JoeHoe...hier ook “processed at Amsterdam” en mooi smsje van DHL....
Hopelijk vanavond nog installeren....😬
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat betekend toch gewoon morgen in huis? Of zijn ze bij DHL ineens wel erg fanatiek gewordenAPPLEHARRY schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:41:
JoeHoe...hier ook “processed at Amsterdam” en mooi smsje van DHL....
Verwijderd
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
Same, nog geen sms of tracking update. 64GB SG waarvan ik Maandag de T&T kreegremco91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:48:
Hoelaat krijgen jullie allemaal de smsjes?
Ik zit ook in de batch van maandag maar zie nog niets veranderen.
Apple
Dat zou wel raar zijn want Apple heeft de hele 2e batch die DHL verstuurd aan hun gegeven. Misschien gaat dit per pallet en zijn ze bij DHL toevallig bij die twee pallets begonnen, maar onze bestellingen zouden dan ook nog vandaag geupdate moeten worden. Het boeit DHL denk ik bijzonder weinig welk model ze aan het versturen zijn.Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:50:
Lijkt erop dat er bij DHL alleen beweging lijkt te zitten in de 256GB Space Gray en 64GB Silver modellen. Ik moet kennelijk nog even geduld hebben met mijn 256GB Silver...
Apple
Nee hoor hier een 64gb SG en Silver aangekomen in Amsterdam. Misschien dat de 256gb Silver alleen vertraging heeft. Wanneer is die van jou verzonden dan?Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:50:
Lijkt erop dat er bij DHL alleen beweging lijkt te zitten in de 256GB Space Gray en 64GB Silver modellen. Ik moet kennelijk nog even geduld hebben met mijn 256GB Silver...
Dit is de status van mijn 256GB Silver op dit moment:BoomTree schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:00:
[...]
Nee hoor hier een 64gb SG en Silver aangekomen in Amsterdam. Misschien dat de 256gb Silver alleen vertraging heeft. Wanneer is die van jou verzonden dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Gaston op 16-11-2017 16:03 ]
Verwijderd
4 a 5 werkdagen lijkt het op.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:14:
Hoelang duurt het om je Iphone uit china naar NL te krijgen? De mijne is namelijk zojuist opgestuurd.
13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus
Verwijderd
Ik volg dit topic al een tijdje, maar dit hier precies hetzelfde. Heb ook een 256 Silver besteld, maandag verzonden. Nog niks gehoord. Hoop zo dat ik zo een sms krijg...Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:01:
[...]
Dit is de status van mijn 256GB Silver op dit moment:
Monday, November 13, 2017 Location Time Piece
1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:53
Vorige week vrijdag "Verzending wordt voorbereid" en afgelopen maandag "Verzonden".
Hebben andere mensen met een 256GB Silver al een statusupdate gehad vandaag?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2017 16:22 ]
Silver, 64GBGaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:01:
[...]
Laten we het hopen... Welke kleur en opslag heb je besteld? Hier de witte 256GB-versie.
13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus
Hier hetzelfde! Op de DHL-pagina nog geen update (13 november Shipping Information Received Eindhoven).remco91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:30:
de apple status zegt inmiddels wel al: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
[ Voor 9% gewijzigd door Gaston op 16-11-2017 16:34 ]
[ Voor 96% gewijzigd door adonit op 16-11-2017 18:29 ]
Verwijderd
Ik heb coolblue maar op autorefresh gezet elke 30 seconden, Netflix ernaast en nu maar wachtenBoinkie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:53:
Bij Coolblue komen er elk moment een paar online.
Verwijderd
Duurt het bij coolblue net zo lang als bij Apple ?Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:51:
[...]
Ik heb coolblue maar op autorefresh gezet elke 30 seconden, Netflix ernaast en nu maar wachten
Kan nog komen op de DHL pagina maar kan ook zijn dat je morgen ineens bericht krijgt dat ze langskomen diezelfde dag. DHL is heel slecht in status updates, maar denk dat je hem morgen wel in huis hebt.Gaston schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:32:
[...]
Hier hetzelfde! Op de DHL-pagina nog geen update (13 november Shipping Information Received Eindhoven).
Lijkt me niet. Als de voorraad al is ingeboekt, dan zijn de iPhones al in het magazijn van CB in Nederland. Dat zou betekenen: voor 23.59 besteld, morgen in huis. Maar dan moet de knop wel eerst groen worden :-pVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:56:
[...]
Duurt het bij coolblue net zo lang als bij Apple ?
Verwijderd
Ik hoop dat dat inderdaad het geval is, ik blijf de komende paar uur maar in de buurt van de computer, zodra ik er zelf een besteld heb horen jullie het ookX-GeaR schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:12:
[...]
Lijkt me niet. Als de voorraad al is ingeboekt, dan zijn de iPhones al in het magazijn van CB in Nederland. Dat zou betekenen: voor 23.59 besteld, morgen in huis. Maar dan moet de knop wel eerst groen worden :-p
Begin langzamerhand toch bang te worden dat ik nog langer kan wachtenBoomTree schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:05:
[...]
Kan nog komen op de DHL pagina maar kan ook zijn dat je morgen ineens bericht krijgt dat ze langskomen diezelfde dag. DHL is heel slecht in status updates, maar denk dat je hem morgen wel in huis hebt.
Komt goed. Ik heb nu net ook pas sms binnenremco91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:18:
[...]
Begin langzamerhand toch bang te worden dat ik nog langer kan wachten
Status pagina ook al bijgwerkt dan?Mauser.NET schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:23:
[...]
Komt goed. Ik heb nu net ook pas sms binnen
[ Voor 10% gewijzigd door remco91 op 16-11-2017 17:27 ]
Verwijderd
Ohhh nu hoop ik dat die van mij zo ook nog wordt bijgewerktremco91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:25:
[...]
Status pagina ook al bijgwerkt dan?
EDIT: Die van mij is nu ook bijgewerkt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2017 17:46 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Gaston op 16-11-2017 17:38 ]
Verwijderd
was het zeker dat er een paar bij coolblue komen want er staat nog steedsBoinkie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:53:
Bij Coolblue komen er elk moment een paar online.
Verwijderd
Het is mijn enigste hoop om hem snel te krijgen aangezien ik verder nergens een bestelling heb uitstaanVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:04:
[...]
was het zeker dat er een paar bij coolblue komen want er staat nog steeds
verwacht: 25 dec - 5 januari
Verwijderd
ja bij mij oook !Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:05:
[...]
Het is mijn enigste hoop om hem snel te krijgen aangezien ik verder nergens een bestelling heb uitstaandus alle hoop is hier op gevestigd
Verwijderd
Ik moet eigenlijk eten klaar maken maar ik durf mijn aandacht niet te laten verslappen
Verwijderd
jaa precies maar hopelijk is het ook echt waar dat ze op de site komen want aan de datum te zien komen ze nog lang nietVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:09:
[...]
Ik moet eigenlijk eten klaar maken maar ik durf mijn aandacht niet te laten verslappen, ik was eerst vrij relaxed maar het begint nu toch wel te kriebelen. Ik begin me steeds meer te irriteren aan mijn Motorola G3
Verwijderd
Zou je willen laten weten of je hem hebt gekregen vandaag?davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:47:
Volgens UPS komt mijn iPhone vandaag nog.... Beetje laat, maar het zou nog voor 19:00u moeten.
Ze zijn bij de klantenservice vrij onvriendelijk, lang wachten en het inspreken van je trackingnummer is echt een HEL!
Hopelijk heb ik hem vanavond
Zal wel minder actief worden hier, mocht ik nog ergens iPhones op voorraad zien laat ik het weten!
Yes! 3 min geleden binnen gekomen!Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:19:
[...]
Zou je willen laten weten of je hem hebt gekregen vandaag?
Die van mij komt 20 november via UPS.
Verwijderd
Jeeeeeh, gefeliciteerd!!!!!! Ook fijn dat UPS aan de afspraak houdt.davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:46:
[...]
Yes! 3 min geleden binnen gekomen!
Ik heb hem, de X 256GB Silver
Verwijderd
Top, ben benieuwd.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:25:
Even voor de mensen die coolblue in de gaten houden, ik heb ze even een priveberichtje gestuurd. Geen idee of ze daar op reageren maar baat het niet dan schaad het niet. Ik heb altijd wel goede gesprekken gehad met hun klantenservice dus ik denk ik probeer het maar. Anders zitten voor niks achter de computer geplakt.
Lelystad, kwam via UPS Utrecht Nederland binnenVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:47:
[...]
Jeeeeeh, gefeliciteerd!!!!!! Ook fijn dat UPS aan de afspraak houdt.
Mag ik misschien vragen uit welke regio in Nederland je komt?
Verwijderd
Oh ik Dronten, haha. Maar op iemand zijn werk, dus ik hoop dat het overdag is.davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:28:
[...]
Lelystad, kwam via UPS Utrecht Nederland binnen
Ze zouden een dezer dagen een grotere levering krijgen. Maar ik vermoed dat ik daar alsnog niet bij zit. Al krijgen ze er bv 200 binnen, dan kan het zijn dat er maar bv 40 SG 64gb toestellen bij zitten. Is maar een voorbeeld. Dus het is helaas gewoon afwachten, fijne is wel inderdaad de 3 jarige garantie. Ook fijn om je toestel verder te verkopen binnen die tijd. Ben benieuwd pff, kan in ieder geval niet meer wachten... Succes!Plubluh schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:08:
[...]
Ik had inderdaad ook al even gespeeld in de store. Maar weet je dan toevallig ook hoe groot die badge zou moeten worden? Als jij nu 43e bent zal ik net onder de 100 staan nu. Maar ze zeiden op hun blog gisteren ook een badge binnen gekregen te hebben, maar het schiet dus toch nog niet echt op. Met een beetje pech zit ik dus nog steeds niet bij de volgende badge![]()
Ik hoorde van een medewerker van de winkel hier dat er daar pas 4 vanuit die winkel uitgegeven zijn... Wacht eigenlijk alleen nog op hen vanwege de langere garantie.
Rexistant
Houd mij aub op de hoogte!Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:25:
Even voor de mensen die coolblue in de gaten houden, ik heb ze even een priveberichtje gestuurd. Geen idee of ze daar op reageren maar baat het niet dan schaad het niet. Ik heb altijd wel goede gesprekken gehad met hun klantenservice dus ik denk ik probeer het maar. Anders zitten voor niks achter de computer geplakt.
Henk. schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:42:
Ja op voorraad bij Coolblue!
Verwijderd
Hahaha ik dacht al
Verwijderd
3 november bij KPN besteld, dezelfde specificaties. Los van twee zelfde mails op 3 en 13 november over vertraging etc. geen verdere berichtgeving. In de chat met KPN werd ik ook niet wijzer. Levertijd bij bestelling, indicatie 3 weken. In de chat gaf medewerker 4 weken aan..Redcoil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:04:
[...]
Ook KPN hier, SG 64GB besteld op 4 november 12.50. Had eerst een bestelling staan via Apple (27 okt om 9.12), maar kon uiteindelijk de X voor minder krijgen met een verlenging bij KPN. Gelijk wat korting op het abonnement geregeld via de kortinglijn opzeglijn.![]()
Begrijp hier op het KPN forum dat er wel mondjesmaat wat wordt uitgeleverd, maar het loopt niet storm.
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Wanneer verwacht jij dat die van jou verzonden gaat worden?X-GeaR schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:15:
Hopelijk komt er nog wat voorraad de komende dagen binnen in Den Haag. Wel jammer dat het nu continu alleen in Amsterdam is.
Zo niet, dan stop ik maandag met zoeken. Dan duurt het immers nog maar een paar dagen tot mijn X op verzending gaat.
Ik ga uit van 24 november verzenden en dan ergens rond 29-30 arriveren, maar het zou inderdaad eerder kunnen zijn. Leverdatum staat nog op 29/11-6/12Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:36:
[...]
Wanneer verwacht jij dat die van jou verzonden gaat worden?
Ik hoop dat hij een paar dagen eerder komt, maar weet niet of dit realistisch is aangezien de datum al naar voren is geschoven.
Zelfde krijg ik ook te horen, 4 weken zeggen zij volgens mij standaard en ook ik heb de automatische mails al tijdje binnenozothebozo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:54:
[...]
3 november bij KPN besteld, dezelfde specificaties. Los van twee zelfde mails op 3 en 13 november over vertraging etc. geen verdere berichtgeving. In de chat met KPN werd ik ook niet wijzer. Levertijd bij bestelling, indicatie 3 weken. In de chat gaf medewerker 4 weken aan..
Verwijderd
Aan de stroom leggen...Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:43:
Ik heb sinds vanmiddag 4 uur de reservekopie terug gezet naar mijn iPhone x, maar sinds toen blijft de foto app staan op bijwerken. Iemand die hier een oplossing voor weet of is dit normaal dat het zo lang duurt voor de foto’s van iCloud zijn ingeladen?
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Gefeliciteerd! Maar neem aan dat we volgend jaar over de Xs pratenWaterpower schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:06:
Bedankt voor de gezelligheid/ handigheidjes en mentale steun. Hij is hier ook binnen! Succes wachtenden, het komt echt goed! Oh en het is het wachten en de moeite waard!
Tot in het levertijden iPhone XII topic!
Pura Vida
Kunnen alvast beginnen met speculeren? 😜Maverick2001 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:35:
[...]
Gefeliciteerd! Maar neem aan dat we volgend jaar over de Xs praten
[ Voor 20% gewijzigd door RandyJC op 17-11-2017 00:30 ]
RandyJC
Ja kan wel, maar als ik volgend jaar weer zo’n ding bestel ga ik failliet. Dus ik sla minstens 1 jaar over. 😉Maverick2001 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:35:
[...]
Gefeliciteerd! Maar neem aan dat we volgend jaar over de Xs praten
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Was ik er eindelijk op tijd bij, krijg ik dit:rensfreriks schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:04:
Leverbaar, vandaag ophalen. A,dam
[ Voor 66% gewijzigd door Reem0nN op 17-11-2017 06:40 ]
Welke wil je? Nu SG 64 en 256 beschikbaarReem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:12:
Gvd weer te laat, snap er echt niks van.
Helaas is de 256 SG niet beschikbaar, enkel de 64GBFlamingo BB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:39:
[...]
Welke wil je? Nu SG 64 en 256 beschikbaar
[ Voor 13% gewijzigd door Reem0nN op 17-11-2017 06:46 ]
De 64GB SG is wel op voorraad nog als je dat eventueel wilt?
Dan is hij idd net weer weg.... hij kwam net weer even beschikbaar.Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:42:
[...]
Helaas is de 256 SG niet beschikbaar, enkel de 64GB
Nee dat is te weinig opslag voor mijReem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:47:
[...]
De 64GB SG is wel op voorraad nog als je dat eventueel wilt?
Heb hem maar gewoon online besteld, scheelt weer een trip naar Amsterdam ieder gevalFlamingo BB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:47:
[...]
Dan is hij idd net weer weg.... hij kwam net weer even beschikbaar.
Geen voorraad beschikbaar (last today 06:39)
Leuk!Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:47:
Yes!! Gelukt om er 1 af te halen om 11:30 256GB SG
Verwijderd
Ideal duurt altijd wat langer dacht ik.Reem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:27:
Weet iemand hoe snel Apple me geld terugstort van een online order die ik heb geannuleerd?
Ik had namelijk de hoop opgegeven om er 1 in de store te bemachtigen, dus toen maar een online bestelling gedaan en gelijk betaald met iDeal.
Maximaal 5 werkdagenReem0nN schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:27:
Weet iemand hoe snel Apple me geld terugstort van een online order die ik heb geannuleerd?
Ik had namelijk de hoop opgegeven om er 1 in de store te bemachtigen, dus toen maar een online bestelling gedaan en gelijk betaald met iDeal.
Hier hetzelfde verhaal. Online besteld en betaald maar het duurt nog wel even en toen dacht ik vanochtend.. laat ik het is voor het eerst proberen om hem op te kunnen halen in een store. En hoppaVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:35:
[...]
Ideal duurt altijd wat langer dacht ik.
Aangezien het al vrijdag is, zal het tegen dinsdag-woensdag wel teruggestort worden.
Onvoldoende bestedingsruimte op de CC?Flamingo BB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:33:
GVD tot 5 x toe een autorisatiefout met die kut CC van de rabobank. Nu is de X al weer weg
Als hij Eindhoven nog niet verlaten heeft, dan kun je ze bellen of je hem daar op kunt halen.willemjan44 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:16:
Ik heb zojuist DHL status: "Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"
Ik ben vandaag alleen de hele dag op mijn werk. Is er een manier om de zending bv vanavond op te halen? Of toch ergens anders te laten bezorgen?
Dat sucks, bij mij was de betaling ook afgekeurd destijds ... maar is de iPhone ook echt weg uit je bestellingen? Ik kreeg een aantal dagen de tijd om de betaling alsnog af te ronden namelijk.Flamingo BB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:33:
GVD tot 5 x toe een autorisatiefout met die kut CC van de rabobank. Nu is de X al weer weg
Krijg je ook geen leverdatum als je kijkt op: https://delivery.dhl.com/ ?Gaston schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:47:
Mijn 256GB Silver heeft nu via DHL de volgende status: “Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE”. Ik heb echter nog steeds geen delivery estimate. Wordt deze bekend zodra hij Eindhoven gaat verlaten?
Bij mij was de volgende stap OUT FOR DELIVERY!Gaston schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:47:
Mijn 256GB Silver heeft nu via DHL de volgende status: “Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE”. Ik heb echter nog steeds geen delivery estimate. Wordt deze bekend zodra hij Eindhoven gaat verlaten?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq