• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:26
Imperium schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:09:
[...]

Dat zeg je wel, en je zal ook wel gelijk hebben alleen ik (en wellicht anderen) werd enthousiast toen ik onderstaande zag:

[...]
Knap, al jaren niet meer gehad dat Mobiel.nl op vrijdag levert maar misschien heeft een enkeling dan geluk.
Maar ga er maar niet vanuit, dat is één van de redenen dat ik al jaren niet meer bij die club bestel voor een pre-order. ;(

It's All In The "Mix"

• Fmavili
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-09 12:00
[...]

Dat zeg je wel, en je zal ook wel gelijk hebben alleen ik (en wellicht anderen) werd enthousiast toen ik onderstaande zag:

[...]
Ik had nadat ik dit zag dus ff op whatsapp mobiel.nl gevraagd. Nou naar aanleiding van mijn screenie verwacht ik het later helaas. 8)7

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:45
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:46:
[...]

Die was er van de 14 al hoor. Coolblue deed het vorig jaar erg goed. De providers zijn kut (mobiel.nl al helemaal), bol ging pas online op de dag zelf en bij Apple had je tenminste een vaste levertijd.

Maar zo gaat het al jaren
Inderdaad precies zoals het al jaren gaat ja, ik doe helaas ook al heel lang mee in het hele pre-order spel wat ieder jaar weer hetzelfde is..

Maar 2 jaar geleden had ik wel een goede ervaring met KPN dus deze keer daar maar weet op gegokt en verloren helaas..

Heb gelukkig bijna altijd mn nieuwe Iphone WEL op de release dag gehad, ik begin er nu toch wel meer en meer van te balen dat dit nu dit jaar niet zo is.

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Hoppa, ups is in Eindhoven.
Geschatte aflevering
Vrijdag, September 22 tussen 12:00 - 15:00

Is er nog kans dat dit tijdvak nauwkeuriger wordt morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:29

Toppe

Oké ✅

Gdumme schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:11:
Hoppa, ups is in Eindhoven.
Geschatte aflevering
Vrijdag, September 22 tussen 12:00 - 15:00

Is er nog kans dat dit tijdvak nauwkeuriger wordt morgen?
@RiccardoNL

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Positiev
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20-09 10:07

Positiev

Busa ‘24 25th edition

Tom-82 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:52:
[...]

Jep!!
Vorige week iets voor 14:00 uur besteld, status staat sindsdien op open. Ik had al een account voor het bestellen.
Ik heb de bovenstaande mail niet gehad.

Enige informatie is inderdaad over de chat geweest.
Hier het laatste bericht.

Hi Tom! Bedankt voor je bericht.
De uitleveringen van de iPhone 15 modellen starten vanaf vrijdag 22 september.
Hierin zullen wij uitleveren op volgorde van bestellen met de voorraad die wij ontvangen van Apple.
Ik kan op dit moment geen levertijdindicatie geven omdat wij vooraf niet weten hoeveel voorraad wij gaan ontvangen.
Het beste kan je jouw e-mail goed in de gaten houden want hier zullen wij je updaten over je bestelling.

Een les voor de volgende keer, niet meer bij Amac bestellen.

Voor nu, is het geduld hebben.
Mail niet gehad, ik heb wel een account daarin staat ju afgerond, met factuur eronder..
Mail ontvangen met diezelfde factuur, van de verzending nog niets, maar hij staat wel in de postNL app…
Pro max 1 TB NT

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 14:48
Andrew1988 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:01:
Net mail gehad van coolblue Helaas is dit product niet op voorraad. Sorry hiervoor. 🫣 ook al had ik hem gepreorder
Vorig jaar heeft Coolblue dit bij mij ook geflikt. Ze zeiden toen dat ze onverwachts veel minder voorraad geleverd hadden gekregen dan verwacht. Ik kreeg toen wel 25 euro shop tegoed compensatie van ze, dat vond ik wel heel netjes, heb er toen een hoesje van gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Andrew1988 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:01:
Net mail gehad van coolblue Helaas is dit product niet op voorraad. Sorry hiervoor. 🫣 ook al had ik hem gepreorder
Pre-order is geen garantie ofzo :?

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb geen tijdsvak van UPS, gewoon voor einde van de dag.
Ik woon in België, dus misschien dat UPS daar niet met tijdsvakken werkt.

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-09 13:43
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:13:
[...]

Pre-order is geen garantie ofzo :?
Volgens de quote van cb wel.

'Pre-order de iPhone 15 nu, op 22-09-2023 in huis'

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:44
RiccardoNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:10:
[...]

Ik wel van UPS, niet van Apple. Op de site van Apple staat wel dat ‘ie verzonden is. Het enige dat er is gebeurd, is een label aanmaken. UPS heeft expliciet aan dat er geen pakket is afgehaald. Zou kunnen, zoals @Toppe zegt dat er geen scan is gedaan, maar ik heb zelf zo het idee dat UPS’ers maar beter even hun zending in de gaten kunnen houden.

Het is me overigens wel eens gebeurd dat het pas om 11.00 op vrijdag ging lopen. Hebben we na 12.00 nog geen updates, dan mogen we ons denk ik wel zorgen maken..
Dit had ik met mijn hoesje kwam dus vandaag voor mijn 15 Pro(die dan wel morgen komt met PostNL). UPS zei dat dat toch Max van 3 dagen mag duren toen ik ze moest bellen voor het werk. Heb ik ook meteen de vraag over die gesteld. Dus heb je na dinsdag nog geen verandering dan even aan de bel trekken bij de verzender.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
[...]

Dat zeg je wel, en je zal ook wel gelijk hebben hoor, maar ik (en wellicht anderen) werd enthousiast toen ik onderstaande zag:

[...]
Toch fijn om te zien dat mobiel.nl ook morgen levert.
Ik in ieder geval nog geen e-mail gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

RiccardoNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:08:
UPS update, onderweg vanuit Eindhoven sinds 19:45 *O*.

Geschatte aflevering
Vrijdag, September 22 tussen 12:45 - 14:45
Told you :D

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Blekkienl schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:15:
[...]

Volgens de quote van cb wel.

'Pre-order de iPhone 15 nu, op 22-09-2023 in huis'
Sorry maar iedereen die dit vaker doet weet dat een pre-order geen garantie is. Daarbij zeggen ze ook niet ‘gegarandeerd 22ste in huis’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 15:23
Heb zelf bij KPN op stap 1 maar de hoop laten varen dat er nog iets gebeurt, hopelijk komt er binnen afzienbare tijd wel meer zicht in levertijd? Like betere communicatie is wel een puntje van kritiek

iPhone 15 Pro Max 256GB BT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
sashakoevoets98 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:18:
Heb zelf bij KPN op stap 1 maar de hoop laten varen dat er nog iets gebeurt, hopelijk komt er binnen afzienbare tijd wel meer zicht in levertijd? Like betere communicatie is wel een puntje van kritiek

Hier nog hetzelfde. Ga ervan uit dat het uiteindelijk wel goed gaat komen.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Betere communicatie? Ze weten nu gewoon niet wat er binnen gaat komen. Wil je elke dag een mail ‘nog niets bekend’?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-09 13:43
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:17:
[...]

Sorry maar iedereen die dit vaker doet weet dat een pre-order geen garantie is. Daarbij zeggen ze ook niet ‘gegarandeerd 22ste in huis’.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVuGXVmrEiBxHXmIc62I3QVDSSk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zTtwK7nmIW2AEcSK60O6Z3sD.png?f=fotoalbum_large

als je de iphone 15 besteld dan is die op 22 september thuis of 'sochtends al af te halen in de winkel.

Geen spelt tussen te krijgen lijkt mij ;)

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05

Wordt waarschijnlijk begin oktober voor ons maar laten we hopen dat de beta testers ervoor hebben gezorgd dat de kinderziektes er wat uit zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LarsN
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-07 21:29
Tom-82 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:52:
[...]

Jep!!
Vorige week iets voor 14:00 uur besteld, status staat sindsdien op open. Ik had al een account voor het bestellen.
Ik heb de bovenstaande mail niet gehad.

Enige informatie is inderdaad over de chat geweest.
Hier het laatste bericht.

Hi Tom! Bedankt voor je bericht.
De uitleveringen van de iPhone 15 modellen starten vanaf vrijdag 22 september.
Hierin zullen wij uitleveren op volgorde van bestellen met de voorraad die wij ontvangen van Apple.
Ik kan op dit moment geen levertijdindicatie geven omdat wij vooraf niet weten hoeveel voorraad wij gaan ontvangen.
Het beste kan je jouw e-mail goed in de gaten houden want hier zullen wij je updaten over je bestelling.

Een les voor de volgende keer, niet meer bij Amac bestellen.

Voor nu, is het geduld hebben.
Nu weet ik in iedergeval dat ik dan niet de enige ben (ik zag ook dat @lorenzopot in dezelfde situatie zit als mij)... maar idd, volgende keer wordt het geen Amac...Moet ook zeggen dat toen ik contact met hen had via de chat dit ook niet soepel liep... ik heb ook via whatsapp contact proberen te krijgen op 18 september rond 15u, nogsteeds geen reactie :/

• Greg36
  • Laatst online: 23:13
Bij iemand al i15PM BT 256GB van VF verstuurd?

• sashakoevoets98
  • Laatst online: 20-09 15:23
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:20:
[...]

Betere communicatie? Ze weten nu gewoon niet wat er binnen gaat komen. Wil je elke dag een mail ‘nog niets bekend’?
Nja zet zelf iets neer van: "Zodra wij meer weten informeren wij je verder" - klein zinnetje, groot verschil

• 2TheMaxx
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:20:
[...]

Elke KPN medewerker geeft een ander antwoord. De ene zegt dat je hem in de eerste batch nog kan verwachten omdat je op tijd hebt besteld. De andere zegt dat het nog onbekend is. De andere weer in de eerste week van oktober

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2TheMaxx
sashakoevoets98 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:21:
[...]

Nja zet zelf iets neer van: "Zodra wij meer weten informeren wij je verder" - klein zinnetje, groot verschil
Dat staat er ook wel "Zodra uw Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, bellen wij u voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Blekkienl schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:20:
[...]

[Afbeelding]

als je de iphone 15 besteld dan is die op 22 september thuis of 'sochtends al af te halen in de winkel.

Geen spelt tussen te krijgen lijkt mij ;)
Nergens staat het woordje gegarandeerd.

Koop een lot, altijd prijs. Niemand zegt dat je de hoofdprijs wint

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Greg36 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:21:
Een wat? i15? Is dat een nieuw model auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 09:20
Al meerdere pixel launches meegemaakt bij belsimpel en vaak gingen de T&T codes pas rond 22:00 de deur uit. Misschien nu ook het geval

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-09 16:00
Het lijkt erop dat onze UPS bezorger niet erg efficiënt is. Ik woon in een studentenflat waar hij altijd komt en nooit op de deurbel drukt. In plaats daarvan laat hij het pakket ofwel bij de postvakken op de begane grond achter, of UPS zegt dat je het pakket hebt gemist. Ik hoop dat het morgen goed zal gaan met UPS Express Saver, dat een handtekening vereist. Zoals ik net boven las dat iemand zei morgen is het dday voor iDieven haha

• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:02
DHL heeft ook een fijne afleverindicatie “September, 22 2023 - By End of Day” :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nyy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-09 13:47

nyy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPK4mVCSbULOw7zgHhtGdOcpNWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/60ckstCPAzgomZPv5YY8E7To.jpg?f=fotoalbum_large

Bevestiging van Apple is binnen :D

• 2TheMaxx
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:23:
[...]

Nergens staat het woordje gegarandeerd.

Koop een lot, altijd prijs. Niemand zegt dat je de hoofdprijs wint
Maar een beetje op het randje is het wel.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

2TheMaxx schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:25:
[...]

Maar een beetje op het randje is het wel.
Gezond verstand gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickGAE
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-06 10:10
Ik heb de 15 Pro Max Black besteld bij Amac op de 15e, om 13:53 kreeg ik de bevestiging binnen.

Helaas is de status nog steeds "Open". Ik heb ook geen mail ontvangen.

Afwachten maar.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:24:
[...]

Codetaal. Scheelt schijnbaar tijd om niet uit te hoeven typen. |:(

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Helaas nog geen track&trace van Vodafone hier voor een iphone 15 blauw 256gb.
Ik ga er niet meer van uit dat het morgen wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

botoo

💀 too old to die young

Ik klaag niet, maandag pas besteld (ik wist niet eens dat ze pas vanaf 22/9 uitgeleverd konden worden). Vodafone 15 Pro 128

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kwB-Xp17fFkrPzZ3QH2zkEi9e2g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0GeeuWd6zcB2WXVJiyqmbH0s.jpg?f=fotoalbum_large

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Chocoprins20
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-05 22:42
Ik zie net dat ik dit sms’je ontvangen heb. Afgelopen vrijdag besteld om 15.00 uur. Wie heeft dit sms’je ook ontvangen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Kn5cAyq5hHRcN_xKMrosuklCms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/StWJb9IzUzBCIIlgrS385xwu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 00:03
Gemiste oproep van Odido toen ik op de basisschool van de kinderen was voor een informatieavond, bij terugbellen was het na 20:00 dus niet bereikbaar.

Wel goed nieuws want hopelijk kan ik mijn telefoon morgen alsnog ophalen. Morgen maar terugbellen om te kijken of er een bepaalde tijd is waarop ik kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor de mensen die hopen op een iPhone morgen ochtend:

Check rond 22:00 even op de Australische(06:00) Apple website of er weer iPhone beschikbaar zijn voor pick up. Mocht dit zo zijn, dan is de kans aanwezig dat ze om 06:00 onze tijd ook beschikbaar zullen zijn voor pick up.

Ik ga zelf ook weer ff kijken of t lukt aangezien ik nu toch weer twijfel tussen de normale Pro(al besteld) en een Pro Max..

Heb net even in mijn mail gekeken en zag dat ik vorig jaar op launch day om 05:55 een bestelling had geplaatst voor een 14 Pro Max voor pick up dezelfde dag in Den Haag🤪

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2023 20:38 ]

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 10:41

Maverick2001

Never look back

Mocht iemand nog een Pro Max Blauw 1TB zoeken.. bij de mediamarkt kan je m ophalen in de winkel morgen.

Pura Vida

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 06:47
Ik zat nog steeds te twijfelen of ik nou een 15 pro max wou, ( elke +-3 jaar wissel ik tussen android en ios ) maar heb toch maar de knoop doorgehakt, hij zat gelukkig nog steeds in me amazon mandje kon hem aftikken en krijg hem begin volgende week😍 nu op zoek naar een hoesje!

• Nicj56
Ben wel blij, zondag pas besteld morgen in huis:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hCsxs1IM6mtKuEw0s3UvdXwwf0Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QT7W2En4CDU3gv5qfXhTtrTN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03:35

lorenzopot

fenomenaal

Nicj56 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:44:
Ben wel blij, zondag pas besteld morgen in huis:
[Afbeelding]
via?

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
Iemand die vanmiddag er nog eentje heeft besteld bij de MM?
Ik heb om 12:42 een Pro Max 256gb BT besteld welke toen op voorraad was.

De status is nog: Verzending wordt voorbereid; maar in de PostNL app zie ik alwel een verwacht pakket van MediaMarkt Goes…

Mijn pre-order bij KPN blijft staan op Stap 1 en wordt morgen dus niet geleverd. :(

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:24:
[...]

Wikipedia: Polikarpov I-15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avanholten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09-2023
Zojuist een "Goed nieuws: je bestelling is onderweg" mail van Vodafone ontvangen
Pro Max zwart 512. Ook dit model wordt dus door VF morgen geleverd en ze zijn nog bezig met versturen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Greg36 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:21:
JE ZIT HIER OP EEN FORUM NIET OP SNAP/INSTA/TIKTOKKIE/FB/X/ ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk die cryptische updates, “hey jongens ik heb een SMS gehad, met 15 woorden!” :9~

Zou mooi zijn als we gewoon even tijdelijk in footer info zetten ‘15 PM NT @ Odido 14:09 ETA: niks gehoord ;w :'(

Edit: voor TikTokers hier dat is dus Pro Max Natural Titanium en nog nul op rekest voor verwachte time of arrival :>

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2023 20:59 ]

• Miller94
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22-10-2023
Hopelijk kan een mede Tweaker delen als er weer op MM leverbaar is.

• sebasten
  • Laatst online: 21-09 22:12

sebasten

⚡️

Miller94 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:52:
Hopelijk kan een mede Tweaker delen als er weer op MM leverbaar is.
Edit; toch niet, met carten lukt het niet excuus

[ Voor 23% gewijzigd door sebasten op 21-09-2023 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bleekie
  • Laatst online: 20:06
QempZoR schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:46:

De status is nog: Verzending wordt voorbereid; maar in de PostNL app zie ik alwel een verwacht pakket van MediaMarkt Goes…

Mijn pre-order bij KPN blijft staan op Stap 1 en wordt morgen dus niet geleverd. :(
Ik heb er vanmiddag 1 besteld om morgen af te halen bij mm. De status daarvan is nog niet veranderd.

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09 15:38
Hopen dat het prima is als ik dinsdag bij Odido de telefoon ophaal ipv morgen, geen idee of ze daar moeilijk om doen.

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:54
net contact gehad met een kennis, regio Schiphol, postNL medewerker....zijn bus kan het niet aan... moet al 4000 pakketjes ophalen voor odido, zijn vrouw gaat zo bevallen...
aint gonna happen...

iRacing Profiel

• sennalonso1981
  • Laatst online: 19-09 23:29
QempZoR schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:46:

Ja ik. Ook rond die tijd ongeveer een 15 Pro zwart 128gb. Nu je het zegt, op mijn post.nl app staat er ook levering tussen 11-13!! Dan krijgen we m dus morgen om die tijd, geen zorgen wat er op de mediamarkt app staat(bij mij ook aan t voor bereiden trouwens).

• Miller94
sebasten schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:54:
[...]

Ik wil een PM.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

refused81 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:57:
net contact gehad met een kennis, regio Schiphol, postNL medewerker....zijn bus kan het niet aan... moet al 4000 pakketjes ophalen voor odido, zijn vrouw gaat zo bevallen...
aint gonna happen...
Zolang hij maar de juiste prioriteiten stelt en zorgt dat iedereen z’n iPhone krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04:04
DonRoger schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:56:
Hopen dat het prima is als ik dinsdag bij Odido de telefoon ophaal ipv morgen, geen idee of ze daar moeilijk om doen.
Als het een zwarte PM is dan wil ik wel ophalen voor je.

• Miller94
sebasten schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:54:
[...]

Wat is carten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

.

[ Voor 16% gewijzigd door Toppe op 21-09-2023 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miller94
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:01:
[...]

Sorry? Je kan toch zelf de voorraad in de gaten houden?
Pro Max 😂

• sennalonso1981
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vO-DuS6qRMgQUhM3b6bizDJ8ymI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qIJczZyqEBef0bE0AYK9wyFf.png?f=fotoalbum_large

Hmmm bij nader inzien, staat dat ie vandaag zou worden bezorg en dat pakketje nog niet door post.nl is ontvangen.. raar. Maar denk dat het wel goed komt hoor! Morgen hebben we ze!

• D-Ed
  • Niet online
refused81 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:57:
aint gonna happen...
Vreemde snuiter die kennis van jou.. Zomaar rond gaan bazuinen dat je 4 miljoen aan waarde in je PostNL busje gaat laden. Volgens mij krijgen ze die planning echt niet een dag van tevoren al door als bezorger zijnde..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antal72
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 07:51
Ik knijp m een beetje. 15e bij Odido zakelijk een PM TN 512 besteld. Ophalen in de shop. 14:06 bevestiging. Nog niets gehoord. Ik lees dat mensen gebeld zijn voor een afspraak…. Dat wordt onrustig slapen vannacht ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QempZoR
sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:01:
[Afbeelding]

Hmmm bij nader inzien, staat dat ie vandaag zou worden bezorg en dat pakketje nog niet door post.nl is ontvangen.. raar. Maar denk dat het wel goed komt hoor! Morgen hebben we ze!
Yes hier ook as we speak de verzendbevestigings mail van MM binnen

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 14:37
D-Ed schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:03:
[...]

Vreemde snuiter die kennis van jou.. Zomaar rond gaan bazuinen dat je 4 miljoen aan waarde in je PostNL busje gaat laden. Volgens mij krijgen ze die planning echt niet een dag van tevoren al door als bezorger zijnde..
Take a chill pill, it's a joke....

• NLjorn
  • Laatst online: 00:24
Antal72 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:03:
Ik knijp m een beetje. 15e bij Odido zakelijk een PM TN 512 besteld. Ophalen in de shop. 14:06 bevestiging. Nog niets gehoord. Ik lees dat mensen gebeld zijn voor een afspraak…. Dat wordt onrustig slapen vannacht ;-)
Zou dit niet misschien niet verschillen per winkel? Aangezien in de mail staat dat je een sms krijgt als de telefoon aangekomen is. Broer van mij heeft tegelijk besteld (14:02) en ook nog niks.

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
Hier ook raak bij MediaMarkt 👍🏻

De vandaag bestelde 512GB Pro Max Naturel Titanium heeft hun magazijn verlaten, aldus de verzendbevestiging :)

• D-Ed
  • Niet online
Khayma schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:04:
[...]

Take a chill pill, it's a joke....
Alsof ik dat niet doorhad.. Slechte humor gewoon countere met slechtere reacties he, chill :(:)

Edit: Sowieso valt mijn tijdslot precies op het moment dat ik flink aan het feesten ben dus zaterdag maar eens kijken of ze voor een 2e poging langs komen :*)

[ Voor 23% gewijzigd door D-Ed op 21-09-2023 21:07 ]

• sennalonso1981
QempZoR schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:04:
[...]

Tof man! Heb nog geen verzendbevestiging mail gekregen maar door de post.nl app heb ik goede hoop voor levering voor morgen.

• Miller94
[...]

Ik wil ook!!!! 😭 Ben de hele tijd aan het refreshen. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:18
Cool dat MediaMarkt ook echt gaat leveren. Blij voor jullie. :)

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10
Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:10:
Ik ook! Mediamarkt komt vaak niet beloftes na, dus top voor iedereen hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:07
Ik krijg m ook van mediamarkt, maar hij mag gewoon door naar iemand die heeft misgegrepen voor winkelprijs :)

• Miller94
WouterL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:12:
Ik krijg m ook van mediamarkt, maar hij mag gewoon door naar iemand die heeft misgegrepen voor winkelprijs :)
Welke heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Zwart, pro Max 256gb.

• rmk_
  • Laatst online: 05-06 16:05
[...]

Nu je het zegt, het is mij wel opgevallen dat er sinds afgelopen week een hoop nieuwe tijdelijke bezorgers hun pakketjes komen droppen op mijn afhaalpunt. /aluhoedje

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04:04
Geef maar aan mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Geven doe ik niet aan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hidduh
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afgelopen vrijdag om exact 14:30 kreeg ik de bevestiging binnen van Vodafone voor een zwarte Pro Max van 256GB. Naast de bevestiging helaas nog 0,0% informatie gekregen, behalve een medewerker op Twitter die vrijwel zeker denkt dat ik 'm binnen 7 werkdagen ga zien.. we blijven hoopvol en positief. Leuk om te zien hoe de eerste T&T-codes al aankomen bij sommigen :D

• Miller94
Waar in de buurt woon je?

[ Voor 9% gewijzigd door Miller94 op 21-09-2023 21:17 ]

• QempZoR
Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:10:
:) thanks.

Moet wel zeggen dat dit nu de 3e jaar op rij is dat MM netjes levert (ieder jaar dag voor releasedag besteld),

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
2TheMaxx schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:19:
[...]

Hier nog hetzelfde. Ga ervan uit dat het uiteindelijk wel goed gaat komen.
Hier ook nog niets van KPN. Vind, zoals eerder aangegeven, de berichtgeving vanuit KPN onduidelijk op het misleidende af.

• WouterL
Hengelo Overijssel!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:51
QempZoR schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:16:
[...]

:) thanks.

Moet wel zeggen dat dit nu de 3e jaar op rij is dat MM netjes levert (ieder jaar dag voor releasedag besteld),
Zit te duimen, nog geen email :7

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codingforus
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-09 16:00
[...]

Cool! Nog geen mail binnen, maar zie het inderdaad nu staan in de PostNL app!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:06
Mijn iphone 15 pro 256gb wit is aangemeld bij postnl nog geen mails ontvangen vanuit de media markt

• Toppe

Toppe

Oké ✅

[...]

Die gaan niet in een busje maar in de vrachtwagen…

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:42
Helaas, nog geen verzendbevestiging vanuit Amazon. Er staat ook not yet dispatched als status. Iemand anders wel een andere status?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cedricbro
  • Laatst online: 23-09-2023
Verder ook nog geen nieuws vanuit Belsimpel. verwacht in de komende uren toch een update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miller94
Woon helemaal aan de andere kant van het land. Maar bedankt voor het aanbid. Sympathiek van je. Veel plezier ervan. Ik blijf MM refreshen en ga het morgenochtend gewoon proberen bij de Apple Store.

• Barend-T
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 12:43
Vanmiddag een Pro Max besteld bij de Mediamarkt en hij is onderweg!!
Heb de mails van MM binnen gehad met verzendbevestiging en een losse mail met factuur.

[ Voor 39% gewijzigd door Barend-T op 21-09-2023 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:18
ParaNoID schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:20:
Helaas, nog geen verzendbevestiging vanuit Amazon. Er staat ook not yet dispatched als status. Iemand anders wel een andere status?
Hier helaas ook nog geen andere status, zie dat ze momenteel geen enkele iPhone 15 Pro meer verkopen.
Net wel mijn 14 PM voor €1000,- kunnen verkopen. 8)

• Pokemon
  • Laatst online: 21-10-2023
cedricbro schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:21:
Verder ook nog geen nieuws vanuit Belsimpel. verwacht in de komende uren toch een update.
Hier ook nog steeds verandering vanuit belsimpel. Iemand anders wel?

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Reem0nN schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:23:
[...]

Hier helaas ook nog geen andere status, zie dat ze momenteel geen enkele iPhone 15 Pro meer verkopen.
Net wel mijn 14 PM voor €1000,- kunnen verkopen. 8)
Nice, via de V&A hier?

• sennalonso1981
Maar dat we het in de post.nl app zien,betekent dat dat ze het pakketje al hebben en moeten inplannen voor levering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:18
Nee wilde eerst Swappie, maar toch gekozen om met iemand via MP een deal te sluiten.

• QempZoR
sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:24:
Maar dat we het in de post.nl app zien,betekent dat dat ze het pakketje al hebben en moeten inplannen voor levering?
Zal straks wel worden opgehaald door een paar PostNL wagens. Tenmins Zo zie ik het altijd voor me :+

• sennalonso1981
QempZoR schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:26:
[...]

Zal straks wel worden opgehaald door een paar PostNL wagens. Tenmins Zo zie ik het altijd voor me :+
Lets hope! 💪🏼

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:39

Cordon

Lievelings jankert

sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:24:
Als je hem ziet is die aangemeld. Als de status “ontvangen door PostNL” is, hebben ze het in bezit.
Pagina: 1 ... 234 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.