I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Verwijderd
W59XXX
64GB Zilver
Bevestigingsmail: 09:11
64GB SG
W53XXXXX
Bevestigingsmail: 09:08
BE
En let trouwens op phishingmail, je stinkt er nu gewoon in met je ongeduld, nu slaan ze de slag.
Er gaat momenteel 1 rond van post nl, "Wij zijn PostNL en wij hebben iets voor je"
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
256gb SG (2 stuks)
Bevestigingmail vorige week: 9:11u
Betaald met ideal
256GB SG:pposthoorn schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:57:
27-10 pre order Apple: (status zojuist gewijzigd)
256GB Silver, 9:07, Credit Card, "Verzending wordt voorbereid"
256GB SG, 9:10, Credit Card, "Verzending wordt voorbereid"
Gesch. levering 15 november 2017
Vervoerder UPS
256GB Silver:
Gesch. levering 23 november 2017
Vervoerder DHL EXPRESS

Hoe gaat? Worden er iPhones rechtstreeks verzonden uit China en andere weer (met een andere vervoerder) vanuit Nederland?pposthoorn schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:43:
[...]
256GB SG:
Vervoerder UPS
256GB Silver:
Vervoerder DHL EXPRESS
Verwijderd
Zucht, UPS >>>>>>>>>>> DHL.pposthoorn schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:43:
[...]
256GB SG:
Vervoerder UPS
256GB Silver:
Vervoerder DHL EXPRESS
DHL nooit gemogen, nu nog minder

Ach als het goed is kan ik m'n CoolBlue iPhone vanmiddag ophalen bij de appie.
Verwijderd
En als ik op de tracking kijk wordt ie verzonden vanuit eindhoven waalwijk?
13 dagen voor een pakketje te vervoeren van eindhoven naar hasselt wtf?
Ik zie exact hetzelfdeVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:58:
De mijne is ook eindelijk verzonden maar....met dhl express...geschatte levertijd 23 november wtf!!!
/edit
Oh, en DHL is gewoon r.u.k. dus als ze met DHL hebben verzonden durf ik het ook niet te zeggen
[ Voor 18% gewijzigd door mikkelnl op 10-11-2017 11:02 ]
Verwijderd
Heb trouwens nog geen verzendmail gehad van apple maar kan de tracking volgen via de app store app
Verwijderd
Inmiddels ook op verzonden, echter kan ik ik de zending nog niet volgen dan geeft hij een foutmelding.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:46:
Wacht hier nog in spanning af tot hij van voorbereiden naar verzonden gaat en wat dan de leverdatum is. Bevestiging om 9:06 dus zou bij dezelfde groep van 15 november moeten zitten die later een bevestiging hebben van de 64gb SG.
Meer mensen dit probleem?
edit: inmiddels kan ik hem wel volgen, ook 23 november
Hoe kan een pakketje in godsnaam zo lang onderweg zijn? snap er niks van
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 11:07 ]
Verwijderd
Ook dhl express dus!Molukker schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:05:
Net verzendsbevestiging gekregen, levering: 23 november! Man man man
Best wel kut dat diegene die dhl levering hebben, 8 dagen langer moeten wachten dan diegene die ups verzending hebben.... 8 fucking dagen, da kan toch niet!
Verwijderd
Lees hier wel behoorlijk veel positieve berichten over levering via Apple. Die regelmatig toestellen leveren.
Ook Media Markt die een en ander uitlevert. Of lijkt dat maar zo?
Voor Apple pakketten is altijd een handtekening vereist maar ik weet even niet meer of dat ook je partner kan zijn... ik heb net gebeld met Apple maar de jongen die ik sprak had volgens mij net zijn training amicaal-doen afgerond. Er was geen touw aan vast te knopen en bleef nogal hangen in herhalen wat de klant zegt en vooral vaak de voornaam noemen.
Hij stamelde zoiets als 'als de identiteit geverifieerd kan worden dan is er geen probleem'. Maar hoe verifieer je een identiteit die er niet is...!?
Oftewel: hoe regel ik dat iemand anders mijn pakket (op mijn adres) kan ontvangen?
Nou dat kan! Ik heb destijds samen met een vriend de Apple TV besteld, ik UPS en hij DLH (4 dagen later). Nu moet ik ook wel zegge ndat DHL een hopeloze vervoerder is. Die komt regelmatig gewoon niet langs en roept dan doodleuk: je was er niet.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:09:
Ga er eigenlijk vanuit dat het een foutje is en DHL en UPS rond dezelfde tijd leveren. Kan mij niet voorstellen dat er zo'n groot verschil zit tussen deze twee bedrijven die toch concurrenten zijn van elkaar.
[ Voor 28% gewijzigd door iAR op 10-11-2017 11:12 ]
Verwijderd
En ook voor alle anderen die Waalwijk niet snappen, in Waalwijk zit Apple’s distributiecentrum voor (zuid?) Nederland. Er zal dus eerst wel een pallet telefoons vanuit China naar Waalwijk worden gestuurd en dan naar jullie toe.DennisLMB schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:57:
Ik kreeg gisteren ook een mailtje dat mijn bestelling verzonden was. Maar het lijkt er op dat ze nu alleen de shipping labels aanmaken? Want volgens de tracking moet die van mij uit Waalwijk komen maar daar gaat de zending wel twee weken over doen? Geschatte levering 22 November
Verwijderd
Oh dat heb ik ook te vaak mee gemaakt. Was een paar keer gewoon thuis en dan nog durven ze beweren dat ze aangebeld hebben ook! Dat is gewoon proper filth zo'n actie!iAmRenzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:11:
Nou dat kan! Ik heb destijds samen met een vriend de Apple TV besteld, ik UPS en hij DLH (4 dagen later). Nu moet ik ook wel zegge ndat DHL een hopeloze vervoerder is. Die komt regelmatig gewoon niet langs en roept dan doodleuk: je was er niet.
Anyway weer OT want de fanboys zijn weer in full force on the field today...
Mijn DHL T&T is aangemeld om 10:22, niets meer erna al 2 dagen

De track and trace is niet heel betrouwbaar. Hou je gewoon aan de geleverde datum. Mijn Macbook is ooit vanuit Keulen weer teruggegaan naar China (waar hij vandaan kwam) om vervolgens daarna toch weer naar Nederland te komen en keurig op de doorgegeven tijd te worden bezorgd.Tim14ww schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:20:
En ook voor alle anderen die Waalwijk niet snappen, in Waalwijk zit Apple’s distributiecentrum voor (zuid?) Nederland. Er zal dus eerst wel een pallet telefoons vanuit China naar Waalwijk worden gestuurd en dan naar jullie toe.
Een bezorger die ik sprak, twee weken na Sinterklaas grapte dat ie nog sinterklaaspakketten moest bezorgen. Maar ja, het was zo druk, dus dan krijgen zakelijke pakketten voorrang. Mensen moesten maar wachten. Nee, DHL heeft bij mij afgedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:21:
Oh dat heb ik ook te vaak mee gemaakt. Was een paar keer gewoon thuis en dan nog durven ze beweren dat ze aangebeld hebben ook! Dat is gewoon proper filth zo'n actie!
OT Inderdaad. Wil nog graag weten of anderen mijn pakket mogen ontvangen in mijn huis...
[ Voor 33% gewijzigd door iAR op 10-11-2017 11:23 ]
Ik zou me daar niet druk om maken. Ik heb erg vaak pakketjes waar een handtekening voor vereist is en die neemt mijn vriendin gewoon aan. De bezorger is blij dat ie er vanaf is. Al zet je een kruisje bij de handtekening, niemand kijkt er naar.iAmRenzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:11:
Oftewel: hoe regel ik dat iemand anders mijn pakket (op mijn adres) kan ontvangen?
