Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Gunth schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:14:
Mss maakt het land ook verschil.
België hier en nog steeds geen verandering 😔
Ook BE, maar toch verzonden, (64GB SG)

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat de statusverandering vooral bij de SG versies ligt? Of heeft iedereen die de zilvern versie heeft besteld, de telefoon al binnen? :S

W59XXX
64GB Zilver
Bevestigingsmail: 09:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-12-2020
Als iemand de telefoon kan afhalen bij de Media Markt let me know! Ik wacht alleen nog op mijn afhaalbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Neegi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 12:15
Net update gehad: verzonden

64GB SG
W53XXXXX
Bevestigingsmail: 09:08
BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:05
Iemand al wat nieuws van vodafone?

En let trouwens op phishingmail, je stinkt er nu gewoon in met je ongeduld, nu slaan ze de slag.
Er gaat momenteel 1 rond van post nl, "Wij zijn PostNL en wij hebben iets voor je"

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:06
Hier ook, verzonden!

256gb SG (2 stuks)
Bevestigingmail vorige week: 9:11u
Betaald met ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

pposthoorn schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:57:
27-10 pre order Apple: (status zojuist gewijzigd)
256GB Silver, 9:07, Credit Card, "Verzending wordt voorbereid"
256GB SG, 9:10, Credit Card, "Verzending wordt voorbereid"
256GB SG:
Gesch. levering 15 november 2017
Vervoerder UPS

256GB Silver:
Gesch. levering 23 november 2017
Vervoerder DHL EXPRESS

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
pposthoorn schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:43:
[...]

256GB SG:
Vervoerder UPS

256GB Silver:
Vervoerder DHL EXPRESS

Hoe gaat? Worden er iPhones rechtstreeks verzonden uit China en andere weer (met een andere vervoerder) vanuit Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:43:
[...]

256GB SG:
Vervoerder UPS

256GB Silver:
Vervoerder DHL EXPRESS

Zucht, UPS >>>>>>>>>>> DHL.

DHL nooit gemogen, nu nog minder |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Misschien dot DHL een extra rondje om de wereld ofzo?

Ach als het goed is kan ik m'n CoolBlue iPhone vanmiddag ophalen bij de appie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisLMB
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-04 06:14
Ik kreeg gisteren ook een mailtje dat mijn bestelling verzonden was. Maar het lijkt er op dat ze nu alleen de shipping labels aanmaken? Want volgens de tracking moet die van mij uit Waalwijk komen maar daar gaat de zending wel twee weken over doen? Geschatte levering 22 November

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is ook eindelijk verzonden maar....met dhl express...geschatte levertijd 23 november wtf!!!
En als ik op de tracking kijk wordt ie verzonden vanuit eindhoven waalwijk?
13 dagen voor een pakketje te vervoeren van eindhoven naar hasselt wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Neegi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 12:15
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:58:
De mijne is ook eindelijk verzonden maar....met dhl express...geschatte levertijd 23 november wtf!!!
Ik zie exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-09 10:40
Iemand een idee hoe het loopt met bestellingen via Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Die datums zijn onzin. In mijn mail die ik net kreeg staat levering 23 november, als ik inlog bij apple staat er 15 november. Ben vooral benieuwd wat UPS gaat zeggen zodra ze het pakket hebben opgehaald in China en het in hun systeem zit.

/edit
Oh, en DHL is gewoon r.u.k. dus als ze met DHL hebben verzonden durf ik het ook niet te zeggen 8)

[ Voor 18% gewijzigd door mikkelnl op 10-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom sommige met ups en sommige met dhl? Beetje raar vind ik!
Heb trouwens nog geen verzendmail gehad van apple maar kan de tracking volgen via de app store app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:46:
Wacht hier nog in spanning af tot hij van voorbereiden naar verzonden gaat en wat dan de leverdatum is. Bevestiging om 9:06 dus zou bij dezelfde groep van 15 november moeten zitten die later een bevestiging hebben van de 64gb SG.
Inmiddels ook op verzonden, echter kan ik ik de zending nog niet volgen dan geeft hij een foutmelding.
Meer mensen dit probleem?

edit: inmiddels kan ik hem wel volgen, ook 23 november :(
Hoe kan een pakketje in godsnaam zo lang onderweg zijn? snap er niks van

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molukker
  • Laatst online: 07:36
Net verzendsbevestiging gekregen, levering: 23 november! Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molukker schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:05:
Net verzendsbevestiging gekregen, levering: 23 november! Man man man
Ook dhl express dus!
Best wel kut dat diegene die dhl levering hebben, 8 dagen langer moeten wachten dan diegene die ups verzending hebben.... 8 fucking dagen, da kan toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er eigenlijk vanuit dat het een foutje is en DHL en UPS rond dezelfde tijd leveren. Kan mij niet voorstellen dat er zo'n groot verschil zit tussen deze twee bedrijven die toch concurrenten zijn van elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Laatst online: 26-09 10:40
Ja, het duurt allemaal erg lang. Bij VF ruim voor 10.00 uur besteld en nog steeds helemaal nix.
Lees hier wel behoorlijk veel positieve berichten over levering via Apple. Die regelmatig toestellen leveren.
Ook Media Markt die een en ander uitlevert. Of lijkt dat maar zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb net ook mijn bevestiging gekregen, pas op 23 november. Net weer een dag dat ik geen thuiswerkdag kan inplannen.
Voor Apple pakketten is altijd een handtekening vereist maar ik weet even niet meer of dat ook je partner kan zijn... ik heb net gebeld met Apple maar de jongen die ik sprak had volgens mij net zijn training amicaal-doen afgerond. Er was geen touw aan vast te knopen en bleef nogal hangen in herhalen wat de klant zegt en vooral vaak de voornaam noemen.
Hij stamelde zoiets als 'als de identiteit geverifieerd kan worden dan is er geen probleem'. Maar hoe verifieer je een identiteit die er niet is...!?

Oftewel: hoe regel ik dat iemand anders mijn pakket (op mijn adres) kan ontvangen?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:09:
Ga er eigenlijk vanuit dat het een foutje is en DHL en UPS rond dezelfde tijd leveren. Kan mij niet voorstellen dat er zo'n groot verschil zit tussen deze twee bedrijven die toch concurrenten zijn van elkaar.
Nou dat kan! Ik heb destijds samen met een vriend de Apple TV besteld, ik UPS en hij DLH (4 dagen later). Nu moet ik ook wel zegge ndat DHL een hopeloze vervoerder is. Die komt regelmatig gewoon niet langs en roept dan doodleuk: je was er niet.

[ Voor 28% gewijzigd door iAR op 10-11-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ale nu waren we eindelijk blij dat het verzonden is, nu kunnen we weer stressen waarom onze levering 8 dagen langer duurt dan de gelukzakken met ups verzending....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
DennisLMB schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:57:
Ik kreeg gisteren ook een mailtje dat mijn bestelling verzonden was. Maar het lijkt er op dat ze nu alleen de shipping labels aanmaken? Want volgens de tracking moet die van mij uit Waalwijk komen maar daar gaat de zending wel twee weken over doen? Geschatte levering 22 November
En ook voor alle anderen die Waalwijk niet snappen, in Waalwijk zit Apple’s distributiecentrum voor (zuid?) Nederland. Er zal dus eerst wel een pallet telefoons vanuit China naar Waalwijk worden gestuurd en dan naar jullie toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iAmRenzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:11:
Nou dat kan! Ik heb destijds samen met een vriend de Apple TV besteld, ik UPS en hij DLH (4 dagen later). Nu moet ik ook wel zegge ndat DHL een hopeloze vervoerder is. Die komt regelmatig gewoon niet langs en roept dan doodleuk: je was er niet.
Oh dat heb ik ook te vaak mee gemaakt. Was een paar keer gewoon thuis en dan nog durven ze beweren dat ze aangebeld hebben ook! Dat is gewoon proper filth zo'n actie!

Anyway weer OT want de fanboys zijn weer in full force on the field today...

