Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Behoorlijk vervelend al die verhalen over het niet nakomen van de 2-4 werkdagen levertijd bij belsimpel.

Is er überhaupt iemand die de telefoon daar recent besteld en ontvangen heeft?

Ik twijfel nl om er een PM Black 256 GB order te plaatsen icm Odido (2-4 werkdagen)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
G4mert schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:22:
Behoorlijk vervelend al die verhalen over het niet nakomen van de 2-4 werkdagen levertijd bij belsimpel.

Ik twijfel nl om er een PM Black 256 GB order te plaatsen icm Odido (2-4 werkdagen)..
Heel apart, vorige week een 15 Pro Max besteld icm Odido en netjes volgende dag geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TessaSchults
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 07-01-2024

Ik ze 11e besteld, vandaag in huis, de pro 128 GB blue titanium. Vandaag voor mijn partner de natural besteld (stond op voorraad,morgen in huis) die is wel doorgeschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Bedankt! ik ga vanavond maar eens een poging wagen. Annuleren kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-07 21:47
aleitalia schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:40:
Voor de Vodafone klanten die de Pro Max in natural titanium hebben besteld; zojuist nieuws ontvangen via klantenservice:

Alle telefonische en online bestellingen die geplaatst zijn voor de Pro Max Natural Titanium op 15-16-17-18-19 September vallen onder de zelfde batch in de wachtrij, er zijn er enkele gisteren binnengekomen die vandaag zijn verstuurd maar de bulk komt vrijdag ochtend binnen, mensen die op die genoemde datums besteld hebben kunnen zaterdag of maandag het toestel verwachten aldus deze meneer. Vodafone personeel krijgt dagelijks nu inzicht in de goederen ontvangst stromen. Dus 🤞 een hopelijk een mooi weekend met nieuwe telefoon voor iedereen😁
Hoop dat die bulk er ook komt voor de zwarte versie. Als het op volgorde gaat allemaal dan moet ik toch echt nu aan de beurt zijn. Ga denk zomaar al deze voorpret nog is missen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaiden
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:19
Mijn iPhone 15 pro BT 128gb is vandaag geleverd. (gisteren opnieuw besteld omdat ik twijfelde over de kleur en de blauwe op voorraad was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wierdm
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-08 09:38
Zojuist de verzendbevestiging gehad van mobiel.nl voor mijn 15 Pro Black Titanium 128gb, eindelijk!

[ Voor 6% gewijzigd door wierdm op 12-10-2023 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keem
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 30-10-2023
Net eindelijk het contract ontvangen van Vodafone. Wordt morgen bezorgd. Op de 18e besteld, een pro natural 128gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gregory122
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 13-10-2023

Bij mij stond bij bestellen ook 2-4 werkdagen en nu staat er niet eens een leverdatum meer bij bestelling. Vorige week woensdag besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aleitalia
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-08 19:25
Limitted schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 18:19:
[...]

Hoop dat die bulk er ook komt voor de zwarte versie. Als het op volgorde gaat allemaal dan moet ik toch echt nu aan de beurt zijn. Ga denk zomaar al deze voorpret nog is missen. 8)7
Vandaag had iemand die op de 15e besteld heeft om 14.45 al een zwarte binnen...

Maar de informatie is alweer achterhaald VF heeft een nieuw statement geplaatst; eerst stond er levertijd geldt vanaf besteldatum... Nu staat er vanaf update datum. Dart betekent dat je voor zwart moet rekenen op 7 - 21 november....🤦‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
aleitalia schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:19:
[...]

Vandaag had iemand die op de 15e besteld heeft om 14.45 al een zwarte binnen...

Maar de informatie is alweer achterhaald VF heeft een nieuw statement geplaatst; eerst stond er levertijd geldt vanaf besteldatum... Nu staat er vanaf update datum. Dart betekent dat je voor zwart moet rekenen op 7 - 21 november....🤦‍♂️
Ik heb op 1445 de zwarte pm 256 besteld. Dan moet ik toch echt aan de beurt zijn. Vanuitgaande dat ze op volgorde leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaSchults
gregory122 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 19:45:
[...]

Bij mij stond bij bestellen ook 2-4 werkdagen en nu staat er niet eens een leverdatum meer bij bestelling. Vorige week woensdag besteld.
Welke had je besteld? Ik heb vandaag de Pro natural 128 besteld, zou morgen in huis zijn, stond nu 13/10 bij levering en dat is nu weg, dus ze zijn ermee bezig, als ik naar mijn bestelling van gisteren kijk (Blue titanium pro 128 GB) en die is vandaag binnen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
Limitted schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:52:
[...]

Ik heb op 1445 de zwarte pm 256 besteld. Dan moet ik toch echt aan de beurt zijn. Vanuitgaande dat ze op volgorde leveren.
Vodafone levert zeker niet op volgorde uit... Paar pagina's terug iemand die de 18e besteld had (Pro Max 256GB NT) die hem van de week binnenkreeg terwijl ik de 15e besteld heb en ik nog niks heb ontvangen🤦‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gregory122
TessaSchults schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:58:
[...]

Welke had je besteld? Ik heb vandaag de Pro natural 128 besteld, zou morgen in huis zijn, stond nu 13/10 bij levering en dat is nu weg, dus ze zijn ermee bezig, als ik naar mijn bestelling van gisteren kijk (Blue titanium pro 128 GB) en die is vandaag binnen gekomen
De PM 512 NT. Wel jammer dat ze zich niet aan de levertijden houden die ze op de site zetten en waar ze ook klanten mee lokken. Had namelijk gewoon een preorder staan bij Odido op de 15e en die hiervoor gecanceled vorige week. Super dom want de dag dat ik cancelde kwamen de orders bij Odido ineens super erg op gang. Iets met haastige spoed.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxxici
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-12-2024
Pro Max 256 NT op voorraad bij Apple Amsterdam

Edit: inmiddels niet meer beschikbaar. Alle andere kleuren wel.

[ Voor 44% gewijzigd door Foxxici op 12-10-2023 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Iphone 15 Pro Max 256GB Blauw titanium op Amazon.nl, levertijd 27-28 oktober (hopelijk)

https://www.amazon.nl/App...Z2V0TmFtZT1zcF9hdGY&psc=1

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 09:23
Bij bol een blauwe pro max 256 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-08 08:35
aleitalia schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:36:
[...]

Vodafone levert zeker niet op volgorde uit... Paar pagina's terug iemand die de 18e besteld had (Pro Max 256GB NT) die hem van de week binnenkreeg terwijl ik de 15e besteld heb en ik nog niks heb ontvangen🤦‍♂️
Zoals ik denk al meerdere keren is gezegd gaat bijna geen enkele winkel/provider op bestelmoment leveren. Het is bevestigings moment waar op geleverd word. Als jij hebt bestelt op de 15de kan het zijn dat in hun systeem het pas verwerkt is op de 18de. Terwijl degene die op 18de besteld al binnen een uur verwerkt was. Dit kan aan meerdere factoren liggen zoals abonnements type. Of iemand een telefoon in combinatie met een abonnement neemt wat de verwerking in het systeem kan beïnvloeden.

Hecht je dus niet al te veel aan het moment dat je besteld hebt. Zelfs de bevestigingsmail van je bestelling hoeft niet per se te betekenen dat jouw bestelling dan al op de achtergrond in hun systeem verwerkt is. Ik zeg niet dat het zo werkt want ik kan niet in hun systeem kijken, maar dit kan wel een geval zijn.

Ik weet bij KPN bijvoorbeeld dat ik een reserveringsmail kreeg binnen 5 minuten en bij sommige duurde het 2 dagen voordat ze überhaupt een mail van KPN hadden na bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gregory122
Vooral NIET cancellen en vervolgens bestellen bij Belsimpel. Ik netjes op 15 september bij Odido besteld, rond 14:20 bevestiging gehad. Vorige week geannuleerd wegens ongeduldigheid en omdat Belsimpel claimde de 512 PM NT met 2-4 werkdagen te kunnen leveren. Inmiddels bijna 10 dagen verder en nog steeds geen telefoon te bekennen, zelfs niet eens een verwachte leverdatum. Als ik mijn order bij Odido had laten staan had ik mijn telefoon waarschijnlijk al een paar dagen in handen gehad. Belsimpel dus absoluut niet vertrouwen en gewoon je originele order laten staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Ricco02 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:46:
[...]

Zoals ik denk al meerdere keren is gezegd gaat bijna geen enkele winkel/provider op bestelmoment leveren. Het is bevestigings moment waar op geleverd word. Als jij hebt bestelt op de 15de kan het zijn dat in hun systeem het pas verwerkt is op de 18de. Terwijl degene die op 18de besteld al binnen een uur verwerkt was. Dit kan aan meerdere factoren liggen zoals abonnements type. Of iemand een telefoon in combinatie met een abonnement neemt wat de verwerking in het systeem kan beïnvloeden.

Hecht je dus niet al te veel aan het moment dat je besteld hebt. Zelfs de bevestigingsmail van je bestelling hoeft niet per se te betekenen dat jouw bestelling dan al op de achtergrond in hun systeem verwerkt is. Ik zeg niet dat het zo werkt want ik kan niet in hun systeem kijken, maar dit kan wel een geval zijn.

Ik weet bij KPN bijvoorbeeld dat ik een reserveringsmail kreeg binnen 5 minuten en bij sommige duurde het 2 dagen voordat ze überhaupt een mail van KPN hadden na bestelling.
Dat snap ik, maar iemand hierboven mij @Ilsss heeft exact dezelfde telefoon (type en kleur) op dezelfde manier als mij besteld (via de website) en ook was het een verlenging. Alleen hij was 1 min eerder.
Als het dan op bevestigingsmoment aankomt, dan kan het toch niet anders dat ik dan bijna aan de beurt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
gregory122 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 22:14:
[...]

De PM 512 NT. Wel jammer dat ze zich niet aan de levertijden houden die ze op de site zetten en waar ze ook klanten mee lokken. Had namelijk gewoon een preorder staan bij Odido op de 15e en die hiervoor gecanceled vorige week. Super dom want de dag dat ik cancelde kwamen de orders bij Odido ineens super erg op gang. Iets met haastige spoed.......
Geduld hebben kom je soms verder mee. Ik zelf zit sinds de 20ste te wachten op KPN. Maar ik ga niets annuleren, dan sluit ik namelijk ergens anders toch wel weer achteraan in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:45
Ja, als we iets zeker weten is dat die levertijden op de sites van tussenpartijen / abonnement boeren totaal niet kloppen en geen zekerheid bieden. Sowieso niets annuleren totdat je de eerste binnen hebt, lijkt me ook gezond gebruik van boerenverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
Limitted schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:54:
[...]

Dat snap ik, maar iemand hierboven mij @Ilsss heeft exact dezelfde telefoon (type en kleur) op dezelfde manier als mij besteld (via de website) en ook was het een verlenging. Alleen hij was 1 min eerder.
Als het dan op bevestigingsmoment aankomt, dan kan het toch niet anders dat ik dan bijna aan de beurt ben?
Niet helemaal.
Het hoeft ook niet op bevestigingsmoment te zijn. Het ligt eraan hoe hun systeem werkt. Sommige systemen gaan op bestelmoment, sommige op wanneer de bevestigingsmail uit is gegaan. Sommige systemen verwerken het daarna nog steeds en dan is het niet duidelijk voor de klant wat het moment is dat hun bestelling echt verwerkt is in het systeem.

Het is onduidelijk hoe de systemen van providers en winkels werken als klant. Maar dit zou een reden kunnen zijn dat sommige de telefoon eerder hebben dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Ricco02 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:10:
[...]

Niet helemaal.
Het hoeft ook niet op bevestigingsmoment te zijn. Het ligt eraan hoe hun systeem werkt. Sommige systemen gaan op bestelmoment, sommige op wanneer de bevestigingsmail uit is gegaan. Sommige systemen verwerken het daarna nog steeds en dan is het niet duidelijk voor de klant wat het moment is dat hun bestelling echt verwerkt is in het systeem.

Het is onduidelijk hoe de systemen van providers en winkels werken als klant. Maar dit zou een reden kunnen zijn dat sommige de telefoon eerder hebben dan anderen.
Prima dan ontneem je toch mijn gehele hoop ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-09 10:43
Bij Apple wat Pro Max 1TB voorraad voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Y4NprUlgDGVsJMdqR2Ac5H_mUA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rCLvCOi1TbrKQTRzsJaWvFST.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricco02
Limitted schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:15:
[...]

Prima dan ontneem je toch mijn gehele hoop ;w
Hahahaha. Nee. Zo moet je het ook niet zien. Ik weet net zoveel als jij. Maar systemen kunnen gewoon anders werken dan bij anderen. Kan ook net zo goed zijn dat ze niet in volgorde leveren maar op postcode. Geen idee. Hou de hoop erin! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:38
Een blauwe pro max op voorraad bij MediaMarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
enkele pro maxen beschikbaar in blauw en zwart. 256 en 512GB bij Coolblue. Net een zwarte 256gb besteld, levering is morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
Ricco02 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:46:
[...]

Mijn bestelling is geplaatst op 15 september om 19.34 en om 19.46 bevestigd en succesvol verwerkt bij Vodafone... Dat is toch echt eerder dan de 18e😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 18:33

Ectholian

Zei ik dat ?

gregory122 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:53:
Vooral NIET cancellen en vervolgens bestellen bij Belsimpel. Ik netjes op 15 september bij Odido besteld, rond 14:20 bevestiging gehad. Vorige week geannuleerd wegens ongeduldigheid en omdat Belsimpel claimde de 512 PM NT met 2-4 werkdagen te kunnen leveren. Inmiddels bijna 10 dagen verder en nog steeds geen telefoon te bekennen, zelfs niet eens een verwachte leverdatum. Als ik mijn order bij Odido had laten staan had ik mijn telefoon waarschijnlijk al een paar dagen in handen gehad. Belsimpel dus absoluut niet vertrouwen en gewoon je originele order laten staan!
Betekend wel dat ik een plaatsje opgeschoven ben in de queue bij odido >:)

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Belsimpel met 2 weken vertraagd. Heb gelijk de order geannuleerd. Ze liegen de boel bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
aleitalia schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:02:
[...]

Mijn bestelling is geplaatst op 15 september om 19.34 en om 19.46 bevestigd en succesvol verwerkt bij Vodafone... Dat is toch echt eerder dan de 18e😉
Kreeg Vodafone nou ook op vrijdag geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
d.castello schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:30:
Belsimpel met 2 weken vertraagd. Heb gelijk de order geannuleerd. Ze liegen de boel bij elkaar
Heb je misschien wat meer info? Is dit bij bepaalde providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Limitted schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:38:
[...]

Zou er niet vanuit gaan. Denk volgende week weer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
@Ilsss En? Hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
JDFS schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:55:
[...]

Lang verhaal over mijn iPhone die zoek is geraakt en een onderzoek is gestart door PostNL/KPN.
Uiteindelijk bericht, iPhone is definitief zoekgeraakt (NO SHIT KPN). En de annulering van mijn bestelling :).

Mag ik weer opnieuw aansluiten. Het liefst zou ik helemaal weggaan bij KPN, maar ik heb slechte ervaringen met Vodafone bereik en ik heb een tweede eSim met Odido voor werk en dat is ook helemaal kut in mijn omgeving.

KPN it is, uiteindelijk maar vrijwel het gehele bedrag afgetikt en waarschijnlijk ontvang ik de telefoon begin november (I hope).

Ergo: heel veel pech, in plaats van een iPhone per 22 september, nu pas ergens in november (als ik geluk heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
Limitted schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:38:
[...]

Dat beweerde een medewerker inderdaad. Maar ze zeggen allemaal wat anders helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limitted
aleitalia schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:05:
[...]

Dat beweerde een medewerker inderdaad. Maar ze zeggen allemaal wat anders helaas.
Ik heb eigenlijk ook nooit hier iemand gehoord die op vrijdag een leveringsbericht kreeg van Vodafone. Terwijl op de dinsdag altijd wel een paar, wat helemaal doorloopt tot donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Mijn Belsimpel bestelling van de 15 PM 256 zwart is sinds vandaag afgehandeld door Odido incl nummerbehoud bevestiging. Lijkt dus toch schot in de zaak te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Pro Max wit te bestellen bij Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gregory122
Vraag me niet hoe maar ik geloof dat ik zojuist een PM NT 256 heb besteld bij Apple en ik deze vanmiddag al kan ophalen. Ziek veel geluk gehad denk ik dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy12
  • Laatst online: 27-01-2024
Media markt heeft op de site nu voorraad! APPLE iPhone 15 Pro 5G - 512 GB Blauw Titanium en APPLE iPhone 15 Pro 5G - 128 GB Wit Titanium Bezorging tussen 15-10-2023 - 17-10-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gregory122
Net officieel de bevestiging gehad dat ik vanmiddag mijn PM NT 256 mag ophalen!! 30 minuten geleden besteld. Dat ging ineens wel heel snel? Belsimpel annuleren en eindelijk stoppen met om de 5 minuten het forum te refreshen voor updates. Ik wens iedereen hier heel veel succes en tip van mij: blijf alle verkoop-websites goed refreshen. Kan snel gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
Wat is een goed alternatief voor Belsimpel? Ik heb kpn en ga een verlening doen en wil de 15 pm 256gb in het wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
Bij Vodafone mijn bestelling gewijzigd van PM 256GB NT naar Blue Titanium ivm kortere levertijd. Met behoud van originele orderdatum en nummer overigens😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
aleitalia schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:54:
Bij Vodafone mijn bestelling gewijzigd van PM 256GB NT naar Blue Titanium ivm kortere levertijd. Met behoud van originele orderdatum en nummer overigens😉
En nu morgen in huis? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
Belsimpel website geeft aan de dat het wordt verwerkt door kpn. Zou het dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
Hoop het🤣 vond de natural in kleur ook wel tegenvallen in het echt (heb het gezien op de gewone pro die van de gisteren binnenkwam) en die blauwe vond ik wel gaaf eigenlijk toen ik die zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
aleitalia schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:02:
[...]

Jup. Maar zoals ik ookal in een andere comment zei hoeft een bevestiging niet meteen te betekenen dat het ook verwerkt is. Vodafone kan van alles op de voorgrond (wat jij ziet) tonen, terwijl er daadwerkelijk wat anders gebeurd aan de achtergrond (hun systeem).

Dit ligt compleet aan hoe Vodafone hun systemen werken. Zelfs als er staat "Succesvol verwerkt" hoeft dat nog niks te betekenen. Ze kunnen je namelijk ook aan het lijntje houden zodat jij je order niet annuleert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
JDFS schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:43:
[...]

Uiteindelijk bericht, iPhone is definitief zoekgeraakt (NO SHIT KPN). En de annulering van mijn bestelling :).

Mag ik weer opnieuw aansluiten. Het liefst zou ik helemaal weggaan bij KPN, maar ik heb slechte ervaringen met Vodafone bereik en ik heb een tweede eSim met Odido voor werk en dat is ook helemaal kut in mijn omgeving.

KPN it is, uiteindelijk maar vrijwel het gehele bedrag afgetikt en waarschijnlijk ontvang ik de telefoon begin november (I hope).

Ergo: heel veel pech, in plaats van een iPhone per 22 september, nu pas ergens in november (als ik geluk heb).
Dit kan overigens elk bedrijf overkomen, om dat nu specifiek op KPN te richten vind ik een beetje krom. Zeker als je zegt dat KPN eigenlijk beter werkt dan de andere providers die je hebt geprobeerd.

Uiteindelijk is de bezorgdienst degene die de fout heeft gemaakt (want hij is daar zoek geraakt). Dat jij je pijlen op KPN richt hierover is logisch aangezien zij de verkopende partij zijn en jij niets met de bezorgdienst te maken hebt. Maar om dan ook de schuld aan KPN te richten is toch wel beetje vreemd. De meest schuldige hier is de bezorgdienst maar dat bedrijf kan er ook vrij weinig aan doen dat ze een zure appel tussen de bezorgers hebben zitten (verwacht namelijk dat die gewoon gejat is). En probeer maar eens uit te zoeken wie dat dan geweest is, daar gaat een heel onderzoek aan vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net mijn 15 Pro 256 NT in ontvangst genomen van KPN! Iedereen nog veel succes/sterkte met het wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
Ricco02 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:24:
[...]

Jup. Maar zoals ik ookal in een andere comment zei hoeft een bevestiging niet meteen te betekenen dat het ook verwerkt is. Vodafone kan van alles op de voorgrond (wat jij ziet) tonen, terwijl er daadwerkelijk wat anders gebeurd aan de achtergrond (hun systeem).

Dit ligt compleet aan hoe Vodafone hun systemen werken. Zelfs als er staat "Succesvol verwerkt" hoeft dat nog niks te betekenen. Ze kunnen je namelijk ook aan het lijntje houden zodat jij je order niet annuleert ;)
Misschien moet ik nog even wat meer toelichting geven. Ik ben ook een ex Vodafone medewerker ik ken de systemen en processen. Zodra je bij een telefonische bestelling de akkoord knop in je mail indrukt is je bestelling systeemtechnisch klaar om uitgeleverd te worden. Dus ik weet vrij zeker dat op dit punt mijn bestelling wel goed zit. Ik weet ook dat elk jaar bij alle providers de wachtrij niet 100% gehanteerd wordt volgens first come first serve principe door een legio aan andere variabelen. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
aleitalia schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:35:
[...]

Misschien moet ik nog even wat meer toelichting geven. Ik ben ook een ex Vodafone medewerker ik ken de systemen en processen. Zodra je bij een telefonische bestelling de akkoord knop in je mail indrukt is je bestelling systeemtechnisch klaar om uitgeleverd te worden. Dus ik weet vrij zeker dat op dit punt mijn bestelling wel goed zit. Ik weet ook dat elk jaar bij alle providers de wachtrij niet 100% gehanteerd wordt volgens first come first serve principe door een legio aan andere variabelen. 😉
Duidelijk. Dan weten we hoe het in iedergeval bij Vodafone zit. Gewoon flut bedrijf dus.

Had zelf ook niet anders verwacht, mijn grootouders waren ooit een keer van KPN naar Vodafone gegaan. Ze hadden de eerste 2 maanden bij Vodafone geen internet en TV maar moesten wel betalen, die waren na 2 maanden gewoon weer terug bij KPN. En binnen een week werkte alles weer.

Schandalig bedrijf al vraag je het mij. Maar ach. Ik zit daar gelukkig niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
kokorico schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:00:
enkele pro maxen beschikbaar in blauw en zwart. 256 en 512GB bij Coolblue. Net een zwarte 256gb besteld, levering is morgen
512 zwart nog steeds beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Ricco02 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:38:
[...]

Duidelijk. Dan weten we hoe het in iedergeval bij Vodafone zit. Gewoon flut bedrijf dus.

Had zelf ook niet anders verwacht, mijn grootouders waren ooit een keer van KPN naar Vodafone gegaan. Ze hadden de eerste 2 maanden bij Vodafone geen internet en TV maar moesten wel betalen, die waren na 2 maanden gewoon weer terug bij KPN. En binnen een week werkte alles weer.

Schandalig bedrijf al vraag je het mij. Maar ach. Ik zit daar gelukkig niet bij.
Sorry, maar wat een kortzichtig verhaal. Een keer dat er wat fout gaat bij een bedrijf en een bedrijf is meteen een flut bedrijf? Dit overkomt zovele. Bij Vodafone, KPN bij Odido, overal. En de omstandigheden zijn overal anders. Maar goed, ieder zijn mening.
Om terug tekomen op leveringen, Vodafone besteed dat uit aan Dynalogic en ook daar hoeft niet iedereen zich aan een bepaalde lever-volgorde te houden. En er zijn meer variabelen. Wij hier zijn allemaal ongeduldig en willen die nieuwe iPhone graag snel hebben. En ik ook. We vergeten ook soms dat Apple hier waarschijnlijk het grootste aandeel in heeft. Een grotere vraag als geplant en onderdelen tekort enzovoort...
We zullen gewoon geduld moeten hebben. Fijn weekend allen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TessaSchults
thekvnz schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:51:
Wat is een goed alternatief voor Belsimpel? Ik heb kpn en ga een verlening doen en wil de 15 pm 256gb in het wit.
ik heb gisterenochtend een bestelling geplaatst, gisterenavond half 12 geannuleerd en gewijzigd (Er bleek een datum niet te kloppen) toestel icm Vodafone Pro 128 GB Natural, waarbij staat icm Vodafone 2-4 Werkdagen. inmiddels is de status nu

Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Verwachte bezorging: 14-10-2023 (morgen)

Update status bestelling: Je bestelling wordt verzameld

ik moet zeggen, vorige week een besteld, kwamen ze de levertijd niet na, deze geannulleerd en de blauwe besteld, volgende dag had ik die in huis, en ben ook optimistisch voor deze

[ Voor 3% gewijzigd door TessaSchults op 13-10-2023 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Mijn toestel van Belsimpel is inmiddels meegegeven aan PostNL. Die wordt morgen geleverd (fingers crossed) op precies de datum die ze op het moment van bestellen aangaven. Hetgeen wat ze minder handig hebben gedaan is mijn datum 2x vervroegd en toen opnieuw weer opgeschoven aan het eind van de dag. Maar ik kan dus zeggen dat ze in mijn geval precies gedaan hebben wat ze beloofden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robjeex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01 20:52
Zojuist een SMS ontvangen van VF, levering eind week 42. 15 PM 256 NT. Besteld op 15 september, tijdstip rond 15:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
Ruud0012 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:46:
[...]

Sorry, maar wat een kortzichtig verhaal. Een keer dat er wat fout gaat bij een bedrijf en een bedrijf is meteen een flut bedrijf? Dit overkomt zovele. Bij Vodafone, KPN bij Odido, overal. En de omstandigheden zijn overal anders. Maar goed, ieder zijn mening.
Om terug tekomen op leveringen, Vodafone besteed dat uit aan Dynalogic en ook daar hoeft niet iedereen zich aan een bepaalde lever-volgorde te houden. En er zijn meer variabelen. Wij hier zijn allemaal ongeduldig en willen die nieuwe iPhone graag snel hebben. En ik ook. We vergeten ook soms dat Apple hier waarschijnlijk het grootste aandeel in heeft. Een grotere vraag als geplant en onderdelen tekort enzovoort...
We zullen gewoon geduld moeten hebben. Fijn weekend allen. :+
Mooie is, dat ik juist veel comments heb geplaatst waar ik zeg dat het bij elke provider voorkomt en dat we niet moeten wijzen naar een provider (dus Vodafone ook niet de schuld geven). Volgens mij snap jij niet helemaal waarom ik het een flut bedrijf noem. Het gaat mij niet om de levering van de iPhones. Ze zijn een flut bedrijf omdat ze tegen klanten zeggen dat ze op volgorde leveren en ze dat vervolgens niet doen.

Dat ze het niet op volgorde leveren maakt me ook niet uit. Wat mij wel uit maakt is dat ze eerst zeggen dat ze het wel in volgorde leveren.

Dat verhaal met 2 maanden niks hebben kan gebeuren. Daar heb ik geen probleem mee. Maar wel facturen sturen voor services die je niet krijgt? Ja, dat is een flut bedrijf.

Lijkt mij meer dan logisch toch?

Als je mijn eerdere comments hebt gelezen heb ik ook gezegd dat de enige schuldige hier Apple is als het gaat om tekort aan iPhones. Niet de providers.

(Ik zit trouwens niet eens bij Vodafone, dus dit heeft niets met mijn huidige geduld te maken.)

[ Voor 6% gewijzigd door Ricco02 op 13-10-2023 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekkos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-08 17:57
En weer een reserveringsupdate mail van KPN ontvangen. nummer 4 al....
Het wordt nu onderhand wel tijd KPN..... zucht

Update over je iPhone 15 bestelling
We houden je op de hoogte, nog even geduld
Je gereserveerde Apple iPhone 15 Pro 5G 256GB, Natural Titanium komt er bijna aan. Als wij de Apple iPhone 15 Pro 5G 256GB, Natural Titanium weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij je toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
Ricco02 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:10:
[...]

Mooie is, dat ik juist veel comments heb geplaatst waar ik zeg dat het bij elke provider voorkomt en dat we niet moeten wijzen naar een provider (dus Vodafone ook niet de schuld geven). Volgens mij snap jij niet helemaal waarom ik het een flut bedrijf noem. Het gaat mij niet om de levering van de iPhones. Ze zijn een flut bedrijf omdat ze tegen klanten zeggen dat ze op volgorde leveren en ze dat vervolgens niet doen.

Dat ze het niet op volgorde leveren maakt me ook niet uit. Wat mij wel uit maakt is dat ze eerst zeggen dat ze het wel in volgorde leveren.

Dat verhaal met 2 maanden niks hebben kan gebeuren. Daar heb ik geen probleem mee. Maar wel facturen sturen voor services die je niet krijgt? Ja, dat is een flut bedrijf.

Lijkt mij meer dan logisch toch?

Als je mijn eerdere comments hebt gelezen heb ik ook gezegd dat de enige schuldige hier Apple is als het gaat om tekort aan iPhones. Niet de providers.

(Ik zit trouwens niet eens bij Vodafone, dus dit heeft niets met mijn huidige geduld te maken.)
Er is een reden dat ik daar niet meer werk... Heb ook bij KPN gewerkt na die periode en dat is net zo erg geregeld. En die nare ervaring met Vodafone heb ik dus met KPN gehad... Het zijn gewoon allemaal logge grote bedrijven waarin alles en iedereen een nummertje is. Telecommunicatie bedrijven met fatsoenlijke klantenservice bestaan vrijwel niet meer... (XS4ALL bijvoorbeeld... Jammer dat die niet meer bestaan) de tijd van kundige mensen aan de telefoon is allang voorbij. Iedereen die Nederlands spreekt en werk zoekt wordt maar neergezet om een gescript verhaal te vertellen aan de telefoon. Niet gek overigens als je ziet wat een medewerker in een callcenter aan salaris krijgt😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijner
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:39
Ik krijg net een bericht van Vodafone(15e besteld, 17e bevestiging gehad);
wij verwachten de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium te leveren eind week 43. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

pekkos schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:18:
En weer een reserveringsupdate mail van KPN ontvangen. nummer 4 al....
Het wordt nu onderhand wel tijd KPN..... zucht

Update over je iPhone 15 bestelling
We houden je op de hoogte, nog even geduld
Je gereserveerde Apple iPhone 15 Pro 5G 256GB, Natural Titanium komt er bijna aan. Als wij de Apple iPhone 15 Pro 5G 256GB, Natural Titanium weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij je toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!
Die zal ik ook vermoedelijk krijgen, dan over de PM 256Gb NT. Het schiet voor geen meter op met die providers. Ach ja, volgende week misschien meer kans.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokorico
Waarom bestellen jullie niet gewoon bij Coolblue? De zwarte en blauwe waren deze week meerdere dagen op voorraad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

kokorico schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:35:
Waarom bestellen jullie niet gewoon bij Coolblue? De zwarte en blauwe waren deze week meerdere dagen op voorraad.....
1 woord. Korting

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Martijner schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:31:
Ik krijg net een bericht van Vodafone(15e besteld, 17e bevestiging gehad);
wij verwachten de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium te leveren eind week 43. :9
Ik weet niet wat ik hier meer bijzonderder moet vinden, het feit dat je pas na 2 dagen een bevestiging hebt gehad of dat Vodafone een bericht stuurt met een specifieke datum van levering. Ik dacht dat de normale gang van zaken was dat je eerst een mail krijgt met je nieuwe contract en dan na 2 uur een track en trace en dag erop levering. Deze route ken ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 31-08 13:12
Leg uit? Wat voor korting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:39

Secsytime

Automagisch

Als je een telefoon via een provider koopt in combinatie met verlenging krijg je vaak ~100 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Bij CB ook korting via mijn werkgever, een grote 100€.
Bij mijn provider heb ik 150€ (orange be) maar die komen pas binnen eind november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijner
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:39
Limitted schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:37:
[...]

Ik weet niet wat ik hier meer bijzonderder moet vinden, het feit dat je pas na 2 dagen een bevestiging hebt gehad of dat Vodafone een bericht stuurt met een specifieke datum van levering. Ik dacht dat de normale gang van zaken was dat je eerst een mail krijgt met je nieuwe contract en dan na 2 uur een track en trace en dag erop levering. Deze route ken ik nog niet.
Het is allemaal heel bijzonder, volgens Vodafone is mijn order van de 15e door het systeem geweigerd en daarna, is er door het zelfde systeem :? een nieuwe order aangemaakt op de 17e waarvan ik dus de bevestiging heb ontvangen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFZ
  • Laatst online: 01-05 07:52

VFZ

Martijner schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:50:
[...]

Het is allemaal heel bijzonder, volgens Vodafone is mijn order van de 15e door het systeem geweigerd en daarna, is er door het zelfde systeem :? een nieuwe order aangemaakt op de 17e waarvan ik dus de bevestiging heb ontvangen. 8)7
Als dit gebeurt en je belt de klantenservice, dan kun je vaak de order escaleren wat inhoudt dat ie terug wordt geplaatst naar de dag waarop je hem oorspronkelijk hebt geplaatst. Moet je wel een medewerker aan de lijn krijgen die dat echt voor je gaat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Momenteel een I15 PM black 1TB op stock bij Coolblue, de rest is allemaal verkocht

[ Voor 22% gewijzigd door kokorico op 13-10-2023 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
aleitalia schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:30:
[...]

Er is een reden dat ik daar niet meer werk... Heb ook bij KPN gewerkt na die periode en dat is net zo erg geregeld. En die nare ervaring met Vodafone heb ik dus met KPN gehad... Het zijn gewoon allemaal logge grote bedrijven waarin alles en iedereen een nummertje is. Telecommunicatie bedrijven met fatsoenlijke klantenservice bestaan vrijwel niet meer... (XS4ALL bijvoorbeeld... Jammer dat die niet meer bestaan) de tijd van kundige mensen aan de telefoon is allang voorbij. Iedereen die Nederlands spreekt en werk zoekt wordt maar neergezet om een gescript verhaal te vertellen aan de telefoon. Niet gek overigens als je ziet wat een medewerker in een callcenter aan salaris krijgt😅
Wel met je eens, maar in mijn tijd hadden we bij zowel KPN als bij Vodafone en T-Mobile geweldige dealer helpdesks. Die van KPN sprong er met vlag en wimpel uit: wat je vroeg, het werd geregeld. Bij T-Mobile was het ook wel keurig, leuke jonge club, maar met Vodafone was geen land te bezeilen. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Belsimpel is de datum van binnenkomst weer uitgesteld tot maandag. Had woensdag besteld met volgende dag levering. Nu al 3 dagen lang staat er bij dat het de volgende dag bij hun binnenkomt.

EDIT: nu weer volgende werkdag in huis belofte. Klopt zeker niks van.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2023 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subject
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 08:59
Hoe ging het eigenlijk in voorgaande jaren qua beschikbaarheid van de Pro modellen? Wanneer verwachten jullie dat ik zonder pre-order de winkel in kan lopen en er eentje kan meenemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokorico
Subject schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:30:
Hoe ging het eigenlijk in voorgaande jaren qua beschikbaarheid van de Pro modellen? Wanneer verwachten jullie dat ik zonder pre-order de winkel in kan lopen en er eentje kan meenemen?
ik schat eind november, de pro max is heel populair dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madamewijnen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17-01-2024
Inmiddels voor de 4e keer de welbekende “helaas… je toestel is gereserveerd maar niet op voorraad” mail van KPN gekregen. Ik ga nu de vijfde wachtweek in. Slaat echt nergens op….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Laatst online: 31-08 18:33

Ectholian

Zei ik dat ?

THE_BASE schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:28:
[...]

Wel met je eens, maar in mijn tijd hadden we bij zowel KPN als bij Vodafone en T-Mobile geweldige dealer helpdesks. Die van KPN sprong er met vlag en wimpel uit: wat je vroeg, het werd geregeld. Bij T-Mobile was het ook wel keurig, leuke jonge club, maar met Vodafone was geen land te bezeilen. ;)
In verleden ook alleen maar positieve ervaringen met t-mobile. Maar met odido is het nu ook een drama (wat informatievoorziening betreft).

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 01-09 21:26

TDB

Zojuist bericht van Vodafone: 15 PM Black Titanium staat gepland voor eind week 42 (volgende week). Besteld op de 15e.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
En hier ben ik 1 van de gelukkige van. Net op tijd voor de herfst vakantie. Die korting heb ik lekker los gelaten en kan ik tenminste nu genieten. Was het meer dan waard. Overigens kan je bij coolblue reserveren en ophalen, je betaald dan pas in de winkel. De telefoon houden ze 5 dagen vast. Gisteren had ik mijn kpn order geannuleerd en vandaag al mijn geld terug. Dus voor diegene die krap zitten is het dus te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 21:46

Garrett

Watercooler

Hier wordt een neppe aangeboden https://www.marktplaats.n...iphone-15-pro-max-geseald

Een iPhone zit nooit in plastic seal, en de achterkant is wel heel beknopt qua tekst... en dan ook nog alleen opsturen :F :X

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:27
Garrett schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:13:
Hier wordt een neppe aangeboden https://www.marktplaats.n...iphone-15-pro-max-geseald

Een iPhone zit nooit in plastic seal, en de achterkant is wel heel beknopt qua tekst... en dan ook nog alleen opsturen :F :X
En er staat ‘adout’ in plaats van about.

Even opletten met kopersbescherming: je krijgt je geld niet terug als het een nep iPhone blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Dennisweb schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:20:
[...]

En er staat ‘adout’ in plaats van about.

Even opletten met kopersbescherming: je krijgt je geld niet terug als het een nep iPhone blijkt te zijn.
Ja klopt, ik heb zelfs eentje gezien met gelfk ipv gelijk, dat verhaal van 1GB is gelijk aan... en oplaadcyc en afhankelik... die was ook geseald. Beide meteen aan MP gemeld uiteraard!

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaSchults
TessaSchults schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:49:
[...]

ik heb gisterenochtend een bestelling geplaatst, gisterenavond half 12 geannuleerd en gewijzigd (Er bleek een datum niet te kloppen) toestel icm Vodafone Pro 128 GB Natural, waarbij staat icm Vodafone 2-4 Werkdagen. inmiddels is de status nu

Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Verwachte bezorging: 14-10-2023 (morgen)

Update status bestelling: Je bestelling wordt verzameld

ik moet zeggen, vorige week een besteld, kwamen ze de levertijd niet na, deze geannulleerd en de blauwe besteld, volgende dag had ik die in huis, en ben ook optimistisch voor deze
En verstuurd, ondanks dat er 2-4 werkdagen stond, dus goeie ervaring met belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
Pro Max voor 1344,- is best een leuke deal. Dus dan maar even wachten.
Wel het maandelijks opzegbaar abonnement van 14,- meerekenen en thuiskopieheffing van 6,- dus dan wordt het 1364,- . Scheelt toch weer 115,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-08 20:22
15 Pro Max BT is beschikbaar bij amazon! https://www.amazon.nl/dp/B0CHX96JDY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Garret1410 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:55:
[...]

Pro Max voor 1344,- is best een leuke deal. Dus dan maar even wachten.
Wel het maandelijks opzegbaar abonnement van 14,- meerekenen en thuiskopieheffing van 6,- dus dan wordt het 1364,- . Scheelt toch weer 115,-
Idd leuke korting. Bij mijn BE provider krijgen we 150EU korting maar levertijd zal over dik een maand zijn. GEen zin om zo lang te wachten. Nu met iets meer dan 100EU korting gekocht bij coolblue, morgen heb ik hem al _/-\o_
Stel ik geen korting zou hebben en dus 150EU misloop zou ik nog wel een maand wachten maar voor die 40EU heb ik geen zin om nog maand te wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
Mijn order heeft ineens status updates. Momenteel staat er: Je bestelling wordt verzameld. Bezorgdatum staat nog steeds op morgen. We gaan zien wat Belsimpel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
TDB schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:41:
Zojuist bericht van Vodafone: 15 PM Black Titanium staat gepland voor eind week 42 (volgende week). Besteld op de 15e.
Hoeveel GB? En hoe laat had jij je bevestigings mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaSchults
thekvnz schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:10:
Mijn order heeft ineens status updates. Momenteel staat er: Je bestelling wordt verzameld. Bezorgdatum staat nog steeds op morgen. We gaan zien wat Belsimpel doet
Grote kans dat je hem morgen in Huis hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paralectic
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:08
Iemand die op 15-09 zijn/haar bestelde 15 PM NT 256 al binnenheeft die 'm niet om 14:00 precies bestelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Laatst online: 26-02 07:14
Vanmiddag naar de mediamarkt gegaan omdat ik zag dat de pro Max blauw op voorraad was via abonnement, dit was helaas niet het geval maar nu wel de zwarte variant te pakken gekregen (lag gewoon bij de mediamarkt zelf) dus beide orders maar stop gezet :)

Succes en sterkte met het wachten!

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 01-09 21:26

TDB

Limitted schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:27:
[...]

Hoeveel GB? En hoe laat had jij je bevestigings mail?
256. 15:05

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

thuran schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:45:
Vanmiddag naar de mediamarkt gegaan omdat ik zag dat de pro Max blauw op voorraad was via abonnement, dit was helaas niet het geval maar nu wel de zwarte variant te pakken gekregen (lag gewoon bij de mediamarkt zelf) dus beide orders maar stop gezet :)

Succes en sterkte met het wachten!
Welke MM was dat?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Bij bol twee pro maxen op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Laatst online: 26-02 07:14
Mediamarkt Emmen

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 31-08 13:12
iPhone 15 pro 128GB wit op voorraad Coolblue

https://www.coolblue.nl/p...128gb-white-titanium.html

En weer uitverkocht

[ Voor 8% gewijzigd door Otto Jans op 13-10-2023 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:27
En blauw. En Natural Titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODutchBasterdO
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-07 08:57
Mijn order heeft de hele dag al de status "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido" hoelang duurt het tot de aanvraag verwerkt wordt? Dit zou toch redelijk snel moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
ODutchBasterdO schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:46:
Mijn order heeft de hele dag al de status "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido" hoelang duurt het tot de aanvraag verwerkt wordt? Dit zou toch redelijk snel moeten gaan.
Ik had die status van gisteravond tot vandaag rond het middaguur. Als het goed is krijg je als het bijna afgerond is een aantal sms-jes van Odido en een mail van Belsimpel.
Pagina: 1 ... 272 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.