Verwijderd

Ook hier geen beweging eerste Amac toen bij Apple direct en nu vanavond binnen besteld bij Coolblue
directe levering.
Eerste voor morgen even gebeld en nu vanavond in huis prima klanten service en bereikbaar.

Verwijderd

Zie nu dat ze alweer op zijn de 256GB Space Grey

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 05:31
Net besteld bij CB, Silver 256 morgen in Utrecht ophalen

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-10 08:36
ickers schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:51:
[...]

Nou mijn op 27 okt bestelde SG 256 is door Vodafone nog steeds niet geleverd en ze konden vandaag nog geen enkele indicatie geven wanneer wel. Ik heb inmiddels twee extra kortingen op mijn abonnement gekregen en een bos bloemen, maar ik twijfel nog steeds om de order te annuleren en de telefoon los te kopen elders.. Wat is wijsheid
Volgens de moderator van het Vodafone forum worden er deze week veel toestellen geleverd. Van 27 oktober zou je hem toch eigenlijk dan deze week moeten ontvangen. Bij levertijden staat 1-4 weken, maar dat was eerder 1-3 weken. Succes.

• Ruud0012
Lees net dat alle 27 oktober bestellingen bij Vodafone, deze week worden geleverd. @ickers Zou nog even wachten met annuleren...

• ickers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Ruud0012 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:37:
Lees net dat alle 27 oktober bestellingen bij Vodafone, deze week worden geleverd. @ickers Zou nog even wachten met annuleren...
Thanks, ik wacht nog twee dagen af..

• gday
  • Laatst online: 00:22

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ickers schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:51:
[...]

Nou mijn op 27 okt bestelde SG 256 is door Vodafone nog steeds niet geleverd en ze konden vandaag nog geen enkele indicatie geven wanneer wel. Ik heb inmiddels twee extra kortingen op mijn abonnement gekregen en een bos bloemen, maar ik twijfel nog steeds om de order te annuleren en de telefoon los te kopen elders.. Wat is wijsheid
Ik had al lang geannuleerd en bij CB besteld. Voor 15.00 besteld kun je vanavond nog laten bezorgen. ;) Of direct afhalen in Amsterdam of Rotterdam.

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 30-11-2017 14:01 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ickers
gday schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:59:
[...]

Ik had al lang geannuleerd en bij CB besteld. Voor 15.00 besteld kun je vanavond nog laten bezorgen. ;) Of direct afhalen in Amsterdam of Rotterdam.
Tja.. had ik eerder ook kunnen doen, maar elke keer denk ik hij zal nu toch echt wel komen. Daarnaast heeft Vodafone mij €180,- korting gegeven op de prijs bij aanschaf los toestel en inmiddels twee keer extra €5,- abonnementskorting, dus dat raak ik dan kwijt

• Ruud0012
ickers schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:03:
[...]

Tja.. had ik eerder ook kunnen doen, maar elke keer denk ik hij zal nu toch echt wel komen. Daarnaast heeft Vodafone mij €180,- korting gegeven op de prijs bij aanschaf los toestel en inmiddels twee keer extra €5,- abonnementskorting, dus dat raak ik dan kwijt
En zo heb ik een 256GB toestel voor een bijna 64GB prijs. Toch mooi meegenomen. _/-\o_

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

ickers schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:03:
... Daarnaast heeft Vodafone mij €180,- korting gegeven op de prijs bij aanschaf los toestel en inmiddels twee keer extra €5,- abonnementskorting, dus dat raak ik dan kwijt
Dat is ook mijn redenering om toch maar wat langer te wachten :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Leuk dat de Apple Store ze op voorraad heeft. Binnenkort maar even naar Den Haag rijden *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:04
Ruud0012 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:28:
Yip. Duurt twee dagen. Tenminste bij mij. Succes.
Hmmz geen mail gehad. Wat heb ik fout gedaan? 😞

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Volgens https://www.vodafone.nl/l.../levertijden-iphone-x.pdf is de levertijd voor SG64 van de bestellingen die t/m 31/10 zijn gedaan nu 2-4 weken maar die informatie is volgens de helpdesk niet correct en is inmiddels weer 3-5 weken. Morgen verwacht Vodafone weer een nieuwe lading dus dan zou er uiterlijk morgenavond een mailtje binnen moeten koemn dat he ttoestel geleverd gaat worden anders gaan ze die 5 weken ook niet halen.
*zucht*

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Ruud0012
knny schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:57:
[...]

