DHL begint pas met bijwerken wanneer de iPhone in Nederland is. En omdat ik zie dat het bij UPS best wel snel gevlogen wordt naar Nederland, verwacht ik dit ook van DHL!Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:36:
[...]
Mijn order staat sinds vrijdag al op 'zending informatie ontvangen'.... 64 gb SG, 9:06 besteld. originele leverdatum: 20 - 27, Apple zegt nu 23. DHL nog niks
Yepp, mine 64GB Silver is on it’s way too....
DHL verwacht ‘m de 24e af te leveren....👎🏻
Gaat denk ik deze week nog wel lukken...😇

[ Voor 8% gewijzigd door APPLEHARRY op 13-11-2017 13:21 ]
Ik heb de mijne (256gb SG) ook gelijk de 27ste besteld.
Sinds vorige week donderdag 9 november om 13:08 een T&T code gekregen voor (helaas) DHL.
Staat sindsdien ook op zending informatie ontvangen. Op de Apple pagina sinds 11 november de status onderweg naar klant - verzending op schema met leverdatum 22 november
..
Sinds vorige week donderdag 9 november om 13:08 een T&T code gekregen voor (helaas) DHL.
Staat sindsdien ook op zending informatie ontvangen. Op de Apple pagina sinds 11 november de status onderweg naar klant - verzending op schema met leverdatum 22 november
Verwijderd
Zijn er mensen die een Silver 64GB hebben besteld via de Apple Store en de levering op 20-27 hebben staan en nog hun status op “artikelen worden verwerkt” staan?
En wanneer ontvingen jullie je bevestiging mail?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 12:58 ]
Ja, ik. Bevestigingsmail weet ik niet precies (t is de order van iemand anders die ik overneem). Bestelling was wel op 27 oktober.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:57:
Zijn er mensen die een Silver 64GB hebben besteld via de Apple Store en de levering op 20-27 hebben staan en nog hun status op “artikelen worden verwerkt” staan?
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Zelfde leverdatum, maar jij verwacht hem dus eerder? Apple zegt iig bij mij ook 24 November.APPLEHARRY schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:40:
Yepp, mine is on it’s way too....🙏🏻
Apple
Hebben er mensen ervaring uit het verleden met DHL en de estimate die op de Apple bestelpagina wordt aangegeven?
Heeft iemand hier op het Forum al iets gehoord van Vodafone? Met betrekking tot leveringen?
ik nog niet, dus ik wacht geduldig af op het verlossende berichtje van zeRuud0012 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:30:
Heeft iemand hier op het Forum al iets gehoord van Vodafone? Met betrekking tot leveringen?
Hier same boat:
Vanmorgen bevestiging gekregen dat ie verzonden is, via DHL. Verwachte leverdatum 24-11. Op de site van DHL niks meer te zien dan “zending informatie ontvangen”
Ik heb hier geen ervaring mee: is de inschatting van Apple een “worst case” levering, of komt ie ook echt pas de 24ste? 2 weken onderweg klinkt mij redelijk lang....
Vanmorgen bevestiging gekregen dat ie verzonden is, via DHL. Verwachte leverdatum 24-11. Op de site van DHL niks meer te zien dan “zending informatie ontvangen”
Ik heb hier geen ervaring mee: is de inschatting van Apple een “worst case” levering, of komt ie ook echt pas de 24ste? 2 weken onderweg klinkt mij redelijk lang....
Ik ook nog niet, ook op het VF forum is het aardig stil m.b.t. de levertijden. Geven nog steeds 3-5 weken aan voor de 256gb silver. Afwachten maar...Tinus_A schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:38:
[...]
ik nog niet, dus ik wacht geduldig af op het verlossende berichtje van ze
Verwijderd
Laten we hopen dat de status snel wijzigtDoD Cerberus schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:03:
[...]
Ja, ik. Bevestigingsmail weet ik niet precies (t is de order van iemand anders die ik overneem). Bestelling was wel op 27 oktober.
Bij mij is ie net veranderd naar shipped, maar nog geen trackinginformatie beschikbaar.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:57:
[...]
Laten we hopen dat de status snel wijzigt
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
Same here!DoD Cerberus schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:03:
[...]
Bij mij is ie net veranderd naar shipped, maar nog geen trackinginformatie beschikbaar.
Bij mij ook net shipped maar nog geen trackinginformatie.
