• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12-2025
Toppe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:41:
[...]

Zo is het, en gezien de voorraden bij KPN (in die topic) zou het goed moeten komen.
Ben al blij dat we niet meer in de 2de rangs landen zitten. tegenwoordig krijgen we bij de USA launch de iphones, voorheen kreeg ik het rond kerst terwijl ik middernacht bij VF een bestelling plaatste.

Als ik me niet vergis is dat nu ongeveer 4 jaar terug, speciale night pre-order bij VF.

tikfouten? tjah..m..

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:45
Probub schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:40:
Haha, de mijne is van Eindhoven naar Brussel gegaan om weer terug te keren naar eindhoven! 8)7

[...]
Hier ook verzonden, ging van Eindhoven naar Brussel en vanaf daar naar Amsterdam, pakketje moet naar Almelo, zit geen logica in bij DHL zo te zien.

Verwijderd

BlazeMuis schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:48:
[...]

Hier ook verzonden, ging van Eindhoven naar Brussel en vanaf daar naar Amsterdam, pakketje moet naar Almelo, zit geen logica in bij DHL zo te zien.
Hier hetzelfde. Zal wel met een reden zijn. Gok dat DHL wel enigszins verstand van zaken heeft. :+

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Toppe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:04:
Hier ook (Xs 64GB Goud) bij KPN op voorraad. Kom op Vodafone, nu mijn toestel nog :p
Komt vast goed. Gaat je dus die beloofde taart kosten. 😂😂😂

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Hmm, de mijne staat nog steeds op ‘verzending wordt voorbereid’ maar wel verwachte leverdatum op 21 september...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Ruud0012
Vandaag of morgen zullen we het weten. 🙈

Verwijderd

De Apple.nl "eerste" batch iPhone's waren voor de pre-order datum al in NL.
Als ze nu nog moeten vertrekken uit China dan kunnen ze hoogst waarschijnlijk niet vrijdagmorgen al uitgeleverd worden.
Ben sowieso vrijdag vrij dus ik zie het wel

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mocht er nog iemand zijn die na Vrijdag z'n iPhone X 256GB wil verkopen, ik heb wel interesse :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:56
Ik had heb vrijdag in de ochtend (11:00u) besteld bij KPN heb mijn status staat nog op "Wij maken uw bestelling klaar voor verzending"

Ik hoop echt dat ik vandaag ook een bericht krijgt om een afspraak te maken voor de levering! :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:38
Ik heb hetzelfde gehad ik moest mijn bestelling bij KPN Zondag opnieuw doen (Had 2 jaar verlengd en wilde 1 en ik had geen vaste klanten korting meer)
Hierdoor was ik bang dat ik hem later zou krijgen medewerker gaf aan weer achter in de rij te staan na mijn eerste bestelling (9:01) zuur dus.
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone XS Max 64GB, Space Grey is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

[ Voor 11% gewijzigd door FNale op 19-09-2018 09:49 ]

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 17:34
DennusB schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:30:
Mocht er nog iemand zijn die na Vrijdag z'n iPhone X 256GB wil verkopen, ik heb wel interesse :D
Denk genoeg :P

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 03:06:
[...]

Hoezo jij al wel dan? En, hoe dan?
Blijkbaar een gewaardeerde klant bij Coolblue. ;)

Ik heb een code gekregen die ik moet gebruiken bij mijn bestelling.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 17:47
Als ik een tweedehands iphone X uit engeland haal, waar apple care plus op zit.
Hoe zit dat dan als er iets mis is met deze iphone?
Kan ik dan bij de apple store in Amsterdam terecht?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Supershiva schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:04:
Als ik een tweedehands iphone X uit engeland haal, waar apple care plus op zit.
Hoe zit dat dan als er iets mis is met deze iphone?
Kan ik dan bij de apple store in Amsterdam terecht?
Ja, Apple Care voor mobiele apparaten geldt wereldwijd.
Apple FAQ: https://www.apple.com/support/products/faqs.html
Overzetten is wel wat werk (voor de verkoper): https://support.apple.com/nl-nl/HT202712
Mogelijke haken/ogen: https://www.ebay.com/gds/.../10000000009819939/g.html

[ Voor 26% gewijzigd door MrAcid op 19-09-2018 10:14 ]

• BlazeMuis
Lol DHL...

Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie

Lijkt erop dat ik het hoesje vandaag niet krijg, wat een bedrijf is het toch ook.. Hopelijk doen ze dit vrijdag niet.

• machetes
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-07-2023
BlazeMuis schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:10:
Lol DHL...

Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie

Lijkt erop dat ik het hoesje vandaag niet krijg, wat een bedrijf is het toch ook.. Hopelijk doen ze dit vrijdag niet.
On hold betekent dat het met de avondbezorging mee gaat, rustaaaaaaag (al vind ik wel dat het onduidelijk verwoord is inderdaad)

• BlazeMuis
machetes schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:11:
[...]

On hold betekent dat het met de avondbezorging mee gaat, rustaaaaaaag (al vind ik wel dat het onduidelijk verwoord is inderdaad)
Doen ze weer lekker dan.. Nu heb ik wel redelijk wat geduld, maar ik mag toch hopen dat ze m'n XS Max vrijdag niet in de avond gaan leveren (mits de bezorger zin heeft om in de avond te werken, anders kan ik er nog langer op wachten).

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
MrAcid schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:09:
[...]

Overzetten is wel wat werk (voor de verkoper): https://support.apple.com/nl-nl/HT202712
Wat je zegt is volgens mij niet waar.

1) AppleCare is device gebonden. Overzetten is enkel na aanschaf en dan overzetten op een ander device. Zie onder andere https://www.iculture.nl/uitleg/applecare/ bij het kopje "Is AppleCare+ het geld waard?"
2) AppleCare kan bewezen worden via de garantie check tool.

[ Voor 7% gewijzigd door TwArbo op 19-09-2018 10:27 ]

• barend_berg
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-01 06:14
Update vanuit T-Mobile:

Hi iedereen,

Hierbij een update vanuit ons!

Vanavond zullen er e-mails vanuit AMP worden verstuurd naar de mensen die hun afspraak kunnen maken! We sturen daarna ook nog een SMS, om je te attenderen op de verstuurde e-mail, zodat je deze niet over het hoofd ziet.

Klanten die een bestelling op willen halen in de T-Shop ontvangen ook een SMS van ons. Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat jouw bestelling direct klaar is om vrijdagochtend opgehaald te worden. Een medewerker van de desbetreffende winkel neemt contact met je op zodra je iPhone opgehaald kan worden.

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, dan is het nog even geduld hebben. We zullen de levertijden nog niet direct aan kunnen passen, de verwachting is dat dit vrijdagochtend zal gebeuren.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:23
Wie gaat er vrijdag naar Apple Store Den Haag? Ik wil ook gaan maar ben totaal niet bekend met parkeren daar. Waar kan ik het beste parkeren tegen redelijke kosten? Ga voor een Apple Watch en niet voor een iPhone dus geen zorgen ;)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Verwijderd

TerrorSource schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:36:
Wie gaat er vrijdag naar Apple Store Den Haag? Ik wil ook gaan maar ben totaal niet bekend met parkeren daar. Waar kan ik het beste parkeren tegen redelijke kosten? Ga voor een Apple Watch en niet voor een iPhone dus geen zorgen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IHUiB6dDH34f4htGlIpiosmc/thumb.png

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:50
forzabesiktas schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:35:
[...]

Vreemde is wel dat ik afgelopen vrijdag een xs 64gb had besteld bij friends and family, kreeg alleen maar een bevestiging van de bestelling maar geen contract oid.
Afgelopen maandag wou ik de toestel omzetten naar een max., bleek dat de bestelling van vrijdag niet in het systeem stond.... vandaar een nieuwe bestelling geplaatst.
Ik had vrijdag ook besteld via F&F en alleen bevestiging gehad, verder niks.. Gisteren gebeld en alles stond erin en stond goed zei de medewerker..

5 minuten later krijg ik via SMS mijn ordernummer.. Tuurlijk, waarschijnlijk is mijn order dus pas gisteren doorgezet.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 17:47
MrAcid schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:09:
[...]

tnx voor het uitzoeken, ik was gisteravond ook al aan het zoeken maar jou google skills zijn duidelijk beter dan de mijne _/-\o_

Wat een haken en ogen zeg...pfff
Je zou toch zeggen dat garantie/care plus op basis van het apparaat/serienummer gaat ipv deze moeizame procedure.

Stel ik koop een tweedehands X uit de UK zonder apple care en ik moet garantie claimen.
Kan dat dan het 1e jaar bij de Apple store in Amsterdam?

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04-2025
Heb bij kpn besteld. Bij mij staat dat het naar postnl is verzonden en binnen 2 dagen geleverd zal worden. Alleen heb nog niks van postnl gehoord.

Verwijderd

Ferry05 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:01:
Heb bij kpn besteld. Bij mij staat dat het naar postnl is verzonden en binnen 2 dagen geleverd zal worden. Alleen heb nog niks van postnl gehoord.
Volgens mij ga je hem sowieso niet vóór vrijdag krijgen. :+

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pak een P&R, goedkoop en makkelijk met OV naar het centrum :)

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:52:
[...]

Blijkbaar een gewaardeerde klant bij Coolblue. ;)

Ik heb een code gekregen die ik moet gebruiken bij mijn bestelling.
Hoe groot acht je de kans dat Coolblue iPhone’s heeft vrijdag?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:52
[verwijderd]

[ Voor 132% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:02 ]

• RobbieB
  • Nu online
Als je vanaf de A12 komt is het makkelijkste parkeren bij Q-park New Babylon (Centraal Station). Dan hoef je met de auto niet de hele stad door en vanaf CS is het ongeveer 10-15 min. lopen naar de Apple Store.

Als je wel in de stad wil parkeren is 1 van de andere q-parks prima, zijn allemaal 5-10 min. lopen naar Apple Store.

Overigens staat er op de Apple site dat afhalen niet (meer) mogelijk is. Dus als je geen afspraak hebt heeft het echt geen zin om naar Den Haag te rijden...

• MrAcid
  • Niet online
TwArbo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:17:
[...]

Wat je zegt is volgens mij niet waar.

1) AppleCare is device gebonden. Overzetten is enkel na aanschaf en dan overzetten op een ander device. Zie onder andere https://www.iculture.nl/uitleg/applecare/ bij het kopje "Is AppleCare+ het geld waard?"
2) AppleCare kan bewezen worden via de garantie check tool.
Vooropgesteld: ik heb er geen ervaring mee, maar volgens die eBay link heb je in de praktijk gelijk - maar staat in de terms & conditions dat je weldegelijk moet overzetten van eigenaar.

Waar je hoe dan ook voor uit moet kijken (slecht gedacht) is dat de oude eigenaar de AppleCare+ op het apparaat dat jij koopt zonder jouw medeweten overzet op een ander (eigen) device van hem/haar waardoor jij denkt dat je AppleCare+ hebt maar dit niet zo is. Dat is (denk ik) de reden om AppleCare+ ook van eigenaar te laten wisselen ondanks dat het in principe device gebonden is.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10-2025
M@cer schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:56:
[...]

Ik had vrijdag ook besteld via F&F en alleen bevestiging gehad, verder niks.. Gisteren gebeld en alles stond erin en stond goed zei de medewerker..

5 minuten later krijg ik via SMS mijn ordernummer.. Tuurlijk, waarschijnlijk is mijn order dus pas gisteren doorgezet.
Beetje off topic, maar zit jij toevallig ook bij Ziggo? Heb jij enig idee of F&F ook werkt samen met de acties welke je krijgt als Ziggo klant?

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:23
RobbieB schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:12:
[...]

Als je vanaf de A12 komt is het makkelijkste parkeren bij Q-park New Babylon (Centraal Station). Dan hoef je met de auto niet de hele stad door en vanaf CS is het ongeveer 10-15 min. lopen naar de Apple Store.

Als je wel in de stad wil parkeren is 1 van de andere q-parks prima, zijn allemaal 5-10 min. lopen naar Apple Store.

Overigens staat er op de Apple site dat afhalen niet (meer) mogelijk is. Dus als je geen afspraak hebt heeft het echt geen zin om naar Den Haag te rijden...
Ik ga met de auto de stad in denk ik.

Ze zullen vast wel een kleine lading voor "vrije verkoop" hebben toch?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• DaKuup
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09-2024
Beetje off topic, maar zit jij toevallig ook bij Ziggo? Heb jij enig idee of F&F ook werkt samen met de acties welke je krijgt als Ziggo klant?
Ja, kortingen zijn daar ook van toepassing

• RobbieB
  • Nu online
TerrorSource schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:21:
[...]

Afgelopen jaren was dat voor iPhones in ieder geval niet zo, als je niet gereserveerd had, was er niks beschikbaar. Hoe het met de Watch zit durf ik niet te zeggen..

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
TerrorSource schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:21:
[...]

Wordt lastig hoor! Ik zou op de dag zelf de Apple site in de gaten houden en kijken voor optie afhalen. Soms komt er 1 vrij als iemand zijn order annuleert.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
RobbieB schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:42:
[...]

Afgelopen jaren was dat voor iPhones in ieder geval niet zo, als je niet gereserveerd had, was er niks beschikbaar. Hoe het met de Watch zit durf ik niet te zeggen..
Volgens mij kun je dit jaar ook weer gewoon de reserveringswebsite checken, elke avond om 0.01u ging deze voorgaande jaren open en kon je zien welke modellen je de dag erop kon ophalen in 1 van de 3 Nederlandse Apple Stores.

Ik verwacht morgenavond (nacht donderdag op vrijdag dus) 0.01u NL tijd dat deze website, waarvan ik de exacte URL niet meer weet, live gaat

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik heb besteld bij belsimpel.nl, mijn model (Xs Max 64gb Silver) staat nog steeds op 5-7 werkdagen i.c.m. vodadone abo terwijl er staat 2-4 werkdagen voor KPN en Telfort..

Begin hem nu wel beetje te zweten.. Ik 'moet' hem echt uiterlijk zaterdag hebben eigenlijk. Gebruik nu echt een waardeloze oude LG :p

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Benny schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:53:
Ik heb besteld bij belsimpel.nl, mijn model (Xs Max 64gb Silver) staat nog steeds op 5-7 werkdagen i.c.m. vodadone abo terwijl er staat 2-4 werkdagen voor KPN en Telfort..

Begin hem nu wel beetje te zweten.. Ik 'moet' hem echt uiterlijk zaterdag hebben eigenlijk. Gebruik nu echt een waardeloze oude LG :p
Dat zou betekenen dat de voorraden bij Vodafone dus ook bekend zijn, of levert Belsimpel uit eigen voorraad?

Ergens zou het me niet verbazen dat ze gewoon vrij snel gaan leveren hoor, voorraden zien er bij iedereen redelijk positief uit

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:46:
[...]

Volgens mij kun je dit jaar ook weer gewoon de reserveringswebsite checken, elke avond om 0.01u ging deze voorgaande jaren open en kon je zien welke modellen je de dag erop kon ophalen in 1 van de 3 Nederlandse Apple Stores.

Ik verwacht morgenavond (nacht donderdag op vrijdag dus) 0.01u NL tijd dat deze website, waarvan ik de exacte URL niet meer weet, live gaat
Kies in onderstaande url iPhone type en simfree

https://www.istocknow.com...04.608818366666696&zoom=4

• _Bailey_
  • Niet online
Deze kende ik dan weer wel ja ;)

Ik bedoelde in mijn post de URL van de reservering site van Apple zelf.
Die ben ik ff kwijt

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:08:
[...]

Die ben ik ff kwijt
ja, ik ook :)

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-01 21:58
Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:08:
[...]

Die ben ik ff kwijt
Volgens mij veranderen ze dit ieder jaar

@Geert1976 @Verwijderd
Hierbij alsnog:
https://reserve-prime.app...ilability?channel=1&iPP=E

[ Voor 16% gewijzigd door Jaymone op 19-09-2018 12:13 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12-2025
Nipje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:18:
[...]

Voor Ziggo + VF of Ziggo + F&F gelden dezelfde acties.
Oftewel bij beide krijg je dezelfde acties

tikfouten? tjah..m..

RobbieB schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:42:
[...]

Afgelopen release had de AppleStore in Amsterdam wel vrije voorraad. Stond alleen een rij van 1000 man voor 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:08:
[...]

@Geert1976 @Verwijderd
Hierbij alsnog:
Kwam volgende url nog tegen in mijn bookmarks, maar werkt op dit moment “nog” niet.
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:08:
[...]

@Geert1976 @Verwijderd
Hierbij alsnog:
Dat was 'm ja! :)

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Update vanuit het Vodafone Forum:

Hi all,

Nieuwe update 19-09
  • Vandaag worden de toestellen gekoppeld aan een bestelling. Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd.
  • In de loop van de middag beginnen we met het versturen van de levertijden sms'jes.
  • Indien je toestel vrijdag wordt geleverd, ontvang je morgenavond (donderdag 20-09) een Track & Trace e-mail met meer informatie over de levering van je toestel.
Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 19-09-2018 12:34 ]

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:41
Iemand al iets van tele2 gehoord?

• Benny
  • Laatst online: 12-11-2025
Toppe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:00:
[...]

Dat zou betekenen dat de voorraden bij Vodafone dus ook bekend zijn, of levert Belsimpel uit eigen voorraad?

Ergens zou het me niet verbazen dat ze gewoon vrij snel gaan leveren hoor, voorraden zien er bij iedereen redelijk positief uit
In het verleden hebben ze ook iPhones uit eigen voorraad geleverd, ook UK modellen.

Misschien weten ze nu alleen de voorraad van KPN en Telfort en later vandaag of morgen ook van de andere providers.

edit: Xs Max black 256 en alle normale Xs modellen staat voor vodafone wel op 2-4 werkdagen dus ze weten blijkbaar wel iets over voorraden. Blijkbaar krijgen ze een stuk minder Max modellen binnen.. Nou ja we zien het wel.. Hopelijk nog aankomend weekend en anders jammer dan.. Annuleren en ergens anders bestellen is sowieso niet slim meer nu :)

[ Voor 23% gewijzigd door Benny op 19-09-2018 12:40 ]

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Nieuwe info vanuit Vodafone:
@toppe Ook als je bestelling er voor komende vrijdag niet bij zit, krijg je een sms met de levertijd van jouw bestelling.

• hmr

hmr

Ivm met ongeplande zakenreis naar de US ga ik mijn XS Max die vrijdag als het goed is binnenkomt mogelijk verkopen en er dan eentje meenemen uit Amerika. Even kijken hoe of wat...

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 19-09-2018 13:05 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ruud0012
Toppe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:41:
Nieuwe info vanuit Vodafone:

[...]
En weet je ook of je wel of niet een taart moet laten bezorgen. 🎂😂 _O-

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:17:
[...]

Kwam volgende url nog tegen in mijn bookmarks, maar werkt op dit moment “nog” niet.
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
Gaat ook niet werken. Apple is daar al 2 jaar mee gestopt in veel Europese landen. Je kunt in Nederland namelijk gewoon een online order plaatsen en de iPhone afhalen in de Store, wat in principe ook gewoon een reservering is.

Er staat dan ook niet voor niets "Je kunt je iPhone nu zonder reservering kopen."

In Hong Kong, waar het nog wel beschikbaar is, staat er echter dit: "You can pre-order your iPhone by shopping online. Or you can try to make a reservation again at 8:00 a.m. on September 22."

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Gewoon op tijd bij de Apple store zijn ik vermoed dat er nog genoeg voorraad is. Anders media markt proberen

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hopelijk worden de iPhones niet geleverd via PostNL: https://nos.nl/artikel/22...geen-brief-in-de-bus.html

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:02 ]

• MelvinW
Mar.tin schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:11:
[...]

Echt? Typisch dat het zowel vorig jaar als het jaar daarvoor nog gewoon werkte... Zowel bij de 7 als de X
Volgens mij kon het vorig jaar bij de X ook niet hoor. Er staat nu in ieder geval duidelijk dat het zonder reservering moet, dus dit jaar gaat het sowieso niet werken.

• Jaymone
MelvinW schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:14:
[...]

Volgens mij kon het vorig jaar bij de X ook niet hoor. Er staat nu in ieder geval duidelijk dat het zonder reservering moet, dus dit jaar gaat het sowieso niet werken.
Vorig jaar werkte het wel. Dit jaar kan het zomaar zijn dat ze, vanwege voldoende voorraad, geen reserveringssysteem gaan activeren, afwachten dus

• d.castello
  • Laatst online: 27-07-2024
Beste is om vroeg erheen te gaan

Verwijderd

Op 14 sept een Iphone XS 64gb bij Tele2 besteld icm verlengen abonnement. Nog niks gehoord omtrent levering. Meer tele2 klanten hier die die ervaring delen?

• _Bailey_
  • Niet online
in de VS zijn er al aardig wat mensen die waarvan vandaag/vanochtend vroeg de status van hun order is veranderd in ''Preparing for Shipment'', terwijl zij origineel leverdatum 28 sept- 05 oct hadden.

Denk voor diegene die geen pre order hebben geplaatst voor de Xs (Max) met de site van Apple in de gaten houden en evt andere resellers, redelijk eenvoudig binnen ongeveer een week een los toestel kunnen bemachtigen (vanaf 21 sept gerekend uiteraard)

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 19-09-2018 13:39 ]

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:21
hmr schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:03:
Ivm met ongeplande zakenreis naar de US ga ik mijn XS Max die vrijdag als het goed is binnenkomt mogelijk verkopen en er dan eentje meenemen uit Amerika. Even kijken hoe of wat...
Houd er dan wel rekening mee dat er in de VS andere bandbreedtes gelden voor 4G, het kan dus zo zijn dat je hier in Europa lagere snelheden hebt omdat er een andere modem chip in zit.
Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:38:
in de VS zijn er al aardig wat mensen die waarvan vandaag/vanochtend vroeg de status van hun order is veranderd in ''Preparing for Shipment'', terwijl zij origineel leverdatum 28 sept- 05 oct hadden.
...
Ja ik las ook al meerdere verhalen op Reddit van mensen die al wel hun tracking order in hun UPS account hebben staan maar niet in hun order van Apple.com. Mijn hoesje voor de iPhone XS max heb ik al binnen en is met DHL verstuurd, dus ik neem aan dat de iPhone er ook mee wordt verstuurd in Nederland.

• MelvinW
Jovano schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:48:
[...]

Houd er dan wel rekening mee dat er in de VS andere bandbreedtes gelden voor 4G, het kan dus zo zijn dat je hier in Europa lagere snelheden hebt omdat er een andere modem chip in zit.
Maakt bij de iPhone Xs niet uit. Alle frequentiebanden die in Nederland gebruikt worden, worden ook ondersteund door een Amerikaanse iPhone Xs. Het enige waar je nog op moet letten is dat je een unlocked toestel krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door MelvinW op 19-09-2018 13:50 ]

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:21
MelvinW schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:50:
Maakt bij de iPhone Xs niet uit. Alle frequentiebanden die in Nederland gebruikt worden, worden ook ondersteund door een Amerikaanse iPhone Xs. Het enige waar je nog op moet letten is dat je een unlocked toestel krijgt.
Ik meende dat dit eerder niet zo was, in dat geval heb ik niets gezegd :F

• MelvinW
Jovano schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:51:
[...]

Ik meende dat dit eerder niet zo was, in dat geval heb ik niets gezegd :F
Klopt, vroeger kon het nog wel eens problemen geven, maar tegenwoordig speelt dat niet meer. Andersom echter nog wel. Een Europese iPhone ondersteunt geen CDMA en is daardoor bij veel Amerikaanse providers niet bruikbaar.

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Vodafone: De levering van de Apple iPhone Xs Max 64GB Space Grey staat gepland voor eind week 38.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

Hoppa, smsje van Vodafone ontvangen dat de levering van mijn iPhone Xs Max 256GB voor eind week 38 staat. *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Niek_1981 op 19-09-2018 14:03 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• RobPete89
Toppe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:01:
Vodafone: De levering van de Apple iPhone Xs Max 64GB Space Grey staat gepland voor eind week 38.
Same! Schrok even. Snel opzoeken wanneer week 38 was haha. Ook wel echt minimale communicatie dit :P

[ Voor 7% gewijzigd door RobPete89 op 19-09-2018 14:03 ]

• MrAcid
  • Niet online
Hier ook vrijdag levering van Vodafone! http://weeknummer.nl/ zal zometeen wel omvallen. :+

• Zebesco030
  • Laatst online: 11-01 06:36
Heren/Dames

Zijn er hier tweakers die een iPhone hebben aangeschaft via een hen CC en gaan ophalen in de Apple Store?
En is het geld bij jullie ook nog steeds gereserveerd?

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:02 ]

• hmr

hmr

Zojuist bevestiging van VF dat ik deze week mijn iPhone XS Max 64gb Space Grey krijg!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ZippyBongo
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-01 12:15
Ook een smsje ontvangen met eind week 38!

Weeknummer.nl bood uitkomst ;)

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:25
Zebesco030 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:08:
Heren/Dames

Zijn er hier tweakers die een iPhone hebben aangeschaft via een hen CC en gaan ophalen in de Apple Store?
En is het geld bij jullie ook nog steeds gereserveerd?
Hier ook nog steeds gereserveerd op de CC, vrijdag ophalen. Maak je geen zorgen, Apple zorgt er wel voor dat ze hun centjes krijgen :)

• Nipje
Ik krijg net een SMS van Vodafone dat mijn bestelling einde week 38 geleverd zal worden, dus vrijdag ga ik vanuit :).

PostNL gaat inderdaad wel staken, dus dat is weer lekker....

Edit: bovenstaande neem ik terug, geen staking op de pakketpost :).

[ Voor 17% gewijzigd door Nipje op 19-09-2018 14:17 ]

• DouKoe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-12-2024
Hier ook dat SMSje van Vodafone (eind week 38), maar dit zegt de klantenservice:
De levering staat dan gepland, maar de levering vind pas plaats als alles goedgekeurd is. En deze bestelling gaat via Dynalogic geleverd worden. Dus zodra de nummerbehoud goedgekeurd wordt zal er een e-mail ontvangen worden van Dynalogic om een afspraak te maken voor de levering.

Een nummerbehoud wordt aangevraagd zodra de toestellen op voorraad zijn. Dus bij een pre-order wordt het nummerbehoud aangevraagd zodra de release datum is.

De release datum is vrijdag. Dus vrijdag wordt ook de nummerbehoud aangevraagd. Dit zijn standaard procedures hier kan ik zelf handmatig niks aan veranderen.
|:(

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-01 14:36

Scrummie

Think different

Totale non communicatie vanuit Tele2.. Iemand al wat gehoord van hun?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:30
hmr schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:03:
Je kan hem toch gewoon terugsturen?

• Jaymone
NotSoSteady schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:13:
[...]

Brengt niks op ;)

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 17:34
Gaat wss ook niet naar US, maar heeft er 2 besteld haha :+

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10-2025
Nipje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:11:
Ik krijg net een SMS van Vodafone dat mijn bestelling einde week 38 geleverd zal worden, dus vrijdag ga ik vanuit :).

PostNL gaat inderdaad wel staken, dus dat is weer lekker....
Dat betreft de postzendingen, pakketjes worden wel gewoon geleverd omdat die worden bezorgd door andere bezorgers.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 19-09-2018 14:16 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• hmr

hmr

NotSoSteady schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:13:
[...]

Is tegelijk besteld met een verlenging abonnement en het bedrag is al afgeschreven. Terugsturen is een mogelijkheid, maar wellicht geen zin in de moeite. Ik kijk wel even.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:30
Nu wel dan? De levertijd is ongeveer een weekje. Vorig jaar heb ik nog wat toestellen verkocht vanwege de lange levertijd (6 weken destijds), maar dat waren zeker niet meer de enorme winsten van enkele jaren geleden.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 19-09-2018 14:17 ]

Verwijderd

Scrummie schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:11:
Ik heb met de klantenservice gebeld. Wisten niet eens wanneer de iphone in de pre-order gingen. Konden dus ook geen antwoord geven wanneer ze verwachten te leveren.

• patrique70
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01 11:50
Ik ben in de zomer overgestapt naar Tele2 naar een simonly abonnement die per maand opzegbaar is. Dit had ik speciaal gedaan om snel over te kunnen stappen naar een abonnement met iPhone Xs als die kwam. Vrijdagochtend als een van de eerste de Xs besteld met abonnement en nummerbehoud en vervolgens hoorde ik niets. Na een paar uur kwam ik er via de klantenservice achter dat de bestelling gecancelled was omdat ik nog geen 4 maanden facturen had betaald! 8)7 .
Toen heb ik hem eind van de ochtend maar bij Apple zelf besteld, Levertijd staat nu op 24 sept - 1 okt. Dus ik wacht maar ff af! Voordeel wat ik nu heb ik dat ik iedere maand op kan zeggen bij Tele2 ;w

• Jaymone
NotSoSteady schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:16:
[...]

Nu wel dan? De levertijd is ongeveer een weekje. Vorig jaar heb ik nog wat toestellen verkocht vanwege de lange levertijd (6 weken destijds), maar dat waren zeker niet meer de enorme winsten van enkele jaren geleden.
Klopt, of iemand moet niet een week willen wachten. Ik persoonlijk denk dat je binnen 2-3 dagen een XS hebt vanaf vrijdag

• hmr

hmr

Jaymone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:18:
[...]

Klopt, of iemand moet niet een week willen wachten. Ik persoonlijk denk dat je binnen 2-3 dagen een XS hebt vanaf vrijdag
Je hoeft niet perse winst te maken toch? Is wellicht lekker, maar er is geen grote schaarste. Ik denk dat je overigens de telefoon snel kwijt bent nu hoor als hij vrijdag kan worden opgehaald, als het niet tegen een absolute hoofdprijs is.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• _Bailey_
  • Niet online
scalping is zo 2016!

• reddrop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:04
Tele2 bestelling wordt vrijdag bezorgd. Net SMS voor aflevering gekregen. XS zilver 64GB.

[ Voor 51% gewijzigd door reddrop op 19-09-2018 14:25 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:24

JSchut

.....

Hier bij KPN nog steeds de status op voorraad we bereiden het verzenden voor. Verder nog niks gehoord. We wachten in spanning af. (Hij is niet eens voor mij zelf :D)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Jaymone
hmr schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:20:
[...]

Je hoeft niet perse winst te maken toch? Is wellicht lekker, maar er is geen grote schaarste. Ik denk dat je overigens de telefoon snel kwijt bent nu hoor als hij vrijdag kan worden opgehaald, als het niet tegen een absolute hoofdprijs is.
Hangt inderdaad geheel van de situatie en persoon af. Soms is kostendekkend even goed om daarmee een fan blij te kunnen maken en soms is het een compleet andere situatie.

• Nipje
Iemand ervaringen met Dynalogic in het weekend? Ik ben vrijdag mogelijk op het moment van afleveren niet aanwezig en ik ben benieuwd of een volgende afleverpoging op zaterdag zal plaatsvinden. Als ik de website mag geloven wel, maar mogelijk is dit een optionele dienst:

http://www.dynalogic.eu/nl/anytime/next-day-zaterdag-zondag

• RobPete89
Nipje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:27:
Iemand ervaringen met Dynalogic in het weekend? Ik ben vrijdag mogelijk op het moment van afleveren niet aanwezig en ik ben benieuwd of een volgende afleverpoging op zaterdag zal plaatsvinden. Als ik de website mag geloven wel, maar mogelijk is dit een optionele dienst:

Volgens mij werkt MediaMarkt daar ook mee. Vorig jaar nieuwe koelkast besteld. Werd netjes op zaterdag bezorgd! Zij hebben ook een nauwkeurig afleverschema met kleine tijdvakken:) en als ik me goed herinner live te volgen waar ze zijn.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:24
Jaymone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:18:
[...]

Daarom, ik denk dat we een overflow van gesealede toestellen gaan zien op de verkoop websites. :) Iedereen met meerdere wil er zeer snel vanaf, dus er zal niet veel meer dan de originele prijs betaald gaan worden, want je hebt de week erna er anders toch wel één.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:27
Nipje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:27:

Mijn stoel is door Dynalogic bezorgd toen ik bij CoolBlue had besteld. Is op een zaterdagavond geleverd. Wel erg laat, om 23:00 's avonds. Maar je kunt ze live volgen. Al is het geen fijn gevoel te weten dat je chauffeur nog 41 adressen moet wegwerken. 8)7

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11-2025
RobPete89 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:02:
[...]

Same! Schrok even. Snel opzoeken wanneer week 38 was haha. Ook wel echt minimale communicatie dit :P
Zat hier ook al te schelden :+

• Nipje
Dennisweb schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:36:
[...]

Mijn stoel is door Dynalogic bezorgd toen ik bij CoolBlue had besteld. Is op een zaterdagavond geleverd. Wel erg laat, om 23:00 's avonds. Maar je kunt ze live volgen. Al is het geen fijn gevoel te weten dat je chauffeur nog 41 adressen moet wegwerken. 8)7
Haha herkenbaar _/-\o_ . F5 F5 F5, 41 adressen, 41 adressen, 39 adressen YES!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Nipje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:42:
[...]

Haha herkenbaar _/-\o_ . F5 F5 F5, 41 adressen, 41 adressen, 39 adressen YES!
En die adressen is alleen tót aan jou huis, wat zou hij daarna nog moeten doen?

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-01 14:36

Scrummie

Think different

reddrop schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:24:
[...]

Tele2 bestelling wordt vrijdag bezorgd. Net SMS voor aflevering gekregen. XS zilver 64GB.
Ik dus ook vlak na mijn post O+

Vrijdag avond komen ze langs _O_

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Nipje
Toppe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:44:
[...]

En die adressen is alleen tót aan jou huis, wat zou hij daarna nog moeten doen?
Eigenlijk zouden we daar wat vaker bij stil moeten staan inderdaad ;(
Pagina: 1 ... 65 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.