Hoe lang duurt zo'n levering meestal? Als hij morgen verzonden wordt heb ik hem dan voor het weekend?Limitted schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:52:
Status: Verzending wordt voorbereid
Morgen dan maar de TT code ontvangen en hopelijk aankomende week nog bezorgd.
Het kan soms heel gek gaan maar houd rekening mee met 6 dagenVerwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:54:
[...]
Hoe lang duurt zo'n levering meestal? Als hij morgen verzonden wordt heb ik hem dan voor het weekend?
Het is weer bijna September 2026 :)
Ligt er volgens mij ook aan door wie het pakketje verstuurd wordt.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:54:
[...]
Hoe lang duurt zo'n levering meestal? Als hij morgen verzonden wordt heb ik hem dan voor het weekend?
Zo lees ik verhalen hier dat UPS wat sneller is dan DHL.
Van uitgaande dat UPS het pakketje verstuurd verwacht ik hem woensdag-vrijdag.
Als DHL het pakketje vervoerd dan zal het waarschijnlijk die week erop zijn.
Verwijderd
Heb ik tweemaal gehad (was degene die het postte ookVerwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:10:
Mijn bestelling staat niet meer in mijn account in de Apple Store app. Ik heb hem zelf niet geannuleerd en vannacht stond hij er gewoon nog in. En ik las eerder in deze topic (dat iemand anders dat ook had), maar ik kan die pagina niet meer terugvinden. En volgens mij kan ik Apple nu niet bellen?
Mijn bestelling is een Silver 64GB en levering 20-27 november.
Weten jullie meer?
Anyway ik belde Apple en die konden de bestelling gewoon zien, kwam bij mij na een halfuur ong ook weer terug op de site
Verwijderd
Aaah dan was jij het, haha. Ik kon mij daar iets van herinneren.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:33:
[...]
Heb ik tweemaal gehad (was degene die het postte ook)
Anyway ik belde Apple en die konden de bestelling gewoon zien, kwam bij mij na een halfuur ong ook weer terug op de site
Maar gelukkig is de bestelling weer zichtbaar, maar helaas nog steeds “artikelen aan het verwerken”.
Ik hoop echt dat er deze week verandering in de status komt.
Levering 20-27 november, maar bevestiging mail pas rond 9:30 uur....
Verwijderd
Ben ook nog in de ijdele hoop dat die van mij deze week komt...maar aangezien hij met het bedrijf DuurtHeelLang komtVerwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:49:
[...]
Aaah dan was jij het, haha. Ik kon mij daar iets van herinneren.
Maar gelukkig is de bestelling weer zichtbaar, maar helaas nog steeds “artikelen aan het verwerken”.
Ik hoop echt dat er deze week verandering in de status komt.
Levering 20-27 november, maar bevestiging mail pas rond 9:30 uur....
Is er toevallig nog een medetweaker die een extra reservering heeft en wilt verkopen tegen de normale prijs? Ik houd me aanbevolen..
Ben de hele week al op ‘stand-by’ modus maar helaas... en dan vind ik enkele tweakers die wat hebben maar dan ben ik weer te laat...
Ben de hele week al op ‘stand-by’ modus maar helaas... en dan vind ik enkele tweakers die wat hebben maar dan ben ik weer te laat...
Verwijderd
Oh ik begrijp je echt!Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:02:
[...]
Ben ook nog in de ijdele hoop dat die van mij deze week komt...maar aangezien hij met het bedrijf DuurtHeelLang komt
Welk toestel heb je besteld en wanneer ontving jij jouw bevestiging mail?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 15:26 ]
Verwijderd
256gb SG, besteld om 09:06 bevestiging mail om 09:07, op 27-10Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:21:
[...]
Oh ik begrijp je echt!
Welk toestel heb je besteld en wanneer ontving jij jouw bevestiging mail?
Wellicht is het handig te vermelden welke kleur en hoeveelheid GB's je voorkeur heeft.dkawa schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:13:
Is er toevallig nog een medetweaker die een extra reservering heeft en wilt verkopen tegen de normale prijs? Ik houd me aanbevolen..
Zelfde voor mij, zoek een 256 GB Spacegray
Verwijderd
Vrijdagochtend is mijn iphone verzonden met DHL....
nog steeds enkel “shipment information received” op de tracking....
Werken ze daar wel bij DHL?
Same here...Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:11:
Mijn iPhone 64GB SG ook officieel verzonden staat op de MM site. Laten we hopen dat ik hem morgen of dinsdag kan ophalen 🤗
Hetzelfde met UPS, de mijne is vrijdag om 09:00 verzonden en volgens de track&trace is hij nog in China. Ach, als hij woensdag maar wordt bezorgd. Geduld is een schone zaak...Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:11:

Dat is idd een goeiePKHS schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:47:
[...]
Wellicht is het handig te vermelden welke kleur en hoeveelheid GB's je voorkeur hebben.
Ik zoek een 64 Gb versie.. kleur maakt niet uit
Ik heb eens een heel aantal pagina's terug gelezen, maar zijn er hier toevallig ook mensen die bij Amac besteld hebben?
Ik heb mijn 64gb sg x op 27-10 om 9:20 besteld en daarna niks meer van ze gehoord, dus ook geen verwachte datum. In de winkel zeggen ze niks te kunnen zien over leveringen en volgorde.
Ik heb mijn 64gb sg x op 27-10 om 9:20 besteld en daarna niks meer van ze gehoord, dus ook geen verwachte datum. In de winkel zeggen ze niks te kunnen zien over leveringen en volgorde.
Reken er maar niet op. Mijn bestelling ging afgelopen donderdag op verzonden en komt as woensdag pas hier. Via de T&T kan ik zien dat hij al meer landen in Azië heeft gezien dan ik. Namelijk: China, Korea, Taiwan, Indië en hij is op dit moment in Dubai voor het laatst gezien. Hij heeft in het weekend ook genoeg gereisd overigens maar ik denk dat er alleen op werkdagen nieuwe zendingen verstuurd worden vanuit de fabriek.Limitted schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:01:
[...]
Ligt er volgens mij ook aan door wie het pakketje verstuurd wordt.
Zo lees ik verhalen hier dat UPS wat sneller is dan DHL.
Van uitgaande dat UPS het pakketje verstuurd verwacht ik hem woensdag-vrijdag.
Als DHL het pakketje vervoerd dan zal het waarschijnlijk die week erop zijn.
Het duurt dus echt wel 6 dagen vanaf het moment van versturen tot hij aankomt.
Als je maandag een status verandering krijgt zou ik hem niet voor maandag verwachten.
Mijn iPhone van Media Markt is inmiddels ook gesprongen naar verzonden. Zal hem ergens deze week op kunnen halen in t filiaal in Tilburg.
Echter heb ik een verlenging afgesloten bij T-Mobile omdat dit wat handiger was, zal de iPhone van media markt dus niet nodig hebben.
Als iemand hem wil hebben (gewoon, tegen de normale verkoopprijs) dan laat maar weten, anders bel ik hem af. Gaat om een SG 64GB.
Voelt wel zuur om nu een verzendbericht te krijgen en zelf nog een aantal weken op T-Mobile te moeten wachten, Maargoed dat is t risico van het vak.
Echter heb ik een verlenging afgesloten bij T-Mobile omdat dit wat handiger was, zal de iPhone van media markt dus niet nodig hebben.
Als iemand hem wil hebben (gewoon, tegen de normale verkoopprijs) dan laat maar weten, anders bel ik hem af. Gaat om een SG 64GB.
Voelt wel zuur om nu een verzendbericht te krijgen en zelf nog een aantal weken op T-Mobile te moeten wachten, Maargoed dat is t risico van het vak.
Verwijderd
Wat is je bestelnummer ongeveer? Dan heb ik een beetje een indicatie van hoelang het nog duurt voordat mijne wordt verzonden.Tim14ww schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:54:
Mijn iPhone van Media Markt is inmiddels ook gesprongen naar verzonden. Zal hem ergens deze week op kunnen halen in t filiaal in Tilburg.
7415xxxxVerwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:57:
[...]
Wat is je bestelnummer ongeveer? Dan heb ik een beetje een indicatie van hoelang het nog duurt voordat mijne wordt verzonden.
Verwijderd
dat lijkt me onwaarschijnlijk, mijne is 744589xx, dus dat zou betekenen dat je 300.000 bestellingen voor mij zat..
Ik weet niet hoe ze die ordernummers opmaken. Heb de 27e om 09:05 besteld, dat is toch echt mijn ordernummer.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:16:
[...]
dat lijkt me onwaarschijnlijk, mijne is 744589xx, dus dat zou betekenen dat je 300.000 bestellingen voor mij zat..
