My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
DitDonstil schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:13:
[...]
Heel veel ervaring met eglobalcentral. Als iets langer wachten (anderhalve week na bestelling) je niet tegen staat een prima webshop.
Had stiekem gehoopt dat de leverperikelen rond januari wel opgelost zouden zijn. Vodafone geeft uiteraard het antwoord dat het nog niet bekend is.
één is geen, twee is één
Wackoz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:26:
Zijn er nog mensen die wachten op hun X, of tref ik het slecht? Ik heb op 04-01 in de lokale voda shop mijn 256gb silver besteld maar het blijft maar duren..
Had stiekem gehoopt dat de leverperikelen rond januari wel opgelost zouden zijn. Vodafone geeft uiteraard het antwoord dat het nog niet bekend is.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

één is geen, twee is één
Bij belsimpel zelfs €1079 voor de 64Gb varianten (wel vaak import en in mijn ogen waardeloze after sales)
En 'in nieuwstaat' (vaak door klanten al binnen 24/48u geretourneerd) iPhone X bij CoolBlue, silver en black (64Gb) voor een kleine €1000
[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 19-01-2018 17:44 ]
Bizar ja. Zo snelGeert1976 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:41:
nooit verwacht dat de iPhone X nu al zo snel na release mooie aanbiedingen zou hebben, nu bij CoolBlue €50 korting op een nieuwe (sealed) iPhone X.
Bij belsimpel zelfs €1079 voor de 64Gb varianten (wel vaak import en in mijn ogen waardeloze after sales)
En 'in nieuwstaat' (vaak door klanten al binnen 24/48u geretourneerd) iPhone X bij CoolBlue, silver en black (64Gb) voor een kleine €1000
Eglobalcentral zal ook wel snel gaan stunten met de prijs gok ik
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Die vraag kun je lijkt mij beter aan KPN stellen.....jordyyyys schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:34:
Ik kan 2 februari mijn abonnement verlengen en ik ga naar de iPhone X, ik zit bij de provider KPN, nu vroeg ik mij af of de toestellen in de winkel klaar liggen of worden ze sneller geleverd via een verlenging via internet?
<Zinloze tekst hier>
Inmiddels is de iPhone X 64GB bij Eglobalcentral nog ''maar'' 940 euro! https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.htmlGeert1976 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:41:
nooit verwacht dat de iPhone X nu al zo snel na release mooie aanbiedingen zou hebben, nu bij CoolBlue €50 korting op een nieuwe (sealed) iPhone X.
256Gb ''slechts'' 1087 euro https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html.
Erg mooie prijzen, wel slechts 1 jaar wereldwijd garantie en 2de jaar alleen via Eglobalcentral
https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_DsmBAb96Y98TG
Nee, Amazon is uitstekend qua service. Let wel op, 1 jaar wereldwijd garantie. 2de jaar bij de verkoper.endless90 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:54:
Ik ben zelf aan het kijken naar een iPhone 8 plus. De prijs in Nederland ligt rond de 875,- euro. Nu zit ik bij Amazon.de te kijken, en daar kan ik m voor circa 825,- euro kopen. Iemand ervaring met iPhones via Amazon bestellen? Geen gedoe met garantie of levering?
Dat is het voordeel hier in NL te bestellen bij de Coolblue's enz van deze wereld, een NL aanspreekpunt
In België is de space gray versie zo'n beetje overal 849 (Mediamarkt, Coolblue, etc.) en als ik de tendens van de 7 bekijk vorig jaar, lijkt het mij dat de prijs de komende 2 maanden verder zal zakken. Misschien een beetje geduld hebben, lijkt me sterk dat NL niet gaat volgen?endless90 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:54:
Ik ben zelf aan het kijken naar een iPhone 8 plus. De prijs in Nederland ligt rond de 875,- euro. Nu zit ik bij Amazon.de te kijken, en daar kan ik m voor circa 825,- euro kopen. Iemand ervaring met iPhones via Amazon bestellen? Geen gedoe met garantie of levering?
Blijft een prima tent als je tegen de wat langere verzending kan.alwaysleft schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:51:
[...]
Inmiddels is de iPhone X 64GB bij Eglobalcentral nog ''maar'' 940 euro! https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html
256Gb ''slechts'' 1087 euro https://www.eglobalcentra...ckvrij-spacegrijs-nl.html.
Erg mooie prijzen, wel slechts 1 jaar wereldwijd garantie en 2de jaar alleen via Eglobalcentral
Toevallig woensdag mijn 15” MacBook binnen gekregen welke ik daar had besteld. scheelde aanzienlijk en had nog een Us keyboard ook
Als ik geen haast heb en ze hebben het dan bestel ik het er altijd.
. Elke andere vorm van communicatie of garantie na je aankoop en ontvangst, is vrijwel onmogelijk (je bent in veel gevallen je product wat je ter reparatie aanbiedt minimaal enkele weken kwijt)
Google maar eens ''eglobalcentral warranty'' of ' eglobalcentral after sales''
Ben je wel een avondje zoet mee....
[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 03-02-2018 17:06 ]
Nou dat lees je veel maar ik heb geregeld wat gevraagd en krijg altijd netjes antwoord.Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:05:
eGlobalcentral is een prima webshop als je inderdaad wat langer kan/wil wachten op je order en de prijzen zijn daar soms echt bizar lager dan webshops in NL/EUR.
. Elke andere vorm van communicatie of garantie na je aankoop en ontvangst, is vrijwel onmogelijk (je bent in veel gevallen je product wat je ter reparatie aanbiedt minimaal enkele weken kwijt)
Google maar eens ''eglobalcentral warranty'' of ' eglobalcentral after sales''
Ben je wel een avondje zoet mee....
Ik koop er in Nederland dan wel AppleCare bij in geval van deze MacBook. Hoef ik niet te zeuren om garantie en kan ik hier gewoon drie jaar terecht en ben ik nog steeds honderden euro’s goedkoper uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 03-02-2018 17:11 ]
heb momenteel een geschil met eGlobal, op mijn vragen reageren ze totaal niet, nu opgewaardeerd naar een Claim bij Paypal. Ik wil mijn order retourneren omdat het product niet overeen komt met de werkelijkheid.Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:11:
[...]
Nou dat lees je veel maar ik heb geregeld wat gevraagd en krijg altijd netjes antwoord.
Ik koop er in Nederland dan wel AppleCare bij in geval van deze MacBook. Hoef ik niet te zeuren om garantie en kan ik hier gewoon drie jaar terecht en ben ik nog steeds honderden euro’s goedkoper uit.
Ik krijg van eglobal niet hun retouradres
Communicatie hierover met Paypal is zeer goed, Paypal is in dit soort gevallen 99 van de 100 keer op handen van de klant (consument). Ik verwacht alsnog het retouradres van eglobal om uiteindelijk mn centjes terug te krijgen.
In jouw voorbeeld (Macbook) is het inderdaad zeer raadzaam om AC+ af te sluiten, daarmee omzeil je die hele club in Hong Kong.
Wat was er mis met het product?Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:16:
[...]
heb momenteel een geschil met eGlobal, op mijn vragen reageren ze totaal niet, nu opgewaardeerd naar een Claim bij Paypal. Ik wil mijn order retourneren omdat het product niet overeen komt met de werkelijkheid.
Communicatie hierover met Paypal is zeer goed, Paypal is in dit soort gevallen 99 van de 100 keer op handen van de klant (consument). Ik verwacht alsnog het retouradres van eglobal om uiteindelijk mn centjes terug te krijgen.
In jouw voorbeeld (Macbook) is het inderdaad zeer raadzaam om AC+ af te sluiten, daarmee omzeil je die hele club in Hong Kong.
heb vaker bij eGlobal besteld en wat ik bezorgd krijg is gewoon in orde, maar deze keer kwam mijn product aan bezaaid met vetvlekken (vingers?), geen oplader, geen usb kabel en plastic (seal) zat niet meer om het toestel.
Sterk het vermoeden dat dit een return is die ze weer in een doosje hebben gedaan, klaar voor verkoop.
Ooh dat is niet fijn inderdaad. Wat had je besteld?Geert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:16:
[...]
heb momenteel een geschil met eGlobal, op mijn vragen reageren ze totaal niet, nu opgewaardeerd naar een Claim bij Paypal. Ik wil mijn order retourneren omdat het product niet overeen komt met de werkelijkheid.
Eerste jaar garantie op de MacBook is sowieso al via Apple. Daar had ik eerst al even contact voor gezocht met Apple. Normaal bestel ik namelijk goedkopere producten bij Eglobal (Android Smartphones o.a).
Pixel 2 XLDonstil schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:38:
[...]
Ooh dat is niet fijn inderdaad. Wat had je besteld?
(Geert met een surfplank

Hahaha ja dat was altijd een dingetje he.
Toch ben ik ook wel erg benieuwd naar de Pixel 2 XL. Heb ook al een paar keer bijna op kopen gedrukt.
Heb behalve m'n X nu weer ff een Android ontdekkingstocht ondernomen.Wouter Lucassen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:42:
[...]
Pixel 2? Weer wat anders dan de X of 8
Heb afgelopen 6 a 8 weken meerdere Android devices geprobeerd en weer doorverkocht, uiteindelijk uitgekomen bij de Pixel 2.
En daar wil ik dus nu de XL versie van.
Oreo 8.1 op de Pixel 2 is echt een genot om mee te werken.
En die camera is echt fenomenaal
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 03-02-2018 17:48 ]
GeeeeeeeeertGeert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:47:
[...]
Heb behalve m'n X nu weer ff een Android ontdekkingstocht ondernomen.
Heb afgelopen 6 a 8 weken meerdere Android devices geprobeerd en weer doorverkocht, uiteindelijk uitgekomen bij de Pixel 2.
En daar wil ik dus nu de XL versie van.
Oreo 8.1 op de Pixel 2 is echt een genot om mee te werken.
En die camera is echt fenomenaal
A person who never made a mistake never tried anything new.
ja sorry Nick...ik ging inderdaad erg off-topic. Mea maxima culpa
Eind feb ga ik over naar de XGeert1976 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:41:
[...]
ja sorry Nick...ik ging inderdaad erg off-topic. Mea maxima culpa
Heb ooit een 5s geimporteerd en daar zaten qua model nummer haken en ogen aan.
Nu zag ik de optie via de US store gewoon Provider free maar is dat genoeg?
[edit]
Heb het gevonden:
Model A1865* & Model A1901*
[ Voor 11% gewijzigd door nils7 op 05-02-2018 16:12 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Used products heeft een paar gesealde x’en staan voor 899:)The Unbelievabl schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:49:
Eglobalcentral heeft goede prijzen maar ik ben toch een beetje huiverig voor hun garantie. Wel eens eerder wat gekocht daar en dat ging prima, maar dat waren spullen waarop ik geen garantie verwachtte en toch de prijs zo goed was dat het alsnog een goede deal was. Bol.com staat fout in de pricewatch helaas, ik dacht dat ik voor 900,- er eentje op de kop kon tikken. Mensen nog aanraders voor de X variant om te kopen? Prijzen gaan nu wel hard omlaag dus misschien is een maandje wachten ook nog wel een goed idee.
Kijk anders op mp heb ik ook gedaan!Wouter Lucassen schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:34:
[...]
Used products heeft een paar gesealde x’en staan voor 899:)
Was een man vond hem te groot zijn x en wou ruilen tegen een 8 + 250 euro direct gedaan
https://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme
Let op: Remanufactured/refurbished
Voor menig tweaker niet interessant omdat die opslag écht te klein is anno 2018, maar welllicht voor een vader/moeder/opa/oma leuk.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Waarschijnlijk zal ik dan ook vrijdag meteen de nieuwe telefoon bestellen. Nu heb ik twee jaar geleden bij de aanschaf van mijn vorige toestel nogal wat problemen met de levertijd gehad. Ik heb toen rechtstreeks bij Vodafone mijn abo verlengt. Nu zit ik momenteel eigenlijk weer in hetzelfde schuitje. Wat is jullie ervaring met leveranciers van de nieuwe iPhone en hun levertijd? Is MediaMarkt bijvoorbeeld een betere optie?
Zijn er al ergens prijzen inclusief abonnement te vinden? Of komen die ook echt pas vrijdagochtend?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ooh dat is wel balen! Sinds wanneer is dit? Ik heb mijn 7 Plus namelijk toen gekocht met een Vodafone abbo twee jaar geleden. Kan iemand bevestigen of dit klopt?Johnvh schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:28:
Abonnementen zijn ze mee gestopt in de Apple store. Je kunt in de Stores alleen losse toestellen kopen.
Zijn er al ergens prijzen inclusief abonnement te vinden? Of komen die ook echt pas vrijdagochtend?
Master_A
Ik heb de Apple Store gebeld en zij zeiden dat ze dat inderdaad niet meer doen, voor geen enkele provider. T-Mobile zei tegen me van wel, dus ik heb tegen hen gezegd dat de Apple Store zegt van niet. Toen gingen ze het checken en het klopt inderdaad dat je geen abonnement meer kunt verlengen/afsluiten in de Apple Store.Amiet01 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:44:
[...]
Ooh dat is wel balen! Sinds wanneer is dit? Ik heb mijn 7 Plus namelijk toen gekocht met een Vodafone abbo twee jaar geleden. Kan iemand bevestigen of dit klopt?
Verwijderd
Sinds de verplichte registratie van krediet halverwege vorig jaar. Coolblue en wat andere grote niet-belwinkels zijn er toen ook mee gestopt. Te veel administratie en bijhorend risico voor te weinig marge.Amiet01 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:44:
[...]
Ooh dat is wel balen! Sinds wanneer is dit? Ik heb mijn 7 Plus namelijk toen gekocht met een Vodafone abbo twee jaar geleden. Kan iemand bevestigen of dit klopt?
Het limiet is al jaren 2 toestellen per persoon.RVE_NL schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:53:
Weet iemand toevallig of je in de app store meer dan 1 iPhone kunt pre-iedere. Of dat het limiet 1 telefoon per klant is?
Top, bedankt voor de info. Kon het niet in de FAQ terug vindenMelvinW schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:03:
[...]
Het limiet is al jaren 2 toestellen per persoon.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
iPhone X met 256GB : 1099 euro (cooblue)
Waarom een Xr kopen???
Je zult meteen moeten afrekenen, maar het bedrag zal pas worden afgeschreven op het moment dat het toestel klaar ligt voor pick-up.Zebesco030 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:12:
Als ik de iphone morgen bestel via de Apple store (app) Moet ik deze gelijk afrekenen met Mn CC of kan ik deze reserveren en evt betalen in de winkel?
Dit is al zeker 10 keer gezegd dat dit niet meer kan, de 7 serie is de laatste geweest waar het mee ging.Amiet01 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:44:
[...]
Nog maar een paar uurtjes! Ik zet de wekker morgen
Wordt pas afgeschreven op moment van verzenden. Bedrag wordt wel gereserveerd op je CC, dus zorg dat je genoeg bestedingsruimte vrij hebt.Zebesco030 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:12:
Als ik de iphone morgen bestel via de Apple store (app) Moet ik deze gelijk afrekenen met Mn CC of kan ik deze reserveren en evt betalen in de winkel?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inmiddels verhuisd naar België en nieuwe Apple id aangemaakt maar wel met NL cc.
Nu afwachten of dat allemaal goed gaat morgenochtend
Brabants kwartiertje 'te laat' komen?ls789 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:49:
Mehh precies om 9:00 een meeting welke ik niet kan afzeggen.. ik hoop dat er om 9:30 nog een 256 G Xs is 😩
klikkerdeklik :+
Ik ook. Tot morgen!Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:42:
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Ja moet alleen wel al op kantoor zijn om te kunnen pre orderen Hehe.. grote kans dat ik dan al gespot ben
Ik denk dat de vraag naar de Xs wel mee valt. De Xs Max zal een stukker sneller uitverkocht zijn.ls789 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:49:
Mehh precies om 9:00 een meeting welke ik niet kan afzeggen.. ik hoop dat er om 9:30 nog een 256 G Xs is 😩
En de Xs MaxDonstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:42:
Aah fijn de prijs discussie is de kop in gedrukt. Lekker over de Xs lullen.
Ben zooo geen ochtendmens, dus vriend gaat me wakker maken.
Wel vast de juiste foon aan favorieten toegevoegd
Kleine correctie. “Wordt verzonden naar de winkel”.MelvinW schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:19:
[...]
Je zult meteen moeten afrekenen, maar het bedrag zal pas worden afgeschreven op het moment dat het toestel klaar ligt voor pick-up.
09:01 start de verkoop.Froggle schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:59:
Hoe was de verkoop vorig jaar? Welk model was het populairst?
Ik dacht de X 64 Space Grey als ik het mij goed herinner.
Dat ja. Maar dat gebeurt meestal toch pas de avond voor de releaseDonstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:02:
[...]
Kleine correctie. “Wordt verzonden naar de winkel”.
Ik heb wel drie wekkers gezet. Best bijzonder voor iemand die nooit een wekker zet.Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:42:
Aah fijn de prijs discussie is de kop in gedrukt. Lekker over de Xs lullen.
Eén om 06:30 uur wanneer ik wakker word. De tweede om 8:45 uur zodat ik mijn MacBook Pro klaarzet en alles gereed heb. De derde en laatste om 08:58 uur zodat ik het niet vergeet.
Al die wekkers terwijl ik weet dat ik uit mijzelf alles al op tijd doe. Ben benieuwd wat de uitkomst gaat worden.
[ Voor 5% gewijzigd door de Foarsitter op 14-09-2018 00:06 ]
Afgelopen release hier in NL niet. Werd de maandag afgeschreven ofz.MelvinW schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:04:
[...]
Dat ja. Maar dat gebeurt meestal toch pas de avond voor de release
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 14-09-2018 00:08 ]
Das al vrij snel dan. Snap ook niet dat ze de optie om in de winkel te betalen niet meer aanbieden in Europa. In Azië is het nog wel beschikbaar.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:07:
[...]
Afgelopen release hier in NL niet. Werd de maandag afgeschreven ofz.
Ja zal wel voor de doorstroming zijn ofz. Geen idee, heb hem afgelopen jaar opgehaald maar laat hem bezorgen dit keer.MelvinW schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:12:
Das al vrij snel dan. Snap ook niet dat ze de optie om in de winkel te betalen niet meer aanbieden in Europa. In Azië is het nog wel beschikbaar.
Wacht even dus de maandag na of voor pick up werd het afgeschreven?Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:07:
[...]
Afgelopen release hier in NL niet. Werd de maandag afgeschreven ofz.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Dat is nu nog een optie, de iPhone X gaat binnenkort verdwijnen.tony-stark schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:13:
iPhone Xr met 256GB: 1029 euro (https://www.want.nl/iphone-xs-max-prijzen-nederland/)
iPhone X met 256GB : 1099 euro (cooblue)
Waarom een Xr kopen???
Nou sowieso niet erna natuurlijkZebesco030 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 00:28:
Wacht even dus de maandag na of voor pick up werd het afgeschreven?

Maar bij mij dus ervoor al. Verschilt soms wel maar zodra hij verstuurd wordt (ook naar de winkel) is een goed gemiddelde.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Denk dat de XS Max moeilijk zal worden te bemachtigen, behalve de goude versie.
XS geen probleem lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 05:51 ]
Wilde nu even verifiëren of het goed stond, maar ook dat onderdeel is niet beschikbaar als de Store offline is. Erg irritant.
Wellicht CC van Mn werk dan maar gebruiken.. ff kijken of dit gaat lukken
Heb je al op de site gekeken? Specifiek die groene bestelknoppen?Ryatzu schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 06:53:
Weet iemand of je bij belsimpel ook vanaf 9 uur kan bestellen? Of zijn hun veel later?
Je had van te voren even in je account de CC moeten toevoegen. Scheelt weer tijd. Je kunt overigens via de website (dus niet de app) betalen met iDEAL. Vergeet niet om eventueel je betaallimiet te verhogen. Ik liep er vorig jaar bij ING tegenaan dat ik via de app maar tot €1000 mocht mobiel bankierenls789 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:16:
Is er een andere betaaloptie dan CC? 2 jaar terug was mijn iPhone >1000 euro 😩 ik heb nog een studenten CC super kut, limiet is 1000.
Wellicht CC van Mn werk dan maar gebruiken.. ff kijken of dit gaat lukken

Die iPhones lopen niet weg hoor, een dagje later in een fysieke winkel is toch ook geen ramp?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Het is inmiddels een sport/traditie geworden he...THE_BASE schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:41:
Goh, ben toch blij dat ik zelf ondernemer ben en die iPhones gewoon ‘lui’ geleverd krijg als ik jullie zo hoor met wekkers zetten en direct willen bestellen.
Die iPhones lopen niet weg hoor, een dagje later in een fysieke winkel is toch ook geen ramp?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik ben toch wel benieuwd naar de reviews. Met name het verschil tussen de X.
Mocht het toch dat extra bieden, dan zal ik bij mijn volgende abonnement ook voor een Xs gaan.
Edit: Succes met de preorders
[ Voor 6% gewijzigd door PakoeDIEP op 14-09-2018 08:07 ]
Donders dacht dat het overal vanaf 9 uur was. Achja maar alvast besteld bij belsimpel met abbo 👍😀swv schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:24:
[...]
Heb je al op de site gekeken? Specifiek die groene bestelknoppen?
[...]
Je had van te voren even in je account de CC moeten toevoegen. Scheelt weer tijd. Je kunt overigens via de website (dus niet de app) betalen met iDEAL. Vergeet niet om eventueel je betaallimiet te verhogen. Ik liep er vorig jaar bij ING tegenaan dat ik via de app maar tot €1000 mocht mobiel bankierenDenk je aan alles gedacht te hebben...
Wat soms kan helpen om het te wijzigen in je Intunes account.Rivanov schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 06:50:
Hoop maar dat m'n Standaardverzending adres goed is opgeslagen. Gisteravond nog gecontroleerd en stond op het oude kantooradres waar we tot vorig jaar december zaten. Inmiddels verhuisd met kantoor en had het adres aangepast. Maar na het opnieuw openen van de App Store app stond het adres weer terug op het oude.
Wilde nu even verifiëren of het goed stond, maar ook dat onderdeel is niet beschikbaar als de Store offline is. Erg irritant.
Heel omslachtig maar via je laptop en dan i tunes openen en daar je adres wijzigen
Of even kijken op je telefoon in het Appje App store hoe je adres staat in je account (Niet apple store die is down dat weet ik)
[ Voor 8% gewijzigd door Roos79 op 14-09-2018 08:01 ]
Daar staat enkel Billing Address, maar niet het Shipment Address.Roos79 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:56:
[...]
Wat soms kan helpen om het te wijzigen in je Intunes account.
Heel omslachtig maar via je laptop en dan i tunes openen en daar je adres wijzigen☺
Billing staat gewoon goed, gaat me juist om Shipment.
Levertijd blijft ook met abo op 8 weken.Ryatzu schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:59:
Bij belsimpel staat de xs al op 8 weken levertijd. Met abbo 5-7 werk dagen (afhankelijk van provider).
Via http://appleid.apple.com is het ook aan te passen. Hopelijk bewaard hij 'm nu wel goed.Roos79 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:56:
[...]
Wat soms kan helpen om het te wijzigen in je Intunes account.
Heel omslachtig maar via je laptop en dan i tunes openen en daar je adres wijzigen
Of even kijken op je telefoon in het Appje App store hoe je adres staat in je account (Niet apple store die is down dat weet ik)
Toestellen gereserveerd voor KPN, T-Mobile (zie ik nu alleen niet als optie?) en Vodafone abonnementen kunnen snel worden uitgeleverd. Toestellen voor losse verkoop en welke ook verkocht worden i.c.m. met andere providers hebben een mogelijk langere levertijd waarbij 8 weken maar een placeholder is.WouterL schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:00:
[...]
Levertijd blijft ook met abo op 8 weken.
Kam inderdaad niet verlengen via T-Mobileswv schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:08:
[...]
Toestellen gereserveerd voor KPN, T-Mobile (zie ik nu alleen niet als optie?) en Vodafone abonnementen kunnen snel worden uitgeleverd. Toestellen voor losse verkoop en welke ook verkocht worden i.c.m. met andere providers hebben een mogelijk langere levertijd waarbij 8 weken maar een placeholder is.
Stoer.THE_BASE schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:41:
Goh, ben toch blij dat ik zelf ondernemer ben en die iPhones gewoon ‘lui’ geleverd krijg als ik jullie zo hoor met wekkers zetten en direct willen bestellen.

[ Voor 9% gewijzigd door de Foarsitter op 14-09-2018 08:18 ]
Bijna iedereen weet dat gewoon een dagje later vaak bij nieuwe iPhones verandert in gewoon een paar weken later in de winkelTHE_BASE schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:41:
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Jep en in mijn geval betekend het ook dat ik nu rondloop met een iPhone 5s. Vandeweek voor de prijsdrops mijn 7+ verkocht. Dat is wel even een stapje terug in formaat en snelheid. Daar loop je het liefst niet te lang meer mee rond.SpoekGTi schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:21:
[...]
Bijna iedereen weet dat gewoon een dagje later vaak bij nieuwe iPhones verandert in gewoon een paar weken later in de winkel
Hoeveel GB en voor welk prijs, als ik vragen mag?RobPete89 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:26:
[...]
Jep en in mijn geval betekend het ook dat ik nu rondloop met een iPhone 5s. Vandeweek voor de prijsdrops mijn 7+ verkocht. Dat is wel even een stapje terug in formaat en snelheid. Daar loop je het liefst niet te lang meer mee rond.
Zit nu ook met een 7+ die ik asap wil verkopen.
En niemand koopt apps of iCloud/Netflix/etc. abonnementen.DVDB schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:15:
[...]
Je vergeet wel een aantal zaken in je vergelijking. BMW maakt ook winst met je heel dure onderhoudsbeurten aan te smeren en dure wisselstukken. Apple moet je toestel nog 5 jaar gratis van updates voorzien.
iPhone 7+ 32gb spacegrey. Voor 410 euro. Zonder accessoires maar met bon en doosje.PakoeDIEP schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:27:
[...]
Hoeveel GB en voor welk prijs, als ik vragen mag?
Zit nu ook met een 7+ die ik asap wil verkopen.
Niet helemaal waar, er staat:WouterL schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:00:
[...]
Levertijd blijft ook met abo op 8 weken.
In combinatie met een abonnement is de levertijd van deze telefoon afhankelijk van de gekozen provider.
5-7 werkdagen
KPN, T-Mobile, Vodafone
8 weken
Ben, hollandsnieuwe, Los toestel, Simyo, Tele2, Telfort
Wow!RobPete89 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:28:
[...]
iPhone 7+ 32gb spacegrey. Voor 410 euro. Zonder accessoires maar met bon en doosje.
Ik hoop dat ik dan minimaal 450 kan krijgen voor mijn 128GB.
Ik ging er vanuit 300-350 ervoor te ontvangen.
Thanks!
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.