Xs 64gb zwart om 09:00 bemachtigd
Beetje vreemd dat de 64gb-versies van de XSMAX als eerste uitverkocht zijn. Je zou denken dat als je zoveel geld uitgeeft, je het meteen goed doet en voor de zekerheid 256gb besteld. Blijkbaar ligt de grens van de gemiddelde iPhonekoper toch rond de 1300€.
Net een 512gb Space grey normale XS besteld voor mezelf. Dat gaat even pijn doen bij de kassa in ieder geval.
Net een 512gb Space grey normale XS besteld voor mezelf. Dat gaat even pijn doen bij de kassa in ieder geval.
Opvallend inderdaad
Helemaal nadat iedereen die wat over de prijs zei werd afgefakkeld
Haters everywhere but I don’t really care
Ja geen idee. Was ineens de prijs die ik te zien kreeg toen ik mijn abo verlengde.
Max S 256 besteld bij T-Mobile online met een verlening en de optie in de winkel ophalen genomen. Krijg niet meteen een bevestiging maar een mail dat de bestelling in goede orde ontvangen is en vanwege drukte dat de order niet direct verwerkt kan worden. Zucht...
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ik had altijd al genoeg aan 32GB, ik heb er niet zo extreem veel apps op en alle foto's gaan naar de iCloud, dus dan is 64GB meer dan genoegDVDB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:29:
Beetje vreemd dat de 64gb-versies van de XSMAX als eerste uitverkocht zijn. Je zou denken dat als je zoveel geld uitgeeft, je het meteen goed doet en voor de zekerheid 256gb besteld. Blijkbaar ligt de grens van de gemiddelde iPhonekoper toch rond de 1300€.
Niet iedereen gebruikt zoveel opslagruimte. Ik heb nog 42GB over van mijn 64GB iPhone X.DVDB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:29:
€ 1259,00 voor een telefoon, gaat eigenlijk ook nergens meer over.
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 14-09-2018 09:32 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Elk jaar hetzelfde gezanik bij providers en straks een mailtje met gefeliciteerd je mag hem tussen 21-28 Oktober verwachtenDoctorV64 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:31:
Max S 256 besteld bij T-Mobile online met een verlening en de optie in de winkel ophalen genomen. Krijg niet meteen een bevestiging maar een mail dat de bestelling in goede orde ontvangen is en vanwege drukte dat de order niet direct verwerkt kan worden. Zucht...
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dat laatste is een conclusie die je helemaal niet kunt trekken uit deze bevinding.DVDB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:29:
Zo had ik vorigjaar een 256 GB X gekocht, heel het jaar 220 GB vrij gehad.
Ja dan ben ik natuurlijk Crazy henkie not om weer een 256 GB te nemen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
XS max64GB ook €1152 bij kpn. & de XS 64GB is €1052
[ Voor 27% gewijzigd door xven0mxz op 14-09-2018 09:32 ]
Inderdaad, enige keer dat ik tegen m'n limiet (64GB) aanliep was op vakantie, maar toen ging iOS zelf ongebruikte apps offloaden. Heb dit keer toch maar voor 256GB gekozen, kijken of ik voor het eerst twee jaar met een iPhone kan doen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
jawel hoor, over precies 12 maanden ga je weer hetzelfde doen als zonet;Jumpman schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:31:
€ 1259,00 voor een telefoon gaat eigenlijk ook nergens meer over.
je creditcard trekken en een smartphone van pak 'm beet €1289 afrekenen
rinse and repeat
Verwijderd
Hoe te bestellen zonder abo?xven0mxz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:32:
Mensen willen het nieuwste hebben en kijken dan gewoon naar wat het minst kost...DVDB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:29:
Zelfde als mensen een auto kopen, maar dan de standaard uitvoering kopen zonder extra's.

Hier ook altijd rond de 42GB vrij, ik probeer dan ook niet alle Apps uit en laat ze staan, zoals sommige mensen.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:32:
[...]
Dat laatste is een conclusie die je helemaal niet kunt trekken uit deze bevinding.
