Veel pro modellen online bij mediamarkt voor bezorging. Geen Max helaas.
Goedemorgen, allen succes die het gaan proberen bij de Apple Store!
pitux schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 05:46:
Goedemorgen, allen succes die het gaan proberen bij de Apple Store!
/f/image/7LuAORHnn7qLyERzR0CK5wjk.png?f=fotoalbum_large)
We blijven refreshen
Ik heb nog niks gehoord van mobiel.nl
Zal dus zeker niks komen vandaag
Zal dus zeker niks komen vandaag
Nope. Wel verandert naar Ophalen in de StoreVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 05:58:
Hmmmm nog niks..
Losse pro besteld bij mobiel.nl(14.14 bevestigd vorige week) tot nu toe niks gehoord! Net eentje bij MediaMarkt besteld om vandaag op te halen en mobiel.nl wordt geannuleerd 😡
[ Voor 9% gewijzigd door Kickd0wn op 22-09-2023 06:10 ]
/f/image/PmsOqNjsNtsOK9HQp0uH7rNX.png?f=fotoalbum_large)
Voor de liefhebbers. Ik ga niet via Apple zelf bestellen.
[ Voor 8% gewijzigd door qwasd op 22-09-2023 06:11 ]
DHL express ligt ook op schema. 5:43 vertrokken uit Brussel. Even naar Maastricht en dan de wagen op. Lets goooooo.
Yes, bij mij ook gelukt!! Morgen ophalen tussen 14:15 - 14:30 uur..
Gaat bol.com straks misschien nog lukken?
Ik had ook nog even bij MM in Duitsland gekeken maar daar is de levertijd van een Pro Max ook al verplaatst van vandaag ophalen naar levering 18-11, 20-11
Ik had ook nog even bij MM in Duitsland gekeken maar daar is de levertijd van een Pro Max ook al verplaatst van vandaag ophalen naar levering 18-11, 20-11
Gefeliciteerd.pitux schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:13:
Yes, bij mij ook gelukt!! Morgen ophalen tussen 14:15 - 14:30 uur..
Die ophaaltijden zijn wel bagger, wist niet dat dat nog een ding was. Heb je geen 7 dagen om hem op te halen?
Verwijderd
BAM! PM NT 256GB gereserveerd!
Overigens ophalen voor morgen, maar verwacht dat ik m vandaag al kan oppikken.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2023 06:17 ]
Yes, morgen afhalen bij Apple Haarlem. iPhone Pro Max natural 256GB. Had vandaag ook nog gekund, maar dat kwam me niet goed uit.
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
KloptComilion schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:16:
Die ophaaltijden zijn wel bagger, wist niet dat dat nog een ding was. Heb je geen 7 dagen om hem op te halen?
Hier ook gelukt! Pro Max 256Gb Naturel, morgen afhalen. Thanks voor de tip, medetweakers!
En dan vandaag maar even KPN bellen en daar annuleren. Staat nog steeds op controleren daar.
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Verwijderd
Mooi om te zien dat er een aantal tweakers toch nog een iPhone hebben weten te bemachtigen!
En dus ook vroeg zijn opgestaan😂
En dus ook vroeg zijn opgestaan😂
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2023 06:19 ]
Werkt dat eventueel uit ervaring? Zelf ook op morgen, sowieso blij dat 't gelukt is maar liever vandaag halen uiteraard.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:16:
BAM! PM NT 256GB gereserveerd!
Verwijderd
Ik zag dat ik vorig jaar precies t zelfde had, ophalen op zaterdag, maar zag dat ik m nog wel op launchday had opgehaald. Dus ga er vanuit dat t zo ook wel mogelijk is.IJS-T schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:20:
[...]
Werkt dat eventueel uit ervaring? Zelf ook op morgen, sowieso blij dat 't gelukt is maar liever vandaag halen uiteraard.
Sla toe mensen voor afhalen is een tip. Anders pas november pas levering
MM om 1:21
Pro max blauw 256gb.We bezorgen je pakket op vrijdag 22 september tussen 10:00 en 12:30
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
Je kan t altijd proberen, maar de kans is klein.qwasd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:27:
Hoe zit het eigenlijk bij Amac?
Nog handig om daar heen te gaan deze morgen?
Vodafone 256gb max pro naturel, nog steeds dood en doodstil
Heb m in mijn winkelwagen bij Apple weigert Apple Pay op al mijn passen
Pura Vida
Bestelling op pre-order dag rond 14:20 van PMNT256 staat op 27/9-2/10 en status is nu veranderd naar “wordt voorbereid”. Ik blijf hoopvol deze vrij snel volgende week te ontvangen.
Ik had m ook in mijn winkelwagen bij Apple maar op hetzelfde moment krijg ik van coolblue bericht dat ik hem toch kan ophalen ook al was ik gebeld dat dat niet ging lukken…
Mijn ervaring met Amac en voorraad is erg slecht..qwasd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:27:
Hier ook. Gister besteld toen er ineens voorraad was.
Ik zie coolblue eerder als partij die er nog wel een paar in de winkels neerlegt voor binnenlopende klanten. Aangezien ze zo inzetten op klant tevredenheid.qwasd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:27:
Verwijderd
Net mailtje gehad dat ik me morgen kan melden, wat inhoudt dat ie klaar ligt. Dus ga m vandaag ophalen!IJS-T schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:20:
[...]
Werkt dat eventueel uit ervaring? Zelf ook op morgen, sowieso blij dat 't gelukt is maar liever vandaag halen uiteraard.
Zwart titanium 15 pro Max. 256GB alle stores nog af te halen!
Net nog een 128G Naturel Titanium kunnen bestellen voor morgen afhalen in Den Haag.
Eerste keer om 06.30 lukte niet, bij het afrekenen was er opeens geen voorraad meer. Paar minuten later toch gelukt!
Eerste keer om 06.30 lukte niet, bij het afrekenen was er opeens geen voorraad meer. Paar minuten later toch gelukt!
Dat is snel. Ik had het geluk dat ik vorige zaterdag eentje kon scoren voor afhalen in de Apple store de 23e (morgen dus) maar mijn bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:43:
[...]
Net mailtje gehad dat ik me morgen kan melden, wat inhoudt dat ie klaar ligt. Dus ga m vandaag ophalen!
Helaas zit er in het noorden geen apple store.Otto Jans schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:49:
Zwart titanium 15 pro Max. 256GB alle stores nog af te halen!
160 km rijden vind ik net even te gek.
Dan wacht ik wel even...
Mijn mediamarkt bestelling komt vandaag ook binnen. Die gaat retour tenzij iemand ‘m over wil nemen.
15 Pro 128GB Black
15 Pro 128GB Black
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die zijn bij MM nog steeds op voorraad dacht ikRivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:53:
Mijn mediamarkt bestelling komt vandaag ook binnen. Die gaat retour tenzij iemand ‘m over wil nemen.
15 Pro 128GB Black
Ik mag hem vandaag ophalen, en de status ging gisteravond pas naar ‘klaar voor ophalen’. Dus, komt goed!dcell schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:52:
[...]
Dat is snel. Ik had het geluk dat ik vorige zaterdag eentje kon scoren voor afhalen in de Apple store de 23e (morgen dus) maar mijn bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'.
Klopt. https://www.mediamarkt.nl...e-iphone-15-pro-1840.htmlqwasd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:54:
[...]
Die zijn bij MM nog steeds op voorraad dacht ik
256GB Pro Max Zwart op te halen in de Apple Stores.
Maar om nu vanuit het zuiden van Limburg naar Den Haag te rijden is gekkenwerk -_-
Belsimpel ,,,,
Maar om nu vanuit het zuiden van Limburg naar Den Haag te rijden is gekkenwerk -_-
Belsimpel ,,,,
[ Voor 7% gewijzigd door Xtinction89 op 22-09-2023 06:57 ]
Zou ik inzetten op mediamarkt of bol.com vandaag onlineXtinction89 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:56:
Maar om nu vanuit het zuiden van Limburg naar Den Haag te rijden is gekkenwerk
Ik vind het wel sneu dat er mensen zijn die op verschillende plaatsen iphones bestellt hebben en dan al praten vooraleer ze de toestellen in huis hebben om ze retour te zenden.
En dit terwijl er vele mensen zijn die het daardoor niet lukte om een iphone op releaseday te hebben.
En dit terwijl er vele mensen zijn die het daardoor niet lukte om een iphone op releaseday te hebben.
Verwijderd
Heb je de app geïnstalleerd? Check dan bij het kopje voor jou > je bestelling, of je daar een wallet pass kan aanmaken, dan zou je je iPhone gewoon vandaag kunnen ophalen.dcell schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:52:
[...]
Dat is snel. Ik had het geluk dat ik vorige zaterdag eentje kon scoren voor afhalen in de Apple store de 23e (morgen dus) maar mijn bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'.
Ik heb precies hetzelfde.Xtinction89 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:56:
Belsimpel ,,,,
Ik kon ophalen in Amsterdam maar woon in de buurt van Groningen.
Cameraqwasd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:57:
[...]
Iedereen opeens fan van de Pro Max.
Toen ik met de XS Max rondliep verklaarden ze me voor gek.
Slimme upsell truc Apple die werkt
Vrije markt. Iedereen kan dat doen hè.Marc19700 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:58:
Ik vind het wel sneu dat er mensen zijn die op verschillende plaatsen iphones bestellt hebben en dan al praten vooraleer ze de toestellen in huis hebben om ze retour te zenden.
Beetje sneue reactie.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kijk eens op marktplaats.Marc19700 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:58:
Staan ze al voor 200-300 euro boven de originele prijs te koop haha
Die van mij staat ook op af te halen, maar gaan ze deze meegeven als je niet komt gedurende je inchecktijd?Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:58:
[...]
Heb je de app geïnstalleerd? Check dan bij het kopje voor jou > je bestelling, of je daar een wallet pass kan aanmaken, dan zou je je iPhone gewoon vandaag kunnen ophalen.
Eens. Heel sneu.Marc19700 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:58:
Klopt. Aangezien pas in november weer voorraad is. Maar is ieder jaar. Met kerst liggen ze met stapels overal.qwasd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:59:
[...]
Kijk eens op marktplaats.
Staan ze al voor 200-300 euro boven de originele prijs te koop haha
Hoezo? Als je iets heel graag wilt??? Beter retourneren dan voor paar honderd euro extra op MP verkopen.Marc19700 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:58:
Al die shops en providers leveren gewoon iPhones lijkt het wel behalve Vodafone.
Verwijderd
Vorig jaar iig wel, denk niet dat ze moeilijk gaan doen, aangezien ie toch al klaar ligt.Miller94 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:59:
[...]
Die van mij staat ook op af te halen, maar gaan ze deze meegeven als je niet komt gedurende je inchecktijd?
Kans is wel aanwezig dat ie even moet wachten en dat mensen met het daadwerkelijke tijdslot voor gaan.
15 pro heeft genoeg voorraadMiller94 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:00:
[...]
Hoezo? Als je iets heel graag wilt??? Beter retourneren dan voor paar honderd euro extra op MP verkopen.
Krijg je denk ik niet zo snel kwijt op MP
[ Voor 8% gewijzigd door Otto Jans op 22-09-2023 07:02 ]
Achteraf is mooi wonen hè.
Ik heb de app maar goed ik heb geen haast aangezien ik vandaag gewoon moet werken en ik 100 km moet rijden om bij de Apple store te komenVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:58:
[...]
Heb je de app geïnstalleerd? Check dan bij het kopje voor jou > je bestelling, of je daar een wallet pass kan aanmaken, dan zou je je iPhone gewoon vandaag kunnen ophalen.
Morgen maar lekker ophalen en er een leuk dagje uit van maken in Amsterdam.
Ben je wel fortuin kwijt parkerendcell schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:02:
[...]
Ik heb de app maar goed ik heb geen haast aangezien ik vandaag gewoon moet werken en ik 100 km moet rijden om bij de Apple store te komen![]()
Morgen maar lekker ophalen en er een leuk dagje uit van maken in Amsterdam.
Ik heb een ophaaltijd (check-in tijd) van ergens in de middag bij de Apple Store. Maar kom er rond half 9 langs… zou ik hem dan ook gewoon kunnen afhalen? 👀
Meestal tussen 10 en 12qwasd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:02:
Hoe laat zou bol losgaan?
Iedereen die er net eentje heeft weten te bemachtigen via de Apple Store: gefeliciteerd! 😊😊
Verwijderd
Zou niet weten waarom nietCordon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:03:
Ik heb een ophaaltijd (check-in tijd) van ergens in de middag bij de Apple Store. Maar kom er rond half 9 langs… zou ik hem dan ook gewoon kunnen afhalen? 👀
Nog niks vernomen van A-Mac voor bestelling afhalen in winkel.
Hoeveel bestellingen heb je wel nietRivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:04:
Nog niks vernomen van A-Mac voor bestelling afhalen in winkel.
Verwijderd
Zo, hier ook mailtje binnen dat ie klaar is om op te worden gehaald. Officieel morgen pas, maar natuurlijk ga ik zo gewoon langs.
Have fun en hou ons op de hoogte!Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:05:
Zo, hier ook mailtje binnen dat ie klaar is om op te worden gehaald. Officieel morgen pas, maar natuurlijk ga ik zo gewoon langs.
Ben benieuwd of dit lukt. Keep us posted.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:05:
Iemand al wat gehoord van de mediamarkt die gisteren besteld heeft?
Vannacht verzendbevestiging gehad. Had er 1 met ophalen daar nog muis stilKhayma schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:09:
Dat heb ik dus ook. Heb er 1 besteld met ophalen in de winkel en status niet verandert. Twijfel om hem nu bij de Apple Store te bestellen. Gaat om een cadeau dus moet hem vandaag 100% hebben. Twijfel twijfel.BekSide schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:12:
[...]
Vannacht verzendbevestiging gehad. Had er 1 met ophalen daar nog muis stil
Drie.
Omdat de Apple Store zolang niet online kwam, had ik een bestelling bij Mediamarkt geplaatst. Maar dat bleek achteraf een zwarte te zijn en ik wilde persé Natural Titanium.
Toen ik er eenmaal bij Apple door was, kreeg ik een leverdatum van 25 september.
Dus toen ben ik daarna nog naar de website van A-Mac gegaan om een Natural Titanium te bestellen, met afhalen in winkel.
Nou, de Apple bestelling komt alsnog vandaag binnen i.p.v. volgende week maandag. De Mediamarkt bestelling dus ook, maar omdat die “fout” is wilde ik deze sowieso al niet maar je hebt geen mogelijkheid tot annuleren.
En de A-Mac hoor ik dus ook niks van, dus die ga ik vandaag even bellen om de order te annuleren. Want ze hebben al wel mooi m’n creditcard belast.
iPhone als cadeau?Khayma schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:17:
[...]
Dat heb ik dus ook. Heb er 1 besteld met ophalen in de winkel en status niet verandert. Twijfel om hem nu bij de Apple Store te bestellen. Gaat om een cadeau dus moet hem vandaag 100% hebben. Twijfel twijfel.
Had ik maar zo een vrienden/vriendin

Nice man
Slecht van A-Mac als DE Apple reseller zeg.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:18:
[...]
Drie.
Omdat de Apple Store zolang niet online kwam, had ik een bestelling bij Mediamarkt geplaatst. Maar dat bleek achteraf een zwarte te zijn en ik wilde persé Natural Titanium.
Toen ik er eenmaal bij Apple door was, kreeg ik een leverdatum van 25 september.
Dus toen ben ik daarna nog naar de website van A-Mac gegaan om een Natural Titanium te bestellen, met afhalen in winkel.
Nou, de Apple bestelling komt alsnog vandaag binnen i.p.v. volgende week maandag. De Mediamarkt bestelling dus ook, maar omdat die “fout” is wilde ik deze sowieso al niet maar je hebt geen mogelijkheid tot annuleren.
En de A-Mac hoor ik dus ook niks van, dus die ga ik vandaag even bellen om de order te annuleren. Want ze hebben al wel mooi m’n creditcard belast.
Zou geen twijfel hebben: MediaMarkt stuurt voor de ophalers pas vandaag bericht: hij ligt klaar. Redelijk logisch ook. Verzenden doe je de dag vóór levering, klaarleggen op de dag van ophalen.Khayma schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:17:
[...]
Dat heb ik dus ook. Heb er 1 besteld met ophalen in de winkel en status niet verandert. Twijfel om hem nu bij de Apple Store te bestellen. Gaat om een cadeau dus moet hem vandaag 100% hebben. Twijfel twijfel.
Denk dat je straks zodra de winkels opengaan bericht krijgt van MM dat je kan langskomen.
Jep, gister middag besteld, is nu onderweg. Verzendbevestiging vannacht gehad.Khayma schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:09:
Mijn iPhone die ik vanmiddag kan ophalen bij de Apple Store in Haarlem is nog niet van mijn CC afgeschreven

Op deze dagen is het ieder voor zichMarc19700 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:58:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.