Maar ik lijk hem wel te vinden via deze truc (https://www.forbes.com/si...-info-early/#397b3a7c35fc):
Ga naar
https://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?loc=en_US
en dan tracken By Reference.
Als Shipment Reference het W51xxx nummer zonder de laatste twee cijfers. Country: Netherlands.
Scheduled Delivery:
Thursday, 11/16/2017 , By End of Day
Dat zou wel erg snel zijn.
Maar ik lijk hem wel te vinden via deze truc (https://www.forbes.com/si...-info-early/#397b3a7c35fc):
Ga naar
Als Shipment Reference het W51xxx nummer zonder de laatste twee cijfers. Country: Netherlands.
Scheduled Delivery:
[ Voor 15% gewijzigd door michieldejong op 13-11-2017 14:10 ]
Hier ook verzonden via UPS, met leverindicatie, 16-11!!!
michieldejong schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:10:
Bij mij ook net shipped maar nog geen trackinginformatie.
Maar ik lijk hem wel te vinden via deze truc:
Ga naar
Scheduled Delivery:
Verwijderd
Staat jouw levering ook op 20-27?DoD Cerberus schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:03:
[...]
Ja, ik. Bevestigingsmail weet ik niet precies (t is de order van iemand anders die ik overneem). Bestelling was wel op 27 oktober.
Ja, maar via die truc die hierboven staat zie ik mn order wel bij UPS en daar staat levering op 16-11
Zie ineens een status update op de site van apple; Onderweg naar klant – verzending op schema 13 november 2017
10 november is het pakket verstuurd.
Hier ook 16-11 met de UPS truc(k)
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Verwijderd
Verstuurd met UPS of DuurtHeelLang?patrick9650 schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:17:
Zie ineens een status update op de site van apple; Onderweg naar klant – verzending op schema 13 november 2017
Bij mij nog steeds sinds vrijdag namiddag word voorbereid 😔
Begint beetje beu te worden 😊
Begint beetje beu te worden 😊
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Bij mij op de website nog niet verzonden.
Nog steeds status: verzending wordt voorbereid.
Gelukkig staat hij wel in mijn UPS. Levering 16-11
Nog steeds status: verzending wordt voorbereid.
Gelukkig staat hij wel in mijn UPS. Levering 16-11
Verwijderd
Ik kan alleen een balkje vinden van Tracking code. Moet je daar je bestel nummer invullen (zonder de laatste 2 cijfers?)DoD Cerberus schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:16:
[...]
Ja, maar via die truc die hierboven staat zie ik mn order wel bij UPS en daar staat levering op 16-11
DuurtHeelLang helaas... op de site van DHL geen updates, alleen nog maar Zending informatie ontvangen.
Bij Apple staat ook nog; geschatte levering 23 november.
Veel onduidelijkheid, nog maar afwachten, hoop toch vandaag een status update te zien op de site van DHL.
Verwijderd
Staat in jouw Apple account wel “artikelen worden verwerkt”. I.p.v. verstuurd?DoD Cerberus schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:16:
[...]
Er staat: Shipped - Delivers 20 Nov - 27 NovVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:24:
[...]
Staat in jouw Apple account wel “artikelen worden verwerkt”. I.p.v. verstuurd?
edit: de tracking info staat er nu ook bij op de apple site
[ Voor 10% gewijzigd door DoD Cerberus op 13-11-2017 14:27 ]
Zending informatie ontvangen betekent dat er alleen een verzendlabel is aangemaakt. DHL heeft het pakket nog niet ontvangen. Pas wanneer Apple het pakket overdraagt aan DHL krijg je een gegarandeerde afleverdatum van DHL.patrick9650 schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:24:
[...]
DuurtHeelLang helaas... op de site van DHL geen updates, alleen nog maar Zending informatie ontvangen.
Bij Apple staat ook nog; geschatte levering 23 november.
Veel onduidelijkheid, nog maar afwachten, hoop toch vandaag een status update te zien op de site van DHL.
Verwijderd
Net een verzendbevestiging van Apple gekregen. Hij wordt verzonden door UPS en naar verwachten donderdag geleverd!
Yes! Eindelijk! Sinds vrijdagmiddag gewacht, maar nu eindelijk verzonden!
En een dubbel gelukje! UPS UwPakketSnel gaat 16 November leveren
En een dubbel gelukje! UPS UwPakketSnel gaat 16 November leveren
Verwijderd
Mooie boel. Beetje onduidelijk of die langere levertijd ook voor "oude" orders geld. Ik geef ze de 3 dagen uit de oude voorspelling + de zondag, en anders zal ik annuleren en een alternatief zoeken.moca007 schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:28:
[...]
Levertijd is veranderd naar 3 weken check https://www.tele2.nl/mobi...1510567011#Apple+iPhone+X
Voor 64GB SG is de levertijd naar 2 weken gesprongen als ik deze week de iphone niet ontvang, stap ik definitief over naar tmobile via Belsimpel gewoon op vorraad.
Met de truk zie ik niks bij ups dus zal het dhl worden wsl 😏
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Wellicht wat mosterd na de maaltijd, maar wehkamp heeft ook al iPhone X-en uitgeleverd. En nog snel ook. Ik heb de mijne de 27ste besteld en tot mijn stomme verbazing stond er 4 november al een DHL busje op de oprit met mijn nieuwe X.NotSoSteady schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:27:
[...]
Andere aanbieders, tot nu toe hebben alleen de MediaMarkt en Bol.com geleverd.
Net is de status veranderd naar verzonden met UPS. Volgens appel is ie er woensdag al. Ik zit bij jullie in het vliegtuig!! Gezellig mannen!!
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Inderdaad snel, staat nu meer dan 5 weken wachttijd...Tjoekie schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:40:
[...]
Wellicht wat mosterd na de maaltijd, maar wehkamp heeft ook al iPhone X-en uitgeleverd. En nog snel ook. Ik heb de mijne de 27ste besteld en tot mijn stomme verbazing stond er 4 november al een DHL busje op de oprit met mijn nieuwe X.
Klopt. Toen ik bestelde stond de levertijd ook al op een dag of 10 geloof ik. Ik denk voornamelijk om zich in te dekken. Je kunt je voorstellen hoe verrast ik was op 4 november, een dag na de release...Jieve schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:43:
[...]
Inderdaad snel, staat nu meer dan 5 weken wachttijd...
Ja inderdaad.Tjoekie schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:46:
[...]
Klopt. Toen ik bestelde stond de levertijd ook al op een dag of 10 geloof ik. Ik denk voornamelijk om zich in te dekken. Je kunt je voorstellen hoe verrast ik was op 4 november, een dag na de release...
27e om hoe laat?
Ik had daar ook 1 lopen, die staat nog steeds meer dan 5 weken
[ Voor 11% gewijzigd door Jieve op 13-11-2017 15:00 ]
2 dagen terug besteld via t-mobile. levertijd 4 tot 6 weken
Ik heb niet echt extreme haast, maar ben toch wel benieuwd of er een kans bestaat dat de telefoon over 3, of 2 of zelfs 1 week ineens aanwezig is..
kans is zeker klein, en kan dus echt rekening houden met minimaal 4?
Ik heb niet echt extreme haast, maar ben toch wel benieuwd of er een kans bestaat dat de telefoon over 3, of 2 of zelfs 1 week ineens aanwezig is..
Verwijderd
Ik heb mijn iPhone op de relese dag om 09:14 bestel bij T-mobile en tot en met afgelopen zaterdag niets gehoord. Toen heb ik mijn order gecanceld en een iPhone X bij de applestore gekocht en nu paar dagen in gebruik..
Wat een fijn ding zeg!
Ik hoop dat iedereen heb snel krijgt!! Veel succes allemaal!
Wat een fijn ding zeg!
Kan je garanderen dat 3 dagen niet gaat lukken, ze hebben me al van alles belooft, volgende week krijgen we er 1000st, daarna was het zogenaamd uitgesteld dan werd de levertijd +3 weken, daarna weer een week wachten zeiden ze, en nu weer de levertijden gewijzigd. Bel ze anders even op voor info.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:32:
[...]
Mooie boel. Beetje onduidelijk of die langere levertijd ook voor "oude" orders geld. Ik geef ze de 3 dagen uit de oude voorspelling + de zondag, en anders zal ik annuleren en een alternatief zoeken.
Ik zou zeker wel rekenen op 4 weken minimaal. Ik heb op 3 november besteld en nog helemaal niets gehoord. Las zojuist dat T-Mobile nú zo goed als klaar is met het leveren van orders van 27 oktober en enkele mensen die op 28 oktober hebben besteld hebben net ook een AMP mail ontvangen. Lijkt me dat het nu wat sneller gaat, het gros van de bestellingen is van 27 oktober lijkt me.knakker2 schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:04:
2 dagen terug besteld via t-mobile. levertijd 4 tot 6 weken
Toch zou ik 4-6 weken aanhouden, dan kan het alleen maar meevallen. Ik wacht dus inmiddels ook al anderhalve week, nog helemaal niets gehoord verder, al wordt het wachten steeds lastiger..
Hebben die vrije voorraad liggen?Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:09:
Ik heb mijn iPhone op de relese dag om 09:14 bestel bij T-mobile en tot en met afgelopen zaterdag niets gehoord. Toen heb ik mijn order gecanceld en een iPhone X bij de applestore gekocht en nu paar dagen in gebruik..
Wat een fijn ding zeg!
Vandaar... vond het al wonderbaarlijkX-GeaR schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:24:
[...]
Hij heeft 'm gereserveerd, dus geen vrije voorraad helaas.
Verwijderd
Ik had mijn iphone op 10-11-2107 om 23:00 gereserveerd via de apple site en zaterdag om 10:00 uur opgehaald.
Hier: http://i.whos.nl/ kan je je aanmelden voor een reminder zodra ze weer beschikbaar zijn.
Zo heb ik het ook gedaan.
Hier: http://i.whos.nl/ kan je je aanmelden voor een reminder zodra ze weer beschikbaar zijn.
Zo heb ik het ook gedaan.
Het was rond 8.50 geloof ik. Weet het nog vrij goed omdat het nog geen 9 uur was en de pre-order knop ineens niet meer greyed-out was. Ze hadden blijkbaar de pre-orders iets eerder open gezet.Jieve schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:59:
[...]
Ja inderdaad.
27e om hoe laat?
Ik had daar ook 1 lopen, die staat nog steeds meer dan 5 weken
Inmiddels mail en sms gehad.
Levering op 16-11
Levering op 16-11

vanmiddag bericht van apple gehad, levering via DHL, was even in de war. Net alsof de iphone al in eindhoven was. Maar was een shpping information received, dus alleen maar informatie.
worden er 2 geleverd maar heb er maar 1 nodig, andere had ik al via coolblue.
worden er 2 geleverd maar heb er maar 1 nodig, andere had ik al via coolblue.
CoolBlue heeft zojuist de mijne geleverd!
Voor alle mensen die Vodafone hebben. Zojuist status op uitleveren, waarschijnlijk morgen binnen!
Er zit beweging in dus!!JipGemser schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:03:
Voor alle mensen die Vodafone hebben. Zojuist status op uitleveren, waarschijnlijk morgen binnen!
Wat ik zo opvang omtrent de bestellingen is dat vooral de SG 256gb iPhones met UPS verzonden worden en de overige versies via DHL al dan niet via bulk naar Eindhoven worden verstuurd.
Verwijderd
Niet per se waar, ik heb ook de SG 256GB en zit rustig niet heel rustig op een notificatie van DHL te wachtenBoomTree schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:07:
Wat ik zo opvang omtrent de bestellingen is dat vooral de SG 256gb iPhones met UPS verzonden worden en de overige versies via DHL al dan niet via bulk naar Eindhoven worden verstuurd.

Yup, me too.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:10:
[...]
Niet per se waar, ik heb ook de SG 256GB en zit rustig niet heel rustig op een notificatie van DHL te wachten
same here. Sinds dindsdag geen update. Iets met Eindhoven.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:10:
[...]
Niet per se waar, ik heb ook de SG 256GB en zit rustig niet heel rustig op een notificatie van DHL te wachten
Verwijderd
ik heb zojuist de bon ontvangen van mijn nog te ontvangen iphone... betekend dat niet dat hij ergdichtbij zou moeten zijn? mijn current dhl status is.. eindhoven.. sinds donderdag al
Idem hierzo!Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:12:
ik heb zojuist de bon ontvangen van mijn nog te ontvangen iphone... betekend dat niet dat hij ergdichtbij zou moeten zijn? mijn current dhl status is.. eindhoven.. sinds donderdag al
Yup, hier ook....
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Voor de mensen die hem hebben kunnen reserveren bij een Apple Store om diezelfde dag op te halen: op welk tijdstip werd de voorraad aangepast in de app?
