In de mail staat 21 sept, maar jaren van ervaring met online bestellingen heeft mij geleerd dat je je daar niet blind op moet staren.Roos79 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:49:
@assasinbats je heb toch al een dag dat hij geleverd word?
Of staat er levrdring tussen 21 en 25 sept oid?
Dit had ik enige tijd geleden met mijn hoesjes ook. Erg vreemd, maar blijkbaar normaal.DeadDevil6210 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 06:53:
mijn leren hoes voor men Xs Max is onderweg met DHL en bij het bekijken van de zending zie ik dat hij vanaf Eindhoven naar Brussel is gegaan om vervolgens terug te komen in Amsterdam. Lekker logisch
[Afbeelding]
Vodafone gaat morgen SMS'jes versturen met bezorgafspraken. Levertijden pagina wordt vrijdag aangepast. Morgen weten de mensen die bij Vodafone besteld hebben of ze hem vrijdag in handen hebben.
Bij mij staat alleen dat shipment info is ontvangen door Eindhoven. Pakket komt waarschijnlijk direct uit Brussel. Vandaag komt ook m'n Mujjo full leather wallet case binnen voor de Max. Benieuwd hoe die zich kwalitatief verhoudt tot de cover van Apple zelf.TwArbo schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:04:
[...]
Dit had ik enige tijd geleden met mijn hoesjes ook. Erg vreemd, maar blijkbaar normaal.
Zal je laten weten wanneer ik de mijne mag ontvangen...RobPete89 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:02:
Vodafone gaat morgen SMS'jes versturen met bezorgafspraken. Levertijden pagina wordt vrijdag aangepast. Morgen weten de mensen die bij Vodafone besteld hebben of ze hem vrijdag in handen hebben.
Bij Apple niet hoor, die houden woord. Alleen DHL kan het bij wijze van nog verkloten voor jeassasinbats schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:58:
[...]
In de mail staat 21 sept, maar jaren van ervaring met online bestellingen heeft mij geleerd dat je je daar niet blind op moet staren.
Gratis hoesje bij Vodafone? Heb niets van die actie vernomen?Ruud0012 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:46:
Het hoesje voor mijn Max dat je gratis bij VF kreeg, was zaterdag al binnen. Nou de rest nog.
Denk wel dat het gewoon vrijdag wordt.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Weet iemand hoe het zit met KPN. Heb tot nu toe alleen een bericht gekregen van een bevestiging en een volgcode van KPN zelf.
Pff, DHL.. Dat is al helemaal vaker fout gegaan dan goed.. Terwijl ik toch heel dicht bij een distributiepunt woon.. Ze komen of aan t begin van t tijdvak, of aan t eind, of helemaal niet.swv schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:48:
[...]
Bij Apple niet hoor, die houden woord. Alleen DHL kan het bij wijze van nog verkloten voor je
Eens. DHL is voor mij de reden dat ik de XS wel ophaal.assasinbats schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:54:
[...]
Pff, DHL.. Dat is al helemaal vaker fout gegaan dan goed.. Terwijl ik toch heel dicht bij een distributiepunt woon.. Ze komen of aan t begin van t tijdvak, of aan t eind, of helemaal niet.
Heb ook nog niets vanuit KPN vernomen, sowieso gaat het administratief niet altijd even lekker. Belde gister voor een verlening en wou ander aflever adres... Nu woon ik op m'n werkFerry05 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:54:
Weet iemand hoe het zit met KPN. Heb tot nu toe alleen een bericht gekregen van een bevestiging en een volgcode van KPN zelf.
dat DHL Nederland nog bestaat is mij een raadsel.
Ik hoor/lees (niet alleen prive, ook zakelijk) vrijwel echt alleen maar slechte ervaringen met dat bedrijf.
Ik hoor/lees (niet alleen prive, ook zakelijk) vrijwel echt alleen maar slechte ervaringen met dat bedrijf.
DHL Parcel is best ok, meestal op tijd, afhalen bij een servicepunt.Geert1976 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:04:
dat DHL Nederland nog bestaat is mij een raadsel.
