Ruud0012 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:46:
[...]
Sorry, maar wat een kortzichtig verhaal. Een keer dat er wat fout gaat bij een bedrijf en een bedrijf is meteen een flut bedrijf? Dit overkomt zovele. Bij Vodafone, KPN bij Odido, overal. En de omstandigheden zijn overal anders. Maar goed, ieder zijn mening.
Om terug tekomen op leveringen, Vodafone besteed dat uit aan Dynalogic en ook daar hoeft niet iedereen zich aan een bepaalde lever-volgorde te houden. En er zijn meer variabelen. Wij hier zijn allemaal ongeduldig en willen die nieuwe iPhone graag snel hebben. En ik ook. We vergeten ook soms dat Apple hier waarschijnlijk het grootste aandeel in heeft. Een grotere vraag als geplant en onderdelen tekort enzovoort...
We zullen gewoon geduld moeten hebben. Fijn weekend allen.

Mooie is, dat ik juist veel comments heb geplaatst waar ik zeg dat het bij elke provider voorkomt en dat we niet moeten wijzen naar een provider (dus Vodafone ook niet de schuld geven). Volgens mij snap jij niet helemaal waarom ik het een flut bedrijf noem. Het gaat mij niet om de levering van de iPhones. Ze zijn een flut bedrijf omdat ze tegen klanten zeggen dat ze op volgorde leveren en ze dat vervolgens niet doen.
Dat ze het niet op volgorde leveren maakt me ook niet uit. Wat mij wel uit maakt is dat ze eerst zeggen dat ze het wel in volgorde leveren.
Dat verhaal met 2 maanden niks hebben kan gebeuren. Daar heb ik geen probleem mee. Maar wel facturen sturen voor services die je niet krijgt? Ja, dat is een flut bedrijf.
Lijkt mij meer dan logisch toch?
Als je mijn eerdere comments hebt gelezen heb ik ook gezegd dat de enige schuldige hier Apple is als het gaat om tekort aan iPhones. Niet de providers.
(Ik zit trouwens niet eens bij Vodafone, dus dit heeft niets met mijn huidige geduld te maken.)
[
Voor 6% gewijzigd door
Ricco02 op 13-10-2023 14:11
]