Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Hmm... misschien even het hierbovenstaande van de anderen even aankaarten.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:28:
[...]
Heb ongeveer dit verteld:
"Heb hem op Belsimpel goedkoper gezien en met een 24 uur levertijd, zou dus graag het contract willen annuleren, en verlengen via Belsimpel". Toen verteld dat ik graag had dat de verlengoptie aan moest blijven en ik de toestelkosten alsnog wil afkopen en dat dit mag blijven staan. Mocht allemaal niks helpen
https://reserve-prime.app...eX/availability?channel=1
Verder compleet off-topic, maar ik vind jouw hartje bij de ‘handtekening’ heel lief (en makkelijk scanbaar als ik een oud berichtje wil zoeken)Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:50:
[...]
Hmm... misschien even het hierbovenstaande van de anderen even aankaarten.
Dat kreeg ik ff niet mee.. maar daar was ik dus gister, en ze dachten pas volgende week weer iets te krijgen...

Nu maar hopen dat ze nog een levering krijgen, want op dit moment is reserveren niet mogelijk..
sowieso weten die jongens en meisjes die werken in die Apple Stores zelf 0 van toekomstige voorraad. Al doen ze vaak voor komen alsof ze iets weten van de nieuwe te verwachtte stock voor hun Store,DutchCrownNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:52:
[...]
Dat kreeg ik ff niet mee.. maar daar was ik dus gister, en ze dachten pas volgende week weer iets te krijgen...![]()
Nu maar hopen dat ze nog een levering krijgen, want op dit moment is reserveren niet mogelijk..
Verder moet je de iPhones die je kan reserveren los zien van de toestellen die ze te koop aanbieden in de Stores zelf. Dit zijn 2 aparte verkoopkanalen.
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 10:56 ]
Welke versies hadden jullie? Want ik heb om 8.03 een 64SG besteld en nog niks gehoord.Flamingo BB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:44:
[...]
Ik heb CB gebeld en hij wordt op dit moment ingepakt. Dus ik wacht het nog een dag af.... eerst maar eens een t&t afwachten.
Verwijderd
juliusyoup schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:52:
[...]
Verder compleet off-topic, maar ik vind jouw hartje bij de ‘handtekening’ heel lief (en makkelijk scanbaar als ik een oud berichtje wil zoeken)
Ja de aparte verkoopkanalen weet ik.Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:55:
[...]
sowieso weten die jongens en meisjes die werken in die Apple Stores zelf 0 van mogelijke voorraad. Al doen ze vaak voor komen alsof ze iets weten van de nieuwe te verwachtte stock voor hun Store,
Verder moet je de iPhones die je kan reserveren los zien van de toestellen die ze te koop aanbieden in de Stores zelf. Dit zijn 2 aparte verkoopkanalen.
Heb nu de product pagina van de X open en de directe link van de reserveringspagina, nog andere tips?
ik zie dat je in Amsterdam woont....dus hup! op je fiets richting het Leidesplein!
Haha zou het bijna doen, maar ben nu aan het werk.Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:59:
[...]
ik zie dat je in Amsterdam woont....dus hup! op je fiets richting het Leidesplein!

Status is hier nu ook "Uitleveren".scorched schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:29:
Ik weet niet wanneer je besteld hebt bij VF, maar er lijkt beweging in te komen. Mijn status is net veranderd naar "uitleveren". Besteld op 27 okt @ 9:58 :-)
VF zakelijk @ 10:20
4 x SG 256
1 x Silver 256
08:08 Silver 256GBkadoendra schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:56:
[...]
Welke versies hadden jullie? Want ik heb om 8.03 een 64SG besteld en nog niks gehoord.
Zomenteen nog maar een poging wagen denk ik. Dit word dan mijn verhaal:Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:50:
[...]
Hmm... misschien even het hierbovenstaande van de anderen even aankaarten.
1201 > 4:
"is dit de afdeling annuleren?"
"Ik heb een aanvraag voor een verlenging bij jullie uitstaan voor een iPhone X, maar wil deze annuleren en verlengen via Belsimpel (ivm levertijd). Is dit mogelijk?"
En dan maar kijken wat ze er van maken

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Dit is gewoon een spliksplinter nieuwe die iemand binnen 1 of 2 dagen weer retour heeft gebracht naar CoolBlue. En CB mag deze niet als nieuw verkopen (want 'zegel' verbroken van de originele verpakking)
Heb al vaker zo'n in nieuwstaat product via CoolBlue besteld, zijn echt gewoon producten die vaak dezelfde dag weer retour gaan richting CoolBlue, altijd zeer goede ervaring mee gehad.
Coolblue is altijd zeer open en eerlijk over producten die ze als Tweedekansje te koop aanbieden, zie controleren altijd het product en bieden deze dan aan in: Nieuwstaat, Gebruikssporen of Zichtbaar Beschadigd.
Die ik heb besteld zonet, heeft de status ''Nieuwstaat".
Ik zie dat CoolBlue deze momenteel nog steeds aanbied.
Dus wil iemand ruim €100 besparen op een 64Gb Silver iPhone X....go for it!
[ Voor 30% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 11:22 ]
Hier nog niks veranderdSchrijver schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:04:
[...]
Status is hier nu ook "Uitleveren".
VF zakelijk @ 10:20
4 x SG 256
1 x Silver 256
Krijg je een wijziginsnotificatie via de mail of SMS?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hoe heb je die besteld dan? Ik zie ze niet staan op de website bij ze...Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:10:
hoppa, nog een Silver 64Gb iPhone X in nieuwstaat kunnen kopen bij CoolBlue: € 1039.
Dit is gewoon een spliksplinter nieuwe die iemand binnen 1 of 2 dagen weer retour heeft gebracht naar CoolBlue.
Heb al vaker zo'n in nieuwstaat product via CoolBlue besteld, zijn echt gewoon producten die vaak dezelfde dag weer retour gaan richting CoolBlue
Ik zie dat CoolBlue deze momenteel nog steeds aanbied.
Dus wil iemand ruim €100 besparen op een 64Gb Silver iPhone X....go for it!
Verhaal klopt niet, CB zegt niets te kunnen leveren momenteel, korreltje zout nemenkadoendra schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:56:
[...]
Welke versies hadden jullie? Want ik heb om 8.03 een 64SG besteld en nog niks gehoord.
Het is weer bijna September 2026 :)
ik wilde net een directe link hier posten...maar zie inmiddels dat ook deze al weer uitverkocht zijn bij CB.DutchCrownNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:11:
[...]
Hoe heb je die besteld dan? Ik zie ze niet staan op de website bij ze...
Sorry!
Ik heb ze gebeld en ze zouden het doorzetten, duurde dit bij andere ook zo lang?
http://blog.morrison.nl/
Kan alleen maar tussen 17:00 en 17:30 worden opgehaald... alleen dan werk ik nog

Gewoon eerder weggaanDutchCrownNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:16:
F*CK hij (X 64Gb Silver) was beschikbaar in de Store in Amsterdam..
Kan alleen maar tussen 17:00 en 17:30 worden opgehaald... alleen dan werk ik nog
Zodra die betaald is, dan houden zij hem heus wel vast hoor.DutchCrownNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:16:
Ga je gewoon na je werk heen.
Tijd van bestelling?Flamingo BB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:44:
[...]
Ik heb CB gebeld en hij wordt op dit moment ingepakt. Dus ik wacht het nog een dag af.... eerst maar eens een t&t afwachten.
Hier ook.. geen beweging in te meppen...scoopyoo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:20:
Iemand al een update gehad van Apple? m.b.t opschroeven verzenddatum.. Hier alsnog in de 2e batch (20-27 nov)

Hier zit er in ieder geval geen beweging in en mn ordernummer, hoewel qua tijdstip eerder besteld, is veel hoger.Flamingo BB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:44:
[...]
Verwijderd
Niks, noppes aan deze kant ook; 1 minuut te laat, 3 weken wachtenscoopyoo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:20:
Iemand al een update gehad van Apple? m.b.t opschroeven verzenddatum.. Hier alsnog in de 2e batch (20-27 nov)

Waar zien jullie dat?d0s schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:32:
En weer weg in Amsterdam..
Nogmaals 08:08
Maar moet het allemaal nog maar zien, ik refresh me iig rot op de bestelstatus.
En ze hadden mij belooft dat het op volgorde uitgeleverd zou worden. Mijn order 255410XX van 8:03 met ook een Zilver 256GB.Flamingo BB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:35:
[...]
Nogmaals 08:08
Maar moet het allemaal nog maar zien, ik refresh me iig rot op de bestelstatus.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Iemand enige ervaring hiermee? Wordt ik dan vandaag gebeld of morgen?
[ Voor 23% gewijzigd door EValentino op 08-11-2017 11:55 ]
Er waren meerdere mensen die gewoon in de rij stonden zonder reservering en met een toestel de deur uit gingen. Als je in de buurt woont van de Apple store in amsterdam zou ik het zeker proberen!
Voor degenen die nog wachten. Heel veel succes!
Weet je toevallig of ze ook SG 256 GB in die vrije voorraad hebben?macselect schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:32:
Zojuist mijn toestel ik de Apple store opgehaald. Ze hadden zelfs vrije voorraad dus heb er nog een mee kunnen nemen voor een collega!
Er waren meerdere mensen die gewoon in de rij stonden zonder reservering en met een toestel de deur uit gingen. Als je in de buurt woont van de Apple store in amsterdam zou ik het zeker proberen!
Voor degenen die nog wachten. Heel veel succes!
Nog geen notificaties gekregen, ik heb het handmatig opgezocht met het ordernummer.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:10:
[...]
Hier nog niks veranderdBesteld op 27 okt rond 11:45 (was er later bij..)
Krijg je een wijziginsnotificatie via de mail of SMS?
Hier nog het oude vertrouwde:Schrijver schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:45:
[...]
Nog geen notificaties gekregen, ik heb het handmatig opgezocht met het ordernummer.
Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.
Hadden alleen 64Gbabsoluut schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:33:
[...]
Weet je toevallig of ze ook SG 256 GB in die vrije voorraad hebben?
Hoef hem niet vandaag speciaal op te halen, toen ze totaal niet moeilijk over, mag zaterdag gewoon langs komen.
Hij zei dat ik hem al heb betaald en hij dus in principe al van mij is, maar dat zij er nog even op passen
Order bij Coolblue geannuleerd, bende daar
Verwacht: week van 6 november - 10 november
naar
Verwacht: week van 25 december - 5 januari
Klopt!niekosniekos schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:24:
CB heeft net de verwachte leveringsdatum ook aangepast van:
Verwacht: week van 6 november - 10 november
naar
Verwacht: week van 25 december - 5 januari
Schrokken ze zelf ook heel erg van zeiden ze

Nu nog wachten tot ik thuis ben van werk om alles te installeren
[ Voor 33% gewijzigd door s0kkie op 08-11-2017 13:33 ]
Gewoon later ophalen.DutchCrownNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:16:
Zodra je betaald is hij sowieso van jou
Eventueel ff bellen dat je pas later kan komen.
Verwijderd
Mijn status is ook gewijzigd naar uitleveren.Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:20:
Nog meer VF mensen met een status wijzigin? Zo ja; wanneer besteld / welk model?
Bevestiging van mijn SG 64GB bestelling gekregen op 27 oktober om 09.16u. Vervolgens de e-mail met het contract gekregen om 14.09u (waarschijnlijk na checken BKR).
Lijkt er dus op dat de mensen die op 27 oktober besteld hebben bij VF langzaam aan hun iPhone X kunnen verwachten
Mijn contract om 12:50, tegelijkertijd met mijn bestelbevestiging. Ze kijken denk ik sowieso naar de besteltijd. Naja, misschien zit ik er vandaag dus gewoon bij. We zullen zienVerwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:44:
[...]
Mijn status is ook gewijzigd naar uitleveren.
Bevestiging van mijn SG 64GB bestelling gekregen op 27 oktober om 09.16u. Vervolgens de e-mail met het contract gekregen om 14.09u (waarschijnlijk na checken BKR).
Lijkt er dus op dat de mensen die op 27 oktober besteld hebben bij VF langzaam aan hun iPhone X kunnen verwachten
[ Voor 5% gewijzigd door Dannydekr op 08-11-2017 14:03 ]
Dat vertelde de medewerker mij ookOllieMongollie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:04:
Die afhaaltijden zijn echt alleen om de load te balancen. Al kom je twee dagen later is het nog geen punt (ervaringsdeskundige). Die iPhone is betaald en dus van jou.
Via Apple Store?2be schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:47:
Ik heb zojuist ook de bevestiging gekregen dat mijn iPhone X SG 256 GB met een besteltijd van 09:13 onderweg is.
Verwijderd
Wat bedoel je met bestelbevestiging? Ik heb namelijk drie e-mails gekregen:Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:49:
[...]
Mijn contract om 12:50, tegelijkertijd met mijn bestelbevestiging. Ze kijken denk ik sowieso naar de besteltijd. Naja, misschien zit ik er vandaag dus gewoon bij. We zullen zien
09.16u Bevestiging van je bestelling bij Vodafone
14.08u Bedankt voor je bestelling (met hierin het daadwerkelijke ordernummer en de bestelgegevens)
14.09u Alsjeblieft, je contract.
Ik weet niet welke e-mail leidend is maar ik zou zeggen diegene waarin dus ook het ordernummer staat.
Bij?2be schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:47:
Ik heb zojuist ook de bevestiging gekregen dat mijn iPhone X SG 256 GB met een besteltijd van 09:13 onderweg is.
Verwijderd
Gefeliciteerd, veel plezier ermee!s0kkie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:31:
Uurtje geleden ontvangen via Belsimpel! Gisteren rond 11en besteld
Nu nog wachten tot ik thuis ben van werk om alles te installeren
De eerste 2 e-mails hieronder heb ik ontvangen om 12:50, die laatste mail op 3 november. Dat is van Vodafone NEXT, een bevestiging voor het afkopen van het toestel:Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:13:
[...]
Wat bedoel je met bestelbevestiging? Ik heb namelijk drie e-mails gekregen:
09.16u Bevestiging van je bestelling bij Vodafone
14.08u Bedankt voor je bestelling (met hierin het daadwerkelijke ordernummer en de bestelgegevens)
14.09u Alsjeblieft, je contract.
Ik weet niet welke e-mail leidend is maar ik zou zeggen diegene waarin dus ook het ordernummer staat.

UK model?rGz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:33:
Ook hier netjes ontvangen via Belsimpel 👍🏼
Verwijderd
OK, dan hoop ik voor je dat de orderstatus vandaag nog wordt aangepast!Dannydekr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:35:
[...]
De eerste 2 e-mails hieronder heb ik ontvangen om 12:50, die laatste mail op 3 november. Dat is van Vodafone NEXT, een bevestiging voor het afkopen van het toestel:
[afbeelding]
Rexistant
Ik heb geen eerste hands ervaringen met Amac maar bij mij in de omgeving heb ik vaker gehoord van mensen die daar een iPhone preorderen, dat ze bij Amac niet weten hoeveel ze binnenkrijgen en wanneer ze binnenkomen. Het kan zomaar morgen zijn of over 4 weken pasRexistant schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:57:
Wanneer worden weer de Amac bestellingen geleverd? Pff, ik heb het toestel 27 oktober om 08:57u besteld maar tot op heden niets gehoord. Ook niet over nieuwe leveringen, zie wel overal dat je ze per dag beperkt kunt 'kopen' bij sommige stores. Hoe zit het hiermee? Heeft iemand toevallig extra informatie hierover? Alvast bedankt.
Er is dus helemaal geen voorraad.... ze kunnen niks zeggen wanneer ze wat binnenkrijgen en ze kunnen ook niet zien hoeveelste je in de rij bent.
Als je dat laatste al niet kunt zien werk je ook wel op een bijzonder lekker systeem 😕
[ Voor 38% gewijzigd door Flamingo BB op 08-11-2017 15:43 ]
[ Voor 104% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 15:46 ]
Tweedekansje voor meer dan nieuwprijs? Laat maar.Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:43:
heb vanochtend bij CoolBlue een 64Gb Silver iPhone X kunnen bestellen, heb zelf al een SG 64Gb iPhone X.
Als ik iemand hier op Tweakers blij kan maken, check mijn advertentie (en lees duidelijk de advertentie)
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
heb mijn post verwijderd, aangezien dat hier niet is toegestaan.[RNMC] Viper schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:45:
[...]
Tweedekansje voor meer dan nieuwprijs? Laat maar.
De verkoper zei dat ze er gisteravond 3 binnen hadden gekregen en deze mogen alleen icm een abbo verkocht worden.
Ik neem aan dat utrecht niet de eenigste mm is die winkelvoorraad heeft dus wellicht proberen waard om langs te gaan

Joh .......Flamingo BB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:41:
Order heb ik nu geannuleerd. Ik denk ik bel nog een keer maar die domme kut van vanochtend bij Coolblue had het dus mooi fout met “hij wordt op dit moment voor u ingepakt meneer”....
Er is dus helemaal geen voorraad.... ze kunnen niks zeggen wanneer ze wat binnenkrijgen en ze kunnen ook niet zien hoeveelste je in de rij bent.
Als je dat laatste al niet kunt zien werk je ook wel op een bijzonder lekker systeem 😕
Weet je ook wat haar opleiding is?

Blijf het raar vinden dat er overal soms in ene voorraden opduiken, maar Apple zelf niet kan leveren! Snap best dat winkelverkoop en onlineverkoop niet hetzelfde is maar het is nu wel erg stil aan de kant van Apple.
Dat is normaal de laatste paar jaar, mijn bestelling stond ook op 20-27 Nov, maar heb er in een winkel een gekocht, en mijn online bestelling geannuleerdReem0nN schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:19:
Inmiddels al nieuws over de Apple levering 20-27 november?
Blijf het raar vinden dat er overal soms in ene voorraden opduiken, maar Apple zelf niet kan leveren! Snap best dat winkelverkoop en onlineverkoop niet hetzelfde is maar het is nu wel erg stil aan de kant van Apple.
het loont om een beetje rond te neuzen.
Ik kan dit zo snel niet vinden op Google, maar is het UK model met of zonder die extra tekst op de achterkant (de Amerikaanse en Australische zien er anders uit dan de Nederlandse achterkant)rGz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:20:
[...]
Yup, ook hier een UK model. En ook een plug in de doos erbij.
Ja ik twijfelde gisteravond ook toen er weer voorraad was.absrnd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:21:
[...]
Dat is normaal de laatste paar jaar, mijn bestelling stond ook op 20-27 Nov, maar heb er in een winkel een gekocht, en mijn online bestelling geannuleerd![]()
het loont om een beetje rond te neuzen.
Maar ik heb deze al betaald, en om nog een keer 1159 neer te leggen, en te reizen naar Amsterdam en al die moeite terwijl ik hem gratis thuis bezorgd krijg!
Ene kant twijfel ik omdat ik de iPhone graag wil en andere kant, geduld hebben he
Levering 3 Okt - 7 Okt door Standaardlevering
iPhone Ontvangen op 28 september.

Besteld/bevestiging op 27-10 @ 09:08
Levering ook op 20 -27
Bizar dat het zo verschilt...
[ Voor 10% gewijzigd door Spoiler op 08-11-2017 16:29 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
BIJ MIJ OOK@!Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:25:
Verzending wordt voorbereid!!! Ooohhhh sweeet!
Ik ben van de 20-27 lui!
Jullie hebben zeker beide de 256GB versie besteld?
Want ik heb de 64GB besteld maar zie nog geen status verandering sinds 27-10.
Ja klopt! 256Gb SGReem0nN schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:34:
[...]
Jullie hebben zeker beide de 256GB versie besteld?
Want ik heb de 64GB besteld maar zie nog geen status verandering sinds 27-10.
Kreeg je hier ook een mailtje van Apple? of alleen statusupdate op de siteVerwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:25:
Ik ben van de 20-27 lui!
Alleen nog status update op de site, nog geen mailkazeykazeman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:35:
[...]
Kreeg je hier ook een mailtje van Apple? of alleen statusupdate op de site
Verwijderd
Ook alleen nog op de site! En ook de 256GB hiero.kazeykazeman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:35:
[...]
Kreeg je hier ook een mailtje van Apple? of alleen statusupdate op de site
Metoo 😉Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:25:
Ik ben van de 20-27 lui!
Zal geen problemen opleveren, dat gaat gewoon lukken, wel binnen 60 dagen.Agaron schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:41:
Weet iemand of het problemen kan opleveren om AppleCare + af te sluiten icm een UK model van Belsimpel?
hi!
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.