Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-06-2024

lorenzopot

fenomenaal

Joost79 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:05:
[...]

Lijkt me toch raar, is toch iets tussen postnl en MM?

Jij hebt je product niet ontvangen, kun je hooguit aangifte tegen MM doen. Hun onderaannemer (PostNL) heeft geen enkele connectie met jou.
Misschien helpt het wel, gewoon aangifte tegen MM doen, alhoewel ik niet denk dat de politie dergelijke aangifte accepteert. net zo goed als dat ze een aangifte van jou tegen PostNl niet zullen accepteren.
Dankjewel, ik vond het dus ook raar. Ik ben erg slecht met wettelijke en rechterlijke dingen dus weet ook niet zo goed wat ik op zo’n dergelijke mail zou moeten reageren :?

Wil gewoon m’n iPhone :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilsss
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-10-2023
medu80 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:29:
@Ilsss datum is anders. Was 3 oktober. Is nu besteld voor en na 22 september
Ja klopt! Maar op het forum van Vodafone is door een medewerker gezegd dat de levertijd geld vanaf de besteldatum!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
ep012 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:46:
[...]

Bestelling geplaatst. Bedankt voor de tip.
Ben benieuwd of de verzenddatum ook opschuift in positieve zin.

Iemand ervaring met amazon en het eerder versturen? Dacht iets op het forum gelezen te hebben.
Gisteren stond de datum op 21 november. Ik had toen ook besteld. Echter nu op 25 oktober. Ik kreeg geen mail dat het nu eerder geleverd gaat worden. Ik was dat wel gewend van Amazon. Ik heb de order geannuleerd en ik ben nu voor deze gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 22:42
Ilsss schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:24:
[...]

Ja klopt! Maar op het forum van Vodafone is door een medewerker gezegd dat de levertijd geld vanaf de besteldatum!
Nog geen beweging bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
Gister de stoute schoenen aangetrokken en ook 1 besteld via mediamarkt (waren op dat moment 5 op voorraad icm abbo helaas gister al mail gekregen dat hij niet meer op voorraad is..)
Dus nu een order staan bij kpn staan van een iPhone 15 pro Max zwart en bij de MM eentje voor de iPhone 15 pro Max blauw

Snap het allemaal niet meer haha m’n iPhone 11 Pro Max wordt met de dag slechter kwa batterij..
73% batterij kwaliteit en dalende 😢

[ Voor 15% gewijzigd door thuran op 10-10-2023 14:46 ]

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilsss
Limitted schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:44:
[...]

Nog geen beweging bij jou?
Nee helemaal niks.. pre-order geplaatst op 15 sept om 14:43 uur. Pro Max 256 BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saidinho84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-02 11:55
Ilsss schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:06:
Nou mijn levertijd bij Vodafone is weer met 2 weken opgeschoven. Nu 4-6 weken 😫 update is net online geplaatst….
Ik heb 1 tot 2 weken levertijd nu. Heb op 15 september besteld ben benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05 22:40
Zojuist mijn contract ontvangen van Vodafone. Besteld op 15-09 rond 15:00u

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilsss
forzabesiktas schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:23:
Zojuist mijn contract ontvangen van Vodafone. Besteld op 15-09 rond 15:00u
Aah wat goed!!! Mag ik vragen welk model??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Ilsss schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:24:
[...]

Aah wat goed!!! Mag ik vragen welk model??
i15 PM 256gb Black Titanium

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-04 14:24
@Ilsss Pro max BT jij toch ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilsss
Nieuw abonnement? Verlenging? Zakelijk?
Ik heb exact dezelfde besteld maar eerder op de pre-order dag…. 😫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilsss
Ja!!!😫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Hier ook exact dezelfde besteld alleen dan om 14:45. Wat was de eerste 5 cijfers van je order nummer?
Had trouwens ook een verlenging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilsss
Limitted schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:04:
[...]

Hier ook exact dezelfde besteld alleen dan om 14:45. Wat was de eerste 4 cijfers van je order nummer?
Had trouwens ook een verlenging..
Die van mij 42997xxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenbaan
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 05-03 12:10
Voor mij helaas ook nog steeds geen enkele manier om überhaupt mijn bestelling in te zien bij Vodafone. Op 15-09 een 256GB Pro zwart besteld in de winkel icm zakelijk abonnement met nummerbehoud vanuit Odido, alleen een mailtje ontvangen dat nummerbehoud is goedgekeurd. Kan ook nog nergens iets koppelen aan MyVodafone aangezien mijn telefoonnummer nog niet is overgegaan, waardoor ik het op dit moment moet doen met een reply vanuit de chat dat alles ‘correct’ staat.

Model staat ondertussen al een week op leverbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lorenzopot schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:33:
Ook bij mij zegt de Mediamarkt nu dat ik, in afwachting van het onderzoek bij PostNL, aangifte moet doen. Moet ik dit inderdaad doen? Hoe en wat moet ik dan doen?
Het zegt vooral iets over de kennis van de MM-medewerker. Aangifte gaat op zijn vroegst pas spelen als blijkt dat iemand je handtekening vakkundig heeft nagemaakt en daarmee een strafbaar feit heeft gepleegd. Wel is het gebruikelijk het onderzoek van PostNL af te wachten. Zij kunnen bijvoorbeeld aan de GPSdata zien wáár de handtekening is gezet. Als dat niet voor je huis is dan is het snel klaar.

