Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 21:05
kadoendra schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:43:
[...]

Hoe laat hadden jullie besteld? Heb het idee dat de Silvers wat langer beschikbaar waren.
CB to the rescue. ( Actually not 8)7 )

Vanochtend in alle chaos 3 orders ingelegd voor een Silver 256. Twee zijn er door gekomen voor ophalen in R'Dam - 08:03 en 08:05. Beide hebben de status: "Je bestelling ligt vanaf morgen, zaterdag 4 november 2017 om 09.30 uur klaar in Rotterdam"

Daarna gebeld en ze bevestigde dat alleen de order van 08:03 afgehaald kan worden. Maar nog geen enkele bevestiging dat dat ook zo is. Over de telefoon kunnen ze me alles beloven maar als ik daar morgen sta en ze hebben er geen dan heb ik geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Waarom duurt het zo fucking lang voordat die gast van Dynalogic begint met rijden. De winkel is straks dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

NickC schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:47:
Vodafone heeft een update gegeven over de levertijden van de iPhone X

[afbeelding]

Bron: https://www.vodafone.nl/l.../levertijden-iphone-x.pdf
Ik heb niet bij vodafone besteld, maar dat de 256GB Zilver de beste levertijd heeft is wellicht wel een goed teken voor m'n Apple Store order...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:30
Binnen en blij! Op naar het ervaringentopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Tribunus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:19:
[...]

Ik begrijp hier helemaal niets van, aangezien ik het toestel om 08:01 heb besteld. Is ook telefonisch bevestigd.
Maar blijkbaar heb ik naast de boot gevist, ik vind het erg vreemd op zijn zachts uitgedrukt.

Still happy for you though!
Sorry and Thanx!! :)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
Kuif schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:22:
[...]

CB to the rescue.

Vanochtend in alle chaos 3 orders ingelegd voor een Silver 256. Twee zijn er door gekomen voor ophalen in R'Dam - 08:03 en 08:05. Beide hebben de status: "Je bestelling ligt vanaf morgen, zaterdag 4 november 2017 om 09.30 uur klaar in Rotterdam"

Daarna gebeld en ze bevestigde dat alleen de order van 08:03 afgehaald kan worden. Maar nog geen enkele bevestiging dat dat ook zo is. Over de telefoon kunnen ze me alles beloven maar als ik daar morgen sta en ze hebben er geen dan heb ik geen poot om op te staan.
Als jij hem skipt, ben ik de volgende die hem mag halen Haha. Zojuist kwam ik langs de CB winkel in Rotterdam en even binnen gehopt. De medewerker wist mij te vertellen en even te laten zien dat ik nummer 3 was en dat er 2 naar het filiaal kwamen. Helaas! Dus mocht je morgen niet gaan, haal ik hem graag op in jouw plaats 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanschroen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 12:34
NotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:27:
Waarom duurt het zo fucking lang voordat die gast van Dynalogic begint met rijden. De winkel is straks dicht.
Hoe heet je chauffeur? Toevallig ook "Baran"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 22:07
Zojuist belsimpel weer proberen te bereiken... aangezien ze heel de week mij vertellen dat ik bij de eerste levering zou zitten en nog geen mail heb gehad.

''Wegens een technische storing zijn we telefonisch niet bereikbaar''

oh boy.... to be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:28
xSmooth- schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:00:
Zojuist belsimpel weer proberen te bereiken... aangezien ze heel de week mij vertellen dat ik bij de eerste levering zou zitten en nog geen mail heb gehad.

Ben benieuwd, want dat doen ze bij mij ook, en via de mail duur het echt 24 uur voor ze antwoorden.
Morgen zou nog een levering zijn en daar zou ik zeker bij zijn. Als ik morgen niks hoor dan annuleer ik en haal ik hem wel bij de apple store. Gewoon 0 communicatie en 0 updates op hun website.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
stefanschroen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:47:
[...]

Hoe heet je chauffeur? Toevallig ook "Baran"?
Nee, Stefano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:44
xSmooth- schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:00:

Ik heb net ook gebeld en ook ik zit bij de eerste levering bla bla. Misschien echt waar hoor?!

Maar de toestellen gaan ze straks tellen en invoeren en ook zaterdag en zondag krijgen ze een lading. Aangezien ik vroeg besteld had zit die van mij er waarschijnlijk bij voor morgen, zondag of anders maandag. We’ll see...

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
macselect schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:41:
[...]

Als jij hem skipt, ben ik de volgende die hem mag halen Haha. Zojuist kwam ik langs de CB winkel in Rotterdam en even binnen gehopt. De medewerker wist mij te vertellen en even te laten zien dat ik nummer 3 was en dat er 2 naar het filiaal kwamen. Helaas! Dus mocht je morgen niet gaan, haal ik hem graag op in jouw plaats 😉
dan ben ik wel benieuwd wat jou bestel status is namelijk. Bij mijn order staat nog steeds dat ik hem morgen kan halen in Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EIQ2013
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 09:10
Kreeg net melding van Dynalogic dat levering toch niet vanavond is ‘manco bij aflevering’ .....

Blijkbaar niet aangekomen in distributie center of iets dergelijks.

[ Voor 24% gewijzigd door EIQ2013 op 03-11-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:50
Redondo1982 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:04:
[...]

Ik heb net ook gebeld en ook ik zit bij de eerste levering bla bla. Misschien echt waar hoor?!

Maar de toestellen gaan ze straks tellen en invoeren en ook zaterdag en zondag krijgen ze een lading. Aangezien ik vroeg besteld had zit die van mij er waarschijnlijk bij voor morgen, zondag of anders maandag. We’ll see...
Wat is de voorspelling in je orderoverzicht van het binnenkomen van de telefoon bij belsimpel?

Ik heb net een mail gehad dat ze nog steeds niet weten wanneer de levering zal plaatsvinden.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
carpebios schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:03:
[...]

Ben benieuwd, want dat doen ze bij mij ook, en via de mail duur het echt 24 uur voor ze antwoorden.
Morgen zou nog een levering zijn en daar zou ik zeker bij zijn. Als ik morgen niks hoor dan annuleer ik en haal ik hem wel bij de apple store. Gewoon 0 communicatie en 0 updates op hun website.
Ja, uitleg en daarmee de communicatie in z’n geheel kan wel strakker. Dan filter je een hoop vragen weg en uiteindelijk verkom je hiermee een hoop negativiteit. Je zou toch zeggen dat dit niet het eerste jaar is dat het zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
adjego schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:09:
[...]

Wat is de voorspelling in je orderoverzicht van het binnenkomen van de telefoon bij belsimpel?

Ik heb net een mail gehad dat ze nog steeds niet weten wanneer de levering zal plaatsvinden.
Is dit zonder abo? Want abo krijgt voorrang op uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
Ik heb met abbo (KPN) besteld op donderdag avond 26-10 rond 23:00 uur.

[ Voor 4% gewijzigd door adjego op 03-11-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik met abo tmobile. Zie niks staan alleen niet op voorraad. (27-10 besteld)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
Ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/30vm87a.jpg

Geduld is een schone zaak :)

[ Voor 20% gewijzigd door adjego op 03-11-2017 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Dit staat er al heel lang. En misschien blijft het ook wel even zo hahaha. Je weet gewoon niet of je in het ootje wordt genomen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat staat er idd al sinds vorige week. Echt 0 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:46
Vrijdagavond 18:30 uur twee keer iPhone X 256GB zilver besteld, vandaag beide toestellen geleverd door AMP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Echt net veranderd naar:

Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 06-11-2017 weer op voorraad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
0xrubennft schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:41:
[...]

8.01 betaald, 64GB space grey. Kreeg daarstraks een mailtje met de factuur en de melding dat het is verzonden, jij ook?
Nope, helaas niet. Ik ben gebeld met excuses. Op zich wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:34
TweakersOnly schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:24:
Vrijdagavond 18:30 uur twee keer iPhone X 256GB zilver besteld, vandaag beide toestellen geleverd door AMP.
T-Mobile?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 04-11-2017 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Laatst online: 22-09 22:07
Redondo1982 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:04:
[...]

Ik heb ze zojuist te pakken gekregen, ze hebben een hele kleine levering gehad.
Levertijd is inmiddels onbekend.
Is overigens voor een collega, die van mij staat ook op onbekend bij netwerkwinkel zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39
Lekker bijna 250 euro extra vragen, nee bedankt statz87!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Burnyl
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-04-2021
Wat zijn die gasten van Dynalogic een stel debielen zeg, ongelofelijk!! Zie ze op de hoek staan, zeggen mij 2 keer gebeld te hebben en rijden gewoon weer door!!!! Mevrouw van de zo ontzettend niet helpdesk heeft maar liefst 2 keer de koeriersdesk gebeld en er nam niemand op. Dit bleek al een uitzondering te zijn, want eigenlijk mogen ze maar 1 keer bellen!!! Aaaaaarrrggg!!!! Kak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
is er al een ervaringen (oid) topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Samplex schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:39:
Lekker bijna 250 euro extra vragen, nee bedankt statz87!
Kunnen altijd onderhandelen 😌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Vraag en aanbod is daarvoor. Niet hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik denk dat Dynalogic niet meer op tijd komt, komen nog 6 stops aan en de MediaMarkt gaat om 21:00 dicht. Moet nog van Amersfoort naar Emmen + inscannen @ locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wel bijzonder dat ze nu zeggen dat hij waarschijnlijk 6-11-2017 binnenkomt terwijl ze ook aangeven dat er morgen en zondag? een levering komt. En kennelijk ondanks de grijze import niet weten hoeveel ze er gekocht hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik mag nog 2-4 weken wachten op vodafone.. 9:15 besteld 27 okt. dus denk eerder 2 dan 4 weken. Heb er ondertussen wel vrede mee. Het is wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:13
carpebios schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:58:
Wel bijzonder dat ze nu zeggen dat hij waarschijnlijk 6-11-2017 binnenkomt terwijl ze ook aangeven dat er morgen en zondag? een levering komt. En kennelijk ondanks de grijze import niet weten hoeveel ze er gekocht hebben....
En dit gaat over welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
macselect schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:41:
[...]

Tja, ik zat er al op te wachten...

Beste meneer .....,

Tot onze spijt werden één of meerdere producten uit je bestelling niet verzonden naar onze winkel in Rotterdam. Hierdoor zal je bestelling met ordernummer ..... niet op tijd voor je klaarliggen.

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk in orde te maken. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om een nieuwe afspraak te maken.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Coolblue
Oostplein 97
3011 KW Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 2170277

Wel een aparte manier om aan te geven dat je geen voorraad hebt en ook lekker op tijd. 's Ochtends nog aangeven dat je kunt ophalen en vervolgens de hele dag erover doen om er achter te komen dat er geen voorraad is 8)7

PS: ook nog een SMS-je van CB met daarin de bestelling van PDAshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
rico_fxp schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:04:
[...]

dan ben ik wel benieuwd wat jou bestel status is namelijk. Bij mijn order staat nog steeds dat ik hem morgen kan halen in Rotterdam
Ik wilde een screenshot inplakken, maar weet niet hoe 😂

Maar ik heb ook de status staan dat ik hem morgen vanaf 9.30 kan ophalen om de winkel op Oostplein.

[ Voor 13% gewijzigd door MarkL op 03-11-2017 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:46
inderdaad T-Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
  • Laatst online: 23-01 00:27
Om 9:32 27-10-2017 heb ik een 64gb SG bij belsimpel besteld (vodafone verlenging). Tot nu toe nogsteeds dezelfde status bij mijn order: "Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.".

Nog meer die bij belsimpel hebben besteld die wél bericht hebben gehad? Ik heb met een medewerker gebeld en die kon me niet eens een indicatie geven.. Toen vroeg ik aan hem waarom ze dan nogsteeds 5-7 werkdagen aangeven bij Vodafone zei hij alleen: ja de drukte was toch groter dan we hadden verwacht, dit is de indicatie van de provider. 8)7

Volgende keer maar gewoon bij de Apple store halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kuif schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:20:
[...]

Beste meneer .....,

Tot onze spijt werden één of meerdere producten uit je bestelling niet verzonden naar onze winkel in Rotterdam. Hierdoor zal je bestelling met ordernummer ..... niet op tijd voor je klaarliggen.

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk in orde te maken. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om een nieuwe afspraak te maken.

Met vriendelijke groet,

Coolblue
Oostplein 97
3011 KW Rotterdam

Wel een aparte manier om aan te geven dat je geen voorraad hebt en ook lekker op tijd. 's Ochtends nog aangeven dat je kunt ophalen en vervolgens de hele dag erover doen om er achter te komen dat er geen voorraad is 8)7

Bol.com maakt het nog bonter, die laten helemaal niks van zich weten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:34
:D . Ik was er om 9uur bij maar nog altijd niks gehoord. Heb jij meer geluk bij T-Mobile ;).

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 09:32
Kuif schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:20:
[...]

Beste meneer .....,

Met vriendelijke groet,

Coolblue
Oostplein 97
3011 KW Rotterdam

Zijn de gegevens op je mijn bestellingen pagina van coolblue ook gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zornar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:37:
Om 9:32 27-10-2017 heb ik een 64gb SG bij belsimpel besteld (vodafone verlenging). Tot nu toe nogsteeds dezelfde status bij mijn order: "Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.".

Nog meer die bij belsimpel hebben besteld die wél bericht hebben gehad? Ik heb met een medewerker gebeld en die kon me niet eens een indicatie geven.. Toen vroeg ik aan hem waarom ze dan nogsteeds 5-7 werkdagen aangeven bij Vodafone zei hij alleen: ja de drukte was toch groter dan we hadden verwacht, dit is de indicatie van de provider. 8)7

Volgende keer maar gewoon bij de Apple store halen :/
Ik heb wel pas rond 20:00 besteld. Maar er staat nu dus 6-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
Robertreyez schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:47:
[...]

Zijn de gegevens op je mijn bestellingen pagina van coolblue ook gewijzigd?
Tuurlijk niet, kan er nog steeds twee ophalen morgen om 9:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
Ik heb er nu ook 6-11 bij staan @carpebios.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertreyez
Kuif schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:51:
[...]

CB laat echt steken vallen, heb ook al een klachtenmail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Dit staat in je account bij je order?

Bij mij nog niks, maar ik heb hem wel zakelijk besteld. Misschien zijn dit aparte voorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Na1lujDulqoPv128TSZWQmIO/thumb.png

En wat frustrerend is, ze hebben zich nu wat tijd gekocht. Maar een zekerheid dat je er bijzit op 6-11 is maar de vraag, want ze hebben blijkbaar geen idee of ze 1, 2 of 10 telefoons krijgen op maandag.

[ Voor 40% gewijzigd door carpebios op 03-11-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Lekker geregeld MediaMarkt en Dynalogic, de chauffeur precies op pad sturen wanneer de winkel gaat sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Kuif schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:51:
[...]

vreemd dat dat daar dan niet aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
carpebios schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:48:
[...]

Ik heb wel pas rond 20:00 besteld. Maar er staat nu dus 6-11
Hmm, ook met een Vodafone abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zornar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:40:
[...]

Hmm, ook met een Vodafone abonnement?
Nee t-mobile.

Met gisteren deze mail:
“We verwachten morgen en zaterdag de eerste batches met iPhone X toestellen te ontvangen. Ik ga ervan uit dat jouw toestel hier bij zal zitten. Zodra hier meer duidelijkheid over is, ontvang je hier per e-mail bericht van.”

[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 03-11-2017 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
carpebios schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:42:
[...]

Nee t-mobile.

Met gisteren deze mail:
“We verwachten morgen en zaterdag de eerste batches met iPhone X toestellen te ontvangen. Ik ga ervan uit dat jouw toestel hier bij zal zitten. Zodra hier meer duidelijkheid over is, ontvang je hier per e-mail bericht van.”
Dit komt overeen met wat mij ook verteld is vanavond. Maandag kon inderdaad ook nog, maar hij ging uit van levering dit weekend. Je hebt ook totaal geen inzicht in wachtrij, hoeveelheid toestellen, verdeling etc.

Tot die tijd zal het gissen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
NotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:40:
[...]

Bol.com maakt het nog bonter, die laten helemaal niks van zich weten. 8)
Beloven ze dan ook telefonisch dat je volgende dag mag gaan ophalen? Was de hele dag in een vrolijke bui en nu vet teleurgesteld :'(

Iedereen die 'm ontvangen heeft gefeliciteerd. Ik wacht wel tot einde deze maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 15:02
CB status zojuist aangepast naar "Je bestelling wordt ingepakt"

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Redondo1982 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:52:
[...]

Dit komt overeen met wat mij ook verteld is vanavond. Maandag kon inderdaad ook nog, maar hij ging uit van levering dit weekend. Je hebt ook totaal geen inzicht in wachtrij, hoeveelheid toestellen, verdeling etc.

Tot die tijd zal het gissen blijven.
Mijn vertrouwen is op. Ik ga annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
carpebios schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:42:
[...]

Nee t-mobile.

Met gisteren deze mail:
Ze zijn sowieso niet consistent in hun berichtgeving. Als ik nu bel krijg ik waarschijnlijk weer een ander antwoord. Hoewel het op hetzelfde neerkomt: je krijgt hem nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:26
Heb een bestelling welke tussen 20-27 november geleverd wordt.
Gaat om een zilveren met 64GB.

*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 32% gewijzigd door Daedalus op 04-11-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Echt waar gaat dit over? Ik heb nog nooit met zulke amateurs te doen gehad. Morgen sluiten de winkels eerder, dus zal me niks verbazen wanneer het maandag wordt.

03 nov. 2017 21:11 - 2 Opdracht niet uitgevoerd, bedrijf gesloten

[ Voor 44% gewijzigd door NotSoSteady op 03-11-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Weet iemand van jullie hoe je de ''Reachability functie'' gebruikt op de X? Door onderaan naar beneden te vegen werkt niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 19:39
BekSide schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:46:
Weet iemand van jullie hoe je de ''Reachability functie'' gebruikt op de X? Door onderaan naar beneden te vegen werkt niet bij mij...
Heb je het bij de instellingen al aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zornar
Zojuist heb ik ook bij belsimpel een update gekregen:

Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 06-11-2017 weer op voorraad te hebben.

Met een beetje geluk heb ik hem dus ook volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Zornar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:49:
Zojuist heb ik ook bij belsimpel een update gekregen:

Met een beetje geluk heb ik hem dus ook volgende week :)

Ook hier, al heb ik de bestelling op 28nov aan het einde van de dag gedaan. De voorraad van hun is dus leeg en ik zal wel nog min. 2 weken moeten wachten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
juliusyoup schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:48:
[...]

Heb je het bij de instellingen al aangezet?
Dat is dus het mooie, heb al gekeken maar die optie staat er niet bij bij mij.
Instellingen - toegankelijkheid - dan zou hij bij interactie moeten staan, maar staat niks bij mij.

dank vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:01
Niet gebeld door CB of mail gehad dat ik buiten de boot gevist heb. Ik neem aan dat er morgen een 256gb op mij ligt te wachten.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Ik ben vanmiddag ook helaas netjes gebeld door CB dat ik niet bij de gelukkigen hoorde. Ze verwachten aankomende week nog een zending en dat wacht ik nog af, daarna annuleer ik ‘m. Ik had iig een toestel gekozen waar het minst vraag naar was namelijk de 256 Silver. Meneer kon mij iig niet zeggen hoeveelste ik was voor dit type toestel :-/.

Of hij verder na het slechte nieuws nog iets voor mij kon betekenen..... ja een dikke korting op die telefoon :-p. Maar dat werd een kortingsbonnetje van 7,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:11

sanzut

It's always christmas time

Weet iemand of de iPhone X al ergens ligt om in real life te bewonderen? Ik vind hem op de fotos en filmpjes allemaal wat dik lijken, en ik twijfel nog over de kleur, dus wilde even langs een MediaMarc/AMac/zoiets om hem ff live te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
sanzut schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:12:
Weet iemand of de iPhone X al ergens ligt om in real life te bewonderen? Ik vind hem op de fotos en filmpjes allemaal wat dik lijken, en ik twijfel nog over de kleur, dus wilde even langs een MediaMarc/AMac/zoiets om hem ff live te zien
In eindhoven lag hij zowel bij de mediamarkt als bij de amac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Laatst online: 09:11

sanzut

It's always christmas time

xGROOVER schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:17:
[...]

In eindhoven lag hij zowel bij de mediamarkt als bij de amac
Oke nice. Dan morgen ff snel kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:36

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Flamingo BB schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:11:
Ik ben vanmiddag ook helaas netjes gebeld door CB dat ik niet bij de gelukkigen hoorde. Ze verwachten aankomende week nog een zending en dat wacht ik nog af, daarna annuleer ik ‘m. Ik had iig een toestel gekozen waar het minst vraag naar was namelijk de 256 Silver. Meneer kon mij iig niet zeggen hoeveelste ik was voor dit type toestel :-/.

Of hij verder na het slechte nieuws nog iets voor mij kon betekenen..... ja een dikke korting op die telefoon :-p. Maar dat werd een kortingsbonnetje van 7,50
Apart, die kortingsbon heb ik niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
sanzut schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:20:
[...]

Oke nice. Dan morgen ff snel kijken :)
Ze hebben meer demo modellen dan voorraad :+

De tekst
Probeer het nog eens na 06:00 uur, of shop online en kies een andere aankoopoptie.
Is verdwenen van de reserveerpagina is dit goed of slecht nieuws?

[ Voor 30% gewijzigd door xGROOVER op 03-11-2017 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Joshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:29:
[...]

Apart, die kortingsbon heb ik niet gehad.
Iemand anders las ik die kreeg weer 10,-.... geen touw aan vast te knopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
05:58 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
  • Laatst online: 15-09 20:39
Toch vind ik die 3-4 weken levertijd nu bij nieuwe bestellingen in de applestore wel raar als je op 27 oktober 9.04 ook 20-27 november hebt (2,5-3,5 week) Hoop wel dat die levertijd ook snel naar voren wordt geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Coolblue is lekker bezig! Via Facebook en Whatsapp bevestigen, je kan het morgen ophalen... Maar als ik vervolgens bel waar m'n bevestiging blijft om 23:45: 'Oh, nee, je zit er niet bij..' Wauw... Good job!

Telefoondude kon verder geen verklaring geven waarom het eerder op de dag wel bevestigd kon worden :')

Status op website: Je bestelling ligt vanaf vandaag, zaterdag 4 november 2017 om 09.30 uur klaar in * 8)7 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Dennischo op 04-11-2017 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:19
Ok, ik ben dronken, maar Coolblue mailt me net dat m’n iPhone X 256 zilver (vanochtend besteld om 8:05) zojuist verzonden is terwijl ze me vanmiddag belde dat hij niet op voorraad was.

Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 15:02
En iPhone is onderweg, terwijl gisteren tot 3 maal toe werd aangegeven dat ik naast het net had gevist.

[ Voor 66% gewijzigd door Captain Planet op 04-11-2017 04:21 ]

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Goedemorgen jongens. We gaan zo een derde poging wagen. Als het me zo niet lukt dan kap ik ermee en hou ik mn SE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomerweer
  • Laatst online: 29-07 00:11
Lekker allemaal F5-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zou het echt om 06:00 precies zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
Om 6.15 duik ik sowieso mn bed weer in haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomerweer
  • Laatst online: 29-07 00:11
Iemand al iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ja fuck he! Ik had hem, ben ik overal doorheen. Zegt die niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
carpebios schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:03:
Had hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Helaas, de Belgische pagina was wel beschikbaar ;(

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Helaasch pindakaas guys. Geen reserveringen in NL.
In BE deed de pagina het wel, maar als ik op "Ga Door" klikte kwam ik op de standaard iPhone X bestelpagina. Beetje jammer. Na 1min was de 256GB Zilver weg en na 3 min alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 00:08
carpebios schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:03:
via de app of website? k zag em via de app en website niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Pfffff, echt een heel slecht systeem!!!!!!
Reserveer hem dan voor de gene die klikken he. Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Deed de Nederlandse reserveringspagina het bij jullie wel? Ik heb alleen maar dit gezien: "Je kunt op dit moment niet reserveren."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• desune
Kwam er wederom weer niet doorheen met 3 browsers en incognito. Ik duik mn bed weer in en geef het op. Ben genoeg getrolled nu door Apple :/

Doe net alsof ik niet ben opgestaan dan lijk ik niet zo n sukkel voor me vriendin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
pposthoorn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:06:
Deed de Nederlandse reserveringspagina het bij jullie wel? Ik heb alleen maar dit gezien: "Je kunt op dit moment niet reserveren."
Nee nederlands niet, daarom hebben ze denk ik ook die tekst vanaf 06:00 uur etc weggehaald gisteren al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 00:08
pposthoorn schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:06:
website heb k het zelfde

maar via de app en dan naar iphone x zag k wel staan op te halen in apple store en klik je erop dan is die weer SOLDOUT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik ga weer maffen, denk wel dat ik een stuk beter kan slapen nu ik weet dat ik vandaag geen iPhone op kan halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 19:43
Je moet blijkbaar wel direct betalen dat was voorgaande jaren niet zo, maar waarom die tijdstip aangeven? Denk als je betaald dat ze m niet mogen doorverkopen, zal wel tegen t drukte zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik zag nog steeds beschikbaar, voerde een Belgisch nummer in, en hoppa, error pagina. Echt voor zo'n bedrijf een zeer slecht systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 11:26
In Hamburg ligt nog een 64SG op voorraad
Pagina: 1 ... 24 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.