• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-01 21:06
Iemand al wat vernomen die besteld heeft via Apple store zelf? Bij mij staat er nog steeds ‘verzending wordt voorbereid’

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:45
Jieve schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:35:
Iemand al wat vernomen die besteld heeft via Apple store zelf? Bij mij staat er nog steeds ‘verzending wordt voorbereid’
Morgen. iPhones in Nederland liggen bij Syncreon in Waalwijk en kunnen dus prima in één nacht vervoerd worden.

• Jieve
Dennisweb schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:36:
[...]

Morgen. iPhones in Nederland liggen bij Syncreon in Waalwijk en kunnen dus prima in één nacht vervoerd worden.
Ben benieuwd! Normaal kan je die toestellen toch al vanaf China tracen?!

• Dennisweb
Jieve schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:45:
[...]

Ja, maar dat geldt vooral voor de Verenigde Staten. In Nederland liggen ze al gereed en kun je dus niet tracken vanaf China. Je kan morgen alleen tracken van Waalwijk naar je huis. :)
Jieve schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:45:
[...]

Dat is niet elke release hetzelfde. Tegenwoordig komen ze uit Europa (Twee jaar geleden ergens uit Polen bijvoorbeeld) of zelfs uit Nederland.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jieve
Duidelijk! Wachten dus 😀

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:05:
Elke release ook weer zo, mensen die nu een verzending krijgen denken hem dan morgen te ontvangen.
Label is gewoon aangemaakt, blijft de hele dag bij verzender liggen en gaat dan morgen met vervoerder mee.
Heb de melding al zo vaak gehad en dan kan het nog dagen duren tot het pakket aangeboden wordt
Waarschijnlijk gaan de iPhones pas in de nacht verstuurd worden
Laatste tijd had PostNL trouwens veel vertraagde zendingen...

• Aartskee5
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10-02-2022
Ferry05 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:16:
[...]

Vraagje bij mij staat precies hetzelfde alleen begrijp niet hoe je via postnl app kan zien dat je iphone morgen al krijgt. Ik heb niks van postnl gehoord.
Als je een account hebt bij postnl en daarmee ingelogd bent krijg je nieuwe zendingen met jouw specifieke data meteen te zien, heb vaker dat ik eerder een melding van de app krijg dan van een winkel waar ik iets besteld heb. Best handig opzich :)

Verwijderd

MrTuinstra schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:16:
Kom ik aan met 24 september - 1 oktober.. 09:16 uur besteld bij Apple zelf.
Kon beter een nieuwe abonnement nemen.
Ja ik ook, zal stil worden hier 🙈 en dan is het afvragen, of het ma-di-wo-do of Vr komt

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:39:
[...]

Ja ik ook, zal stil worden hier 🙈 en dan is het afvragen, of het ma-di-wo-do of Vr komt
Ik hoop gewoon dat ze hem zaterdag aanbieden bij de postleverancier en maandag bezorgd wordt. _/-\o_

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
NickySantoro schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:36:
Zojuist notificatie gekregen van PostNL app, wordt morgenmiddag/avond afgeleverd. Maarja kans dat ik er dan niet ben en kan het helaas niet aanpassen
Ervaring leert dat dat niet zal gebeuren omdat hij pas vanaf 21 geleverd mag gaan worden.

@Floor-is als je pas zaterdag heb besteld zullen eerste de vrijdag bestellingen eruit gaan wat logisch is
En als er meer duidelijkheid is over de vooorraad zal jouw wacht op vooorraad worden geüpdatet

@Steven030 Logisch toch je heb een maand opzegtermijn ook als is je abonnement afgelopen die maand opzeg termijn blijf gelden.
Wel krijg je bij een overstap naar nieuwe provider van je nieuwe provider je toestel.
Maar je oude abo loopt nog een maand door en daarna pas start je abo bij je nieuwe provider.

@APPLEHARRY dat zal wel de 21ste zijn dan en niet morgen?
En besteld bij Apple nou als UPS levert dan zullen ze een probleem krijgen met Apple net wat @Dennisweb zegt.

@Donstil precies ergens gaat hij gewoon een dag opschuiven vermoed ik ook...

Verwijderd

MrTuinstra schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:40:
[...]

Ik hoop gewoon dat ze hem zaterdag aanbieden bij de postleverancier en maandag bezorgd wordt. _/-\o_
Dat merk je als de status veranderd. Maar DHL logt stil in het weekend. Die van onze kunnen ook nog in China liggen 🙈

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-01 23:30
Ik heb zojuist een afspraak kunnen maken voor levering op vrijdag van mijn Vodafone abbo met de iPhone.

Wordt geleverd door dynalogic. Hele slechte ervaringen mee maar gaan het zien.

Overigens gisteren besteld. Dus denk oprecht dat de orders erg tegenvallen of dat Apple er een keer gewoon voldoende heeft gemaakt!?

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Je zal een KPN verlenging wel persoonlijk moeten tekenen zeker . Of mag je partner dat ook doen.

Verwijderd

Is er al iemand die een nieuwe iPhone Xs Max besteld heeft in combinatie met verlenging zakelijk abonnement bij KPN en die bericht van verzending of voor het maken van een bezorgafspraak heeft ontvangen?

Hier nog steeds status op ‘controleren’. En dat terwijl ik vrijdag net na 9 uur mijn bestelling geplaatst heb. Wel bevestiging van reservering iPhone ontvangen en een email dat hij op voorraad is, maar verder blijft het verdacht stil...

Verwijderd

Gisteravond dit antwoord van Coolblue over losse voorraad iPhone:

Beste,

Hey! Tof dat je ook zo enthousiast bent over de nieuwe iPhone, wat een mooi ding is het.

We verwachten pas eind volgende week losse voorraad van de nieuwe iPhone modellen. Heb je nog andere vragen voor me?

Groetjes, Coolblue

Jammer!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Dennisweb schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:02:
[...]

Ik wil niet flauw doen, maar dat kan je echt vergeten. Het is ontzettend zeldzaam om een iPhone voor release day binnen te hebben. Als PostNL het echt namens KPN aflevert, krijg KPN problemen met Apple. No way dat ze dat riskeren.
is vorig jaar ook enkelen overkomen, dr is altijd wel een die mazzel heeft ... :)

no comment

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
joffrey19 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 07:11:
Je zal een KPN verlenging wel persoonlijk moeten tekenen zeker . Of mag je partner dat ook doen.
Wil ik ook heel graag weten, ik zit nu in het buitenland (vakantie). Ik kom vrijdag terug, maar niet op tijd ben ik bang. Ik krijg geen fatsoenlijk antwoord van KPN over de chat.

• Wazp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
joffrey19 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 07:11:
Hier was ik ook benieuwd naar! Op mijn bestelpagina staat nu een persoonlijk filmpje waarin letterlijk word gezegt:

"U kunt dan zelf het pakket in ontvangst nemen, maar het mag ook iemand anders zijn op uw adres. De postbode zal bij bezorging wel om een handtekening vragen."

Lijkt er dus op dat het niet persoonlijk hoeft.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11-2025
Voor zover het jullie helpt, bij Vodafone hoef je niet persoonlijk te tekenen voor ontvangst, maar ze bieden hem niet aan bij de buren. Er moet dus wel iemand op de afleverlocatie aanwezig zijn.

• iJJ76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
Bij mijn bestelling van KPN heb ik nu t&t PostNL gekregen met levering vandaag tussen 10 en 12.30 uur.. vreemd

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-12-2025
Vanmorgen een mailtje gehad van Mediamarkt (BE) dat ze hem morgen niet gaan kunnen uitleveren (13/9 besteld rond 17u).. Ondanks dat ik het had verwacht blijft het toch jammer. :)

(Het gaat om een XS 64GB Space Gray.)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-01 13:09
Mailtje van Vodafone met Track & Trace van PostNL. Dat wordt vrijdag voor het raam zitten wachten. oOo

Vrijdag ochtend besteld.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-01 20:05

JSchut

.....

iJJ76 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:49:
Bij mijn bestelling van KPN heb ik nu t&t PostNL gekregen met levering vandaag tussen 10 en 12.30 uur.. vreemd
Hier hetzelfde alleen wat later. Maar er staat ook dat de zending wordt verwacht en nog niet in het zeldproces zit.

Dus alleen aangemeld en nog niet aangeleverd. Wordt ook niet vandaag (verwacht maar helaas). Tenzij je heul veul mazzel hebt :)

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 20-09-2018 08:54 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JSchut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:54:
[...]

Hier hetzelfde alleen wat later. Maar er staat ook dat de zending wordt verwacht en nog niet in het zeldproces zit.

Dus alleen aangemeld en nog niet aangeleverd. Wordt ook niet vandaag (verwacht maar helaas). Tenzij je heul veul mazzel hebt :)
Yep, hier ook maar ga gewoon uit van vrijdag! Hoewel het in de app wel echt staat dat ze vandaag tussen 11 en 14 uur leveren.. Vooral voor de mensen die niet in dit soort topics hangen erg vervelend denk ik })

• iJJ76
JSchut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:54:
[...]

Net status aangepast, morgen tussen 9.15 en 11.45 uur

• JSchut

JSchut

.....

iJJ76 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:04:
[...]

Net status aangepast, morgen tussen 9.15 en 11.45 uur
Hier ook. Morgen 14:15 - 16:45. Helaas (voor mijn vrouw) niemand thuis.

• Ferry05
  • Laatst online: 24-04-2025
Die van mij ook tussen 14:15-16:15.

• WouterL
  • Laatst online: 09-01 14:14
Hier nog geen nieuws vanuit Belsimpel.

• D.vdweel_
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-12-2025
WouterL schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:14:
Hier hetzelfde nog niks veranderd bij belsimpel....

• iJJ76
Apple hoesje komt wel vandaag met DHL dus een heel klein beetje voorpret:-)

• WouterL
iJJ76 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:20:
Apple hoesje komt wel vandaag met DHL dus een heel klein beetje voorpret:-)
Ja, dat is ook het meeste iphone wat ik ga ontvangen deze week :)

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Wazp schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:38:
[...]

Hier was ik ook benieuwd naar! Op mijn bestelpagina staat nu een persoonlijk filmpje waarin letterlijk word gezegt:

"U kunt dan zelf het pakket in ontvangst nemen, maar het mag ook iemand anders zijn op uw adres. De postbode zal bij bezorging wel om een handtekening vragen."

Lijkt er dus op dat het niet persoonlijk hoeft.
Ja, dat filmpje geeft dus idd aan dat iedereen mag tekenen.

• Jieve
JSchut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:11:
[...]

Hier ook. Morgen 14:15 - 16:45. Helaas (voor mijn vrouw) niemand thuis.
Via de Apple Store online besteld?

• JSchut

JSchut

.....

Jieve schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:25:
[...]

Via de Apple Store online besteld?
KPN verlenging. Vrijdagochtend vroeg besteld via de chat. Ging niet goed en moest het later nog maar eens proberen. Uiteindelijk vrijdag om half 1 definitief geplaatst. Had dus eigenlijk niet eens verwacht dat hij er morgen al zou zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 07:12:
Is er al iemand die een nieuwe iPhone Xs Max besteld heeft in combinatie met verlenging zakelijk abonnement bij KPN en die bericht van verzending of voor het maken van een bezorgafspraak heeft ontvangen?

Hier nog steeds status op ‘controleren’. En dat terwijl ik vrijdag net na 9 uur mijn bestelling geplaatst heb. Wel bevestiging van reservering iPhone ontvangen en een email dat hij op voorraad is, maar verder blijft het verdacht stil...
Ik zou hier ook heel onrutig van worden. Wellicht even chatten/bellen met KPN?

[ Voor 45% gewijzigd door JSchut op 20-09-2018 09:30 ]

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:29
Volgens een paar posts op Reddit is Apple de status van de bestellingen aan het updaten naar Verzonden.

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01 18:34
WouterL schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:14:
Hier hetzelfde..

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
BlazeMuis schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:31:
Volgens een paar posts op Reddit is Apple de status van de bestellingen aan het updaten naar Verzonden.
Het Amerikaanse logistieke systeem is wel wat anders dan het Nederlandse systeem. Hier kunnen ze gerust pas vannacht om 2 uur op verzonden worden gezet en nog morgen worden geleverd in dit kleine kikkerlandje. :P

edit: as we speak krijg ik een SMS van DHL met de verzendbevestiging. Besteld via Apple zelf. :)

[ Voor 10% gewijzigd door FiXeR.nl op 20-09-2018 09:44 ]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Mijne is verzonden vanuit Apple. Met DHL. Woon in Den Haag.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mprkooij schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:46:
Same here.

Weet iemand toevallig of de policy mbt. afleveren bij buren/receptie veranderd is? Vorig jaar kreeg ik een telefoontje van de chauffeur dat ie dat niet mocht doen, maar in de afleveropties van DHL kan je wel weer kiezen voor "aflevering bij de buren, receptie, beveiliging"...

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• BlazeMuis
mprkooij schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:46:
Hoelaat had jij vrijdag besteld?

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
fsfikke schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:49:
[...]

Same here.

Weet iemand toevallig of de policy mbt. afleveren bij buren/receptie veranderd is? Vorig jaar kreeg ik een telefoontje van de chauffeur dat ie dat niet mocht doen, maar in de afleveropties van DHL kan je wel weer kiezen voor "aflevering bij de buren, receptie, beveiliging"...
Welke hebben jullie besteld? ik heb om 09.01 al besteld en een bevestigingsmail ontvangen. maar nog niet omgezet naar verzonden

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SP75 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:53:
[...]

Welke hebben jullie besteld? ik heb om 09.01 al besteld en een bevestigingsmail ontvangen. maar nog niet omgezet naar verzonden
64GB Max, besteld binnen de eerste paar minuten. Als je om 09:01 besteld hebt zou ik me vooral geen zorgen maken/de hele dag je bestelstatus refreshen. Dat ding komt morgen heus wel.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Jieve
SP75 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:53:
[...]

Mijne ook nog niet omgezet, besteld om 9.08 ofzo. Maar alleen een e-mail gehad met 'Uw bestelling wordt verwerkt', meer niet...

• swv
  • Laatst online: 08:32

swv

Guys wat maakt het uit hoelaat er besteld is? Jullie (wij) komen over enkele uren ook wel aan de beurt hoor :z

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-12-2025
Die van mij zal vast vanavond aangemeld worden in Eindhoven. Vannacht even langs Brussel gaan, om vervolgens weer terug te komen in Eindhoven, waar die morgen met de koerier mee gaat. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
BlazeMuis schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:52:
[...]

Hoelaat had jij vrijdag besteld?
09:05 de mail met bevestiging gekregen.

• Dennisweb
Besteld om 09:03, maar is de XS Max 256GB Space Grey is nog niet verzonden. Nog even tot vanavond wachten. :)

• BlazeMuis
mprkooij schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:59:
[...]

09:05 de mail met bevestiging gekregen.
Dan zal de mijne wel snel volgen, 9:06 hier de bevestiging gekregen :)

• Dennisweb
Ah. Daar is ie al: de bevestiging van DHL per SMS.

Ik heb twee toestellen apart besteld. Krijg je dan 2 smsjes of worden ze gewoon gebundeld?

• g00gle
  • Laatst online: 09-01 20:58
9:08 de bevestiging gehad, zal nog wel even duren gok ik :)
Andere hier hem wel al gehad? Die ook 9:08 bevestiging hebben gekregen?

[ Voor 38% gewijzigd door g00gle op 20-09-2018 10:06 ]

• lo3k
  • Laatst online: 08-05-2024
Hier ook DHL bevestiging per SMS met tracking code. Wordt morgen geleverd. Vorige week vrijdag om 9:06 XS 256GB Space Grey besteld bij Apple zelf. Status in de Apple Store app staat nog op 'verzending wordt voorbereid', maar die zal zo ook wel bijgewerkt zijn.

• BlazeMuis
Dennisweb schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:05:
Ah. Daar is ie al: de bevestiging van DHL per SMS.

Ik heb twee toestellen apart besteld. Krijg je dan 2 smsjes of worden ze gewoon gebundeld?
Een SMS van DHL? Deze kreeg ik gister/eergister niet toen mijn hoesje verzonden/onderweg was.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-01 16:10

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Heb de Xs bij T-Mobile besteld gisteren, hoop dat ik 'm de zaterdag op kan gaan pikken... :)

Steam ID = Ackerfiets

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01 15:08
Eerste SMS binnen. Ik heb echter drie lossen bestellingen gedaan. Ik kan het T&T nummer van DHL niet koppelen aan het bestelnummer van Apple. Dus het is nog een verrassing om wat het gaat. Status bij Apple is trouwens nog Preparing to ship voor alle 3.

• swv
  • Laatst online: 08:32

swv

Hier ook een sms. Weet niet of het de Watch is of de Xs. Wel chill dat ik de aflevering kan wijzigen naar maandag. Dat was mijn grootste zorg.

• Jieve
Inmiddels ook een SMS binnen, bezorging morgen! :D

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-01 21:37
Ook hier de SMS binnen! Benieuwd hoe laat ze komen want DHL is erg wispelturig. Slaapzak ligt al voor mijn deur.

Edit: Ojah, mail was om 9:06 binnen. Maar dat zegt denk ik niet veel gezien de SPAM-filter extravagansa die er bij mij voor hangt :O .

[ Voor 38% gewijzigd door Alpha89 op 20-09-2018 10:19 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-01 09:21
Hier nog helemaal niks :+ Om 9.03 de bevestiging van mijn bestelling binnen gehad.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Ook zojuist een sms gekregen van DHL, besteld via apple site, bevestigingsmail om 9:08 ontvangen...
XS black

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-01 16:51
lol Geert blijft toch kriebelen om ook 1 te halen? :)

Ik heb nog geen sms gehad. Zal wel komen. Wacht rustig af :)

• SP75
  • Laatst online: 29-12-2025
Jeuj, smsje binnen! 09.01 besteld

• Ryatzu
  • Laatst online: 09-01 11:27
Benny schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:42:
[...]

Silver XS Max 64gb.. Staat 5-7 werkdagen levertijd bij.

Ik denk dat jij morgenavond bericht krijgt dat hij is verzonden..
Mijn belsimpel order status is nu:
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 20-09-2018. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

Verwijderd

Ook sms gehad. Bestelling om 9:14 gedaan.

• Azmodann
  • Laatst online: 03:10
Hier nog niets gehad, besteld om 9:02

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-01 23:17
Ryatzu schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:31:
[...]

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 20-09-2018. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.
Klopt, ze krijgen de voorraad vanmiddag of vanavond binnen.
Ik verwacht zelf dat ze de voorraad al wel binnen hebben, anders staat deze ook niet op voorraad maar vorig jaar toen ik een X daar bestelde voor mijn vader was het rond de middag geregeld.

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Belsimpel levert alleen toestellen uit in samenwerking met abo. Losse voorraad wordt niet verstuurd. Zoals alle andere jaren bij hun.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:14

Toppe

Oké ✅

Net even bij de PostNL bezorger aangegeven dat hij morgen voorzichtig moet zijn met mijn pakketjes en hoelaat hij verwacht hier te zijn, zo rond de klok van 09:00 :D :D :D :D

Op het werk hebben we een vaste PostNL bezorger, als je ze af en toe eens een broodje kroket toeschuift tijdens de lunch dan scoor je punten O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Toppe op 20-09-2018 10:50 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025
Toppe schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:49:
Op het werk hebben we een vaste PostNL bezorger, als je ze af en toe eens een broodje kroket toeschuift tijdens de lunch dan scoor je punten O-)
En dan? Het is toch gewoon hun werk om pakketjes te bezorgen?

• Toppe

Toppe

Oké ✅

kipusoep schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:52:
[...]

En dan? Het is toch gewoon hun werk om pakketjes te bezorgen?
Klopt, alleen mogen ze leveren tussen bepaalde tijden (op het werk meestal tussen 09:00 en 13:00) maar nu is hij er morgen om 09:00 :9

• Mixpower
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:48:
Belsimpel levert alleen toestellen uit in samenwerking met abo. Losse voorraad wordt niet verstuurd. Zoals alle andere jaren bij hun.
Klopt, daar had ik het ook over.
En zo te lezen heeft hij een bestelling gedaan met abbo dus dat moet goedkomen, bijna alle Xs en Xs Max modellen staan bij hun op voorraad voor T-Mobile.

It's All In The "Mix"

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-01 10:40
9.01 besteld en 9.02 bevestigingsmail van Apple ontvangen dat ik m morgen in de Apple store kan afhalen. Zending staat nog steeds op voorwerkt en geen definitieve afschrijving van cc, slechts reservering. Afwachten naar...

• RobPete89
  • Laatst online: 14-09-2022
Ook hier mailtje van Vodafone binnen. Zin in morgen:)

• Ralluff
[...]

Klinkt goed voor jou!

Bij mij staat er al een week het volgende:

Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.

Verwijderd

Besteld 12:16, vanmorgen 10:02 bericht DHL. 😀

• WouterL
Ralluff schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:01:
[...]

Klinkt goed voor jou!

Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
Hetzelfde bij mij.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-01 23:30
DHL hanteert een tijdvak van 09.00-18.00.
Klote zeg.

• Ryatzu
  • Laatst online: 09-01 11:27
Ralluff schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:01:
[...]

Klinkt goed voor jou!

Heb je de xs max? Als ik de levertijd controleer op de site dan wordt deze gok ik pas volgende week verstuurd.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Net een mail vanuit Vodafone met een Track&Trace :D

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:01:
Besteld 12:16, vanmorgen 10:02 bericht DHL. 😀
Verzending lijkt dus willekeurig te gaan, zal wel op een paar pallets de deur uit gegaan zijn dan.

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-11-2025
"Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Onze shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen."

Zegt, T-Mobile in een SMS.

• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:27
Apple site bijgewerkt. Mijn XS wordt bezorgd met UPS.

• g00gle
  • Laatst online: 09-01 20:58
Mijne komt met UPS net verzendnummer gehad!

• blueyesdevil
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-07-2023
Verzonden met UPS!

• TwArbo
  • Niet online
Hier ook met UPS verzonden richting Leiden.

• Lucifertje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-01 18:12
[...]

Hier ook, ben benieuwd en hopelijk is er iemand thuis want ben zelf aan het werk. Toen met de iPhone 7 na de derde keer bij ophaalpunt pas succes (+/- week later).

Kan m’n reserve en brakke iPhone SE weer de kast in en kan ik weer whatsappen 👍

• BlazeMuis
In de Apple Store app is mijn iPhone XS Max 64GB Spacegray verzonden, gaat met DHL zo te zien. Geen SMS gehad, dat is dan wel weer raar..

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-01 16:09
Hier nu ook verzonden met UPS (Belgie). ;)

• RobPete89
  • Laatst online: 14-09-2022
Bij meer mensen dat de PostNL site plat ligt?

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01 15:08
Ik zie nu dat een telefoon (en watch) via DHL wordt verzonden. En de andere via UPS. Bijzonder...

• Ralluff
Ryatzu schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:06:
[...]

Heb je de xs max? Als ik de levertijd controleer op de site dan wordt deze gok ik pas volgende week verstuurd.
Ja inderdaad de xs max. Staat nog steeds 2-4 werkdagen op de site.

• Jieve
Had ook liever UPS, DHL heeft echt vervelende tijdvakken...

• BlazeMuis
De MediaMarkt in Hengelo heeft volgens de website meerdere modellen op voorraad op dit moment, ben benieuwd of ze al demo toestellen hebben liggen..

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
het schijnt dat de machines bij de PostNL alle pakketjes verkeerd hebben gestickered afgelopen 12 uur.
Dus er is een mogelijkheid dat je morgen ipv je nieuwe iPhone een nieuwe sap centrifuge van Wehkamp ontvangt *O* *O*

Verwijderd

Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:31:
[...]

het schijnt dat de machines bij de PostNL alle pakketjes verkeerd hebben gestickered afgelopen 12 uur.
Dus er is een mogelijkheid dat je morgen ipv je nieuwe iPhone een nieuwe sap centrifuge van Wehkamp ontvangt *O* *O*
Bron?

Verwijderd

Mediamarkt Tilburg en Breda is iPhone XS 64GB direct af te halen!

• Mixpower

It's All In The "Mix"

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-01 08:50
Pagina: 1 ... 67 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.