Mijn DHL T&T is aangemeld om 10:22, niets meer erna al 2 dagen :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Tim14ww schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:20:
En ook voor alle anderen die Waalwijk niet snappen, in Waalwijk zit Apple’s distributiecentrum voor (zuid?) Nederland. Er zal dus eerst wel een pallet telefoons vanuit China naar Waalwijk worden gestuurd en dan naar jullie toe.
De track and trace is niet heel betrouwbaar. Hou je gewoon aan de geleverde datum. Mijn Macbook is ooit vanuit Keulen weer teruggegaan naar China (waar hij vandaan kwam) om vervolgens daarna toch weer naar Nederland te komen en keurig op de doorgegeven tijd te worden bezorgd.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:21:
Oh dat heb ik ook te vaak mee gemaakt. Was een paar keer gewoon thuis en dan nog durven ze beweren dat ze aangebeld hebben ook! Dat is gewoon proper filth zo'n actie!
Een bezorger die ik sprak, twee weken na Sinterklaas grapte dat ie nog sinterklaaspakketten moest bezorgen. Maar ja, het was zo druk, dus dan krijgen zakelijke pakketten voorrang. Mensen moesten maar wachten. Nee, DHL heeft bij mij afgedaan.

OT Inderdaad. Wil nog graag weten of anderen mijn pakket mogen ontvangen in mijn huis... :)

[ Voor 33% gewijzigd door iAR op 10-11-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 11:44
iAmRenzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:11:

Oftewel: hoe regel ik dat iemand anders mijn pakket (op mijn adres) kan ontvangen?
Ik zou me daar niet druk om maken. Ik heb erg vaak pakketjes waar een handtekening voor vereist is en die neemt mijn vriendin gewoon aan. De bezorger is blij dat ie er vanaf is. Al zet je een kruisje bij de handtekening, niemand kijkt er naar.

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
iAmRenzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:21:
[...]

De track and trace is niet heel betrouwbaar. Hou je gewoon aan de geleverde datum. Mijn Macbook is ooit vanuit Keulen weer teruggegaan naar China (waar hij vandaan kwam) om vervolgens daarna toch weer naar Nederland te komen en keurig op de doorgegeven tijd te worden bezorgd.
Nee dat zal ook wel, maar ik weet wel dat er een groot distributiecentrum voor O.a. Apple in Waalwijk zit, dus zo gek is dat niet op de tracking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:58:
Je pakketje ligt dus niet in Eindhoven, Waalwijk of is zelfs niet eens in Nederland. Apple heeft de dienst aangemeld en dat is Eindhoven gebeurt. De volgende stap is dat er daadwerkelijk ergens in de wereld jouw pakketje bij DHL komt.

Zoals anderen ook al proberen aan te geven, gewoon wachten die eerste stap komt nog wel.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:30
Het is natuurlijk absoluut absurd dat ik besteld heb op 27-Okt. om 09:07 bevestigingsmail van Apple, betaald met creditcard en de levering nog steeds op 20-27 Nov. staat.
Dit terwijl er dus bij de Mediamarkt en notabene bij Apple zelf een ''grote'' levering 256 SG is aangekomen zelfs voor de vrije verkoop (reserveren) gisteren....... Hoezo wordt deze dan niet gewoon naar mij verzonden??

Overigens heb ik de mijne via de Media markt al gekregen dus annuleren doe ik hem toch, maar het is natuurlijk wel echt absurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
Die DHL verzendingen: is het pakket al in bezit van DHL? Want UPS geeft pas een datum als ze het pakket hebben. In mijn geval zegt de mail van Apple dat levering op 23/11 is, maar de apple site zegt a.s. woensdag en UPS zegt dat ze pas een datum geven als pakket bij hen is.

Met andere woorden: die 23/11 datum is (weer) een ruime schatting van Apple denk ik, ook voor DHL verzendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikkelnl schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:37:
Die DHL verzendingen: is het pakket al in bezit van DHL? Want UPS geeft pas een datum als ze het pakket hebben. In mijn geval zegt de mail van Apple dat levering op 23/11 is, maar de apple site zegt a.s. woensdag en UPS zegt dat ze pas een datum geven als pakket bij hen is.

Met andere woorden: die 23/11 datum is (weer) een ruime schatting van Apple denk ik, ook voor DHL verzendingen.
Ook bij DHL nog geen (geschatte) leverdatum, alleen op de site van apple. Zal inderdaad wel komen op het moment dat DHL de iPhones binnen heeft. We wachten maar weer in spanning af. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus onze dhl tracking gaan we ook pas kunnen volgen als de iphone effectief vanuit eindhoven vertrekt, of ook al vanaf china zoals de ups tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:45:
Dus onze dhl tracking gaan we ook pas kunnen volgen als de iphone effectief vanuit eindhoven vertrekt, of ook al vanaf china zoals de ups tracking?
Vanaf china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het verhaal nog gekker te maken:
Mijn schoonbroer ook net status verzonden gehad. Ook ne 256SG zoals ik.
De zijne wordt met ups geleverd 15 november, de mijne dhl 23 november...
En wij wonen..... 800 meter van mekaar!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:08
Maar die van mij is binnen@ opgehaald bij de belsimpel en nu backup terug zetten etc!! Het was me hier een waar genoegen, en ik zal ook zeker nog af en toe komen kijken. Succes met wachten allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:18
Wees blij dat je ieder geval nu een status update heb.
Er zijn nog zat mensen met enkel de status in behandeling en die weten nog helemaal niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
  • Laatst online: 30-07-2020
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:35:
Als iemand de telefoon kan afhalen bij de Media Markt let me know! Ik wacht alleen nog op mijn afhaalbevestiging.
is je bestelling al verzonden? Bij mij staat er nogsteeds bestelling wordt voorbereid voor verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
BekSide schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:37:
Het is natuurlijk absoluut absurd dat ik besteld heb op 27-Okt. om 09:07 bevestigingsmail van Apple, betaald met creditcard en de levering nog steeds op 20-27 Nov. staat.
Dit terwijl er dus bij de Mediamarkt en notabene bij Apple zelf een ''grote'' levering 256 SG is aangekomen zelfs voor de vrije verkoop (reserveren) gisteren....... Hoezo wordt deze dan niet gewoon naar mij verzonden??

Overigens heb ik de mijne via de Media markt al gekregen dus annuleren doe ik hem toch, maar het is natuurlijk wel echt absurd.
Wedden om jou iphone x dat je hem voor de 20-27 hebt. man laat die status nou , dit is gewoon een save datum, ze hebben er echt wel van geleerd in al die jaren, en niet voor niets uitgesteld enz, je hebt hem volgende week of die week erna al, wedden?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
mell33 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:19:
[...]

Wedden om jou iphone x dat je hem voor de 20-27 hebt. man laat die status nou , dit is gewoon een save datum, ze hebben er echt wel van geleerd in al die jaren, en niet voor niets uitgesteld enz, je hebt hem volgende week wedden?
Ik ben zelf al voorzien via de Mediamarkt en geloof best dat die status nog aangepast zal worden..... Maar dan blijft het toch debiel dat er een pallet is binnen gekomen bij Apple zelf en deze te reserveren is voor mensen op 09-Nov om direct af te halen, terwijl ik er zo snel mogelijk bij was in de pre order, betaald heb en al en nog steeds zonder telefoon zit.

Hoezo wordt die telefoon dan niet in een doosje gedaan en naar mij toe gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een 64gb zilver versie die beweging in zijn status heeft gehad in de afgelopen 24uur?
Hier nog niets namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdteunisse
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 16:16
Iemand al iets vernomen van CB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
Volgens mij is mijn mannetje van de Medienarkt die de orders inpakt in slaap gevallen. Sinds gistermiddag 12:30 staat er al de status; “Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending”..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Het debiele is dat je op statussen afgaat, en daar dan invloed op uitoefent of conclusies uit trekt. er zijn altijd mensen voor jou die hem eerder hebben, het feit dat je dit nu weet veranderd het allemaal voor jou.

Zennnn

Ik bij vodafone max 5 week, en daar richt ik me op, ik krijg hem voor die tijd, of op. En zoniet... dan pas ga ik klagen, en dan heb ik hem de volgenden dag zowiezo, want dan heb ik namelijk ook een goed punt om voor te mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:27
CB klachtenservice antwoord niet meer op mijn mail. Ik denk dat ik maar een klacht over de klachtenservice moet gaan opsturen |:(

Heb je afhalen in de shop gekozen? Zo ja dan ben je de sjaak. Blijkbaar is dat bij CB geen optie als het om iPhone X gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Als op het moment van koop, een leveringstijd staat van 5week en je koopt dan. dan ga je er toch mee akkoord om te wachten?.
Anderen bestellen niet en wachten, en komen dan op dit soort plotselinge-voorraad-partijen-verkoop-opties.
Maar eigenlijk heb jij getekend voor 5 week te wachten, wat willen jullie nou voordringen en callcenters afkraken als je zelf de keus maakt.

Wat is nou het debiele er aan dan, maar ik snap je punt wel, maar je aangepaste verwachtingen snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Kuif schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:32:
[...]

CB klachtenservice antwoord niet meer op mijn mail. Ik denk dat ik maar een klacht over de klachtenservice moet gaan opsturen |:(

Heb je afhalen in de shop gekozen? Zo ja dan ben je de sjaak. Blijkbaar is dat bij CB geen optie als het om iPhone X gaat.
Ik had gekozen betalen in de winkel, doen ze nu inderdaad vaag iets over winkelvoorraad vs online voorraad.

Maar je kan nu betalen, maar dan weet je niet wanneer hij komt, het kon ook januari worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
mell33 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:36:
Als op het moment van koop, een leveringstijd staat van 5week en je koopt dan. dan ga je er toch mee akkoord om te wachten?.
Anderen bestellen niet en wachten, en komen dan op dit soort plotselinge-voorraad-partijen-verkoop-opties.
Maar eigenlijk heb jij getekend voor 5 week te wachten, wat willen jullie nou voordringen en callcenters afkraken als je zelf de keus maakt.

Wat is nou het debiele er aan dan, maar ik snap je punt wel, maar je aangepaste verwachtingen snap ik niet.
Beetje rare redenatie denk ik. Als ik bij jou in de winkel een reservering plaats en betaal dan neem ik aan dat ik ook de gene ben die als eerst aan de beurt is om het product te ontvangen.

het ''Akkoord gaan met de leveringstijd'' heeft als het goed is te maken met het product dat niet Leverbaar is toch?

Dan is het natuurlijk raar dat de buurman hem gewoon in Amsterdam (dezelfde winkel) kan ophalen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
BekSide schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:50:
[...]

Beetje rare redenatie denk ik. Als ik bij jou in de winkel een reservering plaats en betaal dan neem ik aan dat ik ook de gene ben die als eerst aan de beurt is om het product te ontvangen.

het ''Akkoord gaan met de leveringstijd'' heeft als het goed is te maken met het product dat niet Leverbaar is toch?

Dan is het natuurlijk raar dat de buurman hem gewoon in Amsterdam (dezelfde winkel) kan ophalen nu.
Wanneer heb jij je iPhone van de MM gekregen? En had je gekozen voor thuisbezorgen of ophalen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
niekosniekos schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:42:
[...]

Ik had gekozen betalen in de winkel, doen ze nu inderdaad vaag iets over winkelvoorraad vs online voorraad.

Maar je kan nu betalen, maar dan weet je niet wanneer hij komt, het kon ook januari worden.
Klopt, de positie op de lijst is niet bekend, Ze werken namelijk met "zogenaamde" interne lijsten. Dus heb je om 8:01 of om 8:10 besteld dat wil dus niets zeggen over de je positie op de lijst de 8:10 kan dus voor de 8:01 staan. Er is dus ook geen volgorde op ordernummer werd gisteren aan de telefoon bevestigd.

Het is een zooitje daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
calvin98 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:53:
[...]

Wanneer heb jij je iPhone van de MM gekregen? En had je gekozen voor thuisbezorgen of ophalen in de winkel?
Ophalen, heb deze op 3-Nov. al gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
BekSide schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:59:
[...]

Opgehaald dus.

Nee maar je besteld met een online computersysteem, daar ga je toch ook mee akkoord om het met die procedure bij dat specifiek bedrijf, te doen (met al zijn fouten en niet fouten)
Die geeft een prognose van levering.
Ik snap wat je zegt, het is alleen toch lochisch dat het dan ook wordt geleverd, op die tijd, in dat geautomatiseerd proces. het systeem zal ook eerder melden als het eerder komt of later.

Anderen krijgen ook andere opties, omdat ze een andere weg kiezen, krijgen, nemen, en tijd-moment enz enz.

Ai bestelsysteem, zal dit in de toekomst wel voor je kunnen bepalen en je iphone naar voren kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
BekSide schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:59:
[...]

