Acties:
  • +1 Henk 'm!
alwaysleft schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:21:
iPhone X nu “maar” 994 euro bij Eglobalcentral. 1 jaar wereldwijd garantie.

Tempting https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html
Heel veel ervaring met eglobalcentral. Als iets langer wachten (anderhalve week na bestelling) je niet tegen staat een prima webshop.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Donstil schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:13:
[...]

Heel veel ervaring met eglobalcentral. Als iets langer wachten (anderhalve week na bestelling) je niet tegen staat een prima webshop.
Dit ;) :) Prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:16
Zijn er nog mensen die wachten op hun X, of tref ik het slecht? Ik heb op 04-01 in de lokale voda shop mijn 256gb silver besteld maar het blijft maar duren..

Had stiekem gehoopt dat de leverperikelen rond januari wel opgelost zouden zijn. Vodafone geeft uiteraard het antwoord dat het nog niet bekend is.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:46
Volgens mij heeft het 256GB model nog steeds leveringsproblemen, dus ik denk niet dat je pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:47
Ik heb 9-1-2018 een iPhone X 256GB besteld en 10-1-2018 geleverd. Maar dit was bij mobiel.nl
Wackoz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:26:
Zijn er nog mensen die wachten op hun X, of tref ik het slecht? Ik heb op 04-01 in de lokale voda shop mijn 256gb silver besteld maar het blijft maar duren..

Had stiekem gehoopt dat de leverperikelen rond januari wel opgelost zouden zijn. Vodafone geeft uiteraard het antwoord dat het nog niet bekend is.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:16
Dat is vlot pinokkia! Als ik een beetje shop op internet lijken veel bedrijven hem ook gewoon te hebben liggen. Op het vodafone forum zijn een hoop mensen die al een tijd wachten. Geduld is een schone zaak maar inmiddels voelt het als CHOP CHOP VODAFONE -O-

één is geen, twee is één

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nooit verwacht dat de iPhone X nu al zo snel na release mooie aanbiedingen zou hebben, nu bij CoolBlue €50 korting op een nieuwe (sealed) iPhone X.

Bij belsimpel zelfs €1079 voor de 64Gb varianten (wel vaak import en in mijn ogen waardeloze after sales)

En 'in nieuwstaat' (vaak door klanten al binnen 24/48u geretourneerd) iPhone X bij CoolBlue, silver en black (64Gb) voor een kleine €1000

[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 19-01-2018 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Geert1976 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:41:
nooit verwacht dat de iPhone X nu al zo snel na release mooie aanbiedingen zou hebben, nu bij CoolBlue €50 korting op een nieuwe (sealed) iPhone X.

Bij belsimpel zelfs €1079 voor de 64Gb varianten (wel vaak import en in mijn ogen waardeloze after sales)

En 'in nieuwstaat' (vaak door klanten al binnen 24/48u geretourneerd) iPhone X bij CoolBlue, silver en black (64Gb) voor een kleine €1000
Bizar ja. Zo snel :)
Eglobalcentral zal ook wel snel gaan stunten met de prijs gok ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 16:25
Ik kan 2 februari mijn abonnement verlengen en ik ga naar de iPhone X, ik zit bij de provider KPN, nu vroeg ik mij af of de toestellen in de winkel klaar liggen of worden ze sneller geleverd via een verlenging via internet?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 22:13

GforceNL

Out of memory....

jordyyyys schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:34:
Ik kan 2 februari mijn abonnement verlengen en ik ga naar de iPhone X, ik zit bij de provider KPN, nu vroeg ik mij af of de toestellen in de winkel klaar liggen of worden ze sneller geleverd via een verlenging via internet?
Die vraag kun je lijkt mij beter aan KPN stellen.....

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Geert1976 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:41:

Inmiddels is de iPhone X 64GB bij Eglobalcentral nog ''maar'' 940 euro! https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html

256Gb ''slechts'' 1087 euro https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html.

Erg mooie prijzen, wel slechts 1 jaar wereldwijd garantie en 2de jaar alleen via Eglobalcentral :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:42
Ik ben zelf aan het kijken naar een iPhone 8 plus. De prijs in Nederland ligt rond de 875,- euro. Nu zit ik bij Amazon.de te kijken, en daar kan ik m voor circa 825,- euro kopen. Iemand ervaring met iPhones via Amazon bestellen? Geen gedoe met garantie of levering?

https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_DsmBAb96Y98TG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
endless90 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:54:
Ik ben zelf aan het kijken naar een iPhone 8 plus. De prijs in Nederland ligt rond de 875,- euro. Nu zit ik bij Amazon.de te kijken, en daar kan ik m voor circa 825,- euro kopen. Iemand ervaring met iPhones via Amazon bestellen? Geen gedoe met garantie of levering?

Nee, Amazon is uitstekend qua service. Let wel op, 1 jaar wereldwijd garantie. 2de jaar bij de verkoper.
Dat is het voordeel hier in NL te bestellen bij de Coolblue's enz van deze wereld, een NL aanspreekpunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:44
endless90 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:54:

In België is de space gray versie zo'n beetje overal 849 (Mediamarkt, Coolblue, etc.) en als ik de tendens van de 7 bekijk vorig jaar, lijkt het mij dat de prijs de komende 2 maanden verder zal zakken. Misschien een beetje geduld hebben, lijkt me sterk dat NL niet gaat volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:42
Nu bij eglobal de iphone x 64gb met code ‘valentines’ voor €901,12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Inmiddels is de iPhone X 64GB bij Eglobalcentral nog ''maar'' 940 euro! https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html

256Gb ''slechts'' 1087 euro https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html.

Erg mooie prijzen, wel slechts 1 jaar wereldwijd garantie en 2de jaar alleen via Eglobalcentral :P
Blijft een prima tent als je tegen de wat langere verzending kan.

Toevallig woensdag mijn 15” MacBook binnen gekregen welke ik daar had besteld. scheelde aanzienlijk en had nog een Us keyboard ook :)

Als ik geen haast heb en ze hebben het dan bestel ik het er altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
eGlobalcentral is een prima webshop als je inderdaad wat langer kan/wil wachten op je order en de prijzen zijn daar soms echt bizar lager dan webshops in NL/EUR.
. Elke andere vorm van communicatie of garantie na je aankoop en ontvangst, is vrijwel onmogelijk (je bent in veel gevallen je product wat je ter reparatie aanbiedt minimaal enkele weken kwijt)

Google maar eens ''eglobalcentral warranty'' of ' eglobalcentral after sales'' ;)
Ben je wel een avondje zoet mee....

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 03-02-2018 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:05:
eGlobalcentral is een prima webshop als je inderdaad wat langer kan/wil wachten op je order en de prijzen zijn daar soms echt bizar lager dan webshops in NL/EUR.
. Elke andere vorm van communicatie of garantie na je aankoop en ontvangst, is vrijwel onmogelijk (je bent in veel gevallen je product wat je ter reparatie aanbiedt minimaal enkele weken kwijt)

Google maar eens ''eglobalcentral warranty'' of ' eglobalcentral after sales'' ;)
Ben je wel een avondje zoet mee....
Nou dat lees je veel maar ik heb geregeld wat gevraagd en krijg altijd netjes antwoord.

Ik koop er in Nederland dan wel AppleCare bij in geval van deze MacBook. Hoef ik niet te zeuren om garantie en kan ik hier gewoon drie jaar terecht en ben ik nog steeds honderden euro’s goedkoper uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 03-02-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:11:
[...]

Nou dat lees je veel maar ik heb geregeld wat gevraagd en krijg altijd netjes antwoord.

Ik koop er in Nederland dan wel AppleCare bij in geval van deze MacBook. Hoef ik niet te zeuren om garantie en kan ik hier gewoon drie jaar terecht en ben ik nog steeds honderden euro’s goedkoper uit.
heb momenteel een geschil met eGlobal, op mijn vragen reageren ze totaal niet, nu opgewaardeerd naar een Claim bij Paypal. Ik wil mijn order retourneren omdat het product niet overeen komt met de werkelijkheid.
Ik krijg van eglobal niet hun retouradres

Communicatie hierover met Paypal is zeer goed, Paypal is in dit soort gevallen 99 van de 100 keer op handen van de klant (consument). Ik verwacht alsnog het retouradres van eglobal om uiteindelijk mn centjes terug te krijgen.

In jouw voorbeeld (Macbook) is het inderdaad zeer raadzaam om AC+ af te sluiten, daarmee omzeil je die hele club in Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:04
Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:16:
[...]

heb momenteel een geschil met eGlobal, op mijn vragen reageren ze totaal niet, nu opgewaardeerd naar een Claim bij Paypal. Ik wil mijn order retourneren omdat het product niet overeen komt met de werkelijkheid.

Communicatie hierover met Paypal is zeer goed, Paypal is in dit soort gevallen 99 van de 100 keer op handen van de klant (consument). Ik verwacht alsnog het retouradres van eglobal om uiteindelijk mn centjes terug te krijgen.

In jouw voorbeeld (Macbook) is het inderdaad zeer raadzaam om AC+ af te sluiten, daarmee omzeil je die hele club in Hong Kong.
Wat was er mis met het product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
heb vaker bij eGlobal besteld en wat ik bezorgd krijg is gewoon in orde, maar deze keer kwam mijn product aan bezaaid met vetvlekken (vingers?), geen oplader, geen usb kabel en plastic (seal) zat niet meer om het toestel.
Sterk het vermoeden dat dit een return is die ze weer in een doosje hebben gedaan, klaar voor verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:16:
[...]

Ooh dat is niet fijn inderdaad. Wat had je besteld?

Eerste jaar garantie op de MacBook is sowieso al via Apple. Daar had ik eerst al even contact voor gezocht met Apple. Normaal bestel ik namelijk goedkopere producten bij Eglobal (Android Smartphones o.a).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:38:
[...]

Ooh dat is niet fijn inderdaad. Wat had je besteld?
Pixel 2 XL

(Geert met een surfplank :X :X :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:39:
[...]

Pixel 2 XL

Pixel 2? Weer wat anders dan de X of 8 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:39:
[...]

Pixel 2 XL

Hahaha ja dat was altijd een dingetje he.

Toch ben ik ook wel erg benieuwd naar de Pixel 2 XL. Heb ook al een paar keer bijna op kopen gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wouter Lucassen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:42:
[...]

Pixel 2? Weer wat anders dan de X of 8 :P
Heb behalve m'n X nu weer ff een Android ontdekkingstocht ondernomen.
Heb afgelopen 6 a 8 weken meerdere Android devices geprobeerd en weer doorverkocht, uiteindelijk uitgekomen bij de Pixel 2.
En daar wil ik dus nu de XL versie van.
Oreo 8.1 op de Pixel 2 is echt een genot om mee te werken.
En die camera is echt fenomenaal

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 03-02-2018 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:09
Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:47:
[...]

Heb behalve m'n X nu weer ff een Android ontdekkingstocht ondernomen.
Heb afgelopen 6 a 8 weken meerdere Android devices geprobeerd en weer doorverkocht, uiteindelijk uitgekomen bij de Pixel 2.
En daar wil ik dus nu de XL versie van.
Oreo 8.1 op de Pixel 2 is echt een genot om mee te werken.
En die camera is echt fenomenaal
Geeeeeeeeert :+

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ja sorry Nick...ik ging inderdaad erg off-topic. Mea maxima culpa O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:41:
[...]

ja sorry Nick...ik ging inderdaad erg off-topic. Mea maxima culpa O+
Eind feb ga ik over naar de X :) dag 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Waar moet ik op letten voor een X als ik hem in de states wil halen?
Heb ooit een 5s geimporteerd en daar zaten qua model nummer haken en ogen aan.
Nu zag ik de optie via de US store gewoon Provider free maar is dat genoeg?

[edit]

Heb het gevonden:
Model A1865* & Model A1901*

[ Voor 11% gewijzigd door nils7 op 05-02-2018 16:12 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 09:43
Eglobalcentral heeft goede prijzen maar ik ben toch een beetje huiverig voor hun garantie. Wel eens eerder wat gekocht daar en dat ging prima, maar dat waren spullen waarop ik geen garantie verwachtte en toch de prijs zo goed was dat het alsnog een goede deal was. Bol.com staat fout in de pricewatch helaas, ik dacht dat ik voor 900,- er eentje op de kop kon tikken. Mensen nog aanraders voor de X variant om te kopen? Prijzen gaan nu wel hard omlaag dus misschien is een maandje wachten ook nog wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
The Unbelievabl schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:49:
Eglobalcentral heeft goede prijzen maar ik ben toch een beetje huiverig voor hun garantie. Wel eens eerder wat gekocht daar en dat ging prima, maar dat waren spullen waarop ik geen garantie verwachtte en toch de prijs zo goed was dat het alsnog een goede deal was. Bol.com staat fout in de pricewatch helaas, ik dacht dat ik voor 900,- er eentje op de kop kon tikken. Mensen nog aanraders voor de X variant om te kopen? Prijzen gaan nu wel hard omlaag dus misschien is een maandje wachten ook nog wel een goed idee.
Used products heeft een paar gesealde x’en staan voor 899:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Wouter Lucassen schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:34:
[...]

Used products heeft een paar gesealde x’en staan voor 899:)
Kijk anders op mp heb ik ook gedaan!
Was een man vond hem te groot zijn x en wou ruilen tegen een 8 + 250 euro direct gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:19
iPhone SE met 16GB opslag voor €203,- inc verzending:
https://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme

Let op: Remanufactured/refurbished

Voor menig tweaker niet interessant omdat die opslag écht te klein is anno 2018, maar welllicht voor een vader/moeder/opa/oma leuk.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Voor de oudere generatie is 16GB inderdaad gewoonlijk ruim voldoende, maar € 203 voor een 16GB refurb is toch niet zo heel goedkoop, aangezien de goedkoopste nieuwe, met 32GB, volgens de Pricewatch al voor € 258 te koop is (Europees toestel): pricewatch: Apple iPhone SE 32GB Rosé Goud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Net als vele ben ik zeer benieuwd naar de presentatie van de nieuwe iPhone morgen.
Waarschijnlijk zal ik dan ook vrijdag meteen de nieuwe telefoon bestellen. Nu heb ik twee jaar geleden bij de aanschaf van mijn vorige toestel nogal wat problemen met de levertijd gehad. Ik heb toen rechtstreeks bij Vodafone mijn abo verlengt. Nu zit ik momenteel eigenlijk weer in hetzelfde schuitje. Wat is jullie ervaring met leveranciers van de nieuwe iPhone en hun levertijd? Is MediaMarkt bijvoorbeeld een betere optie?

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:25
Dit topic zal vanaf vanavond weer nieuw leven ingeblazen worden denk ik of niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machetes
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-07-2023
Kun je nog steeds in de Apple Store je T-Mobile abonnement verlengen? En kun je dan vanaf vrijdag een iPhone online alvast reserveren? Of kan dat echt alleen als je hem los koopt en meteen online afrekent vrijdag?

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:58
Abonnementen zijn ze mee gestopt in de Apple store. Je kunt in de Stores alleen losse toestellen kopen.

Zijn er al ergens prijzen inclusief abonnement te vinden? Of komen die ook echt pas vrijdagochtend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ik ben benieuwd of de levertijden weer oplopen of dat er genoeg voorraad is voor de x max!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Ik heb nog nergens iets gelezen over tekorten zoals bij de Plus in voorgaande jaren. Dus lijkt wel goed te komen.

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Johnvh schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:28:
Abonnementen zijn ze mee gestopt in de Apple store. Je kunt in de Stores alleen losse toestellen kopen.

Zijn er al ergens prijzen inclusief abonnement te vinden? Of komen die ook echt pas vrijdagochtend?
Ooh dat is wel balen! Sinds wanneer is dit? Ik heb mijn 7 Plus namelijk toen gekocht met een Vodafone abbo twee jaar geleden. Kan iemand bevestigen of dit klopt?

Master_A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machetes
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-07-2023
Amiet01 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:44:
[...]

Ooh dat is wel balen! Sinds wanneer is dit? Ik heb mijn 7 Plus namelijk toen gekocht met een Vodafone abbo twee jaar geleden. Kan iemand bevestigen of dit klopt?
Ik heb de Apple Store gebeld en zij zeiden dat ze dat inderdaad niet meer doen, voor geen enkele provider. T-Mobile zei tegen me van wel, dus ik heb tegen hen gezegd dat de Apple Store zegt van niet. Toen gingen ze het checken en het klopt inderdaad dat je geen abonnement meer kunt verlengen/afsluiten in de Apple Store.

Verwijderd

[...]

Sinds de verplichte registratie van krediet halverwege vorig jaar. Coolblue en wat andere grote niet-belwinkels zijn er toen ook mee gestopt. Te veel administratie en bijhorend risico voor te weinig marge.

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 21:13
Weet iemand toevallig of je in de app store meer dan 1 iPhone kunt pre-iedere. Of dat het limiet 1 telefoon per klant is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 15:53
RVE_NL schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:53:
Weet iemand toevallig of je in de app store meer dan 1 iPhone kunt pre-iedere. Of dat het limiet 1 telefoon per klant is?
Het limiet is al jaren 2 toestellen per persoon.

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 21:13
MelvinW schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:03:
[...]
Het limiet is al jaren 2 toestellen per persoon.
Top, bedankt voor de info. Kon het niet in de FAQ terug vinden ;)

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-10 23:38
Als ik de iphone morgen bestel via de Apple store (app) Moet ik deze gelijk afrekenen met Mn CC of kan ik deze reserveren en evt betalen in de winkel?

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
iPhone Xr met 256GB: 1029 euro (https://www.want.nl/iphone-xs-max-prijzen-nederland/)
iPhone X met 256GB : 1099 euro (cooblue)

Waarom een Xr kopen???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Zebesco030 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:12:
Als ik de iphone morgen bestel via de Apple store (app) Moet ik deze gelijk afrekenen met Mn CC of kan ik deze reserveren en evt betalen in de winkel?
Je zult meteen moeten afrekenen, maar het bedrag zal pas worden afgeschreven op het moment dat het toestel klaar ligt voor pick-up.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:25
Met een beetje mazzel gaat het dit jaar makkelijker dan vorig jaar. Toen had ik problemen met m’n browser en moest m’n broer twee iPhones bestellen. Hopelijk raak ik dit jaar sneller in het systeem. Had de X op release day, dus het zou een domper zijn als dat dit jaar niet lukt.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:18
[...]

Dit is al zeker 10 keer gezegd dat dit niet meer kan, de 7 serie is de laatste geweest waar het mee ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aah fijn de prijs discussie is de kop in gedrukt. Lekker over de Xs lullen.

Nog maar een paar uurtjes! Ik zet de wekker morgen :)

• ls789
  • Laatst online: 26-09 21:20
Mehh precies om 9:00 een meeting welke ik niet kan afzeggen.. ik hoop dat er om 9:30 nog een 256 G Xs is 😩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27
Zebesco030 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:12:
Wordt pas afgeschreven op moment van verzenden. Bedrag wordt wel gereserveerd op je CC, dus zorg dat je genoeg bestedingsruimte vrij hebt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Belachelijk eigenlijk die spanning toch weer elke keer voor het bestellen van zo'n dure foon, maar toch doe ik ook weer mee :+
Inmiddels verhuisd naar België en nieuwe Apple id aangemaakt maar wel met NL cc.
Nu afwachten of dat allemaal goed gaat morgenochtend :P

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 10:32
ls789 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:49:
Mehh precies om 9:00 een meeting welke ik niet kan afzeggen.. ik hoop dat er om 9:30 nog een 256 G Xs is 😩
Brabants kwartiertje 'te laat' komen? :+

klikkerdeklik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:16
Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:42:
Ik ook. Tot morgen! :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• ls789
kapa schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:52:
[...]

Brabants kwartiertje 'te laat' komen? :+
Ja moet alleen wel al op kantoor zijn om te kunnen pre orderen Hehe.. grote kans dat ik dan al gespot ben

• MelvinW
ls789 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:49:
Ik denk dat de vraag naar de Xs wel mee valt. De Xs Max zal een stukker sneller uitverkocht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online

En de Xs Max :9 :*)

Ben zooo geen ochtendmens, dus vriend gaat me wakker maken.
Wel vast de juiste foon aan favorieten toegevoegd 8)

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:16
Hoe was de verkoop vorig jaar? Welk model was het populairst?

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MelvinW schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:19:
[...]

Je zult meteen moeten afrekenen, maar het bedrag zal pas worden afgeschreven op het moment dat het toestel klaar ligt voor pick-up.
Kleine correctie. “Wordt verzonden naar de winkel”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Froggle schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:59:
Hoe was de verkoop vorig jaar? Welk model was het populairst?
09:01 start de verkoop.

Ik dacht de X 64 Space Grey als ik het mij goed herinner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:02:
[...]

Kleine correctie. “Wordt verzonden naar de winkel”.
Dat ja. Maar dat gebeurt meestal toch pas de avond voor de release :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-10 08:32
Ik begin steeds meer te twijfelen over de kleuren. Waar ik eerst absoluut geen goud wilde, vind ik het nu juist wel een mooie kleur.

Ik heb wel drie wekkers gezet. Best bijzonder voor iemand die nooit een wekker zet.

Eén om 06:30 uur wanneer ik wakker word. De tweede om 8:45 uur zodat ik mijn MacBook Pro klaarzet en alles gereed heb. De derde en laatste om 08:58 uur zodat ik het niet vergeet.

Al die wekkers terwijl ik weet dat ik uit mijzelf alles al op tijd doe. Ben benieuwd wat de uitkomst gaat worden. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door de Foarsitter op 14-09-2018 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:04:
[...]

Dat ja. Maar dat gebeurt meestal toch pas de avond voor de release :p
Afgelopen release hier in NL niet. Werd de maandag afgeschreven ofz.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 14-09-2018 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:07:
[...]

Das al vrij snel dan. Snap ook niet dat ze de optie om in de winkel te betalen niet meer aanbieden in Europa. In Azië is het nog wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:12:
Das al vrij snel dan. Snap ook niet dat ze de optie om in de winkel te betalen niet meer aanbieden in Europa. In Azië is het nog wel beschikbaar.
Ja zal wel voor de doorstroming zijn ofz. Geen idee, heb hem afgelopen jaar opgehaald maar laat hem bezorgen dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-10 23:38
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:07:
[...]

Wacht even dus de maandag na of voor pick up werd het afgeschreven?

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Op de site www.ritel.nl is de X nu ‘voordelig’ te krijgen. Ik had gehoopt dat er al meer tarieven te vinden waren bij dit soort sites voor de iPhone Xs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:48
tony-stark schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:13:
iPhone Xr met 256GB: 1029 euro (https://www.want.nl/iphone-xs-max-prijzen-nederland/)
iPhone X met 256GB : 1099 euro (cooblue)

Waarom een Xr kopen???
Dat is nu nog een optie, de iPhone X gaat binnenkort verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zebesco030 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:28:
Wacht even dus de maandag na of voor pick up werd het afgeschreven?
Nou sowieso niet erna natuurlijk 8)7
Maar bij mij dus ervoor al. Verschilt soms wel maar zodra hij verstuurd wordt (ook naar de winkel) is een goed gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Store inmiddels down.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes iedereen.

Denk dat de XS Max moeilijk zal worden te bemachtigen, behalve de goude versie.

XS geen probleem lijkt me.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 05:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoop maar dat m'n Standaardverzending adres goed is opgeslagen. Gisteravond nog gecontroleerd en stond op het oude kantooradres waar we tot vorig jaar december zaten. Inmiddels verhuisd met kantoor en had het adres aangepast. Maar na het opnieuw openen van de App Store app stond het adres weer terug op het oude. :(

Wilde nu even verifiëren of het goed stond, maar ook dat onderdeel is niet beschikbaar als de Store offline is. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:11
Weet iemand of je bij belsimpel ook vanaf 9 uur kan bestellen? Of zijn hun veel later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Is er een andere betaaloptie dan CC? 2 jaar terug was mijn iPhone >1000 euro 😩 ik heb nog een studenten CC super kut, limiet is 1000.

Wellicht CC van Mn werk dan maar gebruiken.. ff kijken of dit gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Ryatzu schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 06:53:
Weet iemand of je bij belsimpel ook vanaf 9 uur kan bestellen? Of zijn hun veel later?
Heb je al op de site gekeken? Specifiek die groene bestelknoppen?
ls789 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:16:
Is er een andere betaaloptie dan CC? 2 jaar terug was mijn iPhone >1000 euro 😩 ik heb nog een studenten CC super kut, limiet is 1000.

Wellicht CC van Mn werk dan maar gebruiken.. ff kijken of dit gaat lukken
Je had van te voren even in je account de CC moeten toevoegen. Scheelt weer tijd. Je kunt overigens via de website (dus niet de app) betalen met iDEAL. Vergeet niet om eventueel je betaallimiet te verhogen. Ik liep er vorig jaar bij ING tegenaan dat ik via de app maar tot €1000 mocht mobiel bankieren 7(8)7 Denk je aan alles gedacht te hebben...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Goh, ben toch blij dat ik zelf ondernemer ben en die iPhones gewoon ‘lui’ geleverd krijg als ik jullie zo hoor met wekkers zetten en direct willen bestellen.

Die iPhones lopen niet weg hoor, een dagje later in een fysieke winkel is toch ook geen ramp?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

THE_BASE schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:41:
Goh, ben toch blij dat ik zelf ondernemer ben en die iPhones gewoon ‘lui’ geleverd krijg als ik jullie zo hoor met wekkers zetten en direct willen bestellen.

Die iPhones lopen niet weg hoor, een dagje later in een fysieke winkel is toch ook geen ramp?
Het is inmiddels een sport/traditie geworden he... ;)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 02-10 09:36
Sinds de bekendmaking heb ik een X voor een mooi prijsje op de kop geslagen.
Ik ben toch wel benieuwd naar de reviews. Met name het verschil tussen de X.
Mocht het toch dat extra bieden, dan zal ik bij mijn volgende abonnement ook voor een Xs gaan.

Edit: Succes met de preorders ;)

[ Voor 6% gewijzigd door PakoeDIEP op 14-09-2018 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
swv schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:24:
[...]

Heb je al op de site gekeken? Specifiek die groene bestelknoppen?

[...]

Je had van te voren even in je account de CC moeten toevoegen. Scheelt weer tijd. Je kunt overigens via de website (dus niet de app) betalen met iDEAL. Vergeet niet om eventueel je betaallimiet te verhogen. Ik liep er vorig jaar bij ING tegenaan dat ik via de app maar tot €1000 mocht mobiel bankieren 7(8)7 Denk je aan alles gedacht te hebben...
Donders dacht dat het overal vanaf 9 uur was. Achja maar alvast besteld bij belsimpel met abbo 👍😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:18
Rivanov schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 06:50:
Hoop maar dat m'n Standaardverzending adres goed is opgeslagen. Gisteravond nog gecontroleerd en stond op het oude kantooradres waar we tot vorig jaar december zaten. Inmiddels verhuisd met kantoor en had het adres aangepast. Maar na het opnieuw openen van de App Store app stond het adres weer terug op het oude. :(

Wilde nu even verifiëren of het goed stond, maar ook dat onderdeel is niet beschikbaar als de Store offline is. Erg irritant.
Wat soms kan helpen om het te wijzigen in je Intunes account.
Heel omslachtig maar via je laptop en dan i tunes openen en daar je adres wijzigen
Of even kijken op je telefoon in het Appje App store hoe je adres staat in je account (Niet apple store die is down dat weet ik)

[ Voor 8% gewijzigd door Roos79 op 14-09-2018 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Bij belsimpel staat de xs al op 8 weken levertijd. Met abbo 5-7 werk dagen (afhankelijk van provider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Roos79 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:56:
[...]

Heel omslachtig maar via je laptop en dan i tunes openen en daar je adres wijzigen☺
Daar staat enkel Billing Address, maar niet het Shipment Address.
Billing staat gewoon goed, gaat me juist om Shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ryatzu schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:59:
Bij belsimpel staat de xs al op 8 weken levertijd. Met abbo 5-7 werk dagen (afhankelijk van provider).
Levertijd blijft ook met abo op 8 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Roos79 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:56:
[...]

Heel omslachtig maar via je laptop en dan i tunes openen en daar je adres wijzigen
Of even kijken op je telefoon in het Appje App store hoe je adres staat in je account (Niet apple store die is down dat weet ik)
Via http://appleid.apple.com is het ook aan te passen. Hopelijk bewaard hij 'm nu wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

WouterL schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:00:
[...]

Toestellen gereserveerd voor KPN, T-Mobile (zie ik nu alleen niet als optie?) en Vodafone abonnementen kunnen snel worden uitgeleverd. Toestellen voor losse verkoop en welke ook verkocht worden i.c.m. met andere providers hebben een mogelijk langere levertijd waarbij 8 weken maar een placeholder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
swv schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:08:
[...]

Toestellen gereserveerd voor KPN, T-Mobile (zie ik nu alleen niet als optie?) en Vodafone abonnementen kunnen snel worden uitgeleverd. Toestellen voor losse verkoop en welke ook verkocht worden i.c.m. met andere providers hebben een mogelijk langere levertijd waarbij 8 weken maar een placeholder is.
Kam inderdaad niet verlengen via T-Mobile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 00:20

Stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-10 08:32
Hebben we er zin in? *O*

[ Voor 9% gewijzigd door de Foarsitter op 14-09-2018 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36

Bijna iedereen weet dat gewoon een dagje later vaak bij nieuwe iPhones verandert in gewoon een paar weken later in de winkel :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
SpoekGTi schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:21:
[...]

Bijna iedereen weet dat gewoon een dagje later vaak bij nieuwe iPhones verandert in gewoon een paar weken later in de winkel :)
Jep en in mijn geval betekend het ook dat ik nu rondloop met een iPhone 5s. Vandeweek voor de prijsdrops mijn 7+ verkocht. Dat is wel even een stapje terug in formaat en snelheid. Daar loop je het liefst niet te lang meer mee rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
RobPete89 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:26:
[...]

Jep en in mijn geval betekend het ook dat ik nu rondloop met een iPhone 5s. Vandeweek voor de prijsdrops mijn 7+ verkocht. Dat is wel even een stapje terug in formaat en snelheid. Daar loop je het liefst niet te lang meer mee rond.
Hoeveel GB en voor welk prijs, als ik vragen mag?
Zit nu ook met een 7+ die ik asap wil verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
DVDB schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:15:
[...]

Je vergeet wel een aantal zaken in je vergelijking. BMW maakt ook winst met je heel dure onderhoudsbeurten aan te smeren en dure wisselstukken. Apple moet je toestel nog 5 jaar gratis van updates voorzien.
En niemand koopt apps of iCloud/Netflix/etc. abonnementen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
PakoeDIEP schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:27:
[...]

Hoeveel GB en voor welk prijs, als ik vragen mag?
Zit nu ook met een 7+ die ik asap wil verkopen.
iPhone 7+ 32gb spacegrey. Voor 410 euro. Zonder accessoires maar met bon en doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
WouterL schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:00:
[...]

Niet helemaal waar, er staat:

In combinatie met een abonnement is de levertijd van deze telefoon afhankelijk van de gekozen provider.

5-7 werkdagen
KPN, T-Mobile, Vodafone

8 weken
Ben, hollandsnieuwe, Los toestel, Simyo, Tele2, Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
RobPete89 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:28:
[...]

iPhone 7+ 32gb spacegrey. Voor 410 euro. Zonder accessoires maar met bon en doosje.
Wow!
Ik hoop dat ik dan minimaal 450 kan krijgen voor mijn 128GB.
Ik ging er vanuit 300-350 ervoor te ontvangen.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 00:20
Je kan alleen geen T-Mobile kiezen bij Belsimpel.
Pagina: 1 ... 57 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.