Mijne van bol.com is ook onderweg naar het afhaalpunt
NOSIG
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mijne van bol.com is ook onderweg naar het afhaalpunt
NOSIG
Ik denk niet zo zeer dat de toestellen overal en nergens dwarrelen. Alleen belsimpel lijkt een zeer ruime stock te hebben, maar goed die importeren ze vanuit de UK, wat gewoon net wat groter is en meer prioriteit heeft damn Nederland.mikkelnl schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:03:
Bi-zar eigenlijk wat Apple doet met klanten die via apple.nl bestelden hoor... Overal-en-nergens dwarrelen toestellen rond, behalve via de Apple.nl webshop; die mogen - op een paar na - gewoon wachten tot minimaal 20/11.
Waarom zouden ze die strategie kiezen? Ik zou denken: laat de apple.nl orders ook door druppelen, zodat er een flow is van leveringen... alles staat nu weken stil.
Maar ja, weten wij veel...
Ging denk ik om een foutje, levertijd staat daar op 5 tot 6 weken. Levertijd iPhone X is bij de Duitse MediaMarkt zelfs 12 weken, lol.suzuki1200 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:09:
[...]
Iemand hier gisteren besteld en al bericht ontvangen ?
Net 2 minuten geleden een mail gehad dat de order voorbereidt wordt voor inpakken en provider heeft het verwerkt. Thanks voor de tip!Anoniem: 532727 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:39:
[...]
Laat maar ff weten als t is gelukt!
Anoniem: 992455
Pura Vida
Komt waarschijnlijk omdat ze iedereen met een losse bestelling een levertijd hebben voorgeschoteld van 8 weken, heel erg netjes was dat terwijl je een bestelling plaatste met een levering op 3 november. Gelukkig had ik meerdere pre-orders, maar het toont wel aan hoe een dergelijk bedrijf in elkaar steekt. Zelf fouten maken, de klant ervoor op laten draaien.macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:12:
Bizar dat belsimpel zo snel levert en de rest niet. Ik wil gewoon een los toestel bij ze kopen .....
Anoniem: 532727
Super man! Geniet er van!s0kkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:11:
[...]
Net 2 minuten geleden een mail gehad dat de order voorbereidt wordt voor inpakken en provider heeft het verwerkt. Thanks voor de tip!
Daar ga ik inderdaad ook vanuit. Ik zal ze zo is eventjes bellen.kadoendra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:26:
Zou het bij CB niet zo kunnen zijn dat ze nu al weten dat ze deze week bijvoorbeeld wel wat toestellen binnen krijgen maar meteen al zien dat ze die al kwijt zijn aan de bestaande orders? Anders vind ik het nauwelijks te verklaren dat je van 6-10 november gaat naar 25-12 tot 5-1? Als dat ook voor reeds betaalde orders geldt, dan ga ik annuleren. Kan me niet voorstellen dat ik voor 25-12 niet ergens anders kan scoren.
Ik doe nog steeds mee helaas... Echt lastig hoor... Gewoon niet aan te komen (SG 256GB)macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:38:
Ik merk wel dat de groep die dit topic nog volgt, omdat ze hun iPhone nog niet hebben, steeds kleiner wordt
Pura Vida
Ok. Laat je even weten wat je te horen hebt gekregen?macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:26:
[...]
Daar ga ik inderdaad ook vanuit. Ik zal ze zo is eventjes bellen.
http://blog.morrison.nl/
Oh zeker, en ik heb toch wel hoop dat het eerder 20 dan 27 november gaat worden. Bij alle orders tot dusver die ik bij apple.nl plaatste (meest recent een macbook) was de datumrange altijd vrij ruimt ingeschat en viel het altijd mee. Heb altijd het idee dat ze die range breed houden om er zeker van te zijn dat ze het halen, zeker als een order vanuit bijv. China komt is een vertraging snel opgelopen ergens. Kortom; ik ga voorzichtig uit van ongeveer 20/11 met verzend-bevestiging op 16 of 17 november... Waarschijnlijk tevergeefs maar achTim14ww schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:07:
[...]
