Collega met 20-27 nov krijgt zijn zilvere 256gb woensdag a.s.
[ Voor 5% gewijzigd door AnthonyR op 11-11-2017 13:18 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door AnthonyR op 11-11-2017 13:18 ]
Precies!grote_oever schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:34:
Jongens, kunnen we dat doorverkopen voor ons houden of maken er een apart topic van. Tuurlijk kan het en is het interessant, maar het is frustrerend te lezen dat mensen moeten wachten en daartussen reactie komen dat ze met flinke winst doorverkocht worden.
Ik houd me aanbevolen! 🤗Maverick2001 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:50:
[...]
Amen! Ik heb het overwogen om 1 te kopen via eBay in Duitsland maar ik gun het ze niet om eerlijk te zijn. Natuurlijk is het marktwerking en is iedereen vrij dit te doen. Maar het blijft iets wat ik zelf niet wil. Ik heb het geluk gehad om 1 via de Apple store te reserveren en inmiddels heerlijk met mijn iPhone X aan het knoeien. Ik heb mijn uitstaande bestelling die pas eind november komt aan mijn zus aangeboden en als die m niet wil dan mag iemand op Tweakers m voor de aankoop prijs overnemen. Ik denk dat het namelijk ook leuk is een mede Tweaker die er ook 1 wil te helpen zonder er direct geld aan te verdienen.
Hoe is deze verstuurd? Ik heb gisteren een email gekregen dat die van (256gb space gray) mij verzonden is (ook met levering 20-27 nov) en dat de geschatte levertijd 23 november is.AnthonyR schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:15:
Collega met 20-27 nov krijgt zijn zilvere 256gb woensdag a.s.
[ Voor 6% gewijzigd door marco282 op 11-11-2017 13:58 ]
3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb exact hetzelfde, staat sinds vrijdag 11:00u op "Zending informatie ontvangen".marco282 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:58:
[...]
Hoe is deze verstuurd? Ik heb gisteren een email gekregen dat die van (256gb space gray) mij verzonden is (ook met levering 20-27 nov) en dat de geschatte levertijd 23 november is.
Echter wordt hij met DHL verstuurd en staat er dat de origin service area eindhoven is. Helaas is de status: "Zending informatie ontvangen". Ben benieuwd wanneer ze daadwerkelijk de Iphone ontvangen en of het echt vanuit eindhoven komt. Dan zou het 1 dag shipping moeten zijn.
Je hebt em woensdag echt wel hoor. Vliegtuig komt maandag aan in cologne of luik. Vandaarut tot levering is max 2 dagen.rdgut schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:45:
Mijn bestelling wordt met UPS geleverd dus ik begrijp niet waarom jullie allemaal door DHL worden geleverd. Ik zou hem overigens woensdag moeten krijgen en ik kan zien dat hij nu nog in zuid korea is.
Korea? Heb je een samsung besteld?rdgut schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:45:
Mijn bestelling wordt met UPS geleverd dus ik begrijp niet waarom jullie allemaal door DHL worden geleverd. Ik zou hem overigens woensdag moeten krijgen en ik kan zien dat hij nu nog in zuid korea is.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Lief!jmetselaars schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:53:
[...]
Korea? Heb je een samsung besteld?
Ik heb ook een verzendbevestiging gekregen voor levering as woensdag vanuit China. Is nog in China...
Aangezien een zeer welwillende tweaker mij geholpen heeft aan een X op launchdag![]()
Wil ik hier iemand belangeloos helpen aan de X die ik besteld heb. Tegen de verkoopprijs dus
Het gaat om een iPhone X 256GB SG
mag ik aub?Mirjam77 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:56:
[...]
Lief!
Ik heb er al 1 maar gewoon fijne post om te lezen.
Moet je aan jmetselaars vragen want die heeft er 1 voor kostprijs. Succes!
Dat wordt lang wachten bij Tele2, er zijn nog mensen die op 27e hebben bestelt en nog niets hebben gehad. Al moet ik zeggen dat levertijd op hun website is aangepast van +3 weken naar 1 week levertijd. Maar dit zegt niets natuurlijk.jasperv91 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:24:
Zojuist de iPhone X 64 gb space grey besteld bij tele2.
Ben benieuwd hoelang ik zal moeten wachten...
Dit was in oberhausen zeker?suzuki1200 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:49:
Deze ochtend om 7 uur een sg256 kunnen bemachtigen via Apple store. Af te halen in Amsterdam. Nu na een 320 Km rijden de x in bezit. Geweldig toestel.
Veel succes aan iedereen die nog niet in de prijzen is gevallen.