Echter Apple gebruikt de zakelijke tak DHL Express, die sporen niet, met het gesleep van pakketjes van NL naar Brussel en terug. Bezorgen ook niet op zaterdag, dus als je chauffeur het niet redt wordt het maandag.
UPS kent volgens geen onderscheid. Die rijden direct vanuit Eindhoven het land door.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Drama inderdaad. Die Express zendingen kan je alleen in een distributie centrum ophalen. Was voor mij 45 minuten rijden enkele reisAurelius89 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:59:
[...]
Eens. DHL is voor mij de reden dat ik de XS wel ophaal.
Volgens mij niet hoor! Ik had gister een mail ontvangen van mijn hoesje+screen protector. Aangezien ik niet thuis ben als ze bezorgen heb ik op de site kunnen wijzigen mijn pakketje op te halen bij een DHL service point.OllieMongollie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:23:
[...]
Drama inderdaad. Die Express zendingen kan je alleen in een distributie centrum ophalen. Was voor mij 45 minuten rijden enkele reis
edit:
Dit heb ik kunnen doen via de sms die ik heb ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door RobPete89 op 18-09-2018 10:31 ]
Even afwachten dan maarToppe schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:03:
[...]
Heb ook nog niets vanuit KPN vernomen, sowieso gaat het administratief niet altijd even lekker. Belde gister voor een verlening en wou ander aflever adres... Nu woon ik op m'n werk
Is er al bekend of de iPhone Xs wordt geleverd door DHL of UPS? Ik hoop UPS.
Lijkt mij dat we dat donderdagavond weten wanneer iedereen de verzendbevestiging krijgtmprkooij schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:31:
Verwijderd
Ik lees al 2 jaar mee rond de release en vind het altijd genieten zo met een kop koffie erbij. Maar voelde wel wat stiekem en reageren zonder account was lastig, daarom nu toch de stap genomen om mee te doen. Ik heb vrijdag de max gold besteld maar de store ging bij mij pas laat open, dus levering 1-8okt.
Als ik nu bij mijn account kijk staat er 24 sept-1 okt. Het is dus al vervroegd
Vorig jaar zat ik bij de 2e batch en dat wachten duurde lang.... het kwam er DHL en miste toen de koerier, maar diestond savonds ineens nog voor de deur, want hij dacht op de terug weg nog langs te gaan want ik wou vast graag mijn pakketje. Dus voor mij een goede DHL ervaring
Als ik nu bij mijn account kijk staat er 24 sept-1 okt. Het is dus al vervroegd
Vorig jaar zat ik bij de 2e batch en dat wachten duurde lang.... het kwam er DHL en miste toen de koerier, maar diestond savonds ineens nog voor de deur, want hij dacht op de terug weg nog langs te gaan want ik wou vast graag mijn pakketje. Dus voor mij een goede DHL ervaring
Op release is dat eerder afhankelijk van je locatie dacht ik.mprkooij schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:31:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vorig jaar was het DHL. Ik snap dat niet, want DHL Express heeft een sorteercentrum helemaal in Amsterdam. Ze rijden nu ook met mijn hoesje vanuit Amsterdam naar Groningen.Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:00:
[...]
Op release is dat eerder afhankelijk van je locatie dacht ik.
Voor de goede orde: UPS heeft een eigen sorteercentrum in Zwolle en in Heerenveen. Je zou toch zeggen dat dat makkelijker is.
Afgelopen zaterdag met Mastercard besteld, maar er is nog geen geld afgeschreven. De bestelling is al wel gewijzigd in "Bestelling in behandeling". Is dit bij iedereen zo?
Verwijderd
Zit DHL ook niets in Apeldoorn?
Vorige jaar waren er mensen die op 1 adres door zowel UPS als DHL geleverd kregen op release
Vorige jaar waren er mensen die op 1 adres door zowel UPS als DHL geleverd kregen op release
Verwijderd
Bij mij staat er wordt verwerktrutger588 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:45:
Afgelopen zaterdag met Mastercard besteld, maar er is nog geen geld afgeschreven. De bestelling is al wel gewijzigd in "Bestelling in behandeling". Is dit bij iedereen zo?
Verzending wordt voorbereid.rutger588 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:45:
Word klaar gemaakt voor verzending staat hier in de app en geld is definitief afgeboekt.
[ Voor 6% gewijzigd door Roos79 op 18-09-2018 11:49 ]
Ik heb een verlenging gedaan via de telefoon en mij werd pas verteld dat ik hem eind oktober binnen krijg.Ferry05 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:54:
Heb ook alleen de bevestiging binnen.
motabeatz.com
lol, bijzonder dat ze dat nu al weten. Apple levert volgende week al uit...NickySantoro schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:57:
[...]
Ik heb een verlenging gedaan via de telefoon en mij werd pas verteld dat ik hem eind oktober binnen krijg.![]()
Heb ook alleen de bevestiging binnen.
Ja ze zeiden 26 oktober, maar ik hoop natuurlijk dat ik hem eerder krijg. Eerlijk gezegd niet zo'n zin om zo lang te wachten.Toppe schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:58:
[...]
lol, bijzonder dat ze dat nu al weten. Apple levert volgende week al uit...
motabeatz.com
Direct bij kpn verlengd?NickySantoro schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:01:
[...]
Ja ze zeiden 26 oktober, maar ik hoop natuurlijk dat ik hem eerder krijg. Eerlijk gezegd niet zo'n zin om zo lang te wachten.
Op de dag (in de middag) toen de iPhone XS ge-preorderd kon worden bij KPN heb ik verlengd ja.
motabeatz.com
DHL is hier overigens (regio Rotterdam) altijd wel prima, niet heel vroeg maar ergens begin van de middag.Dennisweb schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:09:
[...]
Vorig jaar was het DHL. Ik snap dat niet, want DHL Express heeft een sorteercentrum helemaal in Amsterdam. Ze rijden nu ook met mijn hoesje vanuit Amsterdam naar Groningen.
Voor de goede orde: UPS heeft een eigen sorteercentrum in Zwolle en in Heerenveen. Je zou toch zeggen dat dat makkelijker is.
Dat was hier ook iddVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:45:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hmmm het zal wel los lopen qua levertijd hoor... Heb ook een keer 6 weken moeten wachten maar week later had ik het toestel toch echt in m'n handNickySantoro schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:03:
[...]
Op de dag (in de middag) toen de iPhone XS ge-preorderd kon worden bij KPN heb ik verlengd ja.
Kreeg €50 shop tegoed op accessoires. Bij verlenging abo.Toppe schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:49:
[...]
Gratis hoesje bij Vodafone? Heb niets van die actie vernomen?
Damn, heb het ergens voorbij zien komen maar helaas nu nergens meer te vindenRuud0012 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:15:
[...]
Kreeg €50 shop tegoed op accessoires. Bij verlenging abo.
Ik heb via de kpn app verlengd. Maar geloof ook niet dat het zo lang gaat duren. Ze pakken het waarschijnlijk veilig aan.NickySantoro schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:03:
[...]
Ik heb via belsimpel (rond kwart voor 8 sochtends) verlengd (was goedkoper).NickySantoro schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:03:
[...]
Belsimpel geeft 5-7 werk dagen aan voor KPN, vraag me alleen af waar ze de voorraad vandaan krijgen.
Van KPN zelf?
EDIT:
Krijg zojuist mail van kpn over verlenging. Ik had toch echt een zwarte besteld.
Er staat nu: Apple iPhone XS 64GB, Gold
Achja ook goed
[ Voor 15% gewijzigd door Ryatzu op 18-09-2018 12:33 ]
Iemand die afgelopen vrijdag via Vodafone F&F heeft besteld en al meer heeft ontvangen dan de bevestiging?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Denk niet dat iemand al bericht heeft gehad. Zoals eerder gemeld op dit forum, gaat VF morgen sms’jes sturen met levertijden. Dus nog ff wachten. Succes!M@cer schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:29:
Iemand die afgelopen vrijdag via Vodafone F&F heeft besteld en al meer heeft ontvangen dan de bevestiging?
Het enige wat ik heb ontvangen is de bevestiging van mijn verlenging, maar voor de rest nog niets..
Geen contract, dus ik denk dat ik maar even ga bellen voor info.. Is al eerder fout gegaan.. ;-)
Geen contract, dus ik denk dat ik maar even ga bellen voor info.. Is al eerder fout gegaan.. ;-)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Voor de gene die vrijdag voor 11 uur hebben gepreorderd bij AMac, deze worden de 21e gewoon geleverd ! 
https://www.amac.nl/blog/levertijd-iphone-xs-en-xs-max/
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Vodafone geeft op Twitter aan dat je woensdagavond OF donderdagavond bericht krijgt als je bij de levering op vrijdag zit. Afwachten dus.
Lijkt erop dat er genoeg voorraden overal zijn (of te weinig orders).Sc0tTy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:37:
Voor de gene die vrijdag voor 11 uur hebben gepreorderd bij AMac, deze worden de 21e gewoon geleverd !
Als ik dit inderdaad zie begin ik hoop te krijgen. Echter ben ik ook benieuwd hoeveel pre-orders Amac dan ook heeft. De meeste modellen kon je tot 2 dagen geleden bestellen...RobPete89 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:44:
[...]
Lijkt erop dat er genoeg voorraden overal zijn (of te weinig orders).
Net contact gehad met Vodafone om het leveradres te wijzigen. Dat ging niet meer omdat de bestelling al verwerkt is en dus ga ik gewoon uit van vrijdagToppe schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:43:
Vodafone geeft op Twitter aan dat je woensdagavond OF donderdagavond bericht krijgt als je bij de levering op vrijdag zit. Afwachten dus.
Weten ze nu al voorraden dan? Ik vindt Amac erg snel met het vrijgeven van de leverdatums, dat zou betekenen dat ze definitief weten wat ze geleverd krijgen. En wel bijzonder dat voor 13:00 besteld vrijdag geleverd is, had verwacht dat het korter qua tijd wasThomas18GT schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:50:
[...]
Net contact gehad met Vodafone om het leveradres te wijzigen. Dat ging niet meer omdat de bestelling al verwerkt is en dus ga ik gewoon uit van vrijdag
[ Voor 32% gewijzigd door Toppe op 18-09-2018 15:01 ]
Niet mijn momentje verpesten. Hij komt gewoon vrijdag.Toppe schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:51:
[...]
Weten ze nu al voorraden dan? Ik vindt Amac erg snel met het vrijgeven van de leverdatums, dat zou betekenen dat ze definitief weten wat ze geleverd krijgen. En wel bijzonder dat voor 13:00 besteld vrijdag geleverd is, had verwacht dat het korter qua tijd was
Thats the spirit!Thomas18GT schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:02:
[...]
Niet mijn momentje verpesten. Hij komt gewoon vrijdag.
Zoals ik al eerder melde, is het over het algemeen wat rustiger op diverse fora. Denk gewoon dat er minder belangstelling is voor deze upgrade.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het kopen van een iPhone op de release dag van apple zelf bij coolblue? (dus nu deze vrijdag)
Ik zou namelijk graag de iPhone Xs Max willen kopen bij coolblue (vanwege hun verzekering) maar het is allemaal daar nog onduidelijk.
Ik zou namelijk graag de iPhone Xs Max willen kopen bij coolblue (vanwege hun verzekering) maar het is allemaal daar nog onduidelijk.
Coolblue weet waarschijnlijk nog niet hoeveel toestellen ze geleverd krijgen. Ze geven zelf ook al aan dat ze dit pas eind deze week of begin volgende week weten: https://www.coolblue.nl/a...lancering-informatie.htmlUNTITLED.PNG schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:40:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het kopen van een iPhone op de release dag van apple zelf bij coolblue? (dus nu deze vrijdag)
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden om op releasedag nog ergens een iPhone Xs Max te kopen. De meeste toestellen zijn al gereserveerd voor mensen met een pre-order.
Hoe kwam je bij deze actie? Ik zie niets op de site of in de app als ik inlog en wil verlengen? Of was dat niet rechtstreeks via Vodafone?Ruud0012 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:15:
[...]
Kreeg €50 shop tegoed op accessoires. Bij verlenging abo.
BlazeMuis schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:32:
Volgens een post op reddit kan je je tracking nummer vinden doormiddel van je telefoonnummer of order nummer op de volgende pagina in te voeren en op “Track by Reference Number” te klikken. https://www.ups.com/track?loc=en_DO&requester=MB/
Ik kan de mijne helaas niet vinden, dus een grote kans dat het hier door DHL afgeleverd zal worden.
Misschien hebben jullie er iets aan
Ik heb de mijne inmiddels gevonden via UPS. Aan de rechterkant klikken op "Traceren volgens referentienummer" en vervolgens mijn ordernr van Apple ingevuld minus de laatste 2 cijfers (dus als je bestelnr W123456789 is vul je W1234567 in).
EDIT: nevermind, te snel gekeken. Na de reactie van arj1o1 zag ik dat 'de mijne' inderdaad ook niet voor NL bestemd was.
[ Voor 7% gewijzigd door lo3k op 18-09-2018 17:13 ]
Zojuist ook gevonden. In transit in Hong Kong nu.lo3k schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:05:
[...]
Ik heb de mijne inmiddels gevonden via UPS. Aan de rechterkant klikken op "Traceren volgens referentienummer" en vervolgens mijn ordernr van Apple ingevuld minus de laatste 2 cijfers (dus als je bestelnr W123456789 is vul je W1234567 in).
Never mind. Deze wordt verstuurd naar: SILVER SPRING, MD , US
[ Voor 7% gewijzigd door arj1o1 op 18-09-2018 17:08 ]
Lucky youlo3k schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:05:
[...]
Ik heb het nogmaals geprobeerd maar helaas.. Nog niks. We wachten af.
You're right. Die bij mij tevoorschijn kwam gaat inderdaad ook naar de US. Wanneer ik land van bestemming op NL zet en/of postcode invul verschijnt er geen resultaat. Nog even geduldig afwachten dan maararj1o1 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:07:
[...]
Zojuist ook gevonden. In transit in Hong Kong nu.
Never mind. Deze wordt verstuurd naar: SILVER SPRING, MD , US
Hier ook geprobeerd, werkt inderdaad ook niet. Ik heb UPS MyChoice en daar staat 'ie ook niet. Mijn hoesje kwam vandaag ook met DHL en vorig jaar mijn iPhone X ook. Hoesje werd pas om 16:00 geleverd vandaag. Als dat de opmaat wordt voor vrijdag, wordt het een lange dag...
[ Voor 9% gewijzigd door Dennisweb op 18-09-2018 17:17 ]
Hmm. Vodafone is toch wel vrij open... nadat ik ze een taart heb beloofd🤔
https://forum.vodafone.nl...30/index5.html#post300704
https://forum.vodafone.nl...30/index5.html#post300704
Verwijderd
Lijkt me ook niet logisch dat je 2 nummers van je bestelnummer af moet halen... Dan zijn er 100 mensen die dezelfde code moeten gebruiken.lo3k schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:05:
[...]
EDIT: nevermind, te snel gekeken. Na de reactie van arj1o1 zag ik dat 'de mijne' inderdaad ook niet voor NL bestemd was.
Iemand enig idee hoe ik mijn iPhone XS Max kan annuleren bij Apple Store? Ik kan dit niet vinden via de website.
Vrijdag ophalen? Ik wil wel gaan hoorDylannx3 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:43:
Iemand enig idee hoe ik mijn iPhone XS Max kan annuleren bij Apple Store? Ik kan dit niet vinden via de website.
Yup. Ik kwam achter dat je tegenwoordig niet meer je abbo kan verlengen in de store, dus heb het maar gewoon via T-mobile gedaan. Maar ik kan dus blijkbaar alleen in de winkel annuleren?
Sinds wanneer is dat? Laatste keer dat ik er was begreep ik juist dat het wél kon en dat ze ook meer providers willen hebbenDylannx3 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:52:
[...]
Yup. Ik kwam achter dat je tegenwoordig niet meer je abbo kan verlengen in de store, dus heb het maar gewoon via T-mobile gedaan. Maar ik kan dus blijkbaar alleen in de winkel annuleren?
Je kan hier je order bekijken en annuleren: https://secure2.store.apple.com/nl/shop/order/list?hist=90Dylannx3 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:43:
Het kan echter alleen wanneer de status nog op "Bestelling in behandeling" staat.
Ik geloofde het eerst ook niet totdat ik de Apple Store in Den haag heb opgebeld.Toppe schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:53:
[...]
Sinds wanneer is dat? Laatste keer dat ik er was begreep ik juist dat het wél kon en dat ze ook meer providers willen hebben
Thanks mate.MelvinW schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:00:
[...]
Je kan hier je order bekijken en annuleren: https://secure2.store.apple.com/nl/shop/order/list?hist=90
Het kan echter alleen wanneer de status nog op "Bestelling in behandeling" staat.
Vorig jaar kon het ook al niet met de iPhone X, dus het is al een tijdje zo.Toppe schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:53:
[...]
Sinds wanneer is dat? Laatste keer dat ik er was begreep ik juist dat het wél kon en dat ze ook meer providers willen hebben
Ik vind het ook jammer, maar het kwam er op neer dat Apple het omslachtig vond voor de klanten...raar verhaal maar goed.MelvinW schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:14:
[...]
Vorig jaar kon het ook al niet met de iPhone X, dus het is al een tijdje zo.
Volgens mij sinds mei 2017 niet meer met de komst van de BKR 😉Toppe schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:53:
[...]
Ik kan al preorderen via Coolblue.. ze laten een select groepje mensen kennelijk al wel bestellen. Ik moet dit doen voor donderdagavond. Daarna gaat denk ik de regular lijn open..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Hoezo jij al wel dan? En, hoe dan?hmr schreef op woensdag 19 september 2018 @ 01:37:
Ik kan al preorderen via Coolblue.. ze laten een select groepje mensen kennelijk al wel bestellen. Ik moet dit doen voor donderdagavond. Daarna gaat denk ik de regular lijn open..
Heb verlengd via Friemds & Family en daar zat de actie bij. Stond er toen wel bij vermeld.remzor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:54:
[...]
Hoe kwam je bij deze actie? Ik zie niets op de site of in de app als ik inlog en wil verlengen? Of was dat niet rechtstreeks via Vodafone?
Zaterdagochtend om 08:00 pas besteld bij KPN, is vanochtend veranderd naar de status verwerking.
*edit
En bezorgmoment gepland, vrijdagmiddag
Je gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone XS 64GB, Space Grey is op voorraad. Wij maken je bestelling klaar voor verzending.
*edit
[ Voor 9% gewijzigd door raytje192 op 19-09-2018 07:29 ]
Ik kon vandaag pas verlengen. Dus vanochtend rond 7u de bestelling doorgegeven, en mijn status staat nu ook op “de Apple iPhone XS Max 256GB, Space Grey is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending“raytje192 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:14:
Zaterdagochtend om 08:00 pas besteld bij KPN, is vanochtend veranderd naar de status verwerking.
[...]
*edit
Lijkt er dus op dat ze qua voorraad wel aardig goed zitten.
Hoe heb jij een bezorg moment gepland?raytje192 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:14:
[...]
*edit
Bij mij ook zojuist de status van kpn van controleren naar verwerking en op voorraad voorschoven. Gaat om een zwarte Xs 256 gb.
Hier ook (Xs 64GB Goud) bij KPN op voorraad. Kom op Vodafone, nu mijn toestel nog
Kreeg een mail en sms dat ik een bezorgmoment kon plannen onlineCJSP schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:58:
[...]
Hoe heb jij een bezorg moment gepland?
Bij mij ook zojuist de status van kpn van controleren naar verwerking en op voorraad voorschoven. Gaat om een zwarte Xs 256 gb.
Oh beter! Goed voor elkaar :-)raytje192 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:08:
[...]
Kreeg een mail en sms dat ik een bezorgmoment kon plannen online
Zojuist mail van KPN gehad dat ik online m'n bezorgafspraak kan inplannen. Vrijdag tussen 12.00 en 15.00 is het geworden voor mij. Andere opties waren onder andere zaterdag of zondag (waar je per dag kon kiezen uit twee verschillende tijd ranges), dus dat hebben ze wel goed voor elkaar.
Verwijderd
Hier hetzelfde. Volgens mij versturen ze hem vanuit Nederland naar de klanten.rvbcrs schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:17:
Oeps verkeerde topic excuus...
Heeft iemand hem gewoon via de apple site besteld, ik heb namelijk al dagen staan "Je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending, leverdatum 21 september" nou is het vandaag al woensdag, hoe gaan ze hem in vredesnaam hier krijgen voor vrijdag? of zou hij stiekem al op een pallet onderweg zijn hiernaartoe maar heb ik nog geen update? Iemand een idee?
Voor mensen die via de apple site besteld, ik heb al dagen staan "Je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending, leverdatum 21 september" nou is het vandaag al woensdag, hoe gaan ze hem in vredesnaam hier krijgen voor vrijdag? of zou hij stiekem al op een pallet onderweg zijn hiernaartoe maar heb ik nog geen update? Iemand een idee?
http://blog.morrison.nl/
Ah ok dat zou het verklaren inderdaad! Ik ben benieuwd!Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:23:
[...]
Hier hetzelfde. Volgens mij versturen ze hem vanuit Nederland naar de klanten.
http://blog.morrison.nl/
Hoezo? Als je hem vrijdag krijgt, dan wordt hij morgen verzonden vanuit Nederland. Die van mij zegt hetzelfde. Morgen waarschijnlijk verzenden en dan vrijdag in huis.rvbcrs schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:23:
Voor mensen die via de apple site besteld, ik heb al dagen staan "Je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending, leverdatum 21 september" nou is het vandaag al woensdag, hoe gaan ze hem in vredesnaam hier krijgen voor vrijdag? of zou hij stiekem al op een pallet onderweg zijn hiernaartoe maar heb ik nog geen update? Iemand een idee?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Apart... Vrijdag om 9:07 iPhone XS Max 256GB besteld met verlenging KPN Zakelijk. Nog steeds status op “Controleren”. Blijkbaar gaat KPN dus niet op volgorde van reservering uitleveren? 🤔
Helaas, afgelopen maandag telefonisch besteld bij VF. (max 64 GB space grey)
Beste meneer *,
Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone
Beste meneer *,
Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone
tikfouten? tjah..m..
Is de standaardmail die iedereen krijgt, geen zorgenforzabesiktas schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:32:
Helaas, afgelopen maandag telefonisch besteld bij VF. (max 64 GB space grey)
Beste meneer *,
Bedankt voor je geduld,
Vodafone
Precies. Het lijkt er op dat KPN opzich voldoende voorraad heeft, dus dat is opzich positief.Thomas18GT schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:33:
[...]
Is de standaardmail die iedereen krijgt, geen zorgen
Vreemde is wel dat ik afgelopen vrijdag een xs 64gb had besteld bij friends and family, kreeg alleen maar een bevestiging van de bestelling maar geen contract oid.Thomas18GT schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:33:
[...]
Is de standaardmail die iedereen krijgt, geen zorgen
Afgelopen maandag wou ik de toestel omzetten naar een max., bleek dat de bestelling van vrijdag niet in het systeem stond.... vandaar een nieuwe bestelling geplaatst.
tikfouten? tjah..m..
Dat is toch niet vreemd? Het lijkt er op dat de mailtjes na zoveel uur automatisch worden verstuurd op het moment dat de order status niet veranderd isforzabesiktas schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:35:
[...]
Vreemde is wel dat ik afgelopen vrijdag een xs 64gb had besteld bij friends and family, kreeg alleen maar een bevestiging van de bestelling maar geen contract oid.
Afgelopen maandag wou ik de toestel omzetten naar een max., bleek dat de bestelling van vrijdag niet in het systeem stond.... vandaar een nieuwe bestelling geplaatst.
Dat lijkt me sterk. Wel las ik dat het kan zijn dat ze verschillende voorraden aanhouden voor verschillender verkoopkanalen. Dus online/telefonisch/winkels etc. Wellicht wordt zakelijk ook apart gerekend.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:27:
Apart... Vrijdag om 9:07 iPhone XS Max 256GB besteld met verlenging KPN Zakelijk. Nog steeds status op “Controleren”. Blijkbaar gaat KPN dus niet op volgorde van reservering uitleveren? 🤔
Lijkt me wel degelijk vreemd.Toppe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:37:
[...]
Dat is toch niet vreemd? Het lijkt er op dat de mailtjes na zoveel uur automatisch worden verstuurd op het moment dat de order status niet veranderd is
Het contract van afgelopen maandag had ik direct nadat ik ophing, die van vrijdag moet nog arriveren
tikfouten? tjah..m..
Verwijderd
Ik ben benieuwd, na bestelling gaf Apple aan 1-8 okt. Dat is vrij snel naar 24 sept - 1 okt geworden
Het zijn maar een paar dagen maar wil hem nu toch wel graag asap 😀
Het zijn maar een paar dagen maar wil hem nu toch wel graag asap 😀
Ik heb ook heel veel problemen gehad met bestellen, liep volledig fout na het invullen van de huur en inkomen. Had uiteindelijk 6 bestellingen tegelijk geplaatst blijkt achteraf (al hebben ze die allemaal geannuleerd, de eerste bleef staan)forzabesiktas schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:38:
[...]
Lijkt me wel degelijk vreemd.
Het contract van afgelopen maandag had ik direct nadat ik ophing, die van vrijdag moet nog arriveren
Telefonisch lijkt het sowieso sneller te gaan, maandag verlengd voor mijn vrouw, alles doorgeven en was meteen volledig geaccepteerd en in orde gemaakt.
Gekke is dat die nog geen nieuw contract heeft.
Haha, de mijne is van Eindhoven naar Brussel gegaan om weer terug te keren naar eindhoven! 
DeadDevil6210 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 06:53:
mijn leren hoes voor men Xs Max is onderweg met DHL en bij het bekijken van de zending zie ik dat hij vanaf Eindhoven naar Brussel is gegaan om vervolgens terug te komen in Amsterdam. Lekker logisch
[Afbeelding]
agjah, lekker afwachten dan maar, in worst case nog een keer bellen met de klantenservice om e.e.a. te laten controleren.Toppe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:39:
[...]
Ik heb ook heel veel problemen gehad met bestellen, liep volledig fout na het invullen van de huur en inkomen. Had uiteindelijk 6 bestellingen tegelijk geplaatst blijkt achteraf (al hebben ze die allemaal geannuleerd, de eerste bleef staan)
Telefonisch lijkt het sowieso sneller te gaan, maandag verlengd voor mijn vrouw, alles doorgeven en was meteen volledig geaccepteerd en in orde gemaakt.
Gekke is dat die nog geen nieuw contract heeft.
tikfouten? tjah..m..
Zo is het, en gezien de voorraden bij KPN (in die topic) zou het goed moeten komen.forzabesiktas schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:40:
[...]
agjah, lekker afwachten dan maar, in worst case nog een keer bellen met de klantenservice om e.e.a. te laten controleren.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.