Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Xs 512 GB besteld, afleverdatum ook nog de 21e 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 20:18
@Geert1976 8)7 Mag ik dat niet geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
FNale schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:32:
[...]

Dus voor 40 per maand uiteindelijk? of van 60 naar 50?
van 60 naar 50. Via normale proces als compleet betaal je 55. Dus toch weer 120 over 2 jaar extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:40
FrameWork. schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:14:
[...]

Mijn bestelstatus staat nog op Bestelling geplaatst, ik kan mij niet precies meer herinneren wanneer het volledige bedrag op de CC wordt gezet, maar ik dacht zodra deze naar "Bestelling in behandeling" gaat.

Gelukkig is de inchecktijd al bevestigd voor 21 september tussen 08:00 en 08:30 dus ik zie het volgende week allemaal wel :)
Mijn bestelling van de iphone is *in behandeling*, maar nog geen bedrag gereserveerd van mijn cc.
5 sec na de bestelling van de IPhone de Watch besteld, deze staat ook *in behandeling* , hiervan is het bedrag wel gereserveerd .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Azmodann schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:29:
[...]

Mijn bestelling van de iphone is *in behandeling*, maar nog geen bedrag gereserveerd van mijn cc.
5 sec na de bestelling van de IPhone de Watch besteld, deze staat ook *in behandeling* , hiervan is het bedrag wel gereserveerd .
Meestal schrijven ze af als hij verstuurd wordt. Misschien bij goedkopere devices zoals de Watch niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:08
Azmodann schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:29:
[...]

Hier is er alleen $1 gereserveerd op mijn AmEx kaart. Apple Watch en iPhone Xs Max zitten bij mij echter in 1 bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Heeft iemand al een levertijd van Vodafone vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
machetes schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:50:
[...]

Nee thuisbezorgen. In de mail staat dat ze je bestelling sneller verwerken als je online betaalt, daarom betaalde ik liever online maarja
Heb inmiddels ook een twee mail gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 09:43

n3z

Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:38:
bizar....ruim 2,5 uur na start van de pre orders zijn er nog zeer veel Xs en Xs varianten gewoon te krijgen op release dag.
Welke draai je er ook aan geeft, dit is nog nooit eerder voorgekomen tijdens een pre order.

Of die dingen zijn zo belachelijk duur, of men is elk jaar upgraden een beetje beu want tegenwoordig compleet onnodig (vanaf een iPhone 7) of Apple heeft een gigantische voorraad omdat ze, als je er heel eerlijk over nadenkt; ze kosten eigenlijk geen drol meer tegenwoordig, de nieuwe iPhones :+
Ze zijn heel duur. Ondanks dat ik beschik over de middelen sla ik hem over. En zo ken ik nog 2 a 3 van mijn vriendengroep die niet gaan upgraden en blijven bij hun iPhone 7/8/X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 15:18
Zebesco030 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:56:
[...]

Nog niet gereserveerd op mijn CC btw. Ik zag vanochtend wel dat ze 1eu hadden gereserveerd maar die was ook na 5min weer weg. Zal waarschijnlijk dus afgeschreven worden wanneer deze op te halen is?
Ik zie op m'n AMEX nog steeds 1 euro hoor. Geld wordt pas afgeschreven als je hem ophaalt volgens mij of als ie klaar ligt om op te halen, dus op de dag zelf.

Die is normaal voor Apple. Reservering is een soort check of je card correct is en niet geblokkeerd.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
n3z schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:46:
[...]

Ze zijn heel duur. Ondanks dat ik beschik over de middelen sla ik hem over. En zo ken ik nog 2 a 3 van mijn vriendengroep die niet gaan upgraden en blijven bij hun iPhone 7/8/X.
Ik zie nu dat de 64 GB modellen naar October aan het schuiven zijn. Niet zo heel verrassend.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 20:18
[...]

Niet gek toch dat zijn ook nog best heel recente toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
[...]

Ik vind ze persoonlijk doorslaan in hun prijzen! Heb tot nu toe alle iPhones gehad, echt allemaal.. maar de x heb ik na 3 weken weer van de hand gedaan. Werd er zenuwachtig van zo'n duur toestel op zak te hebben en ook werkte face id niet lekker met mijn oogziekte nystagmus.
Ik was echt een iPhone fanboy maar dat is nu helemaal verdwenen met deze absurde prijzen.
Het is echt nog nooit eerder voorgekomen dat toestellen nog beschikbaar zijn in pre-order!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:33
DaveD1109 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:03:
[...]

Ik vind ze persoonlijk doorslaan in hun prijzen! Heb tot nu toe alle iPhones gehad, echt allemaal.. maar de x heb ik na 3 weken weer van de hand gedaan. Werd er zenuwachtig van zo'n duur toestel op zak te hebben en ook werkte face id niet lekker met mijn oogziekte nystagmus.
Ik was echt een iPhone fanboy maar dat is nu helemaal verdwenen met deze absurde prijzen.
Het is echt nog nooit eerder voorgekomen dat toestellen nog beschikbaar zijn in pre-order!
Inderdaad absurd om elk jaar de nieuwste iphone te kopen!
Moet inderdaad ook wel zeggen dat de prijzen bizar zijn, ik kom vanaf een iphone 6 128GB die ik voor 54 per maand afbetaalde met 100 euro bij betalen. Dat is nu wel wat anders helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-10 22:21
Er is toch een website waar je kunt kijken bij welke Apple Stores en MediaMarkt winkels de producten voorradig zijn?

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Steven030 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:38:
Heeft iemand al een levertijd van Vodafone vernomen?
5-7 werkdagen, Tele2 en HollandsNieuwe las ik al meer dan 2 weken.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
DaveD1109 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:03:
[...]

precies.

Sommige denken dat Apple dit jaar de voorraad 'gewoon' goed op orde heeft....alsof de halve wereld vanochtend even ruim €1160-1300 uitgegeven heeft voor een telefoon 8)7 8)7
Onzin, imho.

Al eerder aangegeven, ga elke bekend forum/techsite af de laatste 48 uur en je ziet echt dat het eigenlijk alleen nog maar om de prijzen van de nieuwe iPhones gaat en vrijwel in zijn geheel niet meer over het toestel zelf.

We komen echt op een kantelpunt nu.
Zeer benieuwd of Apple volgend jaar met de opvolger van de Xs en Xs Max weer verder de prijzen gaat opdrijven, bijv een instapmodel oled iPhone vanaf €1199.

Maar tegelijk besef ik dat het Apple het totaal niet gaat om het aantal verkochte toestellen maar de marge per device.
Want de netto winst (na aftrek van alle kosten als logistiek, R&D, materiaal etc) van bijv een iPhone Xs Max
64Gb is toch wel zo'n €550-€600 schat ik in

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 14-09-2018 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:13
Ik denk dat het een par dingen zijn:
1: mensen vinden de prijs te hoog. Vorig jaar was het een jubileum en kon dat nog. Nu niet echt meer.
2: mensen doen gewoon langer met hun telefoon. Eerst nam ik elke 2 jaar los een nieuwe. Nu heb ik mn 6 nog. En voor mij is het een kado voor mn 40ste verjaardag en ik geef mn oude door aan mn vrouw die nu nog de 5 heeft.
Maar ik zou zelf ook niet meer elk jaar of 2 jaar upgraden. Dat is te kostbaar en denk de laatste jaren toch ook meer om recyclen/milieu/niet onnodig producten weg doen etc.

Ik denk niet dat het €550-€600 is. het is genoeg daar niet van maar ik schat iets van €350 per toestel. Maar goed dat is gissen, en eerlijk maakt dat ook niks uit natuurlijk. Het gaat erom of je het zelf wil betalen. En dan komt KAN je het ook betalen.

Ik heb nu een sMax genomen. En ik verwacht dat ik hiermee ook zeker 4 of 5 jaar ga doen. Dat vind ik voor mezelf dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
joffrey19 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:09:
Ik heb bij KPN via afdeling klanten behoud
- KPN zorgeloos standaard 10gb (wordt dus 20gb)
- Iphone Xs max 64gb
voor 50 pm met 430 bijbetalen.
Heb wel compleet voordeel en krijg dus extra verleng korting van 5pm. Alleen via die afdeling lukt die extra korting
Hier ook verlengd. iPhone Xs 256GB voor 46pm met 600 euro bijbetaling. (20gb data per maand)

Toestel wordt alleen pas 26 oktober geleverd, dus moet het nog even doen met mijn iPhone7 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Motabeatz op 14-09-2018 13:36 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:20
Ik ga de mijne alsnog annuleren. Had een Xs 64GB genomen. Ga toch voor de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb Vodafone red met 10gb+10gb voor 21 p/m en een iPhone Xs Max 64 gb voor 1159,- direct betalen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:27
hmr schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:31:
Heb Vodafone red met 10gb+10gb voor 21 p/m en een iPhone Xs Max 64 gb voor 1159,- direct betalen.
Kan nog goedkoper:
https://directsales.vodaf...family/details/21982/7405

19 p/m 1152 bijbetalen voor 2 jaar of 20pm voor 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Fuwor schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:34:
[...]

Kan nog goedkoper:
https://directsales.vodaf...family/details/21982/7405

19 p/m 1152 bijbetalen voor 2 jaar of 20pm voor 1 jaar.
Is een verlenging en vind het wel prima zo voor 1 jaar. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
MrAcid schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:15:
Tele2 heeft wat moeite lijkt het, heb een Space Gray 64GB XS besteld (verlening van maandelijks opzegbare sim-only) maar krijg geen bevestigingsmails.

Oh well, het zal wel druk zijn. :+
Even mezelf quoten uit een ander topic.

Bestelling bij Tele2 werd tot 2x toe geannuleerd. Wat blijkt: omdat ik 2 weken geleden een Sim-Only (maandelijks opzegbaar) heb genomen bij Tele2 moet ik nu 4 maanden wachten tot ik kan 'verlengen' met een toestel. Ik kan wel m'n huidige Sim-Only opzeggen, en direct een nieuwe abonnement afsluiten bij Tele2, maar dan kan ik geen nummerbehoud doen. Kortom, Tele2 wil mijn €1200 de komende 2 jaar niet hebben. Telefonisch (2x gebeld want ik kon het niet geloven) werd dit bevestigd: is niet mogelijk.

Prima: dag Tele2, hallo Vodafone!

[ Voor 5% gewijzigd door MrAcid op 14-09-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
iPhone Xs Max 256GB space grey besteld los bij apple. volgende week bezorgd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:16:
Sommige denken dat Apple dit jaar de voorraad 'gewoon' goed op orde heeft....alsof de halve wereld vanochtend even ruim €1160-1300 uitgegeven heeft voor een telefoon 8)7 8)7
Onzin, imho.
Macrumors staat dit: "For the SIM-free iPhone XS Max models, which must be purchased in full up front and are not eligible for the iPhone Upgrade Program, most continue to list September 21 delivery dates. "

In de VS maken er veel gebruik van de $60 per maand Appleregeling gok ik. China is een leuke markt natuurlijk: Chinese luxury demand accounts almost for the 20% of global spend on fancy items.

Hier zie je toch wel een hoop 64GB kopers ook...

't is wel vermakelijk om te lezen, dit soort topics. Koop er zelf ook 1, maar ik ben me er goed bewust van dat het niet 'normaal' is. Geloof dat een aantal hier in een bubbel leven, waar ze nooit mensen zien die het minder hebben (of het boeit ze niet, gezien de posts, dat kan ook).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
NickySantoro schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:29:
[...]

Hier ook verlengd. iPhone Xs 256GB voor 46pm met 600 euro bijbetaling. (20gb data per maand)

Toestel wordt alleen pas 26 oktober geleverd, dus moet het nog even doen met mijn iPhone7 :)
Hoe weet jij de levertijd dan? ik zie nog niets in mijn bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

matthijst schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:49:
[...]

't is wel vermakelijk om te lezen, dit soort topics. Koop er zelf ook 1, maar ik ben me er goed bewust van dat het niet 'normaal' is. Geloof dat een aantal hier in een bubbel leven, waar ze nooit mensen zien die het minder hebben (of het boeit ze niet, gezien de posts, dat kan ook).
Waarom zou dat relevant zijn voor een topic wat gaat over levertijden van luxeproducten.

Niet iedereen kan zich luxe veroorloven. Helaas.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Heb er 1 op de kop kunnen tikken bij 'your mac store' om 12:30.

iPhone Xs 64gb space grey. Geen idee wanneer ik hem krijg of bij welke 'lichting' ik zit.
Zie het nergens staan. Gewoon wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:01
D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:54:
[...]

Bij KPN niet denk ik want daar betaal je pas ná levering van de iPhone.
Weet jij het volgende: Betaal je de toestel kosten aan de bezorger/koerier of gaat dat via automatische incasso op de eerste factuur van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:19
Weet iemand hoe het zit met annuleren van een bestelling die kan worden opgehaald in Oberhausen? Ik wil deze graag annuleren maar heb die optie (nog) niet. Heeft iemand dit vorig jaar meegemaakt en weet hij/zij nog of en wanneer dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:35

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Het valt me op dat het model wat ik heb besteld nog steeds leverbaar is voor as vrijdag. Al die hart tergende manouvres voor jan lol gehad om 9 uur haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rnark schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:24:
Weet iemand hoe het zit met annuleren van een bestelling die kan worden opgehaald in Oberhausen? Ik wil deze graag annuleren maar heb die optie (nog) niet. Heeft iemand dit vorig jaar meegemaakt en weet hij/zij nog of en wanneer dit mogelijk is?
Waarschijnlijk zie je bovenaan die pagina staan dat je over een paar uur dingen kan wijzigen / annuleren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:42
Bij mij is zojuist €1259 van de creditcard afgeschreven en de status staat op Verzending wordt voorbereid. Ik dacht dat ze het pas afschreven op de dag van verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:50
De Xs 64 staat nu op een levertijd van 1-2 weken. De 256 en 512 kunnen nog steeds volgende week al worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
joffrey19 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:06:
[...]

Hoe weet jij de levertijd dan? ik zie nog niets in mijn bevestiging.
Dat werd mij verteld toen ik aan de lijn zat

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Bij mij staat “artikelen worden verwerkt”.

En ik zie dat 1 euro van mijn cc is afgeschreven en teruggestort.

Toch mis gegaan?

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:49:
[...]

Hier zie je toch wel een hoop 64GB kopers ook...
Krijg soms een beetje de indruk dat je een arme sloeber bent als je de goedkoopste iPhone koopt... Als je echt knaken hebt koop je toch de Xs Max 512GB!? :+
Dit topic is één grote bubbel van mensen die zich een iPhone kunnen veroorloven, al helemaal op de dag dat de nieuwe iPhone uit komt... Maar sommige mensen geeft het status. Prima toch, laat ze zich lekker goed voelen omdat ze een telefoontje hebben. :9
VidaR-9 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:52:

Toch mis gegaan?
Dat is gewoon validatie dat ze af kunnen schrijven van je creditcard. En die euro geven ze vervolgens weer terug. Niks om je zorgen over te maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BluRay schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:24:
[...]

Weet jij het volgende: Betaal je de toestel kosten aan de bezorger/koerier of gaat dat via automatische incasso op de eerste factuur van KPN?
Vanuit de mail:
Zodra het toestel is geleverd, worden de eenmalige kosten in rekening gebracht op uw eerstvolgende factuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 14:03

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand al iets van T-mobile gehoord? Ik kreeg dit vanochtend en daarna niets
"Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken. Binnen een paar uur ontvang je een mail "

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 19:35

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Stop is ff met trollen.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 14-09-2018 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:32

Nitai

Live the life you love.

VidaR-9 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:52:

Toch mis gegaan?
Nee dat is een verificatiecheck, niets bijzonders, hoort zo, verschilt per cc maatschappij of ze het toestaan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Nitai schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:55:
[...]

Nee dat is een verificatiecheck, niets bijzonders, hoort zo, verschilt per cc maatschappij of ze het toestaan.
Mooi. Toch bijzonder dat ze mn cc moeten verifiëren waar ze iedere maand cloud en music abonnement op chargen.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vuvuzela schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:54:
"Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken. Binnen een paar uur ontvang je een mail "
Ik heb daarna een tweede mail gehad waar ik een betaalmethode moest kiezen.. Dat heb ik gedaan door een webform in te vullen. Daarna was het stil. (op een algemene tmobile spam email na, die me vertelt dat ik kan verlengen, met een nieuwe iphone. Mosterd na de maaltijd dus).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:32

Nitai

Live the life you love.

VidaR-9 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:56:
[...]

Mooi. Toch bijzonder dat ze mn cc moeten verifiëren waar ze iedere maand cloud en music abonnement op chargen.
Wellicht gescheiden systemen (preorder en dagelijkse debiteurtjes...) wie zal het zeggen?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:01
Zojuist besteld. Bij mij is het:
De eenmalige kosten betaalt u bij levering van uw bestelling. Dit kan via een pin-transactie bij onze koerier. Als er geen eenmalige kosten van toepassing zijn, vragen wij u € 0,01 te pinnen ter verificatie van uw IBAN-nummer.
Ik stap trouwens over. Was begin dit jaar nog KPN klant, maar mijn abo van 2 jaar was verlopen. KPN wilde de toestelkosten niet van de prijs afhalen waardoor ~50 euro p/m zou blijven betalen voor een abo waarvan het toestel allang is afbetaald. Ben toen dus maar overgestapt naar Youfone met het idee om dan nu weer terug te gaan met een 1 jarige abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Ik snap het niet. Waarom een Xr kopen? De X is beter en maar 70 euro duurder, (ik verwacht dat de X nog wel gaat dalen)

iPhone Xr met 256GB: 1029 euro (https://www.want.nl/iphone-xs-max-prijzen-nederland/)
iPhone X met 256GB : 1099 euro (cooblue)

[ Voor 9% gewijzigd door tony-stark op 14-09-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
tony-stark schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:10:
Ik snap het niet. Waarom een Xr kopen? De X is beter en maar 70 euro duurder, (ik verwacht dat de X nog wel gaat dalen)

iPhone Xr met 256GB: 1029 euro (https://www.want.nl/iphone-xs-max-prijzen-nederland/)
iPhone X met 256GB : 1099 euro (cooblue)
De iPhone X wordt niet meer geleverd door Apple. Zodra de winkels door hun voorraad heen zijn zul je dus ook geen X meer kunnen krijgen. De Xr komt ook pas over een maand uit, dus tegen die tijd zal de X een stuk lastiger te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Groter scherm.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnvbml
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-09 13:29
Ik heb vanochtend om 09:20 de Xs Max 64gb gold bij Tele 2 besteld (toestel stond pas 09:15 online, erg frustrerend). Iemand enige ervaringen met levering van iPhones op release day vanuit Tele2? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik ben benieuwd wanneer Vodafone bekend maakt wanneer ze kunnen leveren.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z

n3z

Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:16:
[...]

precies.

Onzin, imho.

Al eerder aangegeven, ga elke bekend forum/techsite af de laatste 48 uur en je ziet echt dat het eigenlijk alleen nog maar om de prijzen van de nieuwe iPhones gaat en vrijwel in zijn geheel niet meer over het toestel zelf.

We komen echt op een kantelpunt nu.
Zeer benieuwd of Apple volgend jaar met de opvolger van de Xs en Xs Max weer verder de prijzen gaat opdrijven, bijv een instapmodel oled iPhone vanaf €1199.

Maar tegelijk besef ik dat het Apple het totaal niet gaat om het aantal verkochte toestellen maar de marge per device.
Want de netto winst (na aftrek van alle kosten als logistiek, R&D, materiaal etc) van bijv een iPhone Xs Max
64Gb is toch wel zo'n €550-€600 schat ik in
Het is nog veel hoger dan ik dacht:

http://www.gsmhelpdesk.nl...-op-nieuwe-apple-iphone-x

64 procent. Wow. Dat zal dit jaar ook zoiets zijn of meer zelfs. Ik gok dat de max een marge heeft van bijna 70%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:28
Na mijn bestelling vanochtend bij Apple heb ik nu ook een XS Max 64gb silver besteld bij MediaMarkt. Ook thuisbezorging op 21-9. We zullen zien wie er het eerst is.....voordeel van mediamarkt is dat ik daar via een cashbacksite nog 3% cashback krijg. Toch 35 euro. Zijn weer een paar biertjes ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 13:29
n3z schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:44:
[...]

Het is nog veel hoger dan ik dacht:

http://www.gsmhelpdesk.nl...-op-nieuwe-apple-iphone-x

64 procent. Wow. Dat zal dit jaar ook zoiets zijn of meer zelfs. Ik gok dat de max een marge heeft van bijna 70%.
Debiele artikelen zijn dat, en iedereen praat elkaar weer lekker na. Die prijs is alleen voor de onderdelen en het assembleren. Daar komt nog een flink bedrag bij, want zo'n iPhone bedenkt en ontwerpt zichzelf niet, wel? En die software die erop draait schrijft zichzelf ook niet, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:50
Inmiddels staat er op de site dat de max goud 64 gb tussen 24 september en 1 oktober geleverd word.. best apart. Bij mij staat nog steeds 1 okt - 8 okt. Terwijl ik hem om 09:16 al besteld hebt.. meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z

n3z

PhilipsFan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:48:
[...]

Debiele artikelen zijn dat, en iedereen praat elkaar weer lekker na. Die prijs is alleen voor de onderdelen en het assembleren. Daar komt nog een flink bedrag bij, want zo'n iPhone bedenkt en ontwerpt zichzelf niet, wel? En die software die erop draait schrijft zichzelf ook niet, wel?
Uiteraard. Er zit ook een boel geld in ontwikkelen, software en reclame. Maar dat Apple bijna alle winst pakt op de mobiele markt is geen geheim.

Het is hun goed recht natuurlijk. Apple is een bedrijf dat zoveel mogelijk winst wilt maken. Ik ben benieuwd hoe deze prijzen gaan uitpakken in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
MrTuinstra schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:51:
Inmiddels staat er op de site dat de max goud 64 gb tussen 24 september en 1 oktober geleverd word.. best apart. Bij mij staat nog steeds 1 okt - 8 okt. Terwijl ik hem om 09:16 al besteld hebt.. meer mensen dit?
Vraag is kleiner dan de voorraad. Adjustment van het voorraadsysteem waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:13
Is er al nieuws wanneer AMac en CoolBlue kunnen gaan leveren?

https://www.amac.nl/blog/levertijd-iphone-xs-en-xs-max/

[ Voor 35% gewijzigd door Sc0tTy op 14-09-2018 16:21 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Sc0tTy schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:14:
Is er al nieuws wanneer AMac en CoolBlue kunnen gaan leveren?
Dat soort winkels weten pas een dag of twee voor de release hoeveel toestellen ze krijgen. Zij kunnen dus nog geen leverdatum garanderen. Het kan dus op 21 september zijn, maar ook weken later. Als je een gegarandeerde leverdatum wilt, zul je bij Apple moeten bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 16:39

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Vuvuzela schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:54:
Apache4u schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:56:
[...]

Ik heb daarna een tweede mail gehad waar ik een betaalmethode moest kiezen.. Dat heb ik gedaan door een webform in te vullen. Daarna was het stil. (op een algemene tmobile spam email na, die me vertelt dat ik kan verlengen, met een nieuwe iphone. Mosterd na de maaltijd dus).
Ik kreeg de betaalmethode mail ook net pas. Duurt dus even voor ze het allemaal verwerkt hebben. Hoop wel dat dit niet een indicatie is dat mijn levering ook lang op zich laat wachten straks :P

Hoe is bij jullie het overzicht onderaan die mail? Daar is mijn maandbedrag 9 euro hoger dan ik bij het bestelproces aangegeven heb.
Er onder staat dat die prijs "inclusief 9 euro korting" is. Zien zij die regel anders dan ik en hebben ze die 9 euro daar bewust nog niet af gehaald, of zien zij die zin wel net zo als ik maar zijn ze gewoonweg vergeten die 9 euro van de prijs af te halen in dat overzicht?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:33:
[...]

Meestal schrijven ze af als hij verstuurd wordt. Misschien bij goedkopere devices zoals de Watch niet.
Ik zie nu dat het bedrag van de iPhone volledig afgeschreven is.

Ligt er mss ook aan welke cc kaart er gebruikt word?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:31:
[...]

[...]

Ik kreeg de betaalmethode mail ook net pas. Duurt dus even voor ze het allemaal verwerkt hebben. Hoop wel dat dit niet een indicatie is dat mijn levering ook lang op zich laat wachten straks :P

Hoe is bij jullie het overzicht onderaan die mail? Daar is mijn maandbedrag 9 euro hoger dan ik bij het bestelproces aangegeven heb.
Er onder staat dat die prijs "inclusief 9 euro korting" is. Zien zij die regel anders dan ik en hebben ze die 9 euro daar bewust nog niet af gehaald, of zien zij die zin wel net zo als ik maar zijn ze gewoonweg vergeten die 9 euro van de prijs af te halen in dat overzicht?
Geen idee, ik heb een zakelijke verlenging afgesloten en de prijs klopt..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Azmodann schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:34:
[...]

Ik zie nu dat het bedrag van de iPhone volledig afgeschreven is.

Ligt er mss ook aan welke cc kaart er gebruikt word?
Oh, hier inmiddels ook hele bedrag gereserveerd. Dat is nog niet echt afgeschreven, maar wordt vastgehouden tot ze het daadwerkelijk afschrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 13:29
Hier ook het bedrag volledig gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:17
Idem

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Hier ook volledige bedrag gereserveerd, zullen wel spoedig de warehouses in China verlaten, worden nu lekker ingepakt voor de lange vlucht naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Status veranderd naar : Verzending wordt voorbereid , voor zowel de iPhone en Apple watch
(besteld via Apple) voor levering 21 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Laatst online: 01-10 23:27
Hahaha kak. Wilde toch de XS Max ipv de XS. Dus de Max besteld en wilde net de XS annuleren, wordt de verzending al voorbereid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:42
BoomTree schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:12:
Hier ook volledige bedrag gereserveerd, zullen wel spoedig de warehouses in China verlaten, worden nu lekker ingepakt voor de lange vlucht naar Europa.
Ik denk dat ze allang in Nederland zijn hoor, ergens in een klein dorpje in een enorm magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
BlazeMuis schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:44:
[...]

Ik denk dat ze allang in Nederland zijn hoor, ergens in een klein dorpje in een enorm magazijn.
Ja, Syncreon heet die distributeur, zit in Waalwijk. Vandaar uit gaat het naar UPS of DHL Express. Begin niet over DHL Express.... die doen aan werkverschaffing.

De mijne staat nu op in bestelling wordt verwerkt, maar haal hem op in de Applestore in Dusseldorf.

[ Voor 12% gewijzigd door loekf2 op 14-09-2018 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:23
Leuk iedereen hier weer bezig te zien. Ik heb vorig jaar overgeslagen, maar met de 7 was ik ook bezig met bestellen en alles checken. Nu dit jaar misschien voor de Xr. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:33
Creditcard gereserveerd, PFS (Verzending wordt voorbereid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:00

swv

Ik had vanmorgen om 10 uur al dat mijn Watch 4 werd voorbereid voor verzending. iPhone helaas nog niet inmiddels ook, wel CC al tijdje gereserveerd voor beiden. Eigenlijk zonde van mijn tijd om telkens te kijken of beiden al verzonden zijn/worden aangezien ik toch wel weet dat het goed komt. Echter kan ik de 21e het pakket niet in ontvangst nemen dus ik ben meer benieuwd met welke vervoerder ik te maken ga krijgen ;) Ik duim voor UPS.

Edit: iPhone nu ook

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 14-09-2018 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Ik wacht eerst even wat recensies af. Wil een iPhone Xs of Max hebben, maar kan nog wel paar maanden wachten. Financieel ook wat handiger en m'n iPhone 7 doet het nog als nieuw verder. Benieuwd naar de ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
[...]

Apple levert ze soms ook rechtstreeks vanuit China.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
[...]

Vorig jaar kwamen ze rechtstreeks uit China met DHL of UPS, zou dit jaar anders kunnen zijn maar het is wachten op het tracking nummer. Belangrijkste is dat ie er volgende week vrijdag is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:44
BoomTree schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:00:
[...]

Vorig jaar kwamen ze rechtstreeks uit China met DHL of UPS, zou dit jaar anders kunnen zijn maar het is wachten op het tracking nummer. Belangrijkste is dat ie er volgende week vrijdag is :D
Hmm dat gek. Want die van mij kwam gewoon uit Eindhoven ;-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Alpha89 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:28:
[...]

Hmm dat gek. Want die van mij kwam gewoon uit Eindhoven ;-) .
Ik bedoel de launchperiode, later werden ze wel op voorraad gezet in het Nederlandse distributie centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:26
Hier ook vrij snel de Xs Max “besteld” @ Mediamarkt.
Gekozen voor afhalen, geef toch de voorkeur om dit soort grote bedragen in de winkel te betalen en het product direct mee te nemen.
Leverdatum staat overigens nog op de 21e staat..

Ben benieuwd!

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QempZoR schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:01:
Hier ook vrij snel de Xs Max “besteld” @ Mediamarkt.
Gekozen voor afhalen, geef toch de voorkeur om dit soort grote bedragen in de winkel te betalen en het product direct mee te nemen.
Leverdatum staat overigens nog op de 21e staat..

Ben benieuwd!
Mediamarkt neemt zoveel mogelijk preorders aan, de datum die daar staat betekent op dit moment nog vrij weinig.

Zelf is mijn bestelling zojuist versprongen naar verzending wordt voorbereid, levering 21-9. 2x iPhone XS Max 64 GB. 9:16 bestelbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Gisteren de Xs 64GB Space Gray besteld bij Mediamarkt (BE) met verwachte leverdatum 21/09. Ik ben benieuwd of ze hem überhaupt gaan uitleveren aangezien het toestel verkeerd geprijsd stond (999€). Kort na het afronden van mijn bestelling was hij opeens niet meer leverbaar. Voor die prijs wil ik gerust iets langer wachten, mochten ze hem niet leveren dan heb ik mijn iPhone 7 nog en wacht ik wel af tot hij gewoon uit voorraad op te halen is ergens. :)

Wou eigenlijk stiekem de 256GB maar die vond ik pas na afronden van de bestelling op de webshop terug, die stond aan 1179€. :p

[ Voor 3% gewijzigd door bibi2205 op 14-09-2018 22:23 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BoomTree schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:33:
[...]

Ik bedoel de launchperiode, later werden ze wel op voorraad gezet in het Nederlandse distributie centrum.
Eerste zending is vaak wel op voorraad in Nederland en/of Europa. Ik had vorrigjaar ook een X op launch die werd bezorgd vanuit Nederland.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24
Mijn X kwam vorig jaar uit Eindhoven.
Moest toen vanuit Eindhoven naar ons kantoor in Den Bosch. Sinds december zitten we echter in Eindhoven, dus ze hoeven nu niet zo ver. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Rivanov op 14-09-2018 22:49 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:33
Rivanov schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:48:
Mijn X kwam vorig jaar uit Eindhoven.
Moest toen vanuit Eindhoven naar ons kantoor in Den Bosch. Sinds december zitten we echter in Eindhoven, dus ze hoeven nu niet zo ver. ;)
Je zou maar in Groningen wonen. Geen grapje, ik heb vorig jaar tot half zes op mijn telefoon zitten wachten. Geleverd door DHL. Dat zegt een hoop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 00:07:
[...]

Je zou maar in Groningen wonen. Geen grapje, ik heb vorig jaar tot half zes op mijn telefoon zitten wachten. Geleverd door DHL. Dat zegt een hoop....
Ja dat gebeurd veel op drukke DHL dagen. Heel irritant.

Ik heb mijn afspraak van vrijdag avond dan ook aangepast naar “ik kijk even of ik het haal” 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MelvinW
Dennisweb schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 00:07:
[...]

Ik stuur soms wel is iets met DHL Express naar m'n ouders die ook in Groningen wonen en vervolgens vertrekt DHL pas om 17:00 uit Amsterdam om het af te gaan leveren. Staan ze uiteindelijk pas om 20:30 voor de deur 8)7 Helaas is het bij Apple altijd willekeurig welk bedrijf het levert.

• Geronnimo87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:28
Gisteren om 09.07 u (what a time, maar store was niet sneller open) mijn langverhoopte upgrade van m'n iPhone 6 besteld: een Xs 256 GB in het wit. Ik hoop dat ik geen spijt ga krijgen van de kleur, maar op foto leek het wel klasse te hebben.

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 17:20
14-09-18 om 9:10u een Xs 64GB ruimte grijs en AW4 44mm zwart besteld:
Bestelling in behandeling, Levering 21 sep
en
14-09-18 om 9:56u een Xs 64GB zilver besteld:
Verzending wordt voorbereid, Levering 21 Sep

CC is geboekt voor beide bedragen gistermiddag. Raar dat de latere order al een stapje verder is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 09:43
Hier een mailtje van Vodafone dat hij later komt, maar lijkt automatisch te zijn.
Gistermorgen om 9:22 de bevestiging gekregen met ordernummer 28601269x.

Xs 64Gb SG overigens.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 20:10

Niek_1981

Think Different.

Thomas18GT schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:44:
Hier een mailtje van Vodafone dat hij later komt, maar lijkt automatisch te zijn.
Gistermorgen om 9:22 de bevestiging gekregen met ordernummer 28601269x.

Xs 64Gb SG overigens.
Klopt, vorig jaar kreeg ik dat bericht ook en gewoon op 3 november in ontvangst kunnen nemen. Nu weer hetzelfde bericht, dus hecht er vooralsnog niet zoveel waarde aan.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flyer82
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-04-2024
Hier ook net die mail gehad. Ik kreeg gisteren om 9.28u de bevestigingsmail met 2075 als laatste 4 cijfers. Zit dus best wat tussen in die paar minuten...

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Flyer82 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:19:
Hier ook net die mail gehad. Ik kreeg gisteren om 9.28u de bevestigingsmail met 2075 als laatste 4 cijfers. Zit dus best wat tussen in die paar minuten...
Ik heb geen mail gehad en kreeg de bevestigingsmail om 9.39u met ordernummer 28602730*. Is inderdaad hard gegaan in die tussentijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:50
-3316 om 9.16 uur. Ik denk niet dat het laatste deel van het ordernummer een volgnummer is.

• Dennisonline
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023
Gisteren besteld 64‑GB iPhone XS, zilver, vrijdag geleverd, volgens site.

Upgrade van 6 -> XS :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goodfellas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 12:39
Iphone xs
Van 6s naar Xs *O*

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:25
Ik ben volgende week in Amerika dus hoop dat de normale winkel voorraden net zo zijn als met de X vorig jaar. Toen kon ik hem een dag later gewoon oppikken en hoop dat nu op zondag weer te kunnen doen.

Even kijken ook voor de SS Watch want die lijkt wel wat lastiger leverbaar...

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
Jaguar645 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:59:
Ik ben volgende week in Amerika dus hoop dat de normale winkel voorraden net zo zijn als met de X vorig jaar. Toen kon ik hem een dag later gewoon oppikken en hoop dat nu op zondag weer te kunnen doen.

Even kijken ook voor de SS Watch want die lijkt wel wat lastiger leverbaar...
Nice, stuk beter die prijzen daar. Ten tijde van de 5S was ik in de USA en heb m ook daar gekocht toen. Scheelt aanzienlijk. Waarom van de X naar de Xs als ik vragen mag? (of koop je gewoon sowieso elk jaar de nieuwste?) Want verder is er niet heel veel verschil, natuurlijk sneller, betere camera etc. maar geen major changes. Net zoals elk S-jaar eigenlijk.

[edit]

Ondertussen bij T-mobile nog geen enkel idee op of hij daadwerkelijk geleverd gaat worden de 21e.
Status vandaag:

Ordernummer: 358879XX
Toestel: Apple iPhone Xs Max 256GB Goud
Je bestelling is bij ons binnengekomen
We verwerken je order. Binnen 1 werkdag sturen wij je een e-mail met meer informatie over de vervolgstappen.
Je bestelling is goedgekeurd
We hebben de e-mail met meer informatie naar je verstuurd. Haal je jouw bestelling op in een T-Mobile Shop? Dan neemt de T-Mobile Shop contact met je op als de bestelling op voorraad is. Onderstaande stappen gelden dan niet voor jou.
Wachten op voorraad
Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.

[ Voor 40% gewijzigd door ElayZ op 15-09-2018 14:46 ]

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:25
Eigenlijk vooral omdat het kan :P en dat ik mijn X voor een nette prijs heb kunnen verkopen helpt ook wel mee natuurlijk :)

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
Haha is ook een reden inderdaad. Zo deed ik het paar jaar geleden ook. Maar heb vorig jaar de 8 toch maar overgeslagen. Mijn 7 plus 256 matt black was (en is) eigenlijk gewoon dikke prima. Ik vond de X vorig jaar te klein en ik wilde even afwachten hoe de ervaringen met Face ID zijn (en wachten totdat dit sneller zou worden, net als met touch ID van de 5 tov 5S toen). Maar nu zijn er toch wel zodanig veel veranderingen van de 7 plus tov de Xs Max dat ik het de moeite waard vind.

• Vuvuzela
  • Laatst online: 14:03

Vuvuzela

My spire is forming

Heeft iemand bij T-Mobile besteld en al iets van AMP gehoord?

I served in a company of heroes.

Pagina: 1 ... 62 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.