens mij klopt dat aardig :?

Mijn boefje is liev!

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Stomme vraag misschien, maar even 20+ pagina’s doorlezen hiervoor is ook tijdverspilling...

Hoe is de voorraad in Apple Stores in Nederland (fysieke winkels)? Kan je gewoon binnenlopen, eentje kopen en klaar? Of veelal niet beschikbaar of wachtlijst?

Ik was tijdens release in Japan en daar een paar Apple Stores geprobeerd maar overal lange rijen en wachtlijsten. Ik woon in Oost Europa en verwachtte levertijden zijn ergens halverwege november. Mocht de boel in NL gewoon lekker op voorraad zijn (bij Apple Stores of Mediamarkt) dan kan ik wel even een familie bezoekje combineren met iPhone kopen, hehe.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Propane schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:28:
Stomme vraag misschien, maar even 20+ pagina’s doorlezen hiervoor is ook tijdverspilling...

Hoe is de voorraad in Apple Stores in Nederland (fysieke winkels)? Kan je gewoon binnenlopen, eentje kopen en klaar? Of veelal niet beschikbaar of wachtlijst?

Ik was tijdens release in Japan en daar een paar Apple Stores geprobeerd maar overal lange rijen en wachtlijsten. Ik woon in Oost Europa en verwachtte levertijden zijn ergens halverwege november. Mocht de boel in NL gewoon lekker op voorraad zijn (bij Apple Stores of Mediamarkt) dan kan ik wel even een familie bezoekje combineren met iPhone kopen, hehe.
De zoekfunctie in dit topic heeft voldoende voorraad.

[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

JB wijzigde deze reactie 07-10-2019 15:12 (8%)

Mijn boefje is liev!

• One_one_12
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 12-01 20:30
Propane schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:28:

20 pagina’s doorlezen vind je te veel moeite, maar naar Nederland komen uit Oost Europa voor een iPhone vind je prima? :')

• Ouwedibbes12
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 10-10-2019
Kijk elke ochtend even op CB .
Ik keek vanochtend en kon gelijk bestellen.
Voor de zekerheid gebeld of het klopte wat er op de site stond.
iPhone pro 64 GB MG en het klopte .
Hij had er nog 31.
Heb zo juist mijn track & trace code gekregen.

• Reem0nN
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 08-12-2019
Ik kijk ook elke ochtend op Coolblue, maar tot nu toe de iPhone 11 Pro Max MG 256GB nog niet op voorraad geweest!
Wel al een aantal keer kunnen ophalen bij een Apple store.

iPhone XS Max 256GB Space Grey - Apple Watch Series 4 Space Grey

• Propane
  • Niet online
One_one_12 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:14:
[...]

20 pagina’s doorlezen vind je te veel moeite, maar naar Nederland komen uit Oost Europa voor een iPhone vind je prima? :')
Familie bezoek stond toch al op de planning, maar dan weet ik of ik wat tijd vrij moet maken om na aankomst even Amsterdam in te gaan of niet ;). Kun je wel om lachen, maar expat leven is wat anders dan huisje boompje beestje in Nederland :+ .

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09:58
Propane schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:59:
[...]
Familie bezoek stond toch al op de planning, maar dan weet ik of ik wat tijd vrij moet maken om na aankomst even Amsterdam in te gaan of niet ;). Kun je wel om lachen, maar expat leven is wat anders dan huisje boompje beestje in Nederland :+ .
Je kan ook s’ochtens kijken op de website en dan reserveren met optie afhalen in Apple store. Je ziet op de website meteen wat ze wel op voorraad hebben. ;)

• One_one_12
Propane schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:59:
[...]
In dat geval, fair enough. Expatbestaan is me wel bekend, dus kan er over meepraten. Levert mooie ervaringen op, maar is ook pittig soms.

Succes met het vinden van een iPhone voor wanneer je hier bent ;).

• kmf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
elaho schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:13:
[...]

Je kan ook s’ochtens kijken op de website en dan reserveren met optie afhalen in Apple store. Je ziet op de website meteen wat ze wel op voorraad hebben. ;)
Je bedoelt online kopen en dan ophalen? Want reserveren en betalen in de store is niet mogelijk volgens mij

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• One_one_12
Mijn bestelstatus bij KPN is van controleren naar verwerken gegaan. Het is nog niet veel, maar it's something! *O*

EDIT:
Verstuurd *O* :9~

One_one_12 wijzigde deze reactie 08-10-2019 17:15 (12%)

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 21-01 19:26
Laatste Vodafone sms ontvangen op 3-10 met een levertijd verschuiving van 1 week, zojuist ingelogd op My Vodafone waar ik de status veranderd zie van ontvangen naar uitleveren/klaar voor verzending.
Mijn bestelling: 11 pro 256gb MG, besteld op 19-9.

• ZoRr0
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 08:40
Kreeg net een sms van Vodafone: mijn iPhone 11 Pro Max 256 MG moet deze week nog geleverd worden, ben benieuwd. Besteld op 3-10.

