Gaat gebeuren als je ‘m heb opgehaald.Miller94 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:24:
Mijn iPhone die ik vanmiddag kan ophalen bij de Apple Store in Haarlem is nog niet van mijn CC afgeschreven
Nou, normaal gesproken verandert de status dan naar “verzonden naar filiaal” of zoiets. Maar al een week niets.thomas-x-1982 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:23:
[...]
Zou geen twijfel hebben: MediaMarkt stuurt voor de ophalers pas vandaag bericht: hij ligt klaar. Redelijk logisch ook. Verzenden doe je de dag vóór levering, klaarleggen op de dag van ophalen.
Denk dat je straks zodra de winkels opengaan bericht krijgt van MM dat je kan langskomen.
Even wisselen naar Apple Store Duitsland. Vanmiddag kan ik Pro Max NT in Düsseldorf gaan ophalenXtinction89 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:56:
256GB Pro Max Zwart op te halen in de Apple Stores.
Maar om nu vanuit het zuiden van Limburg naar Den Haag te rijden is gekkenwerk -_-
Belsimpel ,,,,
Dit is niet ‘normaal gesproken’ he - en mijn ervaring met ophalen bij MM is ook altijd: op dag van bestelling “dank voor je bestelling” en dan niets tot de dag erop “hij ligt klaar”BekSide schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:25:
[...]
Nou, normaal gesproken verandert de status dan naar “verzonden naar filiaal” of zoiets. Maar al een week niets.
Kijk, dat zijn de tipsTweakersOnly schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:27:
[...]
Even wisselen naar Apple Store Duitsland. Vanmiddag kan ik Pro Max NT in Düsseldorf gaan ophalen
In Dubai was het druk.
https://x.com/vvaiibhav/s...&t=UkkMboGqp6PrvFGrzDDj-g
Al jaren niet meer gezien dit soort rijen. Wat een nieuw uiterlijk en usb c kan doen
Al jaren niet meer gezien dit soort rijen. Wat een nieuw uiterlijk en usb c kan doen
[ Voor 30% gewijzigd door Otto Jans op 22-09-2023 07:31 ]
Grappig dat die rijen er toch nog zijn tegenwoordig, dahct dat dat allemaal wel online ging nu....
Dat valt mij ook op. Ik had mijn 14 Pro Max na zes maanden al verkocht omdat ik hem te groot/zwaar vond en last van mijn duim kreeg daardoor. 2x extra zoom boeit mij totaal niet. Een iets kleinere telefoon boeit mij wel, uiteindelijk is het verschil maar 0,6 inch. En daarom wordt zo de 15 Pro bezorgd.qwasd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:57:
[...]
Iedereen opeens fan van de Pro Max.
Toen ik met de XS Max rondliep verklaarden ze me voor gek.
Accu van de Pro Max is wel erg chill!
Zoek maar op X voormalig Twitter. Bangkok, Dubai en Mumbai insane grote rijen. Verwacht hetzelfde in Europa en VS.Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:31:
[...]
Grappig dat die rijen er toch nog zijn tegenwoordig, dahct dat dat allemaal wel online ging nu....
Heb uiteindelijk ook maar vandaag afhalen bij Apple Haarlem gekozen. Bestellingen bij Coolblue en MM maar geannuleerd door gebrek aan info. PM NT 512gb geworden uiteindelijk.
Achter in de rij staan en denken dat je kans maaktOtto Jans schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:30:
In Dubai was het druk.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Vraagje Wat gebeurt er als je je iPhone later of niet wilt ophalen? Bij de Apple Store Krijg je dan geld terug?
Vervalt je reservering van je CC denk ik....Ashwani schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:40:
Vraagje Wat gebeurt er als je je iPhone later of niet wilt ophalen? Bij de Apple Store Krijg je dan geld terug?
Je hebt 7 dagen om op te halen en anders krijg je je geld terugAshwani schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:40:
Bij Apple Amsterdam is de pro 128 natural titanium nog steeds beschikbaar morgen.
Ik twijfel wel een beetje, heb hem eigenlijk vandaag al soort van nodig ivm een bruiloft morgen (loop nu met een X), alleen ik durf het niet aan om vandaag te gaan als er staat dat hij pas morgen kan worden afgehaald.
Reistijd naar Leidseplein is half uurtje met OV dus dat is het ook niet echt.
Bij Amazon nog steeds 24-25 sep.
Ik twijfel wel een beetje, heb hem eigenlijk vandaag al soort van nodig ivm een bruiloft morgen (loop nu met een X), alleen ik durf het niet aan om vandaag te gaan als er staat dat hij pas morgen kan worden afgehaald.
[ Voor 11% gewijzigd door _Christiaan_ op 22-09-2023 07:49 ]
NOSIG
Iemand die via Amazon heeft besteld al wat meer nieuws?
Iedereen veel plezier vandaag! Ik ben stiekem wel een beetje jarloers
Ach ja, you give what you get.Otto Jans schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:21:
[...]
iPhone als cadeau?
Had ik maar zo een vrienden/vriendin......
![]()
![]()
Nice man
Morgen = morgen._Christiaan_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:46:
Bij Apple Amsterdam is de pro 128 natural titanium nog steeds beschikbaar morgen.
Bestellen en langsgaan._Christiaan_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:46:
Zojuist iPhone 15 pm natural titanium 512 gb besteld. Morgen af te halen bij de Apple Store
Wait.. whut!? Je hebt hem nodig omdat je nu een X hebt_Christiaan_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:46:
heb hem eigenlijk vandaag al soort van nodig ivm een bruiloft morgen (loop nu met een X),

Wat let jeColeJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:52:
Kansloos dat Amac niets van zich laat horen...
Zit er aan te denken om die order lekker te annuleren en hem bij Apple te bestellen om morgen af te halen.
Gefeliciteerd voor de vroege vogels die nog een iPhone konden bemachtigen
Als er staat "vandaag ophalen" - kan ik dan ook morgen nog komen?
Kan vandaag helaas niet vanwege werk.
Waarschijnlijk kom je niet eens langs de deurportiers.... Toestellen voor morgen zijn nog ergens in de distributieketen._Christiaan_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:46:
Je kan ook morgen selecteren tijdens het bestellen.ColeJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:54:
[...]
Als er staat "vandaag ophalen" - kan ik dan ook morgen nog komen?
Kan vandaag helaas niet vanwege werk.
Belsimpel status is veranderd naar abonnements aanvraag wordt behandeld door Odido.
Verwachte levertijd is morgen.
iPhone 15 128gb blauw
Verwachte levertijd is morgen.
iPhone 15 128gb blauw
Ja dat is alleen AmsterdamKhayma schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:55:
[...]
Je kan ook morgen selecteren tijdens het bestellen.
Ik zie hier best wat 256GB Pro’s op voorraad bij de MM volgens de site. Weet iemand toevallig of je in de winkel ook een abo kunt afsluiten voor de toestelkorting..?
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ben nu onderweg om mijn bestelling op te halen bij de Apple Store. Heb een normale Pro voor vandaag afhalen en een Max voor morgen afhalen. Kijken of ik de Max ook mee kan krijgen.
Nee hoor. Is puur omdat alle afspraken voor vandaag al gemaakt zijn. Zijn geen tijdssloten meer over. Als je langsgaat wordt je gewoon geholpen maar kan het zijn dat je even moet wachten.Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:55:
[...]
Waarschijnlijk kom je niet eens langs de deurportiers.... Toestellen voor morgen zijn nog ergens in de distributieketen.
Maar bestellen was gisteren 4-5 weken.. ze kunnen toch ook vanuit de vestiging sturen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ga zo een iPhone 15 Pro 128GB NT annuleren bij coolblue Haarlem. Voor de snelle jongens.
In je winkelwagen doen en daadwerkelijk het bestelproces ingaan.
Thx. Had de pagina nog ververst om 08:00 maar toen stond ie op nog niet leverbaar.
Maandag komt ie binnen 👍. Bewust voor gekozen want vandaag&morgen ben ik er niet. Wacht nog ff met annuleren van mijn Apple preorder.
Heel veel plezier allen met de nieuwe telefoons! MIjn bestelling staat nog steeds op controleren op de KPN website ookal is ie om 14:05 besteld op de 15e...
PM 512 NT is waarschijnlijk wat minder op voorraad dan de andere modellen....
Hoppa ook bij Bol kunnen bestellen, met een beetje geluk vanavond al in huis!
Das toch wel erg chill na mijn KPN teleurstelling, ben benieuwd wanneer die radio stilte verbroken gaat worden..
Das toch wel erg chill na mijn KPN teleurstelling, ben benieuwd wanneer die radio stilte verbroken gaat worden..
3 stuks besteld (15 Pro 128 Black) op bol.com en nog eens 737 select punten erbij!
Levering pas morgen in BE.
Die van mij ligt klaar bij CB om 10u
Levering pas morgen in BE.
Die van mij ligt klaar bij CB om 10u
Met een beetje geluk een zwarte Pro Max weten te bemachtigen via bol.com, toch wel lekker zo vlak voor het weekend.
[ Voor 5% gewijzigd door Nickvdd op 22-09-2023 08:13 ]
Hier vanuit Belsimpel de update dat de abonnementsaanvraag in behandeling is bij Vodafone. Bezorging verwacht voor morgen
iPhone 15 pro NT 128GB
iPhone 15 pro NT 128GB
Waar halen jullie tegenwoordig nog het geld vandaan om 4 iPhones te kopen 😂😂
Bij de MM zijn ze nog steeds online op voorraad. De 15pro's.
bij bol.com ook.
Ik bestelde gister bij MM en nu is die onderweg
bij bol.com ook.
[ Voor 38% gewijzigd door Citroentaart op 22-09-2023 08:12 ]
Ik wilde net een bestelling plaatsen bij Bol maar keek voor de zekerheid toch nog even de Belsimpel bestelling na.
Belsimpel : bestelling wordt verzameld, morgen bezorgd.
Bol zou ook pas morgen leveren, dus dan laat ik de Belsimpel bestelling maar staan..
Belsimpel : bestelling wordt verzameld, morgen bezorgd.
Bol zou ook pas morgen leveren, dus dan laat ik de Belsimpel bestelling maar staan..
Belsimpel heeft voorraad met abonnement, voor mensen die er toch naast vissen bij de providers misschien een optie heb je hem morgen.
EDIT: En alweer weg, gaat hard..
EDIT: En alweer weg, gaat hard..
[ Voor 12% gewijzigd door Mixpower op 22-09-2023 08:15 ]
It's All In The "Mix"
Klein kwartiertje geleden in de hectiek van kinderen klaar krijgen voor school een 15 Pro Max 512 Natural besteld via Bol. Wordt vanavond geleverd.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Bij de deur geweigerd, haha. Staat een klein rijtje.
Niet alle kleuren zie ik bij de MM op voorraadCitroentaart schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:12:
Bij de MM zijn ze nog steeds online op voorraad. De 15pro's.
bij bol.com ook.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Welke store?Cordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:13:
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Amsterdam. Dan maar vanmiddag ophalen tijdens de check-in tijd. 🥹
[ Voor 16% gewijzigd door Cordon op 22-09-2023 08:16 ]
Nope hebben ze nooit gedaan.Famous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:00:
[...]
Maar bestellen was gisteren 4-5 weken.. ze kunnen toch ook vanuit de vestiging sturen
De collega's hebben mij ondertussen al terug betaald, maar ze zijn me wel dankbaarCallMeNuno schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:11:
Waar halen jullie tegenwoordig nog het geld vandaan om 4 iPhones te kopen 😂😂

Maar niet alles... Geen NT 1GB helaas...Otto Jans schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:15:
Bol voorraad!
Verwijderd
Moet je in de rij wachten?Cordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:13:
ging je gewoon in de rij staan en je mocht gewoon ophalen?
Net bij Bol kunnen bestellen.
Toch net even aantrekkelijker dan nog twee weken wachten bij Apple zelf.
Hoe zijn jullie ervaringen met terugbetaling vanuit Apple? Gaat dit een beetje snel?
Toch net even aantrekkelijker dan nog twee weken wachten bij Apple zelf.
Hoe zijn jullie ervaringen met terugbetaling vanuit Apple? Gaat dit een beetje snel?
Jep! En toen zei die dat mijn tijd nog niet aan de beurt was.
[ Voor 15% gewijzigd door Cordon op 22-09-2023 08:17 ]
Verwijderd
Zeker. Als de bestelling klaar ligt boeit het niet meer of je 'm nou vandaag of morgen ophaaltCordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:17:
[...]
ging je gewoon in de rij staan en je mocht gewoon ophalen?
Misschien werkt Haarlem niet met die check-in tijden. 😅Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:17:
[...]
Zeker. Als de bestelling klaar ligt boeit het niet meer of je 'm nou vandaag of morgen ophaalt
Ook maar op bol besteld. Ondanks Select toch pas morgen levering mogelijk. Helemaal prima. Dan kan ik Amazon annuleren want nog altijd niks afgeschreven van cc.
Mobiel.nl nog geen verandering. Zie hier ook alleen maar odido voorbijkomen van mobiel.nl, en niks van Vodafone.. hopen dat ze vandaag een lading binnenkrijgen.
Woohoo, net besteld bij bol, vanavond in huis! Meteen mijn Apple bestelling maar geannuleerd.
Hier ook! Benieuwd wanneer ik geld terug krijg van AppleMarvinS schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:26:
Woohoo, net besteld bij bol, vanavond in huis! Meteen mijn Apple bestelling maar geannuleerd.
Verwijderd
Ik had 'm in Den HaagCordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:18:
[...]
Misschien werkt Haarlem niet met die check-in tijden. 😅
Bij Bol.com krijg ik de 15 Pro Max natural 256gb niet meer besteld...
Vodafone is net als ieder jaar echt drama, en los daarvan snap ik niet dat er nog mensen bij die provider zitten echt slechte ervaring mee.mvdreijden schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:25:
Mobiel.nl nog geen verandering. Zie hier ook alleen maar odido voorbijkomen van mobiel.nl, en niks van Vodafone.. hopen dat ze vandaag een lading binnenkrijgen.
It's All In The "Mix"
Vodafone pas volgende week weer...(hopelijk)Mixpower schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:28:
[...]
Vodafone is net als ieder jaar echt drama, en los daarvan snap ik niet dat er nog mensen bij die provider zitten echt slechte ervaring mee.
Kan de mijne morgenmiddag ophalen in Amsterdam. iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart.
5min geleden besteld.
Snap wel dat ze voor de winkel voorraad hebben achtergehouden. Dat je niet bij launch gelijk geen voorraad hebt. Al is de Natural Titanium van deze versie al op.
5min geleden besteld.
Snap wel dat ze voor de winkel voorraad hebben achtergehouden. Dat je niet bij launch gelijk geen voorraad hebt. Al is de Natural Titanium van deze versie al op.
[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 22-09-2023 08:33 ]
tussen 13:10 en 15:10 wordt de mijne geleverd vanuit mm
Elk jaar het zelfdeHerbertF schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:30:
[Afbeelding]
Een verklaring zal er vast en zeker zijn, maar de route is helemaal met het oog op milieuvriendelijkheid toch bijzonder te noemen. 🫣
Komt met tienduizenden tegelijkertijd ingepakt aan met het vliegtuig. Dan sorteercentrum en dan distributiecentrum…HerbertF schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:30:
[Afbeelding]
Een verklaring zal er vast en zeker zijn, maar de route is helemaal met het oog op milieuvriendelijkheid toch bijzonder te noemen. 🫣
Ziet er onlogisch uit inderdaad
Odido geannuleerd en vannochtend bij apple zelf besteld voor afhalen, geen heel groot fan van hun "het kan ook anders" communicatie aanpak
Inderdaad, ik kan hem hier zo reserveren in de winkel voor ophaling straks.Khayma schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:30:
coolblue heeft weer voorraad.
Niet nodig, maar wel netjes dat het nog kan voor die zonder een pre-order.
iPhone 15 Pro Max, 512 GB, naturel titanium is beschikbaar om morgen af te halen bij de Apple Store in Amsterdam
bol.com kon ik bestellen met Select voor vanavond. Na betaling echter geen bevestiging en ook in mijn bestellingen niet zichtbaar. Wel afgeschreven.Alexknl schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:24:
Ook maar op bol besteld. Ondanks Select toch pas morgen levering mogelijk. Helemaal prima. Dan kan ik Amazon annuleren want nog altijd niks afgeschreven van cc.
Iets gaat er niet helemaal soepel daar
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik had hem geannuleerd bij Apple maar wel betaald. Nu krijg ik het volgende:
Apple
Uw artikelen zijn geannuleerd.
Deze artikelen worden niet in rekening gebracht.
Ze zijn al in rekening gebracht ... ik wil het graag terug. Iemand daar ervaring mee
Apple
Ze zijn al in rekening gebracht ... ik wil het graag terug. Iemand daar ervaring mee
Ik ook, anders wordt het weer creatief boekhoudenColeJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:28:
[...]
Hier ook! Benieuwd wanneer ik geld terug krijg van Apple
Daarom worden ze niet in rekening gebracht en krijg je je geld terugColeJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:37:
Ik had hem geannuleerd bij Apple maar wel betaald. Nu krijg ik het volgende:
Apple
Een iphone 15 pro max 256gb NT weten te bestellen bij bol.com na meerdere pogingen.
Bij mij staat er dat ie sinds 6:29 al onderweg is met de bezorger van UPS. tijdvak is nog steeds 10:45-14:45. Kan ik m eerder verwachten ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.