Wat was je ordernummer? Mijne is 744589xx en nogsteeds geen iPhone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
Ik had vanochtend naar de Media Markt klantenservice gebeld en hun zeiden dat die vannacht is opgepikt door PostNL en dat ik heb waarschijnlijk vandaag kan ophalen bij de vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin98
MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:29:
Ik had vanochtend naar de Media Markt klantenservice gebeld en hun zeiden dat die vannacht is opgepikt door PostNL en dat ik heb waarschijnlijk vandaag kan ophalen bij de vestiging.
Dan heb je geluk, ik had vanochtend ook gebeld maar bij mij is het nogsteeds bezig met het klaarmaken voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-09 14:38
Had gisteren perongeluk te snel geklikt met auto fill gedaan dat mijn bedrijfsnaam erop staat.
Als ik nu als particulier bon wil hebben (consumenten garantie 2e jaar) dan moet ik retourneren en daarna weer opnieuw moeten aanschaffen >__<"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-09 10:57
iPhone X 256GB space gray. Besteld 27 oktober via Apple.com, 9:12. Nu shipping UPS met ETA 15 nov. Huidige locatie ZhengZhou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoutman
  • Laatst online: 04-01 11:03
GREENSKiN schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:37:
iPhone X 256GB space gray. Besteld 27 oktober via Apple.com, 9:12. Nu shipping UPS met ETA 15 nov. Huidige locatie ZhengZhou.
Precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Blij dat we in Rotterdam 500meter lange schepen aan kunnen leggen met allemaal iphonetjes, Dus volgende week!! Hoop dat Somalië hem niet kaapt.

[telegram/trackandtrace] Komt goed dus, (stop) 5dagen duurt het idd dan nog Sues kanaal naar hier. (stop) Somalië voorbij (stop)

3 soorten boten:

1) snelle boot 21 dagen
2) boemeltje 28 dagen
3) ongeluksboot 37 dagen

huidige locatie, veranderd straks bij aankomt sorteercentrum haha

Wat nou geen duimpje, jaweltoch

Dit is toch wel de real deal, waarom we zo lang moeten wachten, als je 20-27 had (apple wereldwijd gezien het punt com bestellen daar)

[ Voor 18% gewijzigd door Mel33 op 10-11-2017 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tintin116
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11-2023
Vandaag mijn IPhone SG 256 GB opgehaald Apple store doordat er gisteravond besteld kon worden via Apple store online. Er staat van mij nog een SG 256 in bestelling om thuis geleverd te krijgen.... leverdatum 20-27 nov. Iemand interesse anders ga ik hem vanmiddag annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:59
Die van mij is al in Korea, zelfde ETA :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Waterpower schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:23:

Ik zou me daar niet druk om maken. Ik heb erg vaak pakketjes waar een handtekening voor vereist is en die neemt mijn vriendin gewoon aan. De bezorger is blij dat ie er vanaf is. Al zet je een kruisje bij de handtekening, niemand kijkt er naar.
Ook bij DHL/Apple? Ik heb al vaak genoeg ruzie gehad met DHL omdat de verzender bepaalde zaken blokkeert.
Zou toch zuur zijn als ik m'n telefoon niet kan ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 09:02

Grin

Ride si sapis.

Grin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:23:
Mijn status is zojuist (rond 16 uur nog gekeken en toen was er nog niks veranderd, dus dit is in het afgelopen halfuur geüpdate) ook verplaatst van 'Bestelling in behandeling' naar 'Verzending wordt voorbereid'

Bestelnummer: W590xxxxx
Type: Space Grey 256GB
Bevestigingsmail: 09:14
Levering: 20 - 27 november
Status nu: Verzending wordt voorbereid
Gister dus bovenstaande status veranderd, vandaag om 09:00 verzendbevestiging per mail ontvangen en inmiddels is UPS aan de slag en werkt de track&trace:

ZhengZhou, China 10/11/2017 18:50 Herkomstscan
China 10/11/2017 21:55 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Geplande aflevering: Woensdag, 15/11/2017 , Voor het einde van de dag oOo

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
  • Laatst online: 04-12-2020
Eindelijk! Preparing To Ship! Besteltijd 9:11. 64GB SG

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
Hier nu ook net eindelijk statusverandering in zending wordt voorbereid. 0916u 256gb SG

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
iAmRenzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:11:
[...]

