de T-mobile servers roken geloof ik .... alleen maar errors grrr
Dit ging wel een stuk makkelijker als de X zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Via de website het snelst, 2x XS spacegrijs, 09.30 uur ophalen bij de Apple Store.
Via de app besteld voor 21 september
64-GB iPhone XS Spacegrijs
Besteld bij Apple.
Ik ga upgraden vanaf een iPhone 8 maar de XR was mij te groot (ja uitgetekend op papier
).
Besteld bij Apple.
[ Voor 67% gewijzigd door Alpha89 op 14-09-2018 09:09 ]
Verwijderd
Gekocht via Apple zelf. Ik heb daar nog nooit wat gekocht. Ik hoop dat ze niet k*t doen met terug opsturen etc. Voordat je het weet moetje dat ding naar USA opsturen.
Jammer dat CoolBlue ze niet meteen als pre-order aanbied. Beetje eng zo.
Ook deze besteldJaymone schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:08:
Besteld via app Xs Max 64 SG
Ik had precies hetzelfde toen met iphone 7 plus, ik bestel nooit meer bij apple direct, 09:01 is 09:01. En welke reden het ook is, ze kunnen de pot op.
Dit maal direct om 09:02 klaar bij T-mobile. Alles werkte.
Hier ook release voor zover het lijkt, nu naar Duitsland voor de watch
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Hoe weetje wanneer het binnenkomt? Ik heb bij Apple gekocht maar zie geen leverdatum etc. Ook niet in de mail.
Ik kan niet via de site bestellen..
Je hebt niks met USA te maken kerel, het is geen 1980 hé?Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:09:
Gekocht via Apple zelf. Ik heb daar nog nooit wat gekocht. Ik hoop dat ze niet k*t doen met terug opsturen etc. Voordat je het weet moetje dat ding naar USA opsturen.
Ik word echt gek van die foutmelding pagina van T-Mobile
XS Goud 64GB besteld. Levering op releasedag.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Besteld bij AMac maar zie nergens een levertijd
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Via de Apple Store app besteld een iPhone XS Max 285GB Gold, levering 21 september, maar gekozen voor ophalen in de Apple Store Den Haag.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Kom er in Duitsland niet doorheen.
[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 14-09-2018 09:12 ]
yesss,
via de app besteld! XS Max en watch 4!
Via de website nog steeds offline...
via de app besteld! XS Max en watch 4!
Via de website nog steeds offline...
Hier ook levering 21 september 2018.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Op een iPhone, iPad of iPod touchDonstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:11:
Kom er in Duitsland niet doorheen.
Tik op uw apparaat op 'Instellingen' > [uw naam] > 'iTunes en App Store'.
Tik op uw Apple ID.
Tik op 'Toon Apple ID'. U wordt mogelijk gevraagd in te loggen met uw Apple ID.
Tik op 'Land/regio'.
Tik achtereenvolgens op het nieuwe land of de nieuwe regio en op 'Volgende'.
Lees de voorwaarden en het privacybeleid van Apple en tik op 'Akkoord' als u akkoord gaat.
Tik in het geopende venster op 'Akkoord'.
Selecteer een betaalmethode en voer uw nieuwe betaalinformatie in. U moet een geldige betaalmethode invoeren voor uw nieuwe land of regio.1 Lees meer over hoe u de betaalinformatie van een Apple ID wijzigt of verwijdert.
Voer uw rekeningadres in en tik op 'Volgende'.
De informatie over het land of de regio voor de Apple ID wordt bijgewerkt voor al uw Apple voorzieningen op al uw Apple producten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik krijg de leverdatum pas te horen als de betaling geaccepteerd is.....
misschien toch niet met ideal moeten betalen achteraf..
Zojuist via de website de xs space grey 64 besteld.
Ik ben voor de MAX 64 GB gegaan, ben nog nooit aan de 64GB gekomen met 200 GB iCloud store.
Besteld via Apple store app 64Gb space gray Xs Max
iDeal komt inderdaad altijd later door als Credit Card.duc848 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:12:
Ik krijg de leverdatum pas te horen als de betaling geaccepteerd is.....
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Hier meer over coolblue. Dit jaar geen preorders https://www.coolblue.nl/a...lancering-informatie.html
Fuck S4 SS is in Duitsland al naar 2/3 weken
Apple store 21 Sept 10:00-10:30 ophalen iPhone XS Max 64GB Spacegrey 1259.-
En zojuist zakelijk eentje via KPN besteld gezien hij daar 1157.- eenmalige betaling is en ja het is de Max
Dus nu even kijken hoe snel KPN kan leveren
En zojuist zakelijk eentje via KPN besteld gezien hij daar 1157.- eenmalige betaling is en ja het is de Max
Dus nu even kijken hoe snel KPN kan leveren
[ Voor 16% gewijzigd door FNale op 14-09-2018 09:15 ]
Volgens mij staat de Apple store nu al op, levering bevestigd na betaling.
Ik heb een SMAX besteld voor 1150 euro via Vodafone. In een keer betalen.
Ik heb een SMAX besteld voor 1150 euro via Vodafone. In een keer betalen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Via 4g kwam hij bij mij het snelst binnen.VidaR-9 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:05:
Ik kom nog steeds niet in de app store. Meeting begint over 5 minuten, speciaal 10 min later gezet, maar lijkt erop voor niets
Nja, dan wordt het 12 uur.
En dan de App van Apple Store
Hier komt hij ook vrijdag heb gekozen voor Xs Goud 64gb
Als ik in de App kijk is alles nog leverbaar
Klopt het dat de leverdatum niet in de bevestigingsmail staat?
Via KPN; Xs 64GB Met een tientje per maand toestel bijbetaling kom ik op €35,- per maand uit en €815,- bijbetalen..
Nette deal als je het mij vraagt
Nette deal als je het mij vraagt
Besteld via de app, kreeg 1x een foutmelding,2e keer ging het goed. iPhone Xs 64GB silver, levering vrijdag 21 september. Twijfel nog over de watch.
Site nog steeds offline...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Besteld via Vodafone F&F Xs 64 GB spacegray. Ging zonder problemen om 09:05.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Misschien even hard-refresh? ctrl+shift+r ?pdavie2311 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:14:
Bij mij laadde hij daarnet wel, maar ik had al besteld via de app..
Volgens mij schrikken de prijzen toch een hoop mensen af of de XR wordt de klapper voor Apple.carpebios schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:09:
Dit ging wel een stuk makkelijker als de X zeg.
09:05 ging de store live, bestellen zo gepiept via de Duitse site. Ik bestel altijd via de Duitse site, kun je tenminste "abholen" in een Apple store net over de grens. Met de app lukt dat niet.
Moet wel eerst werken volgende week vrijdag, dus wordt latertje..
256 GB XS in Space Gray. Ben nog niet toe aan die grote displays. Dual camera was wel een must.
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 14-09-2018 09:18 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Staat er hier bij hoor.mr.JamesBond schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:14:
[...]
Levering: Vr 21 Sep door Standaardlevering
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
2x iPhone Xs Max 64GB Zilver besteld via de app op mijn iPhone. Hopelijk gaat de betaling met CC goed aangezien vorig jaar bij de iPhone 8 de betaling werd tegengehouden omdat het 'verdacht' was.. Gelukkig dat probleem met de iPhone X niet gehad na verificatie aan de telefoon.
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Oeps, over het hoofd gezienFroggle schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:16:
[...]
Staat er hier bij hoor.
Levering: Vr 21 Sep door Standaardlevering
Hier ook, vrijdag 21 september!
Space Grey Xs 256GB via KPN abo verlenging
Site werkt hier gewoon hoorpdavie2311 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:14:
Toch nog besteld. Silver XS Max 64gb!dhrhagenees.cro schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:10:
Ik kan niet via de site bestellen..
Staat gewoon in de mail. Levering 21 september.mr.JamesBond schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:14:
[...]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Prijzen zijn hetzelfde als de X voor de Xs.. Bij een S-cyclus zijn de voorraden altijd hoger omdat het productieproces in principe al een jaar loopt. Alleen de interne componenten zijn anders.loekf2 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:16:
[...]
Volgens mij schrikken de prijzen toch een hoop mensen af of de XR wordt de klapper voor Apple.
Daarnaast denk ik sowieso dat de Xr een groter succes gaan zijn.. Die 300 euro meer voor een Xs is echt schandalig.. Slimme upselling van Apple, maar wel schandalig.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Rivanov schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:18:
[...]
Staat gewoon in de mail. Levering 21 september.
[Afbeelding]
mr.JamesBond schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:17:
[...]
Oeps, over het hoofd gezien![]()
Hier ook, vrijdag 21 september!
Ik twijfel nog over een nieuw hoesje, het wordt niet helemaal duidelijk of een hoesje voor de X ook op de Xs past.
Easy release. App deed het om 09:02 hier. Apple Watch Series 4 Stainless Steel Gold 44MM en iPhone Xs Max 256GB Gold beide op releasedag.
Ppff de watch gaat wel hard in Duitsland zeg, 2 tot 9 okt levering op mijn bestelling.
Xs Max wel op release.
Xs Max wel op release.
Ja denk ik ook. Je krijgt de features voor minder geld. Ik vind alleen de XR ook te groot en wilde perse dual cameras.RobbieB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:18:
[...]
Prijzen zijn hetzelfde als de X voor de Xs.. Bij een S-cyclus zijn de voorraden altijd hoger omdat het productieproces in principe al een jaar loopt. Alleen de interne componenten zijn anders.
Daarnaast denk ik sowieso dat de Xr een groter succes gaan zijn.. Die 300 euro meer voor een Xs is echt schandalig.. Slimme upselling van Apple, maar wel schandalig.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
64 GB was overigens een no-brainer. Op mijn huidige iPhone X heb ik nog niet eens 30 GB besteed. Foto's en video's allemaal via Google Foto's scheelt. Dan is het enkel nog muziek, dat ik graag in hoge kwaliteit gedownload wil hebben.
Ik was wel enorm aan het twijfelen tussen iPhone XS en XS Max. Hadden jullie dat ook? Uiteindelijk voor de reguliere XS gegaan, omdat het formaat van de X eigenlijk perfect is, maar dat grotere OLED-scherm is natuurlijk ook prachtig.
Ik was wel enorm aan het twijfelen tussen iPhone XS en XS Max. Hadden jullie dat ook? Uiteindelijk voor de reguliere XS gegaan, omdat het formaat van de X eigenlijk perfect is, maar dat grotere OLED-scherm is natuurlijk ook prachtig.
Je kan beter via Apple bestellen en dan daar je abbo afsluiten/verlengenmachetes schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:07:
Ik plaatste m'n bestelling en toen kreeg ik een error, nu krijg ik steeds de "sorry er gaat iets mis" pagina bij T-Mobile. Verschrikkelijk irritant.
Dat is niet meer mogelijkDylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:20:
[...]
Je kan beter via Apple bestellen en dan daar je abbo afsluiten/verlengenGa ik ook doen
Dat kan niet.Dylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:20:
[...]
Je kan beter via Apple bestellen en dan daar je abbo afsluiten/verlengenGa ik ook doen
Kan toch niet meer.Dylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:20:
[...]
Ja volgens mij wel. Ik heb de Brodit houder en een hoesje al thuis liggen.PhilipsFan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:19:
Ik twijfel nog over een nieuw hoesje, het wordt niet helemaal duidelijk of een hoesje voor de X ook op de Xs past.
De afmetingen zijn juist hetzelfde, dus dat moet zeker passenPhilipsFan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:19:
Verwijderd
dat wist ik niet... naja nu toch al gelukt, maar had misschien wel een hoop moeite gescheeldDylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:20:
[...]

Verwijderd
is de camera niet anders van de xs dan de x?loekf2 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:21:
[...]
Ja volgens mij wel. Ik heb de Brodit houder en een hoesje al thuis liggen.
Eeeeindelijk gelukt bij T-Mobile, hopelijk nog op tijd 
Edit: er staat in de bevestigingsmail "Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken." Is dat altijd zo?

Edit: er staat in de bevestigingsmail "Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken." Is dat altijd zo?
[ Voor 52% gewijzigd door machetes op 14-09-2018 09:23 ]
Hier toch ook maar de XS besteld via verlening bij Vodafone Friends en Family..
Ik ben toch bang dat ik uiteindelijk spijt ga krijgen als ik voor de X ga, en in combinatie met een abonnement valt het toch altijd weer mee :-)
Ik ben toch bang dat ik uiteindelijk spijt ga krijgen als ik voor de X ga, en in combinatie met een abonnement valt het toch altijd weer mee :-)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Volgens mij is de hardware identiek maar ligt het verschil in de nieuwe mogelijkheden met de A12 Bionic.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:21:
[...]
is de camera niet anders van de xs dan de x?
De levertijden staan op Apple nog steeds op 21 september.
Hier ook vrij snel gelukt een Xs Max in het goud, vrij makkelijk dit jaar, via mijn telefoon was de site al snel bereikbaar alleen weer gezeik met CC, gelukkig had ik nog een backup CC. Snap niet wat dat is met de CC nooit eerder gehad.
Dit jaar wel erg makkelijk om er een te "scoren" moet ik zeggen.
Dit jaar wel erg makkelijk om er een te "scoren" moet ik zeggen.
Als je het geld hebt, koop bij Apple en ga SIM only ipv in feite een telefoon op afbetaling te kopen (= lening met 0% of paar % => BKR registratie).
Mijn oude 7 gaat nu naar de familie. Vader loopt al weer twee jaar met m'n oude 6 en een brakke batterij rond.
Xs Max 64GB Gold is nu 2-3 weken in de meeste landen.Dionlinn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:22:
Hadden jullie ook dat de website pas om 09:02/09:03 beschikbaar was?
Ik had van tevoren besloten om het online te doen, mijn MacBook Pro 2017 lijkt me nog steeds sneller dan mijn iPhone 4S
Ik had van tevoren besloten om het online te doen, mijn MacBook Pro 2017 lijkt me nog steeds sneller dan mijn iPhone 4S
De Apple Store doet dat niet meer sinds vorig jaar helaasDylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:20:
[...]
ook niet erg vreemde he...Dionlinn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:22:
Als je over een half uurtje besteld heb je er hoogstwaarschijnlijk ook gewoon de 21ste (of weekje later) een nieuwe iPhone
oke, blijkbaar sommige nu net op 8 okt gesprongen
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 14-09-2018 09:27 ]
Ja 20 minuten ? Ik ben ook heel benieuwd wanneer ze gaan schuiven. Ik vermoed dat de meeste mensen die het geld er voor over hebben, toch voor de XS Max gaan. Bij de 7 en 8 was de verdeling al 40% - 60% voor de Plus ?Dionlinn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:22:
Verwijderd
XS Max goud 64GB nu levering 8 oktober.
Eerste model met late levering van 3 weken.
Eerste model met late levering van 3 weken.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 09:25 ]
Het lederen hoesje is gereserveerd op m'n CC maar de iPhone niet. Duurt dit altijd wat langer?
Ik heb 'm besteld, maar ik heb nog geen leverdatum gekregen. Betaald via iDeal, maar krijg de melding 'Uw betaling wordt verwerkt'.
1x XS Max 64gb silver in the pocket!
1x XS 64 gb silver in the pocket!
Leverdatum verschuift al naar 2-3 weken....
1x XS 64 gb silver in the pocket!
Leverdatum verschuift al naar 2-3 weken....
XS 64GB Gold is nog steeds leverbaar op 21 september.
Jawel, heb het gevraagd aan T-Mobile..ze doen het nog steeds. https://www.apple.com/nl/shop/help/iphone
En in de bevestigingsmail?RPHN schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:25:
Ik heb 'm besteld, maar ik heb nog geen leverdatum gekregen. Betaald via iDeal, maar krijg de melding 'Uw betaling wordt verwerkt'.
Dat is niet waar.Dylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:26:
[...]
Jawel, heb het gevraagd aan T-Mobile..ze doen het nog steeds. https://www.apple.com/nl/shop/help/iphone
Volgens T-Mobile wel.machetes schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:24:
[...]
De Apple Store doet dat niet meer sinds vorig jaar helaas
https://www.apple.com/nl/shop/help/iphone
XS Max 256 besteld.
's rustig een weekendje testen thuis en als t niks is gaat hij terug
's rustig een weekendje testen thuis en als t niks is gaat hij terug
Haters everywhere but I don’t really care
Via Vodafone besteld. Meevallertje: Apple iPhone Xs Max 64GB Space Grey van € 1.299,99 voor € 1.152,00
Ik vroeg het ook aan T-Mobile en toen zeiden ze tegen mij ook ja. Toen belde ik de Apple Store die zei dat ze het niet meer deden sinds vorig jaar. Toen zei ik dat tegen T-Mobile, ging diegene het navragen en kreeg ik een DM met excuses dat het inderdaad sinds vorig jaar niet meer kan.Dylannx3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:26:
[...]
Ik zweer bij sleeves, zo'n leren hoesje zonder gaten met trek koortje. Telefoon alleen niet laten vallen en weg houden bij kinderen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:21:
[...]
is de camera niet anders van de xs dan de x?
Kan zijn dat de "bump" groter is omdat de sensor iets grotere pixels heeft (dacht 1.12 um vs 1.4 um).
Meeste toestellen zijn gewoon nog beschikbaar om op te halen.
Vooral de XS modellen.
Vooral de XS modellen.
Sorry?RobPete89 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:27:
Via Vodafone besteld. Meevallertje: Apple iPhone Xs Max 64GB Space Grey van € 1.299,99 voor € 1.152,00
XS Zwart 64GB via T-Mobile site besteld (duurde ff door tig errors).
Nu nog even wachten met e-mail met betaalgegevens:
---
Wij hebben de aanvraag van je bestelling in goede orde ontvangen.
Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken. Binnen een paar uur ontvang je een mail van afzender webshop@t-mobile.nl met meer informatie over:
Betaling: De link naar de website om nogmaals een betaalkeuze te maken
Bezorgen of ophalen: Het in ontvangst nemen van je bestelling
Nummerbehoud: Een link met meer informatie over nummerbehoud
Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement
---
Maar dat hebben meer van jullie gehad denk ik?
Nu nog even wachten met e-mail met betaalgegevens:
---
Wij hebben de aanvraag van je bestelling in goede orde ontvangen.
Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken. Binnen een paar uur ontvang je een mail van afzender webshop@t-mobile.nl met meer informatie over:
Betaling: De link naar de website om nogmaals een betaalkeuze te maken
Bezorgen of ophalen: Het in ontvangst nemen van je bestelling
Nummerbehoud: Een link met meer informatie over nummerbehoud
Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement
---
Maar dat hebben meer van jullie gehad denk ik?
De levertijden voor de watch zijn al aan het opschuiven. Zostraks nog 21 september, nu 5-12 oktober. Helaas.
Verwijderd
Alle modellen XS Max 64GB dus zoals verwacht uitverkocht.BlazeMuis schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:27:
XS Max 64GB Space Gray 2-3 weken nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 09:30 ]
De Xs Max 64GB is wel de favoriet zo te zien
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.