CC is belast, donderdag een dagje uit!
Zit een thread op Reddit bij te houden. Mensen in Europese landen die de “echte” 2e batch hebben en dus ingeroosterd waren op 14 - 21 Nov. hebben vandaag de melding dat hun toestel verstuurd is. Dat is toch zeker een week eerder op de vroegst genoemde datum van Apple. Dit geeft ook hoop voor onze 20-27 leveringen!
Apple
Heb je een linkje naar die reddit voor me?HardcorePCgamer schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:45:
Zit een thread op Reddit bij te houden. Mensen in Europese landen die de “echte” 2e batch hebben en dus ingeroosterd waren op 14 - 21 Nov. hebben vandaag de melding dat hun toestel verstuurd is. Dat is toch zeker een week eerder op de vroegst genoemde datum van Apple. Dit geeft ook hoop voor onze 20-27 leveringen!
Verstuurd vanuit China is nog niet geleverd natuurlijk. Gaat wat tijd overheen. Dus prima dat ze het zo voorzichtig forecasten.
[ Voor 39% gewijzigd door AnthonyR op 07-11-2017 23:59 ]
Heb bestelling geplaatst en kan hem morgen halen. Helaas de rest van de week werken tot 20:00, dus hopelijk houden ze hem voor mij vast. Bel morgen wel even naar ze toe dat ik 'gehinderd' ben 
Iemand daar ervaring mee? Kan ik mijn afspraak gewoon verzetten naar zaterdag?
Iemand daar ervaring mee? Kan ik mijn afspraak gewoon verzetten naar zaterdag?
[ Voor 17% gewijzigd door Joshoon op 08-11-2017 00:54 ]
Tuurlijkmikkelnl schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:56:
[...]
Heb je een linkje naar die reddit voor me?
https://reddit.com/r/appl...ders_shipping_megathread/
Apple
Maverick2001 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:54:
CB scoort geen punten. Ook de kinderachtige manier van mailen irriteert me. Of denken ze dat alleen 5 jarigen een iPhone X bestellen?
Inderdaad, toen ze de Classic Mini: SNES niet konden leveren hadden ze in hun mailtje redenen bedacht waarom dat helemaal niet negatief was.
Om je een hart onder de riem te steken, hebben we ook een paar voordelen van deze situatie voor je op een rijtje gezet:
• Het Mario-deuntje blijft niet dagenlang in je hoofd rondspoken.
• Je krijgt geen last van je duim door het te hard drukken op de knopjes.
• Je hoeft geen eindbaas te verslaan.
• Je kunt gewoon lekker op tijd naar bed.
Iemand met een extra 256gb.. PM me aub heb naast de pot gepist.. krijg je als je een keer vroeg gaat slapen ...
YESS eentje kunnen reserveren! vanavond maar ophalen
Zilver en SG 64gb in Amsterdam beschikbaar
[ Voor 28% gewijzigd door SP75 op 08-11-2017 06:04 ]
Ze zijn er weer
Pura Vida
In the pocket! Op voorraad in Amsterdam
Ik zal volgende keer even duidelijker zijn maar was in de Apple store. De voorraad lijkt alweer op te zijn.
Pura Vida
SG 64 kunnen reserveren!
Het is weer bijna September 2026 :)
via welke url? (moet er 1 reserveren voor een collega)Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:12:
SG 64 kunnen reserveren!
mmm lees 't al. Al weer te laat
Alles op
[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 06:15 ]
Jammer Geert. Had er ook nog een voor thuis nodig. Wat ik me wel afvraag is of je je strikt moet houden aan je afhaaltijd, heb m al betaald trouwensGeert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:13:
[...]
via welke url? (moet er 1 reserveren voor een collega)
mmm lees 't al. Al weer te laat
Alles op
ow, je hebt 'm al zelfs betaald? Joh, dan maakt zo'n tijdslot niet echt veel uit. Denk dat je 'm vandaag op elk gewenst moment kan ophalenJaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:21:
[...]
Jammer Geert. Had er ook nog een voor thuis nodig. Wat ik me wel afvraag is of je je strikt moet houden aan je afhaaltijd, heb m al betaald trouwens
Voor degenen die het ook willen reserveren gebruik de Applestore App zet het in je winkelwagen en alles ingevuld zodat je alleen op kies store moet klikken en op plaats bestelling.
ik ''moet'' er eentje voor een collega reserveren die momenteel op een zakentripje is.SP75 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:26:
Voor degenen die het ook willen reserveren gebruik de Applestore App zet het in je winkelwagen en alles ingevuld zodat je alleen op kies store moet klikken en op plaats bestelling.
Moet ik ook gelijk betalen na de reservering of kan je ook reserveren en in de Store (cash) betalen?
Ik heb m inderdaad ook al betaald. Dus vroeg mij ook af of ik mij koet houden aan de tijdstipJaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:21:
[...]
Jammer Geert. Had er ook nog een voor thuis nodig. Wat ik me wel afvraag is of je je strikt moet houden aan je afhaaltijd, heb m al betaald trouwens
al betaald, dus gewoon lekker vandaag ophalen wanneer het jou uitkomt.SP75 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:33:
[...]
Ik heb m inderdaad ook al betaald. Dus vroeg mij ook af of ik mij koet houden aan de tijdstip
Je moet vooraf betalen.Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:30:
[...]
ik ''moet'' er eentje voor een collega reserveren die momenteel op een zakentripje is.
Moet ik ook gelijk betalen na de reservering of kan je ook reserveren en in de Store (cash) betalen?
Je kan niet meer reserveren maar je moet er een kopen en kun je m ophalen in de storeGeert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:30:
[...]
ik ''moet'' er eentje voor een collega reserveren die momenteel op een zakentripje is.
Köln, Frankfurt en Hamburg heeft nog voorraad 64GB zilver en zwart.
@Geert1976
Er is weer voorraad volgens mij Amsterdam
Edit: was heel even weer voorraad, nu weer uitverkocht
[ Voor 61% gewijzigd door Jaymone op 08-11-2017 06:55 ]
Ook geen nieuws met mijn 20-27 nov 256 SG. Gisteravond bijna voor 256 Silver gegaan omdat die op voorraad was in Amsterdam, maar heb me uiteindelijk niet gek laten maken.
helaas, net gechecked.....foetsie!Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:53:
@Geert1976
toch bedankt
Via de Apple website zie ik nergens staan dat de iPhone X in 1 van de 3 Apple stores op voorraad is
Hoe zit het met de status nu? Moet het eerst op staat klaar voor ophalen komen of mag je m zo ook ophalen? Hij staat namelijk nog op bestelling wordt verwerkt.Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:53:
@Geert1976
Volgens mij met ophalen niet zo relevant, je hebt betaald en ligt in de winkel voor je klaarSP75 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:12:
[...]
Hoe zit het met de status nu? Moet het eerst op staat klaar voor ophalen komen of mag je m zo ook ophalen? Hij staat namelijk nog op bestelling wordt verwerkt.
Mijn status is zojuist veranderd naar klaar om te worden opgehaaldJaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:13:
[...]
Volgens mij met ophalen niet zo relevant, je hebt betaald en ligt in de winkel voor je klaar
MooixGROOVER schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:15:
[...]
Mijn status is zojuist veranderd naar klaar om te worden opgehaald
Maar stel status zou niet veranderen, dan nog kan je er gewoon naartoe, je hebt immers besteld en betaald
Edit: nu bij mij ook status "Klaar om te worden opgehaald"
[ Voor 8% gewijzigd door Jaymone op 08-11-2017 07:21 ]
Mijne ookxGROOVER schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:15:
[...]
Mijn status is zojuist veranderd naar klaar om te worden opgehaald
Er staat ook in de mail dat je m later kan ophalen lees ik, maar kan zijn dat je dan langer wacht.Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:16:
[...]
Mooi![]()
Maar stel status zou niet veranderen, dan nog kan je er gewoon naartoe, je hebt immers besteld en betaald
Edit: nu bij mij ook status "Klaar om te worden opgehaald"
Nee betaald met giftcard, wordt gezien als credit card hebben ze mij verteld, dus is er direct van afgeschrevenBekSide schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:28:
[...]
Betaald met iDeal? Bij mij nog niks.... tijdslot 10.00
Heb je dan niets geleerd van vorige week? iDeal goedkeuring kan een dag duren bij Appel.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Zojuist bevestiging gekregen! topRichieB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:34:
Heb je dan niets geleerd van vorige week? iDeal goedkeuring kan een dag duren bij Appel.
IDeal betaling gedaan en kan hem zo ophalen, staat ook in de app 👍🏻RichieB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:34:
En de SMS voor het afhalen is nu ook binnen. 👍🏻
Man man man, vanmorgen zag ik de 64GB inderdaad voorbij komen in de beschikbaarheid. Alleen de 265 modellen heb ik nog niet kunnen treffen? Nu zit ik in redelijk in de buurt van de duitse grens en hoop ik dat vandaag deze modellen beschikbaar komen.
Zijn er trouwens ook geijkte momenten dat voorraden bijgewerkt worden?
Zijn er trouwens ook geijkte momenten dat voorraden bijgewerkt worden?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Mooi nieuws! Ik blijf nog doorzoeken naar de 256GB, zal nog lastig worden afscheid te nemen van dit topicRichieB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:44:
En de SMS voor het afhalen is nu ook binnen. 👍🏻
Pura Vida
Nog geen enkele statusupdate vanuit Vodafone gekregen. Beetje irritant dat je al vanaf de SMS op 2 november niet eens op z’n minst een email krijgt met op z’n minst de procedure en geschatte levertijd.
Heb een 64GB SG besteld via Vodafone NEXT.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
Ik adviseer je de stappen te volgen die ik eerder in dit topic heb geplaatst. Aangezien er nu nog voorraad voor vodafone bij belsimpel is.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:41:
Nog geen enkele statusupdate vanuit Vodafone gekregen. Beetje irritant dat je al vanaf de SMS op 2 november niet eens op z’n minst een email krijgt met op z’n minst de procedure en geschatte levertijd.
Er zijn hier op t forum 2 mensen die die stappen hebben gevolgd.
Na het volgen van dit topic ook maar me bestelling gister geannuleerd bij vodafone via Next en einde middag bij belsimpel besteld. Gister avond nog verzendbevestiging gekregen dus kan vanavond ook eindelijk genieten van me iPhone X.
Vraag me af of dit ook kan met Vodafone NEXT. Heb er gisteren even snel doorheen gelezen, maar zal je post er even bijzoekenVerwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:44:
[...]
Ik adviseer je de stappen te volgen die ik eerder in dit topic heb geplaatst. Aangezien er nu nog voorraad voor vodafone bij belsimpel is.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
Ja ook met vodafone next!Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:46:
[...]
Vraag me af of dit ook kan met Vodafone NEXT. Heb er gisteren even snel doorheen gelezen, maar zal je post er even bijzoeken
Dat is alleen de 64GB silver. t mobile KPN, en Vodafone

[ Voor 26% gewijzigd door Mel33 op 08-11-2017 08:50 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
@DannydekrVerwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:44:
[...]
Ik adviseer je de stappen te volgen die ik eerder in dit topic heb geplaatst. Aangezien er nu nog voorraad voor vodafone bij belsimpel is.
Waaronder ik, gisteren gebeld en besteld en wss te snel besteld. Ik zie in myvodafone de Sim kaart in de bestelling, dus wss vandaag alles bij belsimpel afronden en morgen telefoon ophalen.
Verwijderd
Bleh, en weer was m'n bestelling verdwenen bij de Apple store.
Wederom gebeld naar Apple, die vertelde me dat hij de order nog kon zien en dat er misschien een 'hiccup' was. Wel jammer dat het bestellen bij Apple zelf uiteindelijk trager is dan menig providers als ik het zo allemaal lees
Zucht...het glas is nog steeds halfvol, maar er mag wel wat gebeuren deze week!
Wederom gebeld naar Apple, die vertelde me dat hij de order nog kon zien en dat er misschien een 'hiccup' was. Wel jammer dat het bestellen bij Apple zelf uiteindelijk trager is dan menig providers als ik het zo allemaal lees
Zucht...het glas is nog steeds halfvol, maar er mag wel wat gebeuren deze week!
Wacht even.. dus als ik het goed begrijp gaat dit werken?juliusyoup schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:49:
[...]
@Dannydekr
Waaronder ik, gisteren gebeld en besteld en wss te snel besteld. Ik zie in myvodafone de Sim kaart in de bestelling, dus wss vandaag alles bij belsimpel afronden en morgen telefoon ophalen.
Ik heb 3 november via Vodafone NEXT een bestelling gedaan. Ik moest eigenlijk nog een jaar. Toestel kon ik afkopen voor 129 euro.
Als ik nu via de website druk op "annuleer bestelling", gebeurd er dus verder niets m.b.t. verlengen en kan ik via belsimpel gewoon kiezen voor de verleng optie?
En dit is risicovrij en sowieso mogelijk?
Nou, nu is het 100% zeker, ik ben terug in dit topic! ;-)
Zijn er hier mensen die een 6 tot 12 december leverdatum hebben?
Pffft... balen dat ik zo lang moet wachten door een defect, maar ja. Het is wat het is zullen we maar denken.
Pffft... balen dat ik zo lang moet wachten door een defect, maar ja. Het is wat het is zullen we maar denken.
Ik heb 4-6 weken bij T-Mobile. Wat kan wachten op iets wat je niet noodzakelijk hoeft te hebben lang duren zeg.smoken schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:17:
Dan kan je beter je geld terugvragen en gewoon een nieuwe bestellen of via marktplaats.smoken schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:17:
Er was soms ook stock om op te halen in Amsterdam zoals gisteravond dus je zou dat ook kunnen proberen om zo sneller weer aan een nieuwe iPhone X te komen.
Helemaal mee eens!Tim14ww schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:18:
[...]
Ik heb 4-6 weken bij T-Mobile. Wat kan wachten op iets wat je niet noodzakelijk hoeft te hebben lang duren zeg.
Er was hier gister iemand die ook een defect had en tot december moest wachten, maar na een dag ofzo ging de datum naar over een week oid. Dus wellicht is er nog hoop?smoken schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:17:
Verwijderd
Wat je het beste kan doen is vodafone opbellen en aangeven dat je hem ergens anders eerder geleverd kan krijgen en dat het wss goedkoper is, dan laten ze het verlengknopje aan.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:16:
[...]
Wacht even.. dus als ik het goed begrijp gaat dit werken?
Ik heb 3 november via Vodafone NEXT een bestelling gedaan. Ik moest eigenlijk nog een jaar. Toestel kon ik afkopen voor 129 euro.
Als ik nu via de website druk op "annuleer bestelling", gebeurd er dus verder niets m.b.t. verlengen en kan ik via belsimpel gewoon kiezen voor de verleng optie?
En dit is risicovrij en sowieso mogelijk?
Edit: dit heb ik 2x met succes gedaan. Een aantal tweakers is dit ook gelukt.
Edit2: er is hier in dit forum ook een tweaker die dit zelf bij vodafone heeft nagevraagd en volgens hun mocht dit gewoon.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 09:26 ]
Moet ik dan bellen naar de verkoopafdeling, of naar Vodafone NEXT?Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:23:
[...]
Wat je het beste kan doen is vodafone opbellen en aangeven dat je hem ergens anders eerder geleverd kan krijgen en dat het wss goedkoper is, dan laten ze het verlengknopje aan.
Edit: dit heb ik 2x met succes gedaan. Een aantal tweakers is dit ook gelukt.
Edit2: er is hier in dit forum ook een tweaker die dit zelf bij vodafone heeft nagevraagd en volgens hun mocht dit gewoon.
Wat als je hem nog niet kan ophalen op de afgesproken tijdstip in Amsterdam? Ik kan zaterdag pas.
Zal straks ook even heen bellen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Annuleringsafdeling.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:29:
[...]
Moet ik dan bellen naar de verkoopafdeling, of naar Vodafone NEXT?
Ga het dadelijk proberen. Dank voor de info en zal hier laten weten of het gelukt is.
Je hebt hem al betaald neem ik aan, dan bewaren zij hem 7 dagen, anders storten ze het geld terug na 7 dagen dacht ik en ben je ook je toestel kwijt.Joshoon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:29:
Wat als je hem nog niet kan ophalen op de afgesproken tijdstip in Amsterdam? Ik kan zaterdag pas.
Weet je dit zeker? Want dat zou fijn zijnJieve schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:38:
[...]
Je hebt hem al betaald neem ik aan, dan bewaren zij hem 7 dagen, anders storten ze het geld terug na 7 dagen dacht ik en ben je ook je toestel kwijt.
Zal sowieso straks vanuit de auto naar mijn werk nog wel even bellen, wel zo netjes.
Ik heb CB gebeld en hij wordt op dit moment ingepakt. Dus ik wacht het nog een dag af.... eerst maar eens een t&t afwachten.b.jelle schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:16:
[...]
Leuk, 08:07 besteld en mn nummer is 255415XX. Mooie chaos geweest daar bij CB.. weinig vertrouwen dat ik snel aan de beurt ben.
Deze info idd. Ik heb het een keer genoemd terloops en toch mocht het niet. Toen ik er direct naar vroeg wel.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:32:
[...]
Ga het dadelijk proberen. Dank voor de info en zal hier laten weten of het gelukt is.
Er zit alleen dus een kleine vertraging met de annulatie, dus direct aanvragen (ik deed dat terwijl ik in de wacht stond bij Vodafone (moest alleen nog afrekenen)) is te snel..
Coolblue klantenservice viel mij echt tegen als het gaat om de X. De een beweert dit en de ander dat, complete chaos inderdaad en dat van een bedrijf waarvan ik het anders had verwacht. Ze hebben dit jaar besloten om geen pre-orders aan te nemen terwijl MediaMarkt dat wel heeft gedaan en kunnen leveren bij diegene die er snel bij waren. Coolblue daarentegen wel een mail versturen dat je er op tijd was en zal leveren maar toch 100 verschillende verhalen moeten aanhoren met uiteindelijke resultaat geen levering, niet professioneel.Flamingo BB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:44:
[...]
Ik heb CB gebeld en hij wordt op dit moment ingepakt. Dus ik wacht het nog een dag af.... eerst maar eens een t&t afwachten.
Moet je voor de grap bij Bol.com bestellen! Die namen orders aan en hadden de bezorgdatum staan op 1-11-2017. Nou ben ik natuurlijk niet gek en wist wel dat dat ze niet zou gaan lukken, maar toch een mens mag hopen! Ik dacht wie weet wel op launch date!Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:49:
[...]
Coolblue klantenservice viel mij echt tegen als het gaat om de X. De een beweert dit en de ander dat, complete chaos inderdaad en dat van een bedrijf waarvan ik het anders had verwacht. Ze hebben dit jaar besloten om geen pre-orders aan te nemen terwijl MediaMarkt dat wel heeft gedaan en kunnen leveren bij diegene die er snel bij waren. Coolblue daarentegen wel een mail versturen dat je er op tijd was en zal leveren maar toch 100 verschillende verhalen moeten aanhoren met uiteindelijke resultaat geen levering, niet professioneel.
Tot op heden staat mijn order nog steeds op "levering 1-11" en als je de klantenservice belt weten al die Billie's nog net wat een iPhone X is maar moeten het aan afdeling inkoop gaan navragen, die weten me vervlogens te vertellen dat de iPhone X een heel populair product is! (no shit!) en dat ze afhankelijk zijn van apple!
Verder niks meer te horen gekregen over updates of wat dan ook, alleen dat er geleverd gaat worden op 1-11

http://blog.morrison.nl/
Jawel en ook zo'n hopeloos actie inderdaad maar van Bol had ik het wel verwacht en CB nietrvbcrs schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:53:
[...]
Moet je voor de grap bij Bol.com bestellen! Die namen orders aan en hadden de bezorgdatum staan op 1-11-2017. Nou ben ik natuurlijk niet gek en wist wel dat dat ze niet zou gaan lukken, maar toch een mens mag hopen! Ik dacht wie weet wel op launch date!
Tot op heden staat mijn order nog steeds op "levering 1-11" en als je de klantenservice belt weten al die Billie's nog net wat een iPhone X is maar moeten het aan afdeling inkoop gaan navragen, die weten me vervlogens te vertellen dat de iPhone X een heel populair product is! (no shit!) en dat ze afhankelijk zijn van apple!
Verder niks meer te horen gekregen over updates of wat dan ook, alleen dat er geleverd gaat worden op 1-11
Herkenbaar jarvbcrs schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:53:
[...]
Moet je voor de grap bij Bol.com bestellen! Die namen orders aan en hadden de bezorgdatum staan op 1-11-2017. Nou ben ik natuurlijk niet gek en wist wel dat dat ze niet zou gaan lukken, maar toch een mens mag hopen! Ik dacht wie weet wel op launch date!

Het meest vervelende is dat ze vrijdagochtend nog bevestigen via de telefoon dat je bestelling doorgaat en vervolgens leveren aan mensen die later besteld hebben, een wazige mail sturen dat de telefoon niet naar de winkel is gekomen, op zaterdag ochtend zeggen dat er een fout is gemaakt en dat ze vanaf nu op volgorde van bestellen gaan leveren om vervolgens in dit forum te lezen dat op zaterdag orders die later besteld zijn uit worden geleverd.Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:49:
[...]
Coolblue klantenservice viel mij echt tegen als het gaat om de X. De een beweert dit en de ander dat, complete chaos inderdaad en dat van een bedrijf waarvan ik het anders had verwacht. Ze hebben dit jaar besloten om geen pre-orders aan te nemen terwijl MediaMarkt dat wel heeft gedaan en kunnen leveren bij diegene die er snel bij waren. Coolblue daarentegen wel een mail versturen dat je er op tijd was en zal leveren maar toch 100 verschillende verhalen moeten aanhoren met uiteindelijke resultaat geen levering, niet professioneel.
En in de mail willen ze niet reageren op "het bewijs"
.
Je mag toch verwachten dat zo'n partij als CB of Bol het voor mekaar hebben bij de belangrijkste launch van het jaar ... valt me toch wel tegenJaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:55:
[...]
Jawel en ook zo'n hopeloos actie inderdaad maar van Bol had ik het wel verwacht en CB niet
Ik had een mail ontvangen dat ze mijn bestelling zouden leveren, over bewijs gesproken, en toch niet geleverd gekregen en de orders daarna wel.Kuif schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:57:
[...]
Het meest vervelende is dat ze vrijdagochtend nog bevestigen via de telefoon dat je bestelling doorgaat en vervolgens leveren aan mensen die later besteld hebben, een wazige mail sturen dat de telefoon niet naar de winkel is gekomen, op zaterdag ochtend zeggen dat er een fout is gemaakt en dat ze vanaf nu op volgorder van bestellen gaan leveren om vervolgens in dit forum te lezen dat op zaterdag orders die later besteld zijn uit worden geleverd.
En in de mail willen ze niet reageren op "het bewijs"
.
Blijkbaar dus nietkazeykazeman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:58:
[...]
Je mag toch verwachten dat zo'n partij als CB of Bol het voor mekaar hebben bij de belangrijkste launch van het jaar ... valt me toch wel tegen

[ Voor 16% gewijzigd door Jaymone op 08-11-2017 10:05 ]
Losse verkoop?BekSide schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:07:
Ben nu in de Apple store. Er is gewon nog voorraad
Zojuist een verzendbevestiging van mobiel.nl ontvangen! SG 64GB icm KPN verlenging. 👍
Besteld op 27 oktober ‘s nachts om 01:35 uur.
Besteld op 27 oktober ‘s nachts om 01:35 uur.
[ Voor 22% gewijzigd door alvani op 08-11-2017 10:13 ]
@Verwijderdjuliusyoup schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:49:
[...]
@Dannydekr
Helaas! Ik heb gebeld met annuleringen en NEXT en beide beweren dat het niet mogelijk is, omdat ze dan alles zouden annuleren, waaronder de toestel-afkoop. Die van annuleringen had ook contact opgenomen met NEXT en bevestigde dat het niet mogelijk zou zijn. Zij had geen zicht op de NEXT-procedure in haar systeem verder en wist dus ook niet hoe het precies zou werken, met het risico dat ik dus helemaal niks heb en niet kan verlengen (omdat volgens haar mijn contract weer wordt teruggezet)
Ik vertelde nog dat een "collega" dit al wel had gedaan zonder problemen, maar toen beweerde zij dat deze de afkoopsom al voldaan zou moeten hebben.
Ik heb overigens enkel een mail gekregen met de afkoopsom, dat dit via automatische incasso zou gaan. Ik zou het dus niet eens met de hand kunnen betalen, al zou ik willen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dannydekr op 08-11-2017 10:14 ]
Die van mij zijn inmiddels binnen, dus ze leveren inmiddels wel.rvbcrs schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:53:
[...]
Kan ik je verleiden een 256GB SG voor me mee te nemen natuurlijk krijg je een goede beloningBekSide schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:09:
[...]
Ja, staat iemand bij binnenkomst om reservering op te nemen.
Pura Vida
En ondertussen blijft MediaMarkt België onheilspellend stil
Veel modellen?BekSide schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:07:
Ben nu in de Apple store. Er is gewon nog voorraad
Ik hou me ook aanbevolen, als er iemand in Amsterdam een reservering voor me kan plaatsen voor een iPhone X 256GB SG
als het kan op naam in PM
Misschien hadden die mensen een sim/only abbo. Ik ga het er vanmiddag ook eens op wagen om te bellen. Ik heb namelijk een sim-onlyDannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:14:
[...]
@Verwijderd
Helaas! Ik heb gebeld met annuleringen en NEXT en beide beweren dat het niet mogelijk is, omdat ze dan alles zouden annuleren, waaronder de toestel-afkoop. Die van annuleringen had ook contact opgenomen met NEXT en bevestigde dat het niet mogelijk zou zijn. Zij had geen zicht op de NEXT-procedure in haar systeem verder en wist dus ook niet hoe het precies zou werken, met het risico dat ik dus helemaal niks heb en niet kan verlengen (omdat volgens haar mijn contract weer wordt teruggezet)
Ik vertelde nog dat een "collega" dit al wel had gedaan zonder problemen, maar toen beweerde zij dat deze de afkoopsom al voldaan zou moeten hebben.
Ik heb overigens enkel een mail gekregen met de afkoopsom, dat dit via automatische incasso zou gaan. Ik zou het dus niet eens met de hand kunnen betalen, al zou ik willen.
Verwijderd
Hmm.. vreemd dat ze dit bij jou aangeven. Bij mij is het 2x gelukt en ook andere hier op het forum is dit gelukt.. Overigens is het idd zo dat de toestelkosten later van je rekening worden gehaald.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:14:
[...]
@Verwijderd
Misschien leest er iemand van Vodafone dit topic en hebben ze besloten dat het toch niet zo gunstig is voor hen en hebben ze daarom de mogelijkheid afgeschaftVerwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:25:
[...]
Hmm.. vreemd dat ze dit bij jou aangeven. Bij mij is het 2x gelukt en ook andere hier op het forum is dit gelukt.. Overigens is het idd zo dat de toestelkosten later van je rekening worden gehaald.

Heb ongeveer dit verteld:Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:25:
[...]
Hmm.. vreemd dat ze dit bij jou aangeven. Bij mij is het 2x gelukt en ook andere hier op het forum is dit gelukt.. Overigens is het idd zo dat de toestelkosten later van je rekening worden gehaald.
"Heb hem op Belsimpel goedkoper gezien en met een 24 uur levertijd, zou dus graag het contract willen annuleren, en verlengen via Belsimpel". Toen verteld dat ik graag had dat de verlengoptie aan moest blijven en ik de toestelkosten alsnog wil afkopen en dat dit mag blijven staan. Mocht allemaal niks helpen
Ik weet niet wanneer je besteld hebt bij VF, maar er lijkt beweging in te komen. Mijn status is net veranderd naar "uitleveren". Besteld op 27 okt @ 9:58 :-)
Dat had ik dus ook de eerste keer. Als je belt om het toestel wel af te lossen maar de nieuwe next bestelling ‘tijdelijk’ te annuleren omdat je je nig even wilt oriënteren.. misschien dat dat werkt. Ik heb de tweede keer gezegd dat ik wel wou verlengen bij Vodafone, maar via belsimpel. En toen kon het welDannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:28:
[...]
Heb ongeveer dit verteld:
"Heb hem op Belsimpel goedkoper gezien en met een 24 uur levertijd, zou dus graag het contract willen annuleren, en verlengen via Belsimpel". Toen verteld dat ik graag had dat de verlengoptie aan moest blijven en ik de toestelkosten alsnog wil afkopen en dat dit mag blijven staan. Mocht allemaal niks helpen
Net opgehaald bij de Apple store met reservering, ging lekker soepel. Suc6 iedereen!
Toen je belde om "te verlengen via Belsimpel", heb je toen iets over NEXT geroepen of wat dan ook?juliusyoup schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:30:
[...]
Dat had ik dus ook de eerste keer. Als je belt om het toestel wel af te lossen maar de nieuwe next bestelling ‘tijdelijk’ te annuleren omdat je je nig even wilt oriënteren.. misschien dat dat werkt. Ik heb de tweede keer gezegd dat ik wel wou verlengen bij Vodafone, maar via belsimpel. En toen kon het wel
Ik heb toen naar de annulatie desk gebeld en gezegd dat ik graag mijn bestelling willen annuleren om via belsimpel bij Vodafone te bestellen. Toen moest meneer overleggen en dat konDannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:33:
[...]
Toen je belde om "te verlengen via Belsimpel", heb je toen iets over NEXT geroepen of wat dan ook?
Misschien is het dus de kunst om "NEXT" helemaal niet te noemen, en dan erg snel handelen. Sowieso; hoe kom je direct bij afdeling annuleringen als je belt naar 1201? Is dat onder optie 4?juliusyoup schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:35:
[...]
Ik heb toen naar de annulatie desk gebeld en gezegd dat ik graag mijn bestelling willen annuleren om via belsimpel bij Vodafone te bestellen. Toen moest meneer overleggen en dat kon
Pff, ik bel altijd via dat 0800 0560 nummer en dan volgens mij de vierde optie iddDannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:38:
[...]
Misschien is het dus de kunst om "NEXT" helemaal niet te noemen, en dan erg snel handelen. Sowieso; hoe kom je direct bij afdeling annuleringen als je belt naar 1201? Is dat onder optie 4?
Ik heb niet via Next besteld, maar gewone pre order. Contract etc ontvangen. Maar op de statuspagina in My VF staat bij mij een annuleren link. Gisteren geannuleerd, bestelt bij Belsimpel en PostNL komt zo voorij rijden..juliusyoup schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:35:
[...]
Ik heb toen naar de annulatie desk gebeld en gezegd dat ik graag mijn bestelling willen annuleren om via belsimpel bij Vodafone te bestellen. Toen moest meneer overleggen en dat kon
Ben benieuwd of je nu niet in de problemen komt met je contract / contractduur omdat ze potentieel dat hele NEXT verhaal annuleren en je dus het toestel niet af zal kopen en ze de contractduur optellen bij je huidige duur?juliusyoup schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:35:
[...]
Na overleg dus was mijn gerle ging geen probleem zei de Vodafone meneer.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:44:
[...]
Ben benieuwd of je nu niet in de problemen komt met je contract / contractduur omdat ze potentieel dat hele NEXT verhaal annuleren en je dus het toestel niet af zal kopen en ze de contractduur optellen bij je huidige duur?
Verwijderd
Heb in okt verlengd en mijn einddatum staat gewoon op okt 2019.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:44:
[...]
Ben benieuwd of je nu niet in de problemen komt met je contract / contractduur omdat ze potentieel dat hele NEXT verhaal annuleren en je dus het toestel niet af zal kopen en ze de contractduur optellen bij je huidige duur?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.