Ook bij DHL/Apple? Ik heb al vaak genoeg ruzie gehad met DHL omdat de verzender bepaalde zaken blokkeert.
Zou toch zuur zijn als ik m'n telefoon niet kan ontvangen!
Vaak DHL, nog niet met Apple. Bij mij kijken ze daar nooit naar wie op mijn adres het pakketje aanneemt. Maar misschien bij Apple wel? Je zou t DHL kunnen vragen, wellicht Kun je dan een machtiging schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 20:56
Hier eindelijk ook Preparing to Ship! 64gb SG. Orderbevestiging: 9:14 (BE)

[ Voor 3% gewijzigd door kdhoe op 10-11-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molukker
  • Laatst online: 07:36
DHL is eenmaal drama en gezeik. Bij mijn vorige levering betreft iPhone 7 Plus, was er geen eens aangebeld terwijl ik die hele dag thuis was. Pakketje ging toen terug naar DHL kantoor hier in Almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Laatst online: 13:18
Yes! Verzending wordt voorbereid..
W433XXXXXX
64GB SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzending wordt voorbereid EINDELIJK
w59x
64GB silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zoals velen hierboven is sinds vanmiddag (vanochtend nog niet) de status van mijn order ook gewijzigd naar 'verzending wordt voorbereid'... Zou mooi zijn om eind volgende week in ontvangst te kunnen nemen!

256gb grey. 9:17 besteld.

P.S. Nog geen mail ontvangen, wellicht morgen?

[ Voor 9% gewijzigd door JanHenk op 10-11-2017 14:50 ]

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanHenk schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:49:
Zoals velen hierboven is sinds vanmiddag (vanochtend nog niet) de status van mijn order ook gewijzigd naar 'verzending wordt voorbereid'... Zou mooi zijn om eind volgende week in ontvangst te kunnen nemen!

256gb grey. 9:17 besteld.

P.S. Nog geen mail ontvangen, wellicht morgen?
Mail krijg je pas bij de status verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Yes. *O*

W49073XXX
09.14 CC
2x 256GB zilver
Verzending wordt voorbereid.

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 21:34
Verzending wordt voorbereid :9~

Eindelijk status veranderd, helaas nog geen mail van Apple met een T&T of zoiets.

64Gb Silver
09:06 ideal
W43XXXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick9650
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-09 10:16
Nou mijne is verstuurd vanochtend, teminste, heb een linkje gekregen van DHL, en op de site van apple staat dat de bestelling verzonden is.

Helaas wel levering: 23/11. Ben benieuwd.

64GB SG
09:11 besteld.

edit: heb 11:05 de track en trace mogen ontvagen.

[ Voor 11% gewijzigd door patrick9650 op 10-11-2017 15:19 . Reden: extra info en typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, die van mij wordt ook voorbereid.

64GB Silver
Credit Card
Levering 20-27 nov

Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat hij verzonden wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:27:
Nice, die van mij wordt ook voorbereid.

64GB Silver
Credit Card
Levering 20-27 nov

Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat hij verzonden wordt?
Dagje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davevanbeeten
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 23:21
Yesssss!

9:13 bij Apple besteld (iDeal)
256GB Silver
Net veranderd: Verzending wordt voorbereid #BLIJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die al hun iphone ontvangen hebben of al een tijdje op verzonden staat met DHL...
Hoelang duurde het voordat er beweging was op de track&Trace? DHL only!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:56:
Voor de mensen die al hun iphone ontvangen hebben of al een tijdje op verzonden staat met DHL...
Hoelang duurde het voordat er beweging was op de track&Trace? DHL only!
DHL is bij mij petrified.
Volgens mij staat DHL voor Duurt Heel Lang.

Nog maar 1 melding (Shipment information received) op 10:22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:59:
[...]

DHL is bij mij petrified.
Volgens mij staat DHL voor Duurt Heel Lang.

Nog maar 1 melding (Shipment information received) op 10:22.
Yep bij mij ook!
Mijn schoonbroer had ook status verzonden op ongeveer dezelfde moment als mij, maar hij had UPS terwijl we maar 800 meter van mekaar wonen.
Zijn iphone is volgens de UPS tracking al onderweg en heeft al een stukje weg afgelegd.
Is DHL dan echt zo retetraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 11:20
Mijne staat ook op verzonden, volgens DHL komt hij 24/11 maar dat geloof ik niet zo. Denk dat de shipment day geüpdatet word op het moment dat hij daadwerkelijk bij DHL in ontvangst is genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 22:21
Hier ook eindelijk,verzending word voorbereid 🤗
64 silver
W54 België cc betaald

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ex87 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:12:
Mijne staat ook op verzonden, volgens DHL komt hij 24/11 maar dat geloof ik niet zo. Denk dat de shipment day geüpdatet word op het moment dat hij daadwerkelijk bij DHL in ontvangst is genomen.
Hoe lang heeft hij bij jou op 'Verzending wordt voorbereid' gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 26-09 14:14
Weer een dag zo goed als voorbij. Weer niks gehoord van Vodafone. 27-okt besteld, 64GB SG, bestelnummer 2697XXXXX.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Gaat mooi snel met UPS, net vertrekscan ondergaan. Wordt woensdag ochtend bezorgd op mn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Dannydekr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:42:
Weer een dag zo goed als voorbij. Weer niks gehoord van Vodafone. 27-okt besteld, 64GB SG, bestelnummer 2697XXXXX.
Zelfde hier, gelukkig wel ander bericht vandaag gehad, ik had het laatst over de bestelling die later geplaatst is, dat is nu geregeld en heb mijn oude wachtplek terug, hopelijk krijg ik hem nu zo snel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-09 21:41
Zojuist m’n 256GB Space Gray opgehaald bij Apple Amsterdam!

M’n bestelling via de Online Store (256 SG) 9:14/iDEAL is al met UPS verzonden. Van 20-27 november, wordt hij 15 november afgeleverd. Dat wordt verkopen of terugsturen...

Ik zie jullie in het ervaringen topic, succes allen!

[ Voor 10% gewijzigd door iFlyKLM op 10-11-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
Mensen die ook bij de MM besteld hebben. Hij was toch niet binnengekomen vandaag. Ze zei wel dat die was verzonden en dat ik morgen maar weer terug moest komen, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 08:47
Vandaag 256GB silver afgehaald in de shop!

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:51
Op voorraad nu bij MM BE: 64 GB SG

Helaas alleen niet in Nederland te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
knny schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:16:
[...]

Vandaag 256GB silver afgehaald in de shop!
CoolBlue shop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryoma_Kun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2020
Vrijdag 3 nov verlengd tmobile met een iPhone 256GB SG.

Vandaag verzonden vanuit mobiel.nl

Had ik niet verwacht! Positief verrast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 08:47
Ja ik was gisteren gebeld met hetzelfde voorstel als iedereen, maar ik ging daar niet mee akkoord. Ik had gevraagd of ze contact met mij wilde zoeken als er voorraad beschikbaar kwam op mijn nr in de wachtrij. Ik kreef vanochtenf ineens een mail dat hij binnen was. Niks vooraf hoeven te betalen dus.

Ik ben er blij mee 😁

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 15:28
SG bij MMBE 64gb... maar ik zie niks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.jelle schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:49:
Gaat mooi snel met UPS, net vertrekscan ondergaan. Wordt woensdag ochtend bezorgd op mn werk.
Bij DHL gaat het minder snel....
Sinds vanmorgen nog altijd “shipment information received” op de track&trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 11:20
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:41:
[...]

Hoe lang heeft hij bij jou op 'Verzending wordt voorbereid' gestaan?
24h ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:40
Hoe zit het met de indicatie op de applesite. Klopt dit exact of kan het ook eerder geleverd worden? Die van mij staat op 12 dec. Kan ik het nu ook eerder verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
knny schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:26:
[...]

Ja ik was gisteren gebeld met hetzelfde voorstel als iedereen, maar ik ging daar niet mee akkoord. Ik had gevraagd of ze contact met mij wilde zoeken als er voorraad beschikbaar kwam op mijn nr in de wachtrij. Ik kreef vanochtenf ineens een mail dat hij binnen was. Niks vooraf hoeven te betalen dus.

Ik ben er blij mee 😁
Niet te geloven, ze hebben mij als een hond behandeld bij CoolBlue. De ene leugen na de andere leugen. Ben helemaal klaar met CoolBlue en er gaat geen cent meer naar hun toe.

Maar neemt niet weg dat jij zeer blij met de phone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdteunisse
  • Laatst online: 25-09 16:16
Kuif schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:15:
[...]

Niet te geloven, ze hebben mij als een hond behandeld bij CoolBlue. De ene leugen na de andere leugen. Ben helemaal klaar met CoolBlue en er gaat geen cent meer naar hun toe.

Maar neemt niet weg dat jij zeer blij met de phone ;)
Wat was jullie tijd van bestelling? Vind het zelf ook lang duren....
Pagina: 1 ... 39 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.