Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-07-2020
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:02:
Mensen die ook bij de MM besteld hebben. Hij was toch niet binnengekomen vandaag. Ze zei wel dat die was verzonden en dat ik morgen maar weer terug moest komen, helaas..
Ik kreeg iemand van MM aan de telefoon die me vertelde dat de iPhones zwaar uitverkocht zijn. Hij zei dat het waarschijnlijk een fout was dat de status is verandert naar "bestelling wordt voorbereid voor verzending". Dit frustreert me echt, had net zo goed gister ook een iPhone kunnen bestellen en vandaag in adam ophalen. Echter had ik dit niet gedaan omdat ik de hoop had dat hij wel snel verzonden zou worden door de status verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-09 08:21
calvin98 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:42:
[...]

Ik kreeg iemand van MM aan de telefoon die me vertelde dat de iPhones zwaar uitverkocht zijn. Hij zei dat het waarschijnlijk een fout was dat de status is verandert naar "bestelling wordt voorbereid voor verzending". Dit frustreert me echt, had net zo goed gister ook een iPhone kunnen bestellen en vandaag in adam ophalen. Echter had ik dit niet gedaan omdat ik de hoop had dat hij wel snel verzonden zou worden door de status verandering
Is jou status niet veranderd in bestelling verzonden naar magazijn? Die van mij wel namelijk. Sinds gisteren al overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-12-2020
calvin98 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:42:
[...]

Dan is het wel echt een zooitje daar. Vanochtend aan de telefoon kon mevrouw nog tegen mij zeggen dat ik hem vandaag kon ophalen. In de vestiging werd mij ook verteld dat die verzonden was maar dat ik tot morgen moest wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:47:
[...]

Is jou status niet veranderd in bestelling verzonden naar magazijn? Die van mij wel namelijk. Sinds gisteren al overigens.
Jawel bestelling verzonden naar het magazijn. Dit betekent volgens mij dat de bestelling zelf is verzonden naar het magazijn en dat daar iemand ermee aan de slag gaat om het in te pakken enzo. Aangezien ik heb gekozen voor thuisbezorgen zal "verzonden naar het magazijn" niet betekenen dat de iPhone naar je lokale winkel is gestuurd. Staat er bij jou ook nog onder "bestelling wordt voorbereid op verzending"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:47:
[...]

Ik heb twee verschillende staan. Eentje verzonden naar magazijn die staat in het groen, de tweede voorbereiding verzending naar Deventer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 12:27
Sjoerdteunisse schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:33:
[...]

Wat was jullie tijd van bestelling? Vind het zelf ook lang duren....
8:03 maar zoals Coolblue zelf aangeeft ze hebben een "interne lijst" dus besteltijd doet er niet toe.

Verder geeft deze mail van CoolBlue aan dat ze shop orders gediscrimineerd hebben:

Bedankt voor je e-mail. Nee niemand heeft behoefte aan een welles - nietes spelletje en daar wil ik dan ook niet aan mee doen.

We hebben zeer uitvoerig aangegeven waar het bij Coolblue mis is gegaan in de interne verwerking van de orders. Helaas is daar nog een fout bij gekomen, namelijk dat orders die op de winkel staan geen voorrang kregen op web bestellingen. Zodra we dit opmerkte hebben wij alle klanten met een winkel order benaderd. Met het verzoek om de order om te zetten naar een web order. Zodat de wachtlijst op de juiste manier gehanteerd kan worden en we niemand meer overslaan.

De vraag niet nog steeds openstaat voor jou is of wij de order mogen omzetten naar de web order met vooruitbetaling. Alleen zo kan ik je aangeven dat je bij de eerste de beste lading nieuwe iPhone's zit.

Je hebt absoluut gelijk, het hele iPhone proces moet onder de loep genomen worden om herhaling te voorkomen. Helaas lost dit alles voor nu niets op. Wij hebben hier van geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:48:
[...]

Dan is het wel echt een zooitje daar. Vanochtend aan de telefoon kon mevrouw nog tegen mij zeggen dat ik hem vandaag kon ophalen. In de vestiging werd mij ook verteld dat die verzonden was maar dat ik tot morgen moest wachten.
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:48:
[...]

Ach, ik had vandaag geen tijd om hem op te halen. Status is onveranderd, zie morgen wel en anders volgende week.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Kuif schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:50:
[...]

8:03 maar zoals Coolblue zelf aangeeft ze hebben een "interne lijst" dus besteltijd doet er niet toe.

Verder geeft deze mail van CoolBlue aan dat ze shop orders gediscrimineerd hebben:

Bedankt voor je e-mail. Nee niemand heeft behoefte aan een welles - nietes spelletje en daar wil ik dan ook niet aan mee doen.

We hebben zeer uitvoerig aangegeven waar het bij Coolblue mis is gegaan in de interne verwerking van de orders. Helaas is daar nog een fout bij gekomen, namelijk dat orders die op de winkel staan geen voorrang kregen op web bestellingen. Zodra we dit opmerkte hebben wij alle klanten met een winkel order benaderd. Met het verzoek om de order om te zetten naar een web order. Zodat de wachtlijst op de juiste manier gehanteerd kan worden en we niemand meer overslaan.

De vraag niet nog steeds openstaat voor jou is of wij de order mogen omzetten naar de web order met vooruitbetaling. Alleen zo kan ik je aangeven dat je bij de eerste de beste lading nieuwe iPhone's zit.

Je hebt absoluut gelijk, het hele iPhone proces moet onder de loep genomen worden om herhaling te voorkomen. Helaas lost dit alles voor nu niets op. Wij hebben hier van geleerd.
Ik kan het gewoon niet geloven van CB dat ze het zo dom hebben geregeld.

[ Voor 70% gewijzigd door niekosniekos op 10-11-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:50:
[...]

Ik heb twee verschillende staan. Eentje verzonden naar magazijn die staat in het groen, de tweede voorbereiding verzending naar Deventer.
oftewel je verzending is nog niet verzonden. Ik heb precies dezelfde statussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:50:
[...]

En geen van beide aangekomen? Dat is vreemd. We zullen het zien. Je kan er weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:53:
[...]

En geen van beide aangekomen? Dat is vreemd. We zullen het zien. Je kan er weinig aan veranderen.
Staat bij één bestelling, dat is nog het leukste! Ik weet niet welke van de twee ik moet geloven. In de winkel vertelde ze me dat die verzonden is en dat ik morgen weer langs moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:53:
[...]

wat staat er bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:54:
[...]

Staat bij één bestelling, dat is nog het leukste! Ik weet niet welke van de twee ik moet geloven. In de winkel vertelde ze me dat die verzonden is en dat ik morgen weer langs moet komen.
Ga er niet langs voor Jan met de korte achternaam, heb wel iets beters te doen. Ik wacht gewoon tot ik een ophaal bevestiging heb. Mijne staat gewoon op verzonden naar magazijn Breda. Ik weet ook niet of ze op zaterdag leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:57:
[...]

Ga er niet langs voor Jan met de korte achternaam, heb wel iets beters te doen. Ik wacht gewoon tot ik een ophaal bevestiging heb. Mijne staat gewoon op verzonden naar magazijn Breda. Ik weet ook niet of ze op zaterdag leveren.
Haha snap ik, maar heb zelf bij de Media Markt gewerkt en ja er worden ook internetbestelling bezorgd op zaterdag. Dit gaat gewoon via PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:58:
[...]

Haha snap ik, maar heb zelf bij de Media Markt gewerkt en ja er worden ook internetbestelling bezorgd op zaterdag. Dit gaat gewoon via PostNL.
Vorig jaar ook een "foutje" meegemaakt met de iPhone 7 bij MM. Bleek niet aangekomen te zijn en ze zeiden jammer dan. Liep naar boven en daar lagen ze gewoon. Waren bestemd voor verkoop icm. met een abonnement. Ik liep dus na een korte discussie met een iPhone (zonder abonnement) de deur uit.

Nu heb je weinig in te brengen, status zegt genoeg dus ja, dan is het gewoon netjes op je beurt wachten Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-07-2024
- 09:13
- 2x SG 256gb
- 2x Watch Series 3

Hmpf, status is net gewijzigd naar verzonden, maar er staat een verhaaltje bij dat de bestellingen nog samengevoegd moeten worden, omdat ze van verschillende locaties af komen. Ben benieuwd hoe lang dit allemaal weer gaat duren :S

Had aangegeven dat ik alles in 1x wilde hebben.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:03:
[...]

Vorig jaar ook een "foutje" meegemaakt met de iPhone 7 bij MM. Bleek niet aangekomen te zijn en ze zeiden jammer dan. Liep naar boven en daar lagen ze gewoon. Waren bestemd voor verkoop icm. met een abonnement. Ik liep dus na een korte discussie met een iPhone (zonder abonnement) de deur uit.

Nu heb je weinig in te brengen, status zegt genoeg dus ja, dan is het gewoon netjes op je beurt wachten Helaas.
Staat er bij jou ook dit? https://www.dropbox.com/s...11-10%2019.57.50.png?dl=0
Of iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
Yep, exact hetzelfde. Dus dan zal hij wel verzonden worden met PostNL naar de betreffende vestiging als ik jou moet geloven. We zullen het morgen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 21:34
Weet iemand hoelang het duurt voordat je een mail krijgt met track en trace nadat de status op "Verzending wordt voorbereid " is gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-07-2024
Limitted schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:30:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je een mail krijgt met track en trace nadat de status op "Verzending wordt voorbereid " is gezet?
Bij mij duurde het ongeveer 24 uur, waarin mijn status van voorbereid naar verzonden is gegaan.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:29:
[...]

Yep, exact hetzelfde. Dus dan zal hij wel verzonden worden met PostNL naar de betreffende vestiging als ik jou moet geloven. We zullen het morgen zien.
Dan kan ik zeggen dat er nog geen vinger naar je bestelling is uitgestoken in het hoofdmagazijn, als ik de woorden van een MM telefonist mag geloven

[ Voor 3% gewijzigd door calvin98 op 10-11-2017 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
calvin98 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:33:
[...]

Dan kan ik zeggen dat er nog geen vinger naar je bestelling is uitgestoken in het hoofdmagazijn, als ik de woorden van een MM telefonist mag geloven
Ze zullen toch wel een keer klaar zijn met koffie drinken. _O- ...Ik lig er niet wakker van hoor...Alleen als ik voor Jan met de korte achternaam naar de MM moet rijden, dan gaat mijn hartslag wel ietsje omhoog... 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Josvs op 10-11-2017 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agogo
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-03-2024
Bol. Com besteld op d.day 9.15, status verzonden

Dus nieuwe batch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
calvin98 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:33:
[...]

Staar bij mij nu dit bij mijn bestellingen, was vanmiddag nog niet geloof ik.

https://www.dropbox.com/s...7%2021%2002%2022.jpg?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:14:
[...]

Staar bij mij nu dit bij mijn bestellingen, was vanmiddag nog niet geloof ik.

https://www.dropbox.com/s...7%2021%2002%2022.jpg?dl=0
waar heb je dat gevonden? Dan ga ik eens kijken of ik hetzelfde heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
calvin98 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:16:
[...]

Staat bij ons hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
calvin98 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:16:
[...]

Gewoon op de app van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
Wij hebben inderdaad hetzelfde. Dat wordt nog lekker lang wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
Oke, we wachten morgen maar af. Hopen dat het koffie automaat onderhand leeg is in het magazijn dan kunnen ze worden verzonden. Als ik maar niet aan het lijntje word gehouden, daar kan niet zo goed tegen. Heb ook nog niet gebeld of ge-maild overigens. Wel mijn bestellingen bij Apple gecanceld (levering 22-27) gisteren. Beter niet kunnen doen achteraf. Ach ja, welkom in de grote mensen wereld. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
Ik heb gebeld, morgen word die verzonden en kan hem volgende week ophalen. Eind goed, al goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:01:
Ik heb gebeld, morgen word die verzonden en kan hem volgende week ophalen. Eind goed, al goed :).
Zeg dat pas wanneer je de iPhone ook daadwerkelijk in je handen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:01:
Prima toch? Ook een beetje vertrouwen houden. De mijne staat op status verzonden naar magazijn in Breda. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:11:
[...]

Prima toch? Ook een beetje vertrouwen houden. De mijne staat op status verzonden naar magazijn in Breda. We zien wel.
Maar tegen calvin werd net verteld dat zn iphone niet op voorraad is, daarom kan je beter even belletje doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvs
Maar tegen calvin werd net verteld dat zn iphone niet op voorraad is, daarom kan je beter even belletje doen,
[/quote]

Heb gebeld, wordt gewoon verzonden. Ze kon alleen niet met zekerheid zeggen of dit vanavond al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
Josvs schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:40:
[/quote]

Heb gebeld, wordt gewoon verzonden. Ze kon alleen niet met zekerheid zeggen of dit vanavond al was.
Kreeg zelfde antwoord, we zullen het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:59
Er is weer voorraad bij Apple Store Amsterdam.

We found something for you!
iPhone X Black 256 GB Simfree @ Apple Amsterdam - PS Amsterdam 1017 PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
En weer op binnen 3 minuten.

Weer 1 in winkelmand maar weer geen afhaaltijd kunnen kiezen :(

[ Voor 54% gewijzigd door Henk. op 10-11-2017 23:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 08:18
Heb er zojuist een besteld :) Dit keer was ik er op tijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
T i M schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:09:
Ik ook geprobeerd maar bestel vanuit België en kan bij invullen van mijn gegevens land niet wijzigen. Dus ik kan eigenlijk alleen valse postcode ingeven. Iemand een idee of dit dan probleem geeft bij afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
T i M schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:09:
Dan heb je echt geluk, ik was er toch ook echt op tijd bij maar kon geen eens een afhaaltijd meer kiezen.. oftewel ze waren al weg voordat ik überhaupt af kon rekenen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 14:18
Geen 64 gb 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yungfelix
  • Laatst online: 05-01-2022
Check https://twitter.com/iPhoneXophalen

Deze weet ook van tevoren welke iPhone X's beschikbaar komen lijkt het, want hij voorspelde al om 20:48 dat de 256GB space gray beschikbaar zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag een SG 256gb opgehaald in Amsterdam. Binnenkort word de 64gb geleverd (status Verzending wordt voorbereid). Die gaat direct weer terug naar Apple. Succes guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:23
SG 256GB nu bij Apple Store Amsterdam te reserveren voor ophalen.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
RichieB schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:36:
SG 256GB nu bij Apple Store Amsterdam te reserveren voor ophalen.
En weer weg in minder dan 2 minuten.
Echt kansloos dit ;( stop ermee...

[ Voor 11% gewijzigd door Henk. op 10-11-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een SG 256-GB kunnen reserveren voor ophalen in Amsterdam, ik heb nog een order staan voor 5-12/12-12, zal ik die voor de zekerheid laten staan tot ik hem echt heb opgehaald? hij zal toch niet binnen nu en 24 uur klaar worden gemaakt voor verzending neem ik aan.. dan kan ik hem natuurlijk niet meer annuleren

Moet ik me trouwens aan de ophaal tijd houden of mag ik ook gewoon eerder komen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2017 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ingeschreven op http://i.whos.nl maar die lijkt dit allemaal niet eens door te hebben. Toch maar handmatig refreshen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:43:
Gisteren ingeschreven op http://i.whos.nl maar die lijkt dit allemaal niet eens door te hebben. Toch maar handmatig refreshen dan.
Vind ik niet raar, ze zijn zo snel weg elke keer :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb vandaag eindelijk mijn X 256GB in Spacegrey opgehaald bij Apple Amsterdam! Top toestel! Succes hier voor degene die nog een willen scoren. Het lijkt erop dat ze elke avond rond 11 en sowieso de volgende dag om 06:01 toestellen beschikbaar stellen.

Succes :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 23:24
0 komma niks beschikbaar vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
:-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand gisteren avond nog om 23:00 besteld op de apple stie? Zo ja hebben jullie al een mail gehad dat jullie je toesten mogen ophalen?
Mijn status is nog steeds: Je bestelling is in behandeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:18:
Heeft er iemand gisteren avond nog om 23:00 besteld op de apple stie? Zo ja hebben jullie al een mail gehad dat jullie je toesten mogen ophalen?
Ja, hier precies hetzelfde. Denk dat je het beste even kunt bellen zodra ze open zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
Yes. Straks tripje Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:31:
[...]

Ja, hier precies hetzelfde. Denk dat je het beste even kunt bellen zodra ze open zijn
Die status wijzigt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn afhaalbericht is binnen! ik heb 14.30 - 15.00 geselecteerd gister, maar mag ik hem ook eerder ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:56

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:18:
Ik heb donderdag 1 besteld en had hetzelfde. Pas tegen de middag kreeg ik een mail met de ophaal gegevens. Het verandert vanzelf. Ik ben inmiddels de trotse bezitter van een 256GB SG.
Prachtig toestel.

Dus lekker achterover leunen en rellaxen! Het komt helemaal goed :)

[ Voor 7% gewijzigd door Maverick2001 op 11-11-2017 08:15 ]

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 15:28
Wordt er echt simpel van... ik vis telkens achter het net... ik stop er even mee.. ben er echt klaar mee met die klote hype

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 15:28
Gewoon een klotestreek van apple... typisch Apple!!! Schaarste creëren .. bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

dkawa schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:39:
[...]

Gewoon een klotestreek van apple... typisch Apple!!! Schaarste creëren .. bah bah
Rustig blijven proberen! Komt vanzelf goed. Ik heb ook 7 vroege ochtenden gehad en het is gelukt. Naast schaarste is er ook gewoon heel veel vraag.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:10
dkawa schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:39:
[...]

Er wordt door Apple echt geen schaarsheid gecreeerd. We zijn op dit moment van dat kudde volk dat blindelings een iPhone besteld. Op het moment dat er twitter sites en checksites zijn moet je er wel snel bij zijn de komende erkent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 08:18
grote_oever schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:59:
[...]

Er wordt door Apple echt geen schaarsheid gecreeerd. We zijn op dit moment van dat kudde volk dat blindelings een iPhone besteld. Op het moment dat er twitter sites en checksites zijn moet je er wel snel bij zijn de komende erkent
Hoe verklaar je dan dat er gister om 23:00 voorraad beschikbaar komt en vanmorgen om 6:00 weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:07

Nitai

Live the life you love.

T i M schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:46:
[...]

Hoe verklaar je dan dat er gister om 23:00 voorraad beschikbaar komt en vanmorgen om 6:00 weer?
Niet opgehaalde reserveringen, het logistiek proces zal volledig geautomatiseerd zijn en gepubliceerd worden op vaste tijdstippen naar de website?

[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 11-11-2017 09:49 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:48:
[...]

Niet opgehaalde reserveringen.
Zou een reservering niet gewoon vervallen op sluitingstijd? Waarom eerst om 23:00 een aantal en dan 's morgens (voor openingstijd) nog een aantal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
T i M schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:46:
[...]

Vanmorgen was er niks

-edit: schijnbaar was er om 07:00 wel voorraad 😴

[ Voor 11% gewijzigd door neonite op 11-11-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Gisteravond was er ook bijna niks. Vermoed inderdaad geannuleerde bestellingen. Misschien hebben ze dagelijks een reserve voor defecte telefonen. Geen idee, maar de voorraad is zo klein dat ik vermoed dat deze over zijn. Donderdagavond was er een veel grotere voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 07:52:
Mijn afhaalbericht is binnen! ik heb 14.30 - 15.00 geselecteerd gister, maar mag ik hem ook eerder ophalen?
Ja hoor, dat mag. :)

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yes die van mij mag ik straks ophalen bij de Apple Store. :-)

Voor de grap een advertentie op de marktplaats gemaakt.. voor 450 meer.. En gelijk verkocht wordt vanmiddag opgehaald whaha....
Maandag maar weer proberen om er eentje te scoren,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 11:02
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:13:
Yes die van mij mag ik straks ophalen bij de Apple Store. :-)

Voor de grap een advertentie op de marktplaats gemaakt.. voor 450 meer.. En gelijk verkocht wordt vanmiddag opgehaald whaha....
Maandag maar weer proberen om er eentje te scoren,
Triest figuur :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
Voor 450 zou ik het ook doen, niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
neonite schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:24:
[...]

Moet dat stoer gemeld worden?
Hou dat lekker voor je :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neonite
Nick25 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:26:
[...]

Moet dat stoer gemeld worden?
Hou dat lekker voor je :)
Als er blijkbaar nog dit soort bedragen voor worden geboden, kan ik mij voorstellen dat menig tweaker hetzelfde zou overwegen. Immers; drie iPhones verkopen is een gratis iPhone 10 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
neonite schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:28:
[...]

kan ik mij voorstellen dat menig tweaker hetzelfde zou overwegen
sterker nog, al meerdere Tweakers voorbij zien komen, die hier vol trots melden dat ze er 6 of 8 onderweg hebben, besteld bij Apple en/of diverse resellers...om uiteindelijk te verkopen met winst.

Lang leve de vrije economie....of zoiets ;)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 11-11-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha zo is het ook!! Waarom ook niet :-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• grote_oever
Jongens, kunnen we dat doorverkopen voor ons houden of maken er een apart topic van. Tuurlijk kan het en is het interessant, maar het is frustrerend te lezen dat mensen moeten wachten en daartussen reactie komen dat ze met flinke winst doorverkocht worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
grote_oever schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:34:
Jongens, kunnen we dat doorverkopen voor ons houden of maken er een apart topic van. Tuurlijk kan het en is het interessant, maar het is frustrerend te lezen dat mensen moeten wachten en daartussen reactie komen dat ze met flinke winst doorverkocht worden.
Amen dat dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Gister mijn 256GB Silver van Coolblue binnen gekregen, wat een machtig mooi apparaat!

BELANGRIJKE MEDEDELING:
Heb je een Apple Watch? Zorg dan dat je deze loskoppelt van je oude iPhone en een reserve kopie van je iPhone maakt VOORDAT je je iPhone X gaat restoren. Ik had het niet gedaan en ben nu voor de tweede keer m'n X aan het restoren 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

grote_oever schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:34:
Amen! Ik heb het overwogen om 1 te kopen via eBay in Duitsland maar ik gun het ze niet om eerlijk te zijn. Natuurlijk is het marktwerking en is iedereen vrij dit te doen. Maar het blijft iets wat ik zelf niet wil. Ik heb het geluk gehad om 1 via de Apple store te reserveren en inmiddels heerlijk met mijn iPhone X aan het knoeien. Ik heb mijn uitstaande bestelling die pas eind november komt aan mijn zus aangeboden en als die m niet wil dan mag iemand op Tweakers m voor de aankoop prijs overnemen. Ik denk dat het namelijk ook leuk is een mede Tweaker die er ook 1 wil te helpen zonder er direct geld aan te verdienen.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
pposthoorn schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:47:
Gister mijn 256GB Silver van Coolblue binnen gekregen, wat een machtig mooi apparaat!

BELANGRIJKE MEDEDELING:
Heb je een Apple Watch? Zorg dan dat je deze loskoppelt van je oude iPhone en een reserve kopie van je iPhone maakt VOORDAT je je iPhone X gaat restoren. Ik had het niet gedaan en ben nu voor de tweede keer m'n X aan het restoren 😅
Gefeliciteerd! Coolblue heeft het duidelijk niet gewonnen dit jaar en verdient zeker niet de schoonheidsprijs.
Wat betreft de Apple Watch: loskoppelen op je oude iPhone is niet nodig. Gewoon een reservekopie maken van je iPhone en tijdens terugzetten hiervan op de X zal het vragen of je je Apple Watch wilt koppelen aan je nieuwe X d:)b

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Maverick2001 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:50:
[...]

Amen! Ik heb het overwogen om 1 te kopen via eBay in Duitsland maar ik gun het ze niet om eerlijk te zijn. Natuurlijk is het marktwerking en is iedereen vrij dit te doen. Maar het blijft iets wat ik zelf niet wil. Ik heb het geluk gehad om 1 via de Apple store te reserveren en inmiddels heerlijk met mijn iPhone X aan het knoeien. Ik heb mijn uitstaande bestelling die pas eind november komt aan mijn zus aangeboden en als die m niet wil dan mag iemand op Tweakers m voor de aankoop prijs overnemen. Ik denk dat het namelijk ook leuk is een mede Tweaker die er ook 1 wil te helpen zonder er direct geld aan te verdienen.
64gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:07
neonite schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:24:
[...]

Ja, gewoon slim. Die van mij gaat ook de 23ste direct het internet op.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieve mensen,

Als eerste wil ik jullie laten weten dat het erg fijn is om tijdens het wachten deze topic te lezen! Zo fijn dat iedereen elkaar helpt en met elkaar meeleeft!

Dit gezegd te hebben.

Ikzelf zat om 9:00 uur ook klaar, maar baalde dat ik 3 november kon aanklikken, maar daarna toch te laat was. Ik baalde zo, dat ik best lang had gewacht om hem uiteindelijk toch via de Apple Store te bestellen. I.p.v. misschien een andere site.

Mijn bevestiging mail was daarom ook pas om 9:30 uur volgens mij had ik hem wel eerder besteld, maar moet je echt naar de tijd kijken van wanneer je de mail hebt ontvangen?

Ik lees vele berichten dat de mail als laatste rond 9:15 uur is gekomen, dus ik ben best bang dat ik nog langer moet wachten.

Mijn levering is ook 20-27 november.
Het gaat om een Silver 64gb.
En mijn nummer is W54XXXXXXX.
En met creditcard betaald.

Wat denken jullie? :)

PS: Mijn status staat nog steeds op “artikelen worden verwerkt”

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Nee het is een 256GB SG

Pura Vida

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Laatst online: 01:26
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:06:
Lieve mensen,

Als eerste wil ik jullie laten weten dat het erg fijn is om tijdens het wachten deze topic te lezen! Zo fijn dat iedereen elkaar helpt en met elkaar meeleeft!

Dit gezegd te hebben.

Ikzelf zat om 9:00 uur ook klaar, maar baalde dat ik 3 november kon aanklikken, maar daarna toch te laat was. Ik baalde zo, dat ik best lang had gewacht om hem uiteindelijk toch via de Apple Store te bestellen. I.p.v. misschien een andere site.

Mijn bevestiging mail was daarom ook pas om 9:30 uur volgens mij had ik hem wel eerder besteld, maar moet je echt naar de tijd kijken van wanneer je de mail hebt ontvangen?

Ik lees vele berichten dat de mail als laatste rond 9:15 uur is gekomen, dus ik ben best bang dat ik nog langer moet wachten.

En mijn nummer is W54XXXXXXX

Ik denk dat je bestelling zeer spoedig voorbereid wordt voor verzenden. Grote kans dat je ‘m de 20e in huis hebt. Al begrijp ik dat je geduld op de proef gesteld wordt, geduld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Laatst online: 01:26
256GB SG op voorraad in Oberhausen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorasho
  • Laatst online: 24-05 00:29
AppleiFan schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:24:
256GB SG op voorraad in Oberhausen!
...eeeeeen weg! Vanmiddag ritje maken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 07:19
Paar dagen geleden online besteld op de Apple site. Staat 3-4 weken. De periode waar ik hem kan krijgen is 13-20 december. Is gewoon een periode van 6 weken.. uhh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sta voor 20-27 op de planning.
Maar vandaag is de status in de app veranderd naar "verzending word voorbereid" én het volledige bedrag is vandaag op de creditcard van reservering naar incasso gegaan. Met een beetje valse hoop komt ie wat eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisdn schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:38:
Ik sta voor 20-27 op de planning.
Maar vandaag is de status in de app veranderd naar "verzending word voorbereid" én het volledige bedrag is vandaag op de creditcard van reservering naar incasso gegaan. Met een beetje valse hoop komt ie wat eerder?
Ik hoop het echt voor je!!!
Wanneer heb je hem via de Apple Store besteld en welk toestel?
De reservering op je creditcard is weggegaan (wegens een lange tijd ertussen) en daarna in 1 keer eraf gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:44:
[...]

Ik hoop het echt voor je!!!
Wanneer heb je hem via de Apple Store besteld en welk toestel?
De reservering op je creditcard is weggegaan (wegens een lange tijd ertussen) en daarna in 1 keer eraf gehaald?
Besteld in de Applestore-App. de zwarte 64GB. Kwam er rond 09.10 doorheen
Volgens mij heeft de reservering van 0 cent altijd in de ICS-app gestaan, maar vandaag is het hele bedrag geïncasseerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:28
Geert1976 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:29:
[...]

sterker nog, al meerdere Tweakers voorbij zien komen, die hier vol trots melden dat ze er 6 of 8 onderweg hebben, besteld bij Apple en/of diverse resellers...om uiteindelijk te verkopen met winst.

Lang leve de vrije economie....of zoiets ;)
En ik hoop zo dat ze met die toestellen blijven zitten omdat Apple toch in eens sneller gaat leveren en men er zelf makkelijker aan kan komen >:)
Weg winst maar juist veel verlies :9

Maar helaas zal dat wel niet zo zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisdn schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:46:
[...]

Besteld in de Applestore-App. de zwarte 64GB. Kwam er rond 09.10 doorheen
Volgens mij heeft de reservering van 0 cent altijd in de ICS-app gestaan, maar vandaag is het hele bedrag geïncasseerd.
Mijn bestelling staat nog netjes in mijn account van de Apple Store.
Maar de reservering van 0 euro ging er na een week af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 08:40
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:06:
Lieve mensen,

............

[/quote]

Mijn bestelno. = W42xxxxxxx en veranderde gisteren in " levering wordt voorbereid "
Is een 64GB Silver.....ook met cc betaald en het bedrag inmiddels gereserveerd........
Staat nog steeds op 20 - 27 nov. leveren, maar misschien volgende week........ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

APPLEHARRY schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:12:
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:06:
Lieve mensen,

............

[/quote]

Mijn bestelno. = W42xxxxxxx en veranderde gisteren in " levering wordt voorbereid "
Is een 64GB Silver.....ook met cc betaald en het bedrag inmiddels gereserveerd........
Staat nog steeds op 20 - 27 nov. leveren, maar misschien volgende week........ O-)
Oh dat zou fijn zijn voor je!
Misschien zijn ze nu bezig met de 64GB Silver telefoons!!
Ging jouw 0 euro reservering ook even weg. En nu pas het hele bedrag gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 08:40
€0,- reservering ???? Niet gezien hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 08:11
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:21:
[...]

Oh dat zou fijn zijn voor je!
Misschien zijn ze nu bezig met de 64GB Silver telefoons!!
Ging jouw 0 euro reservering ook even weg. En nu pas het hele bedrag gereserveerd?
Ja geen probleem
Bij mij 2x 0 euro gereserveerd en 2 dagen voor ophalen 1329 euro gerserveerd en na het ophalen afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenalynn
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-10-2023
Als iemand een reservering over heeft die voor 5 Dec wordt geleverd dan houd ik mij aanbevolen, ik vertrek namelijk 5 December richting Thailand en zal graag daarvoor een iPhone X bemachtigen (liefst 256GB SG, maar ik sta open voor andere modellen). Help a tweaker out ;) De moeite wordt uiteraard beloond.

[ Voor 6% gewijzigd door Adrenalynn op 11-11-2017 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

APPLEHARRY schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:36:
€0,- reservering ???? Niet gezien hoor.....
Oh meen je!
Toen ik 27 oktober bestelde, stond er een 0 euro reservering. Die ging na een week weg (volgens mij gebeurt dat standaard bij een creditcard?). En nu wacht ik tot ze het hele bedrag eraf halen (nooit verwacht dat je zo graag wilt dat een groot bedrag van je creditcard wordt afgeschreven haha) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 22:07
Zag net op FB een commercial voorbij komen, dat Belsimpel uit voorraad levert. Ik heb de claim niet gecheckt maar misschien heeft iemand hier wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenalynn
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-10-2023
Helaas wanneer je op de site kijkt en doorklikt dan duurt het 8 weken bij BelSimpel :(
Pagina: 1 ... 40 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.