• One_one_12
Ik heb mijn pro 256GB SG net binnen en al in gebruik :). Besteld op 25-10 en dus geleverd op 9-10. Duurt even, maar dan heb je ook wat!

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Nu online
renegrunn schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:39:
Zojuist contact gehad met Tele2 mbt iPhone 11 64GB Purple, besteld op 17-09: gaat nog minstens vier weken duren -O-
Valt toch mee: toestel wordt komende vrijdag bezorgd *O*

• Propane
  • Niet online
elaho schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:13:
[...]

Dit dus uiteindelijk gedaan. Vanochtend tijdens overstappen op m’n vlucht naar Amsterdam online gekocht, en opgepikt in de Store. Ging netjes, heb er maar zo’n Belkin op laten zetten ondanks dat ik doorgaans de iPhones meer “naakt” in gebruik heb gehad.

Dit is voorlopig de laatste keer dat ik jaarlijks upgrade na de X (design gaf de doorslag om die te kopen vanaf een S7), XS Max (zwichtte voor het grotere scherm) en nu een 11 Pro Max 256GB Zilver (de ultra wide waar ik zat te wachten na het te hebben gehad op een Android). De idioterie is nu wel even over, dus dan maar een protector erop om hem lang goed te houden :).

• Intelcorei7
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 11-12-2019
Net een pro max bij bol besteld, wordt geleverd tussen 9 en 30 okt. Ben benieuwd.

[Origin: PrivacyKoning] [Battle.net: Williamboss#2911]

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01:03
Propane schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:08:
[...]
Dit dus uiteindelijk gedaan. Vanochtend tijdens overstappen op m’n vlucht naar Amsterdam online gekocht, en opgepikt in de Store. Ging netjes, heb er maar zo’n Belkin op laten zetten ondanks dat ik doorgaans de iPhones meer “naakt” in gebruik heb gehad.

Dit is voorlopig de laatste keer dat ik jaarlijks upgrade na de X (design gaf de doorslag om die te kopen vanaf een S7), XS Max (zwichtte voor het grotere scherm) en nu een 11 Pro Max 256GB Zilver (de ultra wide waar ik zat te wachten na het te hebben gehad op een Android). De idioterie is nu wel even over, dus dan maar een protector erop om hem lang goed te houden :).
Dat ga je niet volhouden. Volgend jaar komen de meest vernieuwde iPhones tot nu toe.

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09:58
Intelcorei7 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:42:
Net een pro max bij bol besteld, wordt geleverd tussen 9 en 30 okt. Ben benieuwd.
Ik dacht dat je er al 1 had besteld. :)

• TheFruitNerd
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 08:05

TheFruitNerd

iets met fruit

ZoRr0 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:32:
Kreeg net een sms van Vodafone: mijn iPhone 11 Pro Max 256 MG moet deze week nog geleverd worden, ben benieuwd. Besteld op 3-10.
Ik heb in september bij VF besteld, maar nog geen klaar voor verzending sms.
Vanmiddag moest ik toch in Amsterdam zijn en bij de Apple store was nog wat voorraad dus daar maar gelijk opgehaald :)

- B.L.A.A.T. -

• Intelcorei7
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 11-12-2019
elaho schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:53:
[...]

Ik dacht dat je er al 1 had besteld. :)
Haha, stond in Tsjechië met een max in mijn hand ja. Had em kunnen meenemen maar dacht later, als ik de telefoon volgend jaar wil doorverkopen heb ik een tsjechische doos en gaan mensen misschien moeilijk doen.

[Origin: PrivacyKoning] [Battle.net: Williamboss#2911]

• Phyc
Phyc schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Voor andere mensen die bij Apple besteld hebben: kreeg gisteravond bericht voor levering vandaag. Dus dat harde hoofd bleek onnodig.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Phyc schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

Voor andere mensen die bij Apple besteld hebben: kreeg gisteravond bericht voor levering vandaag. Dus dat harde hoofd bleek onnodig.
Oke dus een dag later dan eerste indicatiedatum? Staat hier op 10-17 oktober...

Mijn boefje is liev!

• Phyc
JB schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:45:
[...]

Oke dus een dag later dan eerste indicatiedatum? Staat hier op 10-17 oktober...
Twee dagen na eerste indicatiedatum, dus wellicht dat de jouwe op 12 oktober komt.

• Propane
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:48:
[...]

Dat ga je niet volhouden. Volgend jaar komen de meest vernieuwde iPhones tot nu toe.
En het jaar daarop de meest vernieuwende tot dan toe etc.

Het vernieuwende zal een nieuw ontwerp zijn waar het maar afwachten is of je het mooi gaat vinden, en features die verder al op Android toestellen te vinden zijn maar dan gepolijst op de Apple manier ;). Apple maakt mooi spul maar ik hou er wel een realistische blik op ipv meer richting fanboy :P.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Phyc schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

Twee dagen na eerste indicatiedatum, dus wellicht dat de jouwe op 12 oktober komt.
Ja klopt maar doelde op eerste update bericht na bestellen. Dat zou voor mij dan morgen kunnen zijn (hopelijk). Duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaang :X :+

Mijn boefje is liev!

• Dennisonline
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
Net via de site van Coolblue een 11 pro 256gb midnight green besteld. Op het moment van bestellen stond erbij: morgen in huis.

Ik ben benieuwd... Heb nog geen bevestiging binnen, wel betaald. O-)
JB schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:50:
[...]

Ja klopt maar doelde op eerste update bericht na bestellen. Dat zou voor mij dan morgen kunnen zijn (hopelijk). Duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaang :X :+
meneertje ongeduld! :P :+

• Side-Kick
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-01 23:59

Side-Kick

Timmy!

Rond 1 uur zag ik dat er van de 11 Pro Max SG nog minder dan 10 op voorraad waren bij Coolblue. Direct in mijn winkelmand gedaan en proberen te bestellen. Bij het afrekenen kreeg ik helaas de melding dat mijn winkelmand leeg was. Waarschijnlijk waren een paar andere mensen me voor. Toen ik om half 2 keek was dezelfde telefoon weer op voorraad. Nu was ik wel snel genoeg en heb ik de bestelbevestiging in mijn mail zitten. Vreemde was nog wel dat na de iDeal betaling, ik weer op een pagina terechtkwam met een lege winkelmand melding. In de tussentijd zal de telefoon dus wel weer uitverkocht zijn geraakt. Levering is als het goed is morgen.

• Dennisonline
Side-Kick schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:46:
Rond 1 uur zag ik dat er van de 11 Pro Max SG nog minder dan 10 op voorraad waren bij Coolblue. Direct in mijn winkelmand gedaan en proberen te bestellen. Bij het afrekenen kreeg ik helaas de melding dat mijn winkelmand leeg was. Waarschijnlijk waren een paar andere mensen me voor. Toen ik om half 2 keek was dezelfde telefoon weer op voorraad. Nu was ik wel snel genoeg en heb ik de bestelbevestiging in mijn mail zitten. Vreemde was nog wel dat na de iDeal betaling, ik weer op een pagina terechtkwam met een lege winkelmand melding. In de tussentijd zal de telefoon dus wel weer uitverkocht zijn geraakt. Levering is als het goed is morgen.
Ik had dus hetzelfde, inmiddels heb ik de bevestiging binnen.

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Side-Kick schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:46:
Het feit dat ik nog steeds geen track and trace had, ik de order nog steeds zelf kon annuleren en dat ik op een lege winkelmand melding kwam na de betaling deed vermoeden dat er iets niet helemaal goed zat met mijn bestelling. Contact opgenomen met Coolblue en mijn vermoeden bleek juist te zijn. Er zijn tegelijkertijd 5 bestellingen gedaan voor de 11 Pro Max 64GB SG, waarvan er maar 3 zijn geleverd door Apple vandaag. Helaas moet ik dus nog wat langer wachten ;w

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-01 11:43
Side-Kick schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:16:
[...]

Het feit dat ik nog steeds geen track and trace had, ik de order nog steeds zelf kon annuleren en dat ik op een lege winkelmand melding kwam na de betaling deed vermoeden dat er iets niet helemaal goed zat met mijn bestelling. Contact opgenomen met Coolblue en mijn vermoeden bleek juist te zijn. Er zijn tegelijkertijd 5 bestellingen gedaan voor de 11 Pro Max 64GB SG, waarvan er maar 3 zijn geleverd door Apple vandaag. Helaas moet ik dus nog wat langer wachten ;w
Ik heb het hier al eerder gemeld, het voorraadsysteem van CB deugt niet. Ik heb namelijk exact hetzelfde gehad. Besteld, orderbevestiging met het bericht dat ik m de volgende dag kon ophalen, uur later weer een tegenbericht.

En bij het bestellen van een 2e iPhone (vriendin) liep ik opnieuw tegen dezelfde problemen aan. Website gaf aan dat er nog 4 op voorraad waren, maar bij het bestellen werd hij het het mandje gegooid.

Bij de 3e poging kwam ik er wel doorheen, al had ik er geen goed gevoel bij. Zeker aangezien bij het verversen van de website de voorraad (bij elke F5) wisselde van wel/niet op voorraad.

Gelukkig deze keer wel meer geluk en hem de volgende dag op kunnen halen.

• H1MSELF1SH
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07:46
H1MSELF1SH schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:12:
[...]

Update: Vandaag even contact genomen met Switch. Men wist mij te zeggen dat er 10 oktober een volgende levering iPhones verwacht wordt maar dat is nog geen zekerheid dat de onze erbij zullen zitten....
Gisteren (10 okt) telefonisch contact genomen met Switch. De verkoper wist mij te zeggen dat er een groot tekort is wat betreft de iPhone 11 en iPhone 11 pro (max). Hij sprak over 20 oktober als mogelijke leveringsdatum. Een uurtje later belde een andere verkoper mij om te zeggen dat mijn bestelling er nog niet was en dat het tot 24 oktober zou kunnen worden.

Moraal van het verhaal: geduld hebben...

PSN: H1MSELF1SH

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Status van bestelling; verzending wordt voorbereid *O*

Mijn boefje is liev!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

SparksNL schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 06:45:
[...]

Ik heb het hier al eerder gemeld, het voorraadsysteem van CB deugt niet. Ik heb namelijk exact hetzelfde gehad. Besteld, orderbevestiging met het bericht dat ik m de volgende dag kon ophalen, uur later weer een tegenbericht.

En bij het bestellen van een 2e iPhone (vriendin) liep ik opnieuw tegen dezelfde problemen aan. Website gaf aan dat er nog 4 op voorraad waren, maar bij het bestellen werd hij het het mandje gegooid.

Bij de 3e poging kwam ik er wel doorheen, al had ik er geen goed gevoel bij. Zeker aangezien bij het verversen van de website de voorraad (bij elke F5) wisselde van wel/niet op voorraad.

Gelukkig deze keer wel meer geluk en hem de volgende dag op kunnen halen.
Heb jij toen je bestelling bij CB laten staan en zoja, hoelang duurde het toen voordat je je telefoon alsnog kreeg?

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:33
Vodafone 29-9 besteld, word vandaag bezorgd. MG pro Max 256gb.

• SparksNL
Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:57:
[...]

Heb jij toen je bestelling bij CB laten staan en zoja, hoelang duurde het toen voordat je je telefoon alsnog kreeg?
Uiteindelijk bestelling geannuleerd en bij de MM kunnen bestellen toen deze weer voorradig was.

• Dennisonline
Dennisonline schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:18:
Net via de site van Coolblue een 11 pro 256gb midnight green besteld. Op het moment van bestellen stond erbij: morgen in huis.

Ik ben benieuwd... Heb nog geen bevestiging binnen, wel betaald. O-)
iPhone zojuist ontvangen :)

• m.lammers
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:53
Ik zie nog steeds advertenties van iPhones met de vraagprijs hoger dan de nieuw prijs in de (apple) winkels.
De maand van schaarsheid van het product is toch ondertussen voorbij, en de winkels hebben ondertussen toch gewoon voorraad? Of klopt mijn beeld niet?

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

m.lammers schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:59:
Ik zie nog steeds advertenties van iPhones met de vraagprijs hoger dan de nieuw prijs in de (apple) winkels.
De maand van schaarsheid van het product is toch ondertussen voorbij, en de winkels hebben ondertussen toch gewoon voorraad? Of klopt mijn beeld niet?
De voorraad in de winkels en online is praktisch 0. Coolblue heeft gisteren 3, 11 pro max 64GB SG geleverd gekregen van Apple. Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat de leveringen van Apple aan Coolblue niet volgens afspraak gaan en het elke keer maar weer afwachten wanneer en hoeveel er binnenkomt. Ook heb ik gehoord dat telecomproviders blijkbaar voorrang hebben bij Apple. In hoeverre dat klopt weet ik niet.

• m.lammers
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:53
Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

De voorraad in de winkels en online is praktisch 0. Coolblue heeft gisteren 3, 11 pro max 64GB SG geleverd gekregen van Apple. Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat de leveringen van Apple aan Coolblue niet volgens afspraak gaan en het elke keer maar weer afwachten wanneer en hoeveel er binnenkomt. Ook heb ik gehoord dat telecomproviders blijkbaar voorrang hebben bij Apple. In hoeverre dat klopt weet ik niet.
Ok, dan zit ik met mijn gevoel er compleet naast. Had het gevoel van: Als ik vanmiddag naar de Apple store loop heb ik een... (vul een nieuwe iphone 11 in type) en ga daar mee naar huis.

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

m.lammers schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

Ok, dan zit ik met mijn gevoel er compleet naast. Had het gevoel van: Als ik vanmiddag naar de Apple store loop heb ik een... (vul een nieuwe iphone 11 in type) en ga daar mee naar huis.
Dat hangt volgens mij ook een beetje af van welk model, kleur en opslag je wil. De reguliere 11 lijkt bij Apple wel gewoon op voorraad te zijn. Althans ik heb nu even snel gekeken naar de 11 64gb zwart en die kan vandaag gewoon worden opgehaald in Amsterdam of heb je maandag thuis. Volgens mij wringt het met name bij de Pro modellen.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

En verzonden... Helaas wel met DHL, dus het spannendste gaat nu beginnen :/ :X

Mijn boefje is liev!

• Zaphara
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Zucht, wacht nog steeds op mijn pre-order iPhone 11 Pro 256Gb Midnight Green van Mediamarkt...

• ZoRr0
Wouter36 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:05:
Vodafone 29-9 besteld, word vandaag bezorgd. MG pro Max 256gb.
Dan heb je mazzel gehad. De mijne is net uitgesteld naar eind week 43. Blijkbaar heeft Apple de leveringen uitgesteld.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04:20
Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

Vreemd, want gisteren stonden er toch veel meer toestellen op voorraad bij Coolblue.

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

NotSoSteady schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:05:
[...]

Vreemd, want gisteren stonden er toch veel meer toestellen op voorraad bij Coolblue.
Nou die hele site van Coolblue klopt geen *** van. Ik heb nog steeds een bestelling uitstaan bij CB. Ik zag tot mijn grote verbazing dat de telefoon een half uur geleden weer op voorraad was op de website. Dus ik bellen waarom mijn order niet wordt uitgevoerd. Het antwoord: Glitch op de website...
De voorraad van mijn huidige toestel is 0, ik sta nummer 2 op de lijst met openstaande bestellingen en pas volgende week krijgen ze weer voorraad binnen, waarschijnlijk de 17e.

• NotSoSteady
Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:17:
[...]

Nou die hele site van Coolblue klopt geen *** van. Ik heb nog steeds een bestelling uitstaan bij CB. Ik zag tot mijn grote verbazing dat de telefoon een half uur geleden weer op voorraad was op de website. Dus ik bellen waarom mijn order niet wordt uitgevoerd. Het antwoord: Glitch op de website...
De voorraad van mijn huidige toestel is 0, ik sta nummer 2 op de lijst met openstaande bestellingen en pas volgende week krijgen ze weer voorraad binnen, waarschijnlijk de 17e.
Dat voorraadsysteem van Coolblue is inderdaad bagger. Ze houden dat niet in realtime bij en er zit altijd een flinke vertraging in.

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

NotSoSteady schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:28:
[...]

Dat voorraadsysteem van Coolblue is inderdaad bagger. Ze houden dat niet in realtime bij en er zit altijd een flinke vertraging in.
Ja dat en het klopt ook gewoon niet. Hoe kan de site aangeven dat een product op voorraad is (minder dan 10) en er vervolgens 0 op voorraad zijn. Het lijkt wel alsof ze het product eens in de zoveel tijd weer op voorraad zetten om bestellingen binnen te halen, waarvan ze dan al weten dat die niet direct worden uitgevoerd.

Zakelijk gezien heb ik goede ervaringen met CB, maar privé gezien ben ik niet echt overtuigd.
Ik heb nu 4x gebeld met de klantenservice en 4 verschillende antwoorden gekregen.

Ik heb gelukkig ook nog een bestelling uitstaan bij Apple zelf (levering 22 - 29 okt). Benieuwd welke van de twee ik als eerste kan annuleren.

Side-Kick wijzigde deze reactie 11-10-2019 14:33 (5%)

• NotSoSteady
Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:32:
[...]

Ja dat en het klopt ook gewoon niet. Hoe kan de site aangeven dat een product op voorraad is (minder dan 10) en er vervolgens 0 op voorraad zijn. Het lijkt wel alsof ze het product eens in de zoveel tijd weer op voorraad zetten om bestellingen binnen te halen, waarvan ze dan al weten dat die niet direct worden uitgevoerd.

Zakelijk gezien heb ik goede ervaringen met CB, maar privé gezien ben ik niet echt overtuigd.
Ik heb nu 4x gebeld met de klantenservice en 4 verschillende antwoorden gekregen.

Ik heb gelukkig ook nog een bestelling uitstaan bij Apple zelf (levering 22 - 29 okt). Benieuwd welke van de twee ik als eerste kan annuleren.
Naar welk model ben je op zoek?

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

NotSoSteady schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:35:
[...]

Naar welk model ben je op zoek?
11 Pro Max 64GB Space Gray

Foto van 13:36

Update: Refresh ik zojuist de pagina van Coolblue, zie ik opeens dat de annuleerknop weg is en de status veranderd is. Schiet mij maar lek:

Side-Kick wijzigde deze reactie 11-10-2019 14:55 (37%)

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:42:
[...]

11 Pro Max 64GB Space Gray

Foto van 13:36

[Afbeelding]

Update: Refresh ik zojuist de pagina van Coolblue, zie ik opeens dat de annuleerknop weg is en de status veranderd is. Schiet mij maar lek:

[Afbeelding]
Klinkt hoopvol! CB stuurt tenminste niet met DHL. Mijn verzendinformatie geeft bij DHL maandag aan :/

Mijn boefje is liev!

• SparksNL
NotSoSteady schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:28:
[...]

Toen ik de iPhone 11 64 Green wilde bestellen is deze 2x uit het winkelmandje gehaald. Bij de 3e x kwam ik er wel doorheen. Dag erop kon ik 'm ook gewoon ophalen.

Ik heb het idee dat er gewoon iets niet goed gaat op hun back-end. Het lijkt erop dat je door een load-balancer gaat waarbij je bij elke verversing op een andere (web)server uitkomt welke een afwijkende voorraad laat zien of zo...

--- Nog 5 op voorraad ---
F5
--- Uitverkocht ----
F5
---- Nog 5 op voorraad ---
F5
--- Uitverkocht ----
F5

Enige wat je kunt doen is blijven proberen (indien er voorraad is) en hopen dat jij bij de gelukkige zit. Gelukkig kost een bestelling (of reservering dus) niets wanneer je deze zelf oppikt in de winkel...

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:13:
[...]
Klinkt hoopvol! CB stuurt tenminste niet met DHL. Mijn verzendinformatie geeft bij DHL maandag aan :/
DHL Express levert niet op zaterdag. DHL Parcel wat daarentegen door de meeste consumenten webwinkels gebruikt wordt levert wel op zaterdag.

Mocht je het heel graag zaterdag willen hebben, als DHL Express een beetje doorwerkt kun je het op verzoek soms ook op zaterdagen afhalen in een van de sorteercentra.

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

SparksNL schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:16:
[...]

Toen ik de iPhone 11 64 Green wilde bestellen is deze 2x uit het winkelmandje gehaald. Bij de 3e x kwam ik er wel doorheen. Dag erop kon ik 'm ook gewoon ophalen.

Ik heb het idee dat er gewoon iets niet goed gaat op hun back-end. Het lijkt erop dat je door een load-balancer gaat waarbij je bij elke verversing op een andere (web)server uitkomt welke een afwijkende voorraad laat zien of zo...

--- Nog 5 op voorraad ---
F5
--- Uitverkocht ----
F5
F5
--- Uitverkocht ----
F5

Enige wat je kunt doen is blijven proberen (indien er voorraad is) en hopen dat jij bij de gelukkige zit. Gelukkig kost een bestelling (of reservering dus) niets wanneer je deze zelf oppikt in de winkel...
Ik mag toch hopen dat er maar 1 database draait en dat ze bij het doorsturen naar de betaalpagina toch nog een keer de huidige voorraad controleren.

Maar dat een product door een hoop simultane bestellingen uiteindelijk niet op voorraad blijkt te zijn vind ik niet eens het grootste probleem, maar dat er vanuit de klantenservice de meest uiteenlopende antwoorden worden gegeven wel:
- Je ontvangt je product gewoon morgen (direct na het telefoongesprek een mail krijgen met de melding dat je product niet op voorraad is en dat je kunt bellen voor de mogelijke alternatieven).
- Je ontvangt je product helaas niet want het is niet op voorraad, maar wanneer er weer voorraad binnenkomt ben je de eerste.
- De producten die op voorraad waren zijn ondertussen allemaal weer toegewezen. Ik kan niet zien of er een telefoon aan jouw bestellling is toegewezen. De nieuwe voorraad komt anders de 17e weer binnen.
- De voorraad die je op de site ziet klopt niet, dat is een glitch. De voorraad is 0, je staat tweede op de lijst en de voorraad komt volgende week weer binnen. We kunnen niet exact aangeven wanneer dat is volgende week.
- Je bestelling wordt op dit moment ingepakt. Je ontvangt een T&T zodra deze de deur uit is.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Rub147 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:20:
[...]

DHL Express levert niet op zaterdag. DHL Parcel wat daarentegen door de meeste consumenten webwinkels gebruikt wordt levert wel op zaterdag.

Mocht je het heel graag zaterdag willen hebben, als DHL Express een beetje doorwerkt kun je het op verzoek soms ook op zaterdagen afhalen in een van de sorteercentra.
Hmm echt wat ballenbende die DHL clubs allemaal. Track trace vinden is ook drama want ze gebruiken allemaal weer aparte systemen.

Wanneer/hoe kun je zo'n afhaalbericht initiëren?

Mijn boefje is liev!

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:27:
[...]

Hmm echt wat ballenbende die DHL clubs allemaal. Track trace vinden is ook drama want ze gebruiken allemaal weer aparte systemen.

Wanneer/hoe kun je zo'n afhaalbericht initiëren?
ondemand.dhl.com / Bellen. Maar Apple heeft er soms een handje van om alles te blokkeren, en dan moet je het verplicht thuis laten leveren. Geen idee hoe het er nu mee staat ;)

• SparksNL
Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:26:
[...]

Ik mag toch hopen dat er maar 1 database draait en dat ze bij het doorsturen naar de betaalpagina toch nog een keer de huidige voorraad controleren.

Maar dat een product door een hoop simultane bestellingen uiteindelijk niet op voorraad blijkt te zijn vind ik niet eens het grootste probleem, maar dat er vanuit de klantenservice de meest uiteenlopende antwoorden worden gegeven wel:
- Je ontvangt je product gewoon morgen (direct na het telefoongesprek een mail krijgen met de melding dat je product niet op voorraad is en dat je kunt bellen voor de mogelijke alternatieven).
- Je ontvangt je product helaas niet want het is niet op voorraad, maar wanneer er weer voorraad binnenkomt ben je de eerste.
- De producten die op voorraad waren zijn ondertussen allemaal weer toegewezen. Ik kan niet zien of er een telefoon aan jouw bestellling is toegewezen. De nieuwe voorraad komt anders de 17e weer binnen.
- De voorraad die je op de site ziet klopt niet, dat is een glitch. De voorraad is 0, je staat tweede op de lijst en de voorraad komt volgende week weer binnen. We kunnen niet exact aangeven wanneer dat is volgende week.
- Je bestelling wordt op dit moment ingepakt. Je ontvangt een T&T zodra deze de deur uit is.
Ja die heb ik ook allemaal te horen gekregen >:) Gewoon de voorraad in de gaten blijven houden en wanneer mogelijk opnieuw bestellen (en afhalen in de winkel). Je kansen spreiden zeg maar. Dat is niet de meest nette manier, maar ze (voornamelijk Apple....) werken het op deze manier ook wel een beetje in de hand.

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

SparksNL schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Ja die heb ik ook allemaal te horen gekregen >:) Gewoon de voorraad in de gaten blijven houden en wanneer mogelijk opnieuw bestellen (en afhalen in de winkel). Je kansen spreiden zeg maar. Dat is niet de meest nette manier, maar ze (voornamelijk Apple....) werken het op deze manier ook wel een beetje in de hand.
Nou de les die ik hieruit meeneem is dat ik voortaan weer een paar maanden ga wachten na de introductie van een nieuwe telefoon zoals ik dat in het verleden ook altijd heb gedaan. Daar voorkom je iig een hoop irritatie mee.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Rub147 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:29:
[...]

ondemand.dhl.com / Bellen. Maar Apple heeft er soms een handje van om alles te blokkeren, en dan moet je het verplicht thuis laten leveren. Geen idee hoe het er nu mee staat ;)
Een afleveroptie(s) is ofwel op verzoek van uw verzender of voor landspecifieke operationele redenen niet beschikbaar. Neem contact op met onze klantenservice via 088 - 0552 000 voor meer informatie.

Morgenvroeg nog eens checken als eea in bezit is van DHL maar ben er bang voor...

Mijn boefje is liev!

• SparksNL
Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Nou de les die ik hieruit meeneem is dat ik voortaan weer een paar maanden ga wachten na de introductie van een nieuwe telefoon zoals ik dat in het verleden ook altijd heb gedaan. Daar voorkom je iig een hoop irritatie mee.
Ja dat was mijn plan initieel ook, vandaar dat ik 'm niet meteen bij de release heb gehaald. Maar ja, op een gegeven moment gaat het toch kriebelen... ;)

Ben in ieder geval wel blij dat ik niet elk jaar een nieuwe iPhone hoef met marginale upgrades. Ik kom zelf van de 7 af, maar om heel eerlijk te zijn was die eigenlijk ook nog prima.

SparksNL wijzigde deze reactie 11-10-2019 15:40 (15%)

• Propane
  • Niet online
Side-Kick schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Waarschijnlijk met de tijd die je hier nu in hebt zitten had je hem bij Apple online kunnen bestellen en dezelfde dag in een Apple Store op kunnen halen >:) .

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23:15
bibi2205 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:39:
Vanmorgen besteld bij Apple.. Leather case komt morgen, de iPhone tussen 10-17 oktober. Nu proberen geduld te hebben.. ;)
Vandaag de verzendbevestiging ontvangen.. DHL brengt hem maandag 14/10. :)
(iPhone 11 Pro 256GB Space Gray)

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

bibi2205 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:52:
[...]

Vandaag de verzendbevestiging ontvangen.. DHL brengt hem maandag 14/10. :)
(iPhone 11 Pro 256GB Space Gray)
Hier ook... Nog hele weekend wachten :+ Doet DHL Express... :/

Mijn boefje is liev!

• jvwijn
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 20-01 22:40
Gisterenochtend (22 dagen na bestellen) kreeg ik een telefoontje van Amac Gouda (ik had gekozen voor ophalen) dat mijn iPhone 11 Pro Max 256GB MG binnen was gekomen. Gisterenmiddag opgehaald en gisteravond in gebruik genomen.

• Aris Overbeeke
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 03-01 19:34
jvwijn schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:38:
Gisterenochtend (22 dagen na bestellen) kreeg ik een telefoontje van Amac Gouda (ik had gekozen voor ophalen) dat mijn iPhone 11 Pro Max 256GB MG binnen was gekomen. Gisterenmiddag opgehaald en gisteravond in gebruik genomen.
Werd ook eens tijd denk ik? Haha ik wacht nog steeds op die van mij. Gaat om een Iphone 11 pro max 64GB MG besteld op 21-09 bij Amac the Wall. Nog niks gehoord helaas. 64gb modellen zijn erg populair dat weet ik wel maar levertijd is wel erg lang. Ik hoop volgende week dus :|

• ZoRr0
Is dit eigenlijk een normale gang van zaken bij de introductie van nieuwe iPhones of is het deze release opvallend rommelig? Snap eigenlijk niet dat zo’n groot bedrijf als Apple niet voldoende voorraad kan hebben bij een introductie. Bij toestellen van boven de 1000 euro zou je ook niet denken dat ze als warme broodjes over de toonbank vliegen waardoor ze opeens verrast zijn ofzo.

Ik heb zelf al verschillende iPhones gekocht maar nooit dicht op de release en daardoor nooit langer dan een week hoeven wachten. Alleen een maand op m’n Apple Watch series 2 moeten wachten die ook super slecht leverbaar was in het begin.

ZoRr0 wijzigde deze reactie 12-10-2019 11:39 (26%)

• THE_BASE
  • Niet online
De uitlevering gaat heel erg rommelig. Ik heb klanten die wachten sinds release op het toestel en ziet er niet naar uit dat het snel geleverd gaat worden.

Normaliter doet Apple het in drie porties: eerst VS, dan een deel Europa, dan de rest. Deze keer alles in één keer. Er is gewoon niet genoeg voorraad.

Voorheen dachten we dan dat ze niet aan te slepen zijn. Nu weet ik wel beter.

• RonG
  • Laatst online: 20-01 20:03
Zijn er al mensen die bij bol.com hebben besteld die hun iPhone al binnen hebben?

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Nou nog een dagje afzien omdat DHL dus Express niet levert op zaterdag. Meteen gekozen voor levering bij Servicepoint, zodat ik hopelijk ook gewoon morgen meteen na het werk mijn iPhone 11 Pro op kan gaan halen ipv die bezorgers die nooit aanbellen en vervolgens een niet thuis bericht genereren waardoor het nog een dag langer duurt :/

JB wijzigde deze reactie 13-10-2019 10:44 (5%)

Mijn boefje is liev!

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:14

MazeWing

passionate & cynical

THE_BASE schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:58:
De uitlevering gaat heel erg rommelig. Ik heb klanten die wachten sinds release op het toestel en ziet er niet naar uit dat het snel geleverd gaat worden.

Normaliter doet Apple het in drie porties: eerst VS, dan een deel Europa, dan de rest. Deze keer alles in één keer. Er is gewoon niet genoeg voorraad.

Voorheen dachten we dan dat ze niet aan te slepen zijn. Nu weet ik wel beter.
Het is volgens mij altijd zo dat de eerste 1-2 maanden de voorraad beperkt is en het loont om op meerdere paarden te wedden en niet al je hoop te vestigen op 1 winkel!

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• THE_BASE
  • Niet online
MazeWing schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:30:
[...]

Het is volgens mij altijd zo dat de eerste 1-2 maanden de voorraad beperkt is en het loont om op meerdere paarden te wedden en niet al je hoop te vestigen op 1 winkel!
Tja. Die begrijp ik, maar bedenk dat het voor kleinere winkels/ketens/eenmanszaken niet leuk is wanneer een klant een order doet en vervolgens zegt ‘ik heb hem al’.

De eenmanszaak of winkel moet inkopen, voorschieten en hopen dat jij nog komt. Dit geldt natuurlijk ook voor Coolblue en MediaMarkt, maar die hebben ruimere liquide middelen.

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20-01 14:29
damn, alles leverbaar vandaag, behalve de grey in geen enkele variant :(

no comment

• Martinus
Martinus schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:31:
damn, alles leverbaar vandaag, behalve de grey in geen enkele variant :(
coolblue heeft 256gb nu wel in voorraad.. schnell sein jah...

no comment

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Gereed voor afhaling door ontvanger, volgens afspraak
*O* Dat wordt met gierende banden naar huis... :+

Mijn boefje is liev!

• Martinus
en weer uitverkocht...

no comment

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Martinus schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:29:
[...]

coolblue heeft 256gb nu wel in voorraad.. schnell sein jah...
Voorraad is een relatief begrip bij Coolblue.

Sinds zaterdag heb ik mijn 11 Pro Max in huis.
Het meermaals bellen op vrijdag heeft toch geleid dat Coolblue van geen vooraad en je ontvangt je telefoon op zijn vroegst ergens volgende week is geswitched naar directe uitlevering. Je hoort me verder niet klagen, maar apart blijf ik het wel vinden.

Tot zover erg blij met mijn aankoop. Ben met name onder de indruk van de camera's en de accuduur _/-\o_

• Martinus
Side-Kick schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:39:
[...]

Voorraad is een relatief begrip bij Coolblue.

Sinds zaterdag heb ik mijn 11 Pro Max in huis.
Het meermaals bellen op vrijdag heeft toch geleid dat Coolblue van geen vooraad en je ontvangt je telefoon op zijn vroegst ergens volgende week is geswitched naar directe uitlevering. Je hoort me verder niet klagen, maar apart blijf ik het wel vinden.

Tot zover erg blij met mijn aankoop. Ben met name onder de indruk van de camera's en de accuduur _/-\o_
zie wel of er een mail morgenvroeg is dat ik kan halen... je weet maar nooit :)

no comment

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Martinus schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:40:
[...]

zie wel of er een mail morgenvroeg is dat ik kan halen... je weet maar nooit :)
Ik help je het hopen. Er staat overigens voldoende berichten in dit topic waarbij het wel gewoon goed gegaan is hoor.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:49

pdavie2311

Live life to the fullest..

11 pro SG op voorraad bij CB...Minder dan 4 nog....

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm SG

• tmnssn
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-01 23:40
27 september telefonisch verlengd bij KPN, afgelopen zaterdag mijn 11 Pro ontvangen van (gelukkig) een uiterst vriendelijke PostNL-bezorger en geen gedoe met DHL of Dynalogic. Twee weken wachttijd, viel uiteindelijk nog alles mee.
Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True