Van de andere kant, je hebt 20-27 november staan, je weet in ieder geval zeker dat je voor de 27e een X in je handen hebt, terwijl er bij de andere winkels/providers toch een groot giswerk aan de gang is.
'underpromise and overdeliver' is waar Apple zeer goed in ismikkelnl schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:52:
[...]
Oh zeker, en ik heb toch wel hoop dat het eerder 20 dan 27 november gaat worden. Bij alle orders tot dusver die ik bij apple.nl plaatste (meest recent een macbook) was de datumrange altijd vrij ruim ingeschat
Bij diverse leveranciers en/of providers?NotSoSteady schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:14:
[...]
Gelukkig had ik meerdere pre-orders.....
Volgens mij schatten ze standaard een week voor de verzending, en dat is inderdaad nogal ruim.Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:57:
[...]
'underpromise and overdeliver' is waar Apple zeer goed in is
Is dat jouw shop order of levering thuis?macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:45:
Zojuist CoolBlue gesproken. De medewerker vertelde mij dat er stapsgewijs wat binnen gaat komen en dat de bestaande orders uiteraard eerst geleverd gaan worden. Voor de rest zag die bij mijn order dat ze er intern mee bezig zijn en dat er vandaag of morgen bericht over komt. Ik hoop dat ik bij een van de eersten zit die op de wachtlijst staat.
Jep. ik belde net (eigenlijk nu, sta met een andere vraag eventjes in de wacht), en dit is bevestigd dat kan en mag. Daarom direct bij belsimpel besteld. In mijn situatie (er ging in totaal drie maal vanalles mis met de bestelling, daarom kreeg ik 5euro pm coulance) kost belsimpel mij voor hetzelfde abbonemnet 0,833 euro pm meer. Dat heb wel over voor een levertijd van 1-2 dagen ipv 5-6 weken.Anoniem: 532727 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:01:
[...]
Het gaat zo bij vodafone:
Jij geeft aan dat je Next wilt, vervolgens rekenen ze uit wat je aan toestelkosten nog moet betalen, daar maken ze dan een aparte rekening voor en zetten zij het verleng vinkje in hun systeem aan. Dan sluiten ze het nieuwe abonnement voor je af. Half uur tot een uur later bel ik weer op, geef ik aan dat ik het abonnement wil annuleren omdat het abonnement goedkoper is bij een andere aanbieder(in mijn geval mobiel.nl). Zij annuleren vervolgens het abonnement en laten het verleng vinkje aan staan zodat je bij mobiel.nl of belsimpel opnieuw kan verlengen.
In hun systeem staat niet persee een andere procedure. Het enige wat ze extra doen is de toestelkosten uitrekenen en daar een aparte rekening voor aan maken.
Ik heb deze methode 2x toegepast en dat ging gewoon tot nu toe altijd goed.
Volgens mij staan shop orders namelijk achteraan in de rij, ongeacht het moment van bestellen.macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:50:
[...]
Dat gaat om levering thuis, die ik eerder had besteld. Shop order was niks nieuws over duidelijk.
Laat me raden... ophalen in shopKuif schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:13:
[...]
Volgens mij staan shop orders namelijk achteraan in de rij, ongeacht het moment van bestellen.
Ra Ra welke type order ik heb?
Heb zaterdag gewoon mn shop order opgehaald. Silver 64GB 08:04 besteld.Kuif schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:13:
[...]
Volgens mij staan shop orders namelijk achteraan in de rij, ongeacht het moment van bestellen.
Ra Ra welke type order ik heb?
[ Voor 13% gewijzigd door Dennischo op 07-11-2017 14:24 ]
Andere aanbieders, tot nu toe hebben alleen de MediaMarkt en Bol.com geleverd.
Anoniem: 532727
Top dat dit bij jou ook gewoon geregeld kon worden!juliusyoup schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:50:
[...]
Jep. ik belde net (eigenlijk nu, sta met een andere vraag eventjes in de wacht), en dit is bevestigd dat kan en mag. Daarom direct bij belsimpel besteld. In mijn situatie (er ging in totaal drie maal vanalles mis met de bestelling, daarom kreeg ik 5euro pm coulance) kost belsimpel mij voor hetzelfde abbonemnet 0,833 euro pm meer. Dat heb wel over voor een levertijd van 1-2 dagen ipv 5-6 weken.
ja idd, nu hopen dat annuleren en nieuwe aanvraag spoedig verlopen. Als alles vandaag geregeld wordt, kan ik morgen naar de winkel fietsen tussen mijn tentamens door.Anoniem: 532727 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:39:
[...]
Top dat dit bij jou ook gewoon geregeld kon worden!
Zowel ik als een aantal andere tweakers in dit topic hebben met succes bij Belsimpel besteld en snel geleverd dus niks te klagenjuliusyoup schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:42:
[...]
ja idd, nu hopen dat annuleren en nieuwe aanvraag spoedig verlopen. Als alles vandaag geregeld wordt, kan ik morgen naar de winkel fietsen tussen mijn tentamens door.
Verder iemand ervaring met belsimpel? Ze hebben bij de toestelstatus oa staan 'op voorraad en voor jou gereserveerd', betekent dit dat ook als er vertraging zit mbt vodafone en nummerbehoud etc dat mijn toestel 'per direct' beschikbaar is? ook als de levertijd oploopt? TLDR; hoe betrouwbaar is belsimpel met hun claims?
Hoe laat heb je besteld gisteravond?Donnie Darko schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:46:
Yes! verzendbevestiging binnen van Belsimpel
En dan je bestellingen bij de aanbieders die niet snel genoeg kunnen leveren cancellen?NotSoSteady schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:27:
[...]
Andere aanbieders, tot nu toe hebben alleen de MediaMarkt en Bol.com geleverd.
Belsimpel, Phonehouse, Coolblue en BCC.PKHS schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:08:
[...]
En dan je bestellingen bij de aanbieders die niet snel genoeg kunnen leveren cancellen?
Nice! Mijne ook zojuist bevestigd. 18:00 besteld met Vodafone.
LOL.NotSoSteady schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:14:
[...]
Zelf fouten maken, de klant ervoor op laten draaien.
What happened?smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:36:
Hmm,.... ik mag me ook weer in dit topic melden.
Mijn iPhone is DOA (nou ja, Dafter2days om precies te zijn).
Is nog niet makkelijk om een vervangen te krijgen .. ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden door Apple
Ik las een paar pagina's terug dat ze hier voor ''reserve'' iPhones hebben liggen.smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:36:
Is nog niet makkelijk om een vervangen te krijgen .. ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden door Apple
Dat is shit...smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:36:
Anoniem: 338608
Hij is zojuist bezorgd! Succes voor de nog wachtenden!!Anoniem: 338608 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:24:
Update Belsimpel:
13:10 uur geannuleerd bij VF
13:15 uur Besteld bij Belsimpel
14.30 uur Abonnement is aangesloten (van VF naar T-Mobile)
>De order is klaar om ingepakt te worden
Nu wachten op T&T code zodat de hartslag/bloeddruk weer wat omlaag kan.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
https://reserve-prime.app...eX/availability?channel=1Spoiler schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:53:
Heeft iemand nog de link naar de duitse reserveringspagina? Kan hem nergens meer vinden?
Mijn iPhone begon gisteren ineens continu te rebooten, op het einde van de avond kreeg ik hem totaal niet meer aan. Herstel via iTunes lukt niet, ook de amac kreeg het niet voor elkaar.
link?Anoniem: 527073 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:11:
Vodafone heeft de 256GB Space Gray op voorraad. Zojuist gezien op de website.
Hij veranderd meteen naar langere levertijd haha
Net Vodafone gebeld maar die gaf aan dat er een levertijd is van 3 weken of langer!Anoniem: 527073 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:11:
Vodafone heeft de 256GB Space Gray op voorraad. Zojuist gezien op de website.
Dat had ik dus ook, bij me 5s geen letters op de kabel. en bij de 6s ook, en bij de 8plus ook. Hoop dat het bij me X niet zo is. allen bij Vodafone besteld, behalve de 8plus, die is bij belsimpel, en weer retour.Mirjam77 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:11:
Bol.com en Apple...vind ik sinds ik fake snoertjes kreeg ipv originele, van bol zelf niet van derden en ze dat bleven ontkennen, niet echt meer een plek om Apple te bestellen. Dan maar wachten op Apple store itself tot 20-27
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ging gisteren ook al fout toen was de 64GB 2 min op voorraad, maar vodafone gaf aan dat dit nooit het geval is geweestReem0nN schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:28:
[...]
Net Vodafone gebeld maar die gaf aan dat er een levertijd is van 3 weken of langer!
Vermoed dus dat het een foutje is.
[ Voor 26% gewijzigd door rGz op 07-11-2017 16:37 ]
Die van mij is helaas ook DOA nu.smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:36:
[ Voor 7% gewijzigd door MrLuc op 07-11-2017 16:57 ]
Ik zie op reddit enkele posts van Canadezen die een Apple levering van 22-29 nov hebben waarbij ze vandaag een shipment notificatie hebben ontvangen.van Apple met een levering via UPS in de range van 13 t/m 17 novemberReem0nN schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:42:
Net Apple gebeld, en ze kunnen niets zeggen over voorraden en of de datum 20-27 nog gaat veranderen in een versnelde levering. Ze zien dus vrij weinig en geven enkel aan dat je gewoon die 20-27 moet vasthouden.
Mooi dat het kon bij Vodafone. KPN wilde mijn verlenging namelijk niet annuleren.. Kan blijkbaar niet wanneer je verlengt met een toestel erbij.. Ik moet wachten tot dat ze de telefoon bezorgen en dan aan de deur weigeren..Pacoo__ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:28:
Gisteren:
22:00 uur order geannuleerd bij Vodafone (64GB SG Verlenging)
22:02 uur besteld en betaald bij Belsimpel
22:04 uur contract ondertekend
Vandaag:
12:02 abonnement aangesloten
15:05 verzonden
stukken sneller dan bij VF zelf waar ik 4 tot 8 weken had moeten wachten (had pas 28-8 om 09:00 besteld)
Heb je een link ?Kuif schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:04:
[...]
Ik zie op reddit enkele posts van Canadezen die een Apple levering van 22-29 nov hebben waarbij ze vandaag een shipment notificatie hebben ontvangen.van Apple met een levering via UPS in de range van 13 t/m 17 november
Ging met 2 muisklikken, vanuit het order status scherm.IP_Inspect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:04:
[...]
Mooi dat het kon bij Vodafone. KPN wilde mijn verlenging namelijk niet annuleren.. Kan blijkbaar niet wanneer je verlengt met een toestel erbij.. Ik moet wachten tot dat ze de telefoon bezorgen en dan aan de deur weigeren..
Dus zou dan ook bij KPN moeten kunnen lijkt me?Bestelling van je mobiel (abonnement/hardware) annuleren en/of retourneren
- Heb je je hardware bestelling nog niet ontvangen? Dan kan je zelf annuleren via Mijn Bestelling. In de e-mailbevestiging kan je via de link naar Mijn Bestelling en worden de inloggegevens direct ingevuld
Hopelijk wordt het snel voor je opgelost !!MrLuc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:56:
[...]
Die van mij is helaas ook DOA nu.
Eerste 2 dagen had ik al problemen met de speakers, youtube waar het geluid steeds weg viel, zelfde met Spotify en Facebook. Bij een filmpje van bijvoorbeeld 5 min. had ik maar sporadisch 10 secondes geluid.
Gisteren ochtend begon ik opeens problemen te krijgen met Wifi, kon de schakelaar niet meer aanzetten. Contact gehad met Apple support en daar bleek dat mijn 'wifichip' het inderdaad niet deed.
Gisteravond reageerde mijn scherm ineens niet meer, FaceID reageerde ook nergens meer op, enz. iPhone was dus onbruikbaar.
Dit is een filmpje van vanochtend, nadat ik mijn iPhone hersteld had naar nieuwe software. Hij heeft zijn eigen leven gekregen en reageert nergens meer op!
YouTube: iPhone X Broken / Kapot / Error
(Kan filmpje helaas niet embedden)
Als ik op de site ben dan zie ik nergens de mogelijkheid om te annuleren.. Misschien omdat de bestelling al dagen op status "Controleren" staat met de mededeling:Pacoo__ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:18:
[...]
Ging met 2 muisklikken, vanuit het order status scherm.
op https://www.kpn.com/faq/17495 staat overigens:
[...]
Dus zou dan ook bij KPN moeten kunnen lijkt me?
Door landelijke schaarste hebben wij de iPhone op dit moment niet op voorraad en kunnen wij uw nieuwe telefoon helaas nog niet leveren. Onze excuses hiervoor. Zoals bij elke iPhone release doen wij er alles aan om uw telefoon zo snel mogelijk bij u te bezorgen. etc etc
[ Voor 13% gewijzigd door zomerweer op 07-11-2017 17:30 ]
Anoniem: 456316
Toestel is precies hetzelfde. Enige verschil is dat je een gratis UK-lader erbij krijgtzomerweer schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:30:
Inmiddels ook bij Belsimpel besteld en levering morgen, echt bizar.
Zijn er nog bepaalde verschillen met een NL/UK model, behalve dan de adapter?
Klinkt goed!kazeykazeman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:33:
[...]
Toestel is precies hetzelfde. Enige verschil is dat je een gratis UK-lader erbij krijgt
Ja dat lijkt me geen probleem, moet de eerste persoon nog tegenkomen die daarmee problemen heeft gehad. Toestel heeft gewoon 1 jaar fabrieksgarantie van Apple en dat is internationaal.zomerweer schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:40:
[...]
Klinkt goed!
Stel - er is wat mee - zou ik er dan mee naar een Nederlandse Apple Store Genius Bar kunnen?
Haha inderdaad. Wel handig voor die keer dat je naar Engeland gaat 🇬🇧😉. Maar inderdaad er zit geen verschil in anders dan de gratis adapter die er in zit.kazeykazeman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:33:
[...]
Toestel is precies hetzelfde. Enige verschil is dat je een gratis UK-lader erbij krijgt
Rupsen, Rapsen.
64gb neem ik aan..Metian schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:43:
[...]
Haha inderdaad. Wel handig voor die keer dat je naar Engeland gaat 🇬🇧😉. Maar inderdaad er zit geen verschil in anders dan de gratis adapter die er in zit.
Ja, 64gb Zwart
Rupsen, Rapsen.
Als dit door Bol zelf geleverd wordt i.p.v. zo'n shady derde partij, en ze het bovendien laten overkomen alsof het gewoon origineel is met bijbehorende prijs, dan plegen ze gewoon een economisch delict en brengen ze mensen in levensgevaar. Voor boeken en games leuk, maar wat betreft elektronica zou ik heel ver van ze vandaan blijven.mell33 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:29:
[...]
Dat had ik dus ook, bij me 5s geen letters op de kabel. en bij de 6s ook, en bij de 8plus ook. Hoop dat het bij me X niet zo is. allen bij Vodafone besteld, behalve de 8plus, die is bij belsimpel, en weer retour.
Ik wil NL spul, en originele kabels. Als je nu hoort hoe gewaarschuwd wordt, en straks verzekeraars moeilijk gaan doen.
Dit was alles bij vodafone en de 8 plus bij belsimpel. nooit een originele kabel gehad in al die jaren blijkt nu.Sfynx schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:24:
[...]
Als dit door Bol zelf geleverd wordt i.p.v. zo'n shady derde partij, en ze het bovendien laten overkomen alsof het gewoon origineel is met bijbehorende prijs, dan plegen ze gewoon een economisch delict en brengen ze mensen in levensgevaar. Voor boeken en games leuk, maar wat betreft elektronica zou ik heel ver van ze vandaan blijven.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Idd je bent te achterdochtigMirjam77 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:45:
Ik zal wel te achterdochtig zijn maar als ik zie in welke hoeveelheden bij Belsimpel wordt besteld kan ik me niet voorstellen dat die allemaal op voorraad waren...in uk zijn ook tekorten. Wie zegt dat jullie geen China kloon hebben met een nep adapter?
Beter te achterdochtig dan hebberig en ongeduldig
Zuur zegrvbcrs schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:12:
Heb ik weer, na lang twijfelen toch maar een T-Mobile abo bij belsimpel zijn ze ook daar niet meer op voorraad!
Allebei vrij ongezond als het te is.Mirjam77 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:55:
[...]
Beter te achterdochtig dan hebberig en ongeduldig
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik denk ook dat de adapter dan op zou vallen. Een state of the art smartphone met 3d face herkenning kunnen ze perfect namaken voor een prikkie, maar die adapters joh...Mirjam77 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:45:
Ik zal wel te achterdochtig zijn maar als ik zie in welke hoeveelheden bij Belsimpel wordt besteld kan ik me niet voorstellen dat die allemaal op voorraad waren...in uk zijn ook tekorten. Wie zegt dat jullie geen China kloon hebben met een nep adapter?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Rexistant
Ik las in dit topic dat Vodafone zowel dinsdag als vrijdag een levering krijgt, en vandaag zijn de levertijden ook met een week naar beneden bijgeschaafd bij hen, dus dat kan kloppen. Niet erg gek dus.JipGemser schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:44:
Vind het wel een beetje gek allemaal. Allereerst dat Belsimpel zoveel voorraad heeft, hoe komen ze daar aan, en hoe zoveel? Daarnaast zie ik steeds meer mensen die nu in iPhone binnen krijgen, in het buitenland maar ook genoeg mensen in NL buiten belsimpel. Waarom? Komt er een batch aan, en waarom leveren providers dan niks? Beetje gek. Misschien dat er deze week ook voor de providers een batch aankomt?
Oke, mensen zeiden inderdaad dat dus vandaag en vrijdag een batch kwam. Wanneer word die batch iPhones van vandaag verstuurd dan?juliusyoup schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:49:
[...]
Ik las in dit topic dat Vodafone zowel dinsdag als vrijdag een levering krijgt, en vandaag zijn de levertijden ook met een week naar beneden bijgeschaafd bij hen, dus dat kan kloppen. Niet erg gek dus.
Verder haalt belsimpel ze uit de grijze import,dus via een andere speler in het buitenland. Ook niet heel gek, zeker niet omdat volgens mij er weinig pre-orders waren (als dat überhaupt kom). Ik heb niemand over belsimpel gehoord tot dit weekend, dat zal ook veel drukte schelen tov ‘de reguliere kanalen’. Verder zijn er tweakers die overal kijken en dat hier melden, waardoor het lijkt alsof iedereen massaal naar belsimpel oid gaat, maar ik denk dat dat over har algemeen reuze meevalt.
Geen idee, wss vandaag of morgen. Ik werk niet bij VodafoneJipGemser schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:53:
[...]
Oke, mensen zeiden inderdaad dat dus vandaag en vrijdag een batch kwam. Wanneer word die batch iPhones van vandaag verstuurd dan?
Heb vandaag en gister met de Apple Store Den Haag gebeld, en zij verwachten elke dag een levering werd mij verteld. Geloof het zelf niet, degene aan de lijn was ook zeer ongeïnteresseerd en wou gelijk ophangen.davevanbeeten schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:48:
Ik lees al even mee op deze pagina....
Kennis van mij stond in de rij bij Apple Den Haag. Er was daar in de store vrij weinig voorraad en er zijn ook mensen teleurgesteld helaas.
Ik heb er zelf een besteld op 27-10 om 09:13 en zat in de batch 20-27 november. (2-3 weken) Beetje raar eigenlijk; 27 oktober + 3 weken is 10-17 november.
Ik ben benieuwd, de levertijden zijn namelijk ook verbeterd van 5-6 naar 3-4 weken. Hopelijk gaat het toch wat sneller dan gedacht met de voorbestellingen.
Iemand hier enig idee of er in de Apple Stores (Amsterdam/Haarlem/Den-Haag) voorraad binnen komt? Andere winkels (Amac/Coolblue/Mediamarkt) krijgen namelijk wel voorraad als ik de reacties hier lees.
hi!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq