Jaloers.. hier nog steeds doodse stilte vanuit mobiel.nl
Ha top, dan moet ik nog even geduld hebben helaas 😁ZoRr0 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:09:
[...]
Ik had die status van gisteravond tot vandaag rond het middaguur. Als het goed is krijg je als het bijna afgerond is een aantal sms-jes van Odido en een mail van Belsimpel.
Belsimpel heeft het gisteravond verstuurd. In de PostNL app staat het pakket en wordt vandaag bezorgd.TessaSchults schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:36:
[...]
Grote kans dat je hem morgen in Huis hebt!
Toen mijn bestelling ineens allemaal updates kreeg stond op de website zelf dat de telefoon levertijd 2-4 dagen was. Dit klopt dus niet, maar dat was ook te merken met het continue uitstellen terwijl er soms wel voorraad was.
Momenteel heb ik op de 13 PM een fysieke sim en een kpn e-Sim. Weten jullie of met overzetten na de 15 PM je ook de fysieke kpn simkaart moet hebben? Of kan je de kpn app downloaden en dan een profiel installeren zonder dat de simkaart van kpn erin zit?
@thekvnz Je ontvangt een sms op je fysieke simkaart als een vorm van 2FA om je e-sim te activeren op je nieuwe toestel.
Je e-sim kun je 1:1 overzetten.
Je e-sim kun je 1:1 overzetten.
[ Voor 12% gewijzigd door One_one_12 op 14-10-2023 07:48 ]
Vodafone klantenservice is altijd bedroevend geweest. In mijn tijd als teamleider daar heb ik geloof ik in 3 maanden tijd 90% van de afdeling twee keer gewisseld... Verloop is zo hoog op die afdeling, Veel mensen kwamen in of na de proefperiode niet meer opdagen. Dus de kans dat je een ervaren medewerker te spreken kreeg was altijd al vrij klein. Maargoed je kan ook niks verwachten van mensen als ze 3 dagen training krijgen🤦♂️THE_BASE schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:28:
[...]
Wel met je eens, maar in mijn tijd hadden we bij zowel KPN als bij Vodafone en T-Mobile geweldige dealer helpdesks. Die van KPN sprong er met vlag en wimpel uit: wat je vroeg, het werd geregeld. Bij T-Mobile was het ook wel keurig, leuke jonge club, maar met Vodafone was geen land te bezeilen.
Vannacht overigens van Vodafone definitieve contract mogen ontvangen, dat is bij Vodafone de laatste stap voor je de track en trace krijgt... Die zal vandaag wel binnenkomen dan hopelijk begin van de week mijn toestel.😁
Gisteren order omgezet van Natural Titanium naar Blue, pro max 256gb. Daarbij besteldatum en order nummer behouden gebleven.
Gisteren order omgezet van Natural Titanium naar Blue, pro max 256gb. Daarbij besteldatum en order nummer behouden gebleven.
Ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice. Ze kunnen niet meer vertellen dan wat er in de mail van 29 september staat. Ik denk niet dat ik snel nog een keer bij mobiel.nl bestel..Imperium schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:10:
Jaloers.. hier nog steeds doodse stilte vanuit mobiel.nl
Gisteravond avond bevestigd gehad van odido dat mijn abonnement is aangevraagd. Vanmorgen een t&t code ontvangen van belsimpel. Waarschijnlijk levering vandaag😁
Hier ook weer stipt op tijd de reserveringsmail van KPN. Ben benieuwd wat er volgende week staat te gebeuren. Zou toch inmiddels op max 1-2 weken moeten zitten (uitgaande van 2-3 wkn nieuwe bestellingen)..
Bijna een maand verder vanaf besteldatum 15 september 2023 en het blijft muisstil bij mobiel.nl
Die gaat ook pas uitleveren als iedereen voldoende voorraad heeft. In dit topic kan je al goed inschatten dat die niet mee heeft gedaan aan de ‘race’.dolopfriet schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:45:
Bijna een maand verder vanaf besteldatum 15 september 2023 en het blijft muisstil bij mobiel.nl
Wil je snel een iPhone dan zal je elders moeten shoppen. Heb je de tijd en heeft Mobiel.nl een goede (lees: beter dan anderen) aanbieding dan moet je dat doen/vasthouden.
I don't have dreams, I have goals!!
Mobiel kan inderdaad niets nieuws vertellen:
"Helaas hebben we nog geen exacte datum te horen gekregen van onze leverancier waarop de nieuwe levering zal plaatsvinden, op dit moment blijft het dus een schatting. Ik begrijp helemaal dat dit erg vervelend is, maar wij zijn helaas ook afhankelijk van de informatie die wij van onze leverancier ontvangen. Zodra we meer informatie ontvangen zullen we dit communiceren op je persoonlijke orderstatuspagina."
Jammer, we gaan nu week 4 van de genoemde "ongeveer 6 weken" in, terwijl bij bestelling dit nog 3 weken was.
"Helaas hebben we nog geen exacte datum te horen gekregen van onze leverancier waarop de nieuwe levering zal plaatsvinden, op dit moment blijft het dus een schatting. Ik begrijp helemaal dat dit erg vervelend is, maar wij zijn helaas ook afhankelijk van de informatie die wij van onze leverancier ontvangen. Zodra we meer informatie ontvangen zullen we dit communiceren op je persoonlijke orderstatuspagina."
Jammer, we gaan nu week 4 van de genoemde "ongeveer 6 weken" in, terwijl bij bestelling dit nog 3 weken was.
Heb juist geannuleerd bij Vodafone en besteld bij mobiel.nl toen ze de zwarte pro Max 512 gb op voorraad hadden. Ivm korting via ing rentenieren en de korting van mobiel.nl de 512gb bijna voor de prijs van de 256 kunnen krijgen. En gewoon de volgende dag verstuurd.
Apple iPhone 15 Pro - 512GB - Blauw Titanium nu op voorraad bij bol.com
https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle
https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle
Ook vandaag de pro 128 GN natural binnen gehad via Belsimpel, donderdag avond besteld. De blauwe gaat retour, succes allemaal!
Mijn Iphone 15 pro max werd deze voormiddag netjes geleverd door Bpost. Top service!kokorico schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:00:
enkele pro maxen beschikbaar in blauw en zwart. 256 en 512GB bij Coolblue. Net een zwarte 256gb besteld, levering is morgen
Indien er nog mensen zijn met een preorder bij Krefel: 15P NT 256GB, besteld op 19/09, wordt geleverd op 16/10
Ik heb mijn track en trace binnen, Vodafone besteld 15-09 19.46 bevestiging, gisteren kleur van natural titanium naar blue titanium veranderd...256GB Pro Max
[ Voor 4% gewijzigd door aleitalia op 14-10-2023 21:54 ]
Oeh, de witte. Mooi ding, die heb ik ook. Ik heb er zelfs de zwarte om teruggestuurd.thekvnz schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:06:
[Afbeelding]
Gisteren mogen ontvangen! Iedereen succes met wachten.
Hier een verpakking van een nep-iPhone 15 Pro Max. (even op klikken voor ware grootte)
Zie de diverse taalfouten (en/of gebrek aan spaties) en het feit dat er 2 dezelfde IMEI nummers op staan.
Met dank aan een maat van me voor de foto... helaas is niet iedereen nauwkeurig genoeg om oplichters voor te blijven.
Zie de diverse taalfouten (en/of gebrek aan spaties) en het feit dat er 2 dezelfde IMEI nummers op staan.
Met dank aan een maat van me voor de foto... helaas is niet iedereen nauwkeurig genoeg om oplichters voor te blijven.
:strip_exif()/f/image/c9vk071T8syWCqD9LloP4zt7.jpg?f=fotoalbum_large)
I love watercooling
.
[ Voor 99% gewijzigd door JB op 15-10-2023 18:39 ]
Mijn boefje is liev!
Cameralenzen steken wel erg uit/af bij de witte kleur. Dat vind ik wel veel minder mooi dan bij een donkere kleur. Als je hem zonder hoesje gebruikt zou ik gaan voor een andere kleur. Volgens mij is de witte zo nu en dan wel prima leverbaar. Misschien dat het voor sommigen ook niet uitmaakt wat ze kopen, als ze maar een iPhone 15 Pro hebben door de tekorten.Dennisweb schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:48:
[...]
Oeh, de witte. Mooi ding, die heb ik ook. Ik heb er zelfs de zwarte om teruggestuurd.
Ik vind de witte ook prachtig hoor. Ieder zo zijn smaak.
Is het nou vooral de Pro Max die slecht leverbaar is? Ik heb het idee dat het vrijwel niet uitmaakt. Ik heb de witte pro besteld bij odido, maar de levertijd is afgelopen week alsnog van 3-4 weken naar 4-6 weken gegaan..
Is het nou vooral de Pro Max die slecht leverbaar is? Ik heb het idee dat het vrijwel niet uitmaakt. Ik heb de witte pro besteld bij odido, maar de levertijd is afgelopen week alsnog van 3-4 weken naar 4-6 weken gegaan..
Wat zit er in dan? Een fake iPhone 15 die het doet of een baksteen?Garrett schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 16:35:
Hier een verpakking van een nep-iPhone 15 Pro Max. (even op klikken voor ware grootte)
[Afbeelding]
Je kunt het nog veel eenvoudiger zien; het stuk met de spelfouten is een sticker. Dat is echter normaliter direct bedrukt op de doos.Garrett schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 16:35:
[Afbeelding]
Aan de bovenkant op de doos hoort de iPhone met een reliëf te zijn bedrukt (voelbaar, beetje 3D achtig).
Na ongeveer 100 iPhones te hebben unboxed houd je me niet meer zo snel voor de gek
[ Voor 10% gewijzigd door WouterL op 15-10-2023 20:29 ]
Zo'n Chinees ding wat even groot is als de originele lol... is gewoon een Android met IOS skin of zo... en retetraagDennisdn schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 20:24:
[...]
Wat zit er in dan? Een fake iPhone 15 die het doet of een baksteen?
Ja klopt, het helpt ook als je recente foto's gezien hebt van verpakkingen zodat je precies weet dat een kort regeltje (de op 2 na onderste waarop staat capaciteit is lager) niet op de echte Pro Max doos voorkomt.WouterL schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 20:26:
[...]
Je kunt het nog veel eenvoudiger zien; het stuk met de spelfouten is een sticker. Dat is echter normaliter direct bedrukt op de doos.
Aan de bovenkant op de doos hoort de iPhone met een reliëf te zijn bedrukt (voelbaar, beetje 3D achtig).
Na ongeveer 100 iPhones te hebben unboxed houd je me niet meer zo snel voor de gek
Maar 100 zeg dat is wel veel
I love watercooling
Aan de ene kant best knap dan dat ze het design van telefoon zo snel hebben nagemaakt en nog noemenswaardige productie kunnen draaien ook. Daarom nog stommer dat ze dan wel zo’n slechte bedrukking op de doos plakken…Garrett schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 20:58:
[...]
Zo'n Chinees ding wat even groot is als de originele lol... is gewoon een Android met IOS skin of zo... en retetraag
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 15-10-2023 21:02 ]
Die op de foto, de sticker althans, komt waarschijnlijk niet uit China. Die doen vaak geen poging voor een EU regio sticker (met Nederlands)Dennisdn schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 21:02:
[...]
Aan de ene kant best knap dan dat ze het design van telefoon zo snel hebben nagemaakt en nog noemenswaardige productie kunnen draaien ook. Daarom nog stommer dat ze dan wel zo’n slechte bedrukking op de doos plakken…
15 Pro Black Titanium 128 en 256 nu op voorraad bij Coolblue
Ook een zwarte pm 512GBSubject schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 07:22:
15 Pro Black Titanium 128 en 256 nu op voorraad bij Coolblue
15 Pro Max Blue 1TB ook bij Coolblue nu:
https://www.coolblue.nl/p...ax-1tb-blue-titanium.html
https://www.coolblue.nl/p...ax-1tb-blue-titanium.html
I love watercooling
Nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk komt KPN deze week met het goede nieuws omtrent mijn PM 256Gb NT model.
Duurt allemaal zo lang.
Duurt allemaal zo lang.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
De bestelstatus bij Belsimpel is veranderd naar “Abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone”. Houdt dit in dat ze de telefoon op voorraad hebben?
Ja, volgens mij hebben ze dan je iPhone voor je op voorraad en houden die gereserveerd. Ik vermoed dat je (over)morgen je iPhone hebt.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:56:
De bestelstatus bij Belsimpel is veranderd naar “Abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone”. Houdt dit in dat ze de telefoon op voorraad hebben?
Ik heb nog een 15 Pro Max zwart titanium 256GB liggen van Vodafone. Mijn Apple bestelling kwam eerder binnen. Mag weg voor de Apple nieuwprijs (€1479) Mocht ik er hier iemand blij mee kunnen maken. Hij zit nieuw in de doos.
[ Voor 7% gewijzigd door maarten22 op 16-10-2023 10:15 ]
Weet wel dat garantie bij Vodafone op naam is en dat als je deze koopt je dus altijd de oorspronkelijke eigenaar zal moeten laten identificeren voor Garantie🤡maarten22 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:07:
Ik heb nog een 15 Pro Max zwart titanium 256GB liggen van Vodafone. Mijn Apple bestelling kwam eerder binnen. Mag weg voor de Apple nieuwprijs (€1479) Mocht ik er hier iemand blij mee kunnen maken. Hij zit nieuw in de doos.
Ik (toestel van mijn vrouw) zit ook nog in hetzelfde schuitje bij KPN.Xtr3me4me schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:48:
Nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk komt KPN deze week met het goede nieuws omtrent mijn PM 256Gb NT model.
Duurt allemaal zo lang.
15 PM NT 256 14:11 besteld op de 15e. Reservering mail was binnen om 16:29 uur.
De 31e kan ik mijn eigen abonnement pas verlengen. Ik ben benieuwd hoe lang het dán nog gaat duren.
Iemand al wat gehoord van mobiel.nl?
Ik zag vanochtend dat ze aangeven de blauwe en zwarte Pro Max 512GB op voorraad te hebben i.c.m. KPN. Verder nog niks gehoord van m'n 256PM NT.dolopfriet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:13:
Iemand al wat gehoord van mobiel.nl?
Heeft iemand überhaupt al de PM NT 256 ontvangen via KPN? Ik heb het idee dat ze alles leveren behalve dit specifieke model?
De 15 Pro NT 128 wacht ik ook nog steeds op bij KPN 🙃 (20 sept. gereserveerd)madamewijnen schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:28:
Heeft iemand überhaupt al de PM NT 256 ontvangen via KPN? Ik heb het idee dat ze alles leveren behalve dit specifieke model?
madamewijnen schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:28:
Luchtbakker volgens mij. Al geeft hij niet helemaal duidelijk aan welke kleur. Hij reageerde eerder op de NT.Luchtbakker schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:01:
Mijn Pro Max is vannacht verstuurd door KPN. Ik had hem op 15 september om 14:04 besteld. Ben benieuwd
[ Voor 37% gewijzigd door Jorussio op 16-10-2023 11:37 ]
Denk eigenlijk (Zeker met de MAX) dat het nog 2 a 3 weken gaat duren. Ik heb de gewone pro en verwacht eigenlijk deze week niets. Misschien de week daarop. Maar denk eerder over 3 weken wat te horen.Xtr3me4me schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:48:
Duurt allemaal zo lang.
Ik merk namelijk dat ik er veel meer geduld voor heb wanneer ik verwacht de iPhone over 3 weken te hebben en niet deze week bijvoorbeeld.
Hier 15 pro NT 256 bij KPN. (22 sept. gereserveerd).Vic83 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:31:
[...]
De 15 Pro NT 128 wacht ik ook nog steeds op bij KPN 🙃 (20 sept. gereserveerd)

Ik heb exact dezelfde op dezelfde datum besteld bij KPN.pekkos schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:11:
[...]
Hier 15 pro NT 256 bij KPN. (22 sept. gereserveerd).
EDIT:
Ah sorry. Ik heb de 128GB besteld. Maar ook nog niks op dit moment.
[ Voor 15% gewijzigd door Ricco02 op 16-10-2023 12:17 ]
Waarom bestellen mensen eerder bij Belsimpel of Mobiel.nl bij verlenging dan bij de provider zelf?
In mijn geval scheelde het 150 euro. Maar niet wetende dat het zo’n vertraging op zou leveren.wessen1 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:26:
Waarom bestellen mensen eerder bij Belsimpel of Mobiel.nl bij verlenging dan bij de provider zelf?
Zijn bijvoorbeeld mensen die hun huidige telefoon ook bij Belsimpel hebben. Alleen begrijp ik niet waarom mensen dat in de eerste instantie zouden doen.wessen1 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:26:
Dat is denk ik niet wat hij bedoeld. Hij bedoeld waarom mensen niet gewoon rechtstreeks een abonnement bij bijvoorbeeld KPN nemen dan via Belsimpel voor KPN. Als je het namelijk rechtstreeks doet heb je gewoon dezelfde korting. Dus dat maakt niet uit.Imperium schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:29:
[...]
In mijn geval scheelde het 150 euro. Maar niet wetende dat het zo’n vertraging op zou leveren.
Ik wilde vorige week donderdag een iPhone pro max zwart 256 bestellen met een Odido verlenging. En overal stond 5-6 weken etc. Behalve bij belsimpel zou ik hem binnen 2 tot 4 werkdagen binnen hebben.wessen1 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:26:
Dat moment is aangekomen..
/f/image/yv0rMZX0aZ3ICw76rr42Jjva.png?f=fotoalbum_large)
Maargoed nu nog nakomen.. Hoor veel verhalen over het blijven uitstellen van deze datum.
kortom veel bestellen bij belsimpel omdat die, waar of niet, communiceren met veel kortere levertijd.
Check, ik heb zojuist bij Odido besteld, maar zag bij Belsimpel inderdaad 2 tot 4 werkdagen staan. Dat is provider-afhankelijk. Lijkt mij sterk dat Odido eerder levert aan Belsimpel dan aan eigen klanten. Anyway, ik wacht af.
Ik heb inderdaad de titanium natural.Jorussio schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:32:
[...]
[...]
Luchtbakker volgens mij. Al geeft hij niet helemaal duidelijk aan welke kleur. Hij reageerde eerder op de NT.
Thanks, dan ben jij een van de weinigen geweest die hem al heeft gehad.
Maakt wel uit, mobiel.nl geeft alsnog meer korting dan via de provider zelf. Probeer het maar uit bij een aantal toestellen. Daarnaast heeft mobiel.nl mijn iphone gewoon op release geleverd, net als vorig jaar.Ricco02 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:38:
[...]
Dat is denk ik niet wat hij bedoeld. Hij bedoeld waarom mensen niet gewoon rechtstreeks een abonnement bij bijvoorbeeld KPN nemen dan via Belsimpel voor KPN. Als je het namelijk rechtstreeks doet heb je gewoon dezelfde korting. Dus dat maakt niet uit.
Dus mobiel.nl geeft 150 euro korting + de 150 euro korting van de provider (Ik geloof dat dat rond de 150 euro ligt?)?Mnup_1 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:53:
[...]
Maakt wel uit, mobiel.nl geeft alsnog meer korting dan via de provider zelf. Probeer het maar uit bij een aantal toestellen. Daarnaast heeft mobiel.nl mijn iphone gewoon op release geleverd, net als vorig jaar.
Net even gekeken op mobiel.nl.Mnup_1 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:53:
[...]
Maakt wel uit, mobiel.nl geeft alsnog meer korting dan via de provider zelf. Probeer het maar uit bij een aantal toestellen. Daarnaast heeft mobiel.nl mijn iphone gewoon op release geleverd, net als vorig jaar.
Ik heb even mijn abonnement bij KPN "nagemaakt" en het toestel wat ik erbij heb genomen.
Mijn huidige abonnement bij KPN met 15 Pro NT 128GB is als volgt:
Eenmalige betaling:
648 euro
Maandelijks in totaal (voor 2 jaar):
44 euro
Bij KPN via mobiel.nl:
Eenmalige betaling:
641 euro
Maandelijks in totaal:
43 euro
Verschil van
Dit is onbeperkt 5G + onbeperkt minuten. Exact hetzelfde abonnement bij mobiel.nl en KPN.
Lijkt toch echt dat in dit geval het ongeveer even duur is (scheelt 31 euro + bij mobiel.nl zit je niet alleen aan KPN vast, maar ook aan mobiel.nl).
Het scheelt geen € 21, maar € 31. Ik had in het verleden best goede ervaringen met mobiel.nl, dus waarom zou je die € 31 laten liggen?Ricco02 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:26:
[...]
Net even gekeken op mobiel.nl.
Ik heb even mijn abonnement bij KPN "nagemaakt" en het toestel wat ik erbij heb genomen.
Mijn huidige abonnement bij KPN met 15 Pro NT 128GB is als volgt:
Eenmalige betaling:
648 euro
Maandelijks in totaal (voor 2 jaar):
44 euro
Bij KPN via mobiel.nl:
Eenmalige betaling:
641 euro
Maandelijks in totaal:
43 euro
Verschil van
Dit is onbeperkt 5G + onbeperkt minuten. Exact hetzelfde abonnement bij mobiel.nl en KPN.
Lijkt toch echt dat in dit geval het ongeveer even duur is (scheelt 21 euro + bij mobiel.nl zit je niet alleen aan KPN vast, maar ook aan mobiel.nl).
Je zit ook niet aan mobiel.nl vast, als je telefoon geleverd is, betaal je alleen nog maar aan KPN.
15de besteld om 14.05 en had hem vrijdag de 6de.madamewijnen schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:28:
Je zit vast aan mobiel.nl als bedrijf wat je telefoon heeft geleverd, aka je kan geen garantie claimen bij KPN. Op het moment dat er iets mis is met het toestel moet je dus met een online derde partij dit gaan oplossen in plaats van dat je ieder moment bij KPN binnen kan lopen om het op te lossen.dextertje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
Het scheelt geen € 21, maar € 31. Ik had in het verleden best goede ervaringen met mobiel.nl, dus waarom zou je die € 31 laten liggen?
Je zit ook niet aan mobiel.nl vast, als je telefoon geleverd is, betaal je alleen nog maar aan KPN.
En ja hoor nu ineens wachten tot zaterdag.G4mert schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:41:
[...]
Ik wilde vorige week donderdag een iPhone pro max zwart 256 bestellen met een Odido verlenging. En overal stond 5-6 weken etc. Behalve bij belsimpel zou ik hem binnen 2 tot 4 werkdagen binnen hebben.
Dat moment is aangekomen..
[Afbeelding]
Maargoed nu nog nakomen.. Hoor veel verhalen over het blijven uitstellen van deze datum.
kortom veel bestellen bij belsimpel omdat die, waar of niet, communiceren met veel kortere levertijd.
/f/image/6QYpjozTKHxzVgEFf3sYG00M.png?f=fotoalbum_large)
Via de telefoon kon er ook voor zaterdag geen zekerheid gegeven worden.. top.
Communiceer dan ook gewoon niks. of maak er 3 weken van ipv dit lokkertje.
Je kunt toch gewoon rechtstreeks met Apple in zee qua garantie? Ik zie het probleem niet zo.VFZ schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:13:
[...]
Je zit vast aan mobiel.nl als bedrijf wat je telefoon heeft geleverd, aka je kan geen garantie claimen bij KPN. Op het moment dat er iets mis is met het toestel moet je dus met een online derde partij dit gaan oplossen in plaats van dat je ieder moment bij KPN binnen kan lopen om het op te lossen.
Ik zeg ook niet dat mobiel.nl slecht is.dextertje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
Het scheelt geen € 21, maar € 31. Ik had in het verleden best goede ervaringen met mobiel.nl, dus waarom zou je die € 31 laten liggen?
Je hebt gelijk. Verschil is 31 euro.
[ Voor 27% gewijzigd door Ricco02 op 16-10-2023 15:21 ]
Klopt enigszins, maar je kunt garantieclaims bij een iPhone (in elk geval het eerste jaar) ook rechtstreeks bij Apple indienen.VFZ schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:13:
[...]
Je zit vast aan mobiel.nl als bedrijf wat je telefoon heeft geleverd, aka je kan geen garantie claimen bij KPN. Op het moment dat er iets mis is met het toestel moet je dus met een online derde partij dit gaan oplossen in plaats van dat je ieder moment bij KPN binnen kan lopen om het op te lossen.
Verder weet ik niet of KPN beter is in garantieafhandeling dan mobiel.nl, ik heb de klantenservice van mobiel.nl wel als persoonlijker ervaren dan bij KPN, voor zover ik ermee te maken gehad heb. Dus ik zie dat in elk geval niet als nadeel.
Ik zou er geen € 31 voor over hebben. Wél heb ik deze keer niet bij mobiel.nl besteld (maar wel bij belsimpel.nl), afgaande op de ervaringen hier.
Kreeg vrijdag nog weer een update, dezelfde update die ik al 3 weken krijg. Tijdelijk niet op voorraad en ik moet nog even geduld hebben.Xtr3me4me schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:48:
Duurt allemaal zo lang.
Goed nieuws, hoewel ik het eerst nog moet zien: de verwachte levertijd bij Belsimpel van mijn bestelde PM 256 blauw (icm KPN) is een week vervroegd.dextertje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:47:
[...]
Bij mij ook vertraagd van 12-10 naar 26-10.
(...)
Is uiteindelijk persoonlijke overweging natuurlijk. Echter ben ik geen fan van nog eens een derde partij die er aan hangt. Daar heb ik zelf wel de 31 euro voor over namelijk.dextertje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:22:
[...]
Klopt enigszins, maar je kunt garantieclaims bij een iPhone (in elk geval het eerste jaar) ook rechtstreeks bij Apple indienen.
Verder weet ik niet of KPN beter is in garantieafhandeling dan mobiel.nl, ik heb de klantenservice van mobiel.nl wel als persoonlijker ervaren dan bij KPN, voor zover ik ermee te maken gehad heb. Dus ik zie dat in elk geval niet als nadeel.
Ik zou er geen € 31 voor over hebben. Wél heb ik deze keer niet bij mobiel.nl besteld (maar wel bij belsimpel.nl), afgaande op de ervaringen hier.
Voor je eerste jaar wel, voor je tweede jaar niet. Dan geeft Apple geen garantie meer en moet je die wettelijke garantie via het verkooppunt claimen.Imperium schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:17:
[...]
Je kunt toch gewoon rechtstreeks met Apple in zee qua garantie? Ik zie het probleem niet zo.
Dan moet je ook nog hopen dat mobiel.nl alleen via Nederlandse kanalen hun iPhones inkopen, want mocht dit via een ander Europees kanaal gebeuren heb je sowieso geen garantie bij Apple Nederland.
[ Voor 21% gewijzigd door VFZ op 16-10-2023 15:36 ]
Hier ookdextertje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:28:
[...]
Goed nieuws, hoewel ik het eerst nog moet zien: de verwachte levertijd bij Belsimpel van mijn bestelde PM 256 blauw (icm KPN) is een week vervroegd.
Net terug uit New York, was niet per se van plan de nieuwe 15 pro max te kopen maar toch ff langs de apple store geweest.
Apple store op 5th avenue stond een rij van +/- 50 man om de 15 Pro Max te kopen, was op voorraad, vond het zonde daarop te wachten.
liep daarna de Apple store upper east side binnen, geen rij en de 15 pro max natural titanium 512gb welke ik wilde hadden ze op voorraad dus toch maar gekocht
Mocht iemand toevallig naar New York gaan, zou die van 5th AV overslaan
ze zijn iig daar in alle stores wel uit voorraad te koop
Kan alleen geen fysieke sim in, maar scheelde een hoop geld
Apple store op 5th avenue stond een rij van +/- 50 man om de 15 Pro Max te kopen, was op voorraad, vond het zonde daarop te wachten.
liep daarna de Apple store upper east side binnen, geen rij en de 15 pro max natural titanium 512gb welke ik wilde hadden ze op voorraad dus toch maar gekocht
Mocht iemand toevallig naar New York gaan, zou die van 5th AV overslaan
[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 16-10-2023 16:05 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Wat kostte de telefoon inclusief VAT? Wel nieuwsgierig of de Amerikanen het qua iPhones beter voor elkaar hebben.cypher21 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:05:
Net terug uit New York, was niet per se van plan de nieuwe 15 pro max te kopen maar toch ff langs de apple store geweest.
Mocht iemand toevallig naar New York gaan, zou die van 5th AV overslaanze zijn iig daar in alle stores wel uit voorraad te koop
Zij zullen het zeker wel beter voor elkaar hebben. Stel de VAT zou hetzelfde zijn (wat volgens mij niet zo is), heb je importkosten (VS zit immers niet in de EU). Al zal dat verschil natuurlijk geen honderden euro's zijn, ook doordat we goeie handelsverdragen hebben met de VS.2TheMaxx schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:20:
[...]
Wat kostte de telefoon inclusief VAT? Wel nieuwsgierig of de Amerikanen het qua iPhones beter voor elkaar hebben.
1399 + 8,8% = 1522 usd2TheMaxx schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:20:
[...]
Wat kostte de telefoon inclusief VAT? Wel nieuwsgierig of de Amerikanen het qua iPhones beter voor elkaar hebben.
Heb er ook een clearcase bijgehaald van 49 usd (met tax 53,3 usd)
voor alles bij elkaar is 1488 euro van de creditcard afgeschreven, nu weet ik dat hier eigenlijk import kosten over betaald moeten worden maar die heb ik even niet meegerekend,
Wel keurig eventjes aangegeven op Schiphol vermoed ikcypher21 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:31:
[...]
1399 + 8,8% = 1522 usd
voor alles bij elkaar is 1488 euro van de creditcard afgeschreven, nu weet ik dat hier eigenlijk import kosten over betaald moeten worden maar die heb ik even niet meegerekend,
Nee joh hoeft ook helemaal niet, ik ben al heel vaak in de VS geweest (ben er op dit moment ook, met mijn gekochte 15 pro) en dat controleren op de grens is een wassen neus.cypher21 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:31:
[...]
1399 + 8,8% = 1522 usd
Heb nog nooit mijn koffer hoeven openen bij zulke reizen.
Edit: En dit jaar zit ik helemaal goed. Want ik heb een overstap voor Schiphol in Europa en daarmee kom ik voor de bagage afhandeling aan vanuit Europa en hebben ze helemaal niets door 😁
“Waar komt u vandaan meneer” > “Kopenhagen” 🤫
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 16-10-2023 17:59 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Welke?Slux schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:57:
Bij Bol zijn verschillende modellen op voorraad
Ik kijk hier nogsteeds naar 25-10 :’(dextertje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:28:
[...]
Goed nieuws, hoewel ik het eerst nog moet zien: de verwachte levertijd bij Belsimpel van mijn bestelde PM 256 blauw (icm KPN) is een week vervroegd.
15 Pro 256GB NT
Vandaag gechat met mobiel.nl
Besteld op 15 september 2023 Iphone 15 PM Titanium natural.
Ik moet nu opeens vier weken rekenen vanaf 29 september 2023.
https://www.bol.com/nl/nl...=release_date1&rating=all
De Pro MAX zijn al weer verkocht zo te zien
[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 16-10-2023 18:21 ]
Meen je niet, dan zie ik zelf de bui al hangen helaas :'(dolopfriet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:09:
Tweedekans met licht krasje... 15 Pro Max 256GB Zwart:
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2229328
Voor diegenen die er toch meteen een glaasje opzetten om erger te voorkomen?
I love watercooling
Klopt ik ook niet.Donstil schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:58:
[...]
Nee joh hoeft ook helemaal niet, ik ben al heel vaak in de VS geweest (ben er op dit moment ook, met mijn gekochte 15 pro) en dat controleren op de grens is een wassen neus.
Heb nog nooit mijn koffer hoeven openen bij zulke reizen.
Edit: En dit jaar zit ik helemaal goed. Want ik heb een overstap voor Schiphol in Europa en daarmee kom ik voor de bagage afhandeling aan vanuit Europa en hebben ze helemaal niets door 😁
“Waar komt u vandaan meneer” > “Kopenhagen” 🤫
Maar laat ik t wel even netjes vermelden dat dat eigenlijk wel hoort😬
Haha ja das waar, dat wordt vaak vergeten 👍🏼cypher21 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:26:
[...]
Klopt ik ook niet.
Maar laat ik t wel even netjes vermelden dat dat eigenlijk wel hoort😬
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Alweer wegGarrett schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:25:
45€ voor een iphone met gekrast schermGarrett schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:25:

Sommigen maakt het niet zoveel uit... helemaal gezien de slechte verkrijgbaarheid.
I love watercooling
Zojuist het contract ontvangen van Vodafone.
15 pro max 256 GB BT
1445 bevestiging 15-09
Hopelijk vandaag nog een track en tracé.
15 pro max 256 GB BT
1445 bevestiging 15-09
[ Voor 8% gewijzigd door Limitted op 16-10-2023 18:49 ]
Vreemd genoeg heb ik mijn contract en track en trace zaterdag ontvangen van Vodafone... Besteld 15-09 19.34, om 19.46 bevestigd. Oorspronkelijk natural titanium maar vrijdag omgezet naar Blue.Limitted schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:32:
Zojuist het contract ontvangen van Vodafone.
15 pro max 256 GB BT
1445 bevestiging 15-09
Helaas vandaag bezorger gemist want moest naar kantoor dus hopelijk overleefd hij nog een rondje Postnl sorteercentrum en komt hij morgen naar het pakket punt.
Vraagje, mijn 11pm is helaas stuk gegaan dus heb nu toch maar een 15 pro max zwart besteld (rip uit mijn lijf
) met ophalen in de Apple Store. Gebeurt het eigenlijk wel eens dat die er toch eerder is dan de verwachte aangegeven datum 
Of hoop ik dan op wonderen....
Of hoop ik dan op wonderen....
[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 16-10-2023 21:35 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat zou dan betekenen dat er volgende week een hele lading bij mobiel binnenkomt. Het zal mij benieuwen..dolopfriet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:09:
Verwijderd
Mijn Belsimpel bestelling van iPhone 15 PM 256 BT icm Vodafone wordt morgen bezorgd. Bestelling had ik 11-10 geplaatst met “volgende werkdag bezorgd” status.
Ben bang dat ze dan nog niets uitleveren omdat ze niets hebben. Moeten zich schamen over de communicatie die ze aan hun klanten geven.Imperium schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:25:
[...]
Dat zou dan betekenen dat er volgende week een hele lading bij mobiel binnenkomt. Het zal mij benieuwen..
Wat je beter kon/kan doen is elke dag kijken en maar kijken. Meerdere keren per dag worden ze gedropt.Help!!!! schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:33:
Vraagje, mijn 11pm is helaas stuk gegaan dus heb nu toch maar een 15 pro max zwart besteld (rip uit mijn lijf) met ophalen in de Apple Store. Gebeurt het eigenlijk wel eens dat die er toch eerder is dan de verwachte aangegeven datum
Of hoop ik dan op wonderen....![]()
Deze zijn buiten de bestellingen.
Zo kwam ik afgelopen donderdag aan een pm tn 256gb.
Dat zou mij ook niks verbazen en ik ben het met je eens dat de communicatie schandalig slecht is.BomBer_BeN schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:35:
[...]
Ben bang dat ze dan nog niets uitleveren omdat ze niets hebben. Moeten zich schamen over de communicatie die ze aan hun klanten geven.
Ik geef het tot begin november. Als er dan nog geen concreet zicht op levering is annuleer ik de boel en dan moet ik maar even zien wat ik doe maar ik verwacht dat je hem dan gewoon bij Apple zelf kan halen. Dan maar zonder verlenging.
[ Voor 6% gewijzigd door Imperium op 16-10-2023 23:59 ]
Heb eindelijk mijn bezorgmoment kunnen inplannen van KPN. Vrijdag wordt mijn iPhone 15 pro 256GB NT geleverd 🥳
Top, dat is goed nieuws! Kreeg je hier netjes een mail over? Ik wacht nog steeds op mijn 15 Pro 128 NT. (de status op de bestelpagina blijft op 'Controleren' staan)Masumi6 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:07:
Heb eindelijk mijn bezorgmoment kunnen inplannen van KPN. Vrijdag wordt mijn iPhone 15 pro 256GB NT geleverd 🥳
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.