• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 21:59
JoeHoe...hier ook “processed at Amsterdam” en mooi smsje van DHL....
Hopelijk vanavond nog installeren....😬

• willemjan44
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-07-2024
APPLEHARRY schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:41:
JoeHoe...hier ook “processed at Amsterdam” en mooi smsje van DHL....
Hopelijk vanavond nog installeren....😬
Dat betekend toch gewoon morgen in huis? Of zijn ze bij DHL ineens wel erg fanatiek geworden 8)

Verwijderd

Die van mij nog in Korea.. Maar UPS had wel aangegeven dat de leverdatum 17 nov was.. Kan ik hem morgen nog verwachten?

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoi allemaal. Bij mij hetzelfde sms'je. Ik zou hem morgen pas verwachten, als ik jullie was... :)

Heb ook een Apple Leather Case besteld, deze is eerder verstuurd eveneens via DHL Express. Destijds kreeg ik twee sms'jes, één op 30-okt gelijk aan die van vandaag. Eén sms op 31-okt dat de levering is gepland voor "vandaag".

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

• remco91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-10-2020
Hoelaat krijgen jullie allemaal de smsjes?

Ik zit ook in de batch van maandag maar zie nog niets veranderen.

• HardcorePCgamer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2020
remco91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:48:
Hoelaat krijgen jullie allemaal de smsjes?

Ik zit ook in de batch van maandag maar zie nog niets veranderen.
Same, nog geen sms of tracking update. 64GB SG waarvan ik Maandag de T&T kreeg

Apple

• Gaston
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 17:45
Lijkt erop dat er bij DHL alleen beweging lijkt te zitten in de 256GB Space Gray en 64GB Silver modellen. Ik moet kennelijk nog even geduld hebben met mijn 256GB Silver...

• HardcorePCgamer
  • Laatst online: 04-12-2020
Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:50:
Lijkt erop dat er bij DHL alleen beweging lijkt te zitten in de 256GB Space Gray en 64GB Silver modellen. Ik moet kennelijk nog even geduld hebben met mijn 256GB Silver...
Dat zou wel raar zijn want Apple heeft de hele 2e batch die DHL verstuurd aan hun gegeven. Misschien gaat dit per pallet en zijn ze bij DHL toevallig bij die twee pallets begonnen, maar onze bestellingen zouden dan ook nog vandaag geupdate moeten worden. Het boeit DHL denk ik bijzonder weinig welk model ze aan het versturen zijn.

Apple

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:50:
Nee hoor hier een 64gb SG en Silver aangekomen in Amsterdam. Misschien dat de 256gb Silver alleen vertraging heeft. Wanneer is die van jou verzonden dan?

• Gaston
BoomTree schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:00:
[...]

Nee hoor hier een 64gb SG en Silver aangekomen in Amsterdam. Misschien dat de 256gb Silver alleen vertraging heeft. Wanneer is die van jou verzonden dan?
Dit is de status van mijn 256GB Silver op dit moment:

Monday, November 13, 2017 Location Time Piece
1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:53

Vorige week vrijdag "Verzending wordt voorbereid" en afgelopen maandag "Verzonden".

Hebben andere mensen met een 256GB Silver al een statusupdate gehad vandaag?

[ Voor 14% gewijzigd door Gaston op 16-11-2017 16:03 ]

• remco91
Ik verwacht inderdaad dat wij zo ook aan de beurt zijn. Ze hebben natuurlijk wel meer dan 1 iPhone te verwerken.

• Dogwatch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 01:10
Ja dat lijkt me ook. Verwacht dat iedereen die verzendnotificafie heeft gekregen op maandag er vandaag gewoon bij zit.

Verwijderd

Hoelang duurt het om je Iphone uit china naar NL te krijgen? De mijne is namelijk zojuist opgestuurd.

• TFX77
  • Laatst online: 30-09 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:14:
Hoelang duurt het om je Iphone uit china naar NL te krijgen? De mijne is namelijk zojuist opgestuurd.
4 a 5 werkdagen lijkt het op.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
Aaah beweging.....verwachtte levering naar 27/11-4/12. Kwam van 4/12 tot 11/12. Besteld op 3 november.

Verwijderd

Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:01:
[...]

Dit is de status van mijn 256GB Silver op dit moment:

Monday, November 13, 2017 Location Time Piece
1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:53

Vorige week vrijdag "Verzending wordt voorbereid" en afgelopen maandag "Verzonden".

Hebben andere mensen met een 256GB Silver al een statusupdate gehad vandaag?
Ik volg dit topic al een tijdje, maar dit hier precies hetzelfde. Heb ook een 256 Silver besteld, maandag verzonden. Nog niks gehoord. Hoop zo dat ik zo een sms krijg...

Edit: ik kijk nu net en bij Apple is m’n status gewijzigd naar “Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid”. Zou het? *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2017 16:22 ]

• TFX77
Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:01:
[...]

Laten we het hopen... Welke kleur en opslag heb je besteld? Hier de witte 256GB-versie.
Silver, 64GB

Group1: iPhone
Group2: X
Colour: Silver
Production week : -45- (November)
Production year : -2017-
Model introduced: -2017-
Capacity: 64GB
Memory - flavour: Soldered
Factory: DN (China, Chengdu - Foxconn)

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

• remco91
de apple status zegt inmiddels wel al: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid

• Gaston
remco91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:30:
de apple status zegt inmiddels wel al: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
Hier hetzelfde! Op de DHL-pagina nog geen update (13 november Shipping Information Received Eindhoven).

[ Voor 9% gewijzigd door Gaston op 16-11-2017 16:34 ]

• TFX77
Bij mij staat:

Status Onderweg naar klant – verzending op schema 16 november 2017
Gesch. levering 24 november 2017
Vervoerder DHL EXPRESS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adonit
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-03 20:15

[ Voor 96% gewijzigd door adonit op 16-11-2017 18:29 ]

Verwijderd

Boinkie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:53:
Bij Coolblue komen er elk moment een paar online.
Ik heb coolblue maar op autorefresh gezet elke 30 seconden, Netflix ernaast en nu maar wachten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:51:
[...]

Ik heb coolblue maar op autorefresh gezet elke 30 seconden, Netflix ernaast en nu maar wachten :)
Duurt het bij coolblue net zo lang als bij Apple ?

• Dogwatch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 01:10
Weet iemand of het nu al mogelijk is om bij DHL aan te geven dat je de verzending wilt ophalen bij een pick up point? Hij is vanmiddag verwerkt in Amsterdam dus verwacht dat die morgen geleverd gaat worden, maar ik ben de gehele dag aan het werk dus weet nu al dat ik deze anders ga missen.

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:32:
[...]

Hier hetzelfde! Op de DHL-pagina nog geen update (13 november Shipping Information Received Eindhoven).
Kan nog komen op de DHL pagina maar kan ook zijn dat je morgen ineens bericht krijgt dat ze langskomen diezelfde dag. DHL is heel slecht in status updates, maar denk dat je hem morgen wel in huis hebt.

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 16:22
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:56:
[...]

Duurt het bij coolblue net zo lang als bij Apple ?
Lijkt me niet. Als de voorraad al is ingeboekt, dan zijn de iPhones al in het magazijn van CB in Nederland. Dat zou betekenen: voor 23.59 besteld, morgen in huis. Maar dan moet de knop wel eerst groen worden :-p

Verwijderd

X-GeaR schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:12:
[...]

Lijkt me niet. Als de voorraad al is ingeboekt, dan zijn de iPhones al in het magazijn van CB in Nederland. Dat zou betekenen: voor 23.59 besteld, morgen in huis. Maar dan moet de knop wel eerst groen worden :-p
Ik hoop dat dat inderdaad het geval is, ik blijf de komende paar uur maar in de buurt van de computer, zodra ik er zelf een besteld heb horen jullie het ook ;)

• remco91
BoomTree schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:05:
[...]

Kan nog komen op de DHL pagina maar kan ook zijn dat je morgen ineens bericht krijgt dat ze langskomen diezelfde dag. DHL is heel slecht in status updates, maar denk dat je hem morgen wel in huis hebt.
Begin langzamerhand toch bang te worden dat ik nog langer kan wachten |:(

• Mauser.NET
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 17:29
remco91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:18:
[...]

Begin langzamerhand toch bang te worden dat ik nog langer kan wachten |:(
Komt goed. Ik heb nu net ook pas sms binnen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco91
Mauser.NET schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:23:
[...]

Komt goed. Ik heb nu net ook pas sms binnen :9
Status pagina ook al bijgwerkt dan?

EDIT: Die van mij is nu ook bijgewerkt _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door remco91 op 16-11-2017 17:27 ]

• Tasminos
  • Niet online
Ik reeg zelf eerst een sms. Het duurde even voordat de statuspagina ook wijzigde in:

Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Verwijderd

remco91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:25:
[...]

Status pagina ook al bijgwerkt dan?

EDIT: Die van mij is nu ook bijgewerkt _/-\o_
Ohhh nu hoop ik dat die van mij zo ook nog wordt bijgewerkt :X

Edit: mijne is ook bijgewerkt en aangekomen in Amsterdam! Alleen te zien op de T&T pagina, geen sms gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2017 17:46 ]

• Gaston
256GB Silver via DHL hier nu ook in Amsterdam!

Overigens geen SMS ontvangen, statuspagina wel bijgewerkt.

[ Voor 40% gewijzigd door Gaston op 16-11-2017 17:38 ]

• davevanbeeten
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 23:21
Volgens UPS komt mijn iPhone vandaag nog.... Beetje laat, maar het zou nog voor 19:00u moeten.

Ze zijn bij de klantenservice vrij onvriendelijk, lang wachten en het inspreken van je trackingnummer is echt een HEL!

Hopelijk heb ik hem vanavond :)

Zal wel minder actief worden hier, mocht ik nog ergens iPhones op voorraad zien laat ik het weten!

Verwijderd

Boinkie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:53:
Bij Coolblue komen er elk moment een paar online.
was het zeker dat er een paar bij coolblue komen want er staat nog steeds
verwacht: 25 dec - 5 januari

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:04:
[...]

was het zeker dat er een paar bij coolblue komen want er staat nog steeds
verwacht: 25 dec - 5 januari
Het is mijn enigste hoop om hem snel te krijgen aangezien ik verder nergens een bestelling heb uitstaan ;( dus alle hoop is hier op gevestigd

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:05:
[...]

Het is mijn enigste hoop om hem snel te krijgen aangezien ik verder nergens een bestelling heb uitstaan ;( dus alle hoop is hier op gevestigd
ja bij mij oook !

Verwijderd

Ik moet eigenlijk eten klaar maken maar ik durf mijn aandacht niet te laten verslappen 8)7 , ik was eerst vrij relaxed maar het begint nu toch wel te kriebelen. Ik begin me steeds meer te irriteren aan mijn Motorola G3 :F

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:09:
[...]

Ik moet eigenlijk eten klaar maken maar ik durf mijn aandacht niet te laten verslappen 8)7 , ik was eerst vrij relaxed maar het begint nu toch wel te kriebelen. Ik begin me steeds meer te irriteren aan mijn Motorola G3 :F
jaa precies maar hopelijk is het ook echt waar dat ze op de site komen want aan de datum te zien komen ze nog lang niet

Verwijderd

davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:47:
Volgens UPS komt mijn iPhone vandaag nog.... Beetje laat, maar het zou nog voor 19:00u moeten.

Ze zijn bij de klantenservice vrij onvriendelijk, lang wachten en het inspreken van je trackingnummer is echt een HEL!

Hopelijk heb ik hem vanavond :)

Zal wel minder actief worden hier, mocht ik nog ergens iPhones op voorraad zien laat ik het weten!
Zou je willen laten weten of je hem hebt gekregen vandaag?
Die van mij komt 20 november via UPS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• davevanbeeten
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:19:
[...]

Zou je willen laten weten of je hem hebt gekregen vandaag?
Die van mij komt 20 november via UPS.
Yes! 3 min geleden binnen gekomen!

Ik heb hem, de X 256GB Silver :D

Verwijderd

davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:46:
[...]

Yes! 3 min geleden binnen gekomen!

Ik heb hem, de X 256GB Silver :D
Jeeeeeh, gefeliciteerd!!!!!! Ook fijn dat UPS aan de afspraak houdt.
Mag ik misschien vragen uit welke regio in Nederland je komt? :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de mensen die coolblue in de gaten houden, ik heb ze even een priveberichtje gestuurd. Geen idee of ze daar op reageren maar baat het niet dan schaad het niet. Ik heb altijd wel goede gesprekken gehad met hun klantenservice dus ik denk ik probeer het maar. Anders zitten voor niks achter de computer geplakt.

• X-GeaR
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:25:
Even voor de mensen die coolblue in de gaten houden, ik heb ze even een priveberichtje gestuurd. Geen idee of ze daar op reageren maar baat het niet dan schaad het niet. Ik heb altijd wel goede gesprekken gehad met hun klantenservice dus ik denk ik probeer het maar. Anders zitten voor niks achter de computer geplakt.
Top, ben benieuwd.

• davevanbeeten
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:47:
[...]

Jeeeeeh, gefeliciteerd!!!!!! Ook fijn dat UPS aan de afspraak houdt.
Mag ik misschien vragen uit welke regio in Nederland je komt? :$
Lelystad, kwam via UPS Utrecht Nederland binnen ;)

Verwijderd

davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:28:
[...]

Lelystad, kwam via UPS Utrecht Nederland binnen ;)
Oh ik Dronten, haha. Maar op iemand zijn werk, dus ik hoop dat het overdag is.

• Rexistant
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-01-2021
Plubluh schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:08:
[...]

Ik had inderdaad ook al even gespeeld in de store. Maar weet je dan toevallig ook hoe groot die badge zou moeten worden? Als jij nu 43e bent zal ik net onder de 100 staan nu. Maar ze zeiden op hun blog gisteren ook een badge binnen gekregen te hebben, maar het schiet dus toch nog niet echt op. Met een beetje pech zit ik dus nog steeds niet bij de volgende badge :'(

Ik hoorde van een medewerker van de winkel hier dat er daar pas 4 vanuit die winkel uitgegeven zijn... Wacht eigenlijk alleen nog op hen vanwege de langere garantie.
Ze zouden een dezer dagen een grotere levering krijgen. Maar ik vermoed dat ik daar alsnog niet bij zit. Al krijgen ze er bv 200 binnen, dan kan het zijn dat er maar bv 40 SG 64gb toestellen bij zitten. Is maar een voorbeeld. Dus het is helaas gewoon afwachten, fijne is wel inderdaad de 3 jarige garantie. Ook fijn om je toestel verder te verkopen binnen die tijd. Ben benieuwd pff, kan in ieder geval niet meer wachten... Succes!

Rexistant

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:25:
Houd mij aub op de hoogte!

Verwijderd

Ik blijf het in de gaten houden, als ik iets meer weten horen jullie het meteen

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Ja op voorraad bij Coolblue!

Edit: Grapje :+

[ Voor 26% gewijzigd door Henk. op 16-11-2017 19:45 ]

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
:/ shit net gemist dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Henk. schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:42:
Ja op voorraad bij Coolblue!

Edit: Grapje :+
Hahaha ik dacht al :P ik heb meerdere browsers open die om de paar seconden herladen, knappe iPhone die mij ontsnapt ;)

• X-GeaR
Coolblue denkt straks dat er sprake is van een DDOS-aanval door al die refresh tools ;-)

Verwijderd

Reactie van coolblue: Hey Jonah, goed dat je ons een berichtje stuurt. Leuk dat je opzoek bent naar de iPhone X, zoals je weet zijn ze inderdaad lastig te krijgen. Op dit moment hebben we een lijst aan pre-orders staan en deze bestellingen zullen wanneer wij een voorraad krijgen als eerste worden verstuurd. Wanneer de iPhone X weer op de website komt te staan, durf ik je niet te zeggen. Ik kan je aanraden om de update pagina goed in de gaten te houden: (link: http://bit.ly/2iF4PSc) bit.ly/2iF4PSc.

• X-GeaR
Oftewel, waarschijnlijk niks vandaag :-(

Verwijderd

X-GeaR schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:50:
Oftewel, waarschijnlijk niks vandaag :-(
Ik vrees inderdaad van niet ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 15:27
Redcoil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:04:
[...]

Ook KPN hier, SG 64GB besteld op 4 november 12.50. Had eerst een bestelling staan via Apple (27 okt om 9.12), maar kon uiteindelijk de X voor minder krijgen met een verlenging bij KPN. Gelijk wat korting op het abonnement geregeld via de kortinglijn opzeglijn. 8)

Begrijp hier op het KPN forum dat er wel mondjesmaat wat wordt uitgeleverd, maar het loopt niet storm. :/
3 november bij KPN besteld, dezelfde specificaties. Los van twee zelfde mails op 3 en 13 november over vertraging etc. geen verdere berichtgeving. In de chat met KPN werd ik ook niet wijzer. Levertijd bij bestelling, indicatie 3 weken. In de chat gaf medewerker 4 weken aan..

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:52

Redcoil

Polyinterpretabel

Die twee mails heb ik idd ook gehad. Zat op de minuut af 10 dagen tussen. Geautomatiseerde nonsense dus. :P

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

X-GeaR schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:15:
Hopelijk komt er nog wat voorraad de komende dagen binnen in Den Haag. Wel jammer dat het nu continu alleen in Amsterdam is.

Zo niet, dan stop ik maandag met zoeken. Dan duurt het immers nog maar een paar dagen tot mijn X op verzending gaat.
Wanneer verwacht jij dat die van jou verzonden gaat worden?

Ik hoop dat hij een paar dagen eerder komt, maar weet niet of dit realistisch is aangezien de datum al naar voren is geschoven.

• X-GeaR
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:36:
[...]

Wanneer verwacht jij dat die van jou verzonden gaat worden?

Ik hoop dat hij een paar dagen eerder komt, maar weet niet of dit realistisch is aangezien de datum al naar voren is geschoven.
Ik ga uit van 24 november verzenden en dan ergens rond 29-30 arriveren, maar het zou inderdaad eerder kunnen zijn. Leverdatum staat nog op 29/11-6/12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 08:14

KRC

ozothebozo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:54:
[...]

3 november bij KPN besteld, dezelfde specificaties. Los van twee zelfde mails op 3 en 13 november over vertraging etc. geen verdere berichtgeving. In de chat met KPN werd ik ook niet wijzer. Levertijd bij bestelling, indicatie 3 weken. In de chat gaf medewerker 4 weken aan..
Zelfde krijg ik ook te horen, 4 weken zeggen zij volgens mij standaard en ook ik heb de automatische mails al tijdje binnen :)

Afwachten dus.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
Heb ik nu pech gehad met mijn Apple store bestelling? 1 1/2 week geleden besteld en schatte tijd over 2/3 weken. Kijk ik nu online zie ik dat als je nu besteld je ook 2/3 weken moet wachten.

Verwijderd

Ik heb sinds vanmiddag 4 uur de reservekopie terug gezet naar mijn iPhone x, maar sinds toen blijft de foto app staan op bijwerken. Iemand die hier een oplossing voor weet of is dit normaal dat het zo lang duurt voor de foto’s van iCloud zijn ingeladen?

• Josvs
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:43:
Ik heb sinds vanmiddag 4 uur de reservekopie terug gezet naar mijn iPhone x, maar sinds toen blijft de foto app staan op bijwerken. Iemand die hier een oplossing voor weet of is dit normaal dat het zo lang duurt voor de foto’s van iCloud zijn ingeladen?
Aan de stroom leggen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:50
Bedankt voor de gezelligheid/ handigheidjes en mentale steun. Hij is hier ook binnen! Succes wachtenden, het komt echt goed! Oh en het is het wachten en de moeite waard!
Tot in het levertijden iPhone XII topic!

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

• Snelle.J
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Vanmorgen waren veel iphones binnen in Adam. Ik heb begrepen dat er waarschijnlijk weinig 256gb's binnen komen verder deze week, maar je kon het altijd proberen.

Vanavond om 8-half 9 waren er nog 64gb's van beide kleuren te krijgen. Ook voor inloop, maar morgen vroeg om 6 uur kun je vast weer reserveren via de site.

Enjoy!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:56

Maverick2001

Never look back

Waterpower schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:06:
Bedankt voor de gezelligheid/ handigheidjes en mentale steun. Hij is hier ook binnen! Succes wachtenden, het komt echt goed! Oh en het is het wachten en de moeite waard!
Tot in het levertijden iPhone XII topic!
Gefeliciteerd! Maar neem aan dat we volgend jaar over de Xs praten :)

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Maverick2001 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:35:
[...]

Kunnen alvast beginnen met speculeren? 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:09
Heb vandaag de hele dag naar mijn iPhone X case kunnen kijken ;)
Mist alleen nog wat ........................

Ben bang dat ik nog wel een lange tijd mag wachten tot eind december begin janu, omdat ik hem net pas besteld hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door RandyJC op 17-11-2017 00:30 ]

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:50
Maverick2001 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:35:
[...]

Ja kan wel, maar als ik volgend jaar weer zo’n ding bestel ga ik failliet. Dus ik sla minstens 1 jaar over. 😉

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensfreriks
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-10 05:46
Leverbaar, vandaag ophalen. A,dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 08:30
Was ik er eindelijk op tijd bij, krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/333x0so.png

Eenmaal toch mijn CC gegevens ingevuld, was die al weg.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Laatst online: 11:16
Gvd weer te laat.
Alles verliep vlekkeloos tot ik bij de iDeal pagina kwam voor de 256 SG

[ Voor 66% gewijzigd door Reem0nN op 17-11-2017 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:12:
Gvd weer te laat, snap er echt niks van.
Welke wil je? Nu SG 64 en 256 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Flamingo BB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:39:
[...]

Welke wil je? Nu SG 64 en 256 beschikbaar
Helaas is de 256 SG niet beschikbaar, enkel de 64GB |:(

Edit: heb hem maar gewoon online besteld, dan maar weer wachten :(!

[ Voor 13% gewijzigd door Reem0nN op 17-11-2017 06:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neonite
Ga ik douchen, komt de 256 weer beschikbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
neonite schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:45:
Ga ik douchen, komt de 256 weer beschikbaar 8)7
De 64GB SG is wel op voorraad nog als je dat eventueel wilt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamingo BB
Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:42:
[...]

Helaas is de 256 SG niet beschikbaar, enkel de 64GB |:(
Dan is hij idd net weer weg.... hij kwam net weer even beschikbaar.

Geen voorraad beschikbaar (last today 06:39)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neonite
Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:47:
[...]

De 64GB SG is wel op voorraad nog als je dat eventueel wilt?
Nee dat is te weinig opslag voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Flamingo BB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:47:
[...]

Dan is hij idd net weer weg.... hij kwam net weer even beschikbaar.

Geen voorraad beschikbaar (last today 06:39)
Heb hem maar gewoon online besteld, scheelt weer een trip naar Amsterdam ieder geval :p !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 21:59
DHL zegt "vertrokken uit Amsterdam" , destination Eindhoven-Roosendaal" Gaan ze dat toch wel op 1 en dezelfde dag doen toch hè....? Zo dat het dit weekend playtime wordt oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

7:13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Yes!! Gelukt om er 1 af te halen om 11:30 256GB SG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:47:
Yes!! Gelukt om er 1 af te halen om 11:30 256GB SG
Leuk! :) Veel plezier alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Weet iemand hoe snel Apple me geld terugstort van een online order die ik heb geannuleerd?
Ik had namelijk de hoop opgegeven om er 1 in de store te bemachtigen, dus toen maar een online bestelling gedaan en gelijk betaald met iDeal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:27:
Weet iemand hoe snel Apple me geld terugstort van een online order die ik heb geannuleerd?
Ik had namelijk de hoop opgegeven om er 1 in de store te bemachtigen, dus toen maar een online bestelling gedaan en gelijk betaald met iDeal.
Ideal duurt altijd wat langer dacht ik.
Aangezien het al vrijdag is, zal het tegen dinsdag-woensdag wel teruggestort worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:24
Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:27:
Maximaal 5 werkdagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michieldejong
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10-2024
Gisteren zou UPS ook bij mij langs komen. Helaas was er pas vanaf 15:00 iemand thuis en ja hoor:
AMSTERDAM, NL 16/11/2017 12:38 De ontvanger was niet beschikbaar bij de eerste afleverpoging. Een tweede poging volgt.

Tot mijn verbazing gaat om 18:00 de bel en staat hij daar: "ik was toch in de buurt, ik dacht: laat ik het nog eens proberen".
Topservice van UPS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:22
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:35:
[...]

Ideal duurt altijd wat langer dacht ik.
Aangezien het al vrijdag is, zal het tegen dinsdag-woensdag wel teruggestort worden.
Hier hetzelfde verhaal. Online besteld en betaald maar het duurt nog wel even en toen dacht ik vanochtend.. laat ik het is voor het eerst proberen om hem op te kunnen halen in een store. En hoppa _/-\o_ straks ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
Krijg vandaag meerdere mailtjes over voorraad bij Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
(DHL Message) AWB: XXX To: BLABLA, 17 Nov 17 9:08 AM - With delivery courier - AMSTERDAM,NETHERLANDS, THE Questions? www.dhl.com

Yay! Happyyy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemjan44
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb zojuist DHL status: "Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"

Ik ben vandaag alleen de hele dag op mijn werk. Is er een manier om de zending bv vanavond op te halen? Of toch ergens anders te laten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
GVD tot 5 x toe een autorisatiefout met die kut CC van de rabobank. Nu is de X al weer weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Flamingo BB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:33:
GVD tot 5 x toe een autorisatiefout met die kut CC van de rabobank. Nu is de X al weer weg :(
Onvoldoende bestedingsruimte op de CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:05
willemjan44 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:16:
Ik heb zojuist DHL status: "Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"

Ik ben vandaag alleen de hele dag op mijn werk. Is er een manier om de zending bv vanavond op te halen? Of toch ergens anders te laten bezorgen?
Als hij Eindhoven nog niet verlaten heeft, dan kun je ze bellen of je hem daar op kunt halen.
Daarnaast kun je via https://delivery.dhl.com je aflevertijd/aflveradres aanpassen, maar het kan zijn dat het dan maandag wordt indien je dat nu nog doet.

Ik zou ze even bellen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 09:21
Mobiel.nl heeft 256GB silver op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Flamingo BB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:33:
Dat sucks, bij mij was de betaling ook afgekeurd destijds ... maar is de iPhone ook echt weg uit je bestellingen? Ik kreeg een aantal dagen de tijd om de betaling alsnog af te ronden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaston
Mijn 256GB Silver heeft nu via DHL de volgende status: “Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE”. Ik heb echter nog steeds geen delivery estimate. Wordt deze bekend zodra hij Eindhoven gaat verlaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Gaston schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:47:
Mijn 256GB Silver heeft nu via DHL de volgende status: “Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE”. Ik heb echter nog steeds geen delivery estimate. Wordt deze bekend zodra hij Eindhoven gaat verlaten?
Krijg je ook geen leverdatum als je kijkt op: https://delivery.dhl.com/ ?
Volgens mij moet je dan even op het dropdown menu klikken waar je WayBill nummer ingevuld is, en dan krijg je datum/tijdvak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Gaston schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:47:
Bij mij was de volgende stap OUT FOR DELIVERY!

Pagina: 1 ... 49 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.