Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmink
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-09 22:48
Sc0tTy schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:45:
[...]

In de winkelwagen al niet meer beschikbaar :'(
Hij is weer beschikbaar, heb er 1 kunnen bemachtigen. Nu hopen dat ik hem daadwerkelijk morgen kan ophalen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:26
gday schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:13:
Zojuist bericht gekregen dat PostNL vanavond mijn bestelling van Bol gaat leveren na eerder vanochtend via chat begrepen te hebben dat er 0 voorraad is.

Ben benieuwd! (Besteld op vrijdag om 8:03, PM 512 NT)
Kijk dat is voorzichtig goed nieuws, hoop dat je hem inderdaad vanavond krijgt!

Ik houd voorzichtig ook nog een sprankje hoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Net een 15 PM blue bij Coolblue besteld: https://www.coolblue.nl/m...e/apple-iphone-15-pro-max

Ik check tussendoor nog voor een Naturel kleur, krijg ik die in de tussentijd ergens bemachtigd, mag iemand anders die 15 PM 256GB overnemen voor de aankoopprijs.

[ Voor 40% gewijzigd door Reem0nN op 25-09-2023 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlvknmb
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:49
Ik zie bij Amazon trouwens wel een pakbon staan bij m'n bestelling en op die pakbon staat 'verzenddatum 24 september'. Zegt dat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30
Zojuist bij coolblue de iPhone 15 Pro 256GB Natural kunnen kopen voor levering morgen.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
2TheMaxx schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:13:
10:38 vandaag ontvangen door KPN. Ik begin steeds meer hoop te krijgen.[Afbeelding]
Deze mail had ik vrijdag ochtend ontvangen. Benieuwd of we in dezelfde levering zitten of jij in een latere (Of eerder }:O )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stopmerkbord
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-07 22:38
Net een paar minuten geleden kunnen bestellen op de site van Coolblue. 15Pro 256Gb blauw, morgen af te halen in de winkel

[ Voor 16% gewijzigd door Stopmerkbord op 25-09-2023 12:46 ]

Geeft af op slecht gepland treinverkeer en slapende verkeersleiders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
RickGAE schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:28:
Diegene die bij Amazon die mail hebben gehad, welke versie hadden jullie besteld?

Wordt van die berichten toch een beetje zenuwachtig met de PM Black 512GB die ik vanmorgen besteld heb 8)7
iPhone 15 Pro 128gb Natural en Black, beide dezelfde statussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 22:03
Het was meer info voor de Vodafone bestellers/klanten. Wordt volgens mij alleen verkocht inclusief abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:33
medu80 schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:07:
[...]

Het was meer info voor de Vodafone bestellers/klanten. Wordt volgens mij alleen verkocht inclusief abonnement.
Maar ook daar lange levertijden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nAjQ61qkaBG7FEhT2t9bSDoig0E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rOcp4sQ103rthmIBqvbh3Lpo.png?f=fotoalbum_large

Het zal toch niet waar zijn. Gepreorderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-09 15:49
Andere opties overwegen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Los kopen en SO nemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Laatst online: 15-09 15:49
That's the way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takegawa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08-2024
4-5 weken :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:40

lorenzopot

fenomenaal

Ze waren idd ruig met hun schatting :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
Pfff dan vrees ik dat ik ook nog wel even kan wachten op m’n KPN pre-order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
Die persoon heeft gewoon op de website gekeken naar de levertijd de bij de telefoon staat.
Op het KPN forum wordt aangegeven dat ze wekelijks leveringen verwachten te krijgen, maar niet weten welke aantallen van welke configuraties en deze worden dan weer op bestel-volgorde uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dan moet dat ook wel een optie zijn. Is er ergens nog de Pro Max NT 256GB los te verkrijgen dan? Dan cancel ik m’n mobiel.nl bestelling meteen namelijk. Waardeloze toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
.

[ Voor 99% gewijzigd door Ricco02 op 25-09-2023 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takegawa
Ondertussen op Marktplaats : https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios

300€ erop en harken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe werkt het met DHL expres? Volgens DHL krijg ik mijn telefoon vandaag thuisbezorgd maar er stond "voor het einde van de dag" . Dat is nog al een ruime indicatie. Nu is ie "out with courier for delivery" en is er nog steeds geen tijdsslot gemeld. Wordt dit een gevalletje , de hele dag thuis blijven?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesgre
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10-10-2023
Al meer bekend over de leveringen van AMac? (En heeft iemand al een levering van ze ontvangen)…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JJFS schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:22:
[...]

Die persoon heeft gewoon op de website gekeken naar de levertijd de bij de telefoon staat.
Op het KPN forum wordt aangegeven dat ze wekelijks leveringen verwachten te krijgen, maar niet weten welke aantallen van welke configuraties en deze worden dan weer op bestel-volgorde uitgeleverd.
Volgens mij is dit bij veel providers zo, zit zelf te wachten op 15pro natural vanuit Odido.

Volgens de website/forum van de provider ook 4/6 weken, maar lees berichten dat ze ook (mondjesmaat) worden geleverd. Geduld hebben dus, want nu een nieuwe bestelling doen sluit je weer achteraan.

Overigens voor mij de eerste keer dat ik vanuit een pre-order dit deze vertraging ervaar. M'n laatste Iphones via vodafone gekocht, momenteel een 11pro. Altijd pre-order met sim-only abo, kopen op dag van aankondigen betekende levering op dag van uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:40

lorenzopot

fenomenaal

wesgre schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:29:
Al meer bekend over de leveringen van AMac? (En heeft iemand al een levering van ze ontvangen)…
Ze zeggen dat ze begonnen zijn met leveren maar niemand ziet er iets van terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stopmerkbord
JJFS schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:22:
[...]

En voor deze "service" mag u elke maand 10 euro aftikken gedurende de looptijd van uw abonnement. Met graaierige groeten... KPN.

Ik heb het toestel morgen binnen en ga SO naar Simyo. Zelfde netwerk en een tientje per maand goedkoper. Dat ik dan geen 5G heb geloof ik wel. Met m'n Xr haal ik maximaal 25Mbps bij KPN en m'n vrouw d'r iPhone 12 gaat naar de 60Mbps, dus vindt alleen al die snelheidsverhoging prima, geen 5G fomo voor mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Stopmerkbord op 25-09-2023 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Imperium schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:23:
[...]

Dan moet dat ook wel een optie zijn. Is er ergens nog de Pro Max NT 256GB los te verkrijgen dan? Dan cancel ik m’n mobiel.nl bestelling meteen namelijk. Waardeloze toko.
Andere modellen kan je wel kans maken, maar een Pro Max met 256Gb en naturel ga je de komende weken niet makkelijk kunnen vinden.
Tenzij je scalper prijs betaald.

Ben zelf ook op zoek naar die na het hele Amazon fiasco.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Godsamme bestel je net een Apple watch Series 9, staat op de site van KPN op voorraad en nu opeens een mail van, helaas hebben wij niet op voorraad.
Nog zo'n Iphone 15 PM stunt. Jezus weer aan de telefoon met KS.

Ze kunnen net zo goed hun webshop en al hun producten zetten: Niet op voorraad. Denk dat ik weer maar ga annuleren voor de apple watch. Onzin zeg dit.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:46

Yucko

One clown to rule them all !

Apache4u schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:29:
Hoe werkt het met DHL expres? Volgens DHL krijg ik mijn telefoon vandaag thuisbezorgd maar er stond "voor het einde van de dag" . Dat is nog al een ruime indicatie. Nu is ie "out with courier for delivery" en is er nog steeds geen tijdsslot gemeld. Wordt dit een gevalletje , de hele dag thuis blijven?
in principe wel want ik had hetzelfde.
Inmiddels hier wel ontvangen rond het tijdstip dat DHL hier normaliter komt met de reguliere pakketjes @ work (tussen 10:00 en 11:00).

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Xtr3me4me schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:37:
Godsamme bestel je net een Apple watch Series 9, staat op de site van KPN op voorraad en nu opeens een mail van, helaas hebben wij niet op voorraad.

Ze kunnen net zo goed hun webshop en al hun producten zetten: Niet op voorraad. Denk dat ik weer maar ga annuleren voor de apple watch. Onzin zeg dit.
Wist de KS medewerker meer over de iPhone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Reken maar voor het einde van de middag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricco02
Ik heb dit eerder gezien bij mensen. Bij de meeste word die dan gewoon vandaag geleverd maar is er gewoon geen tijdslot bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 17:30

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ik netjes pre-order gedaan, kon vrijdagochtend niet thuis zijn dus krijg nu morgenochtend de telefoon thuisbezorgd.....
Laat ik zaterdag mijn vriendin in Mediamarkt Venlo de telefoon "in het echt" zien, geeft een verkoper aan dat bij verlengen ze er nog op voorraad hebben...
Nu heeft m'n vriendin dus eerder de i15 Pink 128GB dan ik mijn i15 Blue 128GB.....
(We hadden beide niet verwacht dat er op zaterdag nog voorraad zou zijn in welke Mediamarkt dan ook...)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
Stopmerkbord schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:35:
[...]

En voor deze "service" mag u elke maand 10 euro aftikken gedurende de looptijd van uw abonnement. Met graaierige groeten... KPN.

Ik heb het toestel morgen binnen en ga SO naar Simyo. Zelfde netwerk en een tientje per maand goedkoper. Dat ik dan geen 5G heb geloof ik wel. Met m'n Xr haal ik maximaal 25Mbps bij KPN en m'n vrouw d'r iPhone 12 gaat naar de 60Mbps, dus vindt alleen al die snelheidsverhoging prima, geen 5G fomo voor mij.
Ik zit momenteel nog op een KPN abbo voor €19,50 p/m met 25GB data en eindeloos bellen. Op één of andere reden geven ze mij 20GB bundel per maand bovenop mijn eigen 5GB. Is dat service?

[ Voor 7% gewijzigd door rmk_ op 25-09-2023 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takegawa
Er staat een PM 256 blauw in Eindhoven te reserveren bij Coolblue morgen ophalen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stopmerkbord
Nee want je betaalt er wel voor. Bij Simyo 30GB voor 13 in de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pg_nG4AziudF-bdqS6kwS_rfQsg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/09N628IjIFsedfispC3KsEmF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWyjiKkLbYc9E_8c92pLyUPJ9eA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NibGV9qmLkKbiOLUKddMJ8rP.png?f=fotoalbum_large

Nee nee nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Eigenlijk voor het eerst dat ik een pre-order heb gedaan bij een iPhone release (behalve "vroegah" toen ik de eerste iPhone in USA bestelde). Maar is het veel sneller om de iPhone bij Apple zelf te bestellen? Of krijgen re-sellers voorrang?

Ik heb hem zelf bij Apple besteld op de bewuste vrijdag iets na 14.00.
Wordt bezorgd: 25 Sep - 2 Okt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ghZ95_H6QrlwPYGFqH4c5O1sudc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/48iQTkFqSF4AuigjvUImQSvt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

2TheMaxx schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:39:
[...]

Wist de KS medewerker meer over de iPhone?
Wahh shit. De smartwatch wordt in gang gezet en klaar om verstuurd te worden. Vaag de melding was opeens weg en nu staat het gereed om verstuurd te worden. Hoe bedoel je maak klanten even gestoord.

KS kon inhoudelijk niks zeggen over de IPhones nog. Zij wachten nog op bezorging, wanneer deze komt, durfde zij niet te zeggen.
Zij dacht einde deze week / begin volgende week.

Ze zei wel, dat er wel al aardig wat annuleringen er waren voor de Pro Max modellen. Maar hoeveel wist ze niet, maar voor diegene die blijven is dat natuurlijk gunstig die komen dan eerder aan de beurt.

Toen zei ik van. Dat ik om 14:02 de bestelling deed, betaling was om 14:05 gedaan en bevestigings mail om 14:27.

Ze zei, je moet kijken naar het tijdstip van de bevestigingsmail. Dat is namelijk het moment dat we de opname geregistreerd hebben van je order.
Ze zei dat ik 99% wel wist dat ik bij de volgende levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Xtr3me4me schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:59:
[...]

Wahh shit. De smartwatch wordt in gang gezet en klaar om verstuurd te worden. Vaag de melding was opeens weg en nu staat het gereed om verstuurd te worden. Hoe bedoel je maak klanten even gestoord.

KS kon inhoudelijk niks zeggen over de IPhones nog. Zij wachten nog op bezorging, wanneer deze komt, durfde zij niet te zeggen.
Zij dacht einde deze week / begin volgende week.

Ze zei wel, dat er wel al aardig wat annuleringen er waren voor de Pro Max modellen. Maar hoeveel wist ze niet, maar voor diegene die blijven is dat natuurlijk gunstig die komen dan eerder aan de beurt.

Toen zei ik van. Dat ik om 14:02 de bestelling deed, betaling was om 14:05 gedaan en bevestigings mail om 14:27.

Ze zei, je moet kijken naar het tijdstip van de bevestigingsmail. Dat is namelijk het moment dat we de opname geregistreerd hebben van je order.
Ze zei dat ik 99% wel wist dat ik bij de volgende levering zit.
Als dat waar is ben ik de lul. Betaling om 14:07. Bevestiging die maandag na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:16
vanochtend via bol.com een witte 15 PM 256GB besteld, zojuist T&T ontvangen van postnl.

Ik heb liever de Natural Titanium maar denk dat we die de komende weken niet zo gauw zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 08:22

Secsytime

Automagisch

Cevie schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:00:
vanochtend via bol.com een witte 15 PM 256GB besteld, zojuist T&T ontvangen van postnl.

Ik heb liever de Natural Titanium maar denk dat we die de komende weken niet zo gauw zullen zien.
Hoe meer mensen een andere kleur kiezen, hoe groter de kans dat je hem wel ziet :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

2TheMaxx schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:00:
[...]

Als dat waar is ben ik de lul. Betaling om 14:07. Bevestiging die maandag na het weekend.
Kijk dat is wat zij mij vertelde. Ze zei dat ze niet kijken hoe laat iemand betaalt heeft, maar naar het tijdstip van registratie van de order.
Deze tijdstip is hun leidraad die zij dan van vroeg naar laat aflopen.

