Morgen krijg je van Vodafone bericht als het goed is...Greg36 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:51:
Vodafone is echt waardeloos… nooit meer hier!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Morgen krijg je van Vodafone bericht als het goed is...Greg36 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:51:
Goeiemorgen, bedankt voor je bericht! Helaas is de leververwachting die je ziet ook voor de preorders. Zodra de nieuwe levering binnen is, zullen de bestellingen die momenteel open staan op basis van besteldatum worden verwerkt. Dit betekent dat eerst de preorders zullen worden verwerkt.
Afhankelijk van de hoeveelheid toestellen in deze komende levering, kunnen wij concreter aangeven wat de levertijd is. Op dit moment is het helaas niet bekend hoeveel toestellen geleverd worden. Dit wordt pas bekend op de levering.
Zodra er een toestel gekoppeld wordt aan jouw bestelling zal dit via de mail en op de orderstatuspagina worden getoond.
Ik begrijp de frustratie op het wachten en wil je in ieder geval bedanken voor je geduld tot nu toe!
[ Voor 8% gewijzigd door Imperium op 26-09-2023 10:40 ]
Samsung Flip 7
Linkje? Vind enkel de "apple store" pagina online.dave1972 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:32:
Pro max in blauw in denhaag
Ah ja ik koop ook niet elk jaar een nieuwe. Van de 4s naar 6s naar X naar 13 Pro en nu dus de 15 Pro. Maar ik wist wel dat dit er aan zat te komen. Ach, komt misschien ook omdat ik aantal jaar geleden ook in de videokaart ravage zat. Met levertijden van maanden lang. Misschien ben ik het ondertussen gewoon gewendJoost79 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:27:
[...]
Ik heb het zelf ook niet zo gevolgd, maar juist omdat ik niet jaarlijks een iphone koop.
Ben van een 3GS, 4s, 5s, 8 naar een 11pro gegaan en die laatste was nu aan de beurt voor een upgrade.
Mijn ervaring was dat een pre-order, op dag van aankondigen bij je provider, ook betekende dat je hem ontving (rondom) dag van verkrijgbaarheid. De huidige "radiostilte" is nieuw voor mij.
Naar welke provider ga je dan? Want elke provider heeft dit probleem. Is geen vodafone probleem. Heb mijn 15 Pro bij KPN ge pre orderd maar heb tot nu toe niks gehoord behalve dat ik een pechvogel ben.Greg36 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:51:
Zucht...
Samsung Flip 7
Can’t wait! Ben echt benieuwd… heb opzich wel goede hoop dat we uiterlijk morgen een levertijden hebben.Hidduh schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:09:
Erg benieuwd of de Vodafone'ers morgen wel wat nuttige informatie gaan krijgen t.o.v. de afgelopen week. Vind het maar een rommeltje.
Tip voor de niet-echte-maar-luie tweakers: https://inventorywatch.app doet hetzelfde. Met de gratis macOS-app kun je meldingen voor 1 product krijgen (in meerdere stores). Met het betaalde abonnement kun je meerdere producten laten checken, en krijg je de meldingen ook per email en SMS binnen.basvanderploeg schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:28:
Tip voor de echte Tweakers onder ons...
In de source van de Apple Store zijn handige json files te vinden waarmee je de voorraad per Store kunt checken.
Hier een voorbeeldje van de iPhone 15 Pro (256 GB):
https://www.apple.com/nl/...rchNearby=true&store=R539
Je kunt daar ontzettend eenvoudig de voorraadstatus mee bekijken / gebruiken in een scriptje.
Gisteren op m'n Homey Pro een flow gemaakt die constant checkt of er voorraad is en vervolgens een push notificatie stuurt.
Het was diezelfde avond nog bingo. De nieuwe voorraden komen dus blijkbaar op random tijden beschikbaar.
Doe er je voordeel mee. 😛
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Huh ik had gekeken, maar heb geen 15 Pro Max 256GB Naturel op voorraad gezien, was die er wel in Amsterdam?zubidingasir schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:46:
Ik heb wat extra bestellingen gedaan om er zeker van te zijn om eentje te kunnen bemachtigen. Voor de medetweakers mogen die weg voor de retailprijs van Apple. Alleen de pro Max natural houd ik zelf 😄
Amsterdam sowieso, Den Haag en Haarlem nietReem0nN schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:48:
[...]
Huh ik had gekeken, maar heb geen 15 Pro Max 256GB Naturel op voorraad gezien, was die er wel in Amsterdam?
Yep die was er idd ik was zelf net te laatReem0nN schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:48:
[...]
Huh ik had gekeken, maar heb geen 15 Pro Max 256GB Naturel op voorraad gezien, was die er wel in Amsterdam?
Samsung Flip 7
We blijven positiefIlsss schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:44:
[...]
Can’t wait! Ben echt benieuwd… heb opzich wel goede hoop dat we uiterlijk morgen een levertijden hebben.
Pre-order Vodafone verlening iPhone 15 pro Max black 256 GB.
Precies! Helaas kwam ik er niet snel doorheen… 14:38 uur was het gelukt! Ik hoop stiekem dat ik mazzel heb omdat ik niet voor de natural versie ben gegaan, maar we zullen zien..Hidduh schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:50:
[...]
We blijven positiefHoe laat heb je besteld?
[ Voor 17% gewijzigd door Ilsss op 26-09-2023 11:54 ]
Als je nog genoeg knaken hebt de 1TB is nog beschikbaar.Reem0nN schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:48:
[...]
Samsung Flip 7
De knaken zijn er wel, maar 1TB is voor mij echt overkill, en heb ook nog een 15 Pro Max Blauw 512GB bij Amazon staan voor aanstaande donderdag, en een order bij Dustin voor de 15 Pro Max Naturel 256GBdave1972 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:54:
[...]
Als je nog genoeg knaken hebt de 1TB is nog beschikbaar.
Scheelt acht minuten vergeleken met mijn pre-order dus ik gok zo dat we morgen wel duidelijkheid gaan krijgenIlsss schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:52:
[...]
Precies! Helaas kwam ik er niet snel doorheen… 14:38 uur was het gelukt! Ik hoop stiekem dat ik mazzel heb omdat ik niet voor de natural versie ben gegaan, maar we zullen zien..
Update: zojuist heb ik zelf met KPN gebeld voor een status-update: zij geven toe van Apple geen informatie te krijgen wanneer leveringen plaatsvinden. Hierdoor kunnen ze heel slecht leverdata inschatten. Zo ook van mijn bestelling...Vic83 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:57:
De iPhone 15 Pro 128 NT heb ik bij KPN besteld. Vrijdag jl. einde van de dag kreeg ik 'keurig' een mail dat er vertraging is met de levering, en dat ze per week een update zouden geven. Ik ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren... (en ook hoeveel annuleringen dit hen heeft opgeleverd)
De PM blauw 512 is er wel in AmsterdamReem0nN schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:56:
[...]
De knaken zijn er wel, maar 1TB is voor mij echt overkill, en heb ook nog een 15 Pro Max Blauw 512GB bij Amazon staan voor aanstaande donderdag, en een order bij Dustin voor de 15 Pro Max Naturel 256GB
Woon zelf 30 min van Amsterdam, dus als ik er vandaag 1 kon oppikken had ik die andere 2 direct geannuleerd, maar helaas.
Samsung Flip 7
Ja is niet echt mijn voorkeur, maar zit zonder telefoon, dus toch maar voor de zekerheid besteld bij Amazon.
Ik ga ook alleen maar voor de Naturel hoor, rest boeit me niet ik vind die andere kleuren niet mooi.Reem0nN schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:00:
[...]
Ja is niet echt mijn voorkeur, maar zit zonder telefoon, dus toch maar voor de zekerheid besteld bij Amazon.
Naturel 256GB is uiteindelijk het doel.
Samsung Flip 7
Hier idem alleen dan de Naturel kleur. Ik denk dat je deze week sowieso geen enkele voortgang zal zien van je bestelling.Brurman schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:13:
Wederom heb ik geprobeerd contact op te nemen met KPN gezien updates over de levering uitblijven vanuit hun kant, helaas is KPN nu echt op een dieptepunt aangekomen.
Vanmorgen 3x de klantenservice gebeld waarbij alle 3 de keren direct de verbinding werd verbroken nadat de medewerker alleen het woord 'iPhone 15' had gehoord.
Gaat om een 15 Pro Max 256 Black Titanium die 15-9 om 14:02 besteld is.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Wen er maar aan, het is elk jaar hetzelfde liedje met de providers, krijg je hem dan heb je geluk. Maar eerder pech is de ervaring.Brurman schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:13:
Wederom heb ik geprobeerd contact op te nemen met KPN gezien updates over de levering uitblijven vanuit hun kant, helaas is KPN nu echt op een dieptepunt aangekomen.
Vanmorgen 3x de klantenservice gebeld waarbij alle 3 de keren direct de verbinding werd verbroken nadat de medewerker alleen het woord 'iPhone 15' had gehoord.
Samsung Flip 7
Tja, klanten zijn ook maar lastig, zeker in situaties als deze. Verkopers weten zelf net zo min (lijkt het) wat ze binnen krijgen, dus weten ook niet wat ze moeten vertellen aan klanten.Brurman schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:13:
Tja. Ik zal het ook wel zat zijn als ik telkens telefoontjes over hetzelfde krijg terwijl het enige wat de klantenservice ziet net zoveel is als jij ziet.Vic83 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:58:
[...]
Update: zojuist heb ik zelf met KPN gebeld voor een status-update: zij geven toe van Apple geen informatie te krijgen wanneer leveringen plaatsvinden. Hierdoor kunnen ze heel slecht leverdata inschatten. Zo ook van mijn bestelling...
Het probleem zit hem meer in hun communicatie.Ricco02 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:27:
[...]
Tja. Ik zal het ook wel zat zijn als ik telkens telefoontjes over hetzelfde krijg terwijl het enige wat de klantenservice ziet net zoveel is als jij ziet.
Ik had wel verwacht dat mensen ook wel begrijpen dat de klantenservice al deze lever informatie niet heeft? Waarom zou je ze bellen als ze niet meer weten dan jij?
Als KPN meer had geweten hadden ze echt wel een mail gestuurd met meer informatie om klanten toch te weerhouden van annuleren. Dus ik snap niet zo goed wat er te bereiken valt met ze te bellen?
[ Voor 4% gewijzigd door JJFS op 26-09-2023 12:46 ]
Duurder dan de nieuwprijs?WouterL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:41:
v&a aangeboden: Apple iPhone 15 Pro Max, 256GB Blauw Titanium
''gekocht voor mijn hamster, maar te groot bevonden''
Dan koop je ‘m niet?WouterL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:41:
v&a aangeboden: Apple iPhone 15 Pro Max, 256GB Blauw Titanium
''gekocht voor mijn hamster, maar te groot bevonden''
Niet altijd hoorDennisweb schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:45:
[...]
Dan koop je ‘m niet?
Ik betaalde ook 75 euro extra op Marktplaats. Als je een toestel zoekt dat schaars is, moet je er voor betalen. Of wachten totdat ‘ie ergens op voorraad komt. Wat niet handig is, als je geen andere iPhone hebt liggen.
Hoewel ik het eens ben dat de communicatie meer en beter kan, snap ik niet zo goed wat er meer gecommuniceerd moet worden als ze al alles hebben laten weten wat zij weten?JJFS schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:40:
[...]
Het probleem zit hem meer in hun communicatie.
De website gaf tijdens de pre-order periode aan: “wordt vanaf 22 september geleverd”
Vervolgens krijg je een mailtje dat je telefoon is gereserveerd en "Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd."
Voor mij voelt het niet echt dat ik een van de eersten ben wanneer ik hem over een week of wat krijg.
Door hun onjuiste communicatie hebben ze zelf teveel verwachtingen geschept bij de klanten, had veel genuanceerder gemoeten.
[ Voor 3% gewijzigd door Ricco02 op 26-09-2023 12:55 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Laat je even weten hoe het was bij onze Premium Reseller Amac :kuch:SgtElPotato schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:22:
Ik zit zelf de Amac te refreshen, zo maar eens binnenlopen, kijken of ze me iets nuttigs kunnen vertellen over levertijden.
Op zich een terechte vraag. Ware het niet dat ik ook een nieuw abonnement erbij afgesloten heb, waarvan de ingangsdatum ook niet duidelijk is. Dat was eigenlijk mijn hoofdvraag. Het blijkt dus in te gaan op leverdatum van het toestel.Ricco02 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:27:
[...]
Tja. Ik zal het ook wel zat zijn als ik telkens telefoontjes over hetzelfde krijg terwijl het enige wat de klantenservice ziet net zoveel is als jij ziet.
Ik had wel verwacht dat mensen ook wel begrijpen dat de klantenservice al deze lever informatie niet heeft? Waarom zou je ze bellen als ze niet meer weten dan jij?
Als KPN meer had geweten hadden ze echt wel een mail gestuurd met meer informatie om klanten toch te weerhouden van annuleren. Dus ik snap niet zo goed wat er te bereiken valt met ze te bellen?
Totdat je besteld hebtLimitted schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:59:
Bij belsimpel is icm met een abonnement van Vodafone bijna elke iPhone 15 pro op voorraad...
Samsung Flip 7
[ Voor 19% gewijzigd door Sc0tTy op 26-09-2023 13:21 ]
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Zowel blauw en zwart 512GB PM zijn nog op voorraad hoor.Sc0tTy schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:20:
PM 256 Blue was net bij MM weer beschikbaar maar helaas weer uit m'n winkelmand
Edit
Bij CB ook maar ook er uit
Idem, ook toevallig Apple StoreRoyaljs schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:09:
Hier nogsteeds leverdatum 2 - 9 oktober vanuit Apple. 😬
Nice!Reem0nN schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:23:
[...]
Zowel blauw en zwart 512GB PM zijn nog op voorraad hoor.
Jazeker, ook bij de Apple Store zelf , bestelt op 15/09/23 om 14:15SanderH_ schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:25:
[...]
Idem, ook toevallig Apple Store?
2-9 oktober is natuurlijk wel erg ruim
[ Voor 8% gewijzigd door Royaljs op 26-09-2023 13:32 ]
Ah duidelijk. Als het over je abo gaat dan is dat inderdaad een terechte vraag.Vic83 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:56:
[...]
Op zich een terechte vraag. Ware het niet dat ik ook een nieuw abonnement erbij afgesloten heb, waarvan de ingangsdatum ook niet duidelijk is. Dat was eigenlijk mijn hoofdvraag. Het blijkt dus in te gaan op leverdatum van het toestel.
Ik zit in het zelfde schuitje.(2 Okt - 9 Okt via Expreslevering)Royaljs schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:30:
[...]
Jazeker, ook bij de Apple Store zelf , bestelt op 15/09/23 om 14:15
Alleen nog wel steeds op status ‘wordt verwerkt’
[ Voor 4% gewijzigd door turambar op 26-09-2023 14:04 . Reden: bestelstatus toegevoegd ]
Ook op marktplaats aangeboden. https://link.marktplaats....tm_content=app_ios_tablet2TheMaxx schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:17:
Toch wel heel zuur om dit te zien. Zelf al wachten bij KPN van 15-9. En dit account verkoopt gewoon meerdere iPhone 15's. Wel een brief met zijn adres erbij, beetje dom.
Haha hoop ik ook voor ons 🙏🏼turambar schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:35:
[...]
Ik zit in het zelfde schuitje.(2 Okt - 9 Okt via Expreslevering)
Samen met een collega besteld. Bij hem was de levering "27 Sep - 2 Okt via Expreslevering". Die is gisteren (de 25e) bezorgd.
Ik heb een kleine hoop dat die van mij dan ook eerder komt.
[ Voor 38% gewijzigd door midego op 26-09-2023 13:42 ]
Ik trek geen conclusies uit die brief, maar toch wel2TheMaxx schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:17:
Toch wel heel zuur om dit te zien. Zelf al wachten bij KPN van 15-9. En dit account verkoopt gewoon meerdere iPhone 15's. Wel een brief met zijn adres erbij, beetje dom.
Zucht...
Zie ik nou besteld t/m 15 september? Sinds wanneer kon je voor 15 september bestellen? Of zijn dat de pre orders die vodafone voor de 15de bij Apple had besteld?medu80 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:42:
Levertijden pagina Vodafone is aangepast.
https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd
Ik denk dat t/m 15 september alle Pre-orders op de dag zelf, en de rest daarnaRicco02 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:44:
[...]
Zie ik nou besteld t/m 15 september? Sinds wanneer kon je voor 15 september bestellen? Of zijn dat de pre orders die vodafone voor de 15de bij Apple had besteld?
[ Voor 3% gewijzigd door Zigros op 26-09-2023 13:47 ]
Hoe was het bij Amac?SgtElPotato schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:44:
[...]
Ik trek geen conclusies uit die brief, maar toch wel![]()
Geen voorraad en geen indicatie
Zucht...
Haha, geen premium ervaring dusSgtElPotato schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:51:
[...]
Geen voorraad en geen indicatiegewoon afwachten.
4HEad
Dit weet niemand. Ik neem aan dat dit informatie is voor degene die er 1 willen kopen, niet de al bestaande bestellingen. Aangezien de verschuiving van de levertijden te maken heeft met de aantal bestellingen die zijn gedaan. Ik neem dus aan dat de huidige bestellingen dus voor die tijd weg gewerkt zijn. Want dan kunnen ze met de huidige nieuwe bestellingen aan de gang met leveren.Eren schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:59:
[Afbeelding]
Het is enigszins verwarrend. Op 18 september heb ik een bestelling geplaatst voor een iPhone 15 Pro NT 128GB, en ik had er geen probleem mee dat de verwachte wachttijd 4-6 weken was, vanaf 22 september. Echter, nu staat er plotseling 6-8 weken vanaf 15 september.
Ik ben in de war over de daadwerkelijke verwachte levertijd. Is het nog steeds mogelijk dat ik het binnen 4-6 weken ontvang, zoals oorspronkelijk vermeld, of is de nieuwe verwachte levertijd echt 6-8 weken? Als dit laatste het geval is, overweeg ik om mijn bestelling te annuleren en mogelijk elders een premium prijs te betalen bij een doorverkoper of een andere winkel.
[ Voor 15% gewijzigd door Ricco02 op 26-09-2023 14:04 ]
Eindelijk. Nu weet ik tenminste dat ik nog minimaal 3 weken moet wachten en mocht hij toch eerder binnen komen is dat alleen maar meegenomen.medu80 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:42:
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
ja vanaf de 15e gerekend dan. Ach is zo voorbij de datum, hoop dat het bij KPN net zo is.Greg36 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:05:
[Afbeelding] dus de mensen die een pro max hebben gepre ordered moeten minimaal 2-3 weken wachten
Meerdere bestellingen geplaatst om er eentje te kunnen bemachtigen, en nu voor de winkelprijs verkopen aan anderen, wat is daar mis mee?2TheMaxx schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:17:
[ Voor 10% gewijzigd door Sc0tTy op 26-09-2023 14:18 ]
€ 1.695,- lijkt mij toch geen winkel prijs?zubidingasir schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:11:
[...]
Meerdere bestellingen geplaatst om er eentje te kunnen bemachtigen, en nu voor de winkelprijs verkopen aan anderen, wat is daar mis mee?
Behalve de pro Max 256gb natural, die houd ik dan zelf
4HEad
Scalper prijs rekenen ? Heb je bijna de 1tb voor.zubidingasir schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:11:
[...]
Meerdere bestellingen geplaatst om er eentje te kunnen bemachtigen, en nu voor de winkelprijs verkopen aan anderen, wat is daar mis mee?
Ik dacht Tweakers best streng was met het verkopen van nieuwe producten in V&A als consument...Eren schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:17:
[...]
€ 1.695,- lijkt mij toch geen winkel prijs?
Hoe kom je daar nou weer bij?Jieve schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:23:
[...]
Ik dacht Tweakers best streng was met het verkopen van nieuwe producten in V&A als consument...
Oei, ben er bang voor dat ik er deze week weer niet bij zit. 😮medu80 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:42:
Terugsturen is ook een optie hé. Dan kan die gewoon naar iemand die er ook op zit te wachten en al betaald heeft,zubidingasir schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:11:
[...]
Misschien iets netter inderdaad dan dit..Takegawa schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:31:
[...]
Terugsturen is ook een optie hé. Dan kan die gewoon naar iemand die er ook op zit te wachten en al betaald heeft,
Zucht...
Precies! 🤮Eren schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:17:
[...]
€ 1.695,- lijkt mij toch geen winkel prijs?
Echt hè…Cyclonic schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:20:
[...]
Scalper prijs rekenen ? Heb je bijna de 1tb voor.
Scalpen is echt vrij triest imo. Mag iedereen een mening over hebben toch? Zelfde als met de videokaart scalpers, vrij triest.midego schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:40:
Waar kunnen jullie je allemaal druk om maken, vrije markt, laat mensen het lekker doen, ik heb net met geluk 1 kunnen kopen bij Coolblue, maar als het over een week of 2-3 is dan loopt het ook niet weg... Ben echt verbaast hoe "kinderachtig" en misgunnend mensen hier kunnen zijn. Je gaat echt niet dood als je een paar dagen moet wachten...
Zucht...
Heeft niks met wachten te maken. Het gaat nergens over om tig te bestellen om er 1 te bewaren en vervolgens de rest voor een meerprijs erop te gooien.midego schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:40:
Waar kunnen jullie je allemaal druk om maken, vrije markt, laat mensen het lekker doen, ik heb net met geluk 1 kunnen kopen bij Coolblue, maar als het over een week of 2-3 is dan loopt het ook niet weg... Ben echt verbaast hoe "kinderachtig" en misgunnend mensen hier kunnen zijn. Je gaat echt niet dood als je een paar dagen moet wachten...
Probleem is niet de vrije markt. Het probleem is doordat zij er meerdere kopen voor geen enkele goeie reden, mensen die moeten wachten, nog langer moeten wachten.midego schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:40:
nah ze bedoelen voor de mensen die op 15 sept die een preorder hebben gedaan 2-3 weken en de rest na 15 september 4-6 weken.Micheeels schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:47:
Ik snap het Vodafone schema niet. Tot en met 15 september en vanaf 15 september. OP 15 september valt dan toch in beide categorieën?
En is die 2-3 weken levertijd dan vanaf NU of vanaf 15 september? Heel verwarrend.
Ik snap nooit zo goed wat mensen zoals jij nog in dit topic doen. Ga dan gewoon leuk met je toestel klooien nu? Het is valide dat mensen die plots een maand moeten wachten, pissed zijn als ze een scalper zien die alles even op koopt om er winst op te maken, terwijl wij soms twee maanden nog moeten wachten door mensen zoals hem.midego schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:40:
Inmiddels is het onderzoek van start gegaan. Zowel KPN als PostNL zeggen: "komt wel goed", maar ik geloof er niks van. Ik heb ook nergens voor getekend dus moet het onderzoek binnen een week afgerond zijn. Ik krijg dan een nieuwe opgestuurd en natuurlijk kom ik dan achteraan de rij te staan...schumi1986 schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:19:
[...]
Verzender is verantwoordelijk. Jij hoeft dus alleen maar contact op te nemen met KPN.
[ Voor 21% gewijzigd door medu80 op 26-09-2023 14:56 ]
Wanneer besteld dan en welk toestel?medu80 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:53:
Zojuist SMS ontvangen van Vodafone, helaas behoor ik niet tot de gelukkigen. Het lijkt wel een loterij.
[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 26-09-2023 14:59 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Daedalus op 26-09-2023 19:41 ]
NOSIG
Wel een spannende loterij dan. Kijk, het is niet leuk deze situatie. Maar het leuke er van maken is alleen maar goed. Wel dure loterij tho. Maar je wint wel altijd, ookal is het over 2 maandenmedu80 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:53:
Zojuist SMS ontvangen van Vodafone, helaas behoor ik niet tot de gelukkigen. Het lijkt wel een loterij.
Afgelopen week, na 15 september besteld, Pro NT 128GB
Precies, want als er genoeg voorraad zou zijn dan zou het doorverkopen op V&A / Marktplaats voor een hogere prijs niet bestaan en zou hij ze ook hebben terug gestuurd om het aankoopbedrag terug te krijgen.Ricco02 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:49:
[...]
Probleem is niet de vrije markt. Het probleem is doordat zij er meerdere kopen voor geen enkele goeie reden, mensen die moeten wachten, nog langer moeten wachten.
Het gaat om het principe dat wat deze mensen doen negatieve gevolgen hebben voor anderen. Als anderen niet langer hoeven te wachten voor hun telefoon dan maakt het denk ik niemand hier uit dat mensen dit doen. Echter moeten anderen nu langer wachten om hun telefoon voor een normale prijs te krijgen.
Ja hoe ik het zie is, als hij ze terug had gestuurd komt die weer in de voorraad voor mensen die nog zitten te wachten. Nu verkoopt die snotneus hem voor meer online.Takegawa schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:59:
[...]
Precies, want als er genoeg voorraad zou zijn dan zou het doorverkopen op V&A / Marktplaats voor een hogere prijs niet bestaan en zou hij ze ook hebben terug gestuurd om het aankoopbedrag terug te krijgen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq