Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Bij mij loopt de uitlevering iets vertraging op via Belsimpel, omdat T-Mobile iets meer tijd nodig heeft om het te verwerken. Niet echt anno 2017, maar misschien hebben ze ook iPhone-X-koorts -O-

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevanbeeten
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 23:21
RWK__ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:01:
[...]

Heb vandaag en gister met de Apple Store Den Haag gebeld, en zij verwachten elke dag een levering werd mij verteld. Geloof het zelf niet, degene aan de lijn was ook zeer ongeïnteresseerd en wou gelijk ophangen.

Ik raad je aan om gewoon de reserveringspagina in de gaten te houden, of gewoon via apple.com/nl, je betreffende X in het winkelmandje te plaatsen en kijken of ophalen een mogelijkheid is.
Lekker dan ! Niet echt zoals het zou moeten bij Apple.... Bij de iPhone 7 Plus kon je nog reserveren digitaal... Maar op de gok steeds maar kijken op de Apple site kijken voor een afhaal in de store..... Kans is denk ik 1%

Ik wacht de bestelling wel af, even wachten maar (helaas).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 987337

Woohoo mijn 20-27 november order net veranderd naar “verzending wordt voorbereid”!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Anoniem: 987337 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:23:
Woohoo mijn 20-27 november order net veranderd naar “verzending wordt voorbereid”!
Serieus,? Hoe laat besteld en waarmee betaald?

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaymone schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:26:
[...]

Serieus,? Hoe laat besteld en waarmee betaald?
Bevestigingsmail 09.11
Betalingsmethode mastercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Anoniem: 987337 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:28:
[...]

Bevestigingsmail 09.11
Dus ook op je CC inmiddels belast?
Gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Jaymone schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:29:
[...]

Dus ook op je CC inmiddels belast?
Gefeliciteerd!
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Welke versie? Ik heb een 64gb space grey van 9.06 nog op 20-27 november staan

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tylocke schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:31:
[...]

Welke versie? Ik heb een 64gb space grey van 9.06 nog op 20-27 november staan
256 SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevanbeeten
Ik heb de 256GB Silver ook nog op 20-27 staan. Net nog even gecheckt ''Artikelen worden verwerkt'' :(

9:13 besteld op 27/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 16:51

Maverick2001

Never look back

Dat zou wel kunnen duiden op een nieuwe batch en mogelijk ook wat winkel voorraad, of gewoon wishfull thinking ;)

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

davevanbeeten schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:33:
Ik heb de 256GB Silver ook nog op 20-27 staan. Net nog even gecheckt ''Artikelen worden verwerkt'' :(

9:13 besteld op 27/10
Same here qua model en orderstatus, maar dan bevestigingsmail van 09:08. Maar tis natuurlijk maar de vraag of dat volledig op volgorde van besteltijdstip gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kreeg je dat via mail of zelf ingelogd op de Apple Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2020
Anoniem: 987337 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:28:
[...]

Bevestigingsmail 09.11
Exact dezelfde besteltijd, alleen de 64 SG ipv 256. Maar misschien is dit goed nieuws voor ons allen! Laten we het hopen.

[ Voor 3% gewijzigd door HardcorePCgamer op 07-11-2017 21:58 ]

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-04 18:54
Of gewoon een trol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11-2024
m-m schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:36:
[...]

Same here qua model en orderstatus, maar dan bevestigingsmail van 09:08. Maar tis natuurlijk maar de vraag of dat volledig op volgorde van besteltijdstip gaat.
Hier ook hetzelfde model en orderstatus. Bestelling 9.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
fsfikke schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:26:
[...]

Ik denk ook dat de adapter dan op zou vallen. Een state of the art smartphone met 3d face herkenning kunnen ze perfect namaken voor een prikkie, maar die adapters joh... _O-
Die fakes (niet van echt te onderscheiden) zijn er al en daar zit idd voor EU andere adapter bij. Collega van mij heeft er eentje besteld/gekocht en gisteren meegenomen naar NL dus dat perfect namaken ja...idd...en beter lezen..ik zeg nergens dat de adapter niet een perfecte fake kan zijn. Ik geef alleen aan dat er een fake markt is en dat die hopelijk heel ver weg blijft van al onze bestellingen

[ Voor 15% gewijzigd door Mirjam77 op 07-11-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Besteld op 27 oktober 2017 op Apple.com/nl/
09:08 bevestigingsmail ontvangen
iPhone X 256GB SG
Staat nog op status ‘Bestelling in behandeling’
Betaald met AMEX

Even afwachten nog 😊

[ Voor 4% gewijzigd door Rowinio op 07-11-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleTech
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-04 12:38
Mirjam77 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:51:
[...]

Die fakes (niet van echt te onderscheiden) zijn er al en daar zit idd voor EU andere adapter bij. Collega van mij heeft er eentje besteld/gekocht en gisteren meegenomen naar NL dus dat perfect namaken ja...idd...en beter lezen..ik zeg nergens dat de adapter niet een perfecte fake kan zijn. Ik geef alleen aan dat er een fake markt is en dat die hopelijk heel ver weg blijft van al onze bestellingen
Denk niet dat op die zogenaamd 'fake' iPhones een echt werkende iCloud, iMessage, Facetime of uberhaubt App Store zit. Als iOS op fake toestellen zou draaien dan zou Apple niet heel lang meer bestaan denk ik. En als Belsimpel daadwerkelijk fake toestellen verkoopt dan zetten zij hun hele bedrijf op het spel. Faillissement etc... Neem aan dat de toestellen gewoon echte modellen zijn alleen dan in dit geval uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Laatst online: 00:00
Ik vermoed dat het een grap was!
Ik heb zelf de iPhone X SG 64GB besteld om 09:10 maar bij mij staat er nog steeds dezelfde status als 27-10!

Heb je een bron of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 21:34
Als dit echt waar is, dan zie ik hoop voor ons.

Zelf 09:06 besteld via de website met Ideal (64 Sillver).
Maar nog geen verandering in mijn status.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Reem0nN schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:59:
Ik vermoed dat het een grap was!
Ik heb zelf de iPhone X SG 64GB besteld om 09:10 maar bij mij staat er nog steeds dezelfde status als 27-10!

Heb je een bron of iets?
Denk dat velen hier dat dan niet kunnen waarderen ;) :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Jaymone schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:00:
[...]

Denk dat velen hier dat dan niet kunnen waarderen ;) :N
Nee maar zal me niks verbazen als het gewoon een trol reactie is 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Ik kan het ook bijna niet geloven, al hoewel dit is precies het bericht waarop ik zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
AppleTech schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:58:
[...]

Denk niet dat op die zogenaamd 'fake' iPhones een echt werkende iCloud, iMessage, Facetime of uberhaubt App Store zit. Als iOS op fake toestellen zou draaien dan zou Apple niet heel lang meer bestaan denk ik. En als Belsimpel daadwerkelijk fake toestellen verkoopt dan zetten zij hun hele bedrijf op het spel. Faillissement etc... Neem aan dat de toestellen gewoon echte modellen zijn alleen dan in dit geval uit de UK.
Hoop het oprecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
  • Laatst online: 04-12-2020
Limitted schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:02:
Ik kan het ook bijna niet geloven, al hoewel dit is precies het bericht waarop ik zit te wachten.
Precies de reden dat niemand staat te wachten op zo'n grap...

Apple

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Reem0nN schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:01:
[...]

Nee maar zal me niks verbazen als het gewoon een trol reactie is 8)7 |:(
Daarom dit altijd in je achterhoofd houden en jezelf niet lekker maken met dit soort opm
Als dat echt zo zou zijn, dan moet jij ook binnen nu en de komende 12 uur verandering zien, anderzijds klopt er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
@Anoniem: 987337 Screenshot van je order status graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-06 10:36
Hij/zij gaat het niet posten man, laat jullie aub niet zo opnaaien door zulke toestanden.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Lekker dan, mensen die vorige week buiten de boot zijn gevallen bij Coolblue mogen wachten tot mogelijk 25 december - 5 januari.

Bron: Coolblue zelf via Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
Joshoon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:27:
Lekker dan, mensen die vorige week buiten de boot zijn gevallen bij Coolblue mogen wachten tot mogelijk 25 december - 5 januari.

Da mende? Wel erg lang. Ik hoop dan nog positief bericht te ontvangen van de Mediamarkt, anders wordt het toch wachten op mijn Apple order van 20-27 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik kan me ook weer melden in dit topic. Ik heb op preorder dag een bestelling om 9.04 met CC gedaan en keurig op 3 nov geleverd gekregen. Echter was het toestel DOA. Ik heb er 1 dag van kunnen genieten en toen begon de ellende. Eerst om de paar uur een reboot en de dag erna om het half uur en einde van de dag starte hij helemaal niet meer op. Apple heeft omruil beloofd maar heeft niet voldoende voorraad voor een snelle omruilactie, ik moet weer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:31:
Ik kan me ook weer melden in dit topic. Ik heb op preorder dag een bestelling om 9.04 met CC gedaan en keurig op 3 nov geleverd gekregen. Echter was het toestel DOA. Ik heb er 1 dag van kunnen genieten en toen begon de ellende. Eerst om de paar uur een reboot en de dag erna om het half uur en einde van de dag starte hij helemaal niet meer op. Apple heeft omruil beloofd maar heeft niet voldoende voorraad voor een snelle omruilactie, ik moet weer wachten...
En als je naar de Apple Store gaat? Toen ik een probleem met mijn 7 had, werd die gelijk omgeruild. Ik had ook begrepen dat ze wel nieuwe toestellen op voorraad hadden voor dit soort gevallen.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 17:51
Joshoon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:27:

Dan ga ik ‘m morgen annuleren...... tegen die tijd wordt al bijna de X2 (S) bekent gemaakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
RWK__ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:35:
[...]

En als je naar de Apple Store gaat? Toen ik een probleem met mijn 7 had, werd die gelijk omgeruild. Ik had ook begrepen dat ze wel nieuwe toestellen op voorraad hadden voor dit soort gevallen.
Dat zou kunnen maar ik woon 300 km van de stores vandaan en heb niet echt een dag over dus die optie is er pas over 3 weken en dan hoop ik mijn vervanging al ontvangen te hebben. Maar AppleCare gaf aan dat ze zelfs moeite hebben met voorraden van vervangende toestellen. Er is zo’n run op die dingen. Hoeverre dat waar is of gewoon small talk weet ik niet.

Edit: mijn orderstatus van de vervangende iPhone in de Apple online store is geupdate van 5 - 12 dec naar 14 - 21 nov. Er komt weer een lading binnen vermoedelijk.

Edit2: tip voor de medetweakers hier. Wanneer je tel last krijgt van een paar spontane reboots gelijk garantie claimen. Dat gaat zeker erger worden. Er zijn al meer tweakers die dit hebben gehad.

[ Voor 20% gewijzigd door Teknix1982 op 07-11-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:21

rGz

Netjes van Belsimpel hoor; vanmiddag order geplaatst, krijg ik 5 minuten geleden bericht dat het pakket verzonden is. 64 SB, KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Flamingo BB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:35:
[...]

Dan ga ik ‘m morgen annuleren...... tegen die tijd wordt al bijna de X2 (S) bekent gemaakt |:(
Ik heb nu zelf nog even verhaal gedaan bij Coolblue, ik wacht nu op antwoord.
Het bericht hadden ze vanmiddag naar iemand gestuurd die ik sprak op Twitter. (Met screenshot erbij, dus is legit).
rGz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:42:
Netjes van Belsimpel hoor; vanmiddag order geplaatst, krijg ik 5 minuten geleden bericht dat het pakket verzonden is. 64 SB, KPN.
Met abbo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Net abonnement is op voorraad. Je kan dan toch gewoon een abonnement nemen van 4,50 per maand, en dan 1080 euro bijbetalen. Zou ik er best voor over hebben :P

Update van Coolblue:

Goedenavond Joshua, goed dat je meteen aan de bel trekt. Ik begrijp heel goed dat de onduidelijkheid erg vervelend is. Het geval is dat wij als medewerkers ook erg wisselende informatie ontvangen over de iPhone X. Wij moeten het ook doen met de informatie vanuit Apple en dat is erg beperkt. De meest recente informatie is dan ook het volgende: Elke week krijgen we kleine aantallen binnen van de iPhone X. We leveren de iPhones uit op volgorde van bestelling. Naar verwachting is dit ergens in de komende 3 weken. Maar helaas kunnen we dit niet garanderen. Nog steeds vaag dus, maar wel wat ik je nu kan vertellen. Daarnaast heb ik je om het goed te maken een voucher toegezonden van 10 euro. Heb je hier verder misschien nog vragen over? Groet,x van Coolblue.

[ Voor 71% gewijzigd door Joshoon op 07-11-2017 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tehsoul
  • Laatst online: 20-12-2021
Deze middag op twitter even gecheckt met CB, dit antwoord gekregen:

Bedankt voor jouw ordernummer. Ik begrijp je enthousiasme en ongeduldheid voor de nieuwe iPhone X. Aangezien er een grote vraag was voor dit product heeft de nieuwe voorraad wat vertraging opgelopen. Voorlopig staat de datum ingepland op 25 december - 5 januari, maar dat kan altijd veranderen. Hou dus zeker onze site in het oog zodat je dit allemaal mee kan volgen. Heb je ondertussen nog vragen voor me? Groeten, xxxxx van Coolblue

Heb hem maar geannuleerd en wacht op Apple

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

CB scoort geen punten. Ook de kinderachtige manier van mailen irriteert me. Of denken ze dat alleen 5 jarigen een iPhone X bestellen?

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Morgen maar ff een telefoontje wagen en dan wil ik duidelijkheid hebben hoeveelste ik in de rij ben voor een 256 Silver en anders is ‘t klaar. Ga geen 2 maand wachten terwijl ik mijn geld al “kwijt” ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
Joshoon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:50:
Net abonnement is op voorraad. Je kan dan toch gewoon een abonnement nemen van 4,50 per maand, en dan 1080 euro bijbetalen. Zou ik er best voor over hebben :P

Update van Coolblue:

Goedenavond Joshua, goed dat je meteen aan de bel trekt. Ik begrijp heel goed dat de onduidelijkheid erg vervelend is. Het geval is dat wij als medewerkers ook erg wisselende informatie ontvangen over de iPhone X. Wij moeten het ook doen met de informatie vanuit Apple en dat is erg beperkt. De meest recente informatie is dan ook het volgende: Elke week krijgen we kleine aantallen binnen van de iPhone X. We leveren de iPhones uit op volgorde van bestelling. Naar verwachting is dit ergens in de komende 3 weken. Maar helaas kunnen we dit niet garanderen. Nog steeds vaag dus, maar wel wat ik je nu kan vertellen. Daarnaast heb ik je om het goed te maken een voucher toegezonden van 10 euro. Heb je hier verder misschien nog vragen over? Groet,x van Coolblue.
Wel erg tegensprekende berichten. Ik heb om 8.03 al besteld dus zou hem toch wel als een van de eersten moeten ontvangen lijkt mij. Toch nog maar is aan de tand voelen wat betreft mijn Levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
Flamingo BB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:55:
Morgen maar ff een telefoontje wagen en dan wil ik duidelijkheid hebben hoeveelste ik in de rij ben voor een 256 Silver en anders is ‘t klaar. Ga geen 2 maand wachten terwijl ik mijn geld al “kwijt” ben.
Ze zijn nog open tot 0.00 uur. Ik ben wel erg benieuwd namelijk 😉 Hoe laat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• georgsuurm
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-01 11:13
Ik ook 8.03 bestelling. Hieronder antwoord CB via Whatsapp vandaag:

We zitten weer voor je klaar. Dat is een hele goede vraag. Ik heb de update zelf ook even gelezen en het ziet er inderdaad naar uit dat dit bericht iets meer gericht is op mensen die het toestel nog willen gaan bestellen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat bij nieuwe voorraad eerst de mensen geholpen worden die de iPhone al hebben besteld. Ik kan helaas niet aan je vertellen of jij al gelijk bij één van de eerste mensen bij nieuwe voorraad zit. Als je bij nieuwe voorraad een verzendbevestiging van ons ontvangt per e-mail, dan heb je de zekerheid. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamingo BB
macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:56:
[...]

Ze zijn nog open tot 0.00 uur. Ik ben wel erg benieuwd namelijk 😉 Hoe laat had je besteld?
Ik had de bestelling geplaatst om 08:08 met ord.nr 255412XX

Blijf het vreemd vinden dat ze niet kunnen zeggen hoeveelste je in de rij met wachtenden bent voor een bepaald type toestel. Gewoon lekker vaag laten.

Ga morgen bellen ga nu eerst maffen, de rust allen :O

[ Voor 26% gewijzigd door Flamingo BB op 07-11-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imtek
  • Laatst online: 17-06 01:21
Yay, mijn telefoon (06-11-2017 in de avond besteld bij belsimpel) gaat vanavond op de post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkL
Flamingo BB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:01:
[...]

Oké ik heb wel redelijk eerder ordernummer. Als je hebt gebeld, laat het dan even weten 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:07
De 256GB Silver is *nu* beschikbaar voor morgen af te halen in Apple store Amsterdam. Ik heb net mijn bestelling geplaatst voor morgenochtend. :9

[ Voor 26% gewijzigd door RichieB op 07-11-2017 23:09 ]

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:14
Apple store.nl zegt morgen ophalen ADAM! voor zilver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:25
Idd. In Amsterdam kan je ze reserveren

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkL
RichieB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:08:
De 256GB Silver is *nu* beschikbaar voor morgen af te halen in Apple store Amsterdam. Ik heb net mijn bestelling geplaatst voor morgenochtend. :9
Super bedankt! Ik kan hem morgen halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichieB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
De 256 Silver is op dit moment bestelbaar met optie morgen ophalen bij Apple store Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevanbeeten
Yes! Besteld de 256 silver ! Morgenmiddag ophalen!

Info beschikbaar morgen:

64 SG
64 SI
256 SI

[ Voor 34% gewijzigd door davevanbeeten op 07-11-2017 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
[...]

Blijf het vreemd vinden dat ze niet kunnen zeggen hoeveelste je in de rij met wachtenden bent....
Leuk, 08:07 besteld en mn nummer is 255415XX. Mooie chaos geweest daar bij CB.. weinig vertrouwen dat ik snel aan de beurt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:43
Nice! 64 GB Space Grey in the pocket voor morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
b.jelle schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:16:
[...]

Leuk, 08:07 besteld en mn nummer is 255415XX. Mooie chaos geweest daar bij CB.. weinig vertrouwen dat ik snel aan de beurt ben.
Bestel dan snel in Adam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleTech
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-04 12:38
64GB SG ook op voorraad in adam morgen af te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Helaas geen 256GB SG beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Pfffff spijtig moet ik werken. Anders had ik wel even op en neer gereden naar Amsterdam. Balen :-( Toch proficiat aan jullie allemaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashbe
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-07-2023
Iemand die naar Amsterdam gaat en toevallig dichtbij België woont? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Was het niet dat ik in Leeuwarden woon en moet werken 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
crashbe schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:20:
Iemand die naar Amsterdam gaat en toevallig dichtbij België woont? :)
Ik woon bij Eindhoven in de buurt, wil er gerust 1 meenemen als je hem zelf besteld. en je het vertrouwt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Ik twijfelde om het te doen, maar om 2 keer even 1159 euro te betalen en hopen dat ik snel me geld terug krijg van die andere order bij Apple, vind ik wel een groot risico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
PS. zilver 256 uitverkocht alweer zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
BekSide schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:22:
PS. zilver 256 uitverkocht alweer zie ik
One for me 😉

Eindelijk is een keer geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Iemand ervaring met hoe lang het duurt als je een betaalde order annuleert, hoe snel je je geld terug krijgt gestort bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
[...]

Blijf het vreemd vinden dat ze niet kunnen zeggen hoeveelste je in de rij met wachtenden bent voor een bepaald type toestel. Gewoon lekker vaag laten.

Ga morgen bellen ga nu eerst maffen, de rust allen :O
Is net te vroeg gaan slapen voor het oppikken in de Apple store morgen. Helaas zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashbe
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-07-2023
BekSide schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:21:
[...]

Ik woon bij Eindhoven in de buurt, wil er gerust 1 meenemen als je hem zelf besteld. en je het vertrouwt haha.
Jammer, net te laat. S256GB uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 10:27

pposthoorn

Constructeur

Als jee morgen wil afhalen bij Apple moet je wel nu al vooraf betalen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
pposthoorn schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:25:
Als jee morgen wil afhalen bij Apple moet je wel nu al vooraf betalen of niet?
Ja dat wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Reem0nN schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:24:
Iemand ervaring met hoe lang het duurt als je een betaalde order annuleert, hoe snel je je geld terug krijgt gestort bij Apple?
Maximaal 5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
Retrail schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:17:
Nice! 64 GB Space Grey in the pocket voor morgen!
Ophalen is wel zeker nu toch? Ik heb ook mail dat ik hem kan halen maar er staat dat je nog een bevestiging moet krijgen dat je hem ook daadwerkelijk kan halen. Uitgaande van de ervaringen van andere Tweakers heb ik ditmaal gewoon met iDeal betaalt, kan natuurlijk enige vertraging in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Als het 256 SG was had ik me order geannuleerd en morgen opgehaald! Helaas enkel de 64GB morgen op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:55:
[...]

Wel erg tegensprekende berichten. Ik heb om 8.03 al besteld dus zou hem toch wel als een van de eersten moeten ontvangen lijkt mij. Toch nog maar is aan de tand voelen wat betreft mijn Levertijd.
Dus niet! Terwijl Coolblue had gezegd dat je vanaf 8:01 kon bestellen, kon dat al om 7:58, ook niet volgens de afspraak dus.
Ondertussen blijft Coolblue beweren dat dat absoluut niet mogelijk is, en dat dat niet is gebeurd en niet kon gebeuren.
Heb echter een ordernummer van een vriend van mij, hij heeft om 7:58 besteld en het toestel al ontvangen.
Heb ik ook doorgegeven aan Coolblue en ze waren stomverbaasd, echter blijven andere medewerkers nu nog steeds beweren dat dat niet kon 8)7
georgsuurm schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:58:
Ik ook 8.03 bestelling. Hieronder antwoord CB via Whatsapp vandaag:

We zitten weer voor je klaar. Dat is een hele goede vraag. Ik heb de update zelf ook even gelezen en het ziet er inderdaad naar uit dat dit bericht iets meer gericht is op mensen die het toestel nog willen gaan bestellen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat bij nieuwe voorraad eerst de mensen geholpen worden die de iPhone al hebben besteld. Ik kan helaas niet aan je vertellen of jij al gelijk bij één van de eerste mensen bij nieuwe voorraad zit. Als je bij nieuwe voorraad een verzendbevestiging van ons ontvangt per e-mail, dan heb je de zekerheid. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.
Waarom communiceren ze dit niet, dat is hun toch ook in het voordeel? Mij lieten ze maar in onwetendheid zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:37
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/bir0hu.jpg

Jongens!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Ik ga geen E-mail of SMS meer afwachten, moet morgen toch in de buurt van Amsterdam zijn. Wel met creditcard betaald deze keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-06 20:37
64GB Silver en SP morgen op te halen in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 10:27

pposthoorn

Constructeur

Apart, lijkt er op dat ze dit jaar geen 6:00u reserveringen doen in Nederland. Maar wel online bestellen en dan afhalen.
Jammer dat ze er alleen in Amsterdam zijn nu, in Den Haag had ik er wel een gehaald 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Ik wacht wel gewoon braaf op 20-27, heb hem al gelijk betaald met iDeal, om nu nog zoveel geld voor te schieten, zie ik niet zo zitten! :p maar twijfels he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Wat me is opgevallen (ook bij andere bestellingen) is dat Den Haag echt een kleine winkel is vergeleken bij Amsterdam. Ze krijgen gewoon veel minder voorraad. Dus ook al komt hij daar ook beschikbaar dan is hij ook weer veel sneller uitverkocht. Die 256GB in Amsterdam was binnen 7 minuten op net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Pfff, wat had ik er graag een willen ophalen in Amsterdam. Moet echter de hele week werken tot 20:00 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
RichieB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:30:
Ik ga geen E-mail of SMS meer afwachten, moet morgen toch in de buurt van Amsterdam zijn. Wel met creditcard betaald deze keer..
Precies, dat doe ik ook. Hoe laat mag je hem halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
RichieB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:33:
Wat me is opgevallen (ook bij andere bestellingen) is dat Den Haag echt een kleine winkel is vergeleken bij Amsterdam. Ze krijgen gewoon veel minder voorraad. Dus ook al komt hij daar ook beschikbaar dan is hij ook weer veel sneller uitverkocht. Die 256GB in Amsterdam was binnen 7 minuten op net..
Flagship store krijgt altijd meer, dat is in elk land zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Oooh wat irritant.. .geen 256 SG...

Pura Vida

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RichieB
macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:34:
[...]

Precies, dat doe ik ook. Hoe laat mag je hem halen?
10:00 uur, wat denk jij dan! ;)
Maverick2001 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:34:
Oooh wat irritant.. .geen 256 SG...
Ik had ook liever de SG gehad.. maar hij gaat toch in een hoesje, dus nu maar de Silver gedaan..

[ Voor 53% gewijzigd door RichieB op 07-11-2017 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
RichieB schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:34:
[...]

Ik 10.30, maar sta er ook mooi om 10.00 uur. Zal in vorige Posts dat ze daar niet moeilijk om doen. Zie je daar dan 😉 hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Kun je zonder nl mobiel nummer er bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Geen idee, ik heb die van mij gewoon ingevuld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
De Zilver in Keulen en Hamburg nog te krijgen in 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

[...]

[...]

Ik had ook liever de SG gehad.. maar hij gaat toch in een hoesje, dus nu maar de Silver gedaan..
Wilde de 256 ook wel maar zat even een serie te kijken :) Dus naast het net .. alweer ;)

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Ik had echt super mazzel dat ik net mijn laptop pakte toen de mail van iStock binnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
[...]

[...]

Ik had ook liever de SG, maar vond zilver ook steeds mooier worden en op dit moment is het Levertijd > kleur voor mij! Het Apple hoesje leer ligt al klaar en de draadloze lader komt een dezer dagen ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 22:48
Ik heb hem ook georderd voor afhalen in Amsterdam morgen. Hoe zit het met de mogelijkheid om een dag later op te halen? Ik ben donderdags vrij namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:53
Reem0nN schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:24:
Vorig jaar hetzelfde gedaan met mijn 7 Plus. Binnen 3 werkdagen stond het weer op mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:40
Ik heb hem besteld om morgen af te halen, als ik dit niet haal kan ik hem donderdag nog ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
AnthonyR schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:38:
Ik heb hem ook georderd voor afhalen in Amsterdam morgen. Hoe zit het met de mogelijkheid om een dag later op te halen? Ik ben donderdags vrij namelijk.
Blijft een week liggen volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:22
Reem0nN schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:33:
Ik wacht wel gewoon braaf op 20-27, heb hem al gelijk betaald met iDeal, om nu nog zoveel geld voor te schieten, zie ik niet zo zitten! :p maar twijfels he
Op macrumours zijn er nu een paar mensen die hun levering een week vroeger dan de datum van apple krijgen, ik denk dat dat ook voor 20-27-klanten het geval kan gaan zijn... zou niet de eerste keer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Anders wachten tot na 24u en dan is “morgen” donderdag de 9ste :-)

Pagina: 1 ... 32 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.