Gokje gewaagd en Vanmiddag om 12:30 besteld bij mm en heb al een t&t mogen ontvangen, als ik zou de andere reacties lees heb ik heel veel geluk haha
Dankjewel. Neem aan dat het dan zo goed als zeker is dat ik het toestel morgen geleverd krijg?Cordon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:26:
[...]
Als je hem ziet is die aangemeld. Als de status “ontvangen door PostNL” is, hebben ze het in bezit.
Odidio 16:48 bevestigingsmail bestelde 15 Pro Max Natural nog geen voorraad. ben benieuwd of ik weken moet wachten
[ Voor 3% gewijzigd door Paralectic op 21-09-2023 21:28 ]
PostNL app geeft aan dat de iPhone Po Max 256GB Blue morgen geleverd wordt.
Bij de bestelling staat nog altijd 'wordt voorbereid'.
De andere helaas nog helemaal niks van vernomen bij Belsimpel.
Zou ondertussen toch wel wat verwacht hebben..
Bij de bestelling staat nog altijd 'wordt voorbereid'.
De andere helaas nog helemaal niks van vernomen bij Belsimpel.
Zou ondertussen toch wel wat verwacht hebben..
Denken jullie dat het nog nut heeft om vanavond MM te blijven refreshen?
en dat gebeurt pas als wij slapen.....in de nacht.Cordon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:26:
[...]
Als je hem ziet is die aangemeld. Als de status “ontvangen door PostNL” is, hebben ze het in bezit.
als je morgenochtend ziet dat ze het hebben.....dan komt het goed.
nopeMiller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:30:
Kans is zeer groot! Maar nooit zeker.sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:27:
[...]
Dankjewel. Neem aan dat het dan zo goed als zeker is dat ik het toestel morgen geleverd krijg?
Gewoon proberen, en dan ook bij bol doen!Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:30:
WOHOO. Vrijdag 14:02 Odido 15 Pro Max 256 zwart besteld. Alleen bevestiging mail gehad. Net gebeld om morgen op te halen. Wat heb ik weer een geluk, me is happy
Waar is meneer die z’n toestel vandaag al heeft gekregen? Ik hoop eigenlijk wel even op een mini review hier!
YouTube staat toch al vol met reviews? Media mochten afgelopen woensdag (gisteren dus) de reviews al vrijgeven.Gdumme schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:33:
Waar is meneer die z’n toestel vandaag al heeft gekregen? Ik hoop eigenlijk wel even op een mini review hier!
Bol is laatsje jaren altijd op de launch dag voorraadGdumme schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:32:
[...]
Gewoon proberen, en dan ook bij bol doen!
Deze heb ik maandag gekregen via vodafoneChocoprins20 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:32:
Ik zie net dat ik dit sms’je ontvangen heb. Afgelopen vrijdag besteld om 15.00 uur. Wie heeft dit sms’je ook ontvangen?[Afbeelding]
tikfouten? tjah..m..
Dacht dat tegenwoordig online bestellen gemeengoed is en zeker onder Tweakers maar blijkbaar hebben we hier een topic waar iedereen voor het eerst iets online besteld heeft.. wat een gestress om niets hier
Hier ook nog niks te zien op Amazon. Zelfs nog geen reservering op mijn cc. We zullen zienParaNoID schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:20:
Helaas, nog geen verzendbevestiging vanuit Amazon. Er staat ook not yet dispatched als status. Iemand anders wel een andere status?
Snap ik, maar dat verbleekt natuurlijk bij een echte ervaring van een gelijk gestemde hier.PWA777 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:34:
[...]
YouTube staat toch al vol met reviews? Media mochten afgelopen woensdag (gisteren dus) de reviews al vrijgeven.
Enig idee hoe laat? Hoor mensen tussen 8 en 10 zeggen.Otto Jans schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:35:
[...]
Bol is laatsje jaren altijd op de launch dag voorraad
Joa, vanavond en morgenvroeg even in de gaten houden.Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:37:
[...]
Enig idee hoe laat? Hoor mensen tussen 8 en 10 zeggen.
In de ochtend meestal ja.Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:37:
[...]
Enig idee hoe laat? Hoor mensen tussen 8 en 10 zeggen.
Zorg dat je Select hebt, heb je hem in de avond in huis
[ Voor 12% gewijzigd door Otto Jans op 21-09-2023 21:41 ]
😂😂😂 stel je voor dat je hem zaterdag of maandag zou krijgen.. moet je het hele weekend tegen je vrouw of vriendin of kinderen aankijken.. vreselijk zegschumi1986 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:36:
Dacht dat tegenwoordig online bestellen gemeengoed is en zeker onder Tweakers maar blijkbaar hebben we hier een topic waar iedereen voor het eerst iets online besteld heeft.. wat een gestress om niets hier
Veiligheid voor allesCordon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:49:
[Afbeelding]
Jeej!![]()
Wel mooi dat de COVID instructies er nog staan

Ik niet helaas 😞Imperium schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:52:
Iemand al weer iets van een update van mobiel.nl gehad? Ben er bang voor dat het nog gaat lukken..
Kan je eigenlijk reserveren in Apple Store in Fr? Lille/Rijsel is dichter dan de Belgische store in Brussel.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:55:
[Afbeelding]
Zoals verwacht voorraad op launch day in Australië om ong 06:00 locale tijd.
Lijkt er dus op dat dit morgen ochtend bij ons ook gaat gebeuren.
Voor wie nog bezig is met de verkoop van zijn/haar toestel via Swappie, ik zag dat de schattingsprijs van mijn 14 pro 256 gb verlaagd is met 100 euro. Was 1000 en is nu 900, weet niet precies hoe dit nu werkt. Ik heb een aanvraag gedaan en toen was de schatting 1000, benieuwd of ze nu dan minder gaan betalen of dat dat alleen geld als je nu een nieuwe aanvraag doet.
Dat stemt hoopvol. Hoe zie je dat? Gewoon je winkelmand blijven refreshen of...?Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:55:
[Afbeelding]
Ziet er toch nog uit alsof er wat gaat gebeuren, mijn status op Mobiel.nl hangt nog steeds op “Product niet op voorraad”Tito129 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:55:
[...]
Bij mij blijft het ook hangen
[Afbeelding]
Hoe laat? Om 6:00?Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:55:
[Afbeelding]
Verwijderd
Zal waarschijnlijk wel kunnen.. hou er wel rekening mee dat de store medewerkers in fr gaan staken.Resusaap schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:56:
[...]
Kan je eigenlijk reserveren in Apple Store in Fr? Lille/Rijsel is dichter dan de Belgische store in Brussel.
😱😱😱Hangloose93 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:59:
Mooi hoe iedereen zich druk maakt of de iPhone morgen of pas na het weekend komt. Ik heb mijn iPhone in Zwitserland besteld en heb als enige update dat ie vanaf 31.12.2029 beschikbaar is.
Zet alles weer een beetje in perspectief.. [Afbeelding]
Verwijderd
Rond 06:00 dus even naar de website en zou je pick up moeten kunnen kiezen.Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:57:
[...]
Dat stemt hoopvol. Hoe zie je dat? Gewoon je winkelmand blijven refreshen of...?
Oke, top. Ik ga mijn wekker om 05:30 zetten, hahaha. Thanks voor de tip!Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:01:
[...]
Rond 06:00 dus even naar de website en zou je pick up moeten kunnen kiezen.
Dan zet ik m om 5:25Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:02:
[...]
Oke, top. Ik ga mijn wekker om 05:30 zetten, hahaha. Thanks voor de tip!
Binnen hoeveel dagen moet je de iPhone dan hebben opgehaald @ Apple Store? Asking for a friendVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:01:
[...]
Rond 06:00 dus even naar de website en zou je pick up moeten kunnen kiezen.
Ga je dan al naar Haarlem fietsen?Khayma schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:03:
ik zet hem om 05:56
Verwijderd
Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:02:
[...]
Oke, top. Ik ga mijn wekker om 05:30 zetten, hahaha. Thanks voor de tip!
Khayma schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:03:
ik zet hem om 05:56
Laten jullie er wel een over voor mij dan?
Had de tip beter niet kunnen delen 😂😂
Verwijderd
7 dagenOtto Jans schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:04:
[...]
Binnen hoeveel dagen moet je de iPhone dan hebben opgehaald @ Apple Store? Asking for a friend
Correct me if I am wrong, but ik dacht 7 dagen, als ik me mijn vorige MacBook pick-up goed herinner.Otto Jans schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:04:
[...]
Binnen hoeveel dagen moet je de iPhone dan hebben opgehaald @ Apple Store? Asking for a friend
Danku!Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:05:
[...]
Correct me if I am wrong, but ik dacht 7 dagen, als ik me mijn vorige MacBook pick-up goed herinner.
Ben benieuwd hoeveel er morgen op Marktplaats staan met een lekkere marge. Volgens mij is dit een aardig goed business model x'D
Beetje sneu. Tevens is de hype ieder jaar wat minderMiller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:07:
Ben benieuwd hoeveel er morgen op Marktplaats staan met een lekkere marge. Volgens mij is dit een aardig goed business model x'D
Zie losse voorraad Amac wat ze nog hebben van gewone Pro.
Vraagje: ik heb 2 iPhones besteld bij MediaMarkt; worden beide morgen geleverd. Gaat om een naturel titanium en een blauwe.
1 was voor een maat van mij, die net liet weten toch deze ronde aan zich voorbij laat gaan. Helemaal prima, maar ik ben inmiddels erg in twijfel over mijn keuze voor blauw en overweeg naturel. Ik zou graag eigenlijk beide eens goed willen bekijken, en laat ik nou net morgen de mogelijkheid hebben on beide thuis in alle rust te kunnen inspecteren.
Liever niet (want vind het ook zo wat om een gesealde telefoon te openen); maar just in case: heeft iemand ervaring met retourneren van iPhones/telefoons bij MediaMarkt?
1 was voor een maat van mij, die net liet weten toch deze ronde aan zich voorbij laat gaan. Helemaal prima, maar ik ben inmiddels erg in twijfel over mijn keuze voor blauw en overweeg naturel. Ik zou graag eigenlijk beide eens goed willen bekijken, en laat ik nou net morgen de mogelijkheid hebben on beide thuis in alle rust te kunnen inspecteren.
Liever niet (want vind het ook zo wat om een gesealde telefoon te openen); maar just in case: heeft iemand ervaring met retourneren van iPhones/telefoons bij MediaMarkt?
Als je nu niet kunt retourneren ben jij of je maat zijn geld dan kwijt?thomas-x-1982 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:11:
Vraagje: ik heb 2 iPhones besteld bij MediaMarkt; worden beide morgen geleverd. Gaat om een naturel titanium en een blauwe.
Net weer gecheckt. 1 Store uitverkocht, 1 Pick up tomorrow en nog maar 1 Today.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:55:
[Afbeelding]
We moeten dus snel zijn mede Tweakers!!!!!!
@thomas-x-1982 Er is hoe dan ook een 14 dagen retourtermijn. Ook als je je iPhone uit zijn seal haalt. Je mag het toestel zo proberen zoals je in de winkel ook zou doen. In de winkel kun je de achterkant bekijken, dus mag dat thuis ook.
De uitzondering geldt alleen voor software en hygiëne producten. Dat MediaMarkt 'm dan niet als nieuw kan verkopen, is ingecalculeerd. De WKOA is juist voor spijtaankopen gemaakt. "Ik vind de kleur niet mooi" of "ik heb me bedacht" zijn prima redenen om te retourneren.
De uitzondering geldt alleen voor software en hygiëne producten. Dat MediaMarkt 'm dan niet als nieuw kan verkopen, is ingecalculeerd. De WKOA is juist voor spijtaankopen gemaakt. "Ik vind de kleur niet mooi" of "ik heb me bedacht" zijn prima redenen om te retourneren.
Nou ik heb sowieso recht op retour op een gesealde doos. Heb met creditcard betaald dus dat zit wel snor als ik volgens de voorwaarden retourneer. Wilde volgende week op werk na werk even bij The Wall langsrijden en die ene dan retourneren (zo gepiept, moest toch al langs de Decathlonqwasd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:13:
[...]
Als je nu niet kunt retourneren ben jij of je maat zijn geld dan kwijt?
Maar als (als!) ik besluit de verpakking te openen, én er komt gezeik van, dan is dat natuurlijk voor mijn eigen rekening en risico. En volgens de wet mag ik prima de verpakking openen om “het product te testen zoals ik dat ook in de winkel zou doen”, maar goed MediaMarkt is nog wel eens moeilijk. Dus vandaar mijn vraag of iemand hiermee ervaring heeft.
Zoals je zelf al zegt heeft de Mediamarkt zich hier gewoon aan te houden.thomas-x-1982 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:17:
[...]
Nou ik heb sowieso recht op retour op een gesealde doos. Heb met creditcard betaald dus dat zit wel snor als ik volgens de voorwaarden retourneer. Wilde volgende week op werk na werk even bij The Wall langsrijden en die ene dan retourneren (zo gepiept, moest toch al langs de Decathlon)
Maar als (als!) ik besluit de verpakking te openen, én er komt gezeik van, dan is dat natuurlijk voor mijn eigen rekening en risico. En volgens de wet mag ik prima de verpakking openen om “het product te testen zoals ik dat ook in de winkel zou doen”, maar goed MediaMarkt is nog wel eens moeilijk. Dus vandaar mijn vraag of iemand hiermee ervaring heeft.
Zijn er nog trucjes om een track & trace te achterhalen zonder dat je zelf besteld heb? Mijn werkgever heeft pre-order dag zakelijk om 11:00 vroeg besteld. Ben benieuwd of die morgen komt!
Let wel op dat bij Mediamarkt retourneren nu kosten met zich meebrengt als je het niet in een winkel doet
Ging sowieso retourneren in de winkel, doe dat het liefst. Geen gezeik met PostNL/DHL die pakketjes kwijt raken, kan direct retourpinnen etc.Otto Jans schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:23:
Let wel op dat bij Mediamarkt retourneren nu kosten met zich meebrengt als je het niet in een winkel doet
Maar las op internet nog enkele verhalen (meest recent 2021) van lui die het verhaal kregen van “ja de seal is verbroken dus waardevermindering”. Geen idee of MM ook voet bij stuk hield, maar heb echt totaal geen zin in dat gezeik bij de balie.
Retourneren bij MediaMarkt is een drama. Ik had een Dyson luchtreiniger gekocht en 1 dag gebruikt. Koelde totaal niet. Wilde ze al niet de hele prijs terugbetalen. Heb gewoon het hele bedrag teruggekregen uiteindelijk maar was wel weer een discussie waar je geen zin in hebt.
Wat is dat toch weer een kansloos gedoe van Apple dat ze niet eens een fatsoenlijke hoeveelheid iPhones op launch in de winkels & webshop kunnen krijgen.
It is what it is. Ik blijf braaf wachten op KPN. En om nou een toestel bij bijvoorbeeld MM te halen en te retourneren voor wellicht 2 weken wachten gaat me te ver. Ik moet natuurlijk wel een beetje denken aan Mother NatureFlashforward schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:29:
Wat is dat toch weer een kansloos gedoe van Apple dat ze niet eens een fatsoenlijke hoeveelheid iPhones op launch in de winkels & webshop kunnen krijgen.
Verwijderd
Je weet dat niet alleen wij een iPhone willen hebben he? Zit echt een hele grote organisatie achter om dit allemaal geleverd te krijgen.Flashforward schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:29:
Volgens mij zijn er dit jaar weer verschrikkelijk veel orders geplaatst over heel de wereld
Op de site van Belsimpel staat bij bijna alle toestellen een levertijd van 2-4 werkdagen. Behalve bij de pro 128gb, die ik heb besteld: 3 weken…
Wat een onzin. Juist een gigantisch bedrijf als Apple zou ten eerste moeten weten wat omgeveer het gemiddelde van de orders is en zou dit ook gewoon moeten kunnen regelen als een van de grootste bedrijven ter wereld. Het is geen rocket science om telefoontjes te distribueren.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:34:
[...]
Je weet dat niet alleen wij een iPhone willen hebben he? Zit echt een hele grote organisatie achter om dit allemaal geleverd te krijgen.
Volgens mij zijn er dit jaar weer verschrikkelijk veel orders geplaatst over heel de wereld
Heb jij al een bevestiging van leveren?Flyer82 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:37:
Op de site van Belsimpel staat bij bijna alle toestellen een levertijd van 2-4 werkdagen. Behalve bij de pro 128gb, die ik heb besteld: 3 weken…
Hahaha geen rocket scienceFlashforward schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:38:
[...]
Wat een onzin. Juist een gigantisch bedrijf als Apple zou ten eerste moeten weten wat omgeveer het gemiddelde van de orders is en zou dit ook gewoon moeten kunnen regelen als een van de grootste bedrijven ter wereld. Het is geen rocket science om telefoontjes te distribueren.

Hier geen bevestiging nog niets van Belsimpel beetje jammer dat ze niks communiceren.. wellicht morgen geduldig afwachten.. dan zou je hem op zijn vroegst a.s. zaterdag moeten hebben als alles mee zit.
Is allemaal gemaakte schaarste, is helemaal hot en is merkbaar in alle branches van telefoons tot horloges.
Ik hoop dat ze gelijk hebben. Ik ga er vanuit dat de accountmanagers van Odido enzo wel realistische levertijden aan Belsimpel enzo verkopen.Flyer82 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:37:
Dat zou voor odido klanten zelf wel goed nieuws zijn.
Verwijderd
Zou daar best wel een dagje mee willen draaien.2TheMaxx schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:39:
[...]
Hahaha geen rocket scienceWe kunnen ons denk ik niet beseffen hoe groot die supply chain is.
NopePokemon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:38:
[...]
Heb jij al een bevestiging van leveren?
Waar baseer je dit op? Dit is een release die wereldwijd is, volgens mij onderschat je hoe complex het is om alles overal op tijd te hebben (productie + logistiek).Barend-T schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:40:
Is allemaal gemaakte schaarste, is helemaal hot en is merkbaar in alle branches van telefoons tot horloges.
Pura Vida
Waarom zouden mensen kiezen voor Belsimpel, Mobiel of andere tussenpartij als ze een toestel snel willen. Ben benieuwd. Is het goedkoper of krijg je er iets gratis bij of zo?
Dit filmpje https://youtu.be/w-WJZq9E7L8?si=jAXUv3Rq8B2-hBwU herinner ik mij nog van een aantal jaar geleden. Wel interessant.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:43:
[...]
Zou daar best wel een dagje mee willen draaien.
En binnen 7 dagen. Dat vergeet hij ook even voor het gemak.Maverick2001 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:46:
[...]
Waar baseer je dit op? Dit is een release die wereldwijd is, volgens mij onderschat je hoe complex het is om alles overal op tijd te hebben (productie + logistiek).
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Gokje. Vorig jaar leverde Belsimpel direct zonder problemen en was het wat lastiger bij de providers zelf. Ik heb verder wel hele goede ervaringen met Belsimpel. Maar dit is nu wel een beetje jammerMiller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:47:
Waarom zouden mensen kiezen voor Belsimpel, Mobiel of andere tussenpartij als ze een toestel snel willen. Ben benieuwd. Is het goedkoper of krijg je er iets gratis bij of zo?
Vrijdag om 14:04 de natuurlijk titanium Pro Max 256 GB besteld bij Vodafone. Helaas niks gehoord van Vodafone, dus zal hem morgen niet krijgen. Mijn vriend heeft dezelfde in blauw besteld en ontvangt hem wel morgen.
Heeft het nu nog zin om een abonnement te verlengen bij odido via mobiel.nl of odido zelf met een Iphone 15 PM Zwart of kan ik er dan vanuit gaan dat ik een paar weken moet wachten?
Voorraad? en het scheelt een paar tientjesMiller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:47:
Ik denk dat het dan een paar weken wachten wordt.qwasd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:52:
Heeft het nu nog zin om een abonnement te verlengen bij odido via mobiel.nl of odido zelf met een Iphone 15 PM Zwart of kan ik er dan vanuit gaan dat ik een paar weken moet wachten?
Inderdaad normaal bij belsimpel goede ervaringen.Flyer82 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:50:
[...]
Gokje. Vorig jaar leverde Belsimpel direct zonder problemen en was het wat lastiger bij de providers zelf. Ik heb verder wel hele goede ervaringen met Belsimpel. Maar dit is nu wel een beetje jammer
Al mijn aankopen mij belsimpel komen normaal gesproken direct zonder problemen.
Het is nu wat jammer dat we heel erg zitten te wachten op iets meer communicatie.
Betaal bij belsimpel nu €1334 voor de iPhone 15 Pro Max 256gb. in plaats van €1479.
Het is nu wat jammer dat we heel erg zitten te wachten op iets meer communicatie.
Betaal bij belsimpel nu €1334 voor de iPhone 15 Pro Max 256gb. in plaats van €1479.
Kreeg de nieuwe iPhone voorgaande jaren bij mobiel.nl altijd op zaterdag geleverd, voor mij prima. Niet extra vrij nemen of zo. Hogere toestel korting dan via provider, en kon altijd voor 30-60 euro aan accessoires erbij nemen (geen idee voor dit jaar), en krijgt ook nog eens extra korting codes voor accessoires.Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:47:
Heb zo de Apple 35W Dual USB-C oplader, extra kabeltjes, air-tags aangeschaft bijvoorbeeld.
En vind zaterdag geleverd ook nog best snel, in plaats van vrijdag. Maar lijkt erop als ik de berichten hier zo zie dat ze dit jaar (voor odido in ieder geval) mogelijk de telefoons ook al vrijdag geleverd gaan worden.
Heb dit jaar sinds jaren weer eens direct bij de provider besteld, en dit jaar niet direct bij de pre-order maar gisteren pas. Dus ik mag nog even wachten dit jaar.
Dat betaal je rechtstreeks bij de providers ook.cedricbro schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:06:
Ik vraag me gewoon af waarom mensen bij pre-orders kiezen voor een extra schakel in een leveringsketen.
Hier ook goede ervaringen met Belsimpel. Nu komt het misschien een dag later (verwacht niet dat we vanavond nog een T&T krijgen) en dat maakt voor mij persoonlijk niet uit
Verlengen bij Odido met een Iphone 15 PM BT zou me € 1101,41 gaan kosten, via mobiel.nl (odido) € 1065 en bij belsimpel (odido) € 1080Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:08:
[...]
Dat betaal je rechtstreeks bij de providers ook.
Ik vraag me gewoon af waarom mensen bij pre-orders kiezen voor een extra schakel in een leveringsketen.
De Coolblue app meldt intussen dat mijn bestelling klaar ligt. Was even bang na de berichten eerder deze week.
Kansen spreiden voor bijvoorbeeld wanneer meer mensen allemaal bij Odido bestellen en niet bij de andere partij.Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:08:
[...]
Dat betaal je rechtstreeks bij de providers ook.
Bij de iPhone 11 Pro had ik hem bij belsimpel als één van de eerste. - zal tegenwoordig weinig meer uitmaken. behalve dat we nu dus blijkbaar een dag later aan de beurt zijn
Na wat berichten op het kpn forum dat mensen die later dan ik een 15 pro 128gb black titanium besteld hadden, al verder in de bestelstatus zaten verwachtte ik er niet al teveel van.. stond vanmorgen nog op controleren en nog niet op voorraad. maar kreeg later vandaag alsnog van kpn netjes een verzend bevestiging :-)
Afgelopen zaterdag verlengd bij kpn en als PostNL z’n werk netjes doet krijg ik hem morgen. Ik kijk vooral uit naar de batterij duur in vergelijking met m’n 12 pro
Afgelopen zaterdag verlengd bij kpn en als PostNL z’n werk netjes doet krijg ik hem morgen. Ik kijk vooral uit naar de batterij duur in vergelijking met m’n 12 pro
Na deze DM ook bevestiging dat het Zaterdag op zijn vroegst zal zijn, dus ook geen vrijdag avond levering.cedricbro schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:18:
[Afbeelding]
Belsimpel mensen. Wij hoeven vandaag nog geen update te verwachten..
Morgen meer info op de mail
Los of bij een abo?cedricbro schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:06:
cedricbro schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:54:
[...]
Na deze DM ook bevestiging dat het Zaterdag op zijn vroegst zal zijn, dus ook geen vrijdag avond levering.
/f/image/mJG8KmVvmIkhQoYhGUNMXuvM.png?f=fotoalbum_large)
Vandaag niet thuis, maar had de iPhone ook niet meteen vandaag verwacht.
Volgende bezorgoptie is maandag terwijl de mail zegt dat PostNL zeven dag per week bezorgt
Volgende bezorgoptie is maandag terwijl de mail zegt dat PostNL zeven dag per week bezorgt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er zat gisterenavond laat en vannacht gelukkig toch vooruitgang in de UPS tracking hier.
Dus iphone zal normaal gezien vandaag dan toch geleverd worden.
Dus iphone zal normaal gezien vandaag dan toch geleverd worden.
Vannacht is de creditcard betaling ineens mislukt via de Apple store. Net opnieuw gedaan en nu is het wel gelukt. Zelfde gegevens…
Heel vreemd… 😫
Heel vreemd… 😫
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.