Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrik1
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05-2022
Dennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:14:
[...]

Apple zegt bij mij nog op de site/app dat het 24-11 zal zijn, terwijl UPS de 16e aangeeft.
Daarbij heb ik vanmiddag dan weer een sms gehad van Apple die óók de 16e zegt. Denk dat je dus van de vervoerder uit kan gaan.
Jij krijgt tenminste nog bericht. Ik heb me daar ook overal voor aangemeld, maar hoor helemaal niks. Hopelijk krijg je hem de 16e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrik1
Ik krijg nu net een SMS van DHL, is nu vanuit sorteercentrum Amsterdam onderweg. Krijg nog een SMS op dag van aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:49

Grin

Ride si sapis.

Hehehe grappig!
Production week : -45- (November), Capacity: 256GB,Factory: FK (China, Zhengzhou - Foxconn).
Dat was vorige week...En dan overmorgen al in mijn handen; best bizar!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:15:
[...]

Bij mij veranderde de status op donderdag ook naar verzending wordt voorbereid, maar helaas nog geen bewegen bij de track & trace van DHL.
Door de grote hoeveelheid iPhones die worden verstuurd zijn er blijkbaar veel verschillende batches verstuurd naar de vervoerders. Het kan dus zijn dat de ene batch een vlucht eerder heeft dan de andere. Er gaan diverse line-hauls naar Amsterdam van Chinese, Nederlandse tot Koreaanse vrachtvluchten. Apple koopt zoveel mogelijk ruimte in op alle beschikbare vrachtvluchten, zelfs in het ruim van een KLM commerciele vlucht kan er ruimte worden ingekocht mits beschikbaar. Ik denk dat de meeste batches wel morgen en overmorgen komen dus theoretisch zou je uiterlijk vrijdag je iPhone X kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Grin schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:34:
[...]

Hehehe grappig!
Production week : -45- (November), Capacity: 256GB,Factory: FK (China, Zhengzhou - Foxconn).
Dat was vorige week...En dan overmorgen al in mijn handen; best bizar!
Dat wordt gele vlekken in het scherm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik krijg de status niet te zien waar mijn 2x SG 256gb zijn, omdat ze hier waarschijnlijk in NL met 2 watches worden samengevoegd, maar ik krijg wel de volgende melding: "Onderweg naar klant – Verzending vertraagd" :-(

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoomTree schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:35:
[...]

Door de grote hoeveelheid iPhones die worden verstuurd zijn er blijkbaar veel verschillende batches verstuurd naar de vervoerders. Het kan dus zijn dat de ene batch een vlucht eerder heeft dan de andere. Er gaan diverse line-hauls naar Amsterdam van Chinese, Nederlandse tot Koreaanse vrachtvluchten. Apple koopt zoveel mogelijk ruimte in op alle beschikbare vrachtvluchten, zelfs in het ruim van een KLM commerciele vlucht kan er ruimte worden ingekocht mits beschikbaar. Ik denk dat de meeste batches wel morgen en overmorgen komen dus theoretisch zou je uiterlijk vrijdag je iPhone X kunnen hebben.
Bijzonder wel om te zien hoe zo'n distributie-operatie loopt. Ik kan me zo geen enkel ander product bedenken wat zo in korte tijd over de wereld versprijd moet worden. Aangezien iedereen hierboven van allerlei verschillende verkoopkanalen deze week weer aan de beurt is, lijkt het erop dat ze in waves landen afwerken. Daarmee lijkt het erop alsof er landen aan tijdsloten in de fabrieken zijn gekoppeld. En daarmee kunnen ze weer complete vliegtuigen blokken.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 13-11-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:47

Ectholian

Zei ik dat ?

30 oktober laat op de avond een 256GB Silver besteld bij t-mobile. Vanmiddag AMP mail gehad, donderdag levering.

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Delio Nijmeijer schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:53:
Ik krijg de status niet te zien waar mijn 2x SG 256gb zijn, omdat ze hier waarschijnlijk in NL met 2 watches worden samengevoegd, maar ik krijg wel de volgende melding: "Onderweg naar klant – Verzending vertraagd" :-(
Je hebt niet de optie 'apart versturen' aangevinkt. Doe je dat niet dan duurt het inderdaad altijd wat langer.

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-media
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Via de app ParcelTrack krijg ik de volgende statussen van 2 apart bestelde iPhones via de online Apple store (BE):
  • 256‑GB iPhone X (spacegrijs), besteld op 27/10 om 09:09 uur
  • 256‑GB iPhone X (zilver), besteld op 27/10 om 09:11 uur
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RYazXTzBfJXGto2WMJeqz2ex/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dbYKlAc3nYm7lvoaRLfNHGSx/thumb.jpg

Ik denk/verwacht dat beide toestellen nu donderdag of vrijdag geleverd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:56:
[...]

Bijzonder wel om te zien hoe zo'n distributie-operatie loopt. Ik kan me zo geen enkel ander product bedenken wat zo in korte tijd over de wereld versprijd moet worden. Aangezien iedereen hierboven van allerlei verschillende verkoopkanalen deze week weer aan de beurt is, lijkt het erop dat ze in waves landen afwerken. Daarmee lijkt het erop alsof er landen aan tijdsloten in de fabrieken zijn gekoppeld. En daarmee kunnen ze weer complete vliegtuigen blokken.
Eigenlijk is dit al de derde wave, eerste wave was launchdag (Apple online store, Apple stores en retail kanalen), tweede wave was vooral Amerikaanse Apple online store, Apple stores en retail kanalen. Nu is de derde wave aan de beurt en zijn ze vooral de Online Apple store bestellingen wereldwijd aan het uitleveren. Zo zie je het America first principe in werking :P
Apple geeft duidelijk een voorkeur aan retail kanalen en hun eigen fysieke winkels, nee verkopen in een Apple store voorkomen ze liever, vandaar ook beste een stabiele aanvoer van iPhones voor dagelijkse reserveringen. Providers leveren ook wel redelijk uit behalve Tele2 maar die had dan wel weer de Note8 als eerste goed leverbaar.
Ik verwacht vanaf medio deze week wel een steady aanvoer en zullen de orders steeds sneller uitgeleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rippi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
Model Number: MQAN2
Group1: iPhone
Group2: X
Colour: Silver
Production week : -42- (October)
Production year : -2017-
Model introduced: -2017-
Capacity: 256GB
Factory: G6

03 november besteld gsmwijzer , 3 november geleverd (avond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvar
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-02 14:57
bij mij sinds 27-10 geen beweging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-09 17:49
BoomTree schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:24:
[...]

Eigenlijk is dit al de derde wave, eerste wave was launchdag (Apple online store, Apple stores en retail kanalen), tweede wave was vooral Amerikaanse Apple online store, Apple stores en retail kanalen. Nu is de derde wave aan de beurt en zijn ze vooral de Online Apple store bestellingen wereldwijd aan het uitleveren. Zo zie je het America first principe in werking :P
Apple geeft duidelijk een voorkeur aan retail kanalen en hun eigen fysieke winkels, nee verkopen in een Apple store voorkomen ze liever, vandaar ook beste een stabiele aanvoer van iPhones voor dagelijkse reserveringen. Providers leveren ook wel redelijk uit behalve Tele2 maar die had dan wel weer de Note8 als eerste goed leverbaar.
Ik verwacht vanaf medio deze week wel een steady aanvoer en zullen de orders steeds sneller uitgeleverd gaan worden.
ik hoop dat je gelijk hebt en dat Tele2 gaat leveren, anders ben ik genoodzaakt naar Belsimpel over te stappen met T-mobile. Van een medewerker van Tele2 begreep ik wel dat ze morgen een levering zouden gaan krijgen, maar neem het met een korreltje zout eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_A
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-02-2019
fvar schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:14:
[...]

bij mij sinds 27-10 geen beweging
bij mij ook nog niet, maar bij andere bij VF dus al wel, dus dan komen wij vanzelf aan de beurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 22:29
Bij mij is de status bij DHL ook veranderd vandaag om 16:45 naar verwerkt in Sorteercentrum Amsterdam. Ook is de melding van afgelopen donderdag aangepast naar Opgehaald in Einhoven. Die kan ik niet helemaal matchen. Maar lijkt erop dat ze nu vanuit Amsterdam uitgeleverd gaan worden. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molukker
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09 07:36
Hier nog geen beweging bij DHL. Hopelijk vandaag wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Laatst online: 21:51
Ik heb het idee dat VF maar mondjesmaat levert. Lees meer “hier niks” en “geen beweging” als bestelling verstuurd. Gaat echt langzaam dus. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel zegt DHL "Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE"...laat maar liggen daar hoor DHL, kom zelf wel ff naar Adam!

Maar waar kun je de geschatte levertijd zien bij de t&t van DHL

Edit:
Er staat nu ARRIVED...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2017 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-02 10:31
Toch maar vreemde tracking updates bij UPS

13/11/2017 18:34
Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.
13/11/2017 18:30
(ZhengZhou, China) Vertrekscan
13/11/2017 19:22
(Incheon, Korea, Republic of) Aankomstscan
13/11/2017 16:18

En mijn verwachte leverdatum van 15/11 is verdwenen en nu staat er "Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens."

Hopelijk wordt straks duidelijk hoe en waar ie nu echt zit/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omoe3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-05-2020
beele schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:19:

Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.

En mijn verwachte leverdatum van 15/11 is verdwenen en nu staat er "Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens."

Heb precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdteunisse
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 16:16
Hoop dat CB er ook genoeg ontvangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 06:48:
Momenteel zegt DHL "Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE"...laat maar liggen daar hoor DHL, kom zelf wel ff naar Adam!

Maar waar kun je de geschatte levertijd zien bij de t&t van DHL

Edit:
Er staat nu ARRIVED...
De 'Amsterdam' Facility van DHL is niet in Amsterdam, maar in Apeldoorn. Vanuit daar verstuurd DHL ze in de regio midden Nederland. Waalwijk-Eindhoven is voor het zuiden en ik heb geen idee van het noorden, misschien ook wel vanuit Apeldoorn.

Ik heb 3 november gewoon mijn pakketje bij het magazijn opgehaald.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:12
Vanochtend weer niks bij de fysieke Apple Stores. Zou daar deze week nog wel nieuwe voorraad binnenkomen?

Zilver (64) was 8 november voor het laatst beschikbaar, inmiddels al weer zes dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Same here...
Ik ga d'r echt vanuit dat ik 'm morgen in m'n handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-02 10:31
Grin schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:51:
[...]

Same here...
Ik ga d'r echt vanuit dat ik 'm morgen in m'n handen heb.
Net aangepast, staat terug op de 15'de voor de levering...
Met deze extra lijn erbij in de log, zou dus net geen 3 uur al in de lucht moeten hangen nu.

Incheon, Korea, Republic of 14/11/2017 13:30 Vertrekscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylocke schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:31:
[...]

De 'Amsterdam' Facility van DHL is niet in Amsterdam, maar in Apeldoorn. Vanuit daar verstuurd DHL ze in de regio midden Nederland. Waalwijk-Eindhoven is voor het zuiden en ik heb geen idee van het noorden, misschien ook wel vanuit Apeldoorn.

Ik heb 3 november gewoon mijn pakketje bij het magazijn opgehaald.
Opgehaald in welk magazijn? En waar kun je aangeven dat je dat zou willen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molukker
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:59:
[...]

Dat wil ik ook graag weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrick9650
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-09 10:16
Onder het mom van 'een dag niet gewacht, een dag niet geleefd' gaan we weer een frisse dag te gemoet, succes allemaal vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Laatst online: 19-07-2022
Vanavond word mijn iPhone X geleverd door Vodafone, eindelijk! Je zult me minder horen hier. Iedereen veel succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:31

Redcoil

Polyinterpretabel

JipGemser schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:06:
Vanavond word mijn iPhone X geleverd door Vodafone, eindelijk! Je zult me minder horen hier. Iedereen veel succes met wachten!
Nice! Wanneer heb je besteld en welke specs?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
beele schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:53:
[...]

Net aangepast, staat terug op de 15'de voor de levering...
Met deze extra lijn erbij in de log, zou dus net geen 3 uur al in de lucht moeten hangen nu.

Incheon, Korea, Republic of 14/11/2017 13:30 Vertrekscan
Als ik zo eens naar directe passagiersvluchten kijk duurt het zo'n 11 uur om daar vandaan hier naar toe te vliegen, dus met wat extra tijd tussen scans en vertrek gerekend zou het dan hier begin van de avond wel aan moeten komen, en dan hebben ze nog een hele nacht om het bij de depots voor aflevering te krijgen, met een beetje strakke logistiek moet dat lukken :7 Nu maar hopen dat het niet in Europa nog een extra vlucht nodig is of een heel stuk over land moet oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Was hier hetzelfde, maar toch net een email update ontvangen dat ie morgen geleverd wordt. Kennelijk wordt die van mij dus ook rechstreeks vanuit Incheon KR gevlogen en zitten ze in t zelfde vliegtuig.

[ Voor 3% gewijzigd door b.jelle op 14-11-2017 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 21:51
Sfynx schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:11:
[...]

Als ik zo eens naar directe passagiersvluchten kijk duurt het zo'n 11 uur om daar vandaan hier naar toe te vliegen, dus met wat extra tijd tussen scans en vertrek gerekend zou het dan hier begin van de avond wel aan moeten komen, en dan hebben ze nog een hele nacht om het bij de depots voor aflevering te krijgen, met een beetje strakke logistiek moet dat lukken :7 Nu maar hopen dat het niet in Europa nog een extra vlucht nodig is of een heel stuk over land moet oid :P
Hoop ook niet dat hij hier in zit, dan is ie naar de bliksem.
http://www.dumpert.nl/med...geraakt_door_bliksem.html
"Mijn Ohm zat in dat vliegtuig. Hij vertelde dat je er Ampere Watt van Volt..."haha

[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 14-11-2017 09:18 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoopyoo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-11-2021
Die van mij staat nog steeds op
11/14/2017 6:20 A.M.
Your package is being processed at the clearance agency.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xieoxer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 15:16
Levertijd
Besteldatum: 27 okt
Besteltijd: 9:07
Versie: iPhone X
Geheugen: 256GB
Kleur: Space
(Verwachte) levertijd: 20 nov

Maar op de info pagina zie ik dat mijn iPhone vertraging heeft opgelopen.
Ik heb tevens ook andere spullen erbij besteld en de zending moet bij elkaar komen voordat ik meer info krijg over de koerier.

[ Voor 20% gewijzigd door Xieoxer op 14-11-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masou
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-06 11:31
X-GeaR schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:35:
Vanochtend weer niks bij de fysieke Apple Stores. Zou daar deze week nog wel nieuwe voorraad binnenkomen?

Zilver (64) was 8 november voor het laatst beschikbaar, inmiddels al weer zes dagen geleden.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAA HET IS ZO VER!

DHL stuurt me net een mailtje.....

OUT
FOR
DE****Livery!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:36:
JAAAA HET IS ZO VER!

DHL stuurt me net een mailtje.....

OUT
FOR
DE****Livery!!!
Yes! Blij voor jou!
Bij mij sinds vrijdagochtend nog steeds geen verandering op de DHL tracking :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
256GB is in zowel Silver als Space Grey nu ook uit voorraad leverbaar bij Belsimpel. Op dit moment met de providers T-Mobile en Telfort (alleen Space Grey).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:59:
[...]

In Apeldoorn vlak bij de afrit van de A1 Apeldoorn Zuid is het magazijn van DHL. De dag voor aflevering krijg je een sms en/of mail. Hier staan aflevermogelijkheden in waaronder afhalen.

Als alternatief kan je ook de servicelijn bellen en aangeven dat je hem komt ophalen. Je status zal uiteindelijk aangeven dat je hem kan afhalen. Let wel op dat dit soms kan duren tot de middag. Ik had het de vorige keer gedaan omdat ik in de avondlevering zat en geen zin had om te wachten.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
Xieoxer schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:32:
Levertijd
Besteldatum: 27 okt
Besteltijd: 9:07
Versie: iPhone X
Geheugen: 256GB
Kleur: Space
(Verwachte) levertijd: 20 nov

Maar op de info pagina zie ik dat mijn iPhone vertraging heeft opgelopen.
Ik heb tevens ook andere spullen erbij besteld en de zending moet bij elkaar komen voordat ik meer info krijg over de koerier.
Same here, stond eerst op verzending op schema, nu op vertraagd. Datum staat bij mij ook nog steeds op 20 november.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tylocke schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:56:
[...]

In Apeldoorn vlak bij de afrit van de A1 Apeldoorn Zuid is het magazijn van DHL. De dag voor aflevering krijg je een sms en/of mail. Hier staan aflevermogelijkheden in waaronder afhalen.

Als alternatief kan je ook de servicelijn bellen en aangeven dat je hem komt ophalen. Je status zal uiteindelijk aangeven dat je hem kan afhalen. Let wel op dat dit soms kan duren tot de middag. Ik had het de vorige keer gedaan omdat ik in de avondlevering zat en geen zin had om te wachten.
Niet meer nodig! They are coming!
Thanks voor de info though _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molukker
Ik ga er vanuit dat de mensen die vrijdag "verzonden" als status hebben gekregen, vandaag aan de beurt komen incl. ik. Meestal wordt de DHL-status in de middag/avond bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick9650
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-09 10:16
Molukker schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:40:
Ik ga er vanuit dat de mensen die vrijdag "verzonden" als status hebben gekregen, vandaag aan de beurt komen incl. ik. Meestal wordt de DHL-status in de middag/avond bijgewerkt.
Laten we t maar hopen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht...it's been fun guys, maar ik zeg eindelijk ook toedeloe tegen deze thread!
Drie keer raden vanaf waar ik deze post typ jejejej.

Till next year! En success nog even people!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
@Verwijderd Veel geluk ermee. Ben bang dat ik hier nog wel even ben...
Groeten. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:51:
Zucht...it's been fun guys, maar ik zeg eindelijk ook toedeloe tegen deze thread!
Drie keer raden vanaf waar ik deze post typ jejejej.

Till next year! En success nog even people!
Geniet ervan! :w

Over 2 daagjes hoop ik ook dit draadje te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

UPS maakt er een beetje een zootje van...
UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:31

Redcoil

Polyinterpretabel

@Verwijderd veel plezier ermee!

Draadje loopt langzaam leeg zo. :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xieoxer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 15:16
Delio Nijmeijer schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:03:
[...]

Same here, stond eerst op verzending op schema, nu op vertraagd. Datum staat bij mij ook nog steeds op 20 november.
Hmm. Ik hoop dat we binnenkort iets meer duidelijkheid krijgen. Als je een track and trace nummer zou hebben dan kun je nog beetje zelf kunnen uitzoeken, maar nu is het echt wachten op antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 15:51
Still standing here with ya guys! Ik heb ook nog de status "Shipment information received" sinds vrijdag. Dus hoop, net zoals @Molukker aangeeft, vandaag meer te horen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moca007 schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:16:
[...]

Kan je garanderen dat 3 dagen niet gaat lukken, ze hebben me al van alles belooft, volgende week krijgen we er 1000st, daarna was het zogenaamd uitgesteld dan werd de levertijd +3 weken, daarna weer een week wachten zeiden ze, en nu weer de levertijden gewijzigd. Bel ze anders even op voor info.
Ik kreeg vandaag inderdaad bevestigd dat het voor mij 3 weken ipv 3 dagen gaat duren. Tegelijkertijd zag ik dat Belsimpel de 256GB nu op voorraad heeft. 1+1=2 dus ik heb Tele 2 maar geannuleerd. Ik had het ze graag gegund, maar helaas, 3 weken (onzeker) vs 1 dag (zeker) is een te groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:30
(jarig!)
Hopelijk deze week eindelijk bericht van Vodafone met een verzendbevestiging!

(dat hoopte ik vorige week ook :+ )

[ Voor 26% gewijzigd door Dannydekr op 14-11-2017 11:17 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
Xieoxer schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:13:
[...]

Hmm. Ik hoop dat we binnenkort iets meer duidelijkheid krijgen. Als je een track and trace nummer zou hebben dan kun je nog beetje zelf kunnen uitzoeken, maar nu is het echt wachten op antwoorden!
Idd, had mijn ordernummer ook al bij UPS geprobeerd met dat tracking trucje, maar helaas niks kunnen vinden. Misschien dat het toch met DHL wordt verstuurd.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Status van de zending
Activiteit

ZhengZhou, China 14/11/2017 17:25 Vertrekscan
ZhengZhou, China 13/11/2017 22:10 Aankomstscan
13/11/2017 21:51 Vertrekscan
13/11/2017 16:08 Herkomstscan
China 13/11/2017 23:46 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Die van mij is net weer gescand in China, hoop dat ie nu in het vliegtuig zit

[ Voor 7% gewijzigd door Limitted op 14-11-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Dannydekr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:16:
Hopelijk deze week eindelijk bericht van Vodafone met een verzendbevestiging!

(dat hoopte ik vorige week ook :+ )
Ik hoop het ook, maar heb er een beetje hard hoofd in. Schiet niet erg op daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
(jarig!)
Ruud0012 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:21:
[...]

Ik hoop het ook, maar heb er een beetje hard hoofd in. Schiet niet erg op daar.
Moet nu toch echt tijd worden. Vorige week was er een kleine 'tweede lading' voor de eerste dag-bestellers (mensen die rond tienen besteld hadden). F&F lijkt echter voorrang te krijgen. Ga er vanuit dat men nu toch eindelijk wel een beetje volume binnen krijgt.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Dannydekr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:24:
[...]

Moet nu toch echt tijd worden. Vorige week was er een kleine 'tweede lading' voor de eerste dag-bestellers (mensen die rond tienen besteld hadden). F&F lijkt echter voorrang te krijgen. Ga er vanuit dat men nu toch eindelijk wel een beetje volume binnen krijgt.
Ik heb voor tienen besteld, maar zit nog steeds zonder. Ik mag hopen dat je gelijk hebt. Begin er ook een beetje moe van te worden. Maar ja, geduld weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
(jarig!)
Ruud0012 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:30:
[...]

Ik heb voor tienen besteld, maar zit nog steeds zonder. Ik mag hopen dat je gelijk hebt. Begin er ook een beetje moe van te worden. Maar ja, geduld weer...
Je zou de truc van Belsimpel kunnen proberen die hier in het topic ten sprake kwam. In mijn geval leek dit helaas niet mogelijk te zijn, maar het is zeker het proberen waard (dan heb je hem morgen al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
Verbaast me dat bestellingen via de online Apple store zou weinig prio lijken te hebben.....had gehoopt dat de initieel afgegeven leverperiode toch wel zou gaan schuiven....staat bij mij muurvast sinds 3 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dannydekr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:34:
[...]

Je zou de truc van Belsimpel kunnen proberen die hier in het topic ten sprake kwam. In mijn geval leek dit helaas niet mogelijk te zijn, maar het is zeker het proberen waard (dan heb je hem morgen al).
Wat is de truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molukker schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:40:
ik hoop met je mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
(jarig!)
Bellen naar de Vodafone annuleer-lijn, vertellen dat je nog steeds wilt verlengen, maar dan via Belsimpel ivm de levertijd en een betere prijs. Dan gaan ze overleggen, en in bijna alle gevallen zeggen ze dan: akkoord. Dan kun je bij Belsimpel kiezen voor een Vodafone verlenging, en heb je morgen je telefoon binnen.

Ik heb echter via Vodafone NEXT de verlenging gedaan, hier is het wat lastiger omdat de medewerkers heel slecht geinformeerd zijn. Er zijn echter meerdere Tweakers die ook met Vodafone NEXT succesvol hebben geswitched, bij mij was dit helaas niet het geval :) Het was te onduidelijk aan hun kant en ze konden me niet helpen zonder dat ik het risico zou lopen om mijn gehele order te annuleren. Had geen zin om nogmaals te bellen en wilde geen risico lopen op een nog veel langere levertijd als het mis zou gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Dannydekr op 14-11-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisLMB
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-04 06:14
Zojuist binnen gekregen via DHL. Vet apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitmanovoski
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-12-2023
Eindelijk

Me bestelling wordt nu ingepakt
Van Coolblue waarschijnlijk is hij morgen binnen

🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdteunisse
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 16:16
hitmanovoski schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:48:
Eindelijk

Me bestelling wordt nu ingepakt
Van Coolblue waarschijnlijk is hij morgen binnen
Nice! ;) veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-09 17:49
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:16:
[...]

Ik kreeg vandaag inderdaad bevestigd dat het voor mij 3 weken ipv 3 dagen gaat duren. Tegelijkertijd zag ik dat Belsimpel de 256GB nu op voorraad heeft. 1+1=2 dus ik heb Tele 2 maar geannuleerd. Ik had het ze graag gegund, maar helaas, 3 weken (onzeker) vs 1 dag (zeker) is een te groot verschil.
Ik neig ook naar tmobile via Belsimpel de 64GB is al bijna 2 weken voorradig. Toch knap dat Belsimpel wel iPhones op de kop weet te tikken en dat zo groot bedrijf als Tele2 amper kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:09
Vandaag ook besteld via mijn werk F&F Vodafone.

iPhone X 64 GB, meld me wel weer wanneer ik een update krijg.

Mocht er nog iemand een code (F&F) willen hebben doe me dan een berichtje. Geef er max 3 weg :)

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Had mijn iPhone X 64GB SG op 3 November 27 oktober om 9:12 pas weten te bestellen bij Apple, en dat was natuurlijk veel te laat. Gisteren een verzendbevestiging gekregen dat hij op 24 November aankomt.

Ik kon echter niet meer wachten, dus heb de proef op de som genomen bij Belsimpel afgelopen zaterdag. Ik kon m'n Vodafone abonnement namelijk al een tijdje verlengen. En ja hoor, rond 20:00 zaterdag besteld, en zondagmiddag had ik hem al netjes binnen. :)

Ben uiteindelijk nog een paar tientjes in totaal goedkoper uit ook dan los toestel + sim only.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-09 14:17
DennisLMB schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:17:
Zojuist binnen gekregen via DHL. Vet apparaat!
Wanneer zou jij oorspronkelijk de levering ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-09 14:50
--MeAngry-- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:16:
Had mijn iPhone X 64GB SG, op 3 November om 9:12 pas weten te bestellen, en dat was natuurlijk veel te laat. Gisteren een verzendbevestiging gekregen dat hij op 24 November aankomt.

Ik kon echter niet meer wachten, dus heb de proef op de som genomen bij Belsimpel afgelopen zaterdag. Ik kon m'n Vodafone abonnement namelijk al een tijdje verlengen. En ja hoor, rond 20:00 zaterdag besteld, en zondagmiddag had ik hem al netjes binnen. :)

Ben uiteindelijk nog een paar tientjes in totaal goedkoper uit ook dan los toestel + sim only.
Je had hem eerst direct bij Vodafone besteld begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
--MeAngry-- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:16:
Had mijn iPhone X 64GB SG, op 3 November om 9:12 pas weten te bestellen, en dat was natuurlijk veel te laat. Gisteren een verzendbevestiging gekregen dat hij op 24 November aankomt.

Wel met een Engelse stekker of?

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Nog steeds 0,0 gehoord van T-Mobile. Dat begin ik het vervelendste te vinden eerlijk gezegd. Dat ze nog niet genoeg voorraad hebben om aan mij te leveren is prima, maar wat communicatie (bijv. via de eigen forums) is niet overbodig. Laatste update was 11 dagen geleden.. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tommzz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:23:
[...]

Je had hem eerst direct bij Vodafone besteld begrijp ik?
Nee, bij Apple direct.
Jaymone schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:24:
[...]

Wel met een Engelse stekker of?
Nee! Daar was ik nog het meest verbaasd over, want er zat een extra EU adapter los in de doos. Dus toen dacht ik de reden van de snelle leverbaarheid al te snappen. Maar de iPhone is gewoon een EU model met EU adapter en (o.a.) Nederlandse teksten achter op de doos.

Heb er dus ook nog een gratis officiële Apple adapter bij twv €15, want het is nog een originele ook. (Is aan alles te zien, zat alleen in een los zakje.)

[ Voor 11% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-11-2017 13:34 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Ook die van mij heeft een aziatisch tripje gemaakt.

"Incheon, Korea, Republic of 14/11/2017 19:30 "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrik1
Jongens, ga er maar vanuit dat de T&T van DHL niet klopt. Ineens stonden ze voor de deur met mijn X. 8 dagen te vroeg. Het duurt binnen NL gewoon een week???
Ik ga uitpakken. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 13:40
de mijne is nu in Korea, hij heeft meer van de wereld gezien dan ik!!

Incheon, Korea, Republic of 14/11/2017 19:30 Aankomstscan
ZhengZhou, China 14/11/2017 16:26 Vertrekscan
China 13/11/2017 23:48 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Limitted schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:16:
Status van de zending
Activiteit

ZhengZhou, China 14/11/2017 17:25 Vertrekscan
China 13/11/2017 23:46 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Die van mij is net weer gescand in China, hoop dat ie nu in het vliegtuig zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
Patrik1 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:48:
Jongens, ga er maar vanuit dat de T&T van DHL niet klopt. Ineens stonden ze voor de deur met mijn X. 8 dagen te vroeg. Het duurt binnen NL gewoon een week???
Ik ga uitpakken. Succes.
Had jij ook onderstaand?

Vrijdag, november 10, 2017 om 11:35
Origin Service Area:
EINDHOVEN - WAALWIJK - NETHERLANDS, THE
Destination Service Area:
ROTTERDAM - Rotterdam - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrik1
Yep. Ik had bijna idem. Phones circuleren bijna een week binnen NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Probub schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:51:
de mijne is nu in Korea, hij heeft meer van de wereld gezien dan ik!!

Incheon, Korea, Republic of 14/11/2017 19:30 Aankomstscan
ZhengZhou, China 14/11/2017 16:26 Vertrekscan
China 13/11/2017 23:48 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

[...]
Heej, onze iPhone zijn broertjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 13:40
ja he, en dan heb ik er ook nog 2 besteld.... one happy family!
Limitted schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:03:
[...]

Heej, onze iPhone zijn broertjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Iemand ook met een "Shipment information received" status van DHL op 13 november 2017? Er is nog geen beweging in de shipment info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-09 20:58
Ha UncleSam,

Idem dito hier, 9:05 op 27 oktober besteld toen de site online kwam.
UncleSam schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:11:
Iemand ook met een "Shipment information received" status van DHL op 13 november 2017? Er is nog geen beweging in de shipment info.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:52
Probub schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:04:
ja he, en dan heb ik er ook nog 2 besteld.... one happy family!

[...]
+1 zusje :) Die van mij wacht ook op een boardingpass in Korea.

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog wat gehoord laatste tijd van MM?
Zelf bestelnummer: 74459xxx maar sinds de bestelling al doodse stilte :-(

Besteld op 27e 09.30u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Zonet een sms van VF, dat mijn iphone x silver 64GB helaas later komt, levertijden 3 tot 5 week,
Maar is dat vanaf moment van bestellen of zoals in de pdf staan vanaf 28-10 gerekend>?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Apple heeft levering van 15-22 dec met 10 dagen teruggeschoven naar 5-12 dec

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
mell33 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:40:
Zonet een sms van VF, dat mijn iphone x silver 64GB helaas later komt, levertijden 3 tot 5 week,
Maar is dat vanaf moment van bestellen of zoals in de pdf staan vanaf 28-10 gerekend>?
Ben bang dat het vanaf 3 november is, dat je moet rekenen. Tja het gaat niet echt snel bij Vodafone. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-09 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

in de UPS tracker zie ik een vertrekscan van 13:30 KST. Ik ben daarom eens gaan kijken naar outbound vluchten vanuit Seoul Airport (Incheon) naar Amsterdam rond dat tijdstip en dan zie ik eigenlijk maar 1 vlucht, 1 uur later:

KE 925 Korean Air 14:30 KST
KL 200 KLM 14:30 KST

tailnumber HL7538

geplande aankomst Amsterdam 18:40, maar door vertraging verwacht om 19:04.

Kan haast niet anders dat dat de UPS vlucht is :)

linkje voor de nerds

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Ruud0012 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:47:
[...]

Ben bang dat het vanaf 3 november is, dat je moet rekenen. Tja het gaat niet echt snel bij Vodafone. :(
Hoe is dat dan vanaf 3Nov, release dag?

Ik snap dat er vanaf daar wordt gerekend, maar staat dat ergens, of wordt dat over het algemeen aangenomen?
Is niet bij hun in de pdf te lezen, ze praten van voor, en na, 27 pre-oderdag, dan 3 week gerekend vanaf die datum.
3nov is er wel gelijk een week er bij op. Hm dan is het glas half vol als ik van 3nov uitga en hij komt dan eerder, drink ik die wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
Status veranderd: "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid"
Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren. Hoop stiekem dat dit al in NL is.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:12
Yucko schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:48:
in de UPS tracker zie ik een vertrekscan van 13:30 KST. Ik ben daarom eens gaan kijken naar outbound vluchten vanuit Seoul Airport (Incheon) naar Amsterdam rond dat tijdstip en dan zie ik eigenlijk maar 1 vlucht, 1 uur later:

KE 925 Korean Air 14:30 KST
KL 200 KLM 14:30 KST

tailnumber HL7538

geplande aankomst Amsterdam 18:40, maar door vertraging verwacht om 19:04.

Kan haast niet anders dat dat de UPS vlucht is :)

linkje voor de nerds
Helaas, UPS vliegt niet op Amsterdam. Hij zal via Keulen en nog wat tussenstops in Europa belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 15:51
TFX77 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:20:
Ha UncleSam,

Idem dito hier, 9:05 op 27 oktober besteld toen de site online kwam.
[...]
Yup hier ook nog steeds |:(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-09 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

ik meen ergens gelezen te hebben dat ze soms ruimte bij andere vluchten inkopen (of was dat Apple zelf :?)

Naar aanleiding van je post ben ik eens gaan kijken welke UPS outbound vluchten ik kan vinden vanaf dat vliegveld, maar ik zie er alleen maar met bestemming Anchorage.

http://uk.flightaware.com...100;order=ident;sort=DESC
http://uk.flightaware.com...120;order=ident;sort=DESC

[ Voor 63% gewijzigd door Yucko op 14-11-2017 15:30 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:12
Vanochtend bij Vodafone geannuleerd en bij Belsimpel de X265SG besteld. Die komt morgen binnen bij hun en dan hopelijk donderdag thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_A
  • Laatst online: 08-02-2019
mell33 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:40:
hoelaat heb je hem besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Patrik1 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:02:
Yep. Ik had bijna idem. Phones circuleren bijna een week binnen NL.
Nee hoor dat doen ze niet. Check de productieweek maar die is waarschijnlijk van week 45 en worden direct vanuit de fabriek verstuurd. DHL is gewoon slecht met tracking info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Hoe kan je de productieweek checken van een telefoon die nog onderweg is dan?( ik ken de chipmunk url)
Maar daar heb je toch je serienummer voor nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Tinus_A schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:15:
[...]

hoelaat heb je hem besteld??
Ik heb hem na 28 -10 besteld,
Ik lees het zo... als je vandaag besteld dan is het dus na 28-10 en kan je 3 tot 5 week wachten.
Als het vanaf het moment van bestellen is dan zouden ze dat erbij zetten.

Misschien dat iemand bij VF meeleest hier, dan kan dat aangepast worden, ( is 1 zin, "gerekend vanaf moment van bestellen") en geeft mij ook wat meer houvast of ik met de kerst weg kan bijv.
https://www.vodafone.nl/l.../levertijden-iphone-x.pdf
Dank U

Pagina: 1 ... 44 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.