Ik had ook een issue met de levering, de UPS vond dat "einde van de dag" om 12 uur was.. Uiteindelijk opgelost door de dag erna de telefoon op m'n werk laten afleveren.
Daar word ik uiteindelijk weer doorverwezen naar dezelfde pagina als op de Apple bestelpagina wanneer ik op "Klik hier voor de laatste status van uw zending" klik...smoken schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:48:
[...]
Krijg je ook geen leverdatum als je kijkt op: https://delivery.dhl.com/ ?
Volgens mij moet je dan even op het dropdown menu klikken waar je WayBill nummer ingevuld is, en dan krijg je datum/tijdvak
Kreeg je toen wel een shipping estimate?TFX77 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:49:
[...]
Bij mij was de volgende stap OUT FOR DELIVERY!
Doet DHL niet aan voor zover ik weet.
13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus
Als je naar die link gaat die ik je gaf, je kiest voor Nederland en vult je Waybill + Chapta code in, dan krijg je als het goed is allemaal opties te zien. Ook zie je daar je waybill nummer nog een keer met een pijltje ernaast. Als je dat open klikt krijg je dan niet links: Ontvanger, verwachte aflevering, aflevertijd ?Gaston schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:53:
[...]
Daar word ik uiteindelijk weer doorverwezen naar dezelfde pagina als op de Apple bestelpagina wanneer ik op "Klik hier voor de laatste status van uw zending" klik...
Die link krijg je als hij verzonden is per SMS of e-mail. Bij mij staat daar, Verwachte aflevering: Vandaag.smoken schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:57:
[...]
Als je naar die link gaat die ik je gaf, je kiest voor Nederland en vult je Waybill + Chapta code in, dan krijg je als het goed is allemaal opties te zien. Ook zie je daar je waybill nummer nog een keer met een pijltje ernaast. Als je dat open klikt krijg je dan niet links: Ontvanger, verwachte aflevering, aflevertijd ?
13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus
@Gaston Ik heb DHL Eindhoven gebeld. De leveringen zijn de vestiging nog niet verlaten dus ik heb gevraagd of ik hem zelf mag komen ophalen aan het eind van de dag en dat was in orde. FYI
Zonet sms'je van DHL ontvangen met een tijd indicatie wanneer ze komen leveren. Vanavond tussen 6 en 9
Te grappig dat je ze af en toe online zie komen net één extra besteld en zal er waarschijnlijk eerder zijn als mijn Apple order van 9:13 en dat voor 1120.-
Mijne staat al drie dagen op EINDHOVEN en enige vooruitgang zit er niet meer in. DHL
Verwijderd
Stond er bij mij 5 dagen op vooraleer de tracking verder begon te lopen.Yzord schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:17:
Mijne staat al drie dagen op EINDHOVEN en enige vooruitgang zit er niet meer in. DHL
Wilt eigenlijk zeggen dat jouw iphone onderweg is naar eindhoven vanuit de fabriek.
Bij DHL kan je pas vanuit eindhoven de tracking volgen en niet zoals UPS vanuit de fabriek al.
Eens dat je tracking begint verder te lopen gaat het wel snel en wordt ie geleverd de dag erna.
4 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:07
Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten
Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten
https://www.marktplaats.n...reviousPage=mijnberichten
jajaja
Hij zegt dat toch kunt ophalen & activeren daar binnen
jajaja

A person who never made a mistake never tried anything new.
Dit kán toch gewoon geen zuivere koffie zijn?Nick25 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:34:
https://www.marktplaats.n...reviousPage=mijnberichten
jajaja![]()
Mijn iPhone X silver 256gb is onderweg uurtje geleden bestelt via mobiel.nl was de laatste toestel, wordt zelfs vanavond geleverd! Top service kan ik niet zeggen van Belsimpel.
tuurlijk nietjasjenl schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:46:
[...]
Dit kán toch gewoon geen zuivere koffie zijn?
Ik heb er in ieder geval melding van gemaakt bij marktplaats, dit soort advertenties zouden ze niet moeten laten staan.
Ik ookjasjenl schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:51:
[...]
Ik heb er in ieder geval melding van gemaakt bij marktplaats, dit soort advertenties zouden ze niet moeten laten staan.
Vanochtend een sms dat de telefoon vanavond tussen 18 en 21 bezorgd wordt. Zou perfect zijn. Echter als ik op de traceer link klik in het smsje zie ik dit :
6 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:48
6 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:48
Zoals al een aantal keren aagegeven, als je in de middag of avondlevering bij DHL zit staat er shipment on hold tot de bezorger later op de dag zijn ronde gaat rijden. Niks aan de hand dustescione schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:52:
Vanochtend een sms dat de telefoon vanavond tussen 18 en 21 bezorgd wordt. Zou perfect zijn. Echter als ik op de traceer link klik in het smsje zie ik dit :
AhTim14ww schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:54:
[...]
Zoals al een aantal keren aagegeven, als je in de middag of avondlevering bij DHL zit staat er shipment on hold tot de bezorger later op de dag zijn ronde gaat rijden. Niks aan de hand dus
‘T lijkt erop dat de mijne is uitgeleverd aan een extern bedrijf? Iniedergeval staat er bij koerier een andere naam dan DHL en is als het goed is mijn iPhone al bij de koerier.
Apple
Syncreon? Dat is het warehouse in Waalwijk. Dan wordt hij later aan DHL overgedragen.HardcorePCgamer schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:29:
‘T lijkt erop dat de mijne is uitgeleverd aan een extern bedrijf? Iniedergeval staat er bij koerier een andere naam dan DHL en is als het goed is mijn iPhone al bij de koerier.
Syncreon idd. Dus hij komt alsnog met DHL? Ik hoop vanmiddag al, ben toch de hele dag thuis.Tim14ww schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:30:
[...]
Syncreon? Dat is het warehouse in Waalwijk. Dan wordt hij later aan DHL overgedragen.
Apple
Vanochtend een 256GB SG besteld en net in de Apple store opgehaald! Er was geen voorraad meer voor vrije verkoop, voor het geval iemand het toch wilde proberen! Succes iedereen en was me weer een waar genoegen, tot over 2 jaar
hij is hier binnen! iedereen succes met wachten, het is t wachten waard
Wanneer weet ik niet precies, maar een paar dagen geleden was er ook iemand in dit topic die hetzelfde had en kreeg hem later met DHL.HardcorePCgamer schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:33:
[...]
Syncreon idd. Dus hij komt alsnog met DHL? Ik hoop vanmiddag al, ben toch de hele dag thuis.
De spoeling wordt steeds dunner, ben bang dat ik zometeen alleen over blijf. Van dat T-Mobile forum wordt je ook niet veel wijzer.

Die van mij is gisteren aangekomen in Amsterdam (DHL Express) en heb hem zojuist al in ontvangst genomen! (Heerenveen)
Het was leuk om hier alles te volgen, nog veel succes allemaal. En onthoudt ; bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.
Het was leuk om hier alles te volgen, nog veel succes allemaal. En onthoudt ; bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
Op zich vind ik dit toch wel een rare manier van verkopen. Ik snap het wel, daar niet van.. maar toch voelt het raar voor me. Ik woon niet dicht bij een apple store. Werk fulltime en het lukt me niet om zo even naar b.v. Amsterdam te rijden. Mijn bestelling van twee weken geleden zit totaal nog geen beweging in, terwijl mensen die wel in de gelegenheid zijn om een apple store in te lopen een bestelling van vanmorgen inmiddels al thuis hebben liggen.Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:35:
Vanochtend een 256GB SG besteld en net in de Apple store opgehaald! Er was geen voorraad meer voor vrije verkoop, voor het geval iemand het toch wilde proberen! Succes iedereen en was me weer een waar genoegen, tot over 2 jaar
Elke keer denk ik weer dat ik hem gewoon niet moet bestellen via de apple site. Maar het ophalen lukt me gewoon niet.
Ben het met je eens, maar op zich wel een goede zaak dat er 'iets' in de losse verkoop is voor mensen die de moeite nemen om richting A'dam te reizen. Ik ga morgenmiddag maar richting Amsterdam (als er morgen nieuwe toestellen online verschijnen). Kost misschien een paar tientjes brandstof en reiskosten extra, maar op zich lijkt het me wel een leuke ervaring om het toestel echt fysiek op te halen in een Apple Store.grote_oever schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:47:
[...]
Op zich vind ik dit toch wel een rare manier van verkopen. Ik snap het wel, daar niet van.. maar toch voelt het raar voor me. Ik woon niet dicht bij een apple store. Werk fulltime en het lukt me niet om zo even naar b.v. Amsterdam te rijden. Mijn bestelling van twee weken geleden zit totaal nog geen beweging in, terwijl mensen die wel in de gelegenheid zijn om een apple store in te lopen een bestelling van vanmorgen inmiddels al thuis hebben liggen.
Elke keer denk ik weer dat ik hem gewoon niet moet bestellen via de apple site. Maar het ophalen lukt me gewoon niet.
Mijn is onderweg en wordt vanavond door Post NL geleverdReem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:35:
de 2 iphones zijn binnen via DHL
[ Voor 58% gewijzigd door MichelJ op 17-11-2017 12:49 ]
iPhone X 64GB SG is weer beschikbaar om af te halen in Amsterdam Apple Store. Via de Apple website, doe er je voordeel mee!
Net even met Apple aan de lijn gehangen. Ze gaven aan dat er nu al orders zijn verzonden voor orders met een verwachte leverdatum van 27 november - 4 december. Ze verwachten veel volgende week te leveren.
Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz
Het word nu toch echt wel hoogtijd dat providers toestellen uitgeleverd krijgen. In ieder geval voor de mensen die op dag 1 besteld hebben en op zijn minst wat meer transparantie over aantallen en verwachtingen.
[ Voor 5% gewijzigd door Dannydekr op 17-11-2017 13:13 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Vanochtend is om 8:02 de status bij DHL gewijzigd in "Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"
Nu staat dit erbij:
Nu staat dit erbij:
Zondagavond gaan we 4 weken naar het buitenland, die iPhone gaat dus terug naar Apple in de tussentijdEstimated Delivery:
Monday, November 20, 2017
By End of Day
Dat is $!@#Falconey schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:20:
Vanochtend is om 8:02 de status bij DHL gewijzigd in "Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"
Nu staat dit erbij:
[...]
Zondagavond gaan we 4 weken naar het buitenland, die iPhone gaat dus terug naar Apple in de tussentijd![]()
![]()
Geen vrienden / opa of oma die even in je huis wil zitten op maandag? DHL gebeld? Je kan hem vaak ook afhalen.Falconey schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:20:
Nu staat dit erbij:
[...]
Zondagavond gaan we 4 weken naar het buitenland, die iPhone gaat dus terug naar Apple in de tussentijd![]()
![]()
Hallo allemaal,
Die van mij is geleverd.
Wellicht interessant voor mensen die een bevesting hebben gehad van Apple.
13 november:
In de middag verzendbevestiging van Apple verzonden vanuit China, Chengdu, Foxconn Fabriek. Geschatte leverdatum 24 november.
16 november:
Binnen bij DHL in Amsterdam.
17 november:
6:19 departed facility in Amsterdam
7:13 Arrived at Delivery 📦 Facility
8:56 Processed
9:08 With delivery courier
11:58 afgeleverd in Wijk bij Duurstede
Succes allemaal. Ik blijf het draadje nog wel even volgen.
Extra positief punt: het scherm lijkt wel bovenop te liggen als een papiertje. Heel mooi. Anker 10W QI oplader werkt goed met een Apple iPad lader. Maar maakt waarschijnlijk nog niet uit omdat in 11.2 pas sneller laden wordt geintroduceerd.
Groet,
Duncan.
Die van mij is geleverd.
13 november:
In de middag verzendbevestiging van Apple verzonden vanuit China, Chengdu, Foxconn Fabriek. Geschatte leverdatum 24 november.
16 november:
17 november:
Extra positief punt: het scherm lijkt wel bovenop te liggen als een papiertje. Heel mooi. Anker 10W QI oplader werkt goed met een Apple iPad lader. Maar maakt waarschijnlijk nog niet uit omdat in 11.2 pas sneller laden wordt geintroduceerd.
Groet,
Duncan.
[ Voor 2% gewijzigd door TFX77 op 17-11-2017 14:08 . Reden: Geschatte levertijd van Apple erbij gezet. ]
Vanochtend gebeld met Vodafone en ze gaven aan dat mijn bestelling in de batch zit die vandaag verwerkt zal worden.
Had zelf besteld op vrijdag 27 oktober om 13:03.
Verder gaven ze aan dat er vandaag weer een nieuwe batch verwerkt zal worden en dat we daar vandaag van op de hoogte gesteld zullen worden.
Wordt dus vervolgd!
Verder gaven ze aan dat er vandaag weer een nieuwe batch verwerkt zal worden en dat we daar vandaag van op de hoogte gesteld zullen worden.
Wordt dus vervolgd!
DHL gebeld, hij gaat vandaag mee met de avondroute als alles goed gaat.TFX77 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:29:
[...]
Geen vrienden / opa of oma die even in je huis wil zitten op maandag? DHL gebeld? Je kan hem vaak ook afhalen.
Wat was jouw verwachte leverdatum (volgens Apple)?TFX77 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:42:
Hallo allemaal,
Die van mij is geleverd.
13 november:
In de middag verzendbevestiging van Apple verzonden vanuit China, Chengdu, Foxconn Fabriek.
16 november:
17 november:
Groet,
Duncan.
Als iemand interesse heeft er ligt er 1 bij de mediamarkt in Hoofddorp, had er meerdere besteld maar zijn overbodig geworden.
gaat om de APPLE iPhone X 64GB Zilver normale prijs
gaat om de APPLE iPhone X 64GB Zilver normale prijs
Je krijgt vanDHL een mail voor bezorging (althans ik) waarin je andere bezorgdatum kuntFalconey schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:20:
Nu staat dit erbij:
[...]
![]()
aangeven maar ik zag ook de optie “vakantie bewaarservice” en ophalen bij servicepunt. Je kunt even langsgaan bij servicepunt/ophaalpunt en vragen of ze hem langer vast kunnen houden voor je. Doen ze hier voor mij ook wel eens in vakantietijd (grote stad maar mijn vaste “ophaalpunt”)
24 november.X-GeaR schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:57:
[...]
Wat was jouw verwachte leverdatum (volgens Apple)?
Ik merk dat DHL Express een zakelijkere/betere leveringservice heeft dan de DHL die je krijgt wanneer je iets uit Nederland besteld!
Kpn laat idd lang op zich wachten! Eergisteren is er weer wat uitgeleverd.. maar volgens mij zijn dat maximaal 50 toestellen! Had toch gehoopt dat Apple een official partner als kpn meer vooraad zou sturen!KRC schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:13:
Jammer dat ik nog steeds geen levering vanuit KPN zie
Eens! Ben ook wel erg nieuwsgierig wanneer ik mijn X eindelijk in ontvangst kan nemen.OlafOtten schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:41:
[...]
Kpn laat idd lang op zich wachten! Eergisteren is er weer wat uitgeleverd.. maar volgens mij zijn dat maximaal 50 toestellen! Had toch gehoopt dat Apple een official partner als kpn meer vooraad zou sturen!
¯\_(ツ)_/¯
Ooh? Hoezo?BoomTree schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:47:
Hier is DHL ook geweest net. Alleen een wordt maandag weer aangemeld voor retour met UPS
Goed nieuws want ik heb zelf ook op 27-10 besteldtino schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:47:
Vanochtend gebeld met Vodafone en ze gaven aan dat mijn bestelling in de batch zit die vandaag verwerkt zal worden.
Wordt dus vervolgd!
Apple geeft toch nooit 1 datum? Wat was je datum bereik? Viel 17 november in dit datumbereik?
Had er twee besteld maar een is er niet meer nodig omdat ik die elders een dag na launch heb kunnen krijgen. Ga er ook niet mee op marktplaats staan leuren.
hoeveel gb?BoomTree schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:24:
[...]
Had er twee besteld maar een is er niet meer nodig omdat ik die elders een dag na launch heb kunnen krijgen. Ga er ook niet mee op marktplaats staan leuren.
Hier is hij ook binnen via DHL. Ik wens iedereen nog veel sterkte met wachten
Heeft iemand van jullie ook zo'n melding ontvangen? En of dit betekent dat deze reeds bij DHL/UPS in de wagen ligt of bij een distributiecentrum Sycreon? Heb geen T&T ontvangen........
Status
Onderweg naar klant – verzending op schema
17 november 2017
Gesch. levering
22 november 2017
Opmerking: De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).
Status
17 november 2017
Gesch. levering
22 november 2017
Opmerking: De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik rond 12:00, 64GB SG. Ben benieuwd!fvar schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:11:
[...]
Goed nieuws want ik heb zelf ook op 27-10 besteld
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
De 64GB SG is nu 1 van op voorraad (levertijd 1 werkdag) bij Central Point: https://www.centralpoint....art-mqac2zd-a-num-7766873
Nog met bijna 4 tientjes korting ook.
Niet meer dus, en niet aan mij verkochtVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:23:
De 64GB SG is nu 1 van op voorraad (levertijd 1 werkdag) bij Central Point: https://www.centralpoint....art-mqac2zd-a-num-7766873
Iemand nog een idee waar er 1 ligt ...desnoods afhaal ergens midden van het land?
Als er een factuur bij zit,die omgeboekt kan worden kan worden is het mij ook prima om er 1 van iemand hier af te nemen...
Hier ook niet
Van Vodafone binnengekregen. IPhone X 256GB SG. Eindelijk. Besteld 27 okt. 9.45 uur. Yessssss.
Belsimpel.nl heeft weer meerdere providers op voorraad:
Zowel SG als Silver:
KPN, T-Mobile, Telfort, Vodafone
Zowel SG als Silver:
KPN, T-Mobile, Telfort, Vodafone
Ik heb het apparaat na lang wachten in ontvangst mogen nemen. Ik ben verliefd! Het was gezellig in dit topic! Bedankt iedereen en sterkte aan allle wachtende
Apple
Klopt 20-24 november was het. Scherp!grote_oever schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:12:
[...]
Apple geeft toch nooit 1 datum? Wat was je datum bereik? Viel 17 november in dit datumbereik?
Ja prachtig he!! Ik word moe van mensen die zeggen dat ie te duur is...HardcorePCgamer schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:07:
Ik heb het apparaat na lang wachten in ontvangst mogen nemen. Ik ben verliefd! Het was gezellig in dit topic! Bedankt iedereen en sterkte aan allle wachtende
Het is gewoon de beste telefoon die ik ooit gehad heb. Veel plezier ermee.
Pura Vida
Ik snap wel dat mensen zeggen dat die duur is, want dat is tenslotte het toestel ook wel.Maverick2001 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:46:
[...]
Ja prachtig he!! Ik word moe van mensen die zeggen dat ie te duur is...
Het is gewoon de beste telefoon die ik ooit gehad heb. Veel plezier ermee.
Voor 1159€ kan je 10 dagen all in op vakantie in een warm land.
Dat wij het ervoor over hebben, dat is wat anders natuurlijk.
Sommige willen hem misschien wel, maar kunnen misschien niet betalen omdat die gewoon weg te duur is voor hun...
Sarcastisch bedoeld of wat?Jieve schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:08:
[...]
Ik snap wel dat mensen zeggen dat die duur is, want dat is tenslotte het toestel ook wel.
Sommige willen hem misschien wel, maar kunnen misschien niet betalen omdat die gewoon weg te duur is voor hun...
Zo daar was DHL dan eindelijk en moet zeggen wat ligt die lekker in de hand zeg. Echt een mooi ding.
Duur wel, maar bij verlenging bij Vodafone €180 korting voor de 256gb versie.
Vertel?Ruud0012 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:29:
Duur wel, maar bij verlenging bij Vodafone €180 korting voor de 256gb versie.
Maar daar gaat het ook niet om. Je hoeft het toestel ook niet te kopen. Maar kraak niet iets af omdat de prijs hoog ligt.Jieve schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:08:
[...]
Ik snap wel dat mensen zeggen dat die duur is, want dat is tenslotte het toestel ook wel.
Pura Vida
De truck is om eerst bijvoorbeeld een iPhone 8 in je winkelwagen te doen en niet te bestellen. Na 2 dagen kreeg ik een mail hierover, of ik wou bestellen. Met een korting code van €60. Die heb ik vervolgens gebruikt bij het bestellen van de X via Friend AMD Family. Simpel.
IkkeBuddha_ schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:07:
Heeft iemand van jullie ook zo'n melding ontvangen? En of dit betekent dat deze reeds bij DHL/UPS in de wagen ligt of bij een distributiecentrum Sycreon? Heb geen T&T ontvangen........
Status
17 november 2017
Gesch. levering
22 november 2017
Wsl heb je ook meerdere dingen besteld die samengevoegd moesten worden.
Wel nog geen t&t ontvangen
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
iemand ondertussen al iets van tele2 gehoord?
Beste Tweakers,
Ik ga jullie verlaten mijn iPhone is net uurtje geleden bezorgd. Twijfelde over silver maar is in het echt mooier dan ik dacht
.
Succes nog allemaal.
Ik ga jullie verlaten mijn iPhone is net uurtje geleden bezorgd. Twijfelde over silver maar is in het echt mooier dan ik dacht
Succes nog allemaal.
[ Voor 20% gewijzigd door moca007 op 17-11-2017 21:46 ]
Eens kijken of dat werkt dan 🤗Ruud0012 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:05:
[...]
De truck is om eerst bijvoorbeeld een iPhone 8 in je winkelwagen te doen en niet te bestellen. Na 2 dagen kreeg ik een mail hierover, of ik wou bestellen. Met een korting code van €60. Die heb ik vervolgens gebruikt bij het bestellen van de X via Friend AMD Family. Simpel.
Ingelogd bij myvodafone en product in winkelmandje gedaan en website weggeklikt moet voldoende zijn toch?
[ Voor 10% gewijzigd door knny op 17-11-2017 22:00 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Yip. Duurt twee dagen. Tenminste bij mij. Succes.
Ik niet. Zie het meer als Android fans die aan het bashen zijn of mensen die hem heel graag willen hebben, maar niet kunnen omdat ze her niet kunnen betalen, maar daarvoor heb je een iPhone 8 die ook prima is.Jieve schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:08:
[...]
Als je ziet hoeveel mensen er te duren kleren kopen of in een te dure auto rijden. Sommige mensen kunnen hun salaris direct overmaken naar het locale café of sommige collega’s van mij eten zowat dagelijks voor 10 euro op in de bedrijfskantine. En ze vinden dat ik een te dure telefoon koop?
DHL Express niet. Zakelijke bezorgdienst. Meeste bedrijven zijn op zaterdag dicht, dus waarschijnlijk daarom geen DHL Express op zaterdag.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:49:
Wellicht een domme vraag, maar levert DHL ook in het weekend?
Verwijderd
Jammer dat UPS niet in het weekend pakketjes bezorgd. Lekker wachten tot maandag nuVESTIGING DATUM LOKALE TIJD ACTIVITEIT
Tilburg, Netherlands 17/11/2017 22:14 Bestemmingsscan
17/11/2017 22:13 Herkomstscan
Netherlands 17/11/2017 13:08 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Voor de tweede keer een update mailtje gehad, de update was, we weten niet wanneer die komt.jasperv91 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:12:
iemand ondertussen al iets van tele2 gehoord?
vandaag die van mij geleverd. Besteld op eerste dag om 09:06 via webshop Apple (IDEAL betaald).
levering UPS; in eerste instantie aangeven voor 27 november, loop van afgelopen week kreeg ik een verzendsms van UPS en vandaag 17nov geleverd uit Zhengzhou CN, via KR en Keulen naar Rotterdam.
Chauffeur vond het grappig dat hij allemaal dezelfde doosjes in de bus had en dat -iedereen- thuis was.
levering UPS; in eerste instantie aangeven voor 27 november, loop van afgelopen week kreeg ik een verzendsms van UPS en vandaag 17nov geleverd uit Zhengzhou CN, via KR en Keulen naar Rotterdam.
Chauffeur vond het grappig dat hij allemaal dezelfde doosjes in de bus had en dat -iedereen- thuis was.
Tot de volgende keer... ik heb hem ook eindelijk sinds gisteren 17:00 uur.

Vanochtend helaas geen nieuwe voorraad bij Apple Store, ik zit hier nog wel een-twee weekjes.
Eindelijk een datum, 20 nov met ups😄
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
You took the words right out of my mouth.....🤘🏻Dogwatch schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:27:
Zo daar was DHL dan eindelijk en moet zeggen wat ligt die lekker in de hand zeg. Echt een mooi ding.
Nieuwe Iphone SE 128GB voor 249 bij BCC. Te goedkoop lijkt me (maar ik heb hem wel besteld)
Linkje erbij: https://www.bcc.nl/naviga...-se-4g-128gb-grijs/232388 (ik weet niet of dat mag).
Helaas, iemand is wakker geworden of de laatste drie exemplaren zijn op.
Linkje erbij: https://www.bcc.nl/naviga...-se-4g-128gb-grijs/232388 (ik weet niet of dat mag).
Helaas, iemand is wakker geworden of de laatste drie exemplaren zijn op.
[ Voor 63% gewijzigd door winnie op 18-11-2017 09:01 ]
Tis natuurlijk heel leuk om zulke reacties te plaatsen. Maar kunnen we afspreken dat er ook wat extra informatie gepost wordt?Gunth schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 07:56:
Eindelijk een datum, 20 nov met ups😄
Waar heb je besteld?
Wanneer heb je besteld?
Wat is in eerste instantie je geschatte leverdatum?
Zo heeft de rest er ook wat aan
Iemand nog zin in een ritje Dusseldorf?
Het is mij te ver....
Het is mij te ver....
[ Voor 24% gewijzigd door Flamingo BB op 18-11-2017 09:50 ]
Ze zijn zelfs hun eigen afspraken nagekomen, de chauffeur stond om 20:57 voor de deur.Falconey schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:56:
[...]
DHL gebeld, hij gaat vandaag mee met de avondroute als alles goed gaat.
Succes met wachten allemaal!
Korte recap: Order op 27-10 om 9:09 bij Apple, verzonden op 13-11 via DHL, ontvangen op 17-11.
Hoe zit dat nou als ik een iPhone reserveer in de Apple Store? Kan ik hem alleen dezelfde dag ophalen? Of is een dag later ook goed? En hoe streng zijn ze wat betreft ophaaltijden?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.