Ik heb net m’n contract van Vodafone ontvangen (overstap met nummerbehoud) en een afspraak gemaakt voor levering op zaterdag. (iPhone 15 pro, natural titanium, 256gb, besteld vrijdag rond 14:30)
Ah oké dus ze zijn nog steeds bezig met de eerste batch. Nou fingers crossed dan voor de pro Max versie.roeliekoel schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:53:
Ik heb net m’n contract van Vodafone ontvangen (overstap met nummerbehoud) en een afspraak gemaakt voor levering op zaterdag. (iPhone 15 pro, natural titanium, 256gb, besteld vrijdag rond 14:30)
Dit hadden ze mij ook verteld toen ik odido afgelopen zondag belde. Toen een uiterst vriendelijke medewerker vandaag nog een keer keek in het systeem. Zag hij dat die van mij al meerdere dagen 'vastzit' en niet verder het systeem doorloopt. Wij hebben praktisch dezelfde ordernummer.NLjorn schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:51:
[...]
Had ik al gedaan. Hadden mij verteld dat mijn order goed was doorgekomen en in het systeem staat.
Hoop voor jou dat er gauw schot in komt. En je ook kunt genieten van je nieuwe toestel!
[ Voor 7% gewijzigd door WouTer14 op 21-09-2023 18:59 ]
Ik heb hier nog een oude UPS tracking terug gevonden van mijn iphone in 2018.
Daar was mijn eerste scan “bestelling verwerkt:klaar voor UPS” om 13:25 op donderdag.
En de volgende scan “herkomstscan” was pas om 1:22 in Keulen in de nacht naar vrijdag.
De iphone is die vrijdag om 11:34 bij me afgeleverd,
Dus er is nog een grote kans dat het toch nog goed gaat komen.
Daar was mijn eerste scan “bestelling verwerkt:klaar voor UPS” om 13:25 op donderdag.
En de volgende scan “herkomstscan” was pas om 1:22 in Keulen in de nacht naar vrijdag.
De iphone is die vrijdag om 11:34 bij me afgeleverd,
Dus er is nog een grote kans dat het toch nog goed gaat komen.
Gisteravond besteld bij KPN, dinsdag bezorging. 15 pro black 256
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Aha, maar ik vraag mij af. In de bevestigingsmail staat duidelijk dat ik een SMS krijg als ik hem kan afhalen in de winkel. Hoezo worden mensen dan gebeld voor een afhaal afspraak?WouTer14 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:57:
[...]
Dit hadden ze mij ook verteld toen ik odido afgelopen zondag belde. Toen een uiterst vriendelijke medewerker vandaag nog een keer keek in het systeem. Zag hij dat die van mij al meerdere dagen 'vastzit' en niet verder het systeem doorloopt. Wij hebben praktisch dezelfde ordernummer.
Hoop dat je hem gauw ontvangst en een afspraak kunt inplannen
Hier idem, ik vermoed vanwege de drukte. Om e.e.a. een beetje georganiseerd te laten verlopen.NLjorn schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:59:
[...]
Aha, maar ik vraag mij af. In de bevestigingsmail staat duidelijk dat ik een SMS krijg als ik hem kan afhalen in de winkel. Hoezo worden mensen dan gebeld voor een afhaal afspraak?
En zo zie je maar dat niet alle medewerkers goed geïnformeerd zijn. Kon dus wel mijn levering van DHL aanpassen om te halen bij ophaalpunt morgen. Prima! Het is dus wel mogelijk via de App van DHL Express.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ach ja ik heb de hoop opgegeven odido hanteert in ieder geval geen eerste komt eerste maalt. 14.06 en nog niks gehoord pro max 256 NT. Voor me apple watch ultra 2 wel al een amp afspraak gemaakt. Heel misschien nog een track and trace vanavond maar weinig kans.
Net DHL aangepast, leveren tussen 10:00 en 15:00.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Net gebeld door Odido. Kan hem morgen om 09:30 ophalen in de winkel. Ze werken met een tijdslot zodat ze de drukte kunnen spreiden.
You only live once, so enjoy the ride.
Gevaarlijk wat je daar doet.Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:03:
Komt vast wel goed.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Net als @Marc19700 , heb ik de melding “label aangemaakt” maar verder geen update bij UPS
You and I have memories longer than the road ahead
Denk 't ook wel hoor, maar het is wel gewaagd
Ik heb ook vorige week de iPhone pro Max 256G besteld bij mobiel.nl en ik krijg ook geen updates.Imperium schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:52:
Iemand al weer iets van een update van mobiel.nl gehad? Ben er bang voor dat het nog gaat lukken..
Als ik inlog op mijn order staat nog steeds niet leverbaar... etc
Het lijkt erop dat mensen die de iPhone bij een provider zelf hebben besteld, sneller aan de beurt zijn.
Misschien wordt ik vanavond nog verrast, wie weet.
Nope... Ik lurk hier iig om te zien of iemand wel iets hoort hahaImperium schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:52:
Iemand al weer iets van een update van mobiel.nl gehad? Ben er bang voor dat het nog gaat lukken..
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Ik blijf er wel van af. Maar misschien dat de bezorger denkt: "Ach, als ik toch naar @Toppe moet, ga ik ook meteen even langs bij @Dennisweb"Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:03:
Want? Doe het bij elke DHL levering. Nog nooit fout gegaan.
Snap alleen dhl niet. Ik wil best €50 betalen voor een zending die voor 10:00 geleverd wordt 😬
[ Voor 19% gewijzigd door Toppe op 21-09-2023 19:17 ]
Ja of andersom 😏Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:07:
[...]
Ik blijf er wel van af. Maar misschien dat de bezorger denkt: "Ach, als ik toch naar @Toppe moet, ga ik ook meteen even langs bij @Dennisweb"
Odido vrijdag besteld verlenging 14:00 met als optie ophalen in de winkel.
14:02 bevestigingsmail ontvangen.
Zojuist gebeld voor afspraak in de winkel
PM NT 256gb
Kon geen status zien op de website en ook niet in de app
14:02 bevestigingsmail ontvangen.
Zojuist gebeld voor afspraak in de winkel
PM NT 256gb
Kon geen status zien op de website en ook niet in de app
Hetzelfde verhaal hier. Mijn AW U2 is al verzonden en komt morgen. Maar mijn iPhone 15 pm NT dat ik om 14:13 heb besteld. Staat vast op stap 3.ashraf13579 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:03:
Ach ja ik heb de hoop opgegeven odido hanteert in ieder geval geen eerste komt eerste maalt. 14.06 en nog niks gehoord pro max 256 NT. Voor me apple watch ultra 2 wel al een amp afspraak gemaakt. Heel misschien nog een track and trace vanavond maar weinig kans.
Ik kan 'm dinsdag pas ophalen, hopen dat ze daar niet al te moeilijk om doen bij Odido
[ Voor 4% gewijzigd door DonRoger op 21-09-2023 19:15 ]
Psychisch. Bij PostNL gaat het áltijd fout en staat 'ie zo weer op de reschedule-nominatie. Ik heb heel nadrukkelijk tegen mijn vriendin gezegd: je kunt de pakketten zien en aanpassen van mij, zolang je 't maar niet bij m'n telefoon doetToppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:13:
[...]
Want? Doe het bij elke DHL levering. Nog nooit fout gegaan
Volgens mij zit hier ook nog wel verschil in handelswijze tussen DHL Parcel en DHL Express (die Apple gebruikt). Maar idd bij mij gaat het ook vaak goed. Het kan wel zo zijn dat je een wijziging te laat door geeft. Dan praat ik over in de ochtend voor levering maar dat lijkt mij logisch.Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:13:
[...]
Want? Doe het bij elke DHL levering. Nog nooit fout gegaan
:strip_exif()/f/image/TrMeVOLz8DZnb5qRGuUPHPS0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat staat daar nou in DEP
Gelijk maar even doorzetten naar intune.
[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 21-09-2023 19:19 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Net Odido service en mijn Odido shop gebeld, ze konden mij niks vertellen behalve wacht op de SMS voor ‘t ophalen. Niet eens verduidelijking of mijn order vast zat of niet. Heb een 15PM 256 NT besteld, maar morgen lijkt onwaarschijnlijk… en om vrijdag 14:03 had ik de bestelling afgerond!
Tussentijdse KPN-PostNL update: zending is inmiddels ook door PostNL ontvangen. Alles ligt in PostNL haar handen op dit moment

Wat raar he, ik snap er ook niks van. Had ‘m 14:02 besteld maar precies hetzelfde. Zou toch denken dat ik hem wel als 1 van de eersten zou hebben.Mathieu1605 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:19:
Net Odido service en mijn Odido shop gebeld, ze konden mij niks vertellen behalve wacht op de SMS voor ‘t ophalen. Niet eens verduidelijking of mijn order vast zat of niet. Heb een 15PM 256 NT besteld, maar morgen lijkt onwaarschijnlijk… en om vrijdag 14:03 had ik de bestelling afgerond!
Verbaast me nog steeds waarom die van jou wel verstuurd is en mijne niet. Maar veel plezier morgenViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:19:
Tussentijdse KPN-PostNL update: zending is inmiddels ook door PostNL ontvangen. Alles ligt in PostNL haar handen op dit moment
Idd, KPN contacten leverde niks op toch?2TheMaxx schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:22:
[...]
Verbaast me nog steeds waarom die van jou wel verstuurd is en mijne niet. Maar veel plezier morgen
Heb je wel enige updates gekregen? Anders lijkt het wel of jouw order vast zit in het systeem. Je hebt als één van de eerste besteld zou je eigenlijk al bezorg mailtje moeten hebben gehad.Mathieu1605 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:19:
Ik raak een beetje in de war van de sms van DHL. Ik heb de iphone bij Apple zelf besteld en gekozen voor thuis levering. Nu kreeg ik de volgende sms
DHL Express “lang nummer” van Apple is onderweg. Handtekening is vereist. Haal af bij servicepoint of kies andere optie. Met een link erachter.
Als ik niets doe word hij dan gewoon thuis bezorgd of moet ik toch nog iets doen? Ik ga over een paar dagen op vakantie dus ik wil hem niet mis lopen.
DHL Express “lang nummer” van Apple is onderweg. Handtekening is vereist. Haal af bij servicepoint of kies andere optie. Met een link erachter.
Als ik niets doe word hij dan gewoon thuis bezorgd of moet ik toch nog iets doen? Ik ga over een paar dagen op vakantie dus ik wil hem niet mis lopen.
Niets doen = thuis leveren.Laura86 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:30:
Ik raak een beetje in de war van de sms van DHL. Ik heb de iphone bij Apple zelf besteld en gekozen voor thuis levering. Nu kreeg ik de volgende sms
Je kan gewoon op die link klikken hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 21-09-2023 19:32 ]
Nu bij mediamarkt weer de 512 gb PM in blauw en zwart online op voorraad 👍
Gewoon laten, wordt gewoon thuis bezorgd bij je.Laura86 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:30:
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Voor de mensen die bij odidio hebben besteld en vandaag een mail hebben gehad met t&t, zien jullie ook een nieuwe status op de status pagina ?
Ik zie een t&t ik PostNL app, maar geen e-mail of verandering in de order status pagina
Ik zie een t&t ik PostNL app, maar geen e-mail of verandering in de order status pagina
Ik heb een bevestigingsemail, ca 5 min na m’n order gekregen. Maar dat is alles.elaho schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:28:
[...]
Heb je wel enige updates gekregen? Anders lijkt het wel of jouw order vast zit in het systeem. Je hebt als één van de eerste besteld zou je eigenlijk al bezorg mailtje moeten hebben gehad.
De avond is nog lang, heb geduldChris_K schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:35:
Bij mij staat al die 2 dagen pakket gereed gemaakt.
Nog geen bevestiging van verzenden[Afbeelding]
Weet iemand of ups nog een tijdvak van levering geeft en zo ja hoe laat?
Wij zijn morgen niet de hele dag thuis. Als we een tijdvak weten kunnen we er rekening mee houden.
Wij zijn morgen niet de hele dag thuis. Als we een tijdvak weten kunnen we er rekening mee houden.
Dit hebben ze bij Vodafone chat net gezegd:
Ik zie bij je order nog geen T&T code helaas maar vanaf morgen gaan de eerste uitleveringen plaats vinden en je hebt besteld op 15-09-2023 dus de kans is wel groot dat je morgen een T&T code gaat ontvangen maar de gewone iphone 15 zal meestal eerder verstuurd worden dan de pro max tenminste als we naar de vorige uitleveringen kijken van de iphone 14
Ik zie bij je order nog geen T&T code helaas maar vanaf morgen gaan de eerste uitleveringen plaats vinden en je hebt besteld op 15-09-2023 dus de kans is wel groot dat je morgen een T&T code gaat ontvangen maar de gewone iphone 15 zal meestal eerder verstuurd worden dan de pro max tenminste als we naar de vorige uitleveringen kijken van de iphone 14
Indien UPS morgen de iphones van de apple store niet zou leveren.
Moeten ze dan een schadevergoeding aan apple betalen om het niet nakomen van de geplande leveringsdatum?
UPS is de iphones misschien vergeten op te halen bij apple.
Moeten ze dan een schadevergoeding aan apple betalen om het niet nakomen van de geplande leveringsdatum?
Ik kreeg dezelfde SMS en was ook in de war. Goed om te lezen in de reacties hier dat wanneer je niets kiest hij gewoon thuisbezorgd wordt.Laura86 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:30:
Hier nu ook "eindelijk" een T&T van odido! Morgen geleverd als het goed is. Wel is het pakket nog niet verwerkt door postNL, maargoed we houden goede hoop.
(Besteld op vrijdag 20:00, iPhone 15 Pro 256gb)
(Besteld op vrijdag 20:00, iPhone 15 Pro 256gb)
Berendo
Ik verwacht morgen ochtend ook voorraad bij bol.com en Apple zelf. Gebaseerd op hoe het vorig jaar ging - toen had ik bij Coolblue besteld maar die leverden niet. Op de 1e dag van uitleveren heb ik toen ‘s ochtends alsnog besteld en kon ik dezelfde dag gewoon ophalen.ronbont schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:33:
Zelf ga ik proberen om morgen nog nog een 256Gb Pro natural titanium te bestellen.
Had je anders verwacht?
Vind toch wel reuze interessant waar MM telkens die voorraad vandaan haalt. Annuleren bij MM gaat ontzettend moeilijk dus denk niet per sé dat dit mensen zijn die inmiddels t&t hebben ontvangen van andere aanbieders en bij MM op de annuleringsknop hebben gedrukt.ronbont schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:33:
Andere jaren dat ik op pre-order day direct om 14h bestelde bij mobiel.nl (met T-Mobile) werd het toestel op vrijdag verzonden en zaterdag thuis bezorgd.Imperium schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:52:
Op vrijdag krijgen ze de levering van de providers binnen. Dit hebben ze ook altijd naar mij toe gecommuniceerd toen ik daarom vroeg.
Ze zijn altijd wel een stuk voordeliger, hun bestel systeem ligt niet plat en je krijgt vaak een budget voor extra accessoires. Daarom heb ik vaker via hun besteld op pre-order day.
Ja, dat ik per definitie geen pro max krijg voorlopig
Is er nog iemand die bij Amac besteld heeft en die bovenstaande mail niet ontvangen heeft? (Ik heb ook geen verzendbevestiging gehad dus hij is vast nog niet verzonden, daar kan het niet aan liggen)southdutch schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:13:
[...]
Onderwerp: Belangrijke mededeling over iPhone 15 bestellingen
Beste klant,
We willen u graag op de hoogte brengen van enkele belangrijke zaken met betrekking tot uw iPhone 15 bestelling bij Amac.
Het is ons opgevallen dat er de afgelopen tijd veel vragen en bezorgdheid zijn gerezen onder onze gewaardeerde klanten met betrekking tot hun iPhone 15 bestellingen. We begrijpen uw zorgen volledig en willen u verzekeren dat we actief werken aan het oplossen van deze kwesties.
Tijdens het bestelproces zijn er enkele onvoorziene problemen opgetreden, waaronder het niet tijdig verzenden van orderbevestigingen en de resulterende verwarring met betrekking tot de volgorde van bestellingen. We verontschuldigen ons oprecht voor eventuele verwarring die hierdoor is ontstaan en nemen stappen om dit te corrigeren.
Op dit moment hebben we ook geen volledig inzicht in de voorraad die we vanuit Apple zullen ontvangen, evenals de beschikbare voorraad per specifieke uitvoering van de iPhone 15. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en willen benadrukken dat we er alles aan doen om deze informatie zo snel mogelijk te verkrijgen en met u te delen.
We beloven dat we er alles aan zullen doen om u zo snel en transparant mogelijk te informeren over de status van uw bestelling en de beschikbaarheid van de iPhone 15.
We begrijpen dat u nog steeds vragen kunt hebben. Onze medewerkers hebben op dit moment ook niet meer informatie dan wat hier is gedeeld, maar we zijn toegewijd aan het verstrekken van duidelijkheid zodra we meer weten.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden. We waarderen uw loyaliteit en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw ervaring met Amac positief blijft.
Dank u voor uw begrip.
Zelf heb ik een account aangemaakt na bestelling, ik kan zelf dus nieteens de status zien... Enkel via de chat is mij bevestigd dat de order is binnengekomen (en de orderbevestiging in de mail)
Nee, dat is de realiteitOpzouten schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:42:
[...]
Ja, dat ik per definitie geen pro max krijg voorlopig
Een van de grootste opdrachten in het jaar vergeten? Ik denk niet dat dat zo makkelijk gebeurt. Lijkt me eerder dat de systemen niet bijwerken aan de klant zijde.Marc19700 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:39:
Nee, want een leverdatum is altijd een indicatie.Marc19700 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:39:
Maar als je stress hebt dat je t&t niet update. Zal vanzelf gebeuren.
Straks met de iPhone 16 wel handig om terug te kijken op je bestellijst welke providers/webwinkels goed leverden destijds. Goeie zet geweest. Nog geen garantie voor de volgende release, maar toch.
Bij mij net zo. Ik verwacht het niet meer vandaag, morgen weer een dag.Chris_K schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:35:
Bij mij staat die al 2 dagen pakket gereed gemaakt.
Hier nog geen bericht van Belsimpel maar we hebben nog even. Misschien dat de toestellen er pas morgen zijn en ze dan worden klaargemaakt.
net voorraad melding bij BCC voor 15pro 128 Natural T.
alle 3 stuks besteld, en nu weer offline!
BCC I Love You!
BCC I Love You!
:fill(white):strip_exif()/f/image/QO1tHxYG6rSDE2uNN5EyMBYO.png?f=user_large)
Score!
Staat ook voor morgenmiddag in de PostNL app - blij dat ik thuiswerk
Ook per toeval dat mijn bestelde zaken van Ome Ali ook in de postNL app staan voor morgen.
Verwijderd
Zojuist een bevestiging van de Apple Store gehad dat m’n iPhone 15 Pro NT 256GB, morgen voor me klaar ligt om op te halen!
Oei, maar BCC heeft toch uitstel van betaling?refused81 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:44:
BCC I Love You!
In Corona tijd ontving ik ook pakketten van Mediamarkt Amersfoort*. Toen ik er in 2017 werkte kwam het *SOMS* wel eens voor dat wij pakketten voor de webshop moesten versturen/klaarleggen voor pickup. Het zou kunnen zijn dat Mediamarkt nu een integraal voorraadbeheer heeft maar dat weet ik niet.thomas-x-1982 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:42:
[...]
Vind toch wel reuze interessant waar MM telkens die voorraad vandaan haalt. Annuleren bij MM gaat ontzettend moeilijk dus denk niet per sé dat dit mensen zijn die inmiddels t&t hebben ontvangen van andere aanbieders en bij MM op de annuleringsknop hebben gedrukt.
* edit; terwijl ik een webshop order plaatste. Kon ook te maken hebben dat winkelvoorraad hierdoor op ging i.p.v. alleen de online voorraad stocken.
[ Voor 9% gewijzigd door ViezeVis op 21-09-2023 19:47 ]
Grapje? Jij durftrefused81 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:44:
BCC I Love You!
BCC kan dankzij jou weer wat schuldeisers betalenrefused81 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:44:
BCC I Love You!

Op 21 September heeft BCC faillissement aangevraagd. Weet niet wat de status is, maar ik zou een beetje oppassen met waardevolle orders met hun.refused81 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:44:
BCC I Love You!
Die was er van de 14 al hoor. Coolblue deed het vorig jaar erg goed. De providers zijn kut (mobiel.nl al helemaal), bol ging pas online op de dag zelf en bij Apple had je tenminste een vaste levertijd.ViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:44:
[...]
Straks met de iPhone 16 wel handig om terug te kijken op je bestellijst welke providers/webwinkels goed leverden destijds. Goeie zet geweest. Nog geen garantie voor de volgende release, maar toch.
Maar zo gaat het al jaren
Nop. Geen integraal systeem.ViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:45:
[...]
In Corona tijd ontving ik ook pakketten van Mediamarkt Amersfoort*. Toen ik er in 2017 werkte kwam het *SOMS* wel eens voor dat wij pakketten voor de webshop moesten versturen/klaarleggen voor pickup. Het zou kunnen zijn dat Mediamarkt nu een integraal voorraadbeheer heeft maar dat weet ik niet.
* edit; terwijl ik een webshop order plaatste. Kon ook te maken hebben dat winkelvoorraad hierdoor op ging i.p.v. alleen de online voorraad stocken.
Is die op status “Klaar voor ophalen” gezet?Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:45:
Zojuist een bevestiging van de Apple Store gehad dat m’n iPhone 15 Pro NT 256GB, morgen voor me klaar ligt om op te halen!
Oh meen je. Is het geen idee om zoiets jaarlijks bij te houden ofzo, bijvoorbeeld in de topic warning?Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:46:
[...]
Die was er van de 14 al hoor. Coolblue deed het vorig jaar erg goed. De providers zijn kut (mobiel.nl al helemaal), bol ging pas online op de dag zelf en bij Apple had je tenminste een vaste levertijd
ik heb exact dezelfde situatie als dat jij hebtLarsN schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:42:
[...]
Is er nog iemand die bij Amac besteld heeft en die bovenstaande mail niet ontvangen heeft? (Ik heb ook geen verzendbevestiging gehad dus hij is vast nog niet verzonden, daar kan het niet aan liggen)
Zelf heb ik een account aangemaakt na bestelling, ik kan zelf dus nieteens de status zien... Enkel via de chat is mij bevestigd dat de order is binnengekomen (en de orderbevestiging in de mail)
Als dat geen grapje is is het wel heel erg live life to the max…refused81 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:44:
BCC I Love You!
Cordon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:45:
[...]
Oei, maar BCC heeft toch uitstel van betaling?
ViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:46:
[...]
BCC kan dankzij jou weer wat schuldeisers betalen
sorry kon het niet laten....
jaren geleden ben ik een keer de BCC uitgestuurd omdat ik een foto maakte (iPhone 6) van een prijskaartje van een koelkast....
(om de prijs thuis te kunnen vergelijken), alsof ik een crimineel was...
grappige is dat je nog steeds bij hun een 14pro kan kopen voor de prijs van een 15pro!
mediamarkt is next..........
Zeker.ViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:48:
[...]
Oh meen je. Is het geen idee om zoiets jaarlijks bij te houden ofzo, bijvoorbeeld in de topic warning?
Helaas geen vlucht van Brussel naar Amsterdam van DHL. Ben benieuwd.
Jep!!LarsN schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:42:
[...]
Is er nog iemand die bij Amac besteld heeft en die bovenstaande mail niet ontvangen heeft? (Ik heb ook geen verzendbevestiging gehad dus hij is vast nog niet verzonden, daar kan het niet aan liggen)
Vorige week iets voor 14:00 uur besteld, status staat sindsdien op open. Ik had al een account voor het bestellen.
Ik heb de bovenstaande mail niet gehad.
Enige informatie is inderdaad over de chat geweest.
Hier het laatste bericht.
Hi Tom! Bedankt voor je bericht.
De uitleveringen van de iPhone 15 modellen starten vanaf vrijdag 22 september.
Hierin zullen wij uitleveren op volgorde van bestellen met de voorraad die wij ontvangen van Apple.
Ik kan op dit moment geen levertijdindicatie geven omdat wij vooraf niet weten hoeveel voorraad wij gaan ontvangen.
Het beste kan je jouw e-mail goed in de gaten houden want hier zullen wij je updaten over je bestelling.
Een les voor de volgende keer, niet meer bij Amac bestellen.
Voor nu, is het geduld hebben.
Nee helaas niet. Elke klantenservice medewerker zegt wat anders. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze mijn bestelling pas vanaf 18-9 hebben gezien ipv 15-9ViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:27:
[...]
Idd, KPN contacten leverde niks op toch?
iemand nog nieuws van levering bij belsimpel?
* Directed by Robert B. Weide *refused81 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:49:
[...]
[...]
[...]
![]()
sorry kon het niet laten....
jaren geleden ben ik een keer de BCC uitgestuurd omdat ik een foto maakte (iPhone 6) van een prijskaartje van een koelkast....
