Links en rechts zijn ze overal te bestellen en mijn werkt heeft hem bij belsimpel besteld als los toestel. 2-4 dagen levertijd...
Het was heel wat klikken gezien mijn winkelwagen steeds werd geleegd maar net een NT Pro Max kunnen kopen via Bol.com (levering vandaag).
Pura Vida
Wat een domme naam is dat toch, dat Odido
Staat dr nog iemand bij Apple om 'm op te halen?

Staat dr nog iemand bij Apple om 'm op te halen?
Haters everywhere but I don’t really care
De refresh-squad is verplaatst naar de PostNL website hier hoor
. Wachten op de status 'onderweg met bezorger' voor het definitieve tijdvak.

Verwijderd
Den Haag! Ze hadden ook nog (beperkt) vrije voorraad maar stonden best wat mensen die de gok namen, dus misschien is dat nu al uitverkocht
Bevestiging wel binnen?ObserveSecurity schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:39:
Een iphone 15 pro max 256gb NT weten te bestellen bij bol.com na meerdere pogingen.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Neehugo92 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:39:
Bij mij staat er dat ie sinds 6:29 al onderweg is met de bezorger van UPS. tijdvak is nog steeds 10:45-14:45. Kan ik m eerder verwachten ?
Nu ook op de mail de bevestiging binnen.VidaR-9 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:37:
[...]
bol.com kon ik bestellen met Select voor vanavond. Na betaling echter geen bevestiging en ook in mijn bestellingen niet zichtbaar. Wel afgeschreven.
Iets gaat er niet helemaal soepel daar
Blue Titanium 128GB
Besteld 10m geleden; bezorging vanavond tussen 17-22u

Balen, BOL is op... Alleen nog externe verkoper die er weer eens meer voor vraagt... Nou dan maar niet
Ik heb een bevestiging gekregen en ik zie de bestelling ook terug onder mijn account.
Pakket is om 629 in het busje gelegd. Meer niet.hugo92 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:39:
Bij mij staat er dat ie sinds 6:29 al onderweg is met de bezorger van UPS. tijdvak is nog steeds 10:45-14:45. Kan ik m eerder verwachten ?
OMG! iPhone 15 Pro 128GB nu voor €1080 aanbieding bij Amazon?!?
https://www.amazon.nl/gp/product/B0CHX5FLCB
edit; ennnn voorbij
edit; ennnn voorbij
[ Voor 34% gewijzigd door Alexknl op 22-09-2023 09:01 ]
Ja die maakt even lekker gebruik van de situatie. Via Bol.com zelf voelt in dit geval toch iets prettiger.superericje schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:43:
Balen, BOL is op... Alleen nog externe verkoper die er weer eens meer voor vraagt... Nou dan maar niet
Pura Vida
LOL. Wel enkel de zwarte. Die is niet echt populair volgens mij.Alexknl schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:45:
/f/image/W36NbQyDs5u6QRgooKpf8scA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2023 08:47 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lekkere aanbieding hoor bij Amazon. Voor de geintereseerde, hier.
Nee.hugo92 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:39:
Die bezorgers hebben misschien wel 150 pakketten in de bus liggen…
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hier lijk je zelfs op te kunnen verdienen (via marktplaats)Cordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:49:
BizarCordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:49:
Ik heb 'm maar besteld, ondanks dat ik 'm niet nodig had haha. Die prijs kon ik niet laten liggen.
Nu de Max nogCordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:49:
Het is weer September 2025 :)
Verwijderd
BAM, beide binnen!Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:58:
Ben nu onderweg om mijn bestelling op te halen bij de Apple Store. Heb een normale Pro voor vandaag afhalen en een Max voor morgen afhalen. Kijken of ik de Max ook mee kan krijgen.
:strip_exif()/f/image/OX8LYhANTDeKhS1kZD1suCR7.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelijk maar 5 besteld, makkelijk cashenCordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:49:
Stond net iets meer waardoor ik 'm dus niet mee mocht nemen
Vodafone nog steeds niets en ooops op de pagina om de bestelling te volgen
Vergeet de cashback niet! Bij Scoupy bijvoorbeeld 6%Alexknl schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:45:
Same, net gebeld om de status te weten maar de klantenservice miep zei 'u bent een van de eersten die besteld heeft dus zal u hem echt snel krijgen'. Ze hebben echt geen idee.Opzouten schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:55:
Ondertussen zag ik dat hij bij CoolBlue op voorraad was. Geannuleerd bij VF maar intussen was die bij CB ook verkocht
+ Natural Titanium idem via bol.comVidaR-9 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:42:
[...]
Nu ook op de mail de bevestiging binnen.
Blue Titanium 128GB
Besteld 10m geleden; bezorging vanavond tussen 17-22u
Heb ik gedaan, maar verschijnt nog neit in mijn scoupy profiel. Hoe lang duurt zoiets?nyy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:56:
[...]
Vergeet de cashback niet! Bij Scoupy bijvoorbeeld 6%
Bij CashBackXL zie je vrijwel gelijk de order staan.
Edit: bedoel niet de uitbetaling, maar de registratie in je account
[ Voor 10% gewijzigd door SquareOne op 22-09-2023 08:58 ]
Van Belsimpel de bevestiging gekregen dat het team Verzenden en Bezorgen ermee aan de slag gaat. Toestel is dus waarschijnlijk morgen binnen
Pas als hij verzonden is volgens mijSquareOne schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:58:
[...]
Heb ik gedaan, maar verschijnt nog neit in mijn scoupy profiel. Hoe lang duurt zoiets?
Bol.com; even via Wissel cadeaubonnen met 5% korting scoren. Scheelt je toch weer 60 piek op een Pro 128GB. Levering vanavond met Select is nog gewoon mogelijk op best veel kleuren.
15PM 256 NT besteld om 14:03, Nog steeds *niets* bij odido over het afhalen van mijn telefoon. Ook er bewust van geworden dat mijn contract na 7 jaar bij T mobile nog steeds op mijn moeder d'r naam staat omdat ik zo graag een 7 Plus Jet Black wou toen ik 16 was..... dus daar gaan ze waarschijnlijk lekker moeilijk over doen als ik überhaupt een SMSje krijg om 'm op te halen. Zou dat zo zijn annuleer ik de boel bij Odido en ga ik ergens anders heen want de support is tot nu toe echt om over te huilen!
Lijkt erop dat Belsimpel met hun orders begonnen is. Heeft iemand al een update van Mobiel.nl?
Tja. Volgende keer ergens anders bestellenOpzouten schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:55:
Ik heb die ook op amazon gekocht aan 1080 EUR
Heerlijk dit.

Heerlijk dit.
Soms 5 minuten, soms 10 minuten, soms een uur, soms een dag. Is geen pijl op te trekkenSquareOne schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:58:
[...]
Heb ik gedaan, maar verschijnt nog neit in mijn scoupy profiel. Hoe lang duurt zoiets?
Vodafone hopelijk volgende week weer nieuwe lading iPhones. Vandaag niet meer.Opzouten schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:55:
Optijd, want nu weer de normale prijs. Netjes hoor!PrettigGestoord schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:00:
Ik heb die ook op amazon gekocht aan 1080 EUR![]()
Heerlijk dit.
Kijken of er geleverd gaat wordenPWA777 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:58:
Amazon "actie" is uitverkocht
Het lijkt ook wel alsof het VF ook totaal niet boeit, nul communicatie en op de release dag nog steeds helemaal niets.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:00:
[...]
Tja. Volgende keer ergens anders bestellen
It's All In The "Mix"
Een dergelijke aanbieding zou je normaal een jaar later verwachten toch, niet al op dag 1PrettigGestoord schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:00:
Ik heb die ook op amazon gekocht aan 1080 EUR![]()
Heerlijk dit.
:strip_exif()/f/image/FVpY8050JS1n4V8LQIqJyGNj.jpg?f=fotoalbum_large)
@Cordon @Alexknl dankjewel, ook meteen 1 besteld met Scoupy!
Printscreen, net voordat de "actie" uitverkocht was anders geloofd niemand je haha.
Kijk ook even naar de leverdatum
Wel bizar op 15 september via Amazon een iPhone 15 Pro 128GB besteld voor 1229 en deze komt 24/25 september aan. En net een iPhone 15 Pro 128GB besteld voor 1080 (-6% Scoupy) en deze komt morgen aan
Inderdaad, kan zijn dat er enkele 'Order geannuleerd' mailtjes later verstuurd zullen worden.
We gaan het zien.
Hoe weet je dit ?Ruud0012 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:01:
[...]
Vodafone hopelijk volgende week weer nieuwe lading iPhones. Vandaag niet meer.
Bij CoolBlue zijn er een aantal Pro's op voorraad. Ook in natural titanium
[ Voor 5% gewijzigd door Saven op 22-09-2023 09:06 ]
Belsimpel status veranderd naar bestelling klaar om verzameld te worden. Verwachte bezorgtijd morgen. Iphone 15 icm abbo odido.
Dat zijn alle pro'sSaven schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:06:
Ha Ghost edit
[ Voor 4% gewijzigd door Erik11 op 22-09-2023 09:07 ]
Omdat elke provider dat hoopt
Doen ze beter dan vorig jaar. Mogen toch nu wel stellen dat iedereen die in de voorverkoop mis heeft gegrepen, vandaag toch wel behoorlijk wat mogelijkheden heeft gehad om alsnog vandaag op te kunnen laden via USB-CSaven schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:06:
Apple zelf (rond 06h de wekker zetten), via Bol.com (rond 08h00 even opletten), via Amazon (rond 09h), nu Coolblue en ook MediaMarkt heeft nog wat voorraad.
Haha, nee ik had alleen "natural" toegevoegd. Ook de blauwe Pro Max is op voorraad
Odido heeft de levertijden tabel van een update voorzien. Pro Max gemiddeld voor alle varianten 4-6 weken levertijd. Mag toch hopen dat dit niet voor nog niet geleverde bestaande pre orders geldt....
Waar zie je dat?ScuzzNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:10:
Odido heeft de levertijden tabel van een update voorzien. Pro Max gemiddeld voor alle varianten 4-6 weken levertijd. Mag toch hopen dat dit niet voor nog niet geleverde bestaande pre orders geldt....
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
bij belsimpel staan de telefoons nu ook op voorraad voor losse verkoop.
ik heb mijn verzendbevestiging nog niet gekregen
ik heb mijn verzendbevestiging nog niet gekregen
Omdat dit een jaarlijks terugkerend ritueel is. Normaal gesproken krijgt Vodafone weekelijks een levering toestellen.Meestal woensdag/donderdag en die worden dan verstuurd.
Wat kan een mens toch slecht tegen onzekerheid
...
Belsimpel bleef maar op "wachten op..." staan (terwijl er wel providerafhankelijke voorraad was), toch maar geannuleerd en bij Coolblue besteld.
Belsimpel bleef maar op "wachten op..." staan (terwijl er wel providerafhankelijke voorraad was), toch maar geannuleerd en bij Coolblue besteld.
Is jou scoupy cashback geregistreerd? Bij mij nog niet te zienrobinh schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:03:
[Afbeelding]
@Cordon @Alexknl dankjewel, ook meteen 1 besteld met Scoupy!
Printscreen, net voordat de "actie" uitverkocht was anders geloofd niemand je haha.
Kijk ook even naar de leverdatum
Wel bizar op 15 september via Amazon een iPhone 15 Pro 128GB besteld voor 1229 en deze komt 24/25 september aan. En net een iPhone 15 Pro 128GB besteld voor 1080 (-6% Scoupy) en deze komt morgen aan
Datum stond bij mij bij bestellen overigens op zondag.
Bestel niet zo vaak in Amazon; bij orders zie ik nu nergens een inschatting van leverdatum.
Zojuist m'n A-Mac order geannuleerd via hun iMessage Klantenservice.
Bevestiging ook al binnen per iMessage.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zie bij "mijn bestellingen" wordt morgen bezorgd.SquareOne schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:13:
[...]
Is jou scoupy cashback geregistreerd? Bij mij nog niet te zien![]()
Bestel niet zo vaak in Amazon; bij orders zie ik nu nergens een inschatting van leverdatum.
Bij mij staat er nu "je bestelling is klaar om verzameld te worden" bij belsimpelbennoklever schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:12:
Wat kan een mens toch slecht tegen onzekerheid...
Ik denk dat je geweigerd werd door de beveiliging aan de deur, klopt dat? Als je inchecktijd nog niet is, dan snap ik dat wel.Cordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:54:
[...]
Mensen die de telefoon voor morgen afhalen al mee mochten nemen mochten nu al naar binnen (omdat ze ook vandaag iets mochten ophalen), en eenmaal binnen doet Apple niet moeilijk denk ik. Tijdens corona ook zo geweest.
Ik heb een afhaalbericht voor morgen Apple Watch ophalen, maar heb ook een afhaalbericht voor de MagSafe stand die ik eergisteren mocht ophalen.
Denk dat ik daardoor wel naar binnen kom, en dan gewoon vraag van joh, mag ik die Apple Watch van morgen ophalen ook alvast neememen ?

[ Voor 5% gewijzigd door thomas-x-1982 op 22-09-2023 09:19 ]
Hier nog niet gelukt helaas. Heb wel een formulier ingevuld en daar een bevestiging van.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:13:
edit: ik had ophalen
[ Voor 13% gewijzigd door ColeJ op 22-09-2023 09:17 ]
Had je ophalen of thuisbezorging?Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:13:
Heb jij al een geschat tijdvak? Bij mij staat er nog steeds voor het einde van de dag. Zojuist aangekomen in Eindhoven.Alpha89 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:13:
DHL express ligt ook op schema. 5:43 vertrokken uit Brussel. Even naar Maastricht en dan de wagen op. Lets goooooo.
Ben nog steeds benieuwd wanneer kpn met iets van een indicatie komt 🤨
Iemand nog gebeld met odido? Bevestiging om 14:06 maar niks vernomen helaas. Pm NT 256
Ja, bij openen Scoupy app staat er meteen in beeld. Heb je iets gekocht? Amazon 22 september.SquareOne schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:13:
[...]
Is jou scoupy cashback geregistreerd? Bij mij nog niet te zien![]()
Bij de bestelling Amazon staat nu, Wordt morgen bezorgd
Ik ook, krijg verbazingwekkend slechte indruk van de voorraad van KPN..... Dat terwijl veel mensen echt on the dot hadden besteld vorige week vrijdag.....sashakoevoets98 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:17:
Ben nog steeds benieuwd wanneer kpn met iets van een indicatie komt 🤨
Vreemd dat ik een preorder heb van Amazon maar nog steeds staat levering op 24-25 september terwijl vanmorgen met die 1080,- euro aanbieding mensen al zien dat die wordt geleverd.
Dat is al jaren zo. Ik kreeg heel vriendelijk (niet dus) "get lost!" te horen toen ik jaren geleden een uur te vroeg was. De beveiliging is zeker niet vriendelijk. Je moet echt wachten totdat je tijdslot ingaat. Ook 5 minuten voor je tijdslot word je gewoon weer weggestuurd.Cordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:54:
[...]
De vaagheid van Amazon. 't kan uit het magazijn in Nederland komen, maar ook uit Duitsland, of frankrijk. Ligt er net aan waar jouw bestelling aan is gekoppeld.raymondvanderpl schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:19:
Vreemd dat ik een preorder heb van Amazon maar nog steeds staat levering op 24-25 september terwijl vanmorgen met die 1080,- euro aanbieding mensen al zien dat die wordt geleverd.
Aha okay, dankjeCordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:20:
[...]
De vaagheid van Amazon. 't kan uit het magazijn in Nederland komen, maar ook uit Duitsland, of frankrijk. Ligt er net aan waar jouw bestelling aan is gekoppeld.
Janken. Ach ja, nu even werken (letterlijk in dezelfde straat) en dan wiebelen we rond de tijd even die kant opDennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:20:
[...]
Dat is al jaren zo. Ik kreeg heel vriendelijk (niet dus) "get lost!" te horen toen ik jaren geleden een uur te vroeg was. De beveiliging is zeker niet vriendelijk. Je moet echt wachten totdat je tijdslot ingaat. Ook 5 minuten voor je tijdslot word je gewoon weer weggestuurd.
Daar gaat je verjaardagskado.raymondvanderpl schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:19:
(gefeliciteerd!)
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Wow.. nou dan had ik het wel heel zwaar gehad om niet al m’n Apple meuk in de sloot te werpen en er nooit meer te komen. Maargoed dat zal ze geen bal interesseren denk ikDennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:20:
[...]
Dat is al jaren zo. Ik kreeg heel vriendelijk (niet dus) "get lost!" te horen toen ik jaren geleden een uur te vroeg was. De beveiliging is zeker niet vriendelijk. Je moet echt wachten totdat je tijdslot ingaat. Ook 5 minuten voor je tijdslot word je gewoon weer weggestuurd.
Cool, dan lijkt alles goed te gaan bij jourobinh schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:19:
[...]
Ja, bij openen Scoupy app staat er meteen in beeld. Heb je iets gekocht? Amazon 22 september.
Bij de bestelling Amazon staat nu, Wordt morgen bezorgd
Bij mij helaas niks zichtbaar in Scoupy (maar heb het via desktop gedaan en betaald met CC).
In de amazon app mobiel zie ik staan 'aankomst zondag'. Via desktop site zie je dat neit

Same here hoor, ik heb de preorder met levering 24-25 september zojuist geannuleerd ivm aankoop 1080 aanbieding.raymondvanderpl schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:19:
Hier ga je niet blij van worden... Hang net op. Na aandringen werd ik in de wacht gezet en ging ze het navragen. Die 4 tot 6 weken moet je echt op rekenen was de reactie...ashraf13579 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:17:
Iemand nog gebeld met odido? Bevestiging om 14:06 maar niks vernomen helaas. Pm NT 256
Ook net besteld bij CoolBlue. Zodra ik T&T heb, annuleer ik bij Apple. Die staat nog altijd op verwerken en geeft ergens komende twee weken aan...
Grz D.
Ben bang dat je dan niet in de eerste lichting zit, https://community.odido.n...-iphone-15-pro-max-355004ashraf13579 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:17:
Net een sms gekregen van UPS voor “contactloze levering”. Met UPS express saver moet je toch een handtekening zetten? Of heb ik iets miss
Ophalen.
Nou ik heb een afhaalbericht voor m’n MagSafe stand die ik eergisteren mocht ophalen dus beter gaan ze me niet weigeren mijn reeds betaalde product op te halen. Sterker nog, ik heb nog maar 4 dagen waarvan ik 3 niet kan.Dennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:20:
[...]
Dat ik eenmaal binnen ook ga vragen of ik mijn Apple Watch voor morgen afhalen ook alvast kan meenemen interesseert ze vast niet (maar ga het ook niet aan de deur mededelen
DHL geeft aan dat 'ie verwerkt is in Amsterdam. Zal tegen 11:00 wel meegegeven worden aan de koerier voor aflevering rond 16:00.
Drama zeg.. Ben je vlot krijg je niks en dan huppelen andere mensen vrolijk om 1600 binnen bestellen het en krijgen hun de telefoon wel ( het is jullie gegund) 😬ScuzzNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:25:
[...]
Hier ga je niet blij van worden... Hang net op. Na aandringen werd ik in de wacht gezet en ging ze het navragen. Die 4 tot 6 weken moet je echt op rekenen was de reactie...![]()
![]()
![]()
Voor mensen die niet willen wachten! Bol.com heeft nog voorraad. Met select vandaag nog in huis.
https://www.bol.com/nl/nl...I=iphone+15+pro&variants=
Mensen die al iets van VF gehoord hebben? Heb nog altijd geen communicatie ontvangen.
nog niks helaas, had 14:04 bestelling al geplaatst vorig week vrijdag via F&F. ben nu al 10 minuten aan de lijn aan het wachten voor een updaterobjeex schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:29:
Mensen die al iets van VF gehoord hebben? Heb nog altijd geen communicatie ontvangen.
De blauwe 128GB Pro wordt meteen weer uit mijn winkelmand gegooid.xven0mxz schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:29:
Voor mensen die niet willen wachten! Bol.com heeft nog voorraad. Met select vandaag nog in huis.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
zelfde als bij CB, lijkt goed te gaan en dan toch op.Videopac schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:31:
[...]
De blauwe 128GB Pro wordt meteen weer uit mijn winkelmand gegooid.
no comment
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.