Toch nogRexistant schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:06:
Eindelijk, vanmorgen een mail gekregen van Amac (sales) dat mijn toestel is afgeleverd en opgehaald door UPS. Besteld op 27 oktober bij Amac, 64gb SG.
Morgen komt hij binnen, vooralsnog staat er: voor einde dag. Iemand een idee als dit zo blijft, tot hoelaat UPS levert?
Lijkt erop dat Apple hun voorraad goed op orde heeft nu.
Succes met wachten mensen!
Ik denk dat dit draadje uit gaat sterven. Ook vanmorgen weer alle kleur X-en in alle uitvoeringen op voorraad bij de 3 Apple stores. De rust is weder gekeerd. Succes allen met je nieuwe iPhone X. en waarschijnlijk tot volgend jaar.

Coolblue heeft er weer een aantal op voorraad 🎉🎉
Ik hoor niks, ik heb hem wel 'pas' 3 weken geleden besteld.
Maar de ongeduldige jongen dat ik ben, ik ga zeuren voor korting
Maar de ongeduldige jongen dat ik ben, ik ga zeuren voor korting
toch sneller dan ooit de zwarte shiny version van de 7+ damn dat duurde lang.... nja, bis nächstens jahr.... op nar de X plusJieve schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 06:44:
Lijkt erop dat Apple hun voorraad goed op orde heeft nu.
no comment
ja, de X Plus, 128Gb als base model voor slechts € 1389Martinus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:56:
[...]
.... nja, bis nächstens jahr.... op nar de X plus![]()
![]()
''maar ja, als je terugrekent naar gebruik per dag, kost 't ding vrijwel niks''

''maar ja, wel met 2nd gen FaceID''

''als je zeurt over de prijs, kan je 'm waarschijnlijk niet betalen''

Alvast beginnen met sparen dan maar.Geert1976 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:00:
[...]
ja, de X Plus, 128Gb als base model voor slechts € 1389
''maar ja, als je terugrekent naar gebruik per dag, kost 't ding vrijwel niks''![]()
![]()
''maar ja, wel met 2nd gen FaceID''![]()
![]()
''als je zeurt over de prijs, kan je 'm waarschijnlijk niet betalen''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Paar dingen:Geert1976 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:00:
[...]
ja, de X Plus, 128Gb als base model voor slechts € 1389
''maar ja, als je terugrekent naar gebruik per dag, kost 't ding vrijwel niks''![]()
![]()
''maar ja, wel met 2nd gen FaceID''![]()
![]()
''als je zeurt over de prijs, kan je 'm waarschijnlijk niet betalen''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Hardware prijs verhouding is natuurlijk om te janken, tov wat je er als gebruiker mee kan.
Hoofdzakelijk is de hardware in gebruik door/voor hunzelf en de developpers, jij als gebruiker betaald ergens voor wat je maar 10% in feite kan gebruiken. Pc van €1000 kan je alle kanten mee op, en veel meer toepassingen/resources en middelen van de hardware gebruiken.
Dus nee hij is ook per dag te duur voor wat je er mee kan.
En als je niet op de prijs let dan betaal je straks 2000eu voor een Xplus 128GB.
We praten niet over een Rolls-Royce, waar de uitspraak; "als je naar de prijs moet vragen, kan je hem waarschijnlijk niet betalen" geldt.
Nee sorry ik heb hem ook gekocht maar ik weet niet of ik ook een volgende van deze prijs neem.
Wat kan je er nou meer mee wat deze prijs rechtvaardigt.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
enerzijds:mell33 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:19:
[...]
Paar dingen:
De Hardware prijs verhouding is natuurlijk om te janken, tov wat je er als gebruiker mee kan.
Hoofdzakelijk is de hardware in gebruik door/voor hunzelf en de developpers, jij als gebruiker betaald ergens voor wat je maar 10% in feite kan gebruiken. Pc van €1000 kan je alle kanten mee op, en veel meer toepassingen/resources en middelen van de hardware gebruiken.
Dus nee hij is ook per dag te duur voor wat je er mee kan.
En als je niet op de prijs let dan betaal je straks 2000eu voor een Xplus 128GB.
We praten niet over een Rolls-Royce, waar de uitspraak; "als je naar de prijs moet vragen, kan je hem waarschijnlijk niet betalen" geldt.
Nee sorry ik heb hem ook gekocht maar ik weet niet of ik ook een volgende van deze prijs neem.
Als de early adopters (incl mezelf) iets van een signaal hebben afgegeven naar Apple is het wel dat de prijzen van de X prima in orde zijn, dus voor Apple geen enkele reden om volgend jaar niet het prijs plafond weer gewoon omhoog bij te stellen
anderzijds:
in de UK en USA is de X nu vrijwel overal redelijk goed verkrijgbaar, ook Nederland schuift daar nu bij aan. Dit dus pas na ongeveer 6 weken na de release van de X.
Geloof niet dat Apple nu nog vanaf Q1 in 2018 ineens nog tientallen miljoenen X-en gaat verkopen en ze heeeeel misschien nadenken over de prijsstelling van deze X.
Het feit dat je na 6 weken vrijwel overal al redelijk makkelijk aan een X kon komen, hadden zeer weinig media/analisten etc kunnen bedenken
Jij als koper moet toch over de prijs nadenken of het waard is.
En je moet bedenken dat je meegesleept wordt in de oh's en ah's en geliktheid.
Ik snap je punt maar, in feite voer je zelf de prijs op, doordat het je aangrijpt en je mee in de hype gaat.
Je onderbouwing is niet objectief als je het niet aanvechten van een prijs, als kwalificatie geeft voor "het is een juiste prijs"
En je moet bedenken dat je meegesleept wordt in de oh's en ah's en geliktheid.
Ik snap je punt maar, in feite voer je zelf de prijs op, doordat het je aangrijpt en je mee in de hype gaat.
Je onderbouwing is niet objectief als je het niet aanvechten van een prijs, als kwalificatie geeft voor "het is een juiste prijs"
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Alle iPhone X modellen al geruime tijd op voorraad bij alle Apple Stores.
Netjes.
Netjes.
Geert1976 schreef:
Het feit dat je na 6 weken vrijwel overal al redelijk makkelijk aan een X kon komen, hadden zeer weinig media/analisten etc kunnen bedenken
Dit komt omdat Apple de productie van de iPhone 8 heeft verminderd om meer X-en te kunnen leveren. Stukje creatief produceren.
Afwachten of de X echt zo goed verkoopt...
Dit komt omdat Apple de productie van de iPhone 8 heeft verminderd om meer X-en te kunnen leveren. Stukje creatief produceren.
En het is kerstperiode, dan wil je mensen niet teleurstellen.Ruud0012 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:38:
Geert1976 schreef:
....zou ik me sterk achter de oren krabben dat je dus wel zn duur ding in je handjes hebt.mell33 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:19:
[...]
waarom dan gekocht?
ik kan het wel rechtvaardigen voor mezelf, wil het nieuwste, en beste wat er nu is binnen het ios domein, ik vind android poepjes. Als, stel dat, note8 met ios was..... nja je voelt hem aankomen, ik wil graag de X+ vanaf dag een gezegd.
no comment
Mee eens. Dat heb je, of dat heb je niet. Op naar de X Plus. die is voor mij!Martinus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:44:
[...]
....zou ik me sterk achter de oren krabben dat je dus wel zn duur ding in je handjes hebt.
waarom dan gekocht?
ik kan het wel rechtvaardigen voor mezelf, wil het nieuwste, en beste wat er nu is binnen het ios domein, ik vind android poepjes. Als, stel dat, note8 met ios was..... nja je voelt hem aankomen, ik wil graag de X+ vanaf dag een gezegd.
Sorry, netjes!?alwaysleft schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:37:
Alle iPhone X modellen al geruime tijd op voorraad bij alle Apple Stores.
Netjes.
This een aanfluiting die hele pe-order en release dagen. Kzie me als een stuk vee in de rij staan, voor een tekort aan beloftes van Apple.
Steve draait zich om in zijn graf, als ik gister ook zie dat ze in landen als china, dat land hun eigen bevolking als slaven aant werk zet (gister die npo docu gezien over Apple?)
Nee maar komop we betalen voor een gelikt mooi ding en vooruitgang, maar als wij als consumenten niet beginnen te gaan kijken hoe het wordt geproduceerd en de kwaliteit ook niet controleren tot helemaal naar de onderste plank.
Ik weet niet ik begin te twijfelen aan de prijs met moraal verhouding.
Ja, netjes ja. Aangezien de verwachting was dat pas laat in Q1 de voorraad helemaal op orde zou kunnen zijnmell33 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:50:
[...]
Sorry, netjes!?
This een aanfluiting die hele pe-order en release dagen. Kzie me als een stuk vee in de rij staan, voor een tekort aan beloftes van Apple.
Steve draait zich om in zijn graf, als ik gister ook zie dat ze in landen als china, dat land hun eigen bevolking als slaven aant werk zet (gister die npo docu gezien over Apple?)
Nee maar komop we betalen voor een gelikt mooi ding en vooruitgang, maar als wij als consumenten niet beginnen te gaan kijken hoe het wordt geproduceerd en de kwaliteit ook niet controleren tot helemaal naar de onderste plank.
Ik weet niet ik begin te twijfelen aan de prijs met moraal verhouding.
''het beste'' is wel ietwat subjectief, waarom is de X het beste binnen het iOS domein en niet bijv de 8 Plus? Omdat de X het duurste model is wat Apple nu verkoopt?Martinus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:44:
[...]
duurder = beter?
Het oled scherm van de X kan het niet zijn, want hele bevolkingsstammen vinden het scherm van de 8 Plus (geen color shifting itt de X) miljoen miljard keer beter dan de X
ik val je niet aan hoor, alleen ik lees het her en der wel meer, dat de X het beste is. En zo zijn er ook weer hele hordes mensen die zeggen dat de 8 Plus het beste is binnen het iPhone aanbod van Apple.
Voor mensen die het grootste scherm willen is een Plus model wellicht het beste wat Apple aanbiedt.
zoveel mensen, zoveel wensen
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 08-12-2017 09:57 ]
voel me heel hard aangevallen, stoute jongenGeert1976 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:55:
[...]
''het beste'' is wel ietwat subjectief, waarom is de X het beste binnen het iOS domein en niet bijv de 8 Plus? Omdat de X het duurste model is wat Apple nu verkoopt?
duurder = beter?
ik val je niet aan hoor, alleen ik lees het her en der wel meer, dat de X het beste is. En zo zijn er ook weer hele hordes mensen die zeggen dat de 8 Plus het beste is binnen het iPhone aanbod van Apple.
Voor mensen die het grootste scherm willen is een Plus model wellicht het beste wat Apple aanbiedt.
zoveel mensen, zoveel wensen
Beste is voor mij, alles wat er niet bij de andere in hetzelfde domein is. Dus face id en Oled en Borderless ...
... behalve het grotere, doch andere scherm....
@ Geert: en dan nog ff de post aanpassen en het scherm noemen....
[ Voor 8% gewijzigd door Martinus op 08-12-2017 10:05 ]
no comment
Wacht even.. ik zit ook in de flow, en realiseer me dat nu gewoon dat ik me gelokt voel.Martinus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:44:
[...]
....zou ik me sterk achter de oren krabben dat je dus wel zn duur ding in je handjes hebt.
waarom dan gekocht?
ik weet nog niet of ik gelijk krijg, en of mij de prijs te duur wordt. Ik zie alleen niet een reden om deze prijs een volgende keer weer te willen geven voor een Apple. De kans wordt wel minder als ik niet echt meer kan dan anderen met hun devices, en ook niet een support voel als Apple zijn fabrieken, en de kwaliteit van de telefoon hoog houdt.
Dat moraal speelt bij mij een heel stuk meer dan de telefoon zelf, de laatste tijd. (daarom was Apple voor mij de beste, dat zie ik nu helemaal stuk gaan) rip steve.
Edit;
En dat geldt ook voor de andere grote spelers!
[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 08-12-2017 10:01 ]
een interview met Steve Jobs van een aantal jaar geleden al weer, over het bedrijf Xerox. Het onderwerp is Sales Marketing people vs. Product People.
Zeer interessant interview en kijk op de zaken...en enigzins speelt exact dat wat hij zelf jaren geleden aangaf in dit interview nu (enigzins) bij Apple zelf.
Interview duurt maar 2 minuutjes
YouTube: Steve Jobs Interview Product People should get promoted Over Sales...
Zeer interessant interview en kijk op de zaken...en enigzins speelt exact dat wat hij zelf jaren geleden aangaf in dit interview nu (enigzins) bij Apple zelf.
Interview duurt maar 2 minuutjes
YouTube: Steve Jobs Interview Product People should get promoted Over Sales...
Ik hoef het niet te kijken opzich, (ga ik wel doen daarnietvan)
Waar het mij omgaat is de manier waarmee hij gemaakt wordt tegenwoordig.
Ik kom uit een tijdperk dat internet opgroeide met donaties en kudos, dat gaf jou bestaans-recht als website, OS, H/W, Zoek machines, Programmas. maar dat is helemaal opgeslokt door marketing idd.
En het begint me steeds meer te irriteren dat de hele wereld marketing belangrijker vind dan beschaving.
Moraal verwerpelijk begint het mij te worden.
Ik strijd dus ook hard voor open internet en transparantie behoudt, en zal mijn aankopen en gebruik meer gaan afwegen.
Ik ben mij dit bewust, en ga de volgende keer wel meer hier op en over nadenken bij het kopen van producten.
Ik wil er trots op kunnen zijn, en niet een nare smaak hebben.
Zodra dit soort bedrijven naar de beurs gaan is het gedaan met beschaving.
Ik ben fan geworden, maar ik twijfel nu steeds meer.
Ik kom uit een tijdperk dat internet opgroeide met donaties en kudos, dat gaf jou bestaans-recht als website, OS, H/W, Zoek machines, Programmas. maar dat is helemaal opgeslokt door marketing idd.
En het begint me steeds meer te irriteren dat de hele wereld marketing belangrijker vind dan beschaving.
Ik strijd dus ook hard voor open internet en transparantie behoudt, en zal mijn aankopen en gebruik meer gaan afwegen.
Ik ben mij dit bewust, en ga de volgende keer wel meer hier op en over nadenken bij het kopen van producten.
zo dan...jij gaat wel heel diep in op de materiemell33 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:32:
Ik hoef het niet te kijken opzich, (ga ik wel doen daarnietvan)
Ja komt door die docu van gisteren.
Ja ik ben er toch ook voor gevallen als het ware, en ik zie toch een neerwaartse spiraal sinds steve overleden is.
Ja ik ben er toch ook voor gevallen als het ware, en ik zie toch een neerwaartse spiraal sinds steve overleden is.
Belangrijk voor mensen die via F&F hebben besteld en nog geen statuswijziging hebben gehad terwijl andere na hun dit wel hebben gehad!
Ik heb besteld via vodafone F&F op 2-11. Netjes bestelbevestiging gehad en mijn contract. Ook smsjes ontvangen dat mijn bestelling helaas nog niet geleverd kon worden. Ik vond het vreemd om te lezen dat mensen die na mij hadden besteld wel hun iPhone X uitgeleverd kregen en ik niet..
Dus zojuist gebeld met klantenservice, en wat blijkt... Er is inderdaad wat fout gegaan met nummerbehoud. Dit kan Vodafone niet goed maken en dus moet je annuleren waardoor je weer achteraan de rij komt te staan.
Blijkbaar is het zo dat mijn nummerbehoud op 4 december is aangevraagd door Vodafone. Maar aangezien er toen geen toestel voorradig was, is er een fout is opgetreden. Ik mag hopen dat Vodafone deze grote fout bij hunzelf ziet en deze voor een volgende keer repareert. Ik heb er nu niks meer aan dus mijn order heb ik geannuleerd. Inmiddels ook ergens anders besteld.
Dus mocht je nog wachten op jouw bestelling via Vodafone en mensen na jou krijgen geleverd zou ik een belletje eraan wagen. Komt voor bij mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd.
Ik heb besteld via vodafone F&F op 2-11. Netjes bestelbevestiging gehad en mijn contract. Ook smsjes ontvangen dat mijn bestelling helaas nog niet geleverd kon worden. Ik vond het vreemd om te lezen dat mensen die na mij hadden besteld wel hun iPhone X uitgeleverd kregen en ik niet..
Dus zojuist gebeld met klantenservice, en wat blijkt... Er is inderdaad wat fout gegaan met nummerbehoud. Dit kan Vodafone niet goed maken en dus moet je annuleren waardoor je weer achteraan de rij komt te staan.
Blijkbaar is het zo dat mijn nummerbehoud op 4 december is aangevraagd door Vodafone. Maar aangezien er toen geen toestel voorradig was, is er een fout is opgetreden. Ik mag hopen dat Vodafone deze grote fout bij hunzelf ziet en deze voor een volgende keer repareert. Ik heb er nu niks meer aan dus mijn order heb ik geannuleerd. Inmiddels ook ergens anders besteld.
Dus mocht je nog wachten op jouw bestelling via Vodafone en mensen na jou krijgen geleverd zou ik een belletje eraan wagen. Komt voor bij mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Welke docu van bedoel je?mell33 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:38:
Ja komt door die docu van gisteren.
Oh sorry was op rtlz (ziggo 12) herhaling van de Z Doc: De keiharde werkelijkheid in de fabrieken van Apple
Heb de docu niet gezien maar denk je dat het er anders aan toe gaat in andere electronica fabrieken in China?
Wordt nu uitgezonden 12:00 op rtl zRonaldMcDonald schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:38:
Heb de docu niet gezien maar denk je dat het er anders aan toe gaat in andere electronica fabrieken in China?
Nee maar als je moraal hebt dan laat je zien in dat land dat het anders kan in jou fabriek die daar staat.
Ook weer op voorraad bij Mediamarkt ! Net een X 64gb zwart besteld !🤗
Dit topic is voor de levertijden en beschikbaarheid. Voor de docu mag evt. een nieuw topic worden aangemaakt. Maar het hoort niet hier.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Net een Iphone x 64GB space gray gehaald bij Mediamarkt Arena. Elk model is daar nog vol op voorraad. en zonder reservering of iets kunnen kopen.
ik wacht, tot mijn frustratie, al vanaf 7 november op m'n 64gb SG van Tele2.. iedere keer word ik een beetje aan het lijntje gehouden en worden er weer loze beloftes gedaan. Zeker nu de levertijden wel telkens op 1 week blijven staan volgens hun eigen site. Voelt een beetje als klantbedrog. Ondertussen worden overal de iPhones uitgeleverd en heb ik nog niets gehoord. Anderen met ervaringen bij tele2?
Wacht nog niet zo lang als jij maar begrijp de frustratie
Overal worden ze idd uitgeleverd en wij maar wachten bij Tele2..Niet omdat het moet maar omdat het kan

8-11 iPhone x gereserveerd bij Vodafone, helaas nog niks gehoord...
Ik weet dat er mensen zijn die al langer als mij wachten, maar vind het nu wel eens tijd worden.
Helemaal als ik hoor dat ze bij diverse winkels op voorraad liggen en direct kunt ophalen.
Nog maar even afwachten...
Ik weet dat er mensen zijn die al langer als mij wachten, maar vind het nu wel eens tijd worden.
Helemaal als ik hoor dat ze bij diverse winkels op voorraad liggen en direct kunt ophalen.
Net gebeld, maar hebben niets op voorraad. How come? Alles zo snel weg?lucky-king schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:04:
Net een Iphone x 64GB space gray gehaald bij Mediamarkt Arena. Elk model is daar nog vol op voorraad. en zonder reservering of iets kunnen kopen.
Vandaag dan, na een boel gedoe, mijn 64gb sg x kunnen ophalen in de winkel van amac
Besteld op 27 oktober om 9:20.
Hopelijk ontvangen alle wachtenden die van hen ook snel.
Donderdagmiddag bij KPN besteld met verlenging. Na wat aandringen toch bij afdeling terechtgekomen waar ik wel korting kon krijgen.
Verwachte levertijd 2 weken. dus met een beetje mazzel levering op 22 of 23 december.
Iphone X 256 gb Silver
Vandaag om 16.18 uur email met track en trace code ontvangen.
Wordt morgen tussen 13.15 en 15.45 uur bezorgd door Post.nl.
Beloofde levertijd was 2 weken, is dus 2 dagen geworden.
Dus morgen weer een blije Tweaker :-)
Verwachte levertijd 2 weken. dus met een beetje mazzel levering op 22 of 23 december.
Iphone X 256 gb Silver
Vandaag om 16.18 uur email met track en trace code ontvangen.
Wordt morgen tussen 13.15 en 15.45 uur bezorgd door Post.nl.
Beloofde levertijd was 2 weken, is dus 2 dagen geworden.
Dus morgen weer een blije Tweaker :-)
meen je? Ik was er rond 11, Toen hadden ze van elk model nog een 3-4 liggen. van de 256 SG zelfs nog 8. Zijn snel gegaan dan.Stofbal schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:08:
[...]
Net gebeld, maar hebben niets op voorraad. How come? Alles zo snel weg?
Uiteindelijk een gevonden in MM Alphen aan den rijn! Hadden op dat moment nog 5 Spacegrey 254Gb.lucky-king schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:34:
[...]
meen je? Ik was er rond 11, Toen hadden ze van elk model nog een 3-4 liggen. van de 256 SG zelfs nog 8. Zijn snel gegaan dan.
Ik had de laatste 64GB.
Dat meen je?! Zo lang wachten? Ik had dan al lang ergens anders besteld!Plubluh schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:50:
Vandaag dan, na een boel gedoe, mijn 64gb sg x kunnen ophalen in de winkel van amacBesteld op 27 oktober om 9:20.
Raar en jammer dat providers niet kunnen leveren. in winkels en online zijn er zat Xen te verkrijgen. zeker 256gb, want die schijnt niet zo te verkopen als verwacht. tenminste zijn er meer van in stock
[ Voor 33% gewijzigd door Hackus op 08-12-2017 23:29 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Al binnen?Cevel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:38:
Besteld, thnx voor de tip Dave :-)
Zo ! Mooi ook weer deze:
1249,99€ voor een X 256GB Silver! Scheelt weer 79€
https://www.usedproducts....silver-nieuw-in-seal.html
Binnen, keurig in doos met bon. De 256 ook besteld, verkoop die 64gb wel, zo verkocht.. :-)davevanbeeten schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:13:
Zo ! Mooi ook weer deze:
Nummerbehoud aangevraagd? Nog steeds niks binnen.. dan zou ik bellen met klantenservice.WarShadow schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:10:
8-11 iPhone x gereserveerd bij Vodafone, helaas nog niks gehoord...
Dan ben ik bang dat het fout is gelopen net als bij mij en veel andere mensen. Je zult dan ook weer achteraan de rij moeten plaats nemen. Echt een dikke fout bij Vodafone.
precies hetzelfde bij vodafone op de 1e preorder dag... misgegaan en zelfs een beetje een verwijtend toontje toen ik een KS medewerker te pakken kreeg. Uiteindelijk 1-11 opnieuw ingediend, en nog altijd aan t wachten... X256SG.jdiezrequejo schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:30:
[...]
Nummerbehoud aangevraagd? Nog steeds niks binnen.. dan zou ik bellen met klantenservice.
Dan ben ik bang dat het fout is gelopen net als bij mij en veel andere mensen. Je zult dan ook weer achteraan de rij moeten plaats nemen. Echt een dikke fout bij Vodafone.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Ja met nummer behoud, vrijdag nog achteraan geweest maar staat wel in het systeem goed geregistreerd.jdiezrequejo schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:30:
[...]
Nummerbehoud aangevraagd? Nog steeds niks binnen.. dan zou ik bellen met klantenservice.
Ook al in de winkel zelf geweest ben nu 2de op de lijst met wachtende dus volgende ‘’doosje’’ die binnenkomt zal mijn iPhone ook bij zitten.
Goed om te weten dat de winkels ook al geen X meer op voorraad hebben. Wilde zelf deze week bij verlenging een X 64gb gaan halen via Vodafone, maar denk dat ik m dan maar gauw bestel via Mobiel.nl. Wel jammer, haal zo’n toestel liever zelf af..WarShadow schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:57:
[...]
Ja met nummer behoud, vrijdag nog achteraan geweest maar staat wel in het systeem goed geregistreerd.
Ook al in de winkel zelf geweest ben nu 2de op de lijst met wachtende dus volgende ‘’doosje’’ die binnenkomt zal mijn iPhone ook bij zitten.
Ik eenzelfde verhaal maar dan bij Tele2. Heb ze vandaag nogmaals gesproken en nu bleek ineens (ondanks dat ik er de vorige keren expliciet naar gevraagd heb) dat er een fout in de technische verwerking zat. Ik mocht ook opnieuw aansluiten in de rij. Werd wel begripvol geholpen en heb nu uiteindelijk een mooie korting gekregen, maar moet wel opnieuw 2 weken wachten (zeggen ze nuknuppelhout schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:10:
[...]
precies hetzelfde bij vodafone op de 1e preorder dag... misgegaan en zelfs een beetje een verwijtend toontje toen ik een KS medewerker te pakken kreeg. Uiteindelijk 1-11 opnieuw ingediend, en nog altijd aan t wachten... X256SG.

CoolBlue heeft ook al weer alle 4 varianten op voorraad op vanochtend!
maar geloof dat nu wel dat zo'n 95% van de Tweakers die er 1 wilde hebben, inmiddels voorzien zijn
maar geloof dat nu wel dat zo'n 95% van de Tweakers die er 1 wilde hebben, inmiddels voorzien zijn
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 11-12-2017 11:21 ]
Ik mag me ook bij dit topic voegen. Heb vanochtend mijn Iphone X 64SG besteld via mobiel.nl (verlenging Vodafone). Systeem geeft aan dat ze half december de nieuwe voorraad verwachten.
Zal mij benieuwen hoe lang ik moet gaan wachten op mijn telefoon (zeker gezien het huidige weer).
Zal mij benieuwen hoe lang ik moet gaan wachten op mijn telefoon (zeker gezien het huidige weer).
Sinds vier weken heb ik 2 a 3 keer per week met ze gebeld waar de bestelling blijft. Een paar medewerkers hebben ook enkele keren beloofd dat hij die week zou komen, telkens als dat niet zo was heb ik me laten doorverbinden met de afdeling cancellations. Zo heb ik 3 keer extra korting op mijn abbonement gekregen en 1 keer extra op het toestel.Superhuuper schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:29:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dan kan ik Vodafone wellicht ook even bellen
Ik was extra kwaad/teleurgesteld, omdat ik me altijd had voorgenomen zelf een los toestel te bestellen en apart een sim only, maar omdat VF mij verzekerde dat ik bij de eerste batch zou zitten heb ik me laten overhalen. Ik heb ook nog verwezen naar die belofte per telefoon die ze zelf hebben opgenomen.
Ik heb hem afgelopen donderdag overigens ontvangen. Telefoon bevalt uitstekend!
Bedankt voor je reactie. Heb inmiddels gister zelf ook met de opzeg-afdeling aan de lijn gehangen maar helaas nog zonder succes. Daarbij gaven ze aan dat als ze me extra korting zouden geven dat ze de order opnieuw moesten plaatsen en ik dus weer achteraan in de rij zou komen..ickers schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:36:
[...]
Sinds vier weken heb ik 2 a 3 keer per week met ze gebeld waar de bestelling blijft. Een paar medewerkers hebben ook enkele keren beloofd dat hij die week zou komen, telkens als dat niet zo was heb ik me laten doorverbinden met de afdeling cancellations. Zo heb ik 3 keer extra korting op mijn abbonement gekregen en 1 keer extra op het toestel.
Ik was extra kwaad/teleurgesteld, omdat ik me altijd had voorgenomen zelf een los toestel te bestellen en apart een sim only, maar omdat VF mij verzekerde dat ik bij de eerste batch zou zitten heb ik me laten overhalen. Ik heb ook nog verwezen naar die belofte per telefoon die ze zelf hebben opgenomen.
Ik heb hem afgelopen donderdag overigens ontvangen. Telefoon bevalt uitstekend!
Vandaag nog maar een keer bellen.
Begin zeer sterk te twijfelen om hem gewoon te cancellen en bij Belsimpel te bestellen (= morgen in huis)
Voor Vodafone zou dat me 2 euro per maand schelen, maar voor hetzelfde geld kan ik ook naar T-Mobile gaan.
Ben benieuwd hoe VF daarop reageert.
@Superhuuper X zwart is op voorraad voor provider:KPN, T-Mobile, Tele2, Telfort, Vodafone
anderen is 5 weken wachttijd. gelijk bij zilver alleen van Telfort er tussen uit
anderen is 5 weken wachttijd. gelijk bij zilver alleen van Telfort er tussen uit
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja, zie inderdaad bij Belsimpel dat de X 256 silver icm met Vodafone gewoon morgen in huis isHackus schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:54:
@Superhuuper X zwart is op voorraad voor provider:KPN, T-Mobile, Tele2, Telfort, Vodafone
Toch maar even bellen met VF.
Vraag me toch oprecht af wat het probleem bij Vodafone precies is. Het lijkt er op dat elke winkel ondertussen voorraad heeft of in ieder geval genoeg leveringen krijgt. Alleen bij Vodafone is het nog steeds drama.
Ik kan helaas nergens anders bestellen ivm F&F korting maar je ziet op de Vodafone forums heel veel mensen cancellen en ergens anders bestellen. Wat een drama.
Ik kan helaas nergens anders bestellen ivm F&F korting maar je ziet op de Vodafone forums heel veel mensen cancellen en ergens anders bestellen. Wat een drama.
Ik zit ook met de F&F korting..RonaldMcDonald schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:06:
Vraag me toch oprecht af wat het probleem bij Vodafone precies is. Het lijkt er op dat elke winkel ondertussen voorraad heeft of in ieder geval genoeg leveringen krijgt. Alleen bij Vodafone is het nog steeds drama.
Aan de andere kant scheelt dit maar €2 per maand met Belsimpel dus dat bedrag is ook nog wel overheen te komen.
Ja zo kan je redeneren, maar voor die 50 euro wacht ik wel een weekje extra 
Edit: Zojuist is de status van mijn bestelling gewijzigd in 'Klaar voor verzending'
Edit: Zojuist is de status van mijn bestelling gewijzigd in 'Klaar voor verzending'
[ Voor 36% gewijzigd door RonaldMcDonald op 12-12-2017 14:34 ]
Heeft iemand ervaring met het annuleren van een order bij Mobiel.nl?
Zit te twijfelen om mn order daar te annuleren (wel al 150 euro bijbetaling voor het toestel gedaan) en vervolgens de verlenging plus telefoon via belsimpel te laten lopen.
Deze hebben via Vodafone wel toestellen, waarbij bij mobiel.nl nog onbekend is wanneer de toestellen weer beschikbaar zijn.
Zit te twijfelen om mn order daar te annuleren (wel al 150 euro bijbetaling voor het toestel gedaan) en vervolgens de verlenging plus telefoon via belsimpel te laten lopen.
Deze hebben via Vodafone wel toestellen, waarbij bij mobiel.nl nog onbekend is wanneer de toestellen weer beschikbaar zijn.
BCC heeft alle modellen iPhone X op voorraad, behalve de 256GB zilver. Doe er je voordeel mee.
https://www.bcc.nl/search...cc2enl%7D&search=iPhone+x
https://www.bcc.nl/search...cc2enl%7D&search=iPhone+x
Bij deze meld ik mij af voor dit topic, vanmiddag mijn iPhone X 64Gb SG op mogen halen bij vodafone winkel.
Weer een blije tweaker
Weer een blije tweaker
Ik ga het meemaken!Shreddaaa schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:56:
Heeft iemand ervaring met het annuleren van een order bij Mobiel.nl?
Ik heb zojuist mijn order bij mobiel.nl telefonisch geannuleerd. Hiervan heb ik netjes een bevestiging van gekregen in mijn email.
Daarna bij Belsimpel besteld via de site en betaald. Ik heb nu KPN en ga naar Vodafone met nummerbehoud. Contract is digitaal ondertekend dus nu in afwachting. Ben benieuwd of het inderdaad sneller gaat dan bij Vodafone en mobiel.nl
Ik zal jou op de hoogte houden.
Update 21.25 uur: zojuist een sms gehad van Vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en over 1 maand overgezet zal worden.
[ Voor 9% gewijzigd door jdiezrequejo op 12-12-2017 21:25 ]
Heb een uur geleden mijn order geannuleerd bij mobiel.nl en via belsimpel.nl besteld. Kost t toestel wel in totaal 48 euro meer.jdiezrequejo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:01:
[...]
Ik ga het meemaken!
Ik heb zojuist mijn order bij mobiel.nl telefonisch geannuleerd. Hiervan heb ik netjes een bevestiging van gekregen in mijn email.
Daarna bij Belsimpel besteld via de site en betaald. Ik heb nu KPN en ga naar Vodafone met nummerbehoud. Contract is digitaal ondertekend dus nu in afwachting. Ben benieuwd of het inderdaad sneller gaat dan bij Vodafone en mobiel.nl
Ik zal jou op de hoogte houden.
Update 21.25 uur: zojuist een sms gehad van Vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en over 1 maand overgezet zal worden.
Net bericht gekregen dat ie is verstuurd en morgen wordt bezorgd.
Op het Vodafone forum is vanmiddag een aangepast leverschema geplaatst.
Alle X 64GB SG die tot 7 december zijn besteld, worden in week 50, nu dus, uitgeleverd.
Zal mij benieuwen
Ik heb 5-12 besteld dus als het goed is, moet ik ‘m deze week in huis hebben.
Zie hieronder het leverschema;
Alle X 64GB SG die tot 7 december zijn besteld, worden in week 50, nu dus, uitgeleverd.
Zal mij benieuwen
Zie hieronder het leverschema;
[ Voor 23% gewijzigd door freddyathlon op 13-12-2017 08:17 ]
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Inmiddels heb ik ook een track and trace ontvangen voor morgen!Shreddaaa schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:51:
[...]
Heb een uur geleden mijn order geannuleerd bij mobiel.nl en via belsimpel.nl besteld. Kost t toestel wel in totaal 48 euro meer.
Net bericht gekregen dat ie is verstuurd en morgen wordt bezorgd.
Ongelofelijk dat Vodafone zelf en mobiel.nl het niet voor elkaar krijgen en Belsimpel kan gewoon de volgende dag de gewenste telefoon leveren.
Ik ben in ieder geval blij dat ik na zo lange tijd nu eindelijk zicht heb op de iPhone X!
Gisteren 13-12-2017 idd netjes ontvangen met de post. Wat een mooi toestel!! ❤
[ Voor 6% gewijzigd door jdiezrequejo op 14-12-2017 13:49 ]
KPN heeft hetzelfde, ik wacht al vanaf 3-11 op mijn x 64gb sg maar nog niks....RonaldMcDonald schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:06:
Op het VF forum heeft Serkan daar een reden voor gegeven; VF koopt rechtstreeks bij Apple in en verkoopt dus alleen iPhones welke voor de Nederlandse markt bestemd zijn. Volgens hem kopen andere partijen als Belsimpel veel partijen in het buitenland op, zoals Duitsland of elders. Daarom kunnen andere partijen eerder leveren.jdiezrequejo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:36:
[...]
Inmiddels heb ik ook een track and trace ontvangen voor morgen!
Ongelofelijk dat Vodafone zelf en mobiel.nl het niet voor elkaar krijgen en Belsimpel kan gewoon de volgende dag de gewenste telefoon leveren.
Ik ben in ieder geval blij dat ik na zo lange tijd nu eindelijk zicht heb op de iPhone X!
Sja, ik wacht 'pas' sinds 5-12, maar in feite kan het me niet veel schelen waar mijn X vandaan komt. Als er iets stuk is, rij ik wel ff naar Amsterdam op en neer. Via Apple heb je gewoon de garantie; heb destijds een 5s ook weleens naar Amsterdam gebracht waar hij werd geruild voor een nieuwe bij een defect. Deze kwam ook, geloof ik, bij Belsimpel vandaan...
Maar daarachter verschuild Vodafone zich dus.
Is prima natuurlijk, maar daardoor krijg je wel dit soort akkefietjes.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Als je bij Vodafone verlengd, krijg je wel veel toestel korting. Ik heb totaal €180 korting op de X,SG 256 GB. Dus voor mij iets duurder (ca 20EU) dan de 64 GB uitvoering. 27 okt besteld en 17 november in huis. Dat is toch het wachten wel waard lijkt me.
Klopt daarnaast wel dat er enorm veel mis is gegaan bij Vodafone met het bestellen. Toch als je hem eenmaal hebt ben je dat snel vergeten...
Klopt daarnaast wel dat er enorm veel mis is gegaan bij Vodafone met het bestellen. Toch als je hem eenmaal hebt ben je dat snel vergeten...
1 November (wegens fout vodafone) besteld. Tot op heden geen bericht......
Hoe lang houdt Apple een gereserveerde iPhone voor je achter? Ik zou graag vandaag een iPhone willen reserveren en zaterdag willen ophalen.
Vandaag reserveren en zaterdag ophalen is geen probleemScott10 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:53:
Hoe lang houdt Apple een gereserveerde iPhone voor je achter? Ik zou graag vandaag een iPhone willen reserveren en zaterdag willen ophalen.
Coolblue heeft ook een paar 64GB Space Grey op voorraad.
Jij wel, maar dat zou niet moeten. Als je weet wat er allemaal elke dag mis gaat bij Vodafone dan praat je wel anders. Een rampenpartij is het. Na 15 jaar was voor mij de maat vol en ben ik overgestapt. Loyaal zat geweest, maar verkeerde facturen, slecht bereik, verkeerde bundels, alles al meegemaakt. Is allemaal goedgekomen, maar je bent er wel uren mee bezig.Ruud0012 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:37:
Als je bij Vodafone verlengd, krijg je wel veel toestel korting. Ik heb totaal €180 korting op de X,SG 256 GB. Dus voor mij iets duurder (ca 20EU) dan de 64 GB uitvoering. 27 okt besteld en 17 november in huis. Dat is toch het wachten wel waard lijkt me.
I don't have dreams, I have goals!!
@freddyathlon Het is een indicatie en iedereen die voor 5dec heeft besteld gaat voor. Hoop voor je dat ze deze week leveren, maar heb ook eerder in dat schuitje gezeten. Vodafone wil hun eigen straatje schoonvegen en legt altijd de (schuld) bij een ander.
Weet ikHackus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:45:
@freddyathlon Het is een indicatie en iedereen die voor 5dec heeft besteld gaat voor. Hoop voor je dat ze deze week leveren, maar heb ook eerder in dat schuitje gezeten. Vodafone wil hun eigen straatje schoonvegen en legt altijd de (schuld) bij een ander.
Ik weet; het is 'maar' een telefoon, maar toch
Vrijdag word mijn toestel geleverd vanuit Tele2..27-11 besteld..64GB zilver..eigenlijk nog best vlot gegaan!!
Vandaag de X 64gb Silver ontvangen van Vodafone. Besteld op 28-11
Net bericht gekregen dat de X 64GB Silver voor me klaar ligt bij Media Markt Maastricht. Heb em daar vorige week zaterdag besteld. Sneller gegaan dan dat ik had verwacht!
Denk dat het nu aardig op gang komt...eindelijk!!
Leveringen gaan nu snel. Mijn 64GB SG besteld op 5-12 bij Vodafone. Eind van de middag kreeg ik de statusmelding 'klaar voor verzending'. Zal dus morgen wel bezorgd worden.
Ik heb gecancelled bij tmobile. Duurde 3-4 weken voordat ik het toestel kreeg. Via belsimpel duurde het 1 dag....
Sorry, maar dat soort gedoe bij Vodafone kan ik (gelukkig) niet met je delen. Ben sinds ±1995 bij Libertel/Vodafone en heb nooit 1 probleem gehad. Behalve in de beginjaren dat er nog geen GSM mast bij ons in de buurt was. Kreeg meteen korting op ABO. Later (en nu nog steeds) een FEMTOCELL in huis. En dat was het dan wel. Ik kan me wel jou situatie voorstellen, dan zou ik ook overstappen.Redondo1982 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:37:
[...]
Jij wel, maar dat zou niet moeten. Als je weet wat er allemaal elke dag mis gaat bij Vodafone dan praat je wel anders. Een rampenpartij is het. Na 15 jaar was voor mij de maat vol en ben ik overgestapt. Loyaal zat geweest, maar verkeerde facturen, slecht bereik, verkeerde bundels, alles al meegemaakt. Is allemaal goedgekomen, maar je bent er wel uren mee bezig.
Met de nieuwe iPhones is er altijd wel wat in het begin. Maar dat hoor/zie ik overal. In ieder geval, succes met overstappen en hopen dat het daar beter gaat.
Inmiddels al ruim 14 dagen mijn 256GB SG X in gebruik.
Groeten.
Goed te zien dat (bijna) iedereen voorzien is.
Topic is aardig aan het uitsterven.
Ik wacht helaas nog steeds, besteld op 4 nov bij VF. Inmiddels wel een maandabonnement van 4€ en als het goed is leveren ze deze week eindelijk.Jieve schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:26:
ik heb nog wat Coolblue bonnen dus ik wacht nog heel even tot de 256 GB Silver daar op voorraad isJieve schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:26:
Edit: Daar zijn er nu een paar op voorraad, dus morgen ben ik ook,na een uitstapje naar een s8+, de trotse eigenaar van een iPhone X
[ Voor 18% gewijzigd door dark0990 op 20-12-2017 13:02 ]
iPhone X spacegrijs 64GB op voorraad bij Wehkamp.nl met 60 dagen retour termijn.
Eergisteren in Breda bij de MediaMarkt een 256GB zwart kunnen halen. Binnengelopen zonder reservering, was volgens mij ook de laatste. Was gezellig iedereen!
Mediamarkt.nl heeft de 256GB iPhone 8 plus nu voor 864 euro. Prijsfout, maar toch maar besteld. https://www.mediamarkt.nl...-256gb-grijs-1537125.html
ook voor de gein geprobeerd....20 minuten later de bestellingsreservering dat het een 64Gb variant betreft (en dus niet volgens de reservering de 256Gb)alwaysleft schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:36:
Mediamarkt.nl heeft de 256GB iPhone 8 plus nu voor 864 euro. Prijsfout, maar toch maar besteld. https://www.mediamarkt.nl...-256gb-grijs-1537125.html
Dus helaas, gevalletje ''to good to be true!"
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 25-12-2017 10:23 ]
Ik heb hem gewoon besteld en betaald, en er staat 256GB in orderbevestigingGeert1976 schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:23:
[...]
ook voor de gein geprobeerd....20 minuten later de bestellingsreservering dat het een 64Gb variant betreft (en dus niet volgens de reservering de 256Gb)
Dus helaas, gevalletje ''to good to be true!"
Zie:

nice!alwaysleft schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:28:
[...]
Ik heb hem gewoon besteld en betaald, en er staat 256GB in orderbevestiging![]()
Zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Benieuwd of je ook daadwerkelijk de 256Gb variant ontvangt! Laat 't ff weten please
Is inmiddels van siteGeert1976 schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:30:
[...]
nice!
Benieuwd of je ook daadwerkelijk de 256Gb variant ontvangt! Laat 't ff weten please
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Alekz87 op 30-12-2017 08:48 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
iPhone X 64GB nu leverbaar bij Eglobalcentral. 1 jaar wereldwijd garantie met toch 90 euro voordeel! https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html
iPhone X nu “maar” 994 euro bij Eglobalcentral. 1 jaar wereldwijd garantie.
Tempting https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html
De reviews van die store zijn niet al te best...alwaysleft schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:21:
iPhone X nu “maar” 994 euro bij Eglobalcentral. 1 jaar wereldwijd garantie.
Bovendien heb je kans op importkosten.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Geen importkosten, sturen vanaf Hong Kong naar UK. Gewoon betalen met Paypal, altijd geld terug mits die niet aankomt.rimave schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:59:
[...]
De reviews van die store zijn niet al te best...
Bovendien heb je kans op importkosten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.