(om de prijs thuis te kunnen vergelijken), alsof ik een crimineel was...
grappige is dat je nog steeds bij hun een 14pro kan kopen voor de prijs van een 15pro!
mediamarkt is next..........
Ik heb echt heel hard gelachen

Verwijderd
Yep!Cordon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:48:
[...]
Is die op status “Klaar voor ophalen” gezet?![]()
Wel heel erg random. Mijn vriendin heeft net well een update van UPS gekregen met een tijdslot
Nee nog erger, ze zijn inmiddels failliet.Cordon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:45:
[...]
Oei, maar BCC heeft toch uitstel van betaling?
https://fb.watch/ncfp6uxYQ6/adelante23 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:54:
Ik heb nog niets vernomen. Wellicht dat ze de toestellen nog niet hebben aangezien er bij mij nog steeds staat dat ze op de toestellen wachten.adelante23 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:54:
Net mail gehad van coolblue Helaas is dit product niet op voorraad. Sorry hiervoor. 🫣 ook al had ik hem gepreorder
Ook bij jou staat net zoals bij mij: Product niet op voorraad ..Chris_K schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:35:
Bij mij staat die al 2 dagen pakket gereed gemaakt.
Er zit nog geen schot in bij mobiel.nl.
[ Voor 3% gewijzigd door dolopfriet op 21-09-2023 20:01 ]
Hier nu de mail ook!
Nou zo te zien zijn er dus amper pro modellen besteld en heeft het groten deel pro max besteld 😟justifire schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:59:
Gisteravond besteld bij KPN, dinsdag bezorging. 15 pro black 256
Van UPS krijg ik “voor einde dag” als tijdvak….
(Overigens wel voor mijn Watch, iPhone netjes tijdvak gekregen van post nl)
Iemand ervaring of dit nog specifieker wordt bij ups?
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
je bedoeld de koelkast model?Ryatzu schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:02:
[...]
Nou zo te zien zijn er dus amper pro modellen besteld en heeft het groten deel pro max besteld 😟
Mijn bestelling is inmiddels ook verstuurt via PostNL Odido 15 Pro 256GB NT.
Nu maar hopen dat PostNL betrouwbare bezorgers heeft. Morgen is natuurlijk weer D-Day voor de iDieven.
Dat ik altijd wel weer een dingetje..
Nu maar hopen dat PostNL betrouwbare bezorgers heeft. Morgen is natuurlijk weer D-Day voor de iDieven.
Dat ik altijd wel weer een dingetje..
Mobiel.nl heeft als ze al voorraad hebben pas echt vrijdag, en dan mag je blij zijn als je hem op zaterdag geleverd krijgt.dolopfriet schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:01:
[...]
Ook bij jou staat net zoals bij mij: Product niet op voorraad ..
It's All In The "Mix"
UPS update, Vrijdag, September 22 tussen 10:45 - 14:45
[ Voor 18% gewijzigd door hugo92 op 21-09-2023 20:09 ]
Oef, hier nu ook eindelijk een update van de UPS tracking: 20:01 onderweg, staat er.
Ik heb voor m’n iPhone gewoon netjes een timeframe van UPS. Tussen 9:45 - 13:45.Maikjuh schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:04:
Van UPS krijg ik “voor einde dag” als tijdvak….
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier hetzelfde helaas, ik verwacht vanavond niets meerdolopfriet schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:01:
[...]
Ook bij jou staat net zoals bij mij: Product niet op voorraad ..
UPS update, onderweg vanuit Eindhoven sinds 19:45
.
Geschatte aflevering
Vrijdag, September 22 tussen 12:45 - 14:45

Geschatte aflevering
Vrijdag, September 22 tussen 12:45 - 14:45
Dat zeg je wel, en je zal ook wel gelijk hebben hoor, maar ik (en wellicht anderen) werd enthousiast toen ik onderstaande zag:Mixpower schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:05:
[...]
Mobiel.nl heeft als ze al voorraad hebben pas echt vrijdag, en dan mag je blij zijn als je hem op zaterdag geleverd krijgt.
Mnup_1 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 15:46:
Zouist mail gehad van Mobiel.nl, wordt morgen bezorgt met PostNL!
Odidio verlenging Iphone 15 Pro BT 128GB
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.