Ontvangen!
[ Voor 92% gewijzigd door jellow op 19-11-2017 12:24 ]
Vanaf 6:00Masou schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:17:
Voor de mensen die hem hebben kunnen reserveren bij een Apple Store om diezelfde dag op te halen: op welk tijdstip werd de voorraad aangepast in de app?
27 oktober rond 10. Besteldatum was verzet naar maandag door BKR fout, nu teruggezet naar normale datum en krijg hem in huis!Ruud0012 schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:04:
@JipGemser
Wanneer precies de besteltijd? Alvast bedankt.
En natuurlijk proficiat!
Hier eindelijk ook verzonden.
Had wel gekozen om leren case en iPhone samen te versturen en nu zie ik dit.
22 november 2017
Opmerking: De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).
Kan dus nog niet kijken wie levert en juiste datum 😔
Had wel gekozen om leren case en iPhone samen te versturen en nu zie ik dit.
22 november 2017
Opmerking: De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).
Kan dus nog niet kijken wie levert en juiste datum 😔
Top man! Bedankt. Ik zou ook in die buurt moeten zitten dan. Afwachten maar...JipGemser schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:23:
[...]
27 oktober rond 10. Besteldatum was verzet naar maandag door BKR fout, nu teruggezet naar normale datum en krijg hem in huis!

Tip, check even wanneer precies je besteldatum zit, bij velen was er een fout met BKR waardoor die later werd geplaats en waardoor je dus langer moest wachten.Ruud0012 schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:25:
[...]
Top man! Bedankt. Ik zou ook in die buurt moeten zitten dan. Afwachten maar...
Pfff tis dat ik zover weg woon van een apple store. Anders had ik hem daar echt opgehaald. Wachten was in begin leuk, maar begint nu wel frustrerend te worden. Met name omdat het niet hard genoeg gaat. Is de sheet in OP nog actueel? Ben namelijk benieuwd waar we ongeveer staan met het leveren van de iphone. Soms krijg ik namelijk het idee dat de levering voor ligt op de indicatietijd, maar soms heb ik het idee dat dit juist niet het geval is.
Klopt, maar daar had ik geen last van. Besteld via F&F en nu ook terug geplaatst naar oorspronkelijke plaats op lijst. Spannend.
Ik heb op de 28e besteld bij T-Mobile (SG, 256GB) en ook nog niks gehoord. Las op het forum dat er per ongeluk AMP mails gestuurd zijn.Tim14ww schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:21:
[...]
Ik zou zeker wel rekenen op 4 weken minimaal. Ik heb op 3 november besteld en nog helemaal niets gehoord. Las zojuist dat T-Mobile nú zo goed als klaar is met het leveren van orders van 27 oktober en enkele mensen die op 28 oktober hebben besteld hebben net ook een AMP mail ontvangen. Lijkt me dat het nu wat sneller gaat, het gros van de bestellingen is van 27 oktober lijkt me.
Toch zou ik 4-6 weken aanhouden, dan kan het alleen maar meevallen. Ik wacht dus inmiddels ook al anderhalve week, nog helemaal niets gehoord verder, al wordt het wachten steeds lastiger..

Ik verbaas me in dit topic ook over het aantal mensen welke hun telefoon al heeft.grote_oever schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:28:
Pfff tis dat ik zover weg woon van een apple store. Anders had ik hem daar echt opgehaald. Wachten was in begin leuk, maar begint nu wel frustrerend te worden. Met name omdat het niet hard genoeg gaat. Is de sheet in OP nog actueel? Ben namelijk benieuwd waar we ongeveer staan met het leveren van de iphone. Soms krijg ik namelijk het idee dat de levering voor ligt op de indicatietijd, maar soms heb ik het idee dat dit juist niet het geval is.
Heb een X 256GB in silver besteld op 1 november (2 dagen voordat hij daadwerkelijk leverbaar was). Levering staat nog altijd op 1-8 december. Via Apple.com overigens.
Hmmm daar gaat mijn theorie. De mensen om mij heen waaronder ik zelf hebben de SG 256gb besteld en allemaal UPS. Mijn tweede bestelling is een silver 64gb en die heeft DHL.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:10:
[...]
Net even Apple gebeld en gevraagd waarom er verschil is tussen vervoersbedrijven, zijn eerste antwoord was dat de DHL leveringen van verder moesten komen dan de UPS leveringen
Ongeacht je dus UPS of DHL hebt?BoomTree schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:51:
[...]
Hmmm daar gaat mijn theorie. De mensen om mij heen waaronder ik zelf hebben de SG 256gb besteld en allemaal UPS. Mijn tweede bestelling is een silver 64gb en die heeft DHL.
Net even Apple gebeld en gevraagd waarom er verschil is tussen vervoersbedrijven, zijn eerste antwoord was dat de DHL leveringen van verder moesten komen dan de UPS leveringenToen ik zei dat de UPS ook uit China kwamen omdat dit te zien was op de tracking pagina ging hij het even nakijken. De DHL tracking was volgens hem niet echt compleet en 24 november was een uiterste datum, hij deed geen belofte maar zei dat ze waarschijnlijk 16/17 november wel werden afgeleverd. We zullen zien.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Laten we dit maar hopen!!!BoomTree schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:51:
[...]
Hmmm daar gaat mijn theorie. De mensen om mij heen waaronder ik zelf hebben de SG 256gb besteld en allemaal UPS. Mijn tweede bestelling is een silver 64gb en die heeft DHL.
Net even Apple gebeld en gevraagd waarom er verschil is tussen vervoersbedrijven, zijn eerste antwoord was dat de DHL leveringen van verder moesten komen dan de UPS leveringenToen ik zei dat de UPS ook uit China kwamen omdat dit te zien was op de tracking pagina ging hij het even nakijken. De DHL tracking was volgens hem niet echt compleet en 24 november was een uiterste datum, hij deed geen belofte maar zei dat ze waarschijnlijk 16/17 november wel werden afgeleverd. We zullen zien.
Een beetje geduld op zijn tijd is ook niet erg... je kunt pas boos worden op DHL wanneer UPS daadwerkelijk al geleverd heeft en DHL niet lijkt me
Ja, alleen UPS heeft betere en preciezere tracking info, DHL gaat misschien pas info geven zodra het in Eindhoven is, dat is wat de Apple medewerker zei. Ik heb er een via UPS en een via DHL dus ik kan het mooi vergelijken.
Verwijderd
Net ook de bon ontvangen via mail, maar van de iphone (DHL) nog geen spoor te bekennen. Sinds vrijdagochtend nog steeds de status “shipment information received”
Via de serienummer op de bon al wel kunnen achterhalen dat de mijne gemaakt is in zhengzhou foxconn in week 45. Dat was dus vorige week.
Via de serienummer op de bon al wel kunnen achterhalen dat de mijne gemaakt is in zhengzhou foxconn in week 45. Dat was dus vorige week.
Via waar kan je dat terugvinden waar hij gemaakt is eigenlijk??Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:20:
Net ook de bon ontvangen via mail, maar van de iphone (DHL) nog geen spoor te bekennen. Sinds vrijdagochtend nog steeds de status “shipment information received”
Verwijderd
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.htmlPatrik1 schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:31:
[...]
Via waar kan je dat terugvinden waar hij gemaakt is eigenlijk??
Daar je serienummer ingeven en je krijgt alle info
Ik heb hem vandaag opgehaald bij de MediaMarkt, wat een top ding!
Dat is gaaf. Dank je wel.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:34:
[...]
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html
Daar je serienummer ingeven en je krijgt alle info
Zie trouwens dat de DHL lading in Amsterdam staat sinds 17.02 uur vandaag.
UPS is al volgbaar vanuit China, DHL pas vanuit Eindhoven. Alle toestellen zitten waarschijnlijk gewoon in hetzelfde vliegtuig..
Verwijderd
Waar zie je dat?Patrik1 schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:56:
[...]
Dat is gaaf. Dank je wel.
Zie trouwens dat de DHL lading in Amsterdam staat sinds 17.02 uur vandaag.
Ben ook benieuwd waar dat te vinden is

Via de Applestore app met de link naar DHL T&T. Geeft aan verwerkt in Amsterdam-The Netherlands. Tijd 17:02 uur vandaag
Dus levering 22 november lijkt me wel heel gek. Stond ook bij dat hij vorige week donderdag was opgehaald in Eindhoven. Heel vreemd allemaal
Dus levering 22 november lijkt me wel heel gek. Stond ook bij dat hij vorige week donderdag was opgehaald in Eindhoven. Heel vreemd allemaal
[ Voor 37% gewijzigd door Patrik1 op 13-11-2017 18:04 ]
Wanneer heb jij verzendbevestiging gekregen? Vrijdag of vandaag?Patrik1 schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:03:
Via de Applestore app met de link naar DHL T&T. Geeft aan verwerkt in Amsterdam-The Netherlands. Tijd 17:02 uur vandaag
Ik zie dat helaas niet.. zie alleen maar steeds hetzelfde bericht ‘informatie ontvangen’Patrik1 schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:03:
Vorige week donderdag was er voor het eerst een wijziging via Apple. En toen was de verschepingslink naar DHL pas beschikbaar 04:11 uur. Iets met shipping info Eindhoven. Dus donderdag vorige weekBoomTree schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:08:
[...]
Wanneer heb jij verzendbevestiging gekregen? Vrijdag of vandaag?
Verwijderd
Godver... bij mij nog altijd “shipment information received”Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:12:
En er is leven bij DuurtHeelLang!!
Shipment received en processed in Adam!
Dat stond er bij mij ook heeeeel lang. Dat is daarnet mee veranderd in shipment picked up vorige week donderdag. Blijf hoop houden!!Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:31:
[...]
Godver... bij mij nog altijd “shipment information received”
Ik gok dat die laatste scan gewoon in Korea gedaan is, maar China per ongeluk als locatie is ingevoerd... in Korea is het een uur later, dus dan klopt het weerSoundman12 schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:26:
Ja dat werkt wel die tracking van UPS ja:
[...]
Ik hoop dat de boel nu ergens in de lucht zweeft en de volgende een aankomstscan ergens in Europa is.
Oke dat is mooi voor de mensen die de status wijziging van "verzending wordt voorbereid" op donderdag hadden. Vrijdag was er weer een groep met status verandering en dan zou het theoretisch dus mogelijk zijn dat de vrijdag groep morgen een update kunnen verwachten dat hun iPhone X in Nederland is aangekomen. Dan zou die Apple medewerker het toch goed kunnen hebbenPatrik1 schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:11:
[...]
Vorige week donderdag was er voor het eerst een wijziging via Apple. En toen was de verschepingslink naar DHL pas beschikbaar 04:11 uur. Iets met shipping info Eindhoven. Dus donderdag vorige week
Wat zou jouw verwachte leverdatum zijn?Patrik1 schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:33:
[...]
Dat stond er bij mij ook heeeeel lang. Dat is daarnet mee veranderd in shipment picked up vorige week donderdag. Blijf hoop houden!!
Het begint er dus op te lijken dat DHL sneller is
Verwijderd
Helaas zegt de site van Apple zelf nog wel de 22e...en ze zien ook de update van DHL denk ik want er staat "zending op schema, update 13 november)
Staat nog steeds via Apple op geschatte leverdatum 22 november? Maar hij is al in Amsterdam.... moet toch geen 9 dagen duren binnen NL lijkt mij
Ga er maar vanuit dat dhl leidend is.
Ik verwacht niet dat apple de zending tegen zal houden.
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:59:
Helaas zegt de site van Apple zelf nog wel de 22e...en ze zien ook de update van DHL denk ik want er staat "zending op schema, update 13 november)
Verwijderd
Nee true, ik verwacht het sowieso wel deze weekremco91 schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:03:
Ga er maar vanuit dat dhl leidend is.
[...]
Apple zegt bij mij nog op de site/app dat het 24-11 zal zijn, terwijl UPS de 16e aangeeft.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:59:
Daarbij heb ik vanmiddag dan weer een sms gehad van Apple die óók de 16e zegt. Denk dat je dus van de vervoerder uit kan gaan.
Verwijderd
Bij mij veranderde de status op donderdag ook naar verzending wordt voorbereid, maar helaas nog geen bewegen bij de track & trace van DHL.BoomTree schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:48:
[...]
Oke dat is mooi voor de mensen die de status wijziging van "verzending wordt voorbereid" op donderdag hadden. Vrijdag was er weer een groep met status verandering en dan zou het theoretisch dus mogelijk zijn dat de vrijdag groep morgen een update kunnen verwachten dat hun iPhone X in Nederland is aangekomen. Dan zou die Apple medewerker het toch goed kunnen hebben
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.