Ja! De werkdruk bij die mensen is soms onmenselijk. Al denk ik wel dat er nog veel te winnen valt. Als je ziet in hoe weinig webshops je de optie kan aanvinken om het pakket zelf ergens af te halen. De pakketbezorgers komen vaak dan twee keer voor een lege deur te staan voordat het naar een afhaalpunt gaat. 1 pakket hebben ze gewoon 2/3 dagen in hun handen. De gemiddelde mens werkt overdag dus niet gek als we dan niet open kunnen doen. Daarom is Bol ideaal met afhalen in de AH die vaak tot 's avonds laat open zijn.Nipje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:47:
[...]
Eigenlijk zouden we daar wat vaker bij stil moeten staan inderdaad
Verwijderd
Bij mijn KPN bestelling (zakelijke verlenging, afgelopen vrijdag om 9:07 uur) nog steeds de status op "Controleren"...JSchut schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:26:
Hier bij KPN nog steeds de status op voorraad we bereiden het verzenden voor. Verder nog niks gehoord. We wachten in spanning af. (Hij is niet eens voor mij zelf)
De levering van de Apple iPhone Xs Max 256GB Space Grey staat gepland voor eind week 38.
De levering van de Apple iPhone Xs 256GB Space Grey staat gepland voor eind week 38.
Als je vroeg in de rij gaat staan bij de Apple Store, dan maak je wellicht een kans.d.castello schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:55:
Maar kan ik vrijdag zonder reservering een iPhone max scoren bij apple?
Helemaal mee eens, dat willen we nog wel eens vergeten. Maar inderdaad ze maken het zichzelf ook niet makkelijk door dat soort opties niet aan te bieden. Bijna bij elk pakket dat ik bestel loop ik tegen het probleem aan dat ik het liever ergens op zou willen halen in verband. En dan heb je tegenwoordig ook nog transporteurs die niet in het weekend bezorgen (DPD is er daar een van geloof ik).RobPete89 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:51:
[...]
Ja! De werkdruk bij die mensen is soms onmenselijk. Al denk ik wel dat er nog veel te winnen valt. Als je ziet in hoe weinig webshops je de optie kan aanvinken om het pakket zelf ergens af te halen. De pakketbezorgers komen vaak dan twee keer voor een lege deur te staan voordat het naar een afhaalpunt gaat. 1 pakket hebben ze gewoon 2/3 dagen in hun handen. De gemiddelde mens werkt overdag dus niet gek als we dan niet open kunnen doen. Daarom is Bol ideaal met afhalen in de AH die vaak tot 's avonds laat open zijn.
Op de preorder dag gereserveerd, pas eergisteren definitief afgeschreven. Stond vrij lang op gereserveerd idd.Zebesco030 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:08:
Heren/Dames
Zijn er hier tweakers die een iPhone hebben aangeschaft via een hen CC en gaan ophalen in de Apple Store?
En is het geld bij jullie ook nog steeds gereserveerd?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Vorig jaar zat er echt weken tussen de eerste en teeede levering
Verwijderd
Alleen ik dacht eens gehoord te hebben dat bezorgers liever afleveren aan de deur ivm hun vergoedingNipje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:05:
[...]
Helemaal mee eens, dat willen we nog wel eens vergeten. Maar inderdaad ze maken het zichzelf ook niet makkelijk door dat soort opties niet aan te bieden. Bijna bij elk pakket dat ik bestel loop ik tegen het probleem aan dat ik het liever ergens op zou willen halen in verband. En dan heb je tegenwoordig ook nog transporteurs die niet in het weekend bezorgen (DPD is er daar een van geloof ik).
Ik heb deze tijdsbestek ook!Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:20:
Zijn er november mensen die 24 sept/1 okt levering hebben bij Apple? Of ben ik de enigste.
Ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.
Je bent niet de enige. Ik heb dat ook staan. Ik heb afgelopen vrijdag pas om 15:30u besteld!Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:20:
Zijn er november mensen die 24 sept/1 okt levering hebben bij Apple? Of ben ik de enigste.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Iphone xs 256gb space grey. Yay!
klikkerdeklik :+
Ah, dan moet ik ook wat langer geduld hebben helaas.DouKoe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:11:
Hier ook dat SMSje van Vodafone (eind week 38), maar dit zegt de klantenservice:
[...]
Het kan altijd nog zo zijn dat de afspraak alleen voor het leveren van de simkaart is. Dat heb ik ook wel eens gehad helaas ;pD4V3 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:47:
Net een SMS gekregen van Tele2, ik kan een bezorgafspraak maken vanaf vrijdag, dus bij dezeIk snap overigens de "non communicatie" niet zo, ze weten van te voren ook niet hoe veel toestellen ze krijgen en het toestel zelf is nog niet uit, wat verwacht je dan? Gaat overigens om een Space Grey 64GB Xs die ik vrijdagmiddag rond een uur of 4 besteld heb.
En terwijl ik dit typ krijg ik een SMS van Vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en een SMS van Tele2 dat ze het jammer vinden dat ik wegga - e.e.a. wordt dus wél eerder in gang gezet dan vrijdag.MrAcid schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:59:
[...]
Ah, dan moet ik ook wat langer geduld hebben helaas.Dank voor het delen!
cc @DouKoe
Same here!MrAcid schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:04:
[...]
En terwijl ik dit typ krijg ik een SMS van Vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en een SMS van Tele2 dat ze het jammer vinden dat ik wegga - e.e.a. wordt dus wél eerder in gang gezet dan vrijdag.
cc @DouKoe
Verwijderd
Vrijdag 9.17patrique70 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:45:
[...]
Je bent niet de enige. Ik heb dat ook staan. Ik heb afgelopen vrijdag pas om 15:30u besteld!
Vorig jaar kwam die eerder dan het beloofde tijdvak, maar dat kan nu niet, want dat zou vrijdag zijn
Sta wel te popelen inmiddels
Volgens de site vna T-mobile kon ik nog niets reserveren, gelukkig wist de shopmedewerker wel wat, zodat het toch kon
De mail die ik na de afspraak kreeg heeft het over een telefoon, ook vind ik de timing vanaf exact vrijdag wel heel toevallig mocht het alleen om een sim gaan, maar, we gaan het zien. Ik ga er in ieder geval van uit dat het toestel er ook gewoon bij zit.MrAcid schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:04:
[...]
En terwijl ik dit typ krijg ik een SMS van Vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en een SMS van Tele2 dat ze het jammer vinden dat ik wegga - e.e.a. wordt dus wél eerder in gang gezet dan vrijdag.
cc @DouKoe
Nog heel even wachten en dan kun je gaan genieten van je nieuwe telefoon! Voor we jouw bestelling bij je bezorgen, willen we je vragen om de onderstaande informatie nog even goed te lezen.
[ Voor 14% gewijzigd door D4V3 op 19-09-2018 16:17 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Dat is toch niet te hopen😅, versturen ze die niet per post trouwens?WouterL schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:01:
[...]
Het kan altijd nog zo zijn dat de afspraak alleen voor het leveren van de simkaart is. Dat heb ik ook wel eens gehad helaas ;p
OT: mijn reservering bij tele 2 staat ook voor vrijdagmiddag gepland😀
Nee ik moest tekenen voor ontvangst...Dionlinn schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:23:
[...]
Dat is toch niet te hopen😅, versturen ze die niet per post trouwens?
OT: mijn reservering bij tele 2 staat ook voor vrijdagmiddag gepland😀
Bij belsimpel ging het altijd vlot maar dit keer precies mijn model met langere levertijd
motabeatz.com
Welk model heb je? Ik heb de zwarte XS 64gb besteld met velengen kpn.Benny schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:33:
Ik ben zo dom geweest door te bestellen bij belsimpel.nl.... normaal altijd gewoon bij vodafone zelf en dan had ik hem vrijdag zeker gehad.. Vanwege slechte ervaring vorig jaar met de X nu niet gedaan
Bij belsimpel ging het altijd vlot maar dit keer precies mijn model met langere levertijd
Op hun site staat leverbaar in 2-4 dagen, helaas nog niets gehoord.
Dan krijg jij hem een dag eerder🤣NickySantoro schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:36:
Zojuist notificatie gekregen van PostNL app, wordt morgenmiddag/avond afgeleverd. Maarja kans dat ik er dan niet ben en kan het helaas niet aanpassen
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Silver XS Max 64gb.. Staat 5-7 werkdagen levertijd bij.Ryatzu schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:38:
[...]
Welk model heb je? Ik heb de zwarte XS 64gb besteld met velengen kpn.
Op hun site staat leverbaar in 2-4 dagen, helaas nog niets gehoord.
Ik denk dat jij morgenavond bericht krijgt dat hij is verzonden..
Ik wil niet flauw doen, maar dat kan je echt vergeten. Het is ontzettend zeldzaam om een iPhone voor release day binnen te hebben. Als PostNL het echt namens KPN aflevert, krijg KPN problemen met Apple. No way dat ze dat riskeren.koen schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:59:
Hier ook bericht van Post NL dat morgen Xs geleverd wordt (besteld bij KPN).
Bericht hierboven
Ik verwacht morgen een update.Ralluff schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:22:
Iemand iets gehoord van Belsimpel? Vrijdag mijn Vodafone abonnement verlengd maar tot op heden nog niks gehoord..
XS 64GB Silver
[ Voor 8% gewijzigd door JesseV op 19-09-2018 17:29 ]
Welk model heb jij besteld?Ralluff schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:22:
Iemand iets gehoord van Belsimpel? Vrijdag mijn Vodafone abonnement verlengd maar tot op heden nog niks gehoord..
Vrijdag wordt hij bezorgd
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Oh dan zit ik er niet ver naast, zal ik zo ook wel iets horen hoop ik.JesseV schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:33:
Ik was heel vroeg met alle e-mails die ik kreeg van t-mobile, ordernummer is 358812xx.
Vrijdag
I served in a company of heroes.
Maar komt vast goed!
Hoeven geen iPhones te zijn natuurlijk er zijn vast ook Galaxy's ofzo besteld..JesseV schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:36:
Onder die xx zitten ook nog orders hèdus zitten er toch nog zo'n 6700 iPhone's tussenin.
Maar komt vast goed!
Ik kwam er ook rond 9:20 door ordernummer 358853xxElayZ schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:32:
Ah eindelijk. T-mobile begint ook door te komen. Goed om te horen Jesse V en Spike_wolf. Wanneer besteld/ordernummer? Ik heb nog niks gehoord namelijk, order nr 358879XX
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb een sms van Vodafone ontvangen dat mijn Iphone XS 64gb eind week 38 word geleverd en vervolgens een sms van T-mobile ontvangen dat vanaf 19/10 mijn nummer vrij is.
Wordt de telefoon dan ook pas na 19/10 geleverd?
Nee, je kan alleen je oude nr pas vanaf 19/10 gebruikenjurre_b schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:56:
Heeft iemand enig idee hoe het werkt met overstappen icm. een nieuwe telefoon.
Ik heb een sms van Vodafone ontvangen dat mijn Iphone XS 64gb eind week 38 word geleverd en vervolgens een sms van T-mobile ontvangen dat vanaf 19/10 mijn nummer vrij is.
Het is weer bijna September 2026 :)
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Cool.
Levering 21 Sep
Apple site.
Ik gok dat het morgenavond veranderd zal worden.
Super, bedankt!Jaymone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:02:
[...]
Nee, je kan alleen je oude nr pas vanaf 19/10 gebruiken
Ja, vorige week vrijdag verlengd om 09.28 uur. Half uurtje geleden AMP. Xs Max 64 silver.barend_berg schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:04:
Iemand hier ook besteld bij t-mobile zakelijk? En zo ja al bericht gehad?
- of je stopt de stekker er in -
Had hem beter gewoon in de shop moeten ophalen...
Ach ja nu maar zaterdag laten bezorgen (wanneer ik wel grotendeels zelf thuis ben).
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb de vraag gesteld aan T-Mobile en Vodafone, maar wacht nog op een reactie. Ik hoop dat we de telefoons gewoon vrijdag kunnen ontvangen. Mijn contract bij T-mobile liep overigens tot vorige week, dus vreemd dat ze het nummer pas over een maand vrij kunnen gevenjurre_b schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:56:
Heeft iemand enig idee hoe het werkt met overstappen icm. een nieuwe telefoon.
hier exact dezelfde situatie, net gebeld met vodafone en heb te horen gekregen dat de iphone gewoon geleverd wordt als deze beschikbaar is. Simkaart krijg je wel pas rond 19 oktober.Steven030 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:52:
[...]
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb de vraag gesteld aan T-Mobile en Vodafone, maar wacht nog op een reactie. Ik hoop dat we de telefoons gewoon vrijdag kunnen ontvangen. Mijn contract bij T-mobile liep overigens tot vorige week, dus vreemd dat ze het nummer pas over een maand vrij kunnen geven
Morgen?APPLEHARRY schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:07:
Zojuist mailtje van .......UPS: morgen voor eind van de dag binnen...🙏🏻
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dan woon je zeker niet in Nederland want hier lijken ze weer te bezorgen met DHL.APPLEHARRY schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:07:
Zojuist mailtje van .......UPS: morgen voor eind van de dag binnen...🙏🏻
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ja precies dezelfde status als wat ik heb. Denk dat ik zo even bel naar ze, kijken of ik iets van informatie kan krijgen.Benny schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:19:
[...]
Oke zelfde als mij. Hopen dat het nog dit weekend wordt.
Ik zou wel graag wat verandering willen zien in bestelstatus.. let's goo belsimpel
[Afbeelding]
Zelfde verhaal.. Mijn contract verliep op 19 augustus, en dat kunnen ze pas 2 maanden later vrijgeven..Steven030 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:52:
[...]
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb de vraag gesteld aan T-Mobile en Vodafone, maar wacht nog op een reactie. Ik hoop dat we de telefoons gewoon vrijdag kunnen ontvangen. Mijn contract bij T-mobile liep overigens tot vorige week, dus vreemd dat ze het nummer pas over een maand vrij kunnen geven
UPS en DHL worden door elkaar gebruikt op release. Was de afgelopen jaren afhankelijk van woonplaats regio.BlazeMuis schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:13:
Dan woon je zeker niet in Nederland want hier lijken ze weer te bezorgen met DHL.
Hier ook verstuurd! XS Max 256gb space grey die zelfs vanochtend nog besteld is bij KPNCJSP schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:13:
Bij KPN verlengt en er staat dat mijn iPhone is opgehaald door postnl. Vanaf vrijdag 21 sept werkt de t&t code pas volgens kpn. Ik zie in de postnl app ook dat hij morgen zou komen maar dat zie je wel vaker met pakketjes... ze zitten dan nog niet in het sorteer proces en de leverdatum schuift dan gewoon op. Zal dus niet eerder dan vrijdag worden.....
Heb alleen nog geen T&T in de mail maar die komt vanzelf.
Hi Harry, you have a package coming tomorrow.
Scheduled Delivery Date: Thursday, 09/20/2018
Estimated Delivery Time: End Of Day
Bij Apple zelf besteld?APPLEHARRY schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:38:
Gewoon hier in Roosendaal.....
You are lucky, de mijne om 9:06 besteld en bevestigd, maar helaas nog niet verzonden. Is maar goed ook, ben morgen niet eens thuis.APPLEHARRY schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:56:
Yep; releasedatum 9.09uur
Wacht nog een dagAPPLEHARRY schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:38:
Gewoon hier in Roosendaal.....
Niet een hoesje ofzo?
Power to the beat.
Meen je dit nou? iPhone Xs Max vanochtend bestelling geplaatst en dan nu al gelijk een verzend bevestiging ontvangen?bjonnie schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:33:
[...]
Hier ook verstuurd! XS Max 256gb space grey die zelfs vanochtend nog besteld is bij KPN
Heb alleen nog geen T&T in de mail maar die komt vanzelf.
Dan hebben die pre orders vorige week dus 0,0 effect gehad lijkt me...
Ben benieuwd of dat zo blijft.
Aartskee5 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:53:
Zelf een verlenging gedaan bij kpn vrijdag om 09.01 bevestiging 09.04 ze komen hem morgen bezorgen staat ook al in de postnl app aangemeld enz. Betreft XS 64 gb SG
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Label is gewoon aangemaakt, blijft de hele dag bij verzender liggen en gaat dan morgen met vervoerder mee.
[ Voor 40% gewijzigd door Ferry05 op 19-09-2018 21:08 ]
Ik heb het gevoel dat dit specifieke model misschien ook minder gewild / meer voorradig was. Ik had me er in ieder geval al bij neergelegd dat het 'ergens in de komende weken' zou worden maar dit is een aangename verrassingGeert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:55:
[...]
Meen je dit nou? iPhone Xs Max vanochtend bestelling geplaatst en dan nu al gelijk een verzend bevestiging ontvangen?
Dan hebben die pre orders vorige week dus 0,0 effect gehad lijkt me...
Elk jaar weer exact hetzelfde liedje heDonstil schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:05:
Elke release ook weer zo, mensen die nu een verzending krijgen denken hem dan morgen te ontvangen.
Label is gewoon aangemaakt, blijft de hele dag bij verzender liggen en gaat dan morgen met vervoerder mee.
https://www.volkskrant.nl...n-24-uur-staken~ba33c2de/
Er is dus een kans dat je pakketje een dag later komt...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Kon beter een nieuwe abonnement nemen.
Vraagje bij mij staat precies hetzelfde alleen begrijp niet hoe je via postnl app kan zien dat je iphone morgen al krijgt. Ik heb niks van postnl gehoord.Aartskee5 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:53:
Zelf een verlenging gedaan bij kpn vrijdag om 09.01 bevestiging 09.04 ze komen hem morgen bezorgen staat ook al in de postnl app aangemeld enz. Betreft XS 64 gb SG
Oei dat is best wel slecht nieuws voor de PostNL pakketten.RobbieB schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:15:
Voor iedereen die bij een NL provider heeft besteld:
Bij de NOS werd nog expliciet gezegd dat het niet om pakketten ging dus volgens mij loopt het wel los. https://nos.nl/artikel/22...postnl-wel-pakketten.htmlRobbieB schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:15:
Gaat enkel om brieven, niet om pakketten. Daarnaast gaan ze morgen staken en niet vrijdag, de releasedag.RobbieB schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:15:
Same here, die t&t is vrijdag zichtbaar staat erbij, afwachten dus.Ferry05 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:05:
Hoe zien jullie dan dat een pakketje onderweg is zonder t&t? Volgens kpn is mijn iphone ook opgehaald door postnl. Meer dan dat weet ik niet.
Pakketten voor vrijdag worden morgen gesorteerdarj1o1 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:18:
[...]
Gaat enkel om brieven, niet om pakketten. Daarnaast gaan ze morgen staken en niet vrijdag, de releasedag.
Maar als het alleen om brieven gaat is er niks aan de hand...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.