Maar het kan ook zo maar zijn dat ze full of shit praatte en het helemaal niet klopt. Maar enige wat mij vasthield in mijn gedachte was de orderbevestiging. Ja dat het namelijk een registratie vastlegging is in hun systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Xtr3me4me schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:02:
[...]

Kijk dat is wat zij mij vertelde. Ze zei dat ze niet kijken hoe laat iemand betaalt heeft, maar naar het tijdstip van registratie van de order.
Deze tijdstip is hun leidraad die zij dan van vroeg naar laat aflopen.

Maar het kan ook zo maar zijn dat ze full of shit praatte en het helemaal niet klopt. Maar enige wat mij vasthield in mijn gedachte was de orderbevestiging. Ja dat het namelijk een registratie vastlegging is in hun systeem.
Super irritant die communicatie van KPN. Hierdoor gaat abonnement ook later in waardoor ik over 2 jaar niet weg kan bij KPN rond de iPhone release. Daar wil ik nog wel even voor langs de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Pfff zit weer lekker mee allemaal.. Coolblue zegt geen voorraad te hebben terwijl die net gewoon te bestellen was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3pKJSPKJszGuenBpdu-71XdkAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bIpOLtbKKUUjh3mirOKP0T18.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

2TheMaxx schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:04:
[...]

Super irritant die communicatie van KPN. Hierdoor gaat abonnement ook later in waardoor ik over 2 jaar niet weg kan bij KPN rond de iPhone release. Daar wil ik nog wel even voor langs de winkel.
Ja het is echt een warrige boel bij KPN maar denk ook elke andere provider.

Ik scheet hem net ook weer bij mijn apple watch series 9 bestelling. Ik moet hem wel met KPN bestellen, omdat ik hem gekoppeld wil hebben met mijn unlimited data abo van mijn nummer.

Maar, als je eerst ziet staan "in behandeling" en daarna bij refresh opeens die klote melding krijgt net als de Iphone 15 PM. Dan dacht ik, niet weer eh!
Maar de site bleef aangeven, op voorraad. Daarom dat ik belde van, krijg helemaal nou wat. Jullie site is gewoon dan 10 x ruk met misinformatie.
Toen refreshde ik weer en opeens schoot de melding weg en nu staat hij op stap 2.

"Verwerking, wij maken uw bestelling klaar om te versturen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Xtr3me4me schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:09:
[...]

...

Ik scheet hem net ook weer bij mijn apple watch series 9 bestelling. Ik moet hem wel met KPN bestellen, omdat ik hem gekoppeld wil hebben met mijn unlimited data abo van mijn nummer.

...
hoezo? Ik heb mijn destijds in Duitsland gehaalde LTE versie van de 5-serie op een later tijdstip (toen de ondersteuning er kwam in NL) gewoon kunnen toevoegen aan mijn unlimited abo van T-Mobile.

Waarom zou dat bij KPN anders zijn :?

[ Voor 7% gewijzigd door Yucko op 25-09-2023 14:17 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Yucko schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:16:
[...]

hoezo? Ik heb mijn destijds in Duitsland gehaalde LTE versie van de 5-serie op een later tijdstip (toen de ondersteuning er kwam in NL) gewoon kunnen toevoegen aan mijn unlimited abo van T-Mobile.

Waarom zou dat bij KPN anders zijn :?
Ik woon niet in de buurt van Duitsland. Ik heb hem bij KPN gehaald omdat ik daar alles al onder heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

je mist de strekking van mijn opmerking:

je kunt je Watch overal bestellen (ongeacht welke winkel, online-shop, etc) en dan koppelen aan je unlimited abo. De watch hoeft echt niet via KPN zelf aangeschaft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Yucko schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:21:
je mist de strekking van mijn opmerking:

je kunt je Watch overal bestellen (ongeacht welke winkel, online-shop, etc) en dan koppelen aan je unlimited abo. De watch hoeft echt niet via KPN zelf aangeschaft te zijn.
Ah zo, ach heb hem eenmaal daar nu gehaald De order loopt nu ook door, dus zal morgen kunnen genieten ervan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 19:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Zojuist zelfs gebeld door Bol met terugkoppeling en de bevestiging dat mijn PM 512 NT vanavond door Bol geleverd zal worden. Ziet er goed uit dus. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Xtr3me4me schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:23:
[...]

Ah zo, ach heb hem eenmaal daar nu gehaald De order loopt nu ook door, dus zal morgen kunnen genieten ervan.
dat laatste is uiteindelijk hetgeen waar het om gaat ;)
Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Yucko schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:24:
[...]

dat laatste is uiteindelijk hetgeen waar het om gaat ;)
Enjoy!
Dank je wel. Mijn eerste apple watch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 12:07
Toch blijf ik dit soort dingen wel apart vinden in het de verzendingen af en toe.

2023-09-22 20:39
BRUSSELS - BELGIUM, Processed at BRUSSELS - BELGIUM

2023-09-22 20:14
EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE, Shipment picked up

Oftewel, mijn iPhone was op 22 september al in Eindhoven (ik woon in Valkenswaard, een dorp onder Eindhoven). Mijn iPhone moest dus eerst naar Brussel om vervolgens weer terug te komen......

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patchii
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 00:08
Belsimpel heeft ondertussen hun verzenddatums ook veranderd naar minimaal 3 weken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Kuhr89 schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:36:
Toch blijf ik dit soort dingen wel apart vinden in het de verzendingen af en toe.

2023-09-22 20:39
BRUSSELS - BELGIUM, Processed at BRUSSELS - BELGIUM

2023-09-22 20:14
EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE, Shipment picked up

Oftewel, mijn iPhone was op 22 september al in Eindhoven (ik woon in Valkenswaard, een dorp onder Eindhoven). Mijn iPhone moest dus eerst naar Brussel om vervolgens weer terug te komen......
Dat komt elk jaar weer terug. :) Het is een administratieve quirk. Je iPhone reist niet daadwerkelijk via zo'n omweg. Het is ook niet dat je iPhone binnen 25 minuten van Eindhoven naar Brussel kan reizen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door gday op 25-09-2023 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 13:25
Xtr3me4me schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:37:

Ik heb hetzelfde met de AW Ultra. Klantenservice geeft niet thuis.
Vrijdag al contact mee gehad (stond toen ook al op voorraad).
Vanmorgen nog een berichtje gehad dat ze nog niet kunnen aangeven wanneer er wordt geleverd.

En aangezien het nog steeds op voorraad is volgens de site vindt ik dat gewoon misleiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierdm
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 09:50
Levertijd van m’n iPhone 15 Pro 128gb black bestelling bij mobiel.nl is zojuist van 1-2 weken naar 2 weken gegaan, zal dus nog wel ff duren
(15 sept. ‘s avonds besteld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Takegawa
Pm 512 blauw beschikbaar Amsterdam Apple store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Echt vreemd hoe die voorraad bij Amazon gaat, die druppelt mondjesmaat binnen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Secsytime schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:58:
Dat kan ook afhangen van annuleringen natuurlijk. Als iemand een bestelling annuleert komt ie weer beschikbaar voor anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmk_
2TheMaxx schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:00:
[...]

Mijn bestelling was om 22:30 en kreeg direct de bevestigingsmail en een mail dat die alvast gereserveerd was. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 14:16
[...]

Ik heb dit 2 jaar geleden ook gehad bij mij 13 Pro Max. Ik kan nu pas verlengen op 31-10 ipv half september.
Echt naadje.

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
[...]

Kan je niet bij KPN 4 maanden voor het einde van contract al verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Ricco02 schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:06:
[...]

Kan je niet bij KPN 4 maanden voor het einde van contract al verlengen?
Ja verlengen bij KPN zelf. Maar ik weet nou niet of ik zo tevreden ben met ze tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
rmk_ schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:01:
[...]

Mijn bestelling was om 22:30 en kreeg direct de bevestigingsmail en een mail dat die alvast gereserveerd was. :?
Ik kreeg direct een bevestiging met we gaan aan de slag. Maar op maandag pas een mail waar het toestel wordt genoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18
Gisteren toch besloten dat ik wil upgraden van een 14 Pro naar een 15 Pro. Vanmorgen een 15 Pro 256GB (blauw) via Belsimpel verlengt met KPN. Morgen in huis:).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricco02
2TheMaxx schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:08:
[...]

Ja verlengen bij KPN zelf. Maar ik weet nou niet of ik zo tevreden ben met ze tot nu toe.
Ik vind dat niet heel redelijk. Aangezien elke provider hetzelfde als KPN heeft met leveren op dit moment. Een andere provider doet het nou niet per se sneller. Bij elke provider is er totaal geen communicatie. Maar ik moet wel zeggen dat ik vind dat KPN het meestal in vergelijking met andere het op de achtergrond qua logistiek het wel goed voor elkaar heeft.

Ik zie bij veel webwinkels en providers dat bij sommige mensen statussen van "afwachting" naar "verzonden" en weer naar "afwachting" gaan. Dit heb je bij KPN nauwelijks tot niet.
Ze mochten overigens (net zoals alle andere providers) wel wat meer communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 12:07
gday schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:38:
[...]

Dat komt elk jaar weer terug. :) Het is een administratieve quirk. Je iPhone reist niet daadwerkelijk via zo'n omweg. Het is ook niet dat je iPhone binnen 25 minuten van Eindhoven naar Brussel kan reizen. :P
Nee, de noteringen tijd vond ik ook al een vreemde idd..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
Ricco02 schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:16:
[...]

Ik vind dat niet heel redelijk. Aangezien elke provider hetzelfde als KPN heeft met leveren op dit moment. Een andere provider doet het nou niet per se sneller. Bij elke provider is er totaal geen communicatie. Maar ik moet wel zeggen dat ik vind dat KPN het meestal in vergelijking met andere het op de achtergrond qua logistiek het wel goed voor elkaar heeft.

Ik zie bij veel webwinkels en providers dat bij sommige mensen statussen van "afwachting" naar "verzonden" en weer naar "afwachting" gaan. Dit heb je bij KPN nauwelijks tot niet.
Ze mochten overigens (net zoals alle andere providers) wel wat meer communiceren.
Ik ben dat met je eens, het is in ieder geval voor mij persoonlijk ook nog geen reden om over te stappen, al baal ik wel flink dat ik nog steeds geen idee heb wanneer die zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30
Reem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:06:
Pfff zit weer lekker mee allemaal.. Coolblue zegt geen voorraad te hebben terwijl die net gewoon te bestellen was.

[Afbeelding]
Hoe laat had jij besteld?
Ik vandaag om 12.40 uur

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
jdiezrequejo schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:37:
[...]

Hoe laat had jij besteld?
Ik vandaag om 12.40 uur
Ik ook vandaag om 12:27

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Hier vrijdag besteld bij Vodafone incl. abonnement. Stond bij vermeld dat de Iphone 15 op voorraad was. Ontvang vervolgens netjes een bestelbevestiging per e-mail, maar helaas werkt de track en trace niet. Vervolgens ontvang ik op zaterdag een e-mail dat ik mijn bestelling nog moet afronden. Maar die was al afgerond, want ik had al een bestelbevestiging. Omdat er verder niet echt een keuze gegeven wordt, bevestig ik de nieuwe bestelling maar opnieuw. Nu blijkt de 1e bestelling gewoon geannuleerd te zijn door Vodafone, en ondanks ik telefonisch navraag heb gedaan... krijg ik geen reden voor de annulering. Nu volkomen onduidelijk wanneer ik de telefoon ontvang en blijkt mijn ziggo korting ook niet langer toegepast. Dat zou geen probleem zijn volgens de klantenservice. Nu al spijt dat ik niet even heb gewacht 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 09:29

Toppe

Oké ✅

Secsytime schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:58:
Het kan ook een bewuste keus zijn door de voorraad maar mondjesmatig te boeken. Op die manier denken we allemaal dat ze voorraad hebben terwijl ze misschien totaal 1000 toestellen hebben ontvangen.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
sbierman schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:53:
Hier vrijdag besteld bij Vodafone incl. abonnement. Stond bij vermeld dat de Iphone 15 op voorraad was. Ontvang vervolgens netjes een bestelbevestiging per e-mail, maar helaas werkt de track en trace niet. Vervolgens ontvang ik op zaterdag een e-mail dat ik mijn bestelling nog moet afronden. Maar die was al afgerond, want ik had al een bestelbevestiging. Omdat er verder niet echt een keuze gegeven wordt, bevestig ik de nieuwe bestelling maar opnieuw. Nu blijkt de 1e bestelling gewoon geannuleerd te zijn door Vodafone, en ondanks ik telefonisch navraag heb gedaan... krijg ik geen reden voor de annulering. Nu volkomen onduidelijk wanneer ik de telefoon ontvang en blijkt mijn ziggo korting ook niet langer toegepast. Dat zou geen probleem zijn volgens de klantenservice. Nu al spijt dat ik niet even heb gewacht 😒
Vreemd ik heb geen e-mail gehad met T&T en ook nergens gezien dat ie op voorraad was. De levertijden pagina werkt niet en ook mijn bestellingen staat op Status Onbekend. Waar heb jij gezien dat over voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekkos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-08 17:57
Ik heb vrijdag 22-sept een 15pro 256GB NT besteld (rond 12.00) bij KPN (abonnement verlengen).
Op de website stond heel duidelijk; voor 21.00uur besteld, morgen in huis. "Snel pakker" etc.

Ik kreeg direct een bevestiging. maar helaas volgende vervolgens geen track-'n-trace code maar een bericht met bedankt voor uw reservering, u ontvangt de telefoon als een van de eerste.

De melding op de website klopte dus niet. Nu maar afwachten wanneer ik uberhaupt iets binnen krijg en of er tussendoor nog een update komt.

Levertijd op de KPN website staat ondertussen voor dit model op " Levertijd 4 tot 4 weken".

Dus ik ben bang dat het nog wel even gaat duren allemaal....
In een opwelling de telefoon besteld omdat ik zag dat ik hem dan de volgende dag in huis had. Valt dit een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-08 13:35
Belachelijk dat Amazon.nl eerst comit en vervolgens niet levert. Wat een drama. Normaal zijn ze hier wat beter in.Had het beter in DE kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patchii
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 00:08
pekkos schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:21:
Ik heb vrijdag 22-sept een 15pro 256GB NT besteld (rond 12.00) bij KPN (abonnement verlengen).
Op de website stond heel duidelijk; voor 21.00uur besteld, morgen in huis. "Snel pakker" etc.

Ik kreeg direct een bevestiging. maar helaas volgende vervolgens geen track-'n-trace code maar een bericht met bedankt voor uw reservering, u ontvangt de telefoon als een van de eerste.

De melding op de website klopte dus niet. Nu maar afwachten wanneer ik uberhaupt iets binnen krijg en of er tussendoor nog een update komt.

Levertijd op de KPN website staat ondertussen voor dit model op " Levertijd 4 tot 4 weken".

In een opwelling de telefoon besteld omdat ik zag dat ik hem dan de volgende dag in huis had. Valt dit een beetje tegen.
De klantenservice had toen gezegd dat dit inderdaad een fout was. Meeste mensen die op 15 september hadden gepreorderd hebben hem ook nog steeds niet dus gaat zeker nog een tijd duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Vandaag m’n Blue PM 512GB binnen gekregen van Apple.

Op preorder dag besteld om 1420u

Al met al niet verkeerd, vanavond even spelen en screenprotector plakken!

Een vriend van me had een PM Blue 256 bij Odido besteld om 1402u, maar die moet gewoon wachten op voorraad…

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
medu80 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:10:
[...]

Vreemd ik heb geen e-mail gehad met T&T en ook nergens gezien dat ie op voorraad was. De levertijden pagina werkt niet en ook mijn bestellingen staat op Status Onbekend. Waar heb jij gezien dat over voorraad?
In Vodafone menu naar verlengen toestel met abonnement en dan kies je het toestel. Inmiddels staat daar 3 tot 5 werkdagen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-08 15:31
Tip voor de echte Tweakers onder ons...

In de source van de Apple Store zijn handige json files te vinden waarmee je de voorraad per Store kunt checken.

Hier een voorbeeldje van de iPhone 15 Pro (256 GB):
https://www.apple.com/nl/...rchNearby=true&store=R539

Je kunt daar ontzettend eenvoudig de voorraadstatus mee bekijken / gebruiken in een scriptje.

Gisteren op m'n Homey Pro een flow gemaakt die constant checkt of er voorraad is en vervolgens een push notificatie stuurt.

Het was diezelfde avond nog bingo. De nieuwe voorraden komen dus blijkbaar op random tijden beschikbaar.

Doe er je voordeel mee. 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
ParaNoID schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:22:
Belachelijk dat Amazon.nl eerst comit en vervolgens niet levert. Wat een drama. Normaal zijn ze hier wat beter in.Had het beter in DE kunnen kopen.
Had dit ook niet verwacht van Amazon, daardoor nu ook andere opties die ik wel had kunnen pakken misgelopen en uiteindelijk nu maar kijken hoe lang ik zonder tel kom te zitten.

Heb maar mijn huidige nummer doorgeschakeld naar mijn werk mobiel, en whatsapp via PC.

Maar dit was voor mij de laatste keer een preorder te plaatsen via Amazon, valse beloftes dat het geleverd ging worden op 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
sbierman schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:23:
[...]

In Vodafone menu naar verlengen toestel met abonnement en dan kies je het toestel. Inmiddels staat daar 3 tot 5 werkdagen.
Dat toch gunstig, als er vandaag dus bestellingen zijn kun je het binnen 3 a 5 werkdagen verwachten. Dat houd in dat de pre-sales misschien wel deze week uitgeleverd gaat worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricco02
pekkos schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:21:

Maar hoezo, wetende dat hij moeilijk/niet verkrijgbaar is, denk je dat je hem de volgende dag zou krijgen? Het is toch best logisch dat als je hem niet hebt ge pre ordered dat je hem dan niet de volgende dag krijgt? Ookal staat het er?

Het is letterlijk elk jaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Toppe schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:04:
[...]

Het kan ook een bewuste keus zijn door de voorraad maar mondjesmatig te boeken. Op die manier denken we allemaal dat ze voorraad hebben terwijl ze misschien totaal 1000 toestellen hebben ontvangen.
Lijkt me erg time consuming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingPineapple
  • Laatst online: 01-09 18:38
Tiptiptip

Bij coolblue staan er ook wat iPhone 15s tussen de tweedekansjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het blijft gissen en aannames maken, vooral omdat de communicatie vanuit de verschillende providers zo minimaal is.

Ik kan me ook wel voorstellen dat levertijd zeer afhankelijk is van het model. Een 1TB versie zal wellicht door mindere populariteit sneller leverbaar zijn.

Mijn aanname is dat de providers dit niet doen om ons als klanten te pesten, maar het zelf ook niet weten omdat ze wat betreft leveringen ook afhankelijk zijn van wat er door Apple geleverd wordt. Aan de andere kant, vanuit de pre-sale zou je wel verwachten dat ze een overzicht hebben over de bestellingen. Vanuit service oogpunt zou je dan ook iets meer communicatie mogen verwachten met meer gedefinieerde levertijd. De genoemde 4+ weken die je nu leest zijn hoop ik niet van toepassing voor de pre-sale klanten.

Wat dat betreft is het afwachten totdat je het verlossende mailtje krijgt dat je bestelling verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 09:29

Toppe

Oké ✅

Secsytime schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:35:
[...]

Lijkt me erg time consuming.
Gaat vol automatisch hoor.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
gday schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:23:
Zojuist zelfs gebeld door Bol met terugkoppeling en de bevestiging dat mijn PM 512 NT vanavond door Bol geleverd zal worden. Ziet er goed uit dus. :)
Werd net door bol gebeld, ging nog 2 weken duren gaf ze aan. Matig verhaal dit.

Besteld 22 september 2023 om 08:02

256 GB 15 Pro naturel titanium

[ Voor 9% gewijzigd door BertP op 25-09-2023 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

gday schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:23:
Inmiddels is mijn bezorgtijd gegaan naar:
Bezorgtijd wordt berekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Geen idee wat ik nou moet verwachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
gday schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:56:
[...]

Inmiddels is mijn bezorgtijd gegaan naar:
Bezorgtijd wordt berekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Geen idee wat ik nou moet verwachten. 8)7
Denk dat ze het zelf ook niet weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:08

0c2

basvanderploeg schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:28:
Tip voor de echte Tweakers onder ons...

In de source van de Apple Store zijn handige json files te vinden waarmee je de voorraad per Store kunt checken.

Hier een voorbeeldje van de iPhone 15 Pro (256 GB):
https://www.apple.com/nl/...rchNearby=true&store=R539

Je kunt daar ontzettend eenvoudig de voorraadstatus mee bekijken / gebruiken in een scriptje.

Gisteren op m'n Homey Pro een flow gemaakt die constant checkt of er voorraad is en vervolgens een push notificatie stuurt.

Het was diezelfde avond nog bingo. De nieuwe voorraden komen dus blijkbaar op random tijden beschikbaar.

Doe er je voordeel mee. 😛
Welk element gebruik je om de availability te bepalen? pickupDisplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
medu80 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:33:
[...]

Dat toch gunstig, als er vandaag dus bestellingen zijn kun je het binnen 3 a 5 werkdagen verwachten. Dat houd in dat de pre-sales misschien wel deze week uitgeleverd gaat worden...
Lijkt me sterk, maar we gaan het meemaken…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Joost79 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:48:
Het blijft gissen en aannames maken, vooral omdat de communicatie vanuit de verschillende providers zo minimaal is.

Ik kan me ook wel voorstellen dat levertijd zeer afhankelijk is van het model. Een 1TB versie zal wellicht door mindere populariteit sneller leverbaar zijn.

Mijn aanname is dat de providers dit niet doen om ons als klanten te pesten, maar het zelf ook niet weten omdat ze wat betreft leveringen ook afhankelijk zijn van wat er door Apple geleverd wordt. Aan de andere kant, vanuit de pre-sale zou je wel verwachten dat ze een overzicht hebben over de bestellingen. Vanuit service oogpunt zou je dan ook iets meer communicatie mogen verwachten met meer gedefinieerde levertijd. De genoemde 4+ weken die je nu leest zijn hoop ik niet van toepassing voor de pre-sale klanten.

Wat dat betreft is het afwachten totdat je het verlossende mailtje krijgt dat je bestelling verzonden is.
Ik heb 15 sept 1TB besteld bij VF, maar nog niets ontvangen. Ik hoop op deze week… _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0v4n1NYZmYqgV0I-N8BQRBsRRnY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MFUH527GvSR6SJLPVqYOwKA2.png?f=user_large a huge joke

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlvknmb
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:49
Amazon update: krijg nu bevestiging dat 15pro 128 gb zwart net verzonden is en morgen aankomt. De 15e besteld om 14:10. Vandaag paar keer contact gehad met klantenservice die me bezwoeren dat er geen voorraad was en dat ie ook niet verzonden zou worden vandaag....ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-08 15:31
0c2 schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:06:
[...]

Welk element gebruik je om de availability te bepalen? pickupDisplay?
Ik heb storePickupQuote gebruikt.

Als die niet gelijk was aan “Momenteel niet beschikbaar” ontving ik een notificatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKJzDBfxQbqIDDWytF64eqLbuT8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SA2q64FiETNCkWx0AJ8HCkZz.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 251 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.