Lal... 300E boven vraagprijs. Dat dit op MP gebeurt ala maar zels in V&A my god...
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
[ Voor 22% gewijzigd door ZoRr0 op 25-09-2023 17:39 ]
basvanderploeg schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:18:
[...]
Ik heb storePickupQuote gebruikt.
Als die niet gelijk was aan “Momenteel niet beschikbaar” ontving ik een notificatie.
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Ihagens op 25-09-2023 17:40 ]
Ook hier van Amazon mails gekregen dat hij is verzonden. Wordt bezorgd morgenavond als ze de belofte waarmaken.dlvknmb schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:16:
Amazon update: krijg nu bevestiging dat 15pro 128 gb zwart net verzonden is en morgen aankomt. De 15e besteld om 14:10. Vandaag paar keer contact gehad met klantenservice die me bezwoeren dat er geen voorraad was en dat ie ook niet verzonden zou worden vandaag....ben benieuwd.
BIj Apple had ik hem ook besteld (ging iets mis met bestellen, waardoor nu dubbel), krijg nu helaas alles tegelijk morgen binnen waardoor ik de overbodige bestelling niet meer kan annuleren.
[ Voor 6% gewijzigd door _Christiaan_ op 25-09-2023 17:41 ]
NOSIG
Hier nog nix van Amazon 🙄_Christiaan_ schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:41:
[...]
Ook hier van Amazon mails gekregen dat hij is verzonden. Wordt bezorgd morgenavond als ze de belofte waarmaken.
BIj Apple had ik hem ook besteld (ging iets mis met bestellen, waardoor nu dubbel), krijg nu helaas alles tegelijk morgen binnen waardoor ik de overbodige bestelling niet meer kan annuleren.
Wel contact gehad met klantenservice. Die gaven aan dat er daadwerkelijk in magazijn een plek voor mijn bestelling was - wat dat ook moge betekenen
We blijven hopen 🤞🏻
Onder winkelprijs bieden…
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik deel je mening.lorenzopot schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:54:
Ik vind het allemaal wel erg jammer van Amac
Totaal geen communicatie uit eigen beweging, op een nietszeggend mailtje na.
Ondanks het pre-orderen totaal geen zicht op levering, terwijl dit wel geïnsinueerd is tijdens het bestellen.
Nu maar afwachten en ondertussen hopen dat er ergens anders nog een iPhone te bemachtigen is.
/f/image/BP74QeoQUb6BylfcvDa9CEaa.png?f=fotoalbum_large)
btw: er is er nog 1 https://www.amazon.nl/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
[ Voor 11% gewijzigd door Reem0nN op 25-09-2023 18:11 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/citp0nPiYFRxP3ePGH6vq43K.png?f=user_large)
Ps. nog steeds op die Okidoki community geen helderheid of deze levertijden voor nieuwe orders zijn of voor iedereen die ook direct op 15.09 besteld heeft.... Mag toch hopen van niet...
Ik deel ook jullie mening. Verder gaven ze bij mij aan hem de roze 256gb plus voor 4 oktober nog aan mij te kunnen leveren. We gaan het zien.Tom-82 schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:02:
[...]
Ik deel je mening.
Totaal geen communicatie uit eigen beweging, op een nietszeggend mailtje na.
Ondanks het pre-orderen totaal geen zicht op levering, terwijl dit wel geïnsinueerd is tijdens het bestellen.
Nu maar afwachten en ondertussen hopen dat er ergens anders nog een iPhone te bemachtigen is.
Dit kan in principe veel netter met HomeyScript, maar ik heb het snel in elkaar geklikt.
/f/image/KVvCvBDxvod6te8cDqYawuXX.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door basvanderploeg op 25-09-2023 18:35 ]
Kan je die flow niet delen vanuit homey?basvanderploeg schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:34:
[...]
Dit kan in principe veel netter met HomeyScript, maar ik heb het snel in elkaar geklikt.
[Afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dit is een Advanced Flow, dus dat kan niet.DennusB schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:36:
[...]
Kan je die flow niet delen vanuit homey?
Op deze manier gaan we de 1500 ook wel halen
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Laten we voor de 2000 gaan.Toppe schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:51:
[...]
Op deze manier gaan we de 1500 ook wel halen
Vandaag besteld en zojuist verzendbevestiging vanuit coolblue gekregen 👍🏼jdiezrequejo schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:43:
Zojuist bij coolblue de iPhone 15 Pro 256GB Natural kunnen kopen voor levering morgen.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Lekker hoor, mazzeltje!jdiezrequejo schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:16:
[...]
Vandaag besteld en zojuist verzendbevestiging vanuit coolblue gekregen 👍🏼
Tsja, anders dan misschien de meeste hier heb ik het gehele Iphone Release circus niet echt gevolgd de afgelopen jaren. Ik kom de telefoon toevallig tegen tijdens het scrollen, heb wat onderzoek gedaan en lijkt mij een prima opvolger.Ricco02 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:34:
[...]
Maar hoezo, wetende dat hij moeilijk/niet verkrijgbaar is, denk je dat je hem de volgende dag zou krijgen? Het is toch best logisch dat als je hem niet hebt ge pre ordered dat je hem dan niet de volgende dag krijgt? Ookal staat het er?
Het is letterlijk elk jaar zo.
Als er dan staat vandaag besteld morgen in huis, dan ga ik daar gewoon blindelings vanuit.
Enige wat ik zag is dat de telefoon die dag uit was gekomen.
Maargoed, zo'n haast is er ook niet bij. Het is alleen wat ik zeg; erg jammer als je denkt iets de volgende dag te krijgen, maar dan vervolgens er al zoekend achter komt dat dit zomaar nog 4 weken kan duren. Om het dan te scharen onder een " foutje van KPN", vind ik nogal lullig. Vooral als dit blijkbaar al bij iedereen bekend is dat die telefoon totaal niet te leveren is.
ze komen rechtstreeks uit CNRuud0012 schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:45:
[Afbeelding]
Deze vloog net over… zou hij vol met iPhones zitten. 😂
En hoe zit het als je direct bij Apple besteld? Komt het dan vanuit Ierland?
Vreemd. Ik heb op 16 september een 128 GB 15 Pro besteld, maar er staat dat er een levertijd van 2 weken is.don spike schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:04:
Een 15 Pro 256GB Zwart Titanium besteld via odido afgelopen dinsdag 19 september omstreeks 20h ligt klaar om opgehaald te worden. Eerder was indicatie 3-4 weken.
Wacht nog op een 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium welke woensdag 20 september is besteld (eerdere bestelling was geannuleerd omdat iets mis was gegaan). Verwacht dat deze nog wel een aantal weken op zich laat wachten.
LOL.
Nee die komen bij Syncreon in Waalwijk weg. AW komt geloof ik wel uit t buitenland (Praag??)nilsson1234 schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:48:
[...]
Het is het proberen waard als je het geld hebt liggen… Linkje?elaho schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:49:
Zag net op Amazon.nl weer die iphone 15 pro aanbieding voor 1080 Euro staan. Gek dat ze dan weer die fout maken na van de week. Toen werden ook alle orders geanuleerd en nu staat ie er weer op?!
Bij mij is die gewoon msrp.Reem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:02:
iPhone 15 Pro 256Gb Blauw https://www.amazon.nl/dp/B0CHXDVN39?th=1
Hij is alweer van de site. Stond ook bij nog 1 in voorraad dus denk snel verkocht.Locolau schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:00:
[...]
Het is het proberen waard als je het geld hebt liggen… Linkje?
Ik was helemaal niet bewust dat dit een prijsfout was. Ik heb deze vanmiddag besteld voor de prijs van 1080 Euro. Dacht een goede deal gescoord te hebben!elaho schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:49:
Zag net op Amazon.nl weer die iphone 15 pro aanbieding voor 1080 Euro staan. Gek dat ze dan weer die fout maken na van de week. Toen werden ook alle orders geanuleerd en nu staat ie er weer op?!
Ik zal het nu maar in de gaten houden of die geannuleerd gaat worden, of gewoon bezorgd gaat worden. Afleverdatum staat nu op woensdag.
Ik weet niet of dit klopt, maar Dustin geeft aan op 29-09 8 stuks te verwachten van de iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium, ik heb zelf een gokje gewaagd met Klarna, kijken of ze het waar kunnen maken, en anders alsnog annulering.
https://www.dustinhome.nl...mpare&utm_source=tweakers
/f/image/gSiEI1EB3iIOBmDAu72nErWQ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 74% gewijzigd door Reem0nN op 25-09-2023 20:33 ]
Dustin Home is daarmee niet zo heel eerlijk in..... een vriend had een North besteld zou 1-2 weken zijn en werd uiteindelijk maandelang uitgesteldReem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:28:
Op voorraad 15 Pro Max 256Gb Blauw https://www.mediamarkt.nl...auw-titanium-1791441.html
Ik weet niet of dit klopt, maar Dustin geeft aan op 29-09 8 stuks te verwachten van de iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium, ik heb zelf een gokje gewaagd met Klarna, kijken of ze het waar kunnen maken, en anders alsnog annulering.
[Afbeelding]
Dank voor de Media Markt tip!Reem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:28:
Op voorraad 15 Pro Max 256Gb Blauw https://www.mediamarkt.nl...auw-titanium-1791441.html
[Afbeelding]
Ik was net te laat….maar blijf proberen….👍🏻😆
Hier hetzelfde gehad, niet doen. Je wordt alleen maar teleurgesteld.Reem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:28:
[Afbeelding]
Woensdag krijgen bestellers bij Vodafone een sms met levertijd OF melding dat hij wordt verstuurd. Hopen dat je erbij zit…Opzouten schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:56:
Vodafone nog doodstil
Ik heb wel meerdere verhalen gehoord over Centralpoint in het verleden nu met de naam Dustin is het volgens mij nog steeds niet veel beter.nilsson1234 schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:35:
[...]
Dustin Home is daarmee niet zo heel eerlijk in..... een vriend had een North besteld zou 1-2 weken zijn en werd uiteindelijk maandelang uitgesteld
Ik geef het gewoon een kans tot en met 29-09, is ie er dan niet, dan annuleer ik het gewoon, proberen kan altijd toch.
Ik ben vandaag al teleurgesteld door zowel Amazon en Coolblue, dus Dustin kan er ook nog wel bij. Annuleren kan altijd.Ryatzu schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:55:
[...]
Hier hetzelfde gehad, niet doen. Je wordt alleen maar teleurgesteld.
Of de vraag is gewoon te groot OF Apple heeft het er op aan laten komen.Reem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:58:
[...]
Ik heb wel meerdere verhalen gehoord over Centralpoint in het verleden nu met de naam Dustin is het volgens mij nog steeds niet veel beter.
Ik geef het gewoon een kans tot en met 29-09, is ie er dan niet, dan annuleer ik het gewoon, proberen kan altijd toch.![]()
[...]
Ik ben vandaag al teleurgesteld door zowel Amazon en Coolblue, dus Dustin kan er ook nog wel bij. Annuleren kan altijd.
Ik heb het gevoel dat Vodafone 100 stuks heeft gehad oid. De vraag is immens. Zo weinig toestellen te vergeven.Ruud0012 schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:58:
[...]
Woensdag krijgen bestellers bij Vodafone een sms met levertijd OF melding dat hij wordt verstuurd. Hopen dat je erbij zit…
:fill(white):strip_exif()/f/image/KdJiS6LK7oK869CSfJdvybpN.png?f=user_large)
Checkt elke minuut de apple site en krijg een melding als een status veranderd
Goed in de gaten blijven houden, heb vandaag meerdere keren een blauwe en witte Pro Max op voorraad zien komen. Helaas Naturel voor de Pro Max niet, wel de gewone Pro.lorenzopot schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:37:
Ik baal zo erg dat ik bij Amac heb gepreorderd en niet mediamarkt ofso… Ik hoop dat er nog wat vrij komt bij hun
Kan inderdaad nog altijd annulerenReem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:58:
[...]
Ik heb wel meerdere verhalen gehoord over Centralpoint in het verleden nu met de naam Dustin is het volgens mij nog steeds niet veel beter.
Ik geef het gewoon een kans tot en met 29-09, is ie er dan niet, dan annuleer ik het gewoon, proberen kan altijd toch.![]()
[...]
Ik ben vandaag al teleurgesteld door zowel Amazon en Coolblue, dus Dustin kan er ook nog wel bij. Annuleren kan altijd.
[ Voor 99% gewijzigd door nilsson1234 op 25-09-2023 22:44 ]
Ik denk yesss, bleek het mijn nieuwe Apple Watch te zijn die morgen komt.
Helaas mijn pre-order Iphone PM NT 256GB nog steeds status 1 bij KPN.
Ach even goed wel blij! Morgen met me nieuwe speeltje aan de gang
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Bereid je maar voor... Dit is er net bij mij gebeurd, en ik heb natuurlijk niets ontvangen. Volgens mij is die vakkundig gejat. In plaats van een nieuwe iPhone op release dag, mag ik nu met KPN en PostNL contact op gaan zoeken, een onderzoek starten, en daarna weer achteraan in de rij sluiten om mijn nieuwe iPhone te ontvangen? En dit terwijl begin volgende maand al mijn aanbetaling wordt afgeschreven.gday schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:56:
[...]
Inmiddels is mijn bezorgtijd gegaan naar:
Bezorgtijd wordt berekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Geen idee wat ik nou moet verwachten.
Ik baal hier ontzettend van...
/f/image/G13HY6BH3Di6lKcnWrLLaARb.png?f=fotoalbum_large)
Ik had dus vandaag nog in de middag dustin gebeld over dit. Ik vroeg aan hun, als ik nu bestel, wanneer zou ik dan het binnen krijgen. Ze zeiden dat ik dan 12 of 13 oktober mijn telefoon binnen zou krijgen. Ik ben benieuwd, kan toch niet erger! Mobiel.nl moet ik 3 weken wachten en ik had het avonds laat op vrijdag besteldReem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:58:
[...]
[...]

[ Voor 5% gewijzigd door Fmavili op 25-09-2023 23:04 ]
Helaas steeds net te laatReem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:40:
[...]
Goed in de gaten blijven houden, heb vandaag meerdere keren een blauwe en witte Pro Max op voorraad zien komen. Helaas Naturel voor de Pro Max niet, wel de gewone Pro.
Verzender is verantwoordelijk. Jij hoeft dus alleen maar contact op te nemen met KPN.JDFS schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:56:
[...]
Bereid je maar voor... Dit is er net bij mij gebeurd, en ik heb natuurlijk niets ontvangen. Volgens mij is die vakkundig gejat. In plaats van een nieuwe iPhone op release dag, mag ik nu met KPN en PostNL contact op gaan zoeken, een onderzoek starten, en daarna weer achteraan in de rij sluiten om mijn nieuwe iPhone te ontvangen? En dit terwijl begin volgende maand al mijn aanbetaling wordt afgeschreven.
Ik baal hier ontzettend van...
[Afbeelding]
Gaaf dit heb je in home Assistant gedaan. Kan je die code delen.patchii schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:23:
[Afbeelding]
Checkt elke minuut de apple site en krijg een melding als een status veranderd
Gedaan, benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. In ieder geval moet ik nog maar even door met mijn 13 Pro die ik gelukkig nog niet verkocht hebschumi1986 schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:19:
[...]
Verzender is verantwoordelijk. Jij hoeft dus alleen maar contact op te nemen met KPN.
Erg vervelend idd. Hier maandje geleden ook een leeg pakketje bezorgd.. gelukkig snel hersteld maar blijf toch altijd met het gevoel zitten dat de winkel denkt dat je de boel zelf aan het oplichten bent..JDFS schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:26:
[...]
Gedaan, benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. In ieder geval moet ik nog maar even door met mijn 13 Pro die ik gelukkig nog niet verkocht heb
Ik heb mijn pro bij Amac vandaan. Online besteld afgelopen vrijdag, 22 september, en had hem de volgende dag in huis.lorenzopot schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:37:
Ik baal zo erg dat ik bij Amac heb gepreorderd en niet mediamarkt ofso… Ik hoop dat er nog wat vrij komt bij hun
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
En ik heb hem een week eerder besteld, zoals velen hier, en nog geen update ontvangen. Radiostilte. Dus er gaat daar iets niet goed.EvoII schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:43:
[...]
Ik heb mijn pro bij Amac vandaan. Online besteld afgelopen vrijdag, 22 september, en had hem de volgende dag in huis.
Ik zie dat er twee 1TB modellen nog wel beschikbaar zijn, maarja
[ Voor 8% gewijzigd door lorenzopot op 25-09-2023 23:47 ]
Bijna 4 uur later is er nog steeds 1 op voorraad...elaho schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:05:
[...]
Hij is alweer van de site. Stond ook bij nog 1 in voorraad dus denk snel verkocht.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Daar ben ik danSaven schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:53:
[...]
Let me know! Ik ben erg benieuwdDan ga ik op jou af
Gebeld met één oordop en ook een vrij langdurend gesprek geweest. Gevraagd of ik goed verstaanbaar was en diegene vond het uitstekend klinken. Ik deed later een tweede oordopje in en gevraagd of het beter was en diegene zei van niet, geen verschil merkbaar. Ik vond zelf met twee oordoppen wel comfortabeler bellen, maar voor de andere kant maakte het dus niet uit.
Betreft Airpods 3.
Sorry dat ik je op kosten heb gejaagd
I don't have dreams, I have goals!!
Hopelijk vandaag al in huis
Haters everywhere but I don’t really care
Zelfde mail gekregennilsson1234 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 05:44:
Ik heb weinig hoop maar zou wel mooi zijn [Afbeelding]
Ik ga wel lachen als die ook echt komt

Hier ook, beide verzonden! 🤞🏻n41r0j schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 05:26:
Bij Amazon lijkt er schot in de zaak te zitten. Vannacht m'n verzendbevestiging gekregen voor de 15 pro 128 NT.
Hopelijk vandaag al in huis
[ Voor 5% gewijzigd door TZC-T1-FX op 26-09-2023 06:41 ]
Deze is toch verzonden, en levering staat al voor vanavond gepland!Gurdie schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:19:
[...]
Ik was helemaal niet bewust dat dit een prijsfout was. Ik heb deze vanmiddag besteld voor de prijs van 1080 Euro. Dacht een goede deal gescoord te hebben!
Ik zal het nu maar in de gaten houden of die geannuleerd gaat worden, of gewoon bezorgd gaat worden. Afleverdatum staat nu op woensdag.
Exact hetzelfde hier. Vandaag maar hoesje scoren 🙂colorsone schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:24:
Hij zou eigenlijk de 24/25e komen maar prima!
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Tom Yam op 26-09-2023 07:27 ]
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Ik heb die van mij inmiddels bij hen geannuleerd, frapant was wel dat ik enkel en alleen mijn ordernummer heb moeten doorgeven (ik heb met hen gebeld). Mocht de klantenservicemedewerker het verkeerde nummer hebben ingetoetst had die zo van iemand anders de bestelling kunnen annuleren.lorenzopot schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:46:
[...]
En ik heb hem een week eerder besteld, zoals velen hier, en nog geen update ontvangen. Radiostilte. Dus er gaat daar iets niet goed.
Ik zie dat er twee 1TB modellen nog wel beschikbaar zijn, maarja
Ik heb ondertussen een track en trace code gekregen van PostNL voor een Pro Max 256GB Blue Titanium die ik gisteren besteld had rond een uur of 11.
Niet om het een of ander, maar de pre-orders zijn ook pas vandaag verzonden, dus van mijn kant maar een half bekertje lof voor Amazon.RickGAE schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:15:
[Afbeelding]
Gisteren besteld, vannacht keurig verzonden en als het goed is vanavond in huis. Zo doe je dat dus, Amac...
Oke, wellicht ook niet helemaal soepel. Maar Amac heeft nog helemaal niets gecommuniceerd.n41r0j schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:16:
[...]
Niet om het een of ander, maar de pre-orders zijn ook pas vandaag verzonden, dus van mijn kant maar een half bekertje lof voor Amazon.
heb je gezien hoeveel hij er nu op V&A te koop heeft staan? Hij kan onderhand een telecomwinkel gaan beginnen met alleen maar iPhone 15 Pro en Max-en.
Even z'n profiel bekeken; bij opleiding 'Wetenschappelijk onderwijs'. Wellicht kan hij beter dat weglaten en bij beroep 'Scalper van het jaar' toevoegen...
Dat niet, maar als je bezig bent om een kort geding tegen ze aan te spannen, dan moet je daar wel je aangetekende brief naartoe sturennilsson1234 schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:48:
[...]
Gefeliciteerd met de zwarte!don spike schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:04:
Een 15 Pro 256GB Zwart Titanium besteld via odido afgelopen dinsdag 19 september omstreeks 20h ligt klaar om opgehaald te worden. Eerder was indicatie 3-4 weken.
Wacht nog op een 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium welke woensdag 20 september is besteld (eerdere bestelling was geannuleerd omdat iets mis was gegaan). Verwacht dat deze nog wel een aantal weken op zich laat wachten.
Ik heb de mijne op 15/09 bij Odido besteld, maar tot op heden heb ik nog geen nieuws ontvangen.
Ik had wel gekozen voor thuisbezorging.
[ Voor 97% gewijzigd door dlvknmb op 26-09-2023 09:07 ]
Het bedrag €1.015,70 is het bedrag exclusief BTW op een bedrag van €1.229,00 voor een iPhone 15 Pro 128GB.dlvknmb schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:01:
Valt me nu ineens op dat ik blijkbaar een korting heb gekregen ergens bij Amazon??? Totaalprijs staat op 1015, vreemd genoeg
Subtotaal item(s):€1.015,70
Porto- en verpakkingskosten:€0,00
Totaal:€1.015,70
Toegepaste cadeaubon:-€422,45
Eindtotaal:€593,25
“Te veel besteld zodat ik zeker was dat ik er een zou ontvangen” yeah…. That’s what happened_Bailey_ schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:51:
[...]
heb je gezien hoeveel hij er nu op V&A te koop heeft staan? Hij kan onderhand een telecomwinkel gaan beginnen met alleen maar iPhone 15 Pro en Max-en.
Even z'n profiel bekeken; bij opleiding 'Wetenschappelijk onderwijs'. Wellicht kan hij beter dat weglaten en bij beroep 'Scalper van het jaar' toevoegen...
Dan wacht ik liever een aantal weken dan dat ik bij dit soort mensen bestel. Helaas zijn er genoeg mensen die er wel extra voor gaan betalen.._Bailey_ schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:51:
[...]
Zucht...
Dat kan. Echter denk ik sowieso niet dat het verstandig is om een duur toestel te kopen zonder je erin te verdiepen. Al volg je het niet, kan je verwachten dat een populair product uitverkocht is bij release.pekkos schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:29:
[...]
Tsja, anders dan misschien de meeste hier heb ik het gehele Iphone Release circus niet echt gevolgd de afgelopen jaren. Ik kom de telefoon toevallig tegen tijdens het scrollen, heb wat onderzoek gedaan en lijkt mij een prima opvolger.
Als er dan staat vandaag besteld morgen in huis, dan ga ik daar gewoon blindelings vanuit.
Enige wat ik zag is dat de telefoon die dag uit was gekomen.
Maargoed, zo'n haast is er ook niet bij. Het is alleen wat ik zeg; erg jammer als je denkt iets de volgende dag te krijgen, maar dan vervolgens er al zoekend achter komt dat dit zomaar nog 4 weken kan duren. Om het dan te scharen onder een " foutje van KPN", vind ik nogal lullig. Vooral als dit blijkbaar al bij iedereen bekend is dat die telefoon totaal niet te leveren is.
Haha ja, daarom heeft ie ook 20 verschillende uitvoeringen gekocht zeker.WouterL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:05:
[...]
“Te veel besteld zodat ik zeker was dat ik er een zou ontvangen” yeah…. That’s what happened
Maar je bent ook wel een beetje een pauper als je überhaupt die moeite gaat nemen voor die paar centen.
ingen vill veta var du köpt din tröja
vrijdag 15 september besteld bij Amazon a €1229.- (pre-order geannuleerd wegens de €1080.- "actie"

woensdag 20 september besteld bij KPN a €1110.- (order actief, geen indicatie wanneer leveren)
vrijdag 22 september besteld bij Amazon a €1080.- (door Amazon geannuleerd wegens prijsfout
zondag 24 september besteld bij Amazon a €1229.- (levering gepland bij DHL vanavond)
Resume was er dus zondag 24 september 08:27 uur opeens 1 toestel te koop bij Amazon. Deze wordt vandaag geleverd door DHL. En inderdaad jammer dat de pre-orders bijna net zo laat worden geleverd.
Overigens voor de Scoupy gebruikers die bij Amazon besteld hebben, zoals ik, de 6% korting wordt enkel toegepast op het exclusief BTW bedrag. In mijn geval is dat €60,94 cashback, op de toestelprijs van €1229.- inclusief BTW.
Ik heb het zelf ook niet zo gevolgd, maar juist omdat ik niet jaarlijks een iphone koop.Ricco02 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:09:
[...]
Dat kan. Echter denk ik sowieso niet dat het verstandig is om een duur toestel te kopen zonder je erin te verdiepen. Al volg je het niet, kan je verwachten dat een populair product uitverkocht is bij release.
Ben van een 3GS, 4s, 5s, 8 naar een 11pro gegaan en die laatste was nu aan de beurt voor een upgrade.
Mijn ervaring was dat een pre-order, op dag van aankondigen bij je provider, ook betekende dat je hem ontving (rondom) dag van verkrijgbaarheid. De huidige "radiostilte" is nieuw voor mij.
Wanneer heb je besteld?Vic83 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:57:
De iPhone 15 Pro 128 NT heb ik bij KPN besteld. Vrijdag jl. einde van de dag kreeg ik 'keurig' een mail dat er vertraging is met de levering, en dat ze per week een update zouden geven. Ik ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren... (en ook hoeveel annuleringen dit hen heeft opgeleverd)
Hmmm ik heb een andere ervaring.Greg36 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:51:
Vodafone is echt waardeloos… nooit meer hier!
Gistermiddag 15:50 besteld (15 Pro, NT, 256GB) bij Vodafone, krijg hem vanmiddag geleverd. Het is wel via het bedrijvenportaal 'https://managedservices.vodafone.nl/<naam werkgever>', wellicht dat ze die voorrang geven?
Staat er nog steeds 1 * en weer weg *Crashed1987 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:27:
Zojuist een Blauwe PM 256 GB bij Apple in Haarlem besteld en vanmiddag ophalen. Staan nog een paar normale beschikbaar om in Haarlem op te halen.
Samsung Flip 7
Samsung Flip 7
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.