[ Voor 7% gewijzigd door Henk. op 11-11-2017 16:05 ]
Neen. Was in Amsterdam. Maar heb ook daar woonplaats moeten aanpassen. Woon in België en heb dan eigen adres met gelijkaardige postcode ingevuld. Gsm nummer ook ingevuld en dat was geen probleem.Henk. schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:05:
[...]
Dit was in oberhausen zeker?
Moest je geen Duits adres of telefoonnummer invullen?
moca007 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:54:
[...]
Dat wordt lang wachten bij Tele2, er zijn nog mensen die op 27e hebben bestelt en nog niets hebben gehad. Al moet ik zeggen dat levertijd op hun website is aangepast van +3 weken naar 1 week levertijd. Maar dit zegt niets natuurlijk.
Ik verwacht dat je hem wel snel hebt, ik heb hem 4 november besteld en toen was de levertijd 2-4 weken. Meer dan afwachten kunnen we niet doen dus idd maar geduld hebben.Ruud0012 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:48:
Vodafone zelf levert ook mondjesmaat uit heb ik het idee. Schiet allemaal niet erg op zo.
Bij VF via verlengen besteld rond 9.45 uur. Was geen doorkomen aan. Hoop nu tussen nu en twee weken mij X 256gb SG te ontvangen. Geduld dus.
Verwijderd
对不起,我们有周末 😉Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:07:
Het is inmiddels al meer dan 24 uur geleden sinds de status is verandert naar "Verzending wordt voorbereid".
Duurt lang!
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
[ Voor 3% gewijzigd door Reem0nN op 11-11-2017 17:57 ]
Was dat vandaag? Of gisteren al?Robiejan schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:58:
Mijn status is ook aangepast naar verzending voorbereiden!! (apple.com 256 SG, 9:12)
![]()
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
:-)Waterpower schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:05:
[...]
Was dat vandaag? Of gisteren al?
Belachelijk trouwens dat die Chinezen weekend hebben als wij hier zitten te wachten! 🙃
In de fabriek werken ze gewoon door maar dit heeft met DHL en UPS te maken. De mensen die donderdag de status verzending wordt voorbereid hadden hebben waarschijnlijk geluk omdat die vrijdag met DHL of UPS is verzonden en die krijgen hem midden volgende week. De mensen die de status vrijdag hebben gekregen hebben er gewoon weekend tussen zitten, verwacht ook dat die maandag ochtend rond negen uur verzendbevestiging krijgen en hopelijk vrijdag wordt geleverd.Rickrebr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:18:
Doen ze in het weekend echt niks? Lijkt mij wel toch
Verwijderd
Ik vind dit nogal egoïstisch gezegd. Neem aan dat jij ook niet 7 dagen in de week wilt werken en wel het weekend vrij wilt hebben voor je gezinRickrebr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:45:
Vind het wel raar da ze daar dan niet doorwerken 2 van die grote bedrijven.
Ik weet niet of jij ooit van ploegendiensten heb gehoord of part-time werkers. Beetje onzin wat je zegt.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:58:
[...]
Ik vind dit nogal egoïstisch gezegd. Neem aan dat jij ook niet 7 dagen in de week wilt werken en wel het weekend vrij wilt hebben voor je gezin
Verwijderd
Dat doen ze vast wel, voor klanten die daar extra voor betalen.Rickrebr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:45:
Vind het wel raar da ze daar dan niet doorwerken 2 van die grote bedrijven.
Dat hoop ik zeker, alleen jammer genoeg heb ik de verwachtte leverdatum: 23 november. (DHL)BoomTree schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:33:
[...]
In de fabriek werken ze gewoon door maar dit heeft met DHL en UPS te maken. De mensen die donderdag de status verzending wordt voorbereid hadden hebben waarschijnlijk geluk omdat die vrijdag met DHL of UPS is verzonden en die krijgen hem midden volgende week. De mensen die de status vrijdag hebben gekregen hebben er gewoon weekend tussen zitten, verwacht ook dat die maandag ochtend rond negen uur verzendbevestiging krijgen en hopelijk vrijdag wordt geleverd.
Had je besteld of gewoon op de gok?jorasho schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:50:
Vanmiddag in Oberhausen opgehaald. Wat een drukte daar zeg!
[ Voor 19% gewijzigd door grote_oever op 11-11-2017 23:06 ]
Vanmorgen was hetzelfde, normaal komen ze om 6 uur online maar vanochtend om 7 uurgrote_oever schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:05:
Mijn plannetje werkte nietlaatste paar dagen kwam er een voorraad vrij om 23:00. Film gestopt waar ik mee bezig ben om achter mijn pc te f5-en. Helaas geen voorraad
Ik ga zo naar bed. En als ik morgen toch een voorraad mailtje zie wordt ik boos!
Alleen donderdag avond was er enige kans om te kopen, (ook maar 1 kleur en geheugen) de keren daarna waren binnen 1 a 2 minuten weg en kwam je er al door kon je niet afrekenen ivm het niet kunnen kiezen van een tijdslotgrote_oever schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:05:
Mijn plannetje werkte nietlaatste paar dagen kwam er een voorraad vrij om 23:00. Film gestopt waar ik mee bezig ben om achter mijn pc te f5-en. Helaas geen voorraad
Ik ga zo naar bed. En als ik morgen toch een voorraad mailtje zie wordt ik boos!
Verwijderd
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Het valt best mee dat alle andere providers aan de lopende band al leveren, overdrijven is ook een vak. Meeste telefoons zijn nog steeds de eerste batch die van de leveranciers komen en zijn zo'n beetje al opgedroogd, of je moet een import van belsimpel willen. Je was er zelf best laat bij om 11:45 uur en dan kan je niet verwachten dat je nu al een iPhone X kan krijgen. Bel ze maandag gewoon voor een status.Dannydekr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:45:
Vodafone faalt wederom hoor. Bij vrijwel alle providers wordt er inmiddels al aan de lopende band geleverd. 27-10 om 11:45 een 64GB SG besteld en nog steeds niets gehoord!
Ik kreeg een mailtje van i.whos.nl toen ik de boodschapjes in de supermarkt stond in te laden
Ik gokte op gisteravond 23:00 en vanmorgen 7:00. Natuurlijk zit ik er naast.davevanbeeten schreef op zondag 12 november 2017 @ 06:50:
Er was net weer even voorraad (Spacegrey 256 in Amsterdam)
Geen tweakers zo vroeg op op de Zondag?
Is ook niet zo raar als de enkele restanten hooguit 1 minuut online staan...dkawa schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:34:
Ik ben er een beetje klaar mee... echt waar... telkens maar dan ook telkens vis ik achter het net.
Ben nog steeds van mening dat dit typisch een Apple manier is om de schaarste te creëren (dat is gewoon zo)... 😡🤬🤬🤬🤬🤬
GeweldigHenk. schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:48:
[...]
Is ook niet zo raar als de enkele restanten hooguit 1 minuut online staan...
Ik heb een sterk vermoeden dat dit twitteraccount van jou is. Je profiel heeft maar twee reacties en zo goed is dat twitteraccount niet. In al die twee reacties noem jij dit twitteraccount.yungfelix schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:12:
De voorspellingen van https://twitter.com/iPhoneXophalen kloppen tot nu toe! Doordat de voorraad van iPhones al vooraf wordt ingevoerd, kan deze soms al zien welke modellen beschikbaar komen voor ophalen. De iPhones die om 23:00 beschikbaar komen zijn vaak tussen 20:00 en 21:00 al bekend, en degene die om 06:00 beschikbaar komen zijn om middernacht bekend.
Helaas zijn dit, zeker bij de 256GB modellen, vaak kleine aantallen die snel weg zijn. Afgelopen dinsdag waren de 64GB modellen wel langer beschikbaar; mogelijk komen er deze week opnieuw wat batches vrij.
Eens!grote_oever schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:37:
[...]
Ik heb een sterk vermoeden dat dit twitteraccount van jou is. Je profiel heeft maar twee reacties en zo goed is dat twitteraccount niet. In al die twee reacties noem jij dit twitteraccount.
Ik zeg spam.
Je zit in de buurt! Niet van mij, maar ken wel degene die het gemaakt heeft. Hij had dit afgelopen week gescript en ik zag hier mensen strugglen om proberen een iPhone te scoren, dus heb een accountje gemaakt om mensen hierop te wijzen, want ben normaal niet actief hier. Shame on me!grote_oever schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:37:
[...]
Ik heb een sterk vermoeden dat dit twitteraccount van jou is. Je profiel heeft maar twee reacties en zo goed is dat twitteraccount niet. In al die twee reacties noem jij dit twitteraccount.
Ik zeg spam.
Verwijderd
Absoluut. Zo ben ik ook een tijdje bezig geweest om een Pixel 2 XL te bemachtigen. Wat niet wil zeggen dat het toestel nu ik hem binnen heb stof ligt te happen, dat is geenszins het geval, maar er is wel iets extra leuks/spannends aan de periode ervoor.Ruud0012 schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:46:
Het verlagen naar iets is meestal leuker als dat je het hebt. Haha. Ben dr mee eens, het is lekker spannend. Komt ie of komt ie niet. En het is hier gezellig met zn allen.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 11:12 ]
Komt meestal vanzelf weer terug in het systeemVerwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:10:
Mijn bestelling staat niet meer in mijn account in de Apple Store app. Ik heb hem zelf niet geannuleerd en vannacht stond hij er gewoon nog in. En ik las eerder in deze topic (dat iemand anders dat ook had), maar ik kan die pagina niet meer terugvinden. En volgens mij kan ik Apple nu niet bellen?
Weten jullie meer?
Het is weer bijna September 2026 :)
Verwijderd
Gebeurt dat vaker?Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:13:
[...]
Komt meestal vanzelf weer terug in het systeem
Hier is dat regelmatig gebeurd idd maar eigenlijk alleen tijdens drukte van de servers en load aan bestellingen. Vd zekerheid zou ik maandag even bellen..
Zie PMBekSide schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:00:
Krijg zojuist bericht dat mijn op 27-10 bestelde iPhones opgehaald kunnen worden.
Betreft 2x 256 SG
Als iemand interesse heeft mag die hem overnemen. Ophalen regio Eindhoven
Had ook al PM gestuurd en afgesproken, wacht even nog een reactie af wanneer ophalen
Verwijderd
Oké. Als ik bestellingen aanklik staat er ook dit: “Je hebt op dit moment geen toegang tot je bestellingen. Probeer het later opnieuw”Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:16:
[...]
Hier is dat regelmatig gebeurd idd maar eigenlijk alleen tijdens drukte van de servers en load aan bestellingen. Vd zekerheid zou ik maandag even bellen..
Ja... bij mij nu ook. Ik vermoed/hoop dat het iets te maken heeft me de overgang van gereed maken voor verzending naar verzonden.
Kan van alles zijn, onderhoud, statuswijziging etc etcVerwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:19:
[...]
Oké. Als ik bestellingen aanklik staat er ook dit: “Je hebt op dit moment geen toegang tot je bestellingen. Probeer het later opnieuw”
Ik hoopte eigenlijk dat dit gebeurde, omdat mijn status positief gaat veranderen naar “voorbereiden van verzending”.
Maar als ik het zo hoor, is dat de reden niet.
Ik heb zojuist ergens gelezen dat apple onderhoud pleegt op zondagen op de status pagina.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:19:
[...]
Oké. Als ik bestellingen aanklik staat er ook dit: “Je hebt op dit moment geen toegang tot je bestellingen. Probeer het later opnieuw”
Ik hoopte eigenlijk dat dit gebeurde, omdat mijn status positief gaat veranderen naar “voorbereiden van verzending”.
Maar als ik het zo hoor, is dat de reden niet.
Maar jij hebt er toch al een?Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:18:
[...]
Had ook al PM gestuurd en afgesproken, wacht even nog een reactie af wanneer ophalenHeb er 1 nodig
Heb het nodig voor mn vriendin, die moet ook anders nog tot eind dec wachten vandaardkawa schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:23:
[...]
Maar jij hebt er toch al een?
Kun je mij niet voor laten??🤯🤬
Die van mij is ook weg, maar als ik nu mijn bestelling opvraag krijg ik:Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:10:
Mijn bestelling staat niet meer in mijn account in de Apple Store app. Ik heb hem zelf niet geannuleerd en vannacht stond hij er gewoon nog in. En ik las eerder in deze topic (dat iemand anders dat ook had), maar ik kan die pagina niet meer terugvinden. En volgens mij kan ik Apple nu niet bellen?
Mijn bestelling is een Silver 64GB en levering 20-27 november.
Weten jullie meer?
Verwijderd
Hahahaha, dat zal het zeker zijn!Waterpower schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:26:
[...]
Die van mij is ook weg, maar als ik nu mijn bestelling opvraag krijg ik:
"Het spijt ons.
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw."
Ik denk dat ze onze iPhone naar hun stoel aan het begeleiden zijn in het vliegtuig. Als ie goed vastgesnoerd zit en als het veiligheidsverhaaltje door de stewardessen is afgerond komt er vast wel weer een update.
Tja... ik geef het op....😓Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:24:
[...]
Heb het nodig voor mn vriendin, die moet ook anders nog tot eind dec wachten vandaar
Verwijderd
Hahahahahaha, je bent niet de enigeLimitted schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:29:
Het spijt ons.
Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.
Denk het dat mijn schuld is... te vaak op f5 gedrukt
Hier hetzelfde.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:38:
Ik ben wel benieuwd, de mensen die hetzelfde hebben als ik “dat je niet bij de bestellingen kan” of jullie ook de levering hebben van 20-27 november?
Ja 10-11 status aangepast naar verzending wordt voorbereid.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:38:
Ik ben wel benieuwd, de mensen die hetzelfde hebben als ik “dat je niet bij de bestellingen kan” of jullie ook de levering hebben van 20-27 november?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq