Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Haha😉 als ik zie waar hij ze zelf voor kan bestellen..... gaat helemaal nergens over. Hij krijgt overigens rond oktober een nieuwe iPhone en Awatch van het werk
Ja en die prijs natuurlijk, Apple is op de weg terug enz
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De prijs van de Xs 64 GB klopt niet als ik onderstaande screenshot ziexven0mxz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:53:
De prijzen zijn dus als volgt bij KPN.
Iphone XS
512Gb = €1440
256GB = €1224
64GB = €1056
Iphone XS max
512GB = €1512
256GB = €1320
64GB = €1152

Drukte. Gewoon afwachten.Kjellzw schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:14:
Mijn bestelling is zojuist verdwenen uit het lijstje met bestellingen, wanneer ik deze wil koppelen door bestelnummer + tel en email in te vullen krijg ik de melding dat deze bestelling al aan mijn apple id is gekoppeld. Wat is dit?
Dit is bij Apple, bovengenoemde is KPN!Novadecasa schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:14:
[...]
De prijs van de Xs 64 GB klopt niet als ik onderstaande screenshot zie
[Afbeelding]
Ik zie nu staan " Geen recente bestellingen".Kjellzw schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:14:
Mijn bestelling is zojuist verdwenen uit het lijstje met bestellingen, wanneer ik deze wil koppelen door bestelnummer + tel en email in te vullen krijg ik de melding dat deze bestelling al aan mijn apple id is gekoppeld. Wat is dit?
Oh well, het zal wel druk zijn.
Novadecasa schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:14:
[...]
[Afbeelding]
De lagere prijzen zijn voor de mensen die een contract aangaan en het toestel gelijk betalen.Khayma schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:13:
Hoe besteld je bij KPN zonder abo dan?
Niet.
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 14-09-2018 10:20 ]
volgens mij is dat echt jaaaaaaren geleden dat de pre orders verre van populair waren
Hier hetzelfdeBlazeMuis schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:15:
[...]
Ik zie nu staan " Geen recente bestellingen".
Zijn er hier wel een aantal uitverkocht hoor.Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:16:
een uur en kwartier later en vrijwel alle Xs modellen gewoon nog leverbaar op release dag.
volgens mij is dat echt jaaaaaaren geleden dat de pre orders verre van populair waren
Tijdens de launch van de 6s,7 & 8 waren bepaalde modellen ook een beste tijd gewoon leverbaar. Apple heeft de productie al best wat jaartjes op orde.
Verwijderd
Dat is bij Apple. Bij KPN dus goedkoper los.Novadecasa schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:14:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Vraag ik me ook af.Khayma schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:13:
Het is weer bijna September 2026 :)
Dat kreeg ik ook steeds. Met pagina terug klikken en opnieuw proberen er doorheen gekomen, maarja dat was mijn eerste order. De tweede vanuit My t-mob ging vlekkeloos. Nu maar hopen dat er hoop foutieve bestellingen in die 5K zitten.machetes schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:07:
[...]
Ik was om 09:01 bij de laatste stap toen ik een foutmelding kreeg. Daarna kreeg ik steeds die "sorry, er gaat iets mis" pagina. Om 09:21 lukte het eindelijk met ordernummer 358854xx. Hoop echt dat het nog op tijd is geweest
Ach ja, het is elke keer hetzelfde, blijft afwachten, nagelbijten, mail checken, forum checken etc.
Je gaat een nieuw contract normaal aan en dan zet je het toestel op in 1 x betalen.Khayma schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:13:
Dus eigenlijk verleng ik alleen mijn sim only.
Hier ook zo maar dat komt weer goedBlazeMuis schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:15:
[...]
Ik zie nu staan " Geen recente bestellingen".
Inderdaad Geert, erg lang geleden dit. Hoop volgend jaar net zo makkelijk als dit jaarGeert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:16:
een uur en kwartier later en vrijwel alle Xs modellen gewoon nog leverbaar op release dag.
[ Voor 48% gewijzigd door Jaymone op 14-09-2018 10:23 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
€ 1056,- via KPN. (Inclusief abonnement)
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Hey, jij lag toch al weer in bed te slapen?Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:18:
[...]
Zijn er hier wel een aantal uitverkocht hoor.
Tijdens de launch van de 6s,7 & 8 waren bepaalde modellen ook een beste tijd gewoon leverbaar. Apple heeft de productie al best wat jaartjes op orde.
Bij de X was het wel anders volgens mij.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:18:
[...]
Zijn er hier wel een aantal uitverkocht hoor.
Ik vind het wel mooi om nu eens vanaf de zijlijn toe te kijken
Normaal zit ik ook panisch te doen maar nu vind ik het de upgrade lang niet waard.
Hier op de zaak is wel een bestelling gedaan voor een Xs met 256gb bij Vodafone, ging redelijk soepel nadat de website eenmaal werkte van Vodafone.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gaat mij alleen om de grip. Vind die glazen achterkanten te glad op nw iphones.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:57:
[...]
Ik koop liever de originele van Apple. Die voelen veel harder en sterker aan. Deze zijn best zacht en verkleuren meestal ook een beetje.
Tot nu toe alleen ervaring met zwarte Totallee en die bevallen wel.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik had het al weggehaald. Ik blijf toch wakker al ging ik er wel om 04:00 in vannachtGeert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:23:
[...]
Hey, jij lag toch al weer in bed te slapen?
(ik lig wel in bed weer btw
Wat ik wel grappig vind bij T-Mobile is dat je extra betaalt voor je abonnement als je een nieuwe iPhone daar besteld.FNale schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:21:
[...]
Je gaat een nieuw contract normaal aan en dan zet je het toestel op in 1 x betalen.
Dus eigenlijk verleng ik alleen mijn sim only.maar goed wel 100 euro goedkoper dan in de store.
Voorbeeld:
iPhone XS Max 256GB, toestel op direct betalen, maar je abonnement is standaard 2,00 EUR per maand duurder dan wanneer je bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S9 zou nemen.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Ze gaan er volledig vanuit dat iedereen hem zo snel mogelijk wil hebben en niet later... Ben met je eens dat je dit zou moeten kunnen kiezen, om toch je bestelling veilig te stellen als t ware voor als er tekort aan voorraad is.ronaldmathies schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:42:
Ik wil al sinds 9:00 bestellen maar je mag de leverdatum niet aanpassen. Ik wil hem pas na de 25e vanwege een vakantie maar dat kan helemaal niet. Ook bij de store laten leveren heeft geen zin want dan moet je voor zaterdag een afspraak maken. Erg vreemd en vervelend bestel process.
Verwijderd
Je zou kunnen wachten tot hij op 1 oktober komt te staan door het voorraadniveau, maar het blijft een gok... Kan ook opeens verder verschuiven.ronaldmathies schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:42:
Ik wil al sinds 9:00 bestellen maar je mag de leverdatum niet aanpassen. Ik wil hem pas na de 25e vanwege een vakantie maar dat kan helemaal niet. Ook bij de store laten leveren heeft geen zin want dan moet je voor zaterdag een afspraak maken. Erg vreemd en vervelend bestel process.
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Check de handelaartjes maar, gsmweb of vianen telecom, zoiets.Jackssonss schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:42:
[...]
Waar zie jij de X met 256GB voor €949? of bedoel je tweedehands?
Ben zelf toch overstag gegaan, als je zo'n smak geld neerlegt wil ik toch de meest snelle hebben/hebbon.
Wat voor bestelnummer? Al iets te zien bij volg bestelling?iJJ76 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:37:
9.15 verlenging bij KPN gedaan XS 256gb zilver
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
mediamarkt neemt alle bestellingen aan zonder te weten hoeveel voorraad ze krijgenBekSide schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:04:
Bij mediamarkt nog alles te bestellen trouwens, ook voor afhalen.
...less is more
Je kunt de iPhone Xs vanaf 14 september pre-orderen. Momenteel is de levertijd nog niet bekend. Zodra bekend is wanneer we de toestellen kunnen leveren, informeren we je via deze pagina
Ik heb geen haast als in de EERSTE. Maar als ik nu bestel wil ik hem wel voor 1 oktober hebben
Levertijd staat nog op 5-7 werkdagen. Als je het belangrijk vindt om hem z.s.m in huis te hebben raad ik belsimpel wel aan, normaal gesproken altijd sneller met leveren dan bij providers zelf.
Gisteravond had ik hem al besteld maar ik zag dat betaling niet goed was gegaan dus vandaag pas rond 10:30 betaald.. hoop dat dit niet uitmaakt voor levertijd.. Denk het niet want staat nog steeds op 5-7 werkdagen
- KPN zorgeloos standaard 10gb (wordt dus 20gb)
- Iphone Xs max 64gb
voor 50 pm met 430 bijbetalen.
Heb wel compleet voordeel en krijg dus extra verleng korting van 5pm. Alleen via die afdeling lukt die extra korting
Nee was het maar zo'n feest. Totaal dus 1630, maar krijg nog 400 voor mn 7 plus, dus dat verzacht de pijn een beetje.meermarco schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:11:
1 jaar contract?
71827, 10:36 email met bevestiging reserveringken schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:57:
[...]
Wat voor bestelnummer? Al iets te zien bij volg bestelling?
Verwijderd
Volgens mij "ligt" er nog helemaal niks bij MediaMarkt, zijn nog steeds gewoon pre-orders.d.castello schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:07:
Een vriend van mij werkt bij de Mediamarkt. Hij zegt dat het niet storm loopt en er nog voldoende ligt. Was te verwachten met geen verassingen op de keynote. Alles is al ruim van te voren geleaked. Ik sla over en wellicht ga ik naar de Note 9. Voor alle bestellingen die zijn gedaan, gefeliciteerd en geniet er van!
Ik bedoel natuurlijk de reserveringen. En het aantal dat ze krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:14:
[...]
Volgens mij "ligt" er nog helemaal niks bij MediaMarkt, zijn nog steeds gewoon pre-orders.
Vergeet dan niet om te profiteren van het Tele2-trucje, dan kun je de Note 9 volgens mij al bemachtigen voor 770 euro.d.castello schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:07:
Een vriend van mij werkt bij de Mediamarkt. Hij zegt dat het niet storm loopt en er nog voldoende ligt. Was te verwachten met geen verassingen op de keynote. Alles is al ruim van te voren geleaked. Ik sla over en wellicht ga ik naar de Note 9. Voor alle bestellingen die zijn gedaan, gefeliciteerd en geniet er van!
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Ja, bewust voor gekozen zodat ik niet de hele dag thuis hoef te blijven en omdat ik meteen een (glazen) screen protector erop kan laten zettenZebesco030 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:24:
Hebben mensen ook gekozen voor de optie om deze op te halen in de winkel? Op 21-09?
Ja, ik kreeg net ook de mail met het linkje om je betaalmethode te kiezen. Er is alleen zomaar automatisch gekozen voor betaling bij ontvangst, terwijl ik gewoon nu meteen met creditcard wil betalen voordat ik straks achteraan sta omdat ik later pas betaal (in die mail staat dat ze je bestelling sneller verwerken als je online betaalt). Ik heb binnen 1 minuut na het ontvangen van de mail op de link geklikt en heb die mail binnen 2 uur na m'n bestelling ontvangen, dus dit is vreemd (als je binnen 2 uur na het ontvangen van de mail niet kiest wordt automatisch betalen bij ontvangst geselecteerd). Ben nu aan het chatten, hopelijk kunnen ze gewoon iets fixen zodat ik alsnog online kan betalen.Dylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:21:
Iemand al de status "Bestelling goedgekeurd" gekregen bij T-Mobile?
Verwijderd
Er ligt nog helemaal niks. Knap.d.castello schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:07:
Volgende week pas

Edit: iPhone XS 64GB grey
[ Voor 7% gewijzigd door VidaR-9 op 14-09-2018 11:29 ]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dat is wel snel? Ik heb nog niks gekregen....machetes schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:25:
[...]
Ja, ik kreeg net ook de mail met het linkje om je betaalmethode te kiezen. Er is alleen zomaar automatisch gekozen voor betaling bij ontvangst, terwijl ik gewoon nu meteen met creditcard wil betalen voordat ik straks achteraan sta omdat ik later pas betaal (in die mail staat dat ze je bestelling sneller verwerken als je online betaalt). Ik heb binnen 1 minuut na het ontvangen van de mail op de link geklikt en heb die mail binnen 2 uur na m'n bestelling ontvangen, dus dit is vreemd (als je binnen 2 uur na het ontvangen van de mail niet kiest wordt automatisch betalen bij ontvangst geselecteerd). Ben nu aan het chatten, hopelijk kunnen ze gewoon iets fixen zodat ik alsnog online kan betalen.
Ik laat 'm op werk afleveren, net zo makkelijkFrameWork. schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:25:
[...]
Ja, bewust voor gekozen zodat ik niet de hele dag thuis hoef te blijven en omdat ik meteen een (glazen) screen protector erop kan laten zetten
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dus voor 40 per maand uiteindelijk? of van 60 naar 50?joffrey19 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:09:
Ik heb bij KPN via afdeling klanten behoud
- Iphone Xs max 64gb
Heb wel compleet voordeel en krijg dus extra verleng korting van 5pm. Alleen via die afdeling lukt die extra korting
Ik 71649. Ook een mail gekregen maar in de mail staat een link naar status volgen, alleen kan de dit niks vinden.iJJ76 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:13:
[...]
71827, 10:36 email met bevestiging reservering
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Staat dat bij je order status die levertijd? (op de site zelf staat inderdaad 5-7 dagen afhankelijk van provider) Bij mij staat (KPN gekozen):Benny schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:06:
Bij belsimpel gisteren Xs Max 64gb Silver besteld met 1 jaar verlenging. 55 per maand en nog € 740 bij moeten betalen hahah.. belachelijk eigenlijk..
Levertijd staat nog op 5-7 werkdagen. Als je het belangrijk vindt om hem z.s.m in huis te hebben raad ik belsimpel wel aan, normaal gesproken altijd sneller met leveren dan bij providers zelf.
Gisteravond had ik hem al besteld maar ik zag dat betaling niet goed was gegaan dus vandaag pas rond 10:30 betaald.. hoop dat dit niet uitmaakt voor levertijd.. Denk het niet want staat nog steeds op 5-7 werkdagen
Status specifiek voor jouw bestelling: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.

Welke draai je er ook aan geeft, dit is nog nooit eerder voorgekomen tijdens een pre order.
Of die dingen zijn zo belachelijk duur, of men is elk jaar upgraden een beetje beu want tegenwoordig compleet onnodig (vanaf een iPhone 7) of Apple heeft een gigantische voorraad omdat ze, als je er heel eerlijk over nadenkt; ze kosten eigenlijk geen drol meer tegenwoordig, de nieuwe iPhones
Wat is het telefoonnummer van die afdeling moet beide abbonementen verlengenjoffrey19 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:09:
Ik heb bij KPN via afdeling klanten behoud
- Iphone Xs max 64gb
Ohw? Wat houdt dat in?NotSoSteady schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:24:
[...]
Vergeet dan niet om te profiteren van het Tele2-trucje, dan kun je de Note 9 volgens mij al bemachtigen voor 770 euro.
Ja ik!disguisedpotato schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:38:
Nog meer mensen die bij apple betaald hebben met ideal en al bijna 2,5 uur aan het wachten zijn op een betaalbevestiging?
9:07 besteld, en betaald via ideal....
Helaas nog geen bevestiging binnen,
het gaat om een xs 64gb goud.
Ik hoop toch echt wel volgende week vrijdag hem binnen te krijgen
Edit: terwijl ik dit bericht typte, een email met bevestiging ontvangen, levering is gelukkig gewoon 21 september
[ Voor 11% gewijzigd door duc848 op 14-09-2018 11:41 ]
Hier ook nog steeds aan het wachten. Gok dat de lokale Nederlandse verwerker van iDeal niet zoveel transacties in korte tijd gewend is.duc848 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:40:
[...]
Ja ik!
9:07 besteld, en betaald via ideal....
Helaas nog geen bevestiging binnen,
het gaat om een xs 64gb goud.
Ik hoop toch echt wel volgende week vrijdag hem binnen te krijgen
Edit: terwijl ik dit bericht typte, een email met bevestiging ontvangen, levering is gelukkig gewoon 21 september
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Verwijderd
Vanaf volgende week vrijdag.Dylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:42:
Zijn de iPhones al trouwens in de Apple Store (Den Haag) te bewonderen?
Ik heb ook om 9.07 besteld via iDeal betaald. Inmiddels bevestigd op 21 september.BombaAriba schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:41:
[...]
Hier ook nog steeds aan het wachten. Gok dat de lokale Nederlandse verwerker van iDeal niet zoveel transacties in korte tijd gewend is.
[ Voor 8% gewijzigd door Hanky74 op 14-09-2018 11:45 ]
Hoezo? Ik heb eerdere modellen van iPhone tot vorig jaar altijd op de dag van release gekregen via bestellen bij VF. Alleen vorig jaar duurde het een paar weken...Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:38:
bizar....ruim 2,5 uur na start van de pre orders zijn er nog zeer veel Xs en Xs varianten gewoon te krijgen op release dag.
Welke draai je er ook aan geeft, dit is nog nooit eerder voorgekomen tijdens een pre order.
Of die dingen zijn zo belachelijk duur, of men is elk jaar upgraden een beetje beu want tegenwoordig compleet onnodig (vanaf een iPhone 7) of Apple heeft een gigantische voorraad omdat ze, als je er heel eerlijk over nadenkt; ze kosten eigenlijk geen drol meer tegenwoordig, de nieuwe iPhones

ik doelde meer op bestellen direct via Apple tijdens de pre ordersRuud0012 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:45:
[...]
Hoezo? Ik heb eerdere modellen van iPhone tot vorig jaar altijd op de dag van release gekregen via bestellen bij VF. Alleen vorig jaar duurde het een paar weken...
Bij mij heeft het systeem dus zomaar voor betalen aan de deur gekozen terwijl ik dat niet wilde, en ze kunnen er niks aan doen. Dus hopelijk heb ik hierdoor m'n iPhone niet opeens later omdat ik niet online betaal maargoed, we gaan het zien volgende week.Dylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:27:
[...]
Dat is wel snel? Ik heb nog niks gekregen....
Heb ook even nagevraagd of je niet "achteraan" staat omdat je nog niet betaald hebt, maar dit is dus niet het geval. Zij kijken niet naar tijdstip van betalen, maar tijdstip van bestelling geplaatstmachetes schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:46:
[...]
Bij mij heeft het systeem dus zomaar voor betalen aan de deur gekozen terwijl ik dat niet wilde, en ze kunnen er niks aan doen. Dus hopelijk heb ik hierdoor m'n iPhone niet opeens later omdat ik niet online betaal maargoed, we gaan het zien volgende week.
Zelfde bij mij maar dit is gewoon een standaard bericht.. Ik heb wel vertrouwen in belsimpel. Ze zijn, voor mij, altijd sneller geweest dan via provider, met name omdat ze heel veel voorraad krijgen, ook uit het buitenland. Vorig jaar hadden ze volgens mij als enige 1 of 2 dagen na de release van de X nog voorraad (UK model). Heb toen bij vodafone geannuleerd, daar besteld en in 1 dag in huisRyatzu schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:37:
[...]
Staat dat bij je order status die levertijd? (op de site zelf staat inderdaad 5-7 dagen afhankelijk van provider) Bij mij staat (KPN gekozen):
Status specifiek voor jouw bestelling: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
Nee thuisbezorgen. In de mail staat dat ze je bestelling sneller verwerken als je online betaalt, daarom betaalde ik liever online maarjaDylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:48:
[...]
Heb ook even nagevraagd of je niet "achteraan" staat omdat je nog niet betaald hebt, maar dit is dus niet het geval. Zij kijken niet naar tijdstip van betalen, maar tijdstip van bestelling geplaatst. Ach je bent toch afhankelijk van de koeriers en voor zo ver ik weet is AMP niet een van de beste haha. Maar wou jij in de winkel ophalen?
Ik kwam er pas vannochtend om kwart voor 8 achter dat je bij belsimpel kon bestellen. Zal (vast) hopelijk op tijd zijn geweest. Denk dat de meeste mensen pas om 9 uur dachten om te gaan bestellen.Benny schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:50:
[...]
Zelfde bij mij maar dit is gewoon een standaard bericht.. Ik heb wel vertrouwen in belsimpel. Ze zijn, voor mij, altijd sneller geweest dan via provider, met name omdat ze heel veel voorraad krijgen, ook uit het buitenland. Vorig jaar hadden ze volgens mij als enige 1 of 2 dagen na de release van de X nog voorraad (UK model). Heb toen bij vodafone geannuleerd, daar besteld en in 1 dag in huis
Nog niet gereserveerd op mijn CC btw. Ik zag vanochtend wel dat ze 1eu hadden gereserveerd maar die was ook na 5min weer weg. Zal waarschijnlijk dus afgeschreven worden wanneer deze op te halen is?FrameWork. schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:25:
[...]
Ja, bewust voor gekozen zodat ik niet de hele dag thuis hoef te blijven en omdat ik meteen een (glazen) screen protector erop kan laten zetten
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Volgens mij dus die 50 per maandFNale schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:32:
[...]
Dus voor 40 per maand uiteindelijk? of van 60 naar 50?
Kan mij herinneren dat dat vorig jaar ook zo was.Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:38:
bizar....ruim 2,5 uur na start van de pre orders zijn er nog zeer veel Xs en Xs varianten gewoon te krijgen op release dag.
[ Voor 4% gewijzigd door disguisedpotato op 14-09-2018 12:00 ]
nope, vorig jaar waren vrijwel alle online bestellingen via Apple na een minuut of 20 al geslipt naar levertijden ver over de 3 a 4 weken.Roos79 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:57:
[...]
[...]
Kan mij herinneren dat dat vorig jaar ook zo was.
Heeft echt te maken dat iPhones van de laatste paar jaar , nog prima jaren mee kunnen en gros van de mensen echt geen € 1160-1300 willen betalen voor een telefoon.
De upgrades zijn zo minimaal geworden.
Ik denk dat de Xr een flinke bestseller kan gaan worden voor mensen die nog ver onder de €1000 willen blijven en nu bijv een 6,6S,7 (en zelfs 8 ) hebben.
Zojuist mail gekregen dat ik hem tussen 1-8 oktober binnen krijg.. helaas. Toen ik hem bestelde stond er wel volgende week vrijdag..
Ik vind de Xs wel een aardige up grade tegen over 6s.Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:01:
[...]
De upgrades zijn zo minimaal geworden.
Heb je nu een X dan snap ik dat je het niet doet en zeker diegene die hun X een maand terug verkochten om voor de Xs (max) te gaan en nu toch weer voor X gaan omdat ze het wel veel geld in een jaar vinden zijn er ook
Maar ieder zijn ding en om nu diegene die wel voor een Xs (max) gaan nu nog net niet voor gek te maken is ook wat raar toch?
[ Voor 17% gewijzigd door Roos79 op 14-09-2018 12:11 ]
ik verklaar niemand voor gek, ieder z'n dingetje inderdaad.Roos79 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:10:
[...]
Ik vind de Xs wel een aardige up grade tegen over 6s.
Heb je nu een X dan snap ik dat je het niet doet en zeker diegene die hun X een maand terug verkochten om voor de Xs (max) te gaan en nu toch weer voor X gaan omdat ze het wel veel geld in een jaar vinden zijn er ook![]()
Maar ieder zijn ding en om nu diegene die wel voor een Xs (max) gaan nu nog net niet voor gek te maken is ook wat raar toch?
van een 6S naar een Xs is zeer zeker een mooie upgrade!
Mijn bestelstatus staat nog op Bestelling geplaatst, ik kan mij niet precies meer herinneren wanneer het volledige bedrag op de CC wordt gezet, maar ik dacht zodra deze naar "Bestelling in behandeling" gaat.Zebesco030 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:56:
[...]
Nog niet gereserveerd op mijn CC btw. Ik zag vanochtend wel dat ze 1eu hadden gereserveerd maar die was ook na 5min weer weg. Zal waarschijnlijk dus afgeschreven worden wanneer deze op te halen is?
Gelukkig is de inchecktijd al bevestigd voor 21 september tussen 08:00 en 08:30 dus ik zie het volgende week allemaal wel
Wat dacht je van een iphone 6 naar een iphone xsGeert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:13:
[...]
ik verklaar niemand voor gek, ieder z'n dingetje inderdaad.
van een 6S naar een Xs is zeer zeker een mooie upgrade!
nice! jee, jij gaat bijna van de pre historie naar de verre toekomst!Ryatzu schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:16:
[...]
Wat dacht je van een iphone 6 naar een iphone xs![]()
Betaald met iDEAL? Er zit dan enkele vertraging in, waardoor je bestelling pas later bevestigd wordt. Met CreditCard is de betalingsbevestiging direct. Het kan dan best zo zijn dat je eerder hebt besteld dan iemand anders, maar doordat diegene met CreditCard betaald heeft, komt zijn order er toch eerder door.MrTuinstra schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:07:
Mijne op de Apple store besteld. 09:16 uur.
Zojuist mail gekregen dat ik hem tussen 1-8 oktober binnen krijg.. helaas. Toen ik hem bestelde stond er wel volgende week vrijdag..
Verwijderd
Vanochtend gelijk besteld, betaald met Creditcard. Gelijk bevestigd, staat inmiddels op "Bestelling in behandeling". Nu alleen nog een weekje (on)geduldig wachten.

Roos79 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:19:
@Geert1976 Ben ondertussen wel kwijt welke jij nu gebruikt

Goede upgrade vanaf een iPhone 6 :-)
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.