Hmmz geen mail gehad. Wat heb ik fout gedaan? 😞
Geen idee. Zou het nog eens proberen. Bij werkte het wel. En bij andere hier ook. Succes.

• (RSH)
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:32
7-11 besteld bij Apple, zojuist verzending word voorbereid! levering tussen 29-11 en 6-12

Zilver 64 Gb X

3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 12:37

fstieger99

www.Isaia.it

Ik heb 1-11 besteld zakelijk via Vodafone en kan morgen mijn 2 toestellen Silver 256 X ophalen in de winkel. Dus blijkbaar hebben ze toch andere termijnen etc voor zakelijke klanten. Ik kreeg bij mijn bestelling te horen 2 weken op 1/11 en aangezien ze dat niet gehaald hebben heb ik ook 125 x BTW korting gekregen. Ik ben inmiddels door ervaring uit het verleden wijs geworden en pin me niet vast op die levertijden dat levert alleen maar ergernis op.

The Sartorialist

• Redcoil
  • Registratie: September 2011

Redcoil

Polyinterpretabel

Op het forum van KPN lees ik dat de stroom 64gb Space grey eindelijk op gang komt bij hen. Laatst nieuwe bestelling die ik zag dat toestel kreeg op dat forum was van 1-11. Komt dichterbij nu, heb mijn bestelling op 4-11 gedaan!

Wel duidelijk dat de productie op stoom is iig. :)

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Zo jammer dat 1 dag na je hem bij Apple besteld hebt ziet bij verschillende webshops vandaag besteld morgen In huis en vandaag ophalen bij de Apple stores en dat jij nog moet wachten🙄 Hopelijk word hij dan ook echt tussen 1 en 8 december bezorgd

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:06:
Zo jammer dat 1 dag na je hem bij Apple besteld hebt ziet bij verschillende webshops vandaag besteld morgen In huis en vandaag ophalen bij de Apple stores en dat jij nog moet wachten🙄 Hopelijk word hij dan ook echt tussen 1 en 8 december bezorgd
De levertijd is de tijd dat hij verzonden wordt en niet de tijd dat je hem ontvangt. Als die van jou uit China verzonden wordt dan moet je nog even wachten. Maar lees ook reacties hier dat ze uit Nederland verzonden worden.

Verwijderd

grote_oever schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:38:
[...]

De levertijd is de tijd dat hij verzonden wordt en niet de tijd dat je hem ontvangt. Als die van jou uit China verzonden wordt dan moet je nog even wachten. Maar lees ook reacties hier dat ze uit Nederland verzonden worden.
Ja ik had Apple gebeld toen zei ze dat ze niks kon beloven maar waarschijnlijk zou ik een leuk sinterklaas kado hebben maar me bestelling staat nog steeds op wordt verwerkt dus heb er weinig vertrouwen in

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:43

sanzut

It's always christmas time

(RSH) schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:29:
7-11 besteld bij Apple, zojuist verzending word voorbereid! levering tussen 29-11 en 6-12

Zilver 64 Gb X
De mijne ook, besteld op 10-11, 64gb sg :) Hopelijk snel in mn hand, maar het zal wel ergens volgende week worden vrees ik ;(

• gday
  • Laatst online: 00:22

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:06:
Daarom bestel ik nóóit bij Apple voor de release.

Off-topic: Je moet echt meer interpunctie gebruiken. Je posts zijn moeilijk te lezen door het gebrek daaraan.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

grote_oever schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:25:
Nadat ik een maand niks hoor van mijn apple online bestelling heb ik hem net maar gekocht via coolblue. 256gb SG. Morgen in huis. Dus annuleer de online bestelling.

Blijft toch een vage manier van leveren.
Hier ook geannuleerd en elders opgehaald.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:13

GforceNL

Out of memory....

Apple heeft gisteren mijn creditcard belast. Het was voorheen altijd zo dat ze dit deden op het moment dat ze gingen verzenden. Is dat nog steeds zo?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
@GforceNL Normaal gesproken wel. Dus er gebeurd wel wat... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Snel in huis een 256GB SG van Coolblue same day delivery das snel eerst Amac die weten nog steeds niets hoe of wat terwijl 27-10 besteld Apple duurde ook langer dan beloofd en Coolblue had hem gister op voorraad dus direct besteld en dezelfde dag in huis.Ook de klanten service van Coolblue is top daar kunnen velen wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-10 13:09
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:14:
Snel in huis een 256GB SG van Coolblue same day delivery das snel eerst Amac die weten nog steeds niets hoe of wat terwijl 27-10 besteld Apple duurde ook langer dan beloofd en Coolblue had hem gister op voorraad dus direct besteld en dezelfde dag in huis.Ook de klanten service van Coolblue is top daar kunnen velen wat van leren.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Kanttekening vwb Coolblue: dit jaar hebben ze het verprutst. Klanten beloofd dat ze geleverd zouden krijgen en niet geleverd. Voorraad binnengekregen en de klanten die eerder hadden besteld niet geleverd maar wel degene daarna etc etc. Klantenservice die je niet kon helpen en waarbij de ene medew totaal tegenstellig antwoordde dan zijn andere collega. Kortom, ik hoop dat CB hiervan heeft geleerd en bewustwording dat ze hun naam hoog te houden hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 01-12-2017 09:35 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34

Rudios

Lost in space?

Levertijd Apple online in de US is nog maar 1 week, naar verwachting wordt de leverstatus een dezer dagen in Europa ook 1 week.

[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 01-12-2017 09:40 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 16:19
Ik snap niet zo goed waarom dat niet direct gelijk wordt getrokken. Moet logistiek gezien geen probleem zijn toch? Of zie ik die beren op de weg niet die Apple wel ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:43

sanzut

It's always christmas time

Mijn bestelling van 10-11 is intussen verzonden, maandag wordt hij bezorgd door DHL :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (RSH)
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:32
mijn bestelling van 7-11 is inmiddels verzonden, DHL express, levering 4-12

3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling van MM word verwerkt voor verzending.

FINALLY!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickers
fstieger99 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:28:
Ik heb 1-11 besteld zakelijk via Vodafone en kan morgen mijn 2 toestellen Silver 256 X ophalen in de winkel. Dus blijkbaar hebben ze toch andere termijnen etc voor zakelijke klanten. Ik kreeg bij mijn bestelling te horen 2 weken op 1/11 en aangezien ze dat niet gehaald hebben heb ik ook 125 x BTW korting gekregen. Ik ben inmiddels door ervaring uit het verleden wijs geworden en pin me niet vast op die levertijden dat levert alleen maar ergernis op.
Ik heb ook zakelijk besteld, denk dat het aan SG ligt. Ik heb nog steeds niets gehoord trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasEGNL
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-09 16:10
Mijne vandaag opgehaald in Amsterdam.
Tele2 verlenging direct geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:20
Coolblue heeft 256 GB SG in voorraad nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
baba420 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:22:
Coolblue heeft 256 GB SG in voorraad nu.
Ook silver :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:54
Vandaag mijn iPhone 256gb sg binnen gekregen van coolblue. Bestelling van Apple heb ik geannuleerd en geld inmiddels ook terug. Nu heb ik mijn telefoon overhandigd aan de oude meneer uit Spanje die hem zondag komt brengen. Dus nog even een paar dagen op mijn iPhone 6 waarvan de batterij en speaker kapot is!!

Jongens, bedankt voor de gezelligheid hier. Ik ga dit topic totaal niet missen. Sterker nog, ik blacklist dit topic! Nog nooit zo gehekeld aan een bestelling. Tot over een jaartje of twee waar ik weer dezelfde fouten maak, namelijk te laat bestellen; bij de verkeerde shop en het model wat het meest verkocht is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSilicoid
  • Laatst online: 01-04-2024
Effe melden, besteld op 4 Nov bij Switch België (X SG 256GB), mocht m op 1 dec ophalen, n kleine 4 weken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 10:56
4 nov besteld bij Vodafone en ik wacht nog steeds, net als velen met mij die bij VF besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Hier hetzelfde Tommzz, maar dan met kpn. Wel op het forum daar gezien dat er afgelopen week veel toestellen zijn uitgeleverd. Met name de SG toestellen zijn schaars. Ze zijn bij kpn nu tot 1 november bij begreep ik tussen de regels door daar.

Heb zelf de SG 64gb besteld.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerserkRico
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-08-2023
Top! Vandaag de 256GB silver besteld, morgen wordt hij bezorgd! Met dank aan Coolblue. Waarom zou je maanden/weken wachten als je een maandje later (na release) gewoon 24 uur bezorging kan krijgen? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

BerserkRico schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:08:
Top! Vandaag de 256GB silver besteld, morgen wordt hij bezorgd! Met dank aan Coolblue. Waarom zou je maanden/weken wachten als je een maandje later (na release) gewoon 24 uur bezorging kan krijgen? 😁
Toestel is bij verlenging van mijn huidige abonnement goedkoper. Tel daarbij op dat ik via de kortingslijn opzeglijn van KPN maandelijks extra korting op het abonnement heb kunnen regelen. Dan wacht ik wel een paar weekjes langer hoor. ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerserkRico
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-08-2023
Redcoil schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:26:
[...]

Toestel is bij verlenging van mijn huidige abonnement goedkoper. Tel daarbij op dat ik via de kortingslijn opzeglijn van KPN maandelijks extra korting op het abonnement heb kunnen regelen. Dan wacht ik wel een paar weekjes langer hoor. ;)
Logisch, had hetzelfde in jouw geval gedaan! Maar wanneer je geen abonnement met toestel hebt is het wel een ander verhaal 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Maandag Apple gesproken wegens een defect in het scherm, vandaag een e-mail gehad dat mn iPhone onderweg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
X 64 en 256 SG voorradig Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 21:03
Voor de mensen die bij Vodafone hebben besteld net zoals ik... direct vanaf het forum gehaald.
Serkan schreef:
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling en daaruit is het volgende gekomen:

Voor deze week stonden meerdere leveringen gepland vanuit Apple. Een deel hiervan hebben wij inmiddels ontvangen en deze toestellen zijn of worden vandaag/morgen geleverd. Echter hebben wij het restant van de geplande leveringen nog niet ontvangen. Hierover is vandaag contact geweest met Apple en hieruit is gebleken dat dit te maken heeft met logistieke problemen. Hierdoor vindt de geplande levering na het weekend pas plaats.

Om het wachten enigszins dragelijker te maken heb ik wel concretere informatie over de geplande leveringen:

Vandaag 01-12
Voor vandaag staat een relatief kleine levering gepland.
Maandag/dinsdag 04-12/05-12
Maandag of dinsdag vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk deze week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Voor volgende week donderdag verwachten we een reguliere levering.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.
Ik heb zelf op 1 november besteld en 2 november contract gekregen. 64GB SG. Dat word nog lang wachten.. :-(

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Wel nette berichtgeving op dat forum als ik het zo lees. Lijkt er wel op dat er komende week veel van de achterstand wordt ingelopen bij VF. :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Laatst online: 09:08
Jaymone schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:28:
X 64 en 256 SG voorradig Amsterdam
Om online te bestellen? Of gewoon om de winkel binnen te lopen?
Ik houd nu een aantal weken de online beschikbaarheid in de gaten van de fysieke stores, en het lijkt erop dat ze ongeveer 1 keer per week een flinke voorraad hebben, en de dagen erna slechts een klein restant van die voorraad.
Maar heb totaal geen idee of je gewoon een Apple Store in kan lopen en er 1 kan meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Laatst online: 02-10 14:02
Extreme smell schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 21:57:
[...]

Om online te bestellen? Of gewoon om de winkel binnen te lopen?
Ik houd nu een aantal weken de online beschikbaarheid in de gaten van de fysieke stores, en het lijkt erop dat ze ongeveer 1 keer per week een flinke voorraad hebben, en de dagen erna slechts een klein restant van die voorraad.
Maar heb totaal geen idee of je gewoon een Apple Store in kan lopen en er 1 kan meenemen.
In sommige gevallen wel, maar het beste reserveer je op Apple.nl. Dan ben je zeker dat je niet voor niets de winkel binnen/buiten-wandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Lovenswaardig hoe VF via hun forum en Serkan helderheid geeft, het blijft wel treurig hoe moeizaam de leveringen gaan.
* botoo wacht inmiddels 34 dagen (plus 3 dagen doordat het bij VF misging bij het aannemen/verwerken van de pre-orders), da's best lang . . . Maar mede daardoor is er een fraaie korting ontstaan waardoor de X ruim onder de 1000 komt :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-01-2021
Ben benieuwd of ik mijn toestel een dezer dagen ga ontvangen pfff.. Telefoniste van Amac (vrijdag gebeld) kon in het systeem zien dat er een toestel aan mij was toegewezen en dat hij dus bezorgd zou gaan worden. Benieuwd of dit daadwerkelijk zo is, zou het toestel volgens haar een dezer dagen dus ontvangen.

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digilike
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 22:56
Ik keek net in de AppleStore app en zie dat de iPhone X in Nederland in alle stores op voorraad is. Dat was gisteren nog niet het geval. Dus wie dat wil, kan bij een van de stores terecht.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/u8uuo2ujkpuid.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Digilike op 03-12-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Digilike schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:18:
Ik keek net in de AppleStore app en zie dat de iPhone X in Nederland in alle stores op voorraad is. Dat was gisteren nog niet het geval. Dus wie dat wil, kan bij een van de stores terecht.

[afbeelding]
Nu alleen nog de 64GB Space Gray en 256 Space Grey direct leverbaar in de 3 Apple Stores.

:)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 03-12-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Digilike schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:18:

[afbeelding]
Jawel, gisteren was het ook even voorradig in Amsterdam
Sint is goed bezig in Nederland ;)
alwaysleft schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:15:
[...]

Nu alleen nog de 64GB Space Gray en 256 Space Grey.

:)
Die zijn voorradig

[ Voor 18% gewijzigd door Jaymone op 03-12-2017 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Jaymone schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:18:
[...]

[...]

Die zijn voorradig
Klopt, maar die ik quote zei alle modellen. Nu niet meer dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plubluh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-08-2021
Rexistant schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:50:
Ben benieuwd of ik mijn toestel een dezer dagen ga ontvangen pfff.. Telefoniste van Amac (vrijdag gebeld) kon in het systeem zien dat er een toestel aan mij was toegewezen en dat hij dus bezorgd zou gaan worden. Benieuwd of dit daadwerkelijk zo is, zou het toestel volgens haar een dezer dagen dus ontvangen.
Volgens de persoon die ik aan de lijn had zijn er inderdaad vrijdag een aantal binnen gekomen (waaronder denk ik die van jou). Maar voor mij niks steeds niks. Ze hopen nu allemaal dat die van mij toch deze week wel komt, maar ik ben benieuwd XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digilike
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 22:56
Jaymone schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:18:
[...]

Ah, op het moment dat ik keek niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:22
zijn er al mensen die een losse bestelling van belsimpel hebben ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 11:41
64GB SG besteld bij bol.com. Ik krijg als medewerker een fijn percentage korting en daar wil ik best wat langer voor wachten. Levertijd is nog steeds onbekend though. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Hoe lang heeft het bij jullie geduurd alvorens je statusupdates van je DHL Express zending kon zien?

Gister de verzendingmail van Apple ontvangen, maar mijn zending kan nog niet gevonden worden op de DHL Express website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft MM donderdag aan dat alles verwerkt word voor verzending, staat deze vandaag nog steeds op deze status. Is dit standaard en bij iedereen? Of houd men je zo nog weer 4/5 dagen aan het lijntje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

RnB schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:23:
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd alvorens je statusupdates van je DHL Express zending kon zien?

Gister de verzendingmail van Apple ontvangen, maar mijn zending kan nog niet gevonden worden op de DHL Express website.
Vanochtend ook de mail ontvangen en bij mij geeft de DHL site aan " Zending gegevens ontvangen" .

Ze zullen in de loop van de dag wel op transport gaan voor levering (hopelijk) morgen.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Vodafone krijgt morgen en woensdag een flinke hoeveelheid binnen, ze konden nog niet zeggen welke modellen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
@botoo Dat hoop ik dan maar. Op het Vodafone Forum is het muisstil. Mag hopen voor de wachtenden daar, dat de Sint ze goed gezind is. 8)7
Gaat wel raar met uitleveren bij Vodafone. Maar goed, dat is overal als ik het hier lees. Wel is dit draadje een beetje aan het uitsterven. De meeste hebben hun X inmiddels wel binnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
@botoo
Vodafone schrijft:

Vandaag 04-12
Vandaag heeft een reguliere levering plaatsgevonden
Dinsdag 05-12
Morgen vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk vorige week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Donderdag verwachten we een reguliere levering.

Bestelingen t/m vandaag
De indicatie is dat we daarnaast alle bestellingen die tot en met vandaag zijn gedaan, de komende weken nog gaan leveren.

Komt ook schot in dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Hey! Even een T-Mobile update. Heb op 04-11 besteld, vanmiddag een mail van de koerier gehad. Morgen levering! Succes nog hier voor degene die wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
Hmm Amac is een beetje raar bezig. Vrijdag stond ik 12e en werd mij gezegd dat er een toestel aan mij was toegewezen. Vandaag zei een medewerker dat ik op plaats 1 sta (verwachting dat ik hem deze week zou krijgen, uhum..) Beetje dubbelzinnig allemaal, kon wel snel gaan zei die. Hoor ik inmiddels al bijna 2 weken. Weird...

Iphone X 64gb SG.

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:49
Bij Mobiel.nl een KPN verlenging besteld op 27-10 om 9.15 uur met een iPhone X 64GB SG. Vandaag verzendbevestiging en waarschijnlijk morgen een mooi Sinterlaascadeau als Postnl zijn service waarmaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

PostNL en service?
:X :X :X

(Niet dat andere vervoerders beter zijn hoor ;))

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Op 27e Apple gesproken over een defect aan het scherm, vandaag e-mail gehad dat die morgen bezorgd wordt met DHL! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
iPhone X 256GB in beide kleuren op voorraad op Mediamarkt.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

GforceNL schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:16:
[...]

Vanochtend ook de mail ontvangen en bij mij geeft de DHL site aan " Zending gegevens ontvangen" .

Ze zullen in de loop van de dag wel op transport gaan voor levering (hopelijk) morgen.
Toevoeging op hierboven, heb hem zojuist mogen ontvangen van DHL.

Van begin tot eind:

23-11 Besteld (apple store)
04-12 Verzendvestiging
05-12 Ontvangen

Zeer tevreden met hoe het gelopen is, zeker als je hoort dat mensen op launchday elders besteld hebben maar nog niks in huis hebben.

Ik verlaat het topic weer :) :*)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Bij Coolblue alles uit voorraad leverbaar behalve 64GB Space Grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 21:03
Update vanaf het Vodafone forum met goed nieuws (in ieder geval voor mij!)
Serkan - Moderator - 3 uur geleden

Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.

Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.

256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.
Ik heb zelf besteld op 3 november. 64GB SG

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb vandaag een X besteld bij Vodafone. 64GB space grey. Zal mij benieuwen wanneer hij komt ;)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:34
freddyathlon schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:06:
Ik heb vandaag een X besteld bij Vodafone. 64GB space grey. Zal mij benieuwen wanneer hij komt ;)
Zal dit kalenderjaar niet meer zijn denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Amac heeft eindelijk geleverd.
27 oktober besteld.
En wat zijn die lui moeilijk te bereiken zeg..

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
armano schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:58:
Amac heeft eindelijk geleverd.
27 oktober besteld.
En wat zijn die lui moeilijk te bereiken zeg..
Welke heb je binnengekregen?

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
jdiezrequejo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:17:
Update vanaf het Vodafone forum met goed nieuws (in ieder geval voor mij!)

We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.
alwaysleft schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:47:
Bij Coolblue alles uit voorraad leverbaar behalve 64GB Space Grey.
Lol ik zie een relatie tussen deze 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Kan een Zilver en SG 256GB variant ophalen bij de mediamarkt :) Helemaal vergeten dat ik daar een pre order had staan. Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het wel via PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
botoo schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:44:
PostNL en service?
:X :X :X

(Niet dat andere vervoerders beter zijn hoor ;))
Ik heb alleen maar goede ervaringen met post.nl. Hoewel die soms ook ineens een dagje later kunnen zijn, zoals met mijn iPhone X drie weken geleden. Maar dat mag geen naam hebben. Hij is in ieder geval binnen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Voor de liefhebbers: Bij alle 3 de Apple Stores in NL is de X, SpaceGrey 256 GB op voorraad. Bij onze oosterburen langs de grens zijn alle varianten X op voorraad. Dus mocht je nog de behoefte hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Gisteren besteld bij Apple Store, nu al naar 'je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending'. Ben benieuwd.

[ Voor 27% gewijzigd door heypnt op 06-12-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
cjpunt schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:25:
Gisteren besteld bij Apple Store, nu al naar 'je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending'. Ben benieuwd.
Dat bedoel ik maar. Vervelend voor al die andere die maar zitten te wachten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 08:42
freddyathlon schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:06:
Let me know! Ik wil hem pas bestellen als hij op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Prophasis schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:36:
[...]

Let me know! Ik wil hem pas bestellen als hij op voorraad is.
Op het VF Forum staat nu dat aardig wat oude bestellingen worden bezorgd. Er zijn fikse leveringen geweest en komen er nog aardig wat aan. Het lijkt op te schieten. Met nadruk op lijkt, want kan bij VF zomaar weer veranderen. Destijds met de 7 Plus heb ik geloof ik 8 weken moeten wachten, terwijl 2 weken beloofd waren. Maar goed, ik ben tevreden over VF als provider, plus een goede deal, dus dan maar even wachten.

Maar denk niet dat ik 'm nog dit jaar in mijn handen zal hebben.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davevanbeeten
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 23:21
Mensen met interesse:
64GB Space grey iPhone X met bon: 1099euro

https://www.usedproducts....ieuw-in-seal-met-bon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Besteld, thnx voor de tip Dave :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Ik heb 5 december via de apple store besteld. Zojuist verzendbevestiging, levering morgen. 64GB Space Grey. Het lijkt erop dat Apple lokaal voorraad heeft inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Na ruim 5 weken, het is gelukt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S5QmxU1SFYgy2TX8VOwCNrmV/full.png

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
alle varianten van de X nu al ruim 1,5 uur beschikbaar bij alle Nederlandse Apple Stores.

Denk dat de echte hype nu wel voorbij is en je moeiteloos eentje kan bestellen en dezelfde dag ophalen.
En levering via de online Store is nu ruim 1 week.

[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 07-12-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Rexistant schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:15:
[...]

Welke heb je binnengekregen?
256 GB SG

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickers
Ik krijg hem als het goed is vandaag van Vodafone. 27 okt besteld. Wel inmiddels tegen de prijs van een iPhone 6 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:52
ickers schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:40:
[...]

Ik krijg hem als het goed is vandaag van Vodafone. 27 okt besteld. Wel inmiddels tegen de prijs van een iPhone 6 8)
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dan kan ik Vodafone wellicht ook even bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulThai
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 23:33
Vandaag bij KPN besteld met verlenging. Na wat aandringen toch bij afdeling terechtgekomen waar ik wel korting kon krijgen.
Verwachte levertijd 2 weken. dus met een beetje mazzel levering op 22 of 23 december.
Iphone X 256 gb Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Nou Proficiat. Weer een blije Tweaker! Succes ermee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:28
ickers schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:40:
[...]

Ook benieuwd hoe je dat hebt gedaan.

Van gisteren uitleveren naar vandaag een kleine update over t&t erbij gezet door VF, er staat wel een t&t nummer bij, maar is nog niet te vinden bij post nl, maar onderweg is hij dan iig wel. Hoop morgen....... of iig dit weekend zou heel mooi zijn.
X 64GB zilver

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
Eindelijk, vanmorgen een mail gekregen van Amac (sales) dat mijn toestel is afgeleverd en opgehaald door UPS. Besteld op 27 oktober bij Amac, 64gb SG.

Morgen komt hij binnen, vooralsnog staat er: voor einde dag. Iemand een idee als dit zo blijft, tot hoelaat UPS levert?

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Eindelijk! Mijn status bij kpn is ook veranderd, order is nu verwerkt. Zal morgen of zaterdag wel binnenkomen dan.

Heb een 64gb SG besteld op 4-11. Zag op het kpn forum dat er mensen die 9-11 hadden besteld ook verandering zagen. Schaarste lijkt op z'n retour dus.

[ Voor 0% gewijzigd door Redcoil op 07-12-2017 19:57 . Reden: Verkeerde datum ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Coolblue heeft ze bijna allemaal nog op voorraad.
Al geruime tijd, netjes. Behalve de 64GB silver.
Pagina: 1 ... 55 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.