Klopt wij zijn klant bij orange. Hebben Love pack met gsm abbo van 16€/m dus dan vind ik 150€ korting zeer mooi meegenomenAardappelnoot schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:31:
[...]
Betrapt! En zeker interessant, maar ik ben geen klant bij Telenet (noch naaste familie). En voor Orange moet je een abo erbij nemen?
Hmmm dat is gek want ik heb gister gebeld en mijn 512 NT PM zou dit weekend verzonden worden want als het goed is zouden ze dan levering krijgen. Ik snap er he le maal niks meer van.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:04:
[...]
Ze hadden vermeld dat hun lading op 25 oktober geleverd wordt. Zo staat het ook bij mijn bestelling. Het is nu de vraag of dat daadwerkelijk ook zo is.
Heb em eindelijk binnen na een schandalige actie van Vodafone! Voor alle mensen die nog sinds de 15e wachten check nogmaals je bestelling via telefoon met iemand bellen! Of chatten!
Ik ging vandaag chatten kijken waar het toestel nou blijft. Ik kreeg verbazingwekkend te horen dat het toestel al opgestuurd is en bij primera ligt. Ik was op werk ik schoot in de vlekken. Ik vroeg hoelang al bij de primera? Sinds 5 oktober….
Waarom heb ik geen bericht gehad? Geen SMS? Ja dat is raar vonden ze!
Ik direct op werk gezegd werk thuis verder moet pakket ophalen.
Dus lag idd bij de primera ongelooflijk nooit zo meegemaakt zonder enig bericht en zonder track en trace! Dus voor alle Vodafone mensen bel die vodafone plat en vraag naar je pakket!
Ik ging vandaag chatten kijken waar het toestel nou blijft. Ik kreeg verbazingwekkend te horen dat het toestel al opgestuurd is en bij primera ligt. Ik was op werk ik schoot in de vlekken. Ik vroeg hoelang al bij de primera? Sinds 5 oktober….
Waarom heb ik geen bericht gehad? Geen SMS? Ja dat is raar vonden ze!
Ik direct op werk gezegd werk thuis verder moet pakket ophalen.
Dus lag idd bij de primera ongelooflijk nooit zo meegemaakt zonder enig bericht en zonder track en trace! Dus voor alle Vodafone mensen bel die vodafone plat en vraag naar je pakket!
Iemand nog interesse in een 15 pm light titanium 256gb? Ik ga om 15:00 m’n reservering van cool blue annuleren direct af te halen.
Inmiddels al voorzien van de PM
Ja ik wel!feddesman schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:39:
Iemand nog interesse in een 15 pm light titanium 256gb? Ik ga om 15:00 m’n reservering van cool blue annuleren direct af te halen.
Is het een naturel of white titanium?feddesman schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:39:
WhiteDaveschipper schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:41:
[...]
Is het een naturel of white titanium?
Oh excuses! Ik ben opzoek naar de naturel titanium. Alsnog heel erg bedankt.
Ik heb interesse…!feddesman schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:39:
Dat weet ik bijna zeker van niet.feddesman schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:46:
[...]
Ik zal hem om 15:00 annuleren als je dat uitkomt, ga er vanuit dat ie direct beschikbaar word.
Zojuist contact gehad met Belsimpel. Ze verwachten vandaag nog een levering waarbij mijn toestel ook zou zitten. Eerlijk gezegd denk ik naar meerdere keren gebeld te hebben in verschillende weken dat hun geen flauw idee hebben. Dat ze het open houden kwa levering maar wel aangeven dat het toestel er echt aan zit te komen zodat je hopelijk niet bij een ander gaat bestellen.
Serienummer bekend. Morgen?!?!2TheMaxx schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:33:
[...]
Staat er al een serienummer op je aankoopbon?
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra
Ik heb gisteren een nieuwe bestelling geplaatst, en vandaag is hij opgestuurd. De Pro blauw 128 gb, ik wilde de white or natural, maar zat lange levertijd op. I.c.m. Odidothekvnz schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:54:
Zojuist contact gehad met Belsimpel. Ze verwachten vandaag nog een levering waarbij mijn toestel ook zou zitten. Eerlijk gezegd denk ik naar meerdere keren gebeld te hebben in verschillende weken dat hun geen flauw idee hebben. Dat ze het open houden kwa levering maar wel aangeven dat het toestel er echt aan zit te komen zodat je hopelijk niet bij een ander gaat bestellen.
Mailtje van Vodafone met de contractverlenging heb ik net binnen gehad.
Hoe lang kan ik dan verwachten totdat ik een bericht krijg van het verzenden? Ik moet het namelijk uitstellen want ik zit in het buitenland voor werk.
Gaat om 15 Pro Natural Titanium 256 GB op de 19e besteld.
Edit:
15 minuten later dus.
Hoe lang kan ik dan verwachten totdat ik een bericht krijg van het verzenden? Ik moet het namelijk uitstellen want ik zit in het buitenland voor werk.
Edit:
15 minuten later dus.
[ Voor 5% gewijzigd door duke99 op 11-10-2023 15:17 ]
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Bij Amac hebben ze iPhone 15 Pro Black Titanium 512GB nu op voorraad als iemand die versie zoekt. Tevens is bij coolblue Apple iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium / 512gb
Apple iPhone 15 Pro 512GB Blue Titanium versie beschikbaar
Apple iPhone 15 Pro 512GB Blue Titanium versie beschikbaar
[ Voor 46% gewijzigd door nlboy12 op 11-10-2023 15:28 ]
Mijn zwarte PM 256 stond lang op 12-10 maar net helaas verplaatst naar 13-10.thekvnz schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:54:
Helaas hier het zelfde ook een dag verplaatst…ZoRr0 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:24:
[...]
Mijn zwarte PM 256 stond lang op 12-10 maar net helaas verplaatst naar 13-10.
Mijn bestelling bij belsimpel is van 13-10 naar 12-10(morgen) gegaan!
Hopelijk mag ik mijn PM 256 morgen in ontvangst nemen..
Hopelijk mag ik mijn PM 256 morgen in ontvangst nemen..
[ Voor 4% gewijzigd door jorank op 11-10-2023 16:03 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Mobiel.nl laat niets weten duurt allemaal wat lang. Iemand al wat gehoord ?
Vanaf Amac ook nog niks gehoord, hoop zo dat de iPhone 15 PM NT nog ergens in de tussentijd op voorraad komen. Mocht iemand iets weten of een order hebben staan maar al voorzien zijn, laat maar weten!
Hier ook het mailtje met de contractverlenging gekregen! Las al op het forum van Vodafone dat je dan dezelfde dag T&T krijgt. Heb zelf nog niks gehad dus ben benieuwd!duke99 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:04:
Edit:
15 minuten later dus.
iPhone 15 pro Max 256GB - Black titanium
Verlenging op 15 sept.
Ik heb vlak na jou exact dezelfde besteld. Hopelijk ik vandaag ook nogIlsss schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:40:
[...]
Hier ook het mailtje met de contractverlenging gekregen! Las al op het forum van Vodafone dat je dan dezelfde dag T&T krijgt. Heb zelf nog niks gehad dus ben benieuwd!
iPhone 15 pro Max 256GB - Black titanium
Verlenging op 15 sept.
Ik heb de 15e besteld en ik heb nog geen mail en t&t voor deze telefoon, wel voor de andere bestelling van de 18e met daarbij een iPhone 15 Pro regulier 256GB NT die komt morgen... Maar die is niet voor mij helaasduke99 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:04:
Edit:
15 minuten later dus.
Dat hoop ik ook voor je!!! En anders miss bij de lading die vrijdag komt?Limitted schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:54:
[...]
Ik heb vlak na jou exact dezelfde besteld. Hopelijk ik vandaag ook nog
Heb inmiddels ook m’n T&T gehad van Vodafone! Yea! Na bijna 4 weken wachten…..
Coolblue heeft vandaag bij mij geleverd! PM 256GB BT. Gisteren besteld. :-)
Mijn 15 PM 256 BT besteld op 09-10 bij Belsimpel is zojuist verzonden!
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Voor de Vodafone klanten die de Pro Max in natural titanium hebben besteld; zojuist nieuws ontvangen via klantenservice:
Alle telefonische en online bestellingen die geplaatst zijn voor de Pro Max Natural Titanium op 15-16-17-18-19 September vallen onder de zelfde batch in de wachtrij, er zijn er enkele gisteren binnengekomen die vandaag zijn verstuurd maar de bulk komt vrijdag ochtend binnen, mensen die op die genoemde datums besteld hebben kunnen zaterdag of maandag het toestel verwachten aldus deze meneer. Vodafone personeel krijgt dagelijks nu inzicht in de goederen ontvangst stromen. Dus 🤞 een hopelijk een mooi weekend met nieuwe telefoon voor iedereen😁
Alle telefonische en online bestellingen die geplaatst zijn voor de Pro Max Natural Titanium op 15-16-17-18-19 September vallen onder de zelfde batch in de wachtrij, er zijn er enkele gisteren binnengekomen die vandaag zijn verstuurd maar de bulk komt vrijdag ochtend binnen, mensen die op die genoemde datums besteld hebben kunnen zaterdag of maandag het toestel verwachten aldus deze meneer. Vodafone personeel krijgt dagelijks nu inzicht in de goederen ontvangst stromen. Dus 🤞 een hopelijk een mooi weekend met nieuwe telefoon voor iedereen😁
Hij staat nu in de postnl app. Morgen
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra
Iemand enig idee of de iPhone 15 pro Max naturel titanium nog ergens op voorraad is voor mijn gevoel heb ik elke website gecheckt.
Ik ben ook al tijdje op zoek ja, liefst met verlenging Odido. Heb zelf bij Mobiel.nl besteld, maar sterk het idee dat dit echt wel twee maanden kan duren… weet het ook niet zo goed meer.Daveschipper schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:30:
Iemand enig idee of de iPhone 15 pro Max naturel titanium nog ergens op voorraad is voor mijn gevoel heb ik elke website gecheckt.
Sterk het gevoel dat Pro Max 256GB NT zeer, maar dan ook zeer schaars is…
[ Voor 8% gewijzigd door Rowinio op 11-10-2023 21:32 ]
Eerst zien, dan geloven bij Vodafone.aleitalia schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:40:
Voor de Vodafone klanten die de Pro Max in natural titanium hebben besteld; zojuist nieuws ontvangen via klantenservice:
We houden de moed erin…
Dat niet alleen... Mobiel.nl vist zo te lezen echt gigantisch achter het net bij Apple. Of hun inkopers hebben lopen slapen.Rowinio schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:31:
[...]
Ik ben ook al tijdje op zoek ja, liefst met verlenging Odido. Heb zelf bij Mobiel.nl besteld, maar sterk het idee dat dit echt wel twee maanden kan duren… weet het ook niet zo goed meer.
Sterk het gevoel dat Pro Max 256GB NT zeer, maar dan ook zeer schaars is…
Bij Belsimpel de natural 128 GN pro ineens wel weer op voorraad, stond vandaag 2 weken bij minimaal, de blauwe helaas net onderweg maar voor de gene die de natural willen ivm odido!
Benieuwd of Belsimpel nog een batch gaat krijgen deze week... vorige week woensdag PM 516 NT besteld met 2-4 werkdagen levertijd icm Odido. Tot op heden geen info, niet eens een verwachte bezorgdatum..
Nou dat denk ik ook. Mobiel.nl heeft nog helemaal niks uitgeleverd hier in dit topic terwijl overal nu wel een klein beetje bij beetje eruit gaat.aleitalia schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:37:
[...]
Dat niet alleen... Mobiel.nl vist zo te lezen echt gigantisch achter het net bij Apple. Of hun inkopers hebben lopen slapen.
[ Voor 8% gewijzigd door Imperium op 11-10-2023 22:38 ]
Dan vist Amac ook redelijk achter het net dit jaar, ik kan me niet voorstellen dat iemand die de telefoon op de 15de besteld nog voor de initiële verkoop in de winkel nog niks heeft ontvangen. Dan zullen we er oprecht nog wel geen hebben binnengekregen of het gaat niet netjes op volgorde.
Hmm bij belsimpel staat verwachte 2-4 werkdagen voor 15 pm bt 256 gb icm vodafone. Vraag me af of het echt 2-4 werkdagen zijn .. morgen maar even bellen.
[ Voor 3% gewijzigd door shaowoo op 11-10-2023 23:06 ]
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Ik denk niet dat het aan hun inkopers ligt en ze een soort bestelling doen als: Zoveel mogelijk. Het grootste probleem lijkt dat Apple is verrast door een ongekende vraag naar de Max. En dan komt eerst Apple zelf, dan de grote providers, dan de grote retailers en helemaal aan het einde pas partijen als Mobiel.aleitalia schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:37:
[...]
Mobiel.nl vist zo te lezen echt gigantisch achter het net bij Apple. Of hun inkopers hebben lopen slapen.
Ik zou alleen niet weten waar een partij als Amac in de rij zal staan. Kan die in aantallen meekomen met de Bols en Amazons of zouden ze er ver onder zitten? Aan de andere kant zijn ze wel prevert supplier waardoor je wat voorrang zou verwachten....
Inkopers kunnen zeker wel hebben lopen slapen want bij Apple bestel je bij de release niet zomaar zoveel mogelijk toestellen, je moet op tijd data aanleveren over je verwachtingen qua sales etc etc. Het is helaas niet zo dat ze net als wij een webshop achtige omgeving ingaan en vervolgens de winkelmandjes zo veel mogelijk vullen... Hoewel dat doorgaans wel zo gaat bij dit type inkoop is zaken doen met Apple uiteraard weer anders en ingewikkelder.Dennisdn schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 06:33:
[...]
Ik denk niet dat het aan hun inkopers ligt en ze een soort bestelling doen als: Zoveel mogelijk. Het grootste probleem lijkt dat Apple is verrast door een ongekende vraag naar de Max. En dan komt eerst Apple zelf, dan de grote providers, dan de grote retailers en helemaal aan het einde pas partijen als Mobiel.
Ik zou alleen niet weten waar een partij als Amac in de rij zal staan. Kan die in aantallen meekomen met de Bols en Amazons of zouden ze er ver onder zitten? Aan de andere kant zijn ze wel prevert supplier waardoor je wat voorrang zou verwachten....
Telenet heeft zonet mijn Pm 256gb zt afgeleverd. Bestelling was geplaatst op 15/09 en levering voorzien op 25/10
Verwijderd
Gisteren middag stond er nog volgende werkdag bij. Had dan ook mijn 15 pm bt 265 icm kpn omgezet naar vodafone. Ze zouden het eerst nog gisteren binnenkrijgen, nu staat er bij de bestelstatus dat ze het vandaag binnenkrijgen. Ben benieuwd of belsimpel dit nakomt.shaowoo schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 23:03:
Hmm bij belsimpel staat verwachte 2-4 werkdagen voor 15 pm bt 256 gb icm vodafone. Vraag me af of het echt 2-4 werkdagen zijn .. morgen maar even bellen.
Vanochtend een 15 pro 128gb grijs op voorraad bij coolblue, direct gekocht. Niet gedacht dat er op voorraad gingen zijn deze maand, maar mooi meegenomen.
je hebt niet per ongeluk een 14 Pro besteld?Aardappelnoot schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 09:43:
Vanochtend een 15 pro 128gb grijs op voorraad bij coolblue, direct gekocht. Niet gedacht dat er op voorraad gingen zijn deze maand, maar mooi meegenomen.
bij coolblue iphone 15 PM blue en black beschikbaar met verschillende GB's
Blauw en zwart Pro Max 256 en 512gb op vooraad bij coolblue
Blauw PM 512gb ook beschikbaar voor ophalen bij Apple Amsterdam
Blauw PM 512gb ook beschikbaar voor ophalen bij Apple Amsterdam
[ Voor 36% gewijzigd door khaliset op 12-10-2023 10:09 ]
Had ik effe schrik, maar nog eens gecheckt en er staat gelukkig: Apple iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium._Bailey_ schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
je hebt niet per ongeluk een 14 Pro besteld?
Was wel de enige op voorraad in heel het land
Hm gaat wel snel, nu bij belsimpel is de pm 15 bt op voorraad (icm vodafone).
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
ook al wegolafmol schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:31:
De zwarte is er nog als enige op voorraad
256Gb Natural Ti 15 Pro Max op voorraad Apple Store Amsterdam
iPhone Pro Max beschikbaar in Amsterdam & Haarlem
Iemand anders was me al voor
Mijn Homey Script werkt lig goed
Iemand anders was me al voor
Mijn Homey Script werkt lig goed
[ Voor 45% gewijzigd door Maverick2001 op 12-10-2023 11:09 ]
Pura Vida
Voor zover ik kan zien, is de levertijd voor de pro max 1TB natural titanium overal 4-6 weken. Ik heb er ook maar een paar voorbij zien komen. Dat is toch raar. Nou ben benieuwd wanneer Vodafone er dan mee komt. Toch echt besteld op de 15e.
Bij Coolblue is ook een aantal iPhone pro’s op voorraad. O.a. 128gb white, blue, black
15 PM NT 512GB beschikbaar bij Apple Store Düsseldorf en Oberhausen. Nog meer modellen ook op voorraad
KPN staat op 2-3 weken. Best vreemd, aangezien eerder leek alsof dat model juist zeer gewild was (met name het NT deel, 1TB wellicht wat minder). Mijne is van 16 september en hoop eigenlijk deze week toch wel wat te horen.Ruud0012 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:02:
Voor zover ik kan zien, is de levertijd voor de pro max 1TB natural titanium overal 4-6 weken. Ik heb er ook maar een paar voorbij zien komen. Dat is toch raar. Nou ben benieuwd wanneer Vodafone er dan mee komt. Toch echt besteld op de 15e.
Zojuist besteld, stond dat die op voorraad is. Ben benieuwd of die morgen wordt geleverd…
NT 256gb ook beschikbaar in Haarlem!
KPN geannuleerd, op naar de Apple Store.
KPN geannuleerd, op naar de Apple Store.
[ Voor 36% gewijzigd door Saninl op 12-10-2023 11:35 ]
Hoeveel? Ook 1TB?errox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:11:
[...]
KPN staat op 2-3 weken. Best vreemd, aangezien eerder leek alsof dat model juist zeer gewild was (met name het NT deel, 1TB wellicht wat minder). Mijne is van 16 september en hoop eigenlijk deze week toch wel wat te horen.
KPN Verlengen.
Iphone 15 Pro 256GB NT
reservering ontvangen op 22sept 11:55u
Nog niet geleverd.
Via helpdesk gaven ze aan dat het waarschijnlijk nog wel een week gaat duren.
We wachten het maar weer even af. Lijkt erop alsof KPN enkel op dinsdag leveringen binnen krijgt.
Op de website staat 3-4 weken levering. En ze gaven aan dat dit ook geldt voor eerder bestelde toestellen, startend vanaf het moment dat je de reservering ontvangen hebt in de mail
Iphone 15 Pro 256GB NT
Nog niet geleverd.
We wachten het maar weer even af. Lijkt erop alsof KPN enkel op dinsdag leveringen binnen krijgt.
Op de website staat 3-4 weken levering. En ze gaven aan dat dit ook geldt voor eerder bestelde toestellen, startend vanaf het moment dat je de reservering ontvangen hebt in de mail
Nou wat een geluk, IPhone 15 pro Max 256gb Naturel titanium zojuist besteld bij Apple Amsterdam! Staat nu ready voor pick-up. Eerst zien dan geloven, iemand ervaring?
Staat zo op de website ja, eerst was het 3-4 weken, nu 2-3. 1TB NT. Of het ook uitkomt...
Hoe ziet die reserveringsmail van KPN eruit? Volgens mij heb ik die nog niet gekregen.
Hier eenzelfde beeld.
Ook KPN verlengen
iPhone 15 PM NT 512GB
reservering ontvangen op 21 sept om 14.55u.
Nog geen duidelijkheid over leveringstermijn.
Ook KPN verlengen
iPhone 15 PM NT 512GB
reservering ontvangen op 21 sept om 14.55u.
Nog geen duidelijkheid over leveringstermijn.
pekkos schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:46:
KPN Verlengen.
Iphone 15 Pro 256GB NT
Nog niet geleverd.
Asus Z170 Pro Gaming / Intel i5 6600K / Thermalright True Spirit 140 Power / Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 / Corsair RM550x / Fractal Design Define R5
Bij Vodafone was het eerst 2-3 weken en nu staat hij op 4-6 weken voor de 1TB NT. Ben benieuwd...errox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:08:
[...]
Staat zo op de website ja, eerst was het 3-4 weken, nu 2-3. 1TB NT. Of het ook uitkomt...

Na je bestelling krijg je 2 mails. (bij mij zat er 6 minuten tussen, maar ik lees dat er bij sommige mensen meer tijd tussen zat)Lucarno schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:08:
Hoe ziet die reserveringsmail van KPN eruit? Volgens mij heb ik die nog niet gekregen.
Mail 1 is "Bedankt voor uw bestelling", bevat je bestelling, prijs overzicht, gegevens etc en je bestel nummer.
Mail 2 is "Je toestel is gereserveerd". Met een tekst als:
Gefeliciteerd! Hierbij bevestigen wij je reservering van de Apple iPhone 15 Pro 5G 256GB, Natural Titanium met bestelnummer SXXXXXXX-XXXXXXX. Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd.
dan heb ik de reserveer mail zoiezo niet gekregen omdat ik pas rond de 23 heb besteld.pekkos schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:18:
[...]
Na je bestelling krijg je 2 mails. (bij mij zat er 6 minuten tussen, maar ik lees dat er bij sommige mensen meer tijd tussen zat)
Mail 1 is "Bedankt voor uw bestelling", bevat je bestelling, prijs overzicht, gegevens etc en je bestel nummer.
Mail 2 is "Je toestel is gereserveerd". Met een tekst als:
Gefeliciteerd! Hierbij bevestigen wij je reservering van de Apple iPhone 15 Pro 5G 256GB, Natural Titanium met bestelnummer SXXXXXXX-XXXXXXX. Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd.
Zojuist bij coolblue mijn iphone 15 max pro zwart 256gb opgehaald. Nog bedankt voor het posten gisteren. Nu kpn zo maar afbellen. Volgende keer maar direct bij apple bestellen, want die providers.....
[ Voor 24% gewijzigd door Ryatzu op 12-10-2023 14:17 ]
ehh, mijn vrouw heeft daar net de iPhone 15 Pro 128GB black titanium gekocht, was gewoon op voorraad...wordt morgen geleverd
[ Voor 4% gewijzigd door olafmol op 12-10-2023 12:47 ]
128GB Zwart Pro model op voorraad bij CB : https://www.coolblue.nl/p...128gb-black-titanium.html
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb precies hetzelfde toestel besteld op dezelfde dag. Heb de reserveringsmail ontvangen op 22 sept 11:53, dus hopelijk krijgen we snel onze toestellenpekkos schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:46:
KPN Verlengen.
Iphone 15 Pro 256GB NT
Nog niet geleverd.
IPhone 15 pro Max 512 GB blauw op voorraad bij coolblue
https://www.coolblue.nl/p...-512gb-blue-titanium.html
https://www.coolblue.nl/p...-512gb-blue-titanium.html
Verwijderd
Soms krijg ik het idee dat Amac die druk en drukte na een release helemaal niet wil hebben. Met 30 winkels moet je toch zeker een paar leveringen kunnen ontvangen. Tenzij je niet vooraf wilt betalen.Daveschipper schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:43:
Dan vist Amac ook redelijk achter het net dit jaar, ik kan me niet voorstellen dat iemand die de telefoon op de 15de besteld nog voor de initiële verkoop in de winkel nog niks heeft ontvangen. Dan zullen we er oprecht nog wel geen hebben binnengekregen of het gaat niet netjes op volgorde.
Tenzij je niet vooraf wilt kunt betalen.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik snap sowieso niet hoe dit soort winkels kunnen bestaan. Voor Apple spullen zou ik altijd rechtstreeks zaken doen of kopen bij de goedkoopste. Ik heb bij Amac alleen keer wat accessoires gekocht omdat ik dat even snel nodig had. Dingetjes van 30-50 euro ofzo. Voor de rest laat ik ze links liggen.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:54:
[...]
Soms krijg ik het idee dat Amac die druk en drukte na een release helemaal niet wil hebben. Met 30 winkels moet je toch zeker een paar leveringen kunnen ontvangen. Tenzij je niet vooraf wilt betalen.
I don't have dreams, I have goals!!
Los toestel besteld bij Belsimpel. Was gewoon op voorraad. Heb nog geen mail gekregen dat die is verzonden….hmmm
Goh bij mobiel.nl is m'n bestelling ineens een stap verder naar 'aanvraag verstuurd naar Odido'.
Heb de 22e besteld, de 15PM 256GB Blauw. Hopelijk wordt 'ie eindelijk verzonden!
Heb de 22e besteld, de 15PM 256GB Blauw. Hopelijk wordt 'ie eindelijk verzonden!
Net de SMS gekregen van Vodafone dat morgen m'n iPhone 15 Pro 128GB in Natural Titanium wordt bezorgd.
Ik had de bestelling op 16 september pas gedaan, deze werd geanulleerd en op 18 september automatisch door het systeem weer goedgekeurd.
Verwachtte eigenlijk over 2-3 weken pas de iPhone te krijgen.
Ik had de bestelling op 16 september pas gedaan, deze werd geanulleerd en op 18 september automatisch door het systeem weer goedgekeurd.
Verwachtte eigenlijk over 2-3 weken pas de iPhone te krijgen.
Belsimpel prutsers…betaald en nu krijg ik te horen dat die morgen niet geleverd wordt. Ga het mooi annuleren
Bofkont! Kreeg je een mailtje of heb je dat zelf toevallig gezien op de statuspagina?simnl schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:30:
Goh bij mobiel.nl is m'n bestelling ineens een stap verder naar 'aanvraag verstuurd naar Odido'.
[ Voor 11% gewijzigd door Imperium op 12-10-2023 15:53 ]
Hoop dat mobiel.nl ook eens de losse telefoons gaat versturen heb al op de 15e besteld en nog niks binnen.
Zag het op de statuspagina na een aantal SMSjes van OdidoImperium schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:51:
[...]
Bofkont! Kreeg je een mailtje of heb je dat zelf toevallig gezien op de statuspagina?
Wanneer leveren ze dan? Twijfel om te bestellen aangezien ze zeggen dat ze hem volgende dag leveren, ook inclusief abbo's.d.castello schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:38:
Belsimpel prutsers…betaald en nu krijg ik te horen dat die morgen niet geleverd wordt. Ga het mooi annuleren
IPhone 15 pro Max 512 GB blauw en zwart op voorraad bij bol.com voor reguliere prijs
Bij mij ook vertraagd van 12-10 naar 26-10. Had wel rekening gehouden met vertraging, maar toch wel heel raar dat dit toestel nu op voorraad is bij andere providers dan KPN...Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:10:
Bij mij geeft Belsimpel nu ook aan dat mijn iphone 15 PM 256 BT i.c.m KPN vertraagd is van 11-10 naar 25-10. Jammer, was het proberen waard. Sta nu gewoon op de punt om 150 euro meer te betalen en het dan gewoon in de winkel te kopen. Gezeik met providers geef ik gewoon op.
EDIT: waar is Belsimpel mee bezig? Op hun website geven ze alsnog aan dat je het 2-4 werkdagen binnenkrijgt bij een nieuwe abbo icm KPN. Klopt gewoon niks van…
[Afbeelding]
Iemand een idee hoe dit werkt?
Gisteren stond KPN op 2-4 dagen en alle kleine providers op 6 weken (zie screenshot van @Verwijderd. Vandaag is de 15 PM 256 BT op voorraad voor alle providers behalve KPN (4 weken staat daar nu aagegeven, een week langer dan een los toestel).

Dat snap ik niet...
Wachten vind ik op zich niet erg, maar wel als ik al best veel geld betaald heb.
Dat staat er inderdaad maar ik kan je nu al vertellen dat je lang kan wachtenTelesto schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:31:
[...]
Wanneer leveren ze dan? Twijfel om te bestellen aangezien ze zeggen dat ze hem volgende dag leveren, ook inclusief abbo's.
Verwijderd
Is ondertussen niet meer op voorraad. Had gisteren nog omgezet naar vodafone ipv kpn, omdat ik met deze combinatie de telefoon de volgende dag in huis zou krijgen. Dat is niet gebeurd. Vanmiddag stond er dat ie morgen bezorgd zou worden en toen ik net keek staat er weer zaterdag. Ik kijk het nog ff aan, het is niet zo’n grote sprong zoals bij de reservering icm kpn.dextertje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:47:
[...]
Bij mij ook vertraagd van 12-10 naar 26-10. Had wel rekening gehouden met vertraging, maar toch wel heel raar dat dit toestel nu op voorraad is bij andere providers dan KPN...![]()
Iemand een idee hoe dit werkt?
Gisteren stond KPN op 2-4 dagen en alle kleine providers op 6 weken (zie screenshot van @Verwijderd. Vandaag is de 15 PM 256 BT op voorraad voor alle providers behalve KPN (4 weken staat daar nu aagegeven, een week langer dan een los toestel).![]()
Dat snap ik niet...
Wachten vind ik op zich niet erg, maar wel als ik al best veel geld betaald heb.
Ik heb de 11e besteld, blauw, vandaag in huis icm odido. Vandaag een besteld met belofte morgen in huis Vodafone, is verschoven naar morgen zeggen zeTelesto schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:31:
[...]
Wanneer leveren ze dan? Twijfel om te bestellen aangezien ze zeggen dat ze hem volgende dag leveren, ook inclusief abbo's.
Belsimpel zijn een stel grappenmakers. Bij mij 2 weken geleden precies hetzelfde verhaal. Ze hebben de datum 3x verplaatst. En wanneer je ze belt geven ze aan het echt vandaag te verwachten. Nou mooi niet! Terwijl het gewoon op voorraad staat. Uiteindelijk geannuleerd een los bij mm besteld, netjes de volgende dag op kunnen halen.
Ter info: 15 PM 512 GB NT is op voorraad bij bol
[ Voor 7% gewijzigd door Tes12 op 12-10-2023 17:07 ]
Verwijderd
Die ervaring had ik dus net ook met de klantenservice. Belsimpel is opzich goed, maar ze moeten gewoon wat eerlijker en realistischer zijn met de levertijden die ze vermelden. Als er staat dat ik het de volgende werkdag in huis heb verwacht ik ook dat ze het toestel in hun warenhuis hebben liggen.Tes12 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:05:
Belsimpel zijn een stel grappenmakers. Bij mij 2 weken geleden precies hetzelfde verhaal. Ze hebben de datum 3x verplaatst. En wanneer je ze belt geven ze aan het echt vandaag te verwachten. Nou mooi niet! Terwijl het gewoon op voorraad staat. Uiteindelijk geannuleerd een los bij mm besteld, netjes de volgende dag op kunnen halen.
en dit voor 1900EUTes12 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:05:
...
Vandaag m'n 15Pro 256 in NT geleverd, gepreordered op 18 september bij Apple.
Ik wist dat ie tussen 10/10 en 22/10 ging komen, dus erg blij toen ik vanmorgen een berichtje kreeg dat ie onderweg was
Ik wist dat ie tussen 10/10 en 22/10 ging komen, dus erg blij toen ik vanmorgen een berichtje kreeg dat ie onderweg was
Belsimpel blijft vaag doen met geen verwachte leverdatum geven. Vorige week woensdsag besteld met toen 2-4 werkdagen levertijd. Nog steeds niks gehoord.
Net geluk gehad met de 256 PM NT op voorraad bij Bol. Snel besteld en hopen dat deze wel op de afgesproken tijd wordt geleverd! (dinsdag).
Voor de zekerheid Belsimpel wel laten staan. Ben benieuwd!
Net geluk gehad met de 256 PM NT op voorraad bij Bol. Snel besteld en hopen dat deze wel op de afgesproken tijd wordt geleverd! (dinsdag).
Voor de zekerheid Belsimpel wel laten staan. Ben benieuwd!
En alweer uitgesteld bij Belsimpel… Dit is de 5e keer al.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.