Zo zijn wel meer bedrijven op hun snuit gegaan. Op een gegeven moment is de koek een keer op, vooral omdat dit de kleinste upgrade in de geschiedenis van de iPhone is.Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:32:
[...]
jawel hoor, over precies 12 maanden ga je weer hetzelfde doen als zonet;
je creditcard trekken en een smartphone van pak 'm beet €1289 afrekenen
rinse and repeat
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 14-09-2018 09:34 ]
Ik heb even getwijfeld maar vind het simpelweg te gortig geworden. Ik doe het niet meer voor deze prijs. Ik kan het wel, maar ik doe het niet.
Ja Apps die tijd heb ik ook wel gehad. Weet welke ik nodig heb en staan dan geïnstalleerd.Jumpman schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:33:
Hier ook altijd rond de 42GB vrij, ik probeer dan ook niet alle Apps uit en laat ze staan, zoals sommige mensen.
Kan meer dan prima een jaar met 64 GB uit de voeten, daar hoef ik absoluut geen moeite voor te doen.
Zo. Twee Space Grey iPhone XS Max 256GB besteld. Een voor mezelf en een voor m’n broer, die helaas wat problemen met de browser had.
Volgende week vrijdag in huis.
Volgende week vrijdag in huis.
Had mijn pre-order voor de Xs Max 512GB Gold gisteravond al geregeld. 
Maar zo te zien hebben de meesten inmiddels hun pre-order gedaan, ik denk dat het qua schaarste wel mee zal vallen.
Maar zo te zien hebben de meesten inmiddels hun pre-order gedaan, ik denk dat het qua schaarste wel mee zal vallen.
It's All In The "Mix"
Edit: toch niet.
[ Voor 84% gewijzigd door Donstil op 14-09-2018 09:53 ]
Ik ook, maar er stond wel een ordernummer op de website (waar ik een screenshot van heb gemaakt gelukkig). Dus ik vraag me af of ik nou wel of niet een bestelling heb, aangezien de mail doet denken van niet.Tha BasZ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:28:
XS Zwart 64GB via T-Mobile site besteld (duurde ff door tig errors).
Nu nog even wachten met e-mail met betaalgegevens:
---
Wij hebben de aanvraag van je bestelling in goede orde ontvangen.
Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken. Binnen een paar uur ontvang je een mail van afzender webshop@t-mobile.nl met meer informatie over:
Betaling: De link naar de website om nogmaals een betaalkeuze te maken
Bezorgen of ophalen: Het in ontvangst nemen van je bestelling
Nummerbehoud: Een link met meer informatie over nummerbehoud
Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement
---
Maar dat hebben meer van jullie gehad denk ik?
Was er laat bij, toch gelukt op 21 sept. En ja id cookooc zoveel geld. Maar doe er zo veel mee. En vorig na een dag al hij is te klein, die X. Gelukkig weer grote
no comment
Goud en Zilver nog gewoon 21 september.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:34:
iPhone XS 64GB model uitverkocht voor levering op 21 september. Nu 1 oktober.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is een goede vraag, ga ik even voor je navragen. zelf kon ik deze optie ook niet vinden.
Ja same here qua screenshot!machetes schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:37:
[...]
Ik ook, maar er stond wel een ordernummer op de website (waar ik een screenshot van heb gemaakt gelukkig). Dus ik vraag me af of ik nou wel of niet een bestelling heb, aangezien de mail doet denken van niet.
Even kijken of ik iemand in de chat te pakken krijgen om te checken...
Kreeg namelijk ook helemaal geen optie om iets van betaalgegevens te kiezen...
Vorig jaar was de 256gb versie veruit de populairste. Daarom dat ik het vreemd vind dat dat dit jaar niet het geval is. Maar het zal van je gebruikspatroon afhangen zeker? Als je vaak in 4K filmpjes maakt is 64gb toch weinig vind ik.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:32:
[...]
Dat laatste is een conclusie die je helemaal niet kunt trekken uit deze bevinding.
Wel bijzonder. @Dennisweb fietste zo door het bestelproces heen, terwijl bij mij om 09.05 de store nog dichtzat. Sprong bij mij pas om 09.10 op open. Kwam waarschijnlijk door incognito modus.
Wel amateuristisch van me, dat ik daar niet aan heb gedacht. Echt een beginnersfout. Gelukkig kon @Dennisweb voor me bestellen, maar het gevolg is nu wel dat ik m’n bestelling niet kan volgen en dat best jammer is.
Wel amateuristisch van me, dat ik daar niet aan heb gedacht. Echt een beginnersfout. Gelukkig kon @Dennisweb voor me bestellen, maar het gevolg is nu wel dat ik m’n bestelling niet kan volgen en dat best jammer is.
Verwijderd
Is het zo snel uitverkocht dan? Ik snap het niet...
Ik heb precies om 09:02 of hooguit 09:03 besteld. Heb een bevestiging mail van Apple maar geen extra mail otnvangen betreft levertijd
Ik heb precies om 09:02 of hooguit 09:03 besteld. Heb een bevestiging mail van Apple maar geen extra mail otnvangen betreft levertijd
Ik kreeg om 9.06 een mail van Apple met levering 21 september binnen, paar minuutjes daarvoor had ik besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:39:
Is het zo snel uitverkocht dan? Ik snap het niet...
Ik kreeg dat mailtje eerst ook om 9:02, 1 minuut erna kwam het volgende mailtje met "Deze e-mail is de definitieve bevestiging van je bestelling met ordernummer ..."Tha BasZ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:38:
[...]
Ja same here qua screenshot!
Het is dus wel degelijk een bevestiging dat je bestelling is doorgekomen, tweede mailtje duurt alleen misschien wat langer bij jullie.
Besteld bij VF en 9.09 email. Toch gegaan voor goud en het MAXimale 512 GB. Ging eigenlijk best makkelijk vandaag, vergleken met vorig jaar.
Nou hopen op volgende week...

Nou hopen op volgende week...
Verwijderd
Ik heb het wel als "gast" gekocht. Ik weet niet of daar een verschil in zit.BlazeMuis schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:40:
[...]
Ik kreeg om 9.06 een mail van Apple met levering 21 september binnen, paar minuutjes daarvoor had ik besteld.
Balen. Otterbox heeft nog geen case en glass voor de Max klaarstaan
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Bij mij ging de website pas om 9:15 online en heb nog geen mail met leverdatum. Via ideal betaald. Hoop wel dat ze de besteltijd hanteren om de levertijd te bepalen en niet de tijd dat de bestelling verwerkt is.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde en ik heb rond 9:03 besteld.disguisedpotato schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:43:
Bij mij ging de website pas om 9:15 online en heb nog geen mail met leverdatum. Via ideal betaald. Hoop wel dat ze de besteltijd hanteren om de levertijd te bepalen en niet de tijd dat de bestelling verwerkt is.
Na wat gedoe met foutmeldingen enz om 9:01 vanmorgen is het rond 9:30 ook gelukt om de goude versie Xs Max te bestellen via verlenging T-Mobile (via T-mob webshop). Bezorging vanaf 21-9 houden ze aan qua levertijd. Ik ben benieuwd!
KPN geeft het volgende aan.
Hoi Steven, goed dat je contact opneemt.
Bij de pre-orders is het NIET mogelijk om een los toestel te bestellen
na de pre-order is het afhankelijk van de winkelvoorraad.
Dat doen ze niet. Gaat op Verwerking van betaling.disguisedpotato schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:43:
Dan is de Max dus nog goedkoper als de Xs in sommige gevallen? (zie onderstaande afbeelding)xven0mxz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:32:
Binnenkort dan maar even bij de KPN winkel naar binnen, als ze deze prijs ook hanteren zonder abo
.Rivanov schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:18:
[...]
Staat gewoon in de mail. Levering 21 september.
[Afbeelding]
Ik heb eerst de iPhone gekocht en betaald met cc.
Daarna snel de watch , omdat deze nog niet in mijn favorieten stond.
Het bedrag van de watch is al gereserveerd op mijn cc
en van de iPhone niet.
Nog mensen die dit voor hebben?
en van de iPhone niet.
Verwijderd
Alleen iPhone XS ja. Dus niet mee eens.DVDB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:45:
Ze blijven precies nog goed beschikbaar.
iPhone XS MAX alle modellen 64GB en 256GB SG uitverkocht.
iPhone XS alleen 64GB SG uitverkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 09:47 ]
Maar hanteren ze dan die prijs ook? Dat is dan wel belangrijk om te weten.xven0mxz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:44:
KPN geeft het volgende aan.
Ik ookAzmodann schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:46:
Ik heb eerst de iPhone gekocht en betaald met cc.
en van de iPhone niet.
KPN geeft ook aan dat de prijs niet zal veranderen.
KPN >na de pre-order is het afhankelijk van de winkelvoorraad.
Ik > Zelfde prijs?
KPN >in de winkel bedoel je ?
Ik > Ja
KPN > ja daar zit geen verschil in
KPN >na de pre-order is het afhankelijk van de winkelvoorraad.
Ik > Zelfde prijs?
KPN >in de winkel bedoel je ?
Ik > Ja
KPN > ja daar zit geen verschil in
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:45:
XS Max 256 GB space grey ook uitverkocht.
Er is helemaal niets uitverkocht, gewoon een kunstmatig langere wachttijd.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:47:
[...]
Alleen iPhone XS ja. Dus niet mee eens.
iPhone XS MAX alle modellen 64GB en 256GB SG uitverkocht.
iPhone XS alleen 64GB SG uitverkocht.
[ Voor 36% gewijzigd door Jumpman op 14-09-2018 09:50 ]
09:09 de XS Max 64GB besteld via de website, betaald met iDEAL en geen verwachte leverdatum gekregen.
De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.
______
Siliconenhoesje wel:
Levering binnen 1 dagen na verzending door Standaardlevering
De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.
______
Siliconenhoesje wel:
Levering binnen 1 dagen na verzending door Standaardlevering
[ Voor 22% gewijzigd door Kjellzw op 14-09-2018 09:50 ]
Ik kreeg overigens nog niet een 2e mail met de melding van: ""Deze e-mail is de definitieve bevestiging van je bestelling met ordernummer ..."JesseV schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:41:
[...]
Ik kreeg dat mailtje eerst ook om 9:02, 1 minuut erna kwam het volgende mailtje met "Deze e-mail is de definitieve bevestiging van je bestelling met ordernummer ..."
Het is dus wel degelijk een bevestiging dat je bestelling is doorgekomen, tweede mailtje duurt alleen misschien wat langer bij jullie.
Maar moet gewoon geduld hebben!
Is lastig...
Ik heb net ook even gechat en tegen mij zei die persoon "Ik zie dat hij momenteel juist in het systeem staat". Dus hopelijk krijgen we gewoon straks een mailtje met betaalopties en hebben we volgende week gewoon onze iPhones..Tha BasZ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:38:
[...]
Ja same here qua screenshot!
Bestelling geplaatstRPHN schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:49:
Wat is jullie status bij de Apple Store?
Levering Vr 21 Sep door Standaardlevering
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Daar bedoel ik mee, niet meer levering op launchday.Jumpman schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:49:
[...]
Er is helemaal niets uitverkocht, gewoon een kunstmatig langere wachttijd.
Goud Xs Max 256 en 512 staan nog altijd op 21-9
OK!machetes schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:49:
[...]
Ik heb net ook even gechat en tegen mij zei die persoon "Ik zie dat hij momenteel juist in het systeem staat". Dus hopelijk krijgen we gewoon straks een mailtje met betaalopties en hebben we volgende week gewoon onze iPhones..
Mijn chatmevrouw zei overigens min of meer hetzelfde...
Kan wel 24uur duren zei ze ook...
Maar ja geduld is een schone zaak!
Ik heb besteld om 9:07, maar nog steeds status: De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen. Ik heb ook nog geen leverdatum gekregen
Bij mij hetzelfde verhaal, maar dan 2 minuten later.RPHN schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:51:
Ik heb besteld om 9:07, maar nog steeds status: De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen. Ik heb ook nog geen leverdatum gekregen
De prijzen zijn dus als volgt bij KPN.
Iphone XS
512Gb = €1440
256GB = €1224
64GB = €1056
Iphone XS max
512GB = €1512
256GB = €1320
64GB = €1152
Iphone XS
512Gb = €1440
256GB = €1224
64GB = €1056
Iphone XS max
512GB = €1512
256GB = €1320
64GB = €1152
Dan heb je met ideal betaald, dat duurt altijd ff voor die bevestigd zijn, vorige jaren waren de Creditcard betalingen geloof ik ook allemaal voor de Ideal.Kjellzw schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:52:
[...]
Bij mij hetzelfde verhaal, maar dan 2 minuten later.
*even paniek zaaien*
[ Voor 3% gewijzigd door BekSide op 14-09-2018 09:53 ]
Ik ga m'n AMac bestelling cancelen. Levertijd onbekend en er zijn nog geen non-Apple folio cases voor de Max. Zonder bescherming ga ik echt niet met zo'n duur apparaat rond lopen
Bij KPN niet denk ik want daar betaal je pas ná levering van de iPhone.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:45:
[...]
Dat doen ze niet. Gaat op Verwerking van betaling.
[ Voor 0% gewijzigd door D-Ed op 14-09-2018 09:54 . Reden: typo ]
https://www.totalleecase....s/thin-iphone-xs-max-caseSc0tTy schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:53:
Ik ga m'n AMac bestelling cancelen. Levertijd onbekend en er zijn nog geen non-Apple cases voor de Max. Zonder bescherming ga ik echt niet met zo'n duur apparaat rond lopen
Mooie dunne cases.
Haters everywhere but I don’t really care
Ja ik wil een Folio-case met goede bescherming.matthijst schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:54:
[...]
https://www.totalleecase....s/thin-iphone-xs-max-case
Mooie dunne cases.
Dit gaat over de Apple store.D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:54:
[...]
Bij KPN niet denk ik want daar betaal je pas ná levering van de iPhone.
Iphone XS
512Gb = €1440
256GB = €1224
64GB = €1056
Iphone XS max
512GB = €1512
256GB = €1320
64GB = €1152
Iphone XS
512Gb = €1440
256GB = €1224
64GB = €1056
Iphone XS max
512GB = €1512
256GB = €1320
64GB = €1152
Ik heb hem besteld via apple maar zie dat ik via vodafone friends and family veel goedkoper uitkom. Kan ik via de apple website gemakkelijk annuleren?
Verwijderd
Ik koop liever de originele van Apple. Die voelen veel harder en sterker aan. Deze zijn best zacht en verkleuren meestal ook een beetje.matthijst schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:54:
[...]
https://www.totalleecase....s/thin-iphone-xs-max-case
Mooie dunne cases.
Helaas is Apple's eigen folio case een beetje flimsy en echt kneiter duur. Liever loop ik ook niet met een Apple logo rond.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:57:
[...]
Ik koop liever de originele van Apple. Die voelen veel harder en sterker aan. Deze zijn best zacht en verkleuren meestal ook een beetje.
Ja.1903bjk schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:56:
Ik heb hem besteld via apple maar zie dat ik via vodafone friends and family veel goedkoper uitkom. Kan ik via de apple website gemakkelijk annuleren?
Achja, tot volgende week vrijdag valt er toch weinig anders te discussiëren omdat niemand dat ding nog vast kan hebbenDonstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:50:
Er is een levertijden topic hè.
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Verwijderd
Is er een specifiek reden waarom je liever zonder logo koopt?Sc0tTy schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:58:
[...]
Helaas is Apple's eigen folio case een beetje flimsy en echt kneiter duur. Liever loop ik ook niet met een Apple logo rond.
Klopt dus wel ik had 9:01 besteld en toestel op eenmalige betaling gezet dus op eerste factuur en kreeg idd 1152.- te zien voor een Xs M 64SG. Beste blij mee heb tegelijke tijd een Xs M 64SG besteld in de Apple store voor 1259.- die kan dus gecanceld worden.xven0mxz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:56:
Iphone XS
512Gb = €1440
256GB = €1224
64GB = €1056
Iphone XS max
512GB = €1512
256GB = €1320
64GB = €1152
Misschien enige indicatie hoe hard het gaat bij T-mobile met de bestellingen:
Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten...
Na contact via chat is deze order geannuleerd (kon niet worden aangepast naar verlenging) en heb ik snel via My t-mob een nieuwe bestelling geplaatst, dat was rond 9:30. Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...
Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten...

Verwijderd
Nette prijzen. Jammer dat ze niet te pre orderen zijn. Hoe kom je aan deze info?xven0mxz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:56:
Iphone XS
512Gb = €1440
256GB = €1224
64GB = €1056
Iphone XS max
512GB = €1512
256GB = €1320
64GB = €1152
Om 9.09 Xs Max 64GB SG met cc en leverdatum 21-09
(Apple store BE)
Erna voor een vriendin een Xs 64GB SG via IDEAL, geen leverdatum (Apple store NL)
Oja en tussendoor nog een Otterbox hoesje en screenprotector, leverdatum 18-19 sept.
Erna voor een vriendin een Xs 64GB SG via IDEAL, geen leverdatum (Apple store NL)
Oja en tussendoor nog een Otterbox hoesje en screenprotector, leverdatum 18-19 sept.
Chatten met een medewerker. verwacht dat de toestellen 21-09 ook aanwezig zijn in de winkel.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:01:
[...]
Nette prijzen. Jammer dat ze niet te pre orderen zijn. Hoe kom je aan deze info?
Nog niet echt een stormloop namelijk.
Bij mij via de store en op mijn factuurVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:01:
[...]
Nette prijzen. Jammer dat ze niet te pre orderen zijn. Hoe kom je aan deze info?
Eenmalige kosten
via factuur
€ 1.152,00
Thuiskopieheffing
€ 5,69
Totaal eenmalig
via factuur
€ 1157,69
Absoluut maar daarom hoeven we hier niet ook al die levertijd berichtenScrtz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:59:
[...]
Achja, tot volgende week vrijdag valt er toch weinig anders te discussiëren omdat niemand dat ding nog vast kan hebben

Via een maatje die bij Apple werkt de Xs Max 256gb SG voor 1185😏
Ze staan beiden tussen ‘mijn bestellingen’ in mijn account.
Dus zal het wel in orde zijn.
Ik hoef niet te showen (vind het al erg genoeg dat ik een iPhone moet aanschaffen). Daarnaast betaal je voor dat logo extra geld.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:00:
[...]
Is er een specifiek reden waarom je liever zonder logo koopt?
Nodig je maatje hier is uit haha.Snorlexxx schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:02:
Via een maatje die bij Apple werkt de Xs Max 256gb SG voor 1185😏
Yep, hier ookFNale schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:02:
[...]
Bij mij via de store en op mijn factuur
Eenmalige kosten
via factuur
€ 1.152,00
Thuiskopieheffing
€ 5,69
Totaal eenmalig
via factuur
€ 1157,69
Ik kreeg bevestiging om 09.09 dus ben benieuwd wanneer de uitlevering begint. Was eigenlijk van plan om voor de Watch te gaan maar vanmorgen toch nog snel bij KPN gekeken en overstag gegaan, ik wacht wel tot de RVS Watch in NL te krijgen is mét alle toeters en bellen
De Xs 64gb staat nog steeds op 21 september? Dat is ook iets nieuws dan..
Ik heb zojuist de bevestiging vanuit apple gekregen dat de xs sg 64 op 21 sept wordt geleverd. 9.06 besteld en betaald met ideal 10.02 bevestiging ontvangen.
Ik zag de hele KPN website flikkeren en 10 sec later besteld haha mijn bevestiging mail is van 9:01
Apple mail is van 9:03 en ik mag hem vrijdag ophalen 10:00 via CC
Apple mail is van 9:03 en ik mag hem vrijdag ophalen 10:00 via CC
[ Voor 27% gewijzigd door FNale op 14-09-2018 10:07 ]
Tsja. Weinig vernieuwends he.Scrtz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:05:
De Xs 64gb staat nog steeds op 21 september? Dat is ook iets nieuws dan..
Besteld en nu het wachten maar. ook leuk niet volgende dag in huis. Voelt nog een beetje ouderwets. des te groter is de vreugde straks. Hier een Xs 64gb Gold besteld.
Ik was om 09:01 bij de laatste stap toen ik een foutmelding kreeg. Daarna kreeg ik steeds die "sorry, er gaat iets mis" pagina. Om 09:21 lukte het eindelijk met ordernummer 358854xx. Hoop echt dat het nog op tijd is geweestElayZ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:01:
Misschien enige indicatie hoe hard het gaat bij T-mobile met de bestellingen:
Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten...Na contact via chat is deze order geannuleerd (kon niet worden aangepast naar verlenging) en heb ik snel via My t-mob een nieuwe bestelling geplaatst, dat was rond 9:30. Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...
Ja dat is waar, maar dat is wel voor het eerst zowat dan, normaal was het een kwestie van 10 min en je kon al een maand langer wachten
Schaam je je voor Apple?Sc0tTy schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:58:
[...]
Helaas is Apple's eigen folio case een beetje flimsy en echt kneiter duur. Liever loop ik ook niet met een Apple logo rond.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.