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Nee dat zal ook wel, maar ik weet wel dat er een groot distributiecentrum voor O.a. Apple in Waalwijk zit, dus zo gek is dat niet op de trackingiAmRenzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:21:
[...]
De track and trace is niet heel betrouwbaar. Hou je gewoon aan de geleverde datum. Mijn Macbook is ooit vanuit Keulen weer teruggegaan naar China (waar hij vandaan kwam) om vervolgens daarna toch weer naar Nederland te komen en keurig op de doorgegeven tijd te worden bezorgd.
Je pakketje ligt dus niet in Eindhoven, Waalwijk of is zelfs niet eens in Nederland. Apple heeft de dienst aangemeld en dat is Eindhoven gebeurt. De volgende stap is dat er daadwerkelijk ergens in de wereld jouw pakketje bij DHL komt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:58:
De mijne is ook eindelijk verzonden maar....met dhl express...geschatte levertijd 23 november wtf!!!
Zoals anderen ook al proberen aan te geven, gewoon wachten die eerste stap komt nog wel.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Dit terwijl er dus bij de Mediamarkt en notabene bij Apple zelf een ''grote'' levering 256 SG is aangekomen zelfs voor de vrije verkoop (reserveren) gisteren....... Hoezo wordt deze dan niet gewoon naar mij verzonden??
Overigens heb ik de mijne via de Media markt al gekregen dus annuleren doe ik hem toch, maar het is natuurlijk wel echt absurd.
Met andere woorden: die 23/11 datum is (weer) een ruime schatting van Apple denk ik, ook voor DHL verzendingen.
Verwijderd
Ook bij DHL nog geen (geschatte) leverdatum, alleen op de site van apple. Zal inderdaad wel komen op het moment dat DHL de iPhones binnen heeft. We wachten maar weer in spanning af.mikkelnl schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:37:
Die DHL verzendingen: is het pakket al in bezit van DHL? Want UPS geeft pas een datum als ze het pakket hebben. In mijn geval zegt de mail van Apple dat levering op 23/11 is, maar de apple site zegt a.s. woensdag en UPS zegt dat ze pas een datum geven als pakket bij hen is.
Met andere woorden: die 23/11 datum is (weer) een ruime schatting van Apple denk ik, ook voor DHL verzendingen.

Verwijderd
Verwijderd
Vanaf chinaVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:45:
Dus onze dhl tracking gaan we ook pas kunnen volgen als de iphone effectief vanuit eindhoven vertrekt, of ook al vanaf china zoals de ups tracking?
Verwijderd
Mijn schoonbroer ook net status verzonden gehad. Ook ne 256SG zoals ik.
De zijne wordt met ups geleverd 15 november, de mijne dhl 23 november...
En wij wonen..... 800 meter van mekaar!!
Er zijn nog zat mensen met enkel de status in behandeling en die weten nog helemaal niks!
is je bestelling al verzonden? Bij mij staat er nogsteeds bestelling wordt voorbereid voor verzendingMisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:35:
Als iemand de telefoon kan afhalen bij de Media Markt let me know! Ik wacht alleen nog op mijn afhaalbevestiging.
Wedden om jou iphone x dat je hem voor de 20-27 hebt. man laat die status nou , dit is gewoon een save datum, ze hebben er echt wel van geleerd in al die jaren, en niet voor niets uitgesteld enz, je hebt hem volgende week of die week erna al, wedden?BekSide schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:37:
Het is natuurlijk absoluut absurd dat ik besteld heb op 27-Okt. om 09:07 bevestigingsmail van Apple, betaald met creditcard en de levering nog steeds op 20-27 Nov. staat.
Dit terwijl er dus bij de Mediamarkt en notabene bij Apple zelf een ''grote'' levering 256 SG is aangekomen zelfs voor de vrije verkoop (reserveren) gisteren....... Hoezo wordt deze dan niet gewoon naar mij verzonden??
Overigens heb ik de mijne via de Media markt al gekregen dus annuleren doe ik hem toch, maar het is natuurlijk wel echt absurd.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik ben zelf al voorzien via de Mediamarkt en geloof best dat die status nog aangepast zal worden..... Maar dan blijft het toch debiel dat er een pallet is binnen gekomen bij Apple zelf en deze te reserveren is voor mensen op 09-Nov om direct af te halen, terwijl ik er zo snel mogelijk bij was in de pre order, betaald heb en al en nog steeds zonder telefoon zit.mell33 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:19:
[...]
Wedden om jou iphone x dat je hem voor de 20-27 hebt. man laat die status nou , dit is gewoon een save datum, ze hebben er echt wel van geleerd in al die jaren, en niet voor niets uitgesteld enz, je hebt hem volgende week wedden?
Hoezo wordt die telefoon dan niet in een doosje gedaan en naar mij toe gestuurd?
Verwijderd
Hier nog niets namelijk..
Zennnn
Ik bij vodafone max 5 week, en daar richt ik me op, ik krijg hem voor die tijd, of op. En zoniet... dan pas ga ik klagen, en dan heb ik hem de volgenden dag zowiezo, want dan heb ik namelijk ook een goed punt om voor te mogen.
CB klachtenservice antwoord niet meer op mijn mail. Ik denk dat ik maar een klacht over de klachtenservice moet gaan opsturenSjoerdteunisse schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:24:
Iemand al iets vernomen van CB?

Heb je afhalen in de shop gekozen? Zo ja dan ben je de sjaak. Blijkbaar is dat bij CB geen optie als het om iPhone X gaat.
Anderen bestellen niet en wachten, en komen dan op dit soort plotselinge-voorraad-partijen-verkoop-opties.
Maar eigenlijk heb jij getekend voor 5 week te wachten, wat willen jullie nou voordringen en callcenters afkraken als je zelf de keus maakt.
Wat is nou het debiele er aan dan, maar ik snap je punt wel, maar je aangepaste verwachtingen snap ik niet.
Ik had gekozen betalen in de winkel, doen ze nu inderdaad vaag iets over winkelvoorraad vs online voorraad.Kuif schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:32:
[...]
CB klachtenservice antwoord niet meer op mijn mail. Ik denk dat ik maar een klacht over de klachtenservice moet gaan opsturen![]()
Heb je afhalen in de shop gekozen? Zo ja dan ben je de sjaak. Blijkbaar is dat bij CB geen optie als het om iPhone X gaat.
Maar je kan nu betalen, maar dan weet je niet wanneer hij komt, het kon ook januari worden.
Beetje rare redenatie denk ik. Als ik bij jou in de winkel een reservering plaats en betaal dan neem ik aan dat ik ook de gene ben die als eerst aan de beurt is om het product te ontvangen.mell33 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:36:
Als op het moment van koop, een leveringstijd staat van 5week en je koopt dan. dan ga je er toch mee akkoord om te wachten?.
Anderen bestellen niet en wachten, en komen dan op dit soort plotselinge-voorraad-partijen-verkoop-opties.
Maar eigenlijk heb jij getekend voor 5 week te wachten, wat willen jullie nou voordringen en callcenters afkraken als je zelf de keus maakt.
Wat is nou het debiele er aan dan, maar ik snap je punt wel, maar je aangepaste verwachtingen snap ik niet.
het ''Akkoord gaan met de leveringstijd'' heeft als het goed is te maken met het product dat niet Leverbaar is toch?
Dan is het natuurlijk raar dat de buurman hem gewoon in Amsterdam (dezelfde winkel) kan ophalen nu.
Wanneer heb jij je iPhone van de MM gekregen? En had je gekozen voor thuisbezorgen of ophalen in de winkel?BekSide schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:50:
[...]
Beetje rare redenatie denk ik. Als ik bij jou in de winkel een reservering plaats en betaal dan neem ik aan dat ik ook de gene ben die als eerst aan de beurt is om het product te ontvangen.
het ''Akkoord gaan met de leveringstijd'' heeft als het goed is te maken met het product dat niet Leverbaar is toch?
Dan is het natuurlijk raar dat de buurman hem gewoon in Amsterdam (dezelfde winkel) kan ophalen nu.
Klopt, de positie op de lijst is niet bekend, Ze werken namelijk met "zogenaamde" interne lijsten. Dus heb je om 8:01 of om 8:10 besteld dat wil dus niets zeggen over de je positie op de lijst de 8:10 kan dus voor de 8:01 staan. Er is dus ook geen volgorde op ordernummer werd gisteren aan de telefoon bevestigd.niekosniekos schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:42:
[...]
Ik had gekozen betalen in de winkel, doen ze nu inderdaad vaag iets over winkelvoorraad vs online voorraad.
Maar je kan nu betalen, maar dan weet je niet wanneer hij komt, het kon ook januari worden.
Het is een zooitje daar

Ophalen, heb deze op 3-Nov. al gekregen.calvin98 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:53:
[...]
Wanneer heb jij je iPhone van de MM gekregen? En had je gekozen voor thuisbezorgen of ophalen in de winkel?
Opgehaald dus.
Nee maar je besteld met een online computersysteem, daar ga je toch ook mee akkoord om het met die procedure bij dat specifiek bedrijf, te doen (met al zijn fouten en niet fouten)
Die geeft een prognose van levering.
Ik snap wat je zegt, het is alleen toch lochisch dat het dan ook wordt geleverd, op die tijd, in dat geautomatiseerd proces. het systeem zal ook eerder melden als het eerder komt of later.
Anderen krijgen ook andere opties, omdat ze een andere weg kiezen, krijgen, nemen, en tijd-moment enz enz.
Ai bestelsysteem, zal dit in de toekomst wel voor je kunnen bepalen en je iphone naar voren kunnen zetten.
Wat was je ordernummer? Mijne is 744589xx en nogsteeds geen iPhone..
Dan heb je geluk, ik had vanochtend ook gebeld maar bij mij is het nogsteeds bezig met het klaarmaken voor verzending.MisterJoJo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:29:
Ik had vanochtend naar de Media Markt klantenservice gebeld en hun zeiden dat die vannacht is opgepikt door PostNL en dat ik heb waarschijnlijk vandaag kan ophalen bij de vestiging.
Als ik nu als particulier bon wil hebben (consumenten garantie 2e jaar) dan moet ik retourneren en daarna weer opnieuw moeten aanschaffen >__<"
Precies hetzelfde!GREENSKiN schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:37:
iPhone X 256GB space gray. Besteld 27 oktober via Apple.com, 9:12. Nu shipping UPS met ETA 15 nov. Huidige locatie ZhengZhou.
Blij dat we in Rotterdam 500meter lange schepen aan kunnen leggen met allemaal iphonetjes, Dus volgende week!! Hoop dat Somalië hem niet kaapt.GREENSKiN schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:37:
iPhone X 256GB space gray. Besteld 27 oktober via Apple.com, 9:12. Nu shipping UPS met ETA 15 nov. Huidige locatie ZhengZhou.
[telegram/trackandtrace] Komt goed dus, (stop) 5dagen duurt het idd dan nog Sues kanaal naar hier. (stop) Somalië voorbij (stop)
3 soorten boten:
1) snelle boot 21 dagen
2) boemeltje 28 dagen
3) ongeluksboot 37 dagen
huidige locatie, veranderd straks bij aankomt sorteercentrum haha
Wat nou geen duimpje, jaweltoch
Dit is toch wel de real deal, waarom we zo lang moeten wachten, als je 20-27 had (apple wereldwijd gezien het punt com bestellen daar)
[ Voor 18% gewijzigd door Mel33 op 10-11-2017 14:05 ]
Die van mij is al in Korea, zelfde ETA :-)GREENSKiN schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:37:
Ook bij DHL/Apple? Ik heb al vaak genoeg ruzie gehad met DHL omdat de verzender bepaalde zaken blokkeert.Waterpower schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:23:
Ik zou me daar niet druk om maken. Ik heb erg vaak pakketjes waar een handtekening voor vereist is en die neemt mijn vriendin gewoon aan. De bezorger is blij dat ie er vanaf is. Al zet je een kruisje bij de handtekening, niemand kijkt er naar.
Zou toch zuur zijn als ik m'n telefoon niet kan ontvangen!
Gister dus bovenstaande status veranderd, vandaag om 09:00 verzendbevestiging per mail ontvangen en inmiddels is UPS aan de slag en werkt de track&trace:Grin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:23:
Mijn status is zojuist (rond 16 uur nog gekeken en toen was er nog niks veranderd, dus dit is in het afgelopen halfuur geüpdate) ook verplaatst van 'Bestelling in behandeling' naar 'Verzending wordt voorbereid'
Bestelnummer: W590xxxxx
Type: Space Grey 256GB
Bevestigingsmail: 09:14
Levering: 20 - 27 november
Status nu: Verzending wordt voorbereid
ZhengZhou, China 10/11/2017 18:50 Herkomstscan
China 10/11/2017 21:55 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Geplande aflevering: Woensdag, 15/11/2017 , Voor het einde van de dag

Apple
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Vaak DHL, nog niet met Apple. Bij mij kijken ze daar nooit naar wie op mijn adres het pakketje aanneemt. Maar misschien bij Apple wel? Je zou t DHL kunnen vragen, wellicht Kun je dan een machtiging schrijven.iAmRenzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:11:
[...]
Ook bij DHL/Apple? Ik heb al vaak genoeg ruzie gehad met DHL omdat de verzender bepaalde zaken blokkeert.
Zou toch zuur zijn als ik m'n telefoon niet kan ontvangen!
[ Voor 3% gewijzigd door kdhoe op 10-11-2017 14:31 ]
W433XXXXXX
64GB SG
256gb grey. 9:17 besteld.
P.S. Nog geen mail ontvangen, wellicht morgen?
[ Voor 9% gewijzigd door JanHenk op 10-11-2017 14:50 ]
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
Verwijderd
Mail krijg je pas bij de status verzonden.JanHenk schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:49:
Zoals velen hierboven is sinds vanmiddag (vanochtend nog niet) de status van mijn order ook gewijzigd naar 'verzending wordt voorbereid'... Zou mooi zijn om eind volgende week in ontvangst te kunnen nemen!
256gb grey. 9:17 besteld.
P.S. Nog geen mail ontvangen, wellicht morgen?

W49073XXX
09.14 CC
2x 256GB zilver
Verzending wordt voorbereid.
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Eindelijk status veranderd, helaas nog geen mail van Apple met een T&T of zoiets.
64Gb Silver
09:06 ideal
W43XXXXX
Helaas wel levering: 23/11. Ben benieuwd.
64GB SG
09:11 besteld.
edit: heb 11:05 de track en trace mogen ontvagen.
[ Voor 11% gewijzigd door patrick9650 op 10-11-2017 15:19 . Reden: extra info en typo. ]
Verwijderd
64GB Silver
Credit Card
Levering 20-27 nov
Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat hij verzonden wordt?
DagjeVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:27:
Nice, die van mij wordt ook voorbereid.
64GB Silver
Credit Card
Levering 20-27 nov
Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat hij verzonden wordt?
9:13 bij Apple besteld (iDeal)
256GB Silver
Net veranderd: Verzending wordt voorbereid #BLIJ
Verwijderd
Hoelang duurde het voordat er beweging was op de track&Trace? DHL only!
Verwijderd
DHL is bij mij petrified.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:56:
Voor de mensen die al hun iphone ontvangen hebben of al een tijdje op verzonden staat met DHL...
Hoelang duurde het voordat er beweging was op de track&Trace? DHL only!
Volgens mij staat DHL voor Duurt Heel Lang.
Nog maar 1 melding (Shipment information received) op 10:22.
Verwijderd
Yep bij mij ook!Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:59:
[...]
DHL is bij mij petrified.
Volgens mij staat DHL voor Duurt Heel Lang.
Nog maar 1 melding (Shipment information received) op 10:22.
Mijn schoonbroer had ook status verzonden op ongeveer dezelfde moment als mij, maar hij had UPS terwijl we maar 800 meter van mekaar wonen.
Zijn iphone is volgens de UPS tracking al onderweg en heeft al een stukje weg afgelegd.
Is DHL dan echt zo retetraag?
64 silver
W54 België cc betaald
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Verwijderd
Hoe lang heeft hij bij jou op 'Verzending wordt voorbereid' gestaan?ex87 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:12:
Mijne staat ook op verzonden, volgens DHL komt hij 24/11 maar dat geloof ik niet zo. Denk dat de shipment day geüpdatet word op het moment dat hij daadwerkelijk bij DHL in ontvangst is genomen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Zelfde hier, gelukkig wel ander bericht vandaag gehad, ik had het laatst over de bestelling die later geplaatst is, dat is nu geregeld en heb mijn oude wachtplek terug, hopelijk krijg ik hem nu zo snel mogelijk!Dannydekr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:42:
Weer een dag zo goed als voorbij. Weer niks gehoord van Vodafone. 27-okt besteld, 64GB SG, bestelnummer 2697XXXXX.
M’n bestelling via de Online Store (256 SG) 9:14/iDEAL is al met UPS verzonden. Van 20-27 november, wordt hij 15 november afgeleverd. Dat wordt verkopen of terugsturen...
Ik zie jullie in het ervaringen topic, succes allen!
[ Voor 10% gewijzigd door iFlyKLM op 10-11-2017 17:52 ]
Vandaag 256GB silver afgehaald in de shop!Sjoerdteunisse schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:24:
Iemand al iets vernomen van CB?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Vandaag verzonden vanuit mobiel.nl
Had ik niet verwacht! Positief verrast
Ja ik was gisteren gebeld met hetzelfde voorstel als iedereen, maar ik ging daar niet mee akkoord. Ik had gevraagd of ze contact met mij wilde zoeken als er voorraad beschikbaar kwam op mijn nr in de wachtrij. Ik kreef vanochtenf ineens een mail dat hij binnen was. Niks vooraf hoeven te betalen dus.
Ik ben er blij mee 😁
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Bij DHL gaat het minder snel....b.jelle schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:49:
Gaat mooi snel met UPS, net vertrekscan ondergaan. Wordt woensdag ochtend bezorgd op mn werk.
Sinds vanmorgen nog altijd “shipment information received” op de track&trace.
24h ongeveerVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:41:
[...]
Hoe lang heeft hij bij jou op 'Verzending wordt voorbereid' gestaan?
Niet te geloven, ze hebben mij als een hond behandeld bij CoolBlue. De ene leugen na de andere leugen. Ben helemaal klaar met CoolBlue en er gaat geen cent meer naar hun toe.knny schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:26:
[...]
Ja ik was gisteren gebeld met hetzelfde voorstel als iedereen, maar ik ging daar niet mee akkoord. Ik had gevraagd of ze contact met mij wilde zoeken als er voorraad beschikbaar kwam op mijn nr in de wachtrij. Ik kreef vanochtenf ineens een mail dat hij binnen was. Niks vooraf hoeven te betalen dus.
Ik ben er blij mee 😁
Maar neemt niet weg dat jij zeer blij met de phone
Wat was jullie tijd van bestelling? Vind het zelf ook lang duren....Kuif schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:15:
[...]
Niet te geloven, ze hebben mij als een hond behandeld bij CoolBlue. De ene leugen na de andere leugen. Ben helemaal klaar met CoolBlue en er gaat geen cent meer naar hun toe.
Maar neemt niet weg dat jij zeer blij met de phone
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.