Edit: excuus, het is 74415xxx verkeerd gelezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Tim14ww op 12-11-2017 20:27 ]
Verwijderd
Same, ik kreeg om 09:02 mijn "gefeliciteerd met je aankoop mail" en om 09:15 mijn bestelbevestiging. Hoe zijn deze tijden bij jou?Tim14ww schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:26:
[...]
Ik weet niet hoe ze die ordernummers opmaken. Heb de 27e om 09:05 besteld, dat is toch echt mijn ordernummer
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 20:29 ]
Ik kreeg de mail met het besteloverzicht en de voorwaarden als bijlage om 09:07 binnen. Heb trouwens betaald met credit card. Daarna heb ik nog een mail gehad met als onderwerp ‘bedankt voor jouw bestelling van de iPhone X’, ‘S avonds om 21:34.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:28:
[...]
Same, ik kreeg om 09:02 mijn "gefeliciteerd met je aankoop mail" en om 09:15 mijn bestelbevestiging. Hoe zijn deze tijden bij jou?
Ik denk dat jij @dkawa dan wel kan helpen? De arme man vist al enkele keren achter het net. Dus bij deze tag ik je maar even.Tim14ww schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:54:
Apple
Tweakers die elkaar helpenHardcorePCgamer schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:51:
[...]
Ik denk dat jij @dkawa dan wel kan helpen? De arme man vist al enkele keren achter het net. Dus bij deze tag ik je maar even.
Ik heb een vermoeden wat betreft de statussen van “verzending wordt voorbereid”.
Volgens mij worden deze statussen door Apple in Nederland gedaan. Dan is het waarschijnlijk logisch dat er niks gebeurt in het weekend.
Wellicht zijn de pakjes al lang in een doos gestopt en onderweg naar Nederland. Moet Apple alleen nog even op “de rode knop” drukken maandag
Volgens mij worden deze statussen door Apple in Nederland gedaan. Dan is het waarschijnlijk logisch dat er niks gebeurt in het weekend.
Wellicht zijn de pakjes al lang in een doos gestopt en onderweg naar Nederland. Moet Apple alleen nog even op “de rode knop” drukken maandag
Haha dit mag ik hopen en dan dat die woensdag mooi binnenkomt, aangezien ik vanaf donderdag 4 dagen in Duitsland bendavevanbeeten schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:11:
Ik heb een vermoeden wat betreft de statussen van “verzending wordt voorbereid”.
Zie PMTim14ww schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:54:
Zojuist email ontvangen dat pakket van Foxconn is overgedragen aan (gelukkig) UPS.
(64GB, Zwart, 20-27 november)
Verwijderd
Bij mij sinds vrijdagochtend geen verandering op de tracking!Dennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 06:54:
Zojuist email ontvangen dat pakket van Foxconn is overgedragen aan (gelukkig) UPS.
Nog steeds alleen “shipment information received” en dat na 70uur geleden de status verzonden te hebben!
DHL k#tbedrijf
Ik was heel erg bang voor DHL. Omdat er in mijn leven nog nooit iets met DHL goed gegaan is. De beste van die 5 pakketten die DHL ooit van mij heeft gehad kwam na 3 weken alsnog. De andere 4 zijn nooit aangekomen. Gelukkig is deze nu naar UPS gegaan.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:07:
[...]
Bij mij sinds vrijdagochtend geen verandering op de tracking!
Nog steeds alleen “shipment information received” en dat na 70uur geleden de status verzonden te hebben!
DHL k#tbedrijf
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 13-11-2017 07:11 ]
Het is toch te gek voor woorden dat we niet kunnen vertrouwen op een vervoersbedrijf? Dat er nog geen lichtje gaat branden bij Apple..Dennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:10:
[...]
Ik was heel erg bang voor DHL. Omdat er in mijn leven nog nooit iets met DHL goed gegaan is. De beste van die 5 pakketten die DHL ooit van mij heeft gehad kwam na 3 weken alsnog. De andere 4 zijn nooit aangekomen. Gelukkig is deze nu naar UPS gegaan.
Ach... 70 uur....
De mijne staat sinds vrijdagmiddag op “Verzending wordt voorbereid”. Ook niet echt een pretje. Hopelijk komt er vandaag de verandering in
20-27 November - Silver 256
De mijne staat sinds vrijdagmiddag op “Verzending wordt voorbereid”. Ook niet echt een pretje. Hopelijk komt er vandaag de verandering in
20-27 November - Silver 256
Bij Vodafone is alles nog doodstil. Geen veranderingen in levertijd of status. Nieuwe week, dus nieuwe kansen. We blijven positief.
Bij mijn MacBook stond er ook UPS, maar deze deed het transport vanuit China. In NL droeg UPS hem over aan DHLDennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 06:54:
Hetzelfde voor T-Mobile. Afwachten maar weerRuud0012 schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:19:
Bij Vodafone is alles nog doodstil. Geen veranderingen in levertijd of status. Nieuwe week, dus nieuwe kansen. We blijven positief.
Op belsimpel is er nog steeds voorraad. Klopt dit echt of zit ik dan alsnog weken te wachten?
Ze zeggen het wel bij Belsimpel, maar alleen bij bepaalde providers. Los toestel duurt veel langer. Bij verlengen met VF 2-4 dagen. Maar bij T-Mobile, morgen in huis. Sla je slag als je een keuze hebt...
Het is de boot die langs de continenten vaart en nu bij dubai aanlegde, en nu onderweg door het Suez kanaal Ik heb het al eerder gezegd, er is 1 boot die de wereld rond vaart en overal containers aflevert.rdgut schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:30:
[...]
Reken er maar niet op. Mijn bestelling ging afgelopen donderdag op verzonden en komt as woensdag pas hier. Via de T&T kan ik zien dat hij al meer landen in Azië heeft gezien dan ik. Namelijk: China, Korea, Taiwan, Indië en hij is op dit moment in Dubai voor het laatst gezien. Hij heeft in het weekend ook genoeg gereisd overigens maar ik denk dat er alleen op werkdagen nieuwe zendingen verstuurd worden vanuit de fabriek.
Het duurt dus echt wel 6 dagen vanaf het moment van versturen tot hij aankomt.
Als je maandag een status verandering krijgt zou ik hem niet voor maandag verwachten.
mell33 in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"
Ik hoop over 5dagen wat te horen.
EDit:
Misschien 2, 1 die RECHTSTREEKS naar de USA & Zuid Amerika oversteekt, die hebben hem ook al snel.
[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 13-11-2017 09:02 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Verwijderd
Begin een beetje bang te worden dat het nog wel even gaat duren met DHL...
Vanaf vrijdag niks meer veranderd in de Track & Trace status
Of zou het kunnen wat Chesterrr zegt: dat DHL alleen verantwoordelijk is voor de eindaflevering in Nederland? Dat zou wel verklaren waarom er bij track & trace alleen wordt verwezen naar Eindhoven en Waalwijk.
Iemand in dit topic die hierover al eens gebeld heeft met Apple?
Of zou het kunnen wat Chesterrr zegt: dat DHL alleen verantwoordelijk is voor de eindaflevering in Nederland? Dat zou wel verklaren waarom er bij track & trace alleen wordt verwezen naar Eindhoven en Waalwijk.
Iemand in dit topic die hierover al eens gebeld heeft met Apple?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 09:11 ]
Hier helaas ook nog niks veranderdVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:03:
Begin een beetje bang te worden dat het nog wel even gaat duren met DHL...
Mag allemaal even duren..
Mijn iPhone X (UPS, SG256, 20-27 nov) ligt nu al een heel weekend stil in ZhengZhou, en nog steeds. Datum van ontvangst staat nog op woensdag 15 nov.
Als DHL je pakket aflevert zal ik maar (waar de bezorger nog bij staat) de inhoud direct controleren..
Helaas gebeurt het elk jaar met de iPhones launches dat er meerdere iPhones verdwijnen tijdens het verzendproces.
Helaas gebeurt het elk jaar met de iPhones launches dat er meerdere iPhones verdwijnen tijdens het verzendproces.
Dat is toch niet iets DHL specifieks? Dit komt bij alle bezorgbedrijven voor en is altijd goed om te doen.Henk. schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:15:
Als DHL je pakket aflevert zal ik maar (waar de bezorger nog bij staat) de inhoud direct controleren..
Bij UPS gebeurd dit een stuk minder kan ik je verzekeren.pprs schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:16:
[...]
Dat is toch niet iets DHL specifieks? Dit komt bij alle bezorgbedrijven voor en is altijd goed om te doen.
Pakjesboot 12mell33 schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:55:
[...]
Het is de boot die langs de continenten vaart en nu bij dubai aanlegde, en nu onderweg door het Suez kanaal Ik heb het al eerder gezegd, er is 1 boot die de wereld rond vaart en overal containers aflevert.
mell33 in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"
Ik hoop over 5dagen wat te horen.
EDit:
Misschien 2, 1 die RECHTSTREEKS naar de USA & Zuid Amerika oversteekt, die hebben hem ook al snel.

Nee zie vieren in die landen geen sint.
Net me annulering bij belsimpel doorgekregen, nu pas zetten ze het door naar VF, blij dat ik gebeld heb naar VF of ze de verlenging weer aan konden zetten, toen ik zei dat ik het geannuleerd had bij belsimpel. Kon gelijk bestellen gelukkig. Als ik had gewacht dan had ik pas deze week kunnen bestellen, pfff
Net me annulering bij belsimpel doorgekregen, nu pas zetten ze het door naar VF, blij dat ik gebeld heb naar VF of ze de verlenging weer aan konden zetten, toen ik zei dat ik het geannuleerd had bij belsimpel. Kon gelijk bestellen gelukkig. Als ik had gewacht dan had ik pas deze week kunnen bestellen, pfff
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Heeft geen zin. Je moet eerst voor ontvangst tekenen voor je een pakket mag open maken. Daarna is die bezorger geen partij meer.Henk. schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:15:
Mocht er iemand nog een X 256GB SG over hebben, dan houd ik mij aanbevolen. 'BekSide' had mij een toegezegd maar daarna laat hij helaas niets meer van zich horen.
Zelfde hier. Ik hoop maar dat ze wat scans niet verwerkt hebben oid, anders wordt het wel erg krap voor wonsdagCubix schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:14:
Mijn iPhone X (UPS, SG256, 20-27 nov) ligt nu al een heel weekend stil in ZhengZhou, en nog steeds. Datum van ontvangst staat nog op woensdag 15 nov.
Dkawa heeft afgezien van de mijne, dus ik heb ergens deze week een reservering bij Media Markt (ophalen) over voor een 64GB SG. Laat maar weten als ik er iemand (voor de normale prijs) blij mee kan maken, anders bel ik hem af.
Welkom bij de clubRuud0012 schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:19:
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik heb er net ook 1 bij vodafone besteld. Vrees dat het dus nog wel even gaat duren voordat ik deze binnen heb...Ruud0012 schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:19:
Hoe kan je zien in welk land je pakket is dan? Of is dit alleen met UPS het geval? Begin namelijk echt te balen van dat hele DHL gebeuren waar helemaal niks veranderd.Sfynx schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:41:
[...]
Zelfde hier. Ik hoop maar dat ze wat scans niet verwerkt hebben oid, anders wordt het wel erg krap voor wonsdag
Vrijdag is de telefoon verstuurd en wordt pas de 23e bezorgt, kan dat haast niet voorstellen.
Nou als vragen toch vrij staat... ik ben op zoek naar een Silver 256GB.... de meesten bieden een SG aan maar er zal ook toch een keer een Silver variant voorbij moeten komen. Dus als iemand 'm dubbel besteld heeft en er toch van 1 af wilt zien, ik hou me aanbevolen.
Die van mij ligt daar ook sinds afgelopen vrijdag, ik verwacht dat hij vandaag op het vliegtuig gaat en dan dinsdag in de EU is. Dinsdag dan vanaf de EU luchthaven naar NL en dan woensdag met 't UPS bezorgbusje naar m'n brievenbus.Cubix schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:14:
Ja wachten is het zeker. Ook op 27 okt bij VF besteld rond 9.45 uur, maar nog geen berichten over leveringen. Levertijd is 1-3 weken, dus nog max 2 te gaan.

Bij mij idem, snap dit absoluut niet idd. Kan toch niet zo lang duren?patrick9650 schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:45:
[...]
Hoe kan je zien in welk land je pakket is dan? Of is dit alleen met UPS het geval? Begin namelijk echt te balen van dat hele DHL gebeuren waar helemaal niks veranderd.
Vrijdag is de telefoon verstuurd en wordt pas de 23e bezorgt, kan dat haast niet voorstellen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Ik kan helaas mijn status niet goed zien, omdat het pakket wordt samengevoegd met 2x Watches. Deze opmerking staat erbij:
De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).
Er staat nu sinds vanochtend: Onderweg naar klant – verzending op schema, maar ik kan niet zien met welke pakketdienst of waar mijn 2x SG 256gb uithangen
Geschatte levering staat op 20 november, maar ik hoop dat het eerder komt.
De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).
Er staat nu sinds vanochtend: Onderweg naar klant – verzending op schema, maar ik kan niet zien met welke pakketdienst of waar mijn 2x SG 256gb uithangen
Geschatte levering staat op 20 november, maar ik hoop dat het eerder komt.
Winners don't use drugs!
Iemand nog iets gehoord van CB?
Helaas nog steeds ‘Je bestelling is in goede orde ontvangen’Sjoerdteunisse schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:07:
Iemand nog iets gehoord van CB?
🤪
Tijd van bestelling?hitmanovoski schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:14:
[...]
Helaas nog steeds ‘Je bestelling is in goede orde ontvangen’
Nog wat gehoord van Tele2?Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:32:
Tele2 website beweert de 256GB Silver binnen 3 dagen te kunnen leveren. Heb de gok maar gewaagd. Kan ik in elk geval stoppen met F5-en. ;-)
Ik wacht nog steeds op mij 64gb SG.
PM gestuurd.Tim14ww schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:42:
Dkawa heeft afgezien van de mijne, dus ik heb ergens deze week een reservering bij Media Markt (ophalen) over voor een 64GB SG. Laat maar weten als ik er iemand (voor de normale prijs) blij mee kan maken, anders bel ik hem af.
Zojuist bevestiging gekregen dat hij vandaag verscheept is/gaat worden en vaste levering door UPS staat op 16 november. (64GB zwart, levering 20-27)Dennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:10:
[...]
Ik was heel erg bang voor DHL. Omdat er in mijn leven nog nooit iets met DHL goed gegaan is. De beste van die 5 pakketten die DHL ooit van mij heeft gehad kwam na 3 weken alsnog. De andere 4 zijn nooit aangekomen. Gelukkig is deze nu naar UPS gegaan.
Top, hoe laat had je besteld bij apple?
Dennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:08:
[...]
Zojuist bevestiging gekregen dat hij vandaag verscheept is/gaat worden en vaste levering door UPS staat op 16 november. (64GB zwart, levering 20-27)
Verwijderd
Nog niks gehoord, maar ik ga er vanuit dat ze op zondag niets doen.moca007 schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:54:
[...]
Nog wat gehoord van Tele2?
Ik wacht nog steeds op mij 64gb SG.
Als hun levertijdschema klopt zou ik het toestel woensdag moeten hebben. Ik ben sceptisch, maar erg benieuwd.
Ik denk het ook niet, er is mij al meedere keren een belofte gedaan, wat uiteindelijk niet werd waar gemaakt als het gaat om levertijd.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:13:
[...]
Nog niks gehoord, maar ik ga er vanuit dat ze op zondag niets doen.
Als hun levertijdschema klopt zou ik het toestel woensdag moeten hebben. Ik ben sceptisch, maar erg benieuwd.
De mijne is verzonden via UPS. De mail van Apple geeft levering 24/11 aan. UPS: 16/11
Ik was er rond 09.05 doorheen.
Overigens krijg ik net een verzendbevestiging van Apple die het over levering 24-11 heeft.
Maar als ik op de T&T-link klik zegt UPS zelf 16-11, net als in de UPS-app.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 13-11-2017 11:18 ]
Verwijderd
De mensen met DHL verzending zijn dus duidelijk benadeeld tegenover de mensen met UPS verzending...Dennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:08:
[...]
Zojuist bevestiging gekregen dat hij vandaag verscheept is/gaat worden en vaste levering door UPS staat op 16 november. (64GB zwart, levering 20-27)
Anyway blij voor jou dat je hem binnen 3 dagen hebt.
oke, das top idd! Ik was 6 minuten later..... nu nog in voorbereiding...
Dennisdn schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:18:
[...]
Ik was er rond 09.05 doorheen.
Overigens krijg ik net een verzendbevestiging van Apple die het over levering 24-11 heeft.
Maar als ik op de T&T-link klik zegt UPS zelf 16-11, net als in de UPS-app.
Weet jij waarom dat is? Waarom werkt apple met twee bezorgdiensten? Ik zit namelijk in het DHL bootje..Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:18:
[...]
De mensen met DHL verzending zijn dus duidelijk benadeeld tegenover de mensen met UPS verzending...
Anyway blij voor jou dat je hem binnen 3 dagen hebt.

Verwijderd
Geen flauw idee!patrick9650 schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:19:
[...]
Weet jij waarom dat is? Waarom werkt apple met twee bezorgdiensten? Ik zit namelijk in het DHL bootje..
Vanwege de bizar grote aantallen.patrick9650 schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:19:
[...]
Weet jij waarom dat is? Waarom werkt apple met twee bezorgdiensten? Ik zit namelijk in het DHL bootje..
Ik weet nog dat bij een lancering van een iPad, Apple 2 weken lang álle vrachtvluchten van China naar de VS had volgeboekt. Anderen kwamen er die weken niet door.
En zoals ik al voorspelde, hij zit nu in het vliegtuig richting de EU:Grin schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:47:
[...]
Die van mij ligt daar ook sinds afgelopen vrijdag, ik verwacht dat hij vandaag op het vliegtuig gaat en dan dinsdag in de EU is. Dinsdag dan vanaf de EU luchthaven naar NL en dan woensdag met 't UPS bezorgbusje naar m'n brievenbus.

ZhengZhou, China 13/11/2017 16:18 Vertrekscan
ZhengZhou, China 10/11/2017 23:10 Aankomstscan
10/11/2017 22:46 Vertrekscan
10/11/2017 18:50 Herkomstscan
China 10/11/2017 21:55 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
GEEN verandering in mijn huidige status.
(Verzending wordt voorbereid)
Maar bij het inloggen bij UPS my choice staat dat ik een pakketje kan verwachten aankomende donderdag
(Verzending wordt voorbereid)
Maar bij het inloggen bij UPS my choice staat dat ik een pakketje kan verwachten aankomende donderdag
Yes!! Net een email gehad met de bevestiging dat ie is verzonden.
16-11 krijg ik me iPhone X 64 SG via UPS!
Ik ben blij, evengoed nog sneller dan 20-27
16-11 krijg ik me iPhone X 64 SG via UPS!
Ik ben blij, evengoed nog sneller dan 20-27
Eerst nog even een pitstop in Korea :Grin schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:25:
[...]
En zoals ik al voorspelde, hij zit nu in het vliegtuig richting de EU:![]()
10/11/2017 18:50 Herkomstscan
China 10/11/2017 21:55 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Incheon, Korea, Republic of 13/11/2017 19:22 Aankomstscan
10/11/2017 18:52 Herkomstscan
China 10/11/2017 22:53 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Hmm. Mijn stats zijn zelfde tot vrijdag maar vandaag nog niks veranderd.Soundman12 schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:39:
[...]
Eerst nog even een pitstop in Korea :
.edit
Never mind, is nu ook aangepast.
[ Voor 3% gewijzigd door mikkelnl op 13-11-2017 12:05 ]
Hahaha wij zitten in hetzelfde vliegtuig! *high five geeft*Soundman12 schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:39:
[...]
Eerst nog even een pitstop in Korea :
Dubai, United Arab Emirates 12-11-2017 18:10 Vertrekscan
12-11-2017 12:39 Aankomstscan
Mumbai, India 12-11-2017 11:30 Vertrekscan
12-11-2017 03:25 Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.
Mumbai, India 12-11-2017 06:00 Aankomstscan
Taoyuan, Taiwan 12-11-2017 04:37 Vertrekscan
12-11-2017 01:17 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 12-11-2017 01:07 Vertrekscan
Incheon, Korea, Republic of 10-11-2017 19:35 Aankomstscan
ZhengZhou, China 10-11-2017 18:30 Vertrekscan
ZhengZhou, China 09-11-2017 21:00 Aankomstscan
09-11-2017 19:45 Vertrekscan
09-11-2017 16:31 Herkomstscan
China 09-11-2017 2:19 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Verwachting is overmogen....
12-11-2017 12:39 Aankomstscan
Mumbai, India 12-11-2017 11:30 Vertrekscan
12-11-2017 03:25 Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.
Mumbai, India 12-11-2017 06:00 Aankomstscan
Taoyuan, Taiwan 12-11-2017 04:37 Vertrekscan
12-11-2017 01:17 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 12-11-2017 01:07 Vertrekscan
Incheon, Korea, Republic of 10-11-2017 19:35 Aankomstscan
ZhengZhou, China 10-11-2017 18:30 Vertrekscan
ZhengZhou, China 09-11-2017 21:00 Aankomstscan
09-11-2017 19:45 Vertrekscan
09-11-2017 16:31 Herkomstscan
China 09-11-2017 2:19 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Verwachting is overmogen....
Zie op ander forum dat Vodafone ook wat aan het uitleveren is. ER IS HOOP.
Bij DHL al bijna een week de status onderweg naar klant?? Aangemeld voor SMS en email bij verandering van status, maar al heeeeeel lang stil daar. Besteld op 27 okt om 09.04 uur?? Pffff
[ Voor 83% gewijzigd door Patrik1 op 13-11-2017 15:54 ]
Wel bizar trouwens, ik ken iemand die zijn iPhone al op de eerste dag ontving via Apple zelf (dus op 3/11). Hij had pas om 12 uur 's middags besteld op 27/10.
Ik vroeg hem hoe, want veel mensen die eerder bestelden wachten nu nog steeds. Maar hij heeft dus telefonisch besteld. Blijkbaar geeft Apple bestellers via telefoon voorrang? Blijft wel raar.
Ik vroeg hem hoe, want veel mensen die eerder bestelden wachten nu nog steeds. Maar hij heeft dus telefonisch besteld. Blijkbaar geeft Apple bestellers via telefoon voorrang? Blijft wel raar.
Gokje:
Maar misschien dat Apple vanwege de grote vraag de ene batch bij de fabriek sorteert en ze daar individueel via UPS verstuurd, en ook batches in bulk naar hun lokale distributiecentra verstuurd (Eindhoven) om ze daar vervolgens op te splitsen in individuele leveringen via DHL.
Apple verstuurd wel vaker artikelen rechtstreeks vanuit Eindhoven, dus ik neem aan dat ze daar een distributiecentrum hebben..
Maar misschien dat Apple vanwege de grote vraag de ene batch bij de fabriek sorteert en ze daar individueel via UPS verstuurd, en ook batches in bulk naar hun lokale distributiecentra verstuurd (Eindhoven) om ze daar vervolgens op te splitsen in individuele leveringen via DHL.
Apple verstuurd wel vaker artikelen rechtstreeks vanuit Eindhoven, dus ik neem aan dat ze daar een distributiecentrum hebben..
Mijn bestelling is inmiddels ook verzonden:
- 256GB Silver
- 09:11 bevestiging
- Orginele leverdatum: 20 - 27 november
- Vervoerder: DHL Express
- Leverdatum: Staat nergens bij tracking
(EDIT: 24 november
)
- 256GB Silver
- 09:11 bevestiging
- Orginele leverdatum: 20 - 27 november
- Vervoerder: DHL Express
- Leverdatum: Staat nergens bij tracking

[ Voor 5% gewijzigd door Gaston op 13-11-2017 12:29 ]
Ja dat werkt wel die tracking van UPS ja
:

ZhengZhou, China 13/11/2017 18:30 Vertrekscan
Verzonden! Werd ook wel ‘n bietje tijd. Verdomme wel DHL met een verwachte leverdatum van 24 Nov. Nog 11 dagen...
Apple
Levertijd is veranderd naar 3 weken check https://www.tele2.nl/mobi...1510567011#Apple+iPhone+XVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:13:
[...]
Nog niks gehoord, maar ik ga er vanuit dat ze op zondag niets doen.
Voor 64GB SG is de levertijd naar 2 weken gesprongen als ik deze week de iphone niet ontvang, stap ik definitief over naar tmobile via Belsimpel gewoon op vorraad.
Ook net een track & trace binnen voor mijn 64gb versie. Er staat alleen zending informatie ontvangen Eindhoven. Verder geen info over verwachte leverdatum.
Heb zelf meegemaakt dat Tele2 ook klanten heeft geleverd die paar dagen na de 27e hebben bestelt en mensen die op de 27e bestelt hebben wachten nog steeds, hoe dit mogelijk is kunnen ze mij niet vertellen.X-GeaR schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:10:
Wel bizar trouwens, ik ken iemand die zijn iPhone al op de eerste dag ontving via Apple zelf (dus op 3/11). Hij had pas om 12 uur 's middags besteld op 27/10.
Mijn order (64GB silver) is nu ook verzonden 

- Bestelling geplaatst op 27 oktober om 9:09, bevestiging op dezelfde tijd, betaald via iDEAL
- PFS op vrijdag 10 november
- Shipped op maandag 13 november via DHL
- DHL geeft niet meer aan dan "Zending informatie ontvangen"
Verwijderd
Mijn order staat sinds vrijdag al op 'zending informatie ontvangen'.... 64 gb SG, 9:06 besteld. originele leverdatum: 20 - 27, Apple zegt nu 23. DHL nog niksFalconey schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:31:
Mijn order (64GB silver) is nu ook verzonden
- Bestelling geplaatst op 27 oktober om 9:09, bevestiging op dezelfde tijd, betaald via iDEAL
- PFS op vrijdag 10 november
- Shipped op maandag 13 november via DHL
- DHL geeft niet meer aan dan "Zending informatie ontvangen"
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 12:37 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.