De normale gang is: Melden bij MM, het is hun probleem. PostNL is in principe geen partij voor de koper, maar je kan er wel een klacht indienen zodat het van twee kanten komt. Daarna komen de geschillencommissies van de webshop en bezorgdienst. Maar zover laten ze het meestal niet komen. Wacht het PostNL onderzoek even af, dat duurt nooit zo lang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-04 20:31
Joost79 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:05:
[...]

Lijkt me toch raar, is toch iets tussen postnl en MM?

Jij hebt je product niet ontvangen, kun je hooguit aangifte tegen MM doen. Hun onderaannemer (PostNL) heeft geen enkele connectie met jou.
Misschien helpt het wel, gewoon aangifte tegen MM doen, alhoewel ik niet denk dat de politie dergelijke aangifte accepteert. net zo goed als dat ze een aangifte van jou tegen PostNl niet zullen accepteren.
Even wat ervaringen die ik hieromtrent graag wil delen:

Context: Amazon was mijn retourpakket met een Apple Watch Ultra 1 kwijt. Na 1 maand wachten zeiden ze: de retour is nooit aangekomen. "Ga maar naar de politie, of de vervoerder. Je krijgt geen geld terug."

Dit was ondanks dat ik hun eigen retourbon via DHL had gebruikt, en saillant detail: het pakketje was ook gewoon aangekomen Wat mij hielp was dat ze zelf eerder in een mailstring zeiden 'je pakket is wel aangekomen bij ons sorteercentrum, maar dat het pakket volgens hen intern nog niet doorgestuurd naar de juiste retourafdeling. Dit betekende dus vrij vertaald dat zij het pakketje kwijt waren geraakt.

Uiteraard kon ik niet bij DHL terecht want ik ben niet de opdrachtgever van de verzending. Dus ook jij hoeft niet contact op te nemen met PostNL!

Ook bij de politie kan je weinig: de meest aangewezen persoon om met de politie te schakelen over een door Amazon zelf (aldus henzelf) kwijtgeraakt pakketje is... Amazon. Niet ik.

Uiteindelijk vereisten ze dat ik aangifte deed bij de politie. Nu kan ik daar (ook vanuit mijn werk) advies over geven: een ieder in Nederland die kennis heeft van een strafbaar feit mag en kan aangifte doen bij de politie. Dus als je écht aangifte moet doen van MM, en je wordt door de politie weggestuurd: volhard dan in je wens aangifte te willen doen. Ze mogen je niet wegsturen.

Dat gezegd hebbende, en wat ook voor mijn zaak met Amazon gold: je hebt er niets aan. Amazon vereiste ook nog dat het politieonderzoek was afgerond (wat meestal ook weer een maand duurt) en stelden ook nog allemaal eisen aan de documentatie (in het Engels of Nederlands, lettertype dit dat dus zo). Je kan beter aangifte tegen MediaMarkt zelf doen, maar ja ook zij hebben niets gedaan (het is waarschijnlijk onderschept in het postcircuit). Misschien dan tegen PostNL? Het overwegen waard: aangifte doen is nog helemaal niet zo verkeerd: het helpt de politie bij het in kaart brengen van dit soort dingen (onderscheppen pakketjes door dieven). Ik zou voor nu eerst afwachten op het PostNL onderzoek. MediaMarkt is en blijft overigens de partij die niet heeft gepresteerd, dus jij hebt alle rechten om tegen MediaMarkt in te gaan. Zij moeten je helpen, zij moeten hun best doen de situatie op te lossen. Jij hebt betaald voor een telefoon, dus of het geld terug, of opnieuw een telefoon verzenden.

Ik heb in ieder geval toen met AmericanExpress contact opgenomen en zij stortten 15 minuten nadat ik op 'bellen' had geklikt het geld terug op mijn kaart. Dat is dan ook de les: betaal dit soort dingen altijd met creditcard.

P.S: Voor de geinteresseerde over hoe mijn casus is afgelopen: ik had Amazon gemaild dat ik geenszins van plan was aangifte te doen. Dit nu zij duidelijk in hun mail aan hadden gegeven dat ze het pakketje wél hadden ontvangen, maar intern waren kwijt geraakt. Ik stelde voor dat ze zelf aangifte konden doen, en dat als ik echt aangifte moest doen ik dat tegen Amazon zelf zou gaan doen. Toen was het stil.

De kers op de taart was een huilmail van Amazon een maand later waarin zij aftrapten met 'Uw creditcardverstrekker heeft het geld ingetrokken. Waarom heeft u dit gedaan? Als u wilt retourneren, gebruik dan svp het retourproces. Help ons bij het oplossen van dit geschil '.

Nadat ik was bijgekomen van het lachen stuurde ik ze de 1,5 maand lang durende mailstring door van mijn gesprek met de retourafdeling en stelde voor dat zij hun vragen zelf mochten beantwoorden. Daarna niets meer vernomen.

[ Voor 5% gewijzigd door thomas-x-1982 op 10-10-2023 16:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:55

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Zojuist bezorgd: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGyEd6fIUJO1iZIDvK54hnuRYuo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/htyFhGKAmU7ZyDFnVOnFWLBU.jpg?f=fotoalbum_large

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-05 16:02
Had vandaag bij KPN verlengd met iPhone 15 Pro Max Blue Titanium 256 GB. Ging er van uit dat ik minstens 6 weken moest wachten. Zag toen dat het toestel bij mobiel.nl € 31 goedkoper was, maar las in dit topic dat de leveringen niet helemaal lekker gaan.
Jammer, want ik vind ze een fijnere aftersales hebben dan belsimpel.nl (een aantal jaren geleden in elk geval).
Toen even bij Belsimpel gekeken en hij was op voorraad...! Maar alleen in combi met Odido...
Echter, voor de combi met KPN was de levertijd 2-4 dagen (voor andere providers nog langer, ik vraag me altijd af hoe dat nou werkt).

Bestelling bij KPN geannuleerd en bij Belsimpel besteld (was voor een 1-jarig contract duurder dan KPN, maar bij een 2-jarig contract even duur, € 1344).
Ben benieuwd of ik 'm echt deze week binnenkrijg... B)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:20
Vodafone SMS:

Verwachte levertijd eind week 43. Gaat om een Pro Natural.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gregory122
  • Laatst online: 13-10-2023
Iemand idee of Belsimpel deze week nog levering krijgt?? Vorige week woensdag de 512GB NT PM besteld met 2-4 werkdagen levertijd. 4 werkdagen verder en helaas niks vernomen. Anyone???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatrat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19-05 21:38
Er staat bij belsimpel dat de 256 PM BT op vooraad is als je met odido in zee gaat. Krijg je em dan ook echt de volgende werkdag binnen of is dat gwn gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
gregory122 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:20:
Iemand idee of Belsimpel deze week nog levering krijgt?? Vorige week woensdag de 512GB NT PM besteld met 2-4 werkdagen levertijd. 4 werkdagen verder en helaas niks vernomen. Anyone???
Mijn zwarte PM 256 staat voor levering op 12-10. Het toestel zelf bij hen op 2-4 dagen, dus ga er eigenlijk vanuit dat ze morgen mijn toestel binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-04 13:35
thomas-x-1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:39:
[...]

Ik heb in ieder geval toen met AmericanExpress contact opgenomen en zij stortten 15 minuten nadat ik op 'bellen' had geklikt het geld terug op mijn kaart. Dat is dan ook de les: betaal dit soort dingen altijd met creditcard.
Check we even of je creditcard die verzekering biedt, ervaring leert dat "gratis" of heel goedkope creditcards die dekking niet hebben. De reden dat ik ben overgestapt naar en duurdere Gold variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatrat
Net de PM BT 256 besteld via Belsimpel, eens kijken waar dit heen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
The_Bald_Diver schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:01:
[...]

Check we even of je creditcard die verzekering biedt, ervaring leert dat "gratis" of heel goedkope creditcards die dekking niet hebben. De reden dat ik ben overgestapt naar en duurdere Gold variant.
Exact, goede aanvulling. Ik had dan ook betaald met de Gold card. Die kost EUR 20,- p/m maar is het eigenlijk dubbel en dwars waard: 4x per jaar loungen op Schiphol (begin je toch wat rustiger aan je reis) en EUR 100,- per jaar horeca tegoed + je spaart punten met je uitgaven. Ik draai elk jaar een kleine plus, plus dat ze erg coulant zijn met vergoeden en verzekeren maakt het een fijne tip om er aankopen zoals iPhone's mee aan te schaffen.

Die retourkwestie met Amazon was namelijk niet de eerste keer dat AmericanExpress m'n reet uit de brand hielp (2 jaar terug ook een zoekgeraakt retourpakketje vermist geraakt bij DHL, ging om EUR 2.249 voor een MacBook Pro. Ook door hen vergoed zonder veel bullshit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtechfanatic
  • Registratie: Juli 2023
  • Niet online
Net mijn pre-order van afgelopen zaterdag met iphone 15 PM 256 BT geannuleerd bij KPN en verlengd bij Belsimpel. Ze geven aan dat de telefoon donderdag bezorgd wordt. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk zo is, aangezien andere mensen ook hetzelfde idee hadden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-05 14:31

charlie7

pr0

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uWnry_l9m4D1bMmvBjd7lLUUDNI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o7jvHm0Sb8qp7KSq5m2CwKNt.jpg?f=fotoalbum_large

Hij komt eraan! 15-9 om 20:55 pre order geplaatst!

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-05 14:33
charlie7 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:00:
[Afbeelding]

Nice! en ook best een vrij laat tijdstip, geeft de burger wel weer moed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:52
[Afbeelding]

Kijk dat is goed nieuws! ik heb dezelfde variant besteld maar pas de 16e in de ochtend.
Helaas nog geen status verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-03 17:06
[Afbeelding]

Staat er al een serienummer op je aankoopbon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-05 14:31

charlie7

pr0

2TheMaxx schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:33:
[...]

Staat er al een serienummer op je aankoopbon?
Ik voel hem al aankomen...... :'( nee...

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oscarwe
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb de 20e om 08.30 besteld (verlenging) bji KPN en ........ krijg zojuist onderstaand bericht:

Controleren
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

12 okt: Gisteren track en trace code ontvangen en pakket komt vandaag hopelijk binnen.

[ Voor 15% gewijzigd door oscarwe op 12-10-2023 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
awwexl schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:25:
Amazon heeft de Apple iPhone 15 Pro (128 GB) - Naturel titanium op “voorraad”.
25 oktober levering.
Bezorgdatum aangepast naar 16 oktober. Wie nu besteld komt uit op 1 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Ilsss schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:49:
[...]

Nieuw abonnement? Verlenging? Zakelijk?
Ik heb exact dezelfde besteld maar eerder op de pre-order dag…. 😫
Verlenging, telefonisch via de reguliere lijn.

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-02 19:20
fatrat schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:35:
Er staat bij belsimpel dat de 256 PM BT op vooraad is als je met odido in zee gaat. Krijg je em dan ook echt de volgende werkdag binnen of is dat gwn gelul.
Ik heb hem gisteren besteld. Zojuist in gebruik genomen. Geen gelul 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:00
Hier ook maar via Belsimpel besteld zojuist. Staat op 2-4 dagen, ben reuze benieuwd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatrat
Heb vandaag rond 4 besteld via belsimpel, de status was net nog 2-4 dagen wachten. Er staat er nu dat "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido" en dat ik em morgen binnenkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telesto
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:43
Bij mij stond er 2-4 dagen levertijd, maar alleen als je hem als los toestel bestelt. Als je eroverheen hovert, krijg je te zien dat wachttijd 3 weken voor Odido en 5 weken voor andere providers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaSchults
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik had vorige week bij Belsimpel besteld, 4oktober, 2-4 werkdagen. Volgens hen werd er echt voldaan aan deze datum. De 15 pro white 128gb. Vandaag gebeld en ineens staat hij op 2 weken. Laten wijzigen naar de blue want die is op voorraad. Kijk ik nu? 2-4 werkdagen dus ik geloof ze niet. Welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaSchults
@fatrat
Welke heb je besteld? En net welk abonnement?

[ Voor 74% gewijzigd door TessaSchults op 10-10-2023 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 15:09
Bericht van Odido dat mijn iPhone 15 pro max zwart titanium is meegegeven aan de bezorger. Ook in PostNL al te zien. Bevestiging van besteling de 15e om 21:22 ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Randleman op 10-10-2023 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
KPN

25 September besteld. 256 pro , black.

Komt vandaag aan in de middag. Zowel vanuit KPN als PostNL een bevestiging.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thomas-x-1982 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:19:
[...]

Exact, goede aanvulling. Ik had dan ook betaald met de Gold card. Die kost EUR 20,- p/m maar is het eigenlijk dubbel en dwars waard: 4x per jaar loungen op Schiphol (begin je toch wat rustiger aan je reis) en EUR 100,- per jaar horeca tegoed + je spaart punten met je uitgaven. Ik draai elk jaar een kleine plus, plus dat ze erg coulant zijn met vergoeden en verzekeren maakt het een fijne tip om er aankopen zoals iPhone's mee aan te schaffen.
Als aanvulling daarop, check vooral de voorwaarden van je “gold” card, want dat jij omschrijft heet bij mijn creditcard vertrekker een black card (en kost idd +/- 240 per jaar) en geen gold (die nagenoeg niets kost).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floydje07
  • Laatst online: 21-05 19:06
Bij mobiel.nl blijft het nog altijd angstvallig stil. Ze zijn misschien iets aantrekkelijker in prijs, maar qua voorraad lijkt het allemaal niet vlot te verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Nou bij Vodafone is het niet anders.
Misschien in de loop van vandaag…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Belsimpel krijgt als ik de website mag geloven vandaag een nieuwe levering.. ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaSchults
thekvnz schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 07:52:
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Belsimpel krijgt als ik de website mag geloven vandaag een nieuwe levering.. ben benieuwd!
Om welke gaat het dan? Nu is de witte wel weer op voorraad maar dan met kpn Ipv odido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulaliuneez
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-05 01:44
Goedemorgen,

Ook ik mag mij melden in dit topic.

Vanmorgen bij Belsimpel de Pro MAX 256 Blauw besteld i.c.m. KPN abbo.
Toestel zou vandaag ben hen binnen moeten komen waanra ze overvgaan tot verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODutchBasterdO
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-05 09:03
Vanmorgen bij Belsimpel besteld, icm met odido. Er werd aangegeven op de website van belsimpel dat ik de telefoon morgen zal ontvangen, ik benieuwd. Het gaat om een Pro Max ZT 256 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Laatst online: 19-05 16:32

haagsepracht

One Man, Half Machine.

lorenzopot schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:10:
[...]

Dankjewel, ik vond het dus ook raar. Ik ben erg slecht met wettelijke en rechterlijke dingen dus weet ook niet zo goed wat ik op zo’n dergelijke mail zou moeten reageren :?

Wil gewoon m’n iPhone :F
Ik zit in hetzelfde schuitje. Uiteindelijk na innig contact te hebben gehad met de Politie (0900 8844) was de conclusie dat iemand Identiteitsfraude heeft gepleegd en diefstal. Hier moet ik aangifte van doen. Je kan hier alleen online geen aangifte van doen. Dit moet via 0900 8844 aangevraagd en ingepland worden. Ik wacht echter al bijne een week op een telefoontje van ze om dit in te plannen. Heb om statusupdates gevraagd maar men geeft aan een achterstand te hebben met het inplannen er van. Hopelijk kan ik er snel terecht. Mediamarkt heeft mij verzekerd dat het daarna goed komt. Geld terug of iPhone wordt geleverd. Dat geeft wel vertrouwen. Maar wat een rot situatie zeg. Voortaan betaal ik alleen maar met de creditcard ivm verzekering en/of ga ik het persoonlijk ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aleitalia
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-04 08:44
Als de informatie van Vodafone klopt dan zouden mensen die bij Vodafone op de 15 of 16e een bestelling hebben gedaan voor de Pro Max 256GB NT deze week hun bestelling moeten krijgen. Informatie stelt op de site duidelijk dat het gaat om leverindicatie vanaf de besteldatum.

Hoewel de communicatie eerst erg slecht was vanuit Vodafone moet ik ze wel nageven dat ze luisteren naar de kritiek op het forum, de moderator heeft er (mede) voor gezorgd dat n.a.v. de vragen van ons als klant deze disclaimer erbij gezet is.

Nou komt de volgende opgave voor Vodafone en dat is dan ook waarmaken wat er op de site staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
haagsepracht schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:50:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Uiteindelijk na innig contact te hebben gehad met de Politie (0900 8844) was de conclusie dat iemand Identiteitsfraude heeft gepleegd en diefstal. Hier moet ik aangifte van doen. Je kan hier alleen online geen aangifte van doen. Dit moet via 0900 8844 aangevraagd en ingepland worden. Ik wacht echter al bijne een week op een telefoontje van ze om dit in te plannen. Heb om statusupdates gevraagd maar men geeft aan een achterstand te hebben met het inplannen er van. Hopelijk kan ik er snel terecht. Mediamarkt heeft mij verzekerd dat het daarna goed komt. Geld terug of iPhone wordt geleverd. Dat geeft wel vertrouwen. Maar wat een rot situatie zeg. Voortaan betaal ik alleen maar met de creditcard ivm verzekering en/of ga ik het persoonlijk ophalen.
Kutsituatie inderdaad, goed dat MediaMarkt wel aangeeft dat ze hun verantwoordelijkheid gaan nemen. Weet dat MM hiervoor verzekerd is en dat zij met PostNL er samen uit moeten komen.

Vanuit mijn werk weet ik dat het voor de politie belangrijk is dat van dit soort zaken aangifte wordt gedaan. Het zal niet vereist moeten zijn voor MM om je probleem op te lossen (!) maar het geeft wel aan de politie een signaal dat dit speelt. Komen meerdere aangiftes, dan is er reden om wellicht een opsporingsonderzoek te starten. Bij 2 of meer aangiftes die hetzelfde verhaal schetsen kan dit al gebeuren. Ten alle tijde geldt echter dat hier ook altijd beschikbare capaciteit meespeelt en uiteraard of er voldoende opsporingsindicaties zijn die tot een succes kunnen leiden.

Als laatste wil ik wel meegeven dat hier m.i. geen sprake is van identiteitsfraude, want als in het postcircuit het pakketje is kwijtgeraakt is er feitelijk sprake van mogelijke diefstal, waarvan je wél online aangifte kan doen bij de politie: https://www.politie.nl/aa...van-overige-diefstal.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Laatst online: 19-05 16:32

haagsepracht

One Man, Half Machine.

thomas-x-1982 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:58:
[...]

Als laatste wil ik wel meegeven dat hier m.i. geen sprake is van identiteitsfraude, want als in het postcircuit het pakketje is kwijtgeraakt is er feitelijk sprake van mogelijke diefstal, waarvan je wél online aangifte kan doen bij de politie: https://www.politie.nl/aa...van-overige-diefstal.html
Ja echt balen pff. Geeft veel stress. Maar iemand heeft namens mij het pakketje opgehaald bij de PostNL bezorger een paar straten van mij thuis en zichzelf als mij voorgedaan. Diegene heeft zelfs getekend namens mij. Dus vandaar denk ik de conclusie identiteitsfraude?

Ik zal nog eens kijken naar de link die je hebt gedeeld. Thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door haagsepracht op 11-10-2023 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Nog geen nieuwe voorraad bij de fysieke Apple Stores denk ik? Verwachten jullie dat dit nog komt deze week?

Heb een shitload aan Apple cadeaubonnen, dus ben sowieso gebonden aan de store. Hoop dat ik snel een PM 512GB NT kan scoren 😁

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_one_12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-05 16:01
Belsimpel verschuift zojuist mijn levermoment van 13-10 naar 25-10 :/

Bij bestellen gaven ze 2 weken levertijd aan. Dit gaat nu naar 4 weken toe. Bizar…

[ Voor 38% gewijzigd door One_one_12 op 11-10-2023 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
haagsepracht schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:00:
[...]

Ja echt balen pff. Geeft veel stress. Maar iemand heeft namens mij het pakketje opgehaald bij de PostNL bezorger een paar straten van mij thuis en zichzelf als mij voorgedaan. Diegene heeft zelfs getekend namens mij. Dus vandaar denk ik de conclusie identiteitsfraude?

Ik zal nog eens kijken naar de link die je hebt gedeeld. Thanks!
Het gaat de politie erom dat een PV wordt opgemaakt van hetgeen gebeurd is - of dat nou door een verbalisant gedaan wordt of online maakt eigenlijk niet uit. Het moet alleen wel goed op papier staan. Klassieke identiteitsfraude is vaak erg complex, vandaar de eis om dit soort zaken op het bureau op te laten nemen (anders wordt zo'n aangifte onleesbaar, je wilt niet weten waar mensen soms mee komen als je ze vrij laat schrijven, echt volstrekt onnavolgbaar).

In dit geval denk ik dat een online aangifte van diefstal duidelijk genoeg moet zijn. Een online aangifte heeft net zoveel waarde als een aangifte opgemaakt door een verbalisant op het bureau.

Ik begrijp uit je toelichting dat er inderdaad sprake is van (een element) van identiteitsfraude, maar uiteindelijk is er ook gewoon sprake van diefstal. Dus wellicht kan je op die manier tóch online alvast aangifte doen, zodat de snelheid er een beetje ingehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Laatst online: 08:27
One_one_12 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:30:
Belsimpel verschuift zojuist mijn levermoment van 13-10 naar 25-10 :/

Bij bestellen gaven ze 2 weken levertijd aan. Dit gaat nu naar 4 weken toe. Bizar…
Wanneer en welk toestel had je besteld?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One_one_12
jorank schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:36:
[...]

Wanneer en welk toestel had je besteld?
15 Pro 256GB NT, icm KPN. Besteld op 28-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-12-2024
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 12-10-2023 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-05 14:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9dO0k68oK8w7qxWxgSgRrVBT3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2fpFYhGsPDwIxkhYi80B8gej.jpg?f=fotoalbum_large

Gaat de goede kant op. Is een week vanaf gegaan, dan moet een bestelling van 16 september toch echt wel snel aan de beurt zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtechfanatic
  • Niet online
Bij mij geeft Belsimpel nu ook aan dat mijn iphone 15 PM 256 BT i.c.m KPN vertraagd is van 11-10 naar 25-10. Jammer, was het proberen waard. Sta nu gewoon op de punt om 150 euro meer te betalen en het dan gewoon in de winkel te kopen. Gezeik met providers geef ik gewoon op.

EDIT: waar is Belsimpel mee bezig? Op hun website geven ze alsnog aan dat je het 2-4 werkdagen binnenkrijgt bij een nieuwe abbo icm KPN. Klopt gewoon niks van…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uwa0kvGP35Zpa43cyhA0FprCwWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0mHpBhqxuDekoFhrmirbeJR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Mrtechfanatic op 11-10-2023 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_one_12
Mrtechfanatic schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:10:
Bij mij geeft Belsimpel nu ook aan dat mijn iphone 15 PM 256 BT i.c.m KPN vertraagd is van 11-10 naar 25-10. Jammer, was het proberen waard. Sta nu gewoon op de punt om 150 euro meer te betalen en het dan gewoon in de winkel te kopen. Gezeik met providers geef ik gewoon op.
/zure-zeikmodus aan: Ja inderdaad.. wat een idioterie dit. Als het een paar dagen later zou zijn, swa. Maar we hebben het over dik 2 weken extra.. Terwijl ze van de week telefonisch aangaven dat de 13e écht klopt. (Ik belde over iets anders en vroeg het voor de zekerheid) Mijn aanbod van swappie kan ik dus ook mooi op m’n buik schrijven…

/zure-zeikmodus uit: Ach, het is maar een telefoon. Komt vast allemaal goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• khaliset
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 27-02-2024
Is er iemand die bij amac besteld heeft al het toestel gekregen?
Ik heb een Pro Max 256GB NT op 16 september ‘s morgens besteld en nog niks ontvangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtechfanatic
  • Niet online
One_one_12 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:13:
[...]

/zure-zeikmodus aan: Ja inderdaad.. wat een idioterie dit. Als het een paar dagen later zou zijn, swa. Maar we hebben het over dik 2 weken extra.. Terwijl ze van de week telefonisch aangaven dat de 13e écht klopt. (Ik belde over iets anders en vroeg het voor de zekerheid) Mijn aanbod van swappie kan ik dus ook mooi op m’n buik schrijven…

/zure-zeikmodus uit: Ach, het is maar een telefoon. Komt vast allemaal goed :)
Mijn XR is het letterlijk aan het begeven. Traagheid, zwarte scherm, loopt gewoon soms vast voor 10 seconden. Begint nu wel behoorlijk op te vallen de afgelopen paar maanden. Wil niet zonder telefoon zitten als dit ding het begeeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaSchults
Mrtechfanatic schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:10:

EDIT: waar is Belsimpel mee bezig? Op hun website geven ze alsnog aan dat je het 2-4 werkdagen binnenkrijgt bij een nieuwe abbo icm KPN. Klopt gewoon niks van…
[Afbeelding]
Bij mij staat hij nog steeds op vandaag:

Apple iPhone 15 Pro 128GB Blauw
Aantal: 1
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 11-10-2023.

de Witte had ik 4 Oktober besteld, 2-4 werkdagen met Odido, is inmiddels al naar 2 weken opgelopen. deze was gisteren op voorraad, in de avond 2-4 werkdagen en inmiddels weer op voorraad.. ze doen daar maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 07:14
Amiet01 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:15:
Nog geen nieuwe voorraad bij de fysieke Apple Stores denk ik? Verwachten jullie dat dit nog komt deze week?

Heb een shitload aan Apple cadeaubonnen, dus ben sowieso gebonden aan de store. Hoop dat ik snel een PM 512GB NT kan scoren 😁
Mijn advies: reis af naar Duitsland :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daveschipper
  • Laatst online: 21-05-2024
khaliset schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:17:
Is er iemand die bij amac besteld heeft al het toestel gekregen?
Ik heb een Pro Max 256GB NT op 16 september ‘s morgens besteld en nog niks ontvangen :+
Nog steeds niks ontvangen, ik heb hem op 15 september om 12:00 besteld in de winkel! 2 uur voor de officiële pre order online pas van start ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaSchults
Inmiddels is bij mij de datum weggehaald in mijn order bij belsimpel, dus ik ga ervanuit dat ze hem aan het verwerken zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananenbaan
  • Laatst online: 05-03 12:10
Met betrekking tot de verloren pakketjes, technisch gezien ben je nergens toe verplicht om aangifte te doen. Je hebt een pakketje besteld en je hebt hem niet ontvangen, het is aan de verzender om te bewijzen dat je dit wel hebt ontvangen wat in de praktijk nagenoeg niet te doen is. Enkel een handtekening is hiervoor niet voldoende. Je zou dus gewoon kunnen vorderen dat ze alsnog leveren of je geld terugstorten, zonder dat je aangifte moet doen. Als je van de principes bent en ze willen hier niet in meegaan kun je overwegen om dit via rechtsbijstand verder te laten verlopen, vraag is alleen of het dan sneller geregeld is.

In de praktijk zal de verkoper inderdaad er op aansturen dat je aangifte doet, maar volgens de WKOA dragen zij deze verantwoordelijkheid tot nakoming van levering en eventuele aangiftes. Om vervelende mailwisselingen en ingebrekestellingen te voorkomen kan het in de praktijk soms handiger zijn om dan toch maar mee te gaan in het verzoek om zelf ook aangifte te doen. Maakt het voor henzelf vaak praktischer waardoor de standaardprocessen hierop sturen, echter houdt dit als het er op aankomt geen stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TessaSchults
TessaSchults schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:06:
Inmiddels is bij mij de datum weggehaald in mijn order bij belsimpel, dus ik ga ervanuit dat ze hem aan het verwerken zijn!
en goedgekeurd en wordt nu ingepakt, helaas van de kleur, maar heb hem hopelijk morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
turkeyhakan schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:46:
[...]

Mijn advies: reis af naar Duitsland :-)
Bij Apple in Duitsland (o.a. Centro) is er veel voorraad! Direct ophalen. O.a. de 15 Pro NT 512GB. Scheelt je ook nog eens wat tientjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
256/512Gb Pro Max zwart en blauw op voorraad Apple Store Amsterdam

Ook aantal (gewone) Pro modellen op voorraad hier.

[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 11-10-2023 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy12
  • Laatst online: 27-01-2024
Bij Coolblue zijn er nu aardig voorraad mensen, Ik heb net Apple iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium daar kunnen bestellen. Bel Simpel order geannuleerd nu.

[ Voor 12% gewijzigd door nlboy12 op 11-10-2023 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrtechfanatic
  • Niet online
Net ff met belsimpel gebeld. Hun lading is uitgesteld door apple zeggen ze. De feit dat er nu nog steeds 2-4 werkdagen op de site staat is een fout en hebben ze doorgezet naar de juiste afdeling. Lekker dan weer :( dit geldt voor alle kleuren voor de PM hadden ze gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-05 21:20
nlboy12 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:56:
Bij Coollbue zijn er nu aardig voorraad mensen, Ik heb net Apple iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium daar kunnen bestellen. Bel Simpel order geannuleerd nu.
Pm 512gb ook in zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
TessaSchults schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:10:
[...]

Om welke gaat het dan? Nu is de witte wel weer op voorraad maar dan met kpn Ipv odido
KPN 15 PM wit 256. Net gekeken bij mijn bestelling en staat nog niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 23-05 22:52
turkeyhakan schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:47:
[...]

Bij Apple in Duitsland (o.a. Centro) is er veel voorraad! Direct ophalen. O.a. de 15 Pro NT 512GB. Scheelt je ook nog eens wat tientjes...
Ja, zoals ik al zei: binnen paar weken is er niets meer aan de hand. Je ziet het aan alle sub-bedrijven die zo nu en dan een bulkje binnen krijgen. Gaat gewoon op gang komen. Apple kijkt altijd eerst naar de animo. Dat doet elk goed en groot bedrijf, maar Apple heeft in het verleden ook weleens teveel geproduceerd vantevoren (kan ik me herinneren).

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Redondo1982 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:31:
[...]

Ja, zoals ik al zei: binnen paar weken is er niets meer aan de hand. Je ziet het aan alle sub-bedrijven die zo nu en dan een bulkje binnen krijgen. Gaat gewoon op gang komen. Apple kijkt altijd eerst naar de animo. Dat doet elk goed en groot bedrijf, maar Apple heeft in het verleden ook weleens teveel geproduceerd vantevoren (kan ik me herinneren).
Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen nog een paar weken wil of kan wachten.

Volgens jou kunnen we dan net zo goed stoppen met het melden van voorraden, wat ik bij deze dan ook zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rl3092kl
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-10-2023
Wat is de algemene tendens hier voor bestellen via KPN of Vodafone? Kan via beide een toestel bestellen (gaat om een 15PM), maar weet niet bij wie het (over het algemeen) een grotere puinhoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
rl3092kl schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:35:
Wat is de algemene tendens hier voor bestellen via KPN of Vodafone? Kan via beide een toestel bestellen (gaat om een 15PM), maar weet niet bij wie het (over het algemeen) een grotere puinhoop is.
Ik denk dat het weinig uitmaakt, het is op het moment overal bij de providers en retailers een puinzooi qua communicatie en levering. Maar wat je ook doet, ik raad je mobiel.nl af. Communiceren op een generiek mailtje na kunnen ze of willen ze gewoon niet doen.

Ik heb 15 september om 15:12 besteld, en het enige wat ik na bijna een maand wachten weet is dat dmv een mailtje vorige week het misschien binnen 4 weken geleverd word maar een persoonlijke levertijdverwachting kunnen we je niet geven.

[ Voor 29% gewijzigd door Imperium op 11-10-2023 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 12:09

Ectholian

Zei ik dat ?

Odido plaatst net levertijd update. Voor bestellingen van de PM512NT vanaf 18.9 is de levertijd veranderd van 3-4 weken naar 6-8 weken. Wat een stelletje prutsvagina's daar zeg.

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gregory122
  • Laatst online: 13-10-2023
Mrtechfanatic schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:12:
Net ff met belsimpel gebeld. Hun lading is uitgesteld door apple zeggen ze. De feit dat er nu nog steeds 2-4 werkdagen op de site staat is een fout en hebben ze doorgezet naar de juiste afdeling. Lekker dan weer :( dit geldt voor alle kleuren voor de PM hadden ze gezegd.
Is er ook duidelijk hoe lang er is uitgesteld? Bij mijn bestelling staat nog steeds geen verwachte leverdatum... 512GB PM NT icm Odido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Wat een toeval, heb net een PM NT 512 GB gekocht voor ophalen vandaag in Amsterdam! Wellicht dat er nog meer aan voorraad is voor andere geïnteresseerden!

Edit, zie inderdaad een aantal varianten van de Pro en de Pro Max nog beschikbaar voor afhalen vandaag.

[ Voor 25% gewijzigd door Amiet01 op 11-10-2023 12:52 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 23-05 22:52
turkeyhakan schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:32:
[...]

Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen nog een paar weken wil of kan wachten.

Volgens jou kunnen we dan net zo goed stoppen met het melden van voorraden, wat ik bij deze dan ook zal doen.
Waarom zou je het niet melden? Je helpt er mensen enorm mee, maar ik heb gewoon de verwachting dat mensen gelukkig niet de geopperde 5-6 weken moeten wachten. Daar geloof ik niet in gezien wat er nu binnen komt.

Loop al wat jaartjes mee haha

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hcruksbodp-31lBiamzUTSb5Rto=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e69Hj8GIvObZTjSg8e1sAEfO.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Redondo1982 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:54:
[...]

Waarom zou je het niet melden? Je helpt er mensen enorm mee, maar ik heb gewoon de verwachting dat mensen gelukkig niet de geopperde 5-6 weken moeten wachten. Daar geloof ik niet in gezien wat er nu binnen komt.

Loop al wat jaartjes mee haha
Vergeet niet dat we straks richting de feestdagen gaan. Je weet niet hoe de situatie in november is. Vorig jaar kregen mensen die eind oktober/begin november hadden besteld in sommige gevallen pas in januari hun toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtechfanatic
  • Niet online
gregory122 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:50:
[...]

Is er ook duidelijk hoe lang er is uitgesteld? Bij mijn bestelling staat nog steeds geen verwachte leverdatum... 512GB PM NT icm Odido.
Ze hadden vermeld dat hun lading op 25 oktober geleverd wordt. Zo staat het ook bij mijn bestelling. Het is nu de vraag of dat daadwerkelijk ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelnoot
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-05 14:16
Doordat ik 6% korting krijg bij bol of coolblue met waardebons kan ik helaas niet preorderen. Ik zal dus nog een maandje of langer moeten wachten, maar dat is de 75 euro wel waard.

Edit: op bol is ie wel al te koop en morgen geleverd maar de private verkoper vraagt een te grote meerprijs.

[ Voor 23% gewijzigd door Aardappelnoot op 11-10-2023 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Aardappelnoot schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:08:
Doordat ik 6% korting krijg bij bol of coolblue met waardebons kan ik helaas niet preorderen. Ik zal dus nog een maandje of langer moeten wachten, maar dat is de 75 euro wel waard.

Edit: op bol is ie wel al te koop en morgen geleverd maar de private verkoper vraagt een te grote meerprijs.
Belg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Iemand nog wat gehoord van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelnoot
Ja, maar is het anders in NL misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Limitted schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:19:
Nee. Doodstil. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Aardappelnoot schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:19:
[...]

Ja, maar is het anders in NL misschien?
Ik ben ook Belg. Merkte het aan uw taalgebruik. Bij orange en telenet 150€ korting, is interessant vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelnoot
kokorico schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:22:
[...]

Ik ben ook Belg. Merkte het aan uw taalgebruik. Bij orange en telenet 150€ korting, is interessant vind ik.
Betrapt! En zeker interessant, maar ik ben geen klant bij Telenet (noch naaste familie). En voor Orange moet je een abo erbij nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilsss
Limitted schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:19:
Nee, niks…. Sinds de laatste sms van 29 sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floydje07
  • Laatst online: 21-05 19:06
Aardappelnoot schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:08:

Ik heb zelf €150 euro korting via een abonnement. Daartegenover staat een levertijd van 6 weken. Het probleem is dat ik via mobiel.nl echt geen vertrouwen heb dat het bij die 6 weken blijft, anders had ik het oke gevonden. Tijd is geld, ofzoiets 😅. Ik denk dat ik voor een directe koop ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-05 10:36
En jaheur, daar is de volgende levertijd-update van KPN; of ik nog even geduld wil hebben, het toestel is wegens de succesvolle introductie nog niet op voorraad. (iPhone 15 Pro 128 NT, 20 sept.)
